A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Best site and I bookmark your site for come back again.
Kedves István!
Igy látatlanból nehéz megmondani mi lehet a probléma.
Javaslom, hogy nézesse meg a vákumszivattyút, az is szokott kopogni. Valamint a szelephézagokat állítassa be és a vezérlést is.(előtöltés)
Ezt követően a JG-2 használatát javaslom.
Üdvözlettel: Farkas Kálmán
Igy látatlanból nehéz megmondani mi lehet a probléma.
Javaslom, hogy nézesse meg a vákumszivattyút, az is szokott kopogni. Valamint a szelephézagokat állítassa be és a vezérlést is.(előtöltés)
Ezt követően a JG-2 használatát javaslom.
Üdvözlettel: Farkas Kálmán
Kedves Csaba!
Ez mechanikus probléma, vagy chiptuning után szokott jelentkezni. A füstemissziót 50%-kal csökkenti a SPURI.Mindegy melyiket használja.Ha csak az a cél, hogy minél kevesebb füst legyen, akkor a JG-2-est javaslom.
Köszönettel:
Farkas Kálmán
Ez mechanikus probléma, vagy chiptuning után szokott jelentkezni. A füstemissziót 50%-kal csökkenti a SPURI.Mindegy melyiket használja.Ha csak az a cél, hogy minél kevesebb füst legyen, akkor a JG-2-est javaslom.
Köszönettel:
Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Kálmán Úr
A diesel motor nagyobb terhelésre feketén füstöl,gyorsításkor,előzéskor.
Motorolajfogyasztásom nincs.Rendszer tisztításra gondoltam. Kék vagy piros a jobb?
Üdv.
J.Csaba
A diesel motor nagyobb terhelésre feketén füstöl,gyorsításkor,előzéskor.
Motorolajfogyasztásom nincs.Rendszer tisztításra gondoltam. Kék vagy piros a jobb?
Üdv.
J.Csaba
Üdv.
Nekem egy 1.9 szívó diesel vwT4 em van(20 éves).Fogyasztással,se olajfogyasztással nincs bajom!Kicsit talán kopogós mint egy ilyen korú ,diesel.Viszont a teljesítménye a súlyához képest semmi.Ez csak hegymenetben jelent gondot illetve 100km/h körüli sebességnél!(45kw,1530kg)
És egy Erdélyi út elött állunk.
Kérdésem h melyik adalékot javasolja teljesítménynöveléshez(hegymászáshoz:)?Olvastam olyat h pirossal kel kezdeni,de a kék adja a teljesítményt!Mi a recept ilyen esetekre?
Előre is köszönöm a válaszát!
Nekem egy 1.9 szívó diesel vwT4 em van(20 éves).Fogyasztással,se olajfogyasztással nincs bajom!Kicsit talán kopogós mint egy ilyen korú ,diesel.Viszont a teljesítménye a súlyához képest semmi.Ez csak hegymenetben jelent gondot illetve 100km/h körüli sebességnél!(45kw,1530kg)
És egy Erdélyi út elött állunk.
Kérdésem h melyik adalékot javasolja teljesítménynöveléshez(hegymászáshoz:)?Olvastam olyat h pirossal kel kezdeni,de a kék adja a teljesítményt!Mi a recept ilyen esetekre?
Előre is köszönöm a válaszát!
Kedves Csaba!
Nem autótól függő a SPURI használata, minden autóban robbanó motor van belső égésű variációban. A termékek között energiatartalomban, kopáscsökkentésben, vezetési élmény többletben van különbség. Mi a cél? Gazdaságos üzemelés, vagy nem számít mennyi pénzbe kerülő többletenergia? Ennek működési mechanizmusát, mikor , melyiket használjuk, valamint a két termék összehasonítását részletesen elolvashatja a honlapunk több cikkében, valamint a vendégoldalon visszatallózva havonta egyszer erre a kérdésre mindig választ adok. Köszönöm kérdését! Üdvözlettel: Farkas Kálmán
Nem autótól függő a SPURI használata, minden autóban robbanó motor van belső égésű variációban. A termékek között energiatartalomban, kopáscsökkentésben, vezetési élmény többletben van különbség. Mi a cél? Gazdaságos üzemelés, vagy nem számít mennyi pénzbe kerülő többletenergia? Ennek működési mechanizmusát, mikor , melyiket használjuk, valamint a két termék összehasonítását részletesen elolvashatja a honlapunk több cikkében, valamint a vendégoldalon visszatallózva havonta egyszer erre a kérdésre mindig választ adok. Köszönöm kérdését! Üdvözlettel: Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Kálmán Úr!
