A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
😀 Tisztelt Szaki kft köszönöm válaszát én még a válasza előtt megvettem a jg2 est kék szinüt és már benne van de a kővetkező adalék a normál lesz még egy kérdés nyárára maradjon a kék adalék a meleg miatt tudja a hütőgél hatása miatt? vagy a kék kárt tesz a robogómba ez egy keeway fact racing kétütemü robogó elvileg tuningolt változat. Ne használjak kék adalékot akkor?
Köszönöm!:)
Nagykis Péter Úrnak!
Örülök, hogy segíthettem! Mindegy milyen benzinbe teszi, a 95-ös minden kútnál megfelel!
A multi benzinekbe is van adalék csomag, de ezt nem viszik túlzásba!
Vigyáznak rá csak a szükséges limit szabványt teljesítse semmi többet!
Nem céljuk, hogy literenként több ezer forintos kilónkénti adalékot használjanak!
És csupán a szabványon felül nem érdekli a multit csak az oktánszám, amit ugye vagy etanollal, vagy ipari hulladékkal egészítenek ki!
Minél heterogénebb a benzin annál jobban irányítható az egymásba oltódó égési folyamat! Az égéshő és a kopáscsökkentés sem mellékes! És még a benzingőz képződés, gyantásodási hajlam is fontos! Még van néhány fontos jellemző, de ezt a főoldalról elérhető Üzemanyagok fejlesztési irányaiból olvasható ki pontosan!
Sok sikert a SPURI használatához!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Örülök, hogy segíthettem! Mindegy milyen benzinbe teszi, a 95-ös minden kútnál megfelel!
A multi benzinekbe is van adalék csomag, de ezt nem viszik túlzásba!
Vigyáznak rá csak a szükséges limit szabványt teljesítse semmi többet!
Nem céljuk, hogy literenként több ezer forintos kilónkénti adalékot használjanak!
És csupán a szabványon felül nem érdekli a multit csak az oktánszám, amit ugye vagy etanollal, vagy ipari hulladékkal egészítenek ki!
Minél heterogénebb a benzin annál jobban irányítható az egymásba oltódó égési folyamat! Az égéshő és a kopáscsökkentés sem mellékes! És még a benzingőz képződés, gyantásodási hajlam is fontos! Még van néhány fontos jellemző, de ezt a főoldalról elérhető Üzemanyagok fejlesztési irányaiból olvasható ki pontosan!
Sok sikert a SPURI használatához!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Köszönöm a válaszát!
A következő tankolásnál kipróbálom.Még azt kérdezném hogy OMV Carrera 95 ösbe lehet e tenni?Én úgy tudom az tartalmaz valamilyen tisztító adalékot!?
A következő tankolásnál kipróbálom.Még azt kérdezném hogy OMV Carrera 95 ösbe lehet e tenni?Én úgy tudom az tartalmaz valamilyen tisztító adalékot!?
Lente Miklós Úrnak!
A Göbi válasza tökéletes volt, mint tapasztalt felhasználóé.
Türelmet kell tanúsítani, és minden tankolás után javulni fognak a paraméterek!
A lendületes autózás záloga a SPURI JG-2 normál adalékolás a piros után két alkalommal, azaz 50lierbe 1dl. Később 1,5 dl-ig javulnak a paraméterek és a nyomaték. E fölött normál sűrítésű szalon autók már nem képesek kihasználni a többlet JG-2-tőt.
Ehhez már legalább 12-14-es arány karakterisztika kellene!
Ennyit dióhéjba!
További lendületes közlekedést kívánok!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
A Göbi válasza tökéletes volt, mint tapasztalt felhasználóé.
Türelmet kell tanúsítani, és minden tankolás után javulni fognak a paraméterek!
A lendületes autózás záloga a SPURI JG-2 normál adalékolás a piros után két alkalommal, azaz 50lierbe 1dl. Később 1,5 dl-ig javulnak a paraméterek és a nyomaték. E fölött normál sűrítésű szalon autók már nem képesek kihasználni a többlet JG-2-tőt.
Ehhez már legalább 12-14-es arány karakterisztika kellene!
Ennyit dióhéjba!
További lendületes közlekedést kívánok!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Nagykis Péter úrnak!
Feloldja a gyantás és a hosszú szénláncú szénhidrogén származékokat.
