A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Tisztelt Szaki Kft.!
Érdeklődnék,hogy van-e külön gázüzemű autókhoz adalékuk?
Több termék is van a piacon(pl.tunap),de ha Önöknek is van inkább azt részesíteném előnyben.
Érdeklődnék,hogy van-e külön gázüzemű autókhoz adalékuk?
Több termék is van a piacon(pl.tunap),de ha Önöknek is van inkább azt részesíteném előnyben.
Tisztelt Csibi Károly Úr!
Köszönöm kérdését, mi nem gyártunk motorolajba adalékot!
Üzemagyag specialisták vagyunk. Így is akkora pálya ez, hogy a szerteágazó kutatásokat alig győzzük!
Pedig van ok, cél és ötlet rendesen!!
Köszönöm bejegyzését!
További balesetmentes autózást kívánok!
Farkas Kálmán
Köszönöm kérdését, mi nem gyártunk motorolajba adalékot!
Üzemagyag specialisták vagyunk. Így is akkora pálya ez, hogy a szerteágazó kutatásokat alig győzzük!
Pedig van ok, cél és ötlet rendesen!!
Köszönöm bejegyzését!
További balesetmentes autózást kívánok!
Farkas Kálmán
Tisztelt Spurisok! Kipróbáltam az Önök által gyártott üa adalékanyagot,a külömbség érezhető! Kérdésem az lenne,motor olajba való adalékanyagot gyártanak ? Üdv,Csibi Károly.
Tisztelt Ervin!
A Flakonra ráírt arányban. 2 és 4 ezrelék között.
Ez érvényes a SPURI-ra is, valamint a SPURI JG-2-re is egyaránt.
Irányadó a címke!
Köszönöm kérdését!
Farkas Kálmán
A Flakonra ráírt arányban. 2 és 4 ezrelék között.
Ez érvényes a SPURI-ra is, valamint a SPURI JG-2-re is egyaránt.
Irányadó a címke!
Köszönöm kérdését!
Farkas Kálmán
Milyen arányban alkalmazzam a spurit a Motowell robogóba??
Tisztelt Varga Ervin!
Nyugodtan használhatja a SPURI-t a Motowell bármely típusába.
Valójában magyar konstruktőr munkája és ez a tipus, nem feltuningolt változat, hisz mindössze ha jól tudom 3LE. Van sport változata, ami dupla ennyi, de itt is jótékony hatása van. Magas fordulaton jobban kíméli a motort!
Próbálja ki, a különbséget érezni fogja!
Várjuk a visszajelzését!
Köszönöm kérdését!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Nyugodtan használhatja a SPURI-t a Motowell bármely típusába.
Valójában magyar konstruktőr munkája és ez a tipus, nem feltuningolt változat, hisz mindössze ha jól tudom 3LE. Van sport változata, ami dupla ennyi, de itt is jótékony hatása van. Magas fordulaton jobban kíméli a motort!
Próbálja ki, a különbséget érezni fogja!
Várjuk a visszajelzését!
Köszönöm kérdését!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Tisztelt Kiss Gábor!
Külön örömömre szolgál, hogy meg van elégedve a termékkel.
Sajnos az elmúlt kb. 40év az üzemanyag adalékok terén sajnos besavany
ította az embereket.
Nehéz rávenni valakit akkor az adalékolásra, ha mindig becsapják az embert. Nem hiszik el, hogy van egy igazán jó, gazdaságos is.
Ám!!
Megszokja az ember a jót hamar! Ez csak akkor derül ki, ha már nem használja, aztán megint önt az üzemanyaghoz!
Kérdésére pedig a következőt írom! Különleges mechanizmus miatt a kenőképesség bármilyen belső égésű motorban működik.
A léghűtéses technikáknál is jótékony hatással van. Így a kétütemű vízhűtéseseknél is! Hála a 14év gyakorlati tapasztalatainak rengeteg megelégedett vevőnk igazolta vissza a pozitív tényeket.
Az Ön megelégedettségéért érdemes dolgoznunk, fejlesztenünk gőzerővel. Ezek az egyszemélyes elismerések adnak erőt a jövőre nézve! Köszönet a kollégáink, vegyészeink nevében is!
Sok balesetmentes, élvezetes vezetést kívánok!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Külön örömömre szolgál, hogy meg van elégedve a termékkel.
Sajnos az elmúlt kb. 40év az üzemanyag adalékok terén sajnos besavany
ította az embereket.
