A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
RegisztrációÖrülök, hogy segíthettem! Mindegy milyen benzinbe teszi, a 95-ös minden kútnál megfelel!
A multi benzinekbe is van adalék csomag, de ezt nem viszik túlzásba!
Vigyáznak rá csak a szükséges limit szabványt teljesítse semmi többet!
Nem céljuk, hogy literenként több ezer forintos kilónkénti adalékot használjanak!
És csupán a szabványon felül nem érdekli a multit csak az oktánszám, amit ugye vagy etanollal, vagy ipari hulladékkal egészítenek ki!
Minél heterogénebb a benzin annál jobban irányítható az egymásba oltódó égési folyamat! Az égéshő és a kopáscsökkentés sem mellékes! És még a benzingőz képződés, gyantásodási hajlam is fontos! Még van néhány fontos jellemző, de ezt a főoldalról elérhető Üzemanyagok fejlesztési irányaiból olvasható ki pontosan!
Sok sikert a SPURI használatához!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
A következő tankolásnál kipróbálom.Még azt kérdezném hogy OMV Carrera 95 ösbe lehet e tenni?Én úgy tudom az tartalmaz valamilyen tisztító adalékot!?
A Göbi válasza tökéletes volt, mint tapasztalt felhasználóé.
Türelmet kell tanúsítani, és minden tankolás után javulni fognak a paraméterek!
A lendületes autózás záloga a SPURI JG-2 normál adalékolás a piros után két alkalommal, azaz 50lierbe 1dl. Később 1,5 dl-ig javulnak a paraméterek és a nyomaték. E fölött normál sűrítésű szalon autók már nem képesek kihasználni a többlet JG-2-tőt.
Ehhez már legalább 12-14-es arány karakterisztika kellene!
Ennyit dióhéjba!
További lendületes közlekedést kívánok!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Feloldja a gyantás és a hosszú szénláncú szénhidrogén származékokat.
Tehát oldott állapottá teszi a SPURI mint a friss benzinbe amiből kivált idővel, hisz kevés benne az ilyen jellegű katalítikus anyag!
A vizet pedig diszpergálja, és lassanként elégeti a hengerbe. Ezt lassan teszi, hogy ne legyen gond a üzemanyag rendszerbe a gőz és gázképződéssel! A adalékolt SPURI 1dl-nek a harmadát viszi ki egyszerre.
A kipufogó rendszer akkor van védve, ha minél tisztább és hűvösebb a füstgáz.
Ezért van a SPURI.
További élvezetes autózást kívánok!
Farkas Kálmán
Nincs összeférhetetlenség semmilyen üzemanyag tekintetében.
Kétütemű motorolajnál igen jó kopáscsökkentő hatása van a főtengelyre és a gyűrűkre!
A normál SPURI-t ajánlom, 50lierbe 1,5dl-t, ekkor mindent megkap a robogó amit el lehet követni egy új géppel.
Köszönöm a kérdését!
Farkas Kálmán
Engedje meg, hogy én is válaszoljak. Én már lassan 4 éve használom mindkét terméket. Elsőnek a pirosat javaslom, ez kitakarítja az üzemanyag ellátó rendszert a tanktól az égéstérig, ott a lerakódott koromtól szabadítja fel a gyűrűket és a szelepeket. Aztán a kipufogóban fejti ki hatását. Ezt kb. 3-4 tankoláson keresztül fokozatosan végzi. Érdemes ilyenkor már a teljes dobozt elhasználni(5 tankolás vagy 250 L üzemanyag) és majd ezután a kéket (JG-2) használni, főleg ha a dinamikus vezetés a lényeg.
Én egyből a kéket raktam bele, mert az eladó ezt javasolta, "hogy majd ezzel lép a gép....." Nem volt rossz, de többet vártam. Aztán a dobozon volt az oldal elérhetősége és itt utána olvastam mindennek. Szóval a kékből egy tankolás után vártam csodát. Vettem egy pirosat és a fent leírtak szerint jártam el és után jöhetett a kék. Napokig lemoshatatlan mosoly került az arcomra. Remélem tudtam segíteni. Üdvözlettel, Göbi
Én is sok jót olvastam a spuriról és szeretném kipróbálni, de nem tiszta hogy melyik is kéne nekem pontosan!Van egy 1,9 pdtdi 101 LE-s polom kb. 180ezer lehet benne!Az autót használtan vettem, sajnos el volt hanyagolva, ezért szeretném a motort biztossá tenni. Eléggé dinamikusan vezetek. Ön melyiket ajánlaná hozzá?Válaszát előre is köszönöm!
Sok jót olvastam a Spuriról és én is szeretném kipróbálni.Viszont az nem tiszta hogy ha az üzemanyagrendszerbe feloldja a lerakódásokat akkor azok valahol okozhatnak e dugulást?Esetleg a lambdaszonda jelezhet e hibát?