Mazda6 CR Diesel autóba.Első alkalommal mely adalékot használjam? Még nem volt benne spuri.
Üdv.
J.Csaba
Mazda6 CR Diesel autóba.Első alkalommal mely adalékot használjam? Még nem volt benne spuri.
Üdv.
J.Csaba
Tisztelt bb!
Ha ezután állandóan tervezi használni a SPURI-t, akkor a Normál piros a leggazdaságosabb! 4-5 tankolás, 200-300 liter üzemanyag után már elég tiszta lesz a rendszer és megtakarítás is bőven lesz mérhető! Ha csak néha van adalékolva az üzemanyag, akkor nyilván a kormosodási folyamat és egyéb szennyeződések újra fellépnek.
Az elhasználódás mindig arányos az üzemanyag minőségével is. Ezt tűzoltó munkával nem lehet megoldani!
Köszönöm kérdését!
Farkas Kálmán
Ha ezután állandóan tervezi használni a SPURI-t, akkor a Normál piros a leggazdaságosabb! 4-5 tankolás, 200-300 liter üzemanyag után már elég tiszta lesz a rendszer és megtakarítás is bőven lesz mérhető! Ha csak néha van adalékolva az üzemanyag, akkor nyilván a kormosodási folyamat és egyéb szennyeződések újra fellépnek.
Az elhasználódás mindig arányos az üzemanyag minőségével is. Ezt tűzoltó munkával nem lehet megoldani!
Köszönöm kérdését!
Farkas Kálmán
T. Farkas úr, Spuri Team !
1.6 tdci DPF 110 lovas C-Max autóm van, 4 éves 155 E KM.
A részecskeszűrő rendben van, nem kormol az autó, nem füstöl.
Érdekelne, hogy melyik SPURI ajánlott az autóba egy kis karbantartásra, fogyasztás csökkentésre és milyen arányban és gyakorisággal javasolt a használata. Most állok egy hosszabb (700 KM) út előtt ezért gondoltam itt az ideje a SPURI-nak 🙂 Köszönöm!
1.6 tdci DPF 110 lovas C-Max autóm van, 4 éves 155 E KM.
A részecskeszűrő rendben van, nem kormol az autó, nem füstöl.
Érdekelne, hogy melyik SPURI ajánlott az autóba egy kis karbantartásra, fogyasztás csökkentésre és milyen arányban és gyakorisággal javasolt a használata. Most állok egy hosszabb (700 KM) út előtt ezért gondoltam itt az ideje a SPURI-nak 🙂 Köszönöm!
Kedves Norbi!
Csak a gyorsaságtól függ, hogy melyik termékünket választja. A JG-es hamarabb kitisztítja a rendszert, ezért mindegy melyiket választja, mivel a jövőben úgyis folyamatosan használni fogja a terméket, ugyanis a megtakarításból gazdasági előnye származik. Azt javasolm kezdje a kék (JG-2) termékkel és folytassa a piros SPURI-val. Köszönettel: Farkas Kálmán
Csak a gyorsaságtól függ, hogy melyik termékünket választja. A JG-es hamarabb kitisztítja a rendszert, ezért mindegy melyiket választja, mivel a jövőben úgyis folyamatosan használni fogja a terméket, ugyanis a megtakarításból gazdasági előnye származik. Azt javasolm kezdje a kék (JG-2) termékkel és folytassa a piros SPURI-val. Köszönettel: Farkas Kálmán
Tisztelt Gyártó!