Nehéz rávenni valakit akkor az adalékolásra, ha mindig becsapják az embert. Nem hiszik el, hogy van egy igazán jó, gazdaságos is.
Ám!!
Megszokja az ember a jót hamar! Ez csak akkor derül ki, ha már nem használja, aztán megint önt az üzemanyaghoz!
Kérdésére pedig a következőt írom! Különleges mechanizmus miatt a kenőképesség bármilyen belső égésű motorban működik.
A léghűtéses technikáknál is jótékony hatással van. Így a kétütemű vízhűtéseseknél is! Hála a 14év gyakorlati tapasztalatainak rengeteg megelégedett vevőnk igazolta vissza a pozitív tényeket.
Az Ön megelégedettségéért érdemes dolgoznunk, fejlesztenünk gőzerővel. Ezek az egyszemélyes elismerések adnak erőt a jövőre nézve! Köszönet a kollégáink, vegyészeink nevében is!
Sok balesetmentes, élvezetes vezetést kívánok!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Érdeklődnék, hogy Motowell Magnet 4T típusú négyütemű robogóba lehet-e rakni , és hogy alkalmazzam ha lehet?
Tisztelt Spurisok!
Eléggé kételkedve próbáltam ki az önök termékét, teljesen szkeptikus hozzáállással.
Én se akartam elhinni de tényleg működik.
Csodákat nem lehet várni tőle, nem csinál F1-es autót egy 115lóerős autóból.
De tényleg érezhető a változás!
Az én autóm egy 2.5Td autó, mióta spurizom, könnyebben indult ezekben a nagy hidegekben, nem kormol annyira, és ami a számomra a legmeglepőbb, hogy érezhetően nyomatékosabb az alsó fordulatszám tartományban.
Az lenne a kérdésem, hogy nagy terhelésnek kitett 2ütemű motorokba is használható?
Jetski, hajó motorokra gondolok amik 4000es fordulatszám alatt nem nagyon vannak használva.
Nem csökkenti a benzinhez kevert olaj kenési tulajdonságait?
Előre is köszönöm a választ!
Eléggé kételkedve próbáltam ki az önök termékét, teljesen szkeptikus hozzáállással.
Én se akartam elhinni de tényleg működik.
Csodákat nem lehet várni tőle, nem csinál F1-es autót egy 115lóerős autóból.
De tényleg érezhető a változás!
Az én autóm egy 2.5Td autó, mióta spurizom, könnyebben indult ezekben a nagy hidegekben, nem kormol annyira, és ami a számomra a legmeglepőbb, hogy érezhetően nyomatékosabb az alsó fordulatszám tartományban.
Az lenne a kérdésem, hogy nagy terhelésnek kitett 2ütemű motorokba is használható?
Jetski, hajó motorokra gondolok amik 4000es fordulatszám alatt nem nagyon vannak használva.
Nem csökkenti a benzinhez kevert olaj kenési tulajdonságait?
Előre is köszönöm a választ!
Tisztelt Attila!
Csak saját gépjármű állományomba rendelek. Nem forgalmazom! Ha felhívja az Orbán Árpádot meg tudja mondani, hogy hol jut hozzá legkönnyebben.
A hopnlap címe kenoanyagkereskedes.hu és postáznak is!
Örülök, hogy meg van elégedve a SPURI-val. Igyekszünk a legjobbat nyújtani a vásárlóinknak. Akkor Önnek nem is lehet gondja a reggeli hideg indítással!
További jó egészséget kívánok!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Csak saját gépjármű állományomba rendelek. Nem forgalmazom! Ha felhívja az Orbán Árpádot meg tudja mondani, hogy hol jut hozzá legkönnyebben.
A hopnlap címe kenoanyagkereskedes.hu és postáznak is!
Örülök, hogy meg van elégedve a SPURI-val. Igyekszünk a legjobbat nyújtani a vásárlóinknak. Akkor Önnek nem is lehet gondja a reggeli hideg indítással!
További jó egészséget kívánok!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Kálmán!
A piros Spurit használom már 3 éve nagy megelégedettséggel,1.5-szeres arányban.Viszont emlékszem,hogy tavaly itt a vendégkönyvben volt egy bejegyzése,hogy árul Fuchs motorolajakat is.Ha lehet még milyen módon tudnék vásárolni?
Köszönöm!
A piros Spurit használom már 3 éve nagy megelégedettséggel,1.5-szeres arányban.Viszont emlékszem,hogy tavaly itt a vendégkönyvben volt egy bejegyzése,hogy árul Fuchs motorolajakat is.Ha lehet még milyen módon tudnék vásárolni?