Tehát oldott állapottá teszi a SPURI mint a friss benzinbe amiből kivált idővel, hisz kevés benne az ilyen jellegű katalítikus anyag!
A vizet pedig diszpergálja, és lassanként elégeti a hengerbe. Ezt lassan teszi, hogy ne legyen gond a üzemanyag rendszerbe a gőz és gázképződéssel! A adalékolt SPURI 1dl-nek a harmadát viszi ki egyszerre.
A kipufogó rendszer akkor van védve, ha minél tisztább és hűvösebb a füstgáz.
Ezért van a SPURI.
További élvezetes autózást kívánok!
Farkas Kálmán
Feloldja a gyantás és a hosszú szénláncú szénhidrogén származékokat.
Tehát oldott állapottá teszi a SPURI mint a friss benzinbe amiből kivált idővel, hisz kevés benne az ilyen jellegű katalítikus anyag!
A vizet pedig diszpergálja, és lassanként elégeti a hengerbe. Ezt lassan teszi, hogy ne legyen gond a üzemanyag rendszerbe a gőz és gázképződéssel! A adalékolt SPURI 1dl-nek a harmadát viszi ki egyszerre.
A kipufogó rendszer akkor van védve, ha minél tisztább és hűvösebb a füstgáz.
Ezért van a SPURI.
További élvezetes autózást kívánok!
Farkas Kálmán
Orosz Csabának!
Nincs összeférhetetlenség semmilyen üzemanyag tekintetében.
Kétütemű motorolajnál igen jó kopáscsökkentő hatása van a főtengelyre és a gyűrűkre!
A normál SPURI-t ajánlom, 50lierbe 1,5dl-t, ekkor mindent megkap a robogó amit el lehet követni egy új géppel.
Köszönöm a kérdését!
Farkas Kálmán
Nincs összeférhetetlenség semmilyen üzemanyag tekintetében.
Kétütemű motorolajnál igen jó kopáscsökkentő hatása van a főtengelyre és a gyűrűkre!
A normál SPURI-t ajánlom, 50lierbe 1,5dl-t, ekkor mindent megkap a robogó amit el lehet követni egy új géppel.
Köszönöm a kérdését!
Farkas Kálmán
Tisztelt Miklós!
Engedje meg, hogy én is válaszoljak. Én már lassan 4 éve használom mindkét terméket. Elsőnek a pirosat javaslom, ez kitakarítja az üzemanyag ellátó rendszert a tanktól az égéstérig, ott a lerakódott koromtól szabadítja fel a gyűrűket és a szelepeket. Aztán a kipufogóban fejti ki hatását. Ezt kb. 3-4 tankoláson keresztül fokozatosan végzi. Érdemes ilyenkor már a teljes dobozt elhasználni(5 tankolás vagy 250 L üzemanyag) és majd ezután a kéket (JG-2) használni, főleg ha a dinamikus vezetés a lényeg.
Én egyből a kéket raktam bele, mert az eladó ezt javasolta, "hogy majd ezzel lép a gép....." Nem volt rossz, de többet vártam. Aztán a dobozon volt az oldal elérhetősége és itt utána olvastam mindennek. Szóval a kékből egy tankolás után vártam csodát. Vettem egy pirosat és a fent leírtak szerint jártam el és után jöhetett a kék. Napokig lemoshatatlan mosoly került az arcomra. Remélem tudtam segíteni. Üdvözlettel, Göbi
Engedje meg, hogy én is válaszoljak. Én már lassan 4 éve használom mindkét terméket. Elsőnek a pirosat javaslom, ez kitakarítja az üzemanyag ellátó rendszert a tanktól az égéstérig, ott a lerakódott koromtól szabadítja fel a gyűrűket és a szelepeket. Aztán a kipufogóban fejti ki hatását. Ezt kb. 3-4 tankoláson keresztül fokozatosan végzi. Érdemes ilyenkor már a teljes dobozt elhasználni(5 tankolás vagy 250 L üzemanyag) és majd ezután a kéket (JG-2) használni, főleg ha a dinamikus vezetés a lényeg.
Én egyből a kéket raktam bele, mert az eladó ezt javasolta, "hogy majd ezzel lép a gép....." Nem volt rossz, de többet vártam. Aztán a dobozon volt az oldal elérhetősége és itt utána olvastam mindennek. Szóval a kékből egy tankolás után vártam csodát. Vettem egy pirosat és a fent leírtak szerint jártam el és után jöhetett a kék. Napokig lemoshatatlan mosoly került az arcomra. Remélem tudtam segíteni. Üdvözlettel, Göbi
Üdvözlöm!
