A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
RegisztrációJelenleg egy 2003-as évjáratú 2000 cm3 Toyota Avensis szgk.-m van. A gépkocsi tökéletesen indul, azonban amikor eléri az üzemi hőmérsékletet, időszakosan kékesen kezd füstölni. Az autó rendelkezik egy beépített 5. injektorral, ami a részecskeszűrő regenerálódását végzi. Az utóbbi időben ez a folyamat felgyorsult, melegedést követően pár km megtétele után regenerál az autó, és a fogyasztás pár dl-rel csökken. Érdeklődöm melyik típusú spurit ajánlja a gépkocsihoz és milyen arányban, vagy tud esetleg felvilágosítást adni hogy mi az oka a túlzott regenerálódásnak?
Tisztelettel : András
Örülök, hogy megfelelt a termékünk. A kétütemű olajra válaszolom, hogy sem ezt, sem mást ne használjon a SPURI teljesen elegendő a jó üzemanyag kialakításához.
További sok balesetmentes kilométert kívánok Önnek.
Köszönöm bejegyzését, üdvözlettel: Farkas Kálmán
Nem kell semmit állítani az autón. Nem akarok elébe menni milyen élménye lesz, de garantálom érezni fogja, hogy benne van a SPURI adalékunk!
Ha alapba nem jó a beállítás akkor érdemes hozzá fúvókázni a karburátort.
A gyári méret viszont jó szokott lenni, még az alapjárati fúvóka is!
Egy tucat körülményt változtatunk meg az égéstérbe, ez olvasható a termékekről szóló specifikációkba és az egyéb ezen honlapon megjelenő írásokban.
Kérném, hogy jelezzen vissza milyen tapasztalata volt a használat után. Csupán röviden is elegendő! Más wartburg használók számára is tanulságos legyen!
Előre is köszönöm!
Farkas Kálmán
Nekem egy olyan kérdésme lenne, hogy egy négyütemü Wartburg 1.3-asnál, ha bele önteném ezt az adalékot (természetesen előtte egy szűrővel ellátva valahol a karbi előtt) akkor kell bármit is állítani a karburátoron? Illetve a hall jeladós gyújtás simán kezeli majd a helyzetet? Értem ez alatt az esetleges rángatás vagy ilyesmi jelenségeket. Egy két-ütemű Wartburgos kollega már beszámolt a jótékony hatásokról. Csökkent elég komolyan a fogyasztása. Nekem esetleg még jobban is menne az autó tőle? Tehát valóban dinamikusabb lesz vagy csak a takarítás által gyári állapothoz hasonlóra pucolja a motort és ezért megy jobban?
Örülök a bejegyzésnek, ugyanis nagyon kevesen kevesen tudják, hogy a fűkasza elég kicsiny motorja milyen szűrnyű igénybevételt kell kibírjon!
Ehhez remekül illeszkedik a SPURI.
Nyomaték többlet, hűtőgél jótékony hatása a kopáscsökkentővel tudom hihetetlen!
Már a profi favágók a láncfűrésszel is beszámoltak érthetetlen tartósságról. És ezt egyik szezonról a másikra. ugyanazzal a Hustvarna garnitúrával. És számítsuk bele, hogy rettenetes igénybevétel miatt, 2-3havonta ez eddig, mindig javítani kellett fődarabjaiba a gépeket!
Érdekes most csak imitt-amott javítják és nem is motorikusan!
És kiváló gyertyaképet mutat szinte mindegyik gép kormosodás nélkül!
Kétütemű füst??? Hát az pedig nincs! No jó szintetikus a kétütemű olaj amit 1:100 hoz ajánlanak, de ezek a fránya emberek 50-esbe keverik.
Mégis csuda tiszta a forgattyúsház és a kipufogó dob!
Ennyit dióhéjban!