Köszönöm!
Tisztelt SZAKI Kft.!
Tisztelt Mérnök Úr!
Köszönöm megtisztelő válaszát, örömmel és természetesen türelmetlenül 🙂 várom a tanulmány megjelenését!
Munkájukhoz további sok sikert kívánok!
Tisztelettel:
Fülöp Emil
Tisztelt Mérnök Úr!
Köszönöm megtisztelő válaszát, örömmel és természetesen türelmetlenül 🙂 várom a tanulmány megjelenését!
Munkájukhoz további sok sikert kívánok!
Tisztelettel:
Fülöp Emil
Tisztelt Fülöp Emil Úr!
Tájékoztatásul közlöm , hogy rövidesen a főoldalon megjelenik egy cikk, mely a gázos autó és a SPURI üzemanyag adalék használatával kapcsolatos útmutatókat fogja tartalmazni. Addig szíves türelmét kérem.
Üdvözlettel:
Farkas Kálmán
Tájékoztatásul közlöm , hogy rövidesen a főoldalon megjelenik egy cikk, mely a gázos autó és a SPURI üzemanyag adalék használatával kapcsolatos útmutatókat fogja tartalmazni. Addig szíves türelmét kérem.
Üdvözlettel:
Farkas Kálmán
Tisztelt Szaki Kft!
Kérem legyenek szívesek tájékoztatni, hogy szekvenciális gázrendszerrel szerelt /Landi/ Meriva tip. autóba, ha sikerül megoldanom a JG-2 adalékanyag gáztartályba juttatását, milyen előnyökkel és hátrányokkal számolhatok. Például, hogyan oldódik a folyékony halmazállapotú gázban a nevezett adalék, illetve hogyan tud megfelelően elpárologni a reduktorban, illetve van-e elegendő tapasztalatuk gázüzemben tartott motorok adalékkal történő kezelésére?
Üdvözlettel:
Fülöp Emil
Kérem legyenek szívesek tájékoztatni, hogy szekvenciális gázrendszerrel szerelt /Landi/ Meriva tip. autóba, ha sikerül megoldanom a JG-2 adalékanyag gáztartályba juttatását, milyen előnyökkel és hátrányokkal számolhatok. Például, hogyan oldódik a folyékony halmazállapotú gázban a nevezett adalék, illetve hogyan tud megfelelően elpárologni a reduktorban, illetve van-e elegendő tapasztalatuk gázüzemben tartott motorok adalékkal történő kezelésére?
Üdvözlettel:
Fülöp Emil
Üdv!
Köszönöm a választ, ha bármi különöset tapasztalok, jelentkezem.
Köszönöm a választ, ha bármi különöset tapasztalok, jelentkezem.
Helló Miki!
Semmi gond, most már értem!
Nagyon szélsőséges esetben kell a szivattyúra épített zsákszerű szűrőt mosni, és NEM CSERÉLNI!
Ekkor már a tankot is ki érdemes kitörölni egy pamut, de szöszmentes nitrós ruhával.
A Liánából kevés van. Nem túlzottan sok róla az információm. De a motor ugyanaz.
Akkor a SPURI legyen veled!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Semmi gond, most már értem!
Nagyon szélsőséges esetben kell a szivattyúra épített zsákszerű szűrőt mosni, és NEM CSERÉLNI!
Ekkor már a tankot is ki érdemes kitörölni egy pamut, de szöszmentes nitrós ruhával.
A Liánából kevés van. Nem túlzottan sok róla az információm. De a motor ugyanaz.
Akkor a SPURI legyen veled!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Azt hiszem, hogy félreérthető voltam, elnézést kérek ezért.
Lejjebb olvastam valahol, hogy kb 4 tankolás után szűrőt kell cserélni.
Na ezt szeretném elkerülni, mivel nem egyszerű és főképp nem olcsó mulatság a Lianában, mivel a szivattyúba van beleépítve.
Végre már sikerült leírni, hogy mit szerettem volna kérdezni.
Minden jót kívánok!
Lejjebb olvastam valahol, hogy kb 4 tankolás után szűrőt kell cserélni.
Na ezt szeretném elkerülni, mivel nem egyszerű és főképp nem olcsó mulatság a Lianában, mivel a szivattyúba van beleépítve.
Végre már sikerült leírni, hogy mit szerettem volna kérdezni.
Minden jót kívánok!
Tiszteletem!
Köszönöm a gyors választ!
