Vendégkönyv - Spuri Adalék
×
Kosaram
Kosárban lévő termékek
A kosár üres.
Töltse meg kosarát
Vásárlásbdfg
Ft
A szállítás és az adók újra kiszámításra kerülhetnek a pénztárnál.
Ft
Tovább vásárolok

Vendégkönyv

A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!

Regisztráció
2190 bejegyzés.
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2011.11.06. 13:04
Kedves Robi!
Igen a SPURI minden típusú belső égésű motorba használható!
Pozitív tulajdonságait tapasztalni fogja.
A kétütemű technika negatív jellemzőit kiküszöböli.
Írja meg tapasztalatát a használat után!
Köszönöm kérdését, további jó munkát a géppel!
Farkas Kálmán
Robi Robi írta ekkor 2011.11.06. 10:03
Azt szeretném kérdezni, hogy 2 ütemű benzines motorfűrészhez adagolható-e a spuri? Köszönöm.
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2011.10.31. 10:32
Kedves Péter!
Örülök, hogy megfogadta a tanácsaimat!
Minél régebbi az autó, annál több idő kell a felkonfigurálására!
Volt olyan 1.7 Diesel 1998-as Opel Astra ahol egy egész olajcsere 7500km ig javult a dinamizmus és csökkent a fogyasztás!
Még mindig egyszerűbb mint a motort szétszedni, a tankot levenni, a kipufogót cserélni stb.
További balesetmentes autózást kívánok!
Majd írja meg, idővel az eredményeket!
Biztos nem fog elmaradni!
Üdv. Farkas Kálmán
Péter Péter írta ekkor 2011.10.30. 14:28
Üdv!

Köszönöm a gyors válaszát! Részben megnyugtatott,tovább használom a fejleményekről pedig írni fogok! Remélem nekem is pozitív tapasztalataim lesznek!
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2011.10.30. 11:53
Tisztelt Péter!
Különösen örülök a negatív tapasztalatnak, már-már azt hihetik az olvasóink elvétve sincs elégedetlen vásárlónk!

Higgye el ott van egy olyan érdekes körülmény, ami miatt nem érzi a nyomaték többletet, vagy a fogyasztás csökkenés nem jön ki.
Ha már két tankolást elhasznált, ajánlom a maradék 3 tankolásnál is használja el a fél literesből a SPURI-t. Legyen türelemmel. Az 1993-ban gyártott autónál sok a tennivalója az adalékunknak!
Kondenzvíz, műgyanta lerakódás, kormos dugók, égéstér, és szűkült kipufugó rendszer.
Ha még nem volt SPURI ebbe az autóba, valószínű igen sok dolga lesz!
A szerkesztési alapok a SPURI-nál beváltak.
A tiszta adalékot nem lehet összevetni a 2ezrelékes hígítással!
A felületek tiszta polírozott volta pedig segíti a működési mechanizmust. Különben a gyári új autóknál a hengerfalat SMIRGLI durvaságúra készítenék!
A fogyasztás mérés módszerét pedig át kellene változtatni. A helyi forgalomba pontatlanságok lépnek fel! Ugyanazt a körülményt hosszabb úton lehet biztosítani!
Ha igazán szeretné a őrültebb nyomatékot érezni, akkor egy SPURI JG-2 /kék/ Racing adalékot próbáljon ki!
Akkor lép fel túlfogyasztás, ha pld. a kipugóban dugulás van és megnő a tórló nyomás. a 200ft-os nagyságú koksz darabok oldásához több idő kell! És meg kell hajtani rendesen hosszútávon, hogy kifújja a rendszerből. Ha nem megy szét kell húzni a szerelőnek, és kiönteni a levált, nem odavaló kokszot!
Folyamatos SPURI használat mellett ilyen többé nem lesz! Azt garantálom!
Továbbá több száz más nem SPURI-ra fogható innen nem látott körülmény is lehet!
Hogy expanziót termel leginkább az adalékolt üzemanyag az nem baj azt hiszem, hisz ettől van mozgási energia!
Az autóipar folyamatosan azon dolgozik, hogy hulladékhő ne is legyen! Lásd cammon rail dízelek!!!!!
Köszönöm bejegyzését!
Írjon még tapasztalatáról ezután is!
Ennyit dióhéjban!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Péter Péter írta ekkor 2011.10.30. 07:48
Ahogy jobban utána olvasok látom azt írják,tartós használata esetén kifényesíti a fém alkatrészeket( gondolom a hengerfalra,dugattyúgyűrűkre,dugattyúra gondolnak) ilyen esetben az olajfilmréteg kevésbé tud megtapadni a hengerfalon,dugattyúkon és a gyűrűkön,ezáltal a kenés jóval rosszabb hatásfokú! Másik, mivel télen nehezebben melegszik be az autó(főleg télire ajánlják, kiváló dermedésgátló) tehát leginkább ilyen évszakban alkalmazzák, az autó később éri el az üzemi hőmérsékletét ami szintén káros a motorra nézve(több hidegüzem nagyobb kopás,tovább dúsít nagyobb fogyasztás stb)! Elhiszem ,hogy a dermedésgátló tulajdonsága révén a dizelekkel télen csodát tehet:) Én ezekután biztos nem használom! Az ember beleszugerálja magának,hogy jobban megy az autó tőle stb stb (közbe mindez csak fejben dől el)...Elnézést hogy logikusan gondolkozva ezeket a tények leíram!
Péter Péter írta ekkor 2011.10.30. 07:41
Üdv!