A következő kérdéssel fordulok Önökhöz. Van egy Opel Corsa C 1.2-es 70LE autóm. Az Opel szervizbe mondták, hogy eléggé el vannak kormosodva az üzemanyagszelepek, és használjak adalékanyagot. Sok keresgélés után rátaláltam a Spurira. Érdeklőd szeretnék, hogy nekem ebben az esetben a Spuri JG-2-t kellene használnom és mennyit kellene belőle önteni a tankba? Előre is köszönöm válaszukat.
Üdv.: Norbi
A következő kérdéssel fordulok Önökhöz. Van egy Opel Corsa C 1.2-es 70LE autóm. Az Opel szervizbe mondták, hogy eléggé el vannak kormosodva az üzemanyagszelepek, és használjak adalékanyagot. Sok keresgélés után rátaláltam a Spurira. Érdeklőd szeretnék, hogy nekem ebben az esetben a Spuri JG-2-t kellene használnom és mennyit kellene belőle önteni a tankba? Előre is köszönöm válaszukat.
Üdv.: Norbi
Tisztelt Rob!
Lemosni mosogató szerrel átitatott szivaccsal lehet!
Semmiben nem tesz kárt! Egyszerű benzin kategória!
Nem veszélyes készítmény!
Megoldásként született a 125ml-es kiszerelés. Bele kell önteni 50-60literbe és eldobni a flakont!
Ha a félliteresből töltjük, akkor egy csepp nyilván visszafolyik a menetelésre, amit papír zsebkendővel érdemes letörölni. Aztán semmi baj a kupak rátekerése után.
Nem értem, hogy hogyan kerül a kormányra, váltóra, kézifékkarra a SPURI?
A vélemények megoszlanak az illatával kapcsolatban. Van aki szereti, van aki nem!
Néhány óra és elpárolog a mennyiségtől függően! Még a kézről is, és nem érezhető tovább! Egy kézmosás jó minőségű kézmosó, vagy mosogató szerrel!
Köszönöm kérdését!
Farkas Kálmán
Lemosni mosogató szerrel átitatott szivaccsal lehet!
Semmiben nem tesz kárt! Egyszerű benzin kategória!
Nem veszélyes készítmény!
Megoldásként született a 125ml-es kiszerelés. Bele kell önteni 50-60literbe és eldobni a flakont!
Ha a félliteresből töltjük, akkor egy csepp nyilván visszafolyik a menetelésre, amit papír zsebkendővel érdemes letörölni. Aztán semmi baj a kupak rátekerése után.
Nem értem, hogy hogyan kerül a kormányra, váltóra, kézifékkarra a SPURI?
A vélemények megoszlanak az illatával kapcsolatban. Van aki szereti, van aki nem!
Néhány óra és elpárolog a mennyiségtől függően! Még a kézről is, és nem érezhető tovább! Egy kézmosás jó minőségű kézmosó, vagy mosogató szerrel!
Köszönöm kérdését!
Farkas Kálmán
Üdvözlet!
A sok vélemény után énis elkezdtem a Spuri használatát (focus 1.8 16v)
Tapasztalatom még nincs,azonban egy kérdés merült fel,amit szerintem még nem kérdeztek.
Az adalék elég orrfacsaró szaggal bír,és szinte lemoshatatlan.
1. kérdés az lenne,hogy mivel lehet normálisan lemosni? 🙂
2. kérdés pedig,hogy ha netalán olyan lesz a kezem,miközben beöntöm(mint most,így először) akkor kárt tehet az autó kezelőszerveiben(bőr kormány,váltó,és kézifékem van).Kémialig roncsolja,vagy maximum büdös lesz 🙂 ?
A sok vélemény után énis elkezdtem a Spuri használatát (focus 1.8 16v)
Tapasztalatom még nincs,azonban egy kérdés merült fel,amit szerintem még nem kérdeztek.
Az adalék elég orrfacsaró szaggal bír,és szinte lemoshatatlan.