Nem állt meg az autó tökéletesen működik 🙂 csak a kommenteket olvasva vetődött fel bennem a lehetőség, hogy még soha nem volt benzinszűrőm cserélve és elég macerás lehet ez a munka, mivel a benzintartályban levő szivattyúban van csak szűrő. Egyébként elég sok etanolos keveréket kijártam korábban és akkor sem volt semmi dugulásom, bízom benne, hogy most sem lesz, mert hosszú távon szeretném használni a Spurit! Egyébként 1.6-os Lianám van.
Jó egészséget!
Köszönöm a gyors választ!
Nem állt meg az autó tökéletesen működik 🙂 csak a kommenteket olvasva vetődött fel bennem a lehetőség, hogy még soha nem volt benzinszűrőm cserélve és elég macerás lehet ez a munka, mivel a benzintartályban levő szivattyúban van csak szűrő. Egyébként elég sok etanolos keveréket kijártam korábban és akkor sem volt semmi dugulásom, bízom benne, hogy most sem lesz, mert hosszú távon szeretném használni a Spurit! Egyébként 1.6-os Lianám van.
Jó egészséget!
Kedves Miki!
Nem valószínű, hogy ilyen baj van.
Megállt az autó? Közelebbi rendellenességeket részletesen kellene leírni. Mit tapasztalt!
A régi fajta ilyen típusú Suzuki már hengerenkénti injektoros és szétnyűhetetlen!
A SPURI minden oldható kőolaj származékot oldatba visz! A kavics és a vasreszelékekkel, és egyéb alu. valamint kőzetszármazékú koszokkal nem tud mit kezdeni!
A tankba lévő szűrő akkora nagy zsák, hogy az sosem tömődik el!
Az injektor lécet viszont könnyű és gyors levenni. Kihúzni az injektor fejeket. Abban kúposan benne van egy műanyag szűrő, amit szájjal ki lehet visszafelé fújni. Ezek általában 100ezer km után a tömítőgyűrűk és alu léc hordalékos kosza.
Előtte viszont türelemre inteném, ugyanis 4-5 tankolásig javulni fog az autó. Lehet, hogy sok a kondenz víz is. Bár tankoláskor is kerül szennyeződés a tankba, különösen az Ukrán benzinbe! Ehhez a benzinhez pedig sokan használják a SPURI-t nagy megelégedéssel.
Írjon, hogy mi lett a géppel!
További balesetmentes autózást kívánok!
Farkas Kálmán
Nem valószínű, hogy ilyen baj van.
Megállt az autó? Közelebbi rendellenességeket részletesen kellene leírni. Mit tapasztalt!
A régi fajta ilyen típusú Suzuki már hengerenkénti injektoros és szétnyűhetetlen!
A SPURI minden oldható kőolaj származékot oldatba visz! A kavics és a vasreszelékekkel, és egyéb alu. valamint kőzetszármazékú koszokkal nem tud mit kezdeni!
A tankba lévő szűrő akkora nagy zsák, hogy az sosem tömődik el!
Az injektor lécet viszont könnyű és gyors levenni. Kihúzni az injektor fejeket. Abban kúposan benne van egy műanyag szűrő, amit szájjal ki lehet visszafelé fújni. Ezek általában 100ezer km után a tömítőgyűrűk és alu léc hordalékos kosza.
Előtte viszont türelemre inteném, ugyanis 4-5 tankolásig javulni fog az autó. Lehet, hogy sok a kondenz víz is. Bár tankoláskor is kerül szennyeződés a tankba, különösen az Ukrán benzinbe! Ehhez a benzinhez pedig sokan használják a SPURI-t nagy megelégedéssel.
Írjon, hogy mi lett a géppel!
További balesetmentes autózást kívánok!
Farkas Kálmán
Először tettem a benzinbe spurit. 2003-as 1.6-os suzukim van 138000 km-el.
Nagyon jó állapotú motorom van, 10000 kilométerenként olajcsere, szinte semmi olajfogyasztás, 7,2-es benzinfogyasztás Ukrán benzinből. (közel a határ)Lehet-e az, hogy eldugul a feloldott kosztól és szét kell szedetni a benzin szivattyút, ugyanis csak ott van szűrő tudtommal.
Nagyon jó állapotú motorom van, 10000 kilométerenként olajcsere, szinte semmi olajfogyasztás, 7,2-es benzinfogyasztás Ukrán benzinből. (közel a határ)Lehet-e az, hogy eldugul a feloldott kosztól és szét kell szedetni a benzin szivattyút, ugyanis csak ott van szűrő tudtommal.
Legutóbbi hozzászólások