Én eddig 100 liter benzint használtam el természetesen ehez a mennyiséghez 2 dl spurit adagoltam! Az autó egy 93as 1.8as benzines passat 350 000km el! Gondoltam mivel sok a km( olajfogyasztása nincsen,nem füstöl stb),hogy még megóvjam magamnak pár évig rakok bele "csodalöttyöt"! Helyben használva 7,2 volt a fogyasztásom, spurival 8 és az fölött! Teljesítményen semmit nem lehet észrevenni! Utólag kissé megbántam, hogy raktam bele...nincs e esetleg káros hatása pl a gumi,műanyag alkatrészekre stb! Mint ahogy az etanol is tönkreteszi az ac-t! Ráöntöttem kíváncsiságból egy keveset gumi alaktrészre(illetve beletettem rövid ideig9 amit megmart! Pl félek nem e teszi tönkre szelepszárszimeringet,tankot (műanyag tank) nem e öregíti stb...valakinek esetleg valami tapasztalata?
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2011.10.28. 12:42
Tisztelt Korona Úr!
Nem autó típus függő a tisztítási folyamat.
Leginkább az üzemanyag rendszerbe, égéstérbe, kipugó rendszerbe lévő szennyeződések mennyiségétől függ, a szűrő csere! A normál SPURI-val 4-5 tankolás után érdemes cserélni. Ennél az autónál nem tudom megírni hol is van a szűrő.
Egy biztos a tankba is van, valamint az injektor tetején szokott lenni egy kis műanyag elem. Ezt azonban jobb szerelőre bízni!
A szűrőben egyébként csak az oldhatatlan fémoxidok vannak lerakódva.
Észre lehet venni a szűrő telítettségét arról, hogy nem akar magasabb fordulaton tartósan húzni. Magyarul nem kap elég üzemanyagot.
Az égéstérből a kipufogón keresztül távozik a lerakódás, gond nélkül!
Ajánlom, hogy folyamatosan használja a SPURI-t, hisz a tisztítás mellett még hasznot is hoz!
További élvezetes autózást kívánok!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Koronka István Koronka István írta ekkor 2011.10.27. 12:15
1999 ES 1000 es toyota yaris benzines autóba mit tetszik ajánlani ?Szűrőcsere tisztítás kell? Hol taláélható a szűrő? Köszönettel István
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2011.10.26. 16:16
Kedves Jenő!
A hamumentes motorolajok sem tartoznak az elnyűhetetlen kategóriába!
A gond a korom belekerülése az olajba. Én a dízel VW 2011-es gyártású Pólómba 20ezer km, után lecserélem.
Meg fogja hálálni a motor! Ez tuti.
Függ egyébként a motorolaj elhasználtsági fokától is. No meg a motor kopottságától!
Addig jó, míg olajcserétől olajcseréig nem kell semmit 20ezer km-ig után tölteni.
Kb a felső nívótól az alsó minimum szintjéig csökkenhet. Ez a jellemző a német dízelekre!
Örülök, ha ebben is tudtam segíteni!
További balesetmentes utat kívánom.
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Jenő Jenő írta ekkor 2011.10.26. 07:50
Több mint 1 éve vagyok elégedett felhasználója a Spurinak. Most más kérdéssel fordulok önhöz. Ajánlotta motorolajként a Fuchs termékeket,amiből én a GT1 longlife III-at használom, VW 1.9 pdtdi részecske szűrővel. Kérdésem az lenne,h érdemes-e 30000km-t menni vele,ahogy azt ajánlják,vagy cseréljem le hamarabb?
Juhász Imre Ármin Juhász Imre Ármin írta ekkor 2011.10.21. 21:43
Tisztelt Kálmán!
Segítőkészségét, és türelmét köszönöm szépen!
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2011.10.21. 10:22
Tisztelt Olibee!