1. kérdés az lenne,hogy mivel lehet normálisan lemosni? 🙂
2. kérdés pedig,hogy ha netalán olyan lesz a kezem,miközben beöntöm(mint most,így először) akkor kárt tehet az autó kezelőszerveiben(bőr kormány,váltó,és kézifékem van).Kémialig roncsolja,vagy maximum büdös lesz 🙂 ?
Tisztelt DrThomas84!
Mint ahogyan a termék leírásban is szerepel, a gyantás üledéket oldott állapotba alakítja, a vizet diszpergálja, a szilárd részeket a szűrőbe hajtja ki.
Ha a több éves koszt egyszeri szűrőcserével 4-5 tankolás után kidobja, nem valószínű, hogy hogy sűrűn kell cserélni ezek után.
Hacsak nem tankol valamilyen kútnál kissé szennyezettebb üzemanyagot.
Ajánlott üzemanyag szűrőt cserélni kb. minden második v. harmadik olajcserénél.
Köszönöm kérdését!
Farkas Kálmán
Mint ahogyan a termék leírásban is szerepel, a gyantás üledéket oldott állapotba alakítja, a vizet diszpergálja, a szilárd részeket a szűrőbe hajtja ki.
Ha a több éves koszt egyszeri szűrőcserével 4-5 tankolás után kidobja, nem valószínű, hogy hogy sűrűn kell cserélni ezek után.
Hacsak nem tankol valamilyen kútnál kissé szennyezettebb üzemanyagot.
Ajánlott üzemanyag szűrőt cserélni kb. minden második v. harmadik olajcserénél.
Köszönöm kérdését!
Farkas Kálmán
Tisztlelt SZaki Kft!
Egy kb 16 éves mazda xedos 6 1.6 oshoz használom a spurit, még csak most kezdtem. Kérdésem, hogy mivel kioldja a lerakodásókat a tankból is, nem szórja e meg a motort piszokkal? Szükséges e esetleg gyakrabban cserélnem a bezniszűrőt? Válaszukat előre is köszönöm!
Egy kb 16 éves mazda xedos 6 1.6 oshoz használom a spurit, még csak most kezdtem. Kérdésem, hogy mivel kioldja a lerakodásókat a tankból is, nem szórja e meg a motort piszokkal? Szükséges e esetleg gyakrabban cserélnem a bezniszűrőt? Válaszukat előre is köszönöm!
Kedves Oli!
Nincs összefüggés!
Esetleg a nyomatékosabb haladást élvezed!
A különbség a két SPURI között le van írva itt ezen a honlapon! A főoldalról megtalálható. Két energia szintet keverni nincs sok értelme, köztes jön ki! Akkor már csak önállóan a JG-2 -tőt használja!
Lehet véletlen egybeesés is néha valamilyen alkatrész megadta magát! Át kell nézni, szűrőcsere, vezérlés, stb. Látatlanból elég nehéz gyógyítani! A motor típus leírása, milyen évjárat, hány kilómétert ment SPURI-val a jármű, stb Kellene megadni!
Tehát a Normál piros, és kb 5-10 tankolásig, ha régebbi az autó. Az is fontos mennyi a lerakódás a rendszerbe, mikor volt víztelenítve az üzemanyag rendszer, stb.
Ha még kevés utat tett meg a jármű SPURI-val akkor türelmet kérünk, egyre jobb lesz, kb. 10.000km-ig folyamatosan javul egy kicsit!
Csodák nincsenek, csak a fizika és a kémia alaptézisei!
Üdv. Farkas Kálmán
Nincs összefüggés!
Esetleg a nyomatékosabb haladást élvezed!
A különbség a két SPURI között le van írva itt ezen a honlapon! A főoldalról megtalálható. Két energia szintet keverni nincs sok értelme, köztes jön ki! Akkor már csak önállóan a JG-2 -tőt használja!
Lehet véletlen egybeesés is néha valamilyen alkatrész megadta magát! Át kell nézni, szűrőcsere, vezérlés, stb. Látatlanból elég nehéz gyógyítani! A motor típus leírása, milyen évjárat, hány kilómétert ment SPURI-val a jármű, stb Kellene megadni!