További sikereket kívánok Önnek!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Személyesen még nem ismerjük egymást, de telefonon már beszélgettünk. Már 2 hónapja használom a spuri adalékot, és tökéletesen meg vagyok elégedve. Termékismertetőben leírt minden hasznos tulajdonság tapasztalható volt. Érezhetően csökkent az üzemanyag-fogyasztás ,a motor csöndesebb és erősebb lett.2500-as Ford Transitommal most voltam Kecskeméten.450km-en 28,5 liter üzemanyag fogyott. Mitsubishi Lancer 1.8VVT 6,1 fogyasztása volt normál használatnál.
Motoros kaszák teljesítményét is megnöveli és üzemanyag-fogyasztás csökkenése ott is tapasztalható.
Reklámfilmek találhatók: www.fukasza.fw.hu
Google : lengőkések
Megtekinthető a reklámfilmeken 50.000 Forintos alko gépek az általam gyártott lengőkésekkel és a motorteljesítményt növelő spuri adalékkal milyen teljesítményt nyújtanak.
Összegezve: Nagyon elégedett vagyok!
Tisztelettel: Molnár József
Őszintén meg kell mondani, hogy új porlasztócsúcsot a SPURI nem tud adni az autójának. A teljes tönkremenetel előtt azonban sokat segíthet azon, hogy tökéletesebben tudjon a gázolaj elégni, így ne füstöljön kéket az autója. Természetesen a hatékonyság azon múlik, hogy mennyire ment tönkre a hengerben a porlasztócsúcs. Ki kell próbálni pláne akkor, ha eddig még nem használta a SPURIT. Arra viszont számítson, hogy az első adalékolás alkalmával nagytakarítást végez az üzemanyagtankban az adalékunk, így az elején a füstemmisszió növekedni fog. A fogyasztása is jóval kevesebb lesz a SPURI használatával, pláne az ilyenfajta problémák esetén hasznos folyamatosan használni.
Végezetül hogy melyiket használja, az csak a takarítás gyorsaságától függ. Először a kéket javaslom másfélszeres mennyiségben 50 literhez 150 ml. Legalább kétszer, majd a harmadik tankolás után a normál SPURI-val lehet folytatni. Azért egy idő után egy bizonyos jobbfajta autószerelőt meg kell célozni a porlasztócsúcs cserékkel kapcsolatban. Porlasztócsúcsot viszont nem egyet szoktak cserélni, hanem négyet, ami igen zsebbenyúlos javítás lesz.
Ezért javasoljuk, már az új autóknál a SPURI használatát. Nemsokára jubilál a cég egyik autója 300.000 km-rel, amibe még sem a porlasztócsúcs , sem az adagoló nem lett kicserélve. Izzító gyertya közül egy darab lett cserés, ezenkívül problémamentes a kísérleti jármű, feszített tempójú chiptuninggal együtt.
Üdvözlettel: Farkas Kálmán
A választ nem tőlem kapod meg, de ha javítással kapcsolatban segíthetek(Orosháza, nem drága műhely),akkor írj a csa. varga @freemail.hu-ra.
Én csak jó tapasztalatot tudok mondani a Spuriról. Common railbe és gázba a kéket, a többibe a pirosat teszem már évek óta.Kocsijaim nem füstölnek.
Az ajánlott műhely pedig saját tapasztalatom, csak ezért írtam.
Üdv!
A gázolajok kéntartalma manapság a benzinkutaknál nagyjából egyenletesen 50 ppm alatt van. Ez elegendő arra, hogy csupán szennyeződésként kezeljük a kéntartalmat. A kénnek az oldott állapotában történő vízzel való elegye, mely kénsavtartalom. Ennek van károsító hatása. Természetesen ez az üzemanyagrendszer oldalán értendő. A másik oldal az égési karakterisztika, melynél természetesen az égés folyamán a kénből szilárd anyag keletkezik, ami koptató, csiszoló hatással jár, akár csak az elégetetlen szénhidrogének koromtartalma.