Örülök, hogy megtapasztalhatta becsületes termék a SPURI és e nélkül kár lenne autózni. A menyasszonyához pedig gratulálok, van érzéke az autóhoz és figyelmesen vezet.
A LADA-hoz annyit fűznék, hogy az elmúlt tízen évben módom volt tesztelni a Hodula Misiét, a Pethő Tyutyué, az Ozsváth Petiét, melynél következő a tapasztalat:
20 liter 100-as benzinbe egy-másfél deci közötti SPURI JG-2 a megfelelő. Természetesen a fúvókázáson is kell állítani, mégpedig kisebb méretre. Az előgyújtás szögét a mostani normál 100-as benzinhez képest nagyobbra lehet venni. Ennek mértékét a karakterisztika adja meg. Általában 5-15 % között mozoghat. Az a tapasztalat, hogy az alsó tartományban öblösebb , nyomatékosabb lesz a gép. 600 fordulattól 8500-is szintén gyönyörűen fog szólni. A középső tartományban csupán 3-5 %-os többletet tud kihozni belőle a SPURI. Javaslom még, hogy a termosztátot tegye vissza, mert túlhűtött lesz a karburátoros motor, még akkor is, hogyha Wéberek dolgoznak rajta. Az ugrásszerű változás pedálon érezhető lesz nyomatékpad nélkül is. Az igazi beállítást csak nyomatékpadon lehet elvégezni. A jobboldali menüpontoknál ajánlom hívja fel: a Rototest mérésben profi Laczkó Tibor urat. Készségesen áll rendelkezésére.
A matricákat pedig postázom, ha a postacímet megadja az info@spuri-adalek.hu e-mail címre.

Üdvözlettel: Farkas Kálmán
Olibee Olibee írta ekkor 2011.10.21. 09:30
Tisztelt Kálmán,

Köszönöm gyors válaszát. Azt gyorsan hozzáfűzném,hogy első használatra úgy tűnik,hogy mindenféle számítás és pontos ellenőrzés nélkül csak a Skoda km-er számlálójára tekintve, a megszokottnál már most 30km-errel többet ment az autó egy teli tankolásnál, leginkább városi használatban. Érezhetően finomabban jár a motor, még a mennyasszonyom is észrevette:) Azt hiszem ez egy igen jó referencia:) A Skodánál úgy érzem elég lesz a piros adalék is,mivel szívódízel autóról van szó a dinamikus vezetés nem igazán jellemező inkább a gazdaságosság és tartósság. Tehát e téren maradok a pirosnál,talán egyszer kétszer kipróbálom a kéket,hogy milyen is száguldozni a csotrogánnyal:)
A versenyautó motorja nem egy komoly versenymotor igazából egy kicsit könnyítgetett forgattyús rész, és egy széria, de síkolt hengerfej van rajta, egy kis alapkörös 316°-os GAÁL vezérműtengellyel. Igazából egy kezdetleges, tapasztalat gyűjtős motor. Eddig mindig normál 100as üzemanyagot raktam bele,sosem használtam semmilyen adalékot. A kérdésem az volna,hogy ezek ismeretében ha a "szabvány" adagolást alkalmazom a kék adalékból szükségeltetik-e azonnal vagy később a gyújtás állítása...a végnyomás érték annyira nem nagy...10-12max! Most elhatároztam,hogy rendszeresen használnám az adalékot tánha másodperceket tudnánk megcsípni...sok versenyző ismerősöm mondta,hogy nyugodt szívvel használjam,ha nincs pénz versenybenzinre. Matricát honnan tudnék beszerezni? Felraknánk szívesen a versenyautóra, hirdessük a magyar terméket:) Üdvözlettel: Balázs
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2011.10.20. 16:51
Kedves Varga Csaba!
Őszintén írom le, hogy 'feltétlen híve' kifejezés igen jól esett. A gázos autóban feltétlenül a JG-2 termékünket használja, még téli időszakban is. Különböző paraméterek miatt úgy van szerkesztve a termék, hogy a gázos autónál hidegebb időszakban is illeszkedjen, mind kenéstechnikában, mind indítási készség tekintetében. Azt is leírom Önnek, hogy a normál SPURI adalékunkban egy bizonyos olyan alkotó is van, ami a gázos autóknál nem párolog el maradéktalanul a reduktoron keresztül. Éppen ezért a piros normál SPURI használata után 80-100 tankolásonként a tartályban lévő maradék 1-2 dl SPURI maradékot, az azt alkotó származékot eseti jelleggel ki kellett takarítani. Ennek kiküszöbölésére tökéletesen alkalmas a SPURI JG-2-esre való áttérés. garantálom, hogy ezzel télen sem lesz semmilyen problémája.
További élvezetes autózást kívánok: Üdvözlettel: Farkas Kálmán
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2011.10.20. 16:49
Tisztelt Olibee!