Elnézést kérek az OFF-olásért és nem pont ide illik, de tudom, hogy ezen a Spuri oldalon is egy jó minőségű magyar termékről van szó. Érdemes megnézni és elgondolkodni:http://www.youtube.com/watch?v=MR3_FH0i5JY
Bocsánat Farkas Úrtól, ha tolakodó a mostani bejegyzésem!
Üdvözlettel, Göbi
Igen, pont az a cél, hogy kopáscsökkentést is megoldja a SPURI.
Mellette semmi mást nem kell használni!
szaki kft A régi gyengébb szilárdságú szelepülék és súrlódó alkatrészek száraz futását kiküszöböli!
Teszi ezt, nehézfém és halogén elemek nélkül!
Köszönöm kérdését, további baleset mentes autózást kívánok!
Farkas Kálmán
A kérdésem az lenne , hogy a Spurit használhatom az olompótló adalék helyett a kopáscsökkentő hatása miatt? Üdv Laci!:)
Igen, a felvetés logikus, de mi erre is gondoltunk a SPURI fejlesztése közben!
Köztudott, hogy a gázolaj egyik komponense a paraffin kenőképessége nem jó! Pláne akkor, ha kicsapódott formában van jelen a gázolajban.
Nos ezt a SPURI megoldja, ez első lépcső!
A másodig lépcső a kopáscsökkentő alkotó!
A harmadik az a hűtőgél alkotó, amelyik ebben a hűvös motorban nem tud nyári módban üzemelni, így továbbra is géles anyagként kopáscsökkentő hatása van!
Negyedik pozitív működési szerkesztési elvünk pedig az amikor még a gyűrűk és a dugók hidegek, és nem feszült teljesen a hengerfalhoz zárásként.
Ilyenkor a használtabb motoroknál egy kevés motorolaj feljut az égéstérbe kormozódást okozva! Nos itt is van szerepe a SPURI-nak. Totál azonnali lerakódás mentességet tapasztalhatunk, így koromcsiszoló, koptató hatása kiküszöböltnek mondható!
A kipufogó rendszer védelméről pedig oly módon gondoskodik a SPURI, hogy gyorsítja a kondenzvíz eltávozását.
Teszi ezt olyan módon, hogy a SPURI-val kezelt kipufogógáz speciális összetételénél fogva kevesebb vízpára csapódik le a belső fém felületeken. Lám ezt érezni lehet a szagáról, valamint, hogy sokáig gőz formában lebegteti a vizet a többi emissziós keverékkel együtt. Lám a speciális hűtőgélnek itt is jutott szerep!
Tehát nyugodjon meg, nem kell pörgetni a motort, nem lesz hengerfejes!
Sőt az erre hajlamos motoroknál ezek elmúltak, a SPURI használata után!
Köszönöm a felvetést! További élvezetes autózást kívánok!
Örülök, hogy felvetette a kérdést a JG-2 forgalmazásával kapcsolatba! Sajnos legtöbb boltos meggyőződése, hogy prémium minőségű terméket nem keresik a vásárlók.
Ez téves nézet!!! Nagyon megdolgoznak az emberek míg egy járművet meg tudnak venni! Ebből eredően féltik is! Nos az sem mellékes, hogy mennyit költ javításra, és gazdaságos-e fenntartani!
Önök vásárlók tudnak segíteni abban, hogy nyomás alatt tartsák a kereskedőket, hogy ebből is tartsanak készleten!
Mellékesen jegyzem meg a boltosnak kellene ajánlani! És saját magának is kipróbálni, mert csak akkor döbben rá, eddig mit hagyott ki!
Mert ugye, a jót könnyű megszokni!
Köszönöm felvetését!
Farkas Kálmán
Viszont: a PDTDI a jó hatások miatt ugye alapból is elég nehezen melegszik. Hétközben sokat ingázom városban (reggel 7km = kb. 12-15 min oda, majd du. u.ez vissza), s hát épp a végére lenne üzemmeleg a motor! Addig kifújt hímes tojásként nyomom a gázt + korán felváltok, fűtés helyet is inkább ülésfűtök. Kérdés, hogy a Spurival jelentkező melegedési késledelem miatt kopik-e, károsodhat-e pluszban a motor a sima ü.anyaghoz képest. (Gyári 5W-40 Castrol E. TD olaj, 15E km / 1év csere tutira) Vagy van vmi kenőhatása a Spurinak ilyenkor a hengerfalon, ami ellensúlyozza a fenti jelenséget? Arra gondoltam, kipróbálásképp megyek 1 tankot nélküle, de az a helyzet, hogy már nagyon rááll a flakonra a kezem tankoláskor!! Köszi előre is.
Legutóbbi hozzászólások