A SPURI az üzemanyagellátó rendszer oldalán egyrészt lebegtetve tartja a kénes eredetű vegyületeket a kénsavhoz szükséges vizet diszpergálja és eltávolítja. Az égési oldalon a tökéletes égéshez szükséges kén által keletkezett magasabb oxigén elvonást azzal küszöböli ki, hogy több szénhidrogén vegyület magasabb affinitással rendelkezik és szívesebben egyesül a szénhidrogénnel, mint a kénnel. Ezért láthatja Ön, hogy a SPURI-val üzemeltetett járművek nem füstölnek annyira, valamint nem fekete kormos a kipufogó végük. Így kíméli a korszerű motorok részecskeszűrőjét is.
Hogy a SPURI vagy a JG-2-es használata ajánlott, arra a következőket válaszolom: Önnek elegendő a motor megóvása és a gazdaságossági szempontok figyelembe vételével a normál piros SPURI is. Ha viszont extrém nyomatékot, kopáscsökkentést és sportos vezetést akar, erre az esetre gyártjuk a JG-2-es sport üzemanyagadalékunkat. Itt a megtakarítás kb. annyi, amennyi az üzemanyagadalék ára.
Köszönöm kérdését.
Üdvözlettel: Farkas Kálmán
Csak egy olyan kérdésem lenne, hogy a spuri mit kezd a kénnel?! Egyáltalán a 10ppm alatti kéntartalom az már jó a magyar gázolajoknál vagy még az is magas? Kén ellen minek van jobb hatása, ha van a kéknek vagy a piros terméküknek? TDCI-t hajtok és természetesen spurival (pirossal):) Köszönettel, B.
Jól látod, másfélszeres adagolásig nő a nyomaték! Egyes típusoknál max. kétszeres.
Ekkor már nem a gazdaságosság a szempont!
Sok hölgy használja a SPURI-t. És bármi meglepő hamarabb érzik, hogy van-e SPURI a tankjukba! Több férfi viccelődött, tesztelte a párját és láss csodát mindig képbe voltak!
Képviselőink sok történetet tudnak ezekkel kapcsolatban.
Egyszer le kellene mindet! Ennyit erről dióhéjban.
A nyomaték legyen veled!
Üdv! Farkas Kálmán
Az én esetemben (Passat B5.5 1.9 PDTDI) ez a szűrőcserebere épp úgy jött ki, hogy a Spuri előtt is kicseréltem, mivel akkor vettem az autót, ill. a következő olajcserénél is, 15E km múlva.
Meglepődtem nagyon, hogy nézett ki a szűrő így alig 1 év után (szétszedtem) , pedig végig osztrák gázolajat kapott! Igaz, akkorra már 160E km-nyi koszt kellett kipucolni.
Én különben 1,5 deci pirosat rakok egy tankoláshoz, lévén "Hochdruckdiesel". Unokatesóm szintén 1.5 dCi-s Thaliat spuriz, a minap kicsit meglöttyent neki az adag tankoláskor, azóta fülig ér a szája, úgy megy az autó!
Nem a kezdetén kell szűrőt cserélni, hanem akkor, amikor már tele van a szűrő két-három-négy tankolás után. A SPURI ugyanis a szennyeződések 90 %-át oldott, diszpergált formában hasznosítja az üzemanyagban. A szilárd fém részecskéket, kavicsot, port, rozsda, iszapot a szűrő fogja meg. Ehhez mi csak annyit tudunk hozzátenni, hogy lebegtetve tartjuk az üzemanyagban, míg a szűrőnél ezek az anyagok megrekednek.
Ha néhány tankolás után nehezebben megy az autó, az valószínű arra utal, hogy nem kap üzemanyagot, azért kell a szűrőt lecserélni.
Magyarországon sajnos az üzemanyagok minősége miatt és a benzinkutak tartájainak elégtelensége végett a gyári 90.000-es üzemanyagszűrű cserék helyett minimum 45.000 km-enként amúgy is illik üzemanyagszűrőt cserélni, bármilyen üzemanyag is legyen az.
Üdvözlettel: Farkas Kálmán
Legutóbbi hozzászólások