Tehát a Normál piros, és kb 5-10 tankolásig, ha régebbi az autó. Az is fontos mennyi a lerakódás a rendszerbe, mikor volt víztelenítve az üzemanyag rendszer, stb.
Ha még kevés utat tett meg a jármű SPURI-val akkor türelmet kérünk, egyre jobb lesz, kb. 10.000km-ig folyamatosan javul egy kicsit!
Csodák nincsenek, csak a fizika és a kémia alaptézisei!
Üdv. Farkas Kálmán
Tisztelt Mindenki!
Benzines autóm van.
Az érdekelne, hogy a kék és a piros SPURIT szabad-e keverni?
Milyen arányban?
Nem rég kezdem el piros spurit használni,megnőtt a fogyasztás.Ez azért van az elején,mert tisztul az égéstér?
Ha 10%-al többet öntök bele, az nem gond?
Benzines autóm van.
Az érdekelne, hogy a kék és a piros SPURIT szabad-e keverni?
Milyen arányban?
Nem rég kezdem el piros spurit használni,megnőtt a fogyasztás.Ez azért van az elején,mert tisztul az égéstér?
Ha 10%-al többet öntök bele, az nem gond?
Köszönöm a gyors választ! Kipróbálom a kéket és beszámolok az eredményről.
Tisztelettel, Béla
Tisztelettel, Béla
Tisztelt Béla!
Nincsen semmi baj, az ilyen típusú motorok több napos állás után használtságtól függően ezt produkálják. Véletlenül se öntse tele a szűrőt önmagában SPURI-val, mert csak az gázolajjal együtt alkalmazható. A porlasztócsúccsal nincsen semmi baj, a nyomásesés a magas nyomású szivattyúban van, így később épül fel az 1600 báros nyomás. Az elektronika pedig indításkor későn észleli. Csupán ez a probléma.
Javaslom a JG-2-es használatát 2-3 tankoláson keresztül. Ha Ön SPURI-t használt folyamatosan, akkor itt nem lehet semmiféle gond.
Tisztelettel: Farkas Kálmán
Nincsen semmi baj, az ilyen típusú motorok több napos állás után használtságtól függően ezt produkálják. Véletlenül se öntse tele a szűrőt önmagában SPURI-val, mert csak az gázolajjal együtt alkalmazható. A porlasztócsúccsal nincsen semmi baj, a nyomásesés a magas nyomású szivattyúban van, így később épül fel az 1600 báros nyomás. Az elektronika pedig indításkor későn észleli. Csupán ez a probléma.
Javaslom a JG-2-es használatát 2-3 tankoláson keresztül. Ha Ön SPURI-t használt folyamatosan, akkor itt nem lehet semmiféle gond.
Tisztelettel: Farkas Kálmán
Tisztelt Spuri!
Már 2 éve rendszeresen használom a spurit és meg vagyok vele elégedve. Mostanság viszont hosszabb állás után szürke pamacsot dob a TDCI-m. Gondolom a porlasztó nem zár rendesen. Nem akarok más tisztítót beletenni, de gondoltam go szűrő cserekor piros spurival tölteném fel az új szűrőt és aztán hajrá. Így kapnák a csúcsok a leghatékonyabb tisztítást. Volt erre már példa vagy teljesen hülye ötlet? Tisztelettel, Béla
Már 2 éve rendszeresen használom a spurit és meg vagyok vele elégedve. Mostanság viszont hosszabb állás után szürke pamacsot dob a TDCI-m. Gondolom a porlasztó nem zár rendesen. Nem akarok más tisztítót beletenni, de gondoltam go szűrő cserekor piros spurival tölteném fel az új szűrőt és aztán hajrá. Így kapnák a csúcsok a leghatékonyabb tisztítást. Volt erre már példa vagy teljesen hülye ötlet? Tisztelettel, Béla
Legutóbbi hozzászólások