Én is sok jót olvastam a spuriról és szeretném kipróbálni, de nem tiszta hogy melyik is kéne nekem pontosan!Van egy 1,9 pdtdi 101 LE-s polom kb. 180ezer lehet benne!Az autót használtan vettem, sajnos el volt hanyagolva, ezért szeretném a motort biztossá tenni. Eléggé dinamikusan vezetek. Ön melyiket ajánlaná hozzá?Válaszát előre is köszönöm!
Én is sok jót olvastam a spuriról és szeretném kipróbálni, de nem tiszta hogy melyik is kéne nekem pontosan!Van egy 1,9 pdtdi 101 LE-s polom kb. 180ezer lehet benne!Az autót használtan vettem, sajnos el volt hanyagolva, ezért szeretném a motort biztossá tenni. Eléggé dinamikusan vezetek. Ön melyiket ajánlaná hozzá?Válaszát előre is köszönöm!
Tisztelt Spuri!
Sok jót olvastam a Spuriról és én is szeretném kipróbálni.Viszont az nem tiszta hogy ha az üzemanyagrendszerbe feloldja a lerakódásokat akkor azok valahol okozhatnak e dugulást?Esetleg a lambdaszonda jelezhet e hibát?
Sok jót olvastam a Spuriról és én is szeretném kipróbálni.Viszont az nem tiszta hogy ha az üzemanyagrendszerbe feloldja a lerakódásokat akkor azok valahol okozhatnak e dugulást?Esetleg a lambdaszonda jelezhet e hibát?
:)érdeklődni szeretnék van 1 kétütemű robogóm 3 hónapos használhatom e hozzá a spuriSPURI JG-2 versenyadalékot ugy hogy én az olajat is a benzinhez keverem együtt jól oldódik e a keverék nem fog kicsapódni vagy leüllepedni pár nap után
Látom, nem engedi a rendszer....:( A Youtubon Magyar termékről van egy kis videó, azt szerettem volna megosztani.
Tisztelt olvasók!
Elnézést kérek az OFF-olásért és nem pont ide illik, de tudom, hogy ezen a Spuri oldalon is egy jó minőségű magyar termékről van szó. Érdemes megnézni és elgondolkodni:http://www.youtube.com/watch?v=MR3_FH0i5JY
Bocsánat Farkas Úrtól, ha tolakodó a mostani bejegyzésem!
Üdvözlettel, Göbi
Elnézést kérek az OFF-olásért és nem pont ide illik, de tudom, hogy ezen a Spuri oldalon is egy jó minőségű magyar termékről van szó. Érdemes megnézni és elgondolkodni:http://www.youtube.com/watch?v=MR3_FH0i5JY
Bocsánat Farkas Úrtól, ha tolakodó a mostani bejegyzésem!
Üdvözlettel, Göbi
Köszönöm a válaszát:)
Faragó Úrnak!
Igen, pont az a cél, hogy kopáscsökkentést is megoldja a SPURI.
Mellette semmi mást nem kell használni!
szaki kft A régi gyengébb szilárdságú szelepülék és súrlódó alkatrészek száraz futását kiküszöböli!
Teszi ezt, nehézfém és halogén elemek nélkül!
Köszönöm kérdését, további baleset mentes autózást kívánok!
Farkas Kálmán
Igen, pont az a cél, hogy kopáscsökkentést is megoldja a SPURI.
Mellette semmi mást nem kell használni!
szaki kft A régi gyengébb szilárdságú szelepülék és súrlódó alkatrészek száraz futását kiküszöböli!
Teszi ezt, nehézfém és halogén elemek nélkül!
Köszönöm kérdését, további baleset mentes autózást kívánok!
Farkas Kálmán
Egy Skoda 120 asba használom a spurit (60000 km). Télen is pöcre indul és érezhetően "pörgősebb" lett.
A kérdésem az lenne , hogy a Spurit használhatom az olompótló adalék helyett a kopáscsökkentő hatása miatt? Üdv Laci!:)
A kérdésem az lenne , hogy a Spurit használhatom az olompótló adalék helyett a kopáscsökkentő hatása miatt? Üdv Laci!:)
Bálintnak, Győrbe!