Üdvözlöm a SPURI használók táborában.
Garantálom, hogy ezután sem fog csalódni termékeinkben.
A SPURI JG-2-es (KÉK) adalékot akkor ajánljuk, amikor a tisztítási és a kopáscsökkentési funkciókat meg akarjuk gyorsítani, valamint a sportos vezetési stílus miatt.
A versenyautó tekintetében (Lada) sok mindent kellene tudni. Pl. sűrítési arányszám, karburátor, és egyéb hengerfej karakterisztika. alaphelyzetben, ha nem a SPURI JG-2 Racing verseny üzemanyagot használja, akkor a normál 100-as benzinhez 20 liter mennyiséghez 1,5 dl SPURI JG-2-est kell önteni.
További élvezetes autózást kívánok: Üdvözlettel: Farkas Kálmán
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2011.10.20. 16:49
Tisztelt Juhász Imre Ármin Úr!

A vegyileg tiszta korund elvileg szennyeződésmentes, ha szennyezett valamely anyaggal, akkor felveszi a szennyezőanyag színét. Bár nem tartozik ide, de leírom, hogy a mi működési mechanizmusunkba a szén a jellemző.
A szilícium-korund fekete színéből eredően szilícium karbidból áll, melynek alapja a kvarchomok és a petrolkoksz. ipari méretben, nagy tételben a csiszolástechnikában használják és rendkívül kemény anyag. A gyémánttól néhány %-kal puhább csak. A tükrösítő, polírozó szerek alapvető anyaga. Példának tudnám említeni a legminőségibb optikai lencséket ezzel polírozzák. Normál állapotban, nyomás nélkül 2000 fok feletti hőmérsékleten állítható el. Mi viszont a robbanási fázisban olyan anyagokat adalékoltunk, hogy a szilícium és a szén közötti affinitás pozitívan nő. kialakult polírozó anyag ily módon az égési folyamat és az expanzió folyamán a robbanótérben és a kompressziógyűrűk környezetében polírozó hatást fejt ki. A szilícium a beszívott levegővel állandóan jelen van, a szén pedig mind az üzemanyagban, mind a beszívott levegőben rendelkezésre áll. A 850 C-os hőmérsékleten füstgáz analíziseket tekintve ez az anyag jelen van a kipufogógázban.
Képlete: SiC
De ebbe ne menjünk bele részletesen, mert fejlesztő csapatom most is hasonló találmányon dolgozik.
A felhasználói oldalon, azt hiszem a bizonyított végeredmény számít.
Kérem, írja meg a konkrét tapasztalatait a SPURI-val kapcsolatban.
Tisztelettel: Farkas Kálmán
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2011.10.20. 16:48
Tisztelt Vilmos!

Örülök, hogy hasznos volt a termékünk, ezzel megalapozta a dízel motor hosszan tartó életét.
A benzines autóknál is pozitív hatásokat fog észrevenni. Itt is nyomatékosabb, halkabb lesz az autó. Az igazán gazdaságos adalék a normál piros SPURI. Inkább hosszú távon, folyamatosan kell használni.
Ha a sportos, nagyobb nyomaték és a jobb minőségű üzemanyag a cél, akkor ajánljuk használni a SPURI JG-2-es üzemanyag adalékot. További sok-sok balesetmentes vezetést kívánok: Farkas Kálmán
Varga Csaba Varga Csaba írta ekkor 2011.10.20. 06:39
Tisztelt Kálmán!

feltétlen híve és örökös használója vagyok a termékeknek.
Kérdésem az lenne, hogy télen esetleg okoz-e gondot a JG2 nagyobb hűtőhatása. Gázban is használom, ami eleve jobban párolog és a hidegebb napokon váltsak-e pirosra vagy sem?
Illetve a kék kenésben mennyivel tud többet a pirosnál, pl a megkímélt 90E kmt futott szívó merciben érdemes-e ezt használnom, vagy térjek át -vissza a pirosra.
köszönetel várom válaszát: Varga Csaba,Szentes
Juhász Imre Ármin Juhász Imre Ármin írta ekkor 2011.10.19. 23:40
Tisztelt Farkas Kálmán!
Még lenne egy utolsó kérdésem.
A korund mi kémiailag?
Válaszát előre is köszönöm!