Igen, a felvetés logikus, de mi erre is gondoltunk a SPURI fejlesztése közben!
Köztudott, hogy a gázolaj egyik komponense a paraffin kenőképessége nem jó! Pláne akkor, ha kicsapódott formában van jelen a gázolajban.
Nos ezt a SPURI megoldja, ez első lépcső!
A másodig lépcső a kopáscsökkentő alkotó!
A harmadik az a hűtőgél alkotó, amelyik ebben a hűvös motorban nem tud nyári módban üzemelni, így továbbra is géles anyagként kopáscsökkentő hatása van!
Negyedik pozitív működési szerkesztési elvünk pedig az amikor még a gyűrűk és a dugók hidegek, és nem feszült teljesen a hengerfalhoz zárásként.
Ilyenkor a használtabb motoroknál egy kevés motorolaj feljut az égéstérbe kormozódást okozva! Nos itt is van szerepe a SPURI-nak. Totál azonnali lerakódás mentességet tapasztalhatunk, így koromcsiszoló, koptató hatása kiküszöböltnek mondható!
A kipufogó rendszer védelméről pedig oly módon gondoskodik a SPURI, hogy gyorsítja a kondenzvíz eltávozását.
Teszi ezt olyan módon, hogy a SPURI-val kezelt kipufogógáz speciális összetételénél fogva kevesebb vízpára csapódik le a belső fém felületeken. Lám ezt érezni lehet a szagáról, valamint, hogy sokáig gőz formában lebegteti a vizet a többi emissziós keverékkel együtt. Lám a speciális hűtőgélnek itt is jutott szerep!
Tehát nyugodjon meg, nem kell pörgetni a motort, nem lesz hengerfejes!
Sőt az erre hajlamos motoroknál ezek elmúltak, a SPURI használata után!
Köszönöm a felvetést! További élvezetes autózást kívánok!
Igen, a felvetés logikus, de mi erre is gondoltunk a SPURI fejlesztése közben!
Köztudott, hogy a gázolaj egyik komponense a paraffin kenőképessége nem jó! Pláne akkor, ha kicsapódott formában van jelen a gázolajban.
Nos ezt a SPURI megoldja, ez első lépcső!
A másodig lépcső a kopáscsökkentő alkotó!
A harmadik az a hűtőgél alkotó, amelyik ebben a hűvös motorban nem tud nyári módban üzemelni, így továbbra is géles anyagként kopáscsökkentő hatása van!
Negyedik pozitív működési szerkesztési elvünk pedig az amikor még a gyűrűk és a dugók hidegek, és nem feszült teljesen a hengerfalhoz zárásként.
Ilyenkor a használtabb motoroknál egy kevés motorolaj feljut az égéstérbe kormozódást okozva! Nos itt is van szerepe a SPURI-nak. Totál azonnali lerakódás mentességet tapasztalhatunk, így koromcsiszoló, koptató hatása kiküszöböltnek mondható!
A kipufogó rendszer védelméről pedig oly módon gondoskodik a SPURI, hogy gyorsítja a kondenzvíz eltávozását.
Teszi ezt olyan módon, hogy a SPURI-val kezelt kipufogógáz speciális összetételénél fogva kevesebb vízpára csapódik le a belső fém felületeken. Lám ezt érezni lehet a szagáról, valamint, hogy sokáig gőz formában lebegteti a vizet a többi emissziós keverékkel együtt. Lám a speciális hűtőgélnek itt is jutott szerep!
Tehát nyugodjon meg, nem kell pörgetni a motort, nem lesz hengerfejes!
Sőt az erre hajlamos motoroknál ezek elmúltak, a SPURI használata után!
Köszönöm a felvetést! További élvezetes autózást kívánok!
Tisztelt Terbe Sándor Úr!
Örülök, hogy felvetette a kérdést a JG-2 forgalmazásával kapcsolatba! Sajnos legtöbb boltos meggyőződése, hogy prémium minőségű terméket nem keresik a vásárlók.
Ez téves nézet!!! Nagyon megdolgoznak az emberek míg egy járművet meg tudnak venni! Ebből eredően féltik is! Nos az sem mellékes, hogy mennyit költ javításra, és gazdaságos-e fenntartani!
Önök vásárlók tudnak segíteni abban, hogy nyomás alatt tartsák a kereskedőket, hogy ebből is tartsanak készleten!
Mellékesen jegyzem meg a boltosnak kellene ajánlani! És saját magának is kipróbálni, mert csak akkor döbben rá, eddig mit hagyott ki!
Mert ugye, a jót könnyű megszokni!
Köszönöm felvetését!
Farkas Kálmán
Örülök, hogy felvetette a kérdést a JG-2 forgalmazásával kapcsolatba! Sajnos legtöbb boltos meggyőződése, hogy prémium minőségű terméket nem keresik a vásárlók.
Ez téves nézet!!! Nagyon megdolgoznak az emberek míg egy járművet meg tudnak venni! Ebből eredően féltik is! Nos az sem mellékes, hogy mennyit költ javításra, és gazdaságos-e fenntartani!
Önök vásárlók tudnak segíteni abban, hogy nyomás alatt tartsák a kereskedőket, hogy ebből is tartsanak készleten!
Mellékesen jegyzem meg a boltosnak kellene ajánlani! És saját magának is kipróbálni, mert csak akkor döbben rá, eddig mit hagyott ki!
Mert ugye, a jót könnyű megszokni!
Köszönöm felvetését!
Farkas Kálmán
Megjelent egy új cikk a főoldalon, nekem lenne ezzel kapcsolatban egy kérdésem. 1.9 PDTDI Passatom van (101LE), melybe már bő egy éve használom a spurit minden tankoláshoz, ennek kapcsán már kb. 5-6 munkatársam is folyamatos fogyasztó lett… Jók az eredmények, fogyasztás, nyomaték, indítás stb. terén egyaránt.
Viszont: a PDTDI a jó hatások miatt ugye alapból is elég nehezen melegszik. Hétközben sokat ingázom városban (reggel 7km = kb. 12-15 min oda, majd du. u.ez vissza), s hát épp a végére lenne üzemmeleg a motor! Addig kifújt hímes tojásként nyomom a gázt + korán felváltok, fűtés helyet is inkább ülésfűtök. Kérdés, hogy a Spurival jelentkező melegedési késledelem miatt kopik-e, károsodhat-e pluszban a motor a sima ü.anyaghoz képest. (Gyári 5W-40 Castrol E. TD olaj, 15E km / 1év csere tutira) Vagy van vmi kenőhatása a Spurinak ilyenkor a hengerfalon, ami ellensúlyozza a fenti jelenséget? Arra gondoltam, kipróbálásképp megyek 1 tankot nélküle, de az a helyzet, hogy már nagyon rááll a flakonra a kezem tankoláskor!! Köszi előre is.
Viszont: a PDTDI a jó hatások miatt ugye alapból is elég nehezen melegszik. Hétközben sokat ingázom városban (reggel 7km = kb. 12-15 min oda, majd du. u.ez vissza), s hát épp a végére lenne üzemmeleg a motor! Addig kifújt hímes tojásként nyomom a gázt + korán felváltok, fűtés helyet is inkább ülésfűtök. Kérdés, hogy a Spurival jelentkező melegedési késledelem miatt kopik-e, károsodhat-e pluszban a motor a sima ü.anyaghoz képest. (Gyári 5W-40 Castrol E. TD olaj, 15E km / 1év csere tutira) Vagy van vmi kenőhatása a Spurinak ilyenkor a hengerfalon, ami ellensúlyozza a fenti jelenséget? Arra gondoltam, kipróbálásképp megyek 1 tankot nélküle, de az a helyzet, hogy már nagyon rááll a flakonra a kezem tankoláskor!! Köszi előre is.
Tetszik ez a nyereményjáték 🙂 Sajnos matricám még nincs, de legközelebbi Spuri vásárlás alkalmával kérek a boltból, ha van nekik. Múltkor (vagyis az még tavaly ősszel volt) pont egy fél literes piros Spuri vásárlás alkalmával futottam össze Balatoni Zsolttal az autósbolt előtt. Feltűnt jópár kartondoboz egy Corsa mellett, meg is szólítottam Balatoni urat hogy éppent Spurit voltam vásárolni 🙂 Az Ő közbenjárásával sikerült még vennem egy 125 milis JG-2-t, mivel sanos a bolt ahova én járok, nem árul csak pirosat. De nagyon rendesek voltak, Balatoni úr segítségével ki tudtak számlázni nekem egy JG2-t is, így végre ki tudtam próbálni!
Legutóbbi hozzászólások