A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Tisztelt Szilárd!
Ezen oldalon kicsit lejjebb január 18-tól Titi-nek adott válaszaim, pont erre is kitértek! Az új autónak meg kell adni a jó üzemanyagot, mert meghálálja! Ön jól gondolkozik! Minél korszerűbb az jármű, annál érzékenyebb az üzemanyag minőségére! Bejáratásnál a SPURI JG-2 lenne jó! Ezt 5-8 tankolásig. Aztán a Normál pirosra vissza lehet térni, de nem muszály, pláne, ha tetszik a dinamikusabb közlekedés!
Még ajánlom a magasnyomású dízelekről írt cikket, amit a főoldalról fog megtalálni.
Köszönöm felvetését! Farkas Kálmán
Ezen oldalon kicsit lejjebb január 18-tól Titi-nek adott válaszaim, pont erre is kitértek! Az új autónak meg kell adni a jó üzemanyagot, mert meghálálja! Ön jól gondolkozik! Minél korszerűbb az jármű, annál érzékenyebb az üzemanyag minőségére! Bejáratásnál a SPURI JG-2 lenne jó! Ezt 5-8 tankolásig. Aztán a Normál pirosra vissza lehet térni, de nem muszály, pláne, ha tetszik a dinamikusabb közlekedés!
Még ajánlom a magasnyomású dízelekről írt cikket, amit a főoldalról fog megtalálni.
Köszönöm felvetését! Farkas Kálmán
Tisztelt Szaki,
A napokban fog megérkezni életem első új kisdízele. Megane 1.5 dCi 110hp FAP. Preventíven szeretnék védekezni a káros kopások ellen. Kérdésem a következő: A SPURi adalék használható-e részecskeszűrős autóban. Ha igen, akkor melyiket ajánlja?
Válaszát előre is köszönöm,
Szilárd
A napokban fog megérkezni életem első új kisdízele. Megane 1.5 dCi 110hp FAP. Preventíven szeretnék védekezni a káros kopások ellen. Kérdésem a következő: A SPURi adalék használható-e részecskeszűrős autóban. Ha igen, akkor melyiket ajánlja?
Válaszát előre is köszönöm,
Szilárd
Kedves Sebestyén Úr!
Igazán jó dolog, hogy meg van elégedve termékünkkel!
Egyre növekvő üzemanyag áraknál pláne mindig megéri használni a SPURI-t.
Aki nem használja, az mindenképpen drágábban autózik! És nem is kicsivel, ha még a karbantartási költséget is nézzük!
Az autógyárak olyan bonyolult, finom, érzékeny konstrukciókat állítanak hadrendbe, ami feltételezi a legjobb üzemanyagot.
Hol van már a mindenevő motor típusa????
Mondja el ismerőseinek is jó tapasztalatát, ha siránkoznak az üzemanyag árak miatt! Egyszer majd hálásak lesznek érte! Sőt öntudatra ébrednek, hogy utódaikat kímélik a SPURI-val, kevesebb légszennyezést hagynak maguk után!
További balesetmentes autózást kívánok!
Farkas Kálmán
Igazán jó dolog, hogy meg van elégedve termékünkkel!
Egyre növekvő üzemanyag áraknál pláne mindig megéri használni a SPURI-t.
Aki nem használja, az mindenképpen drágábban autózik! És nem is kicsivel, ha még a karbantartási költséget is nézzük!
Az autógyárak olyan bonyolult, finom, érzékeny konstrukciókat állítanak hadrendbe, ami feltételezi a legjobb üzemanyagot.
Hol van már a mindenevő motor típusa????
Mondja el ismerőseinek is jó tapasztalatát, ha siránkoznak az üzemanyag árak miatt! Egyszer majd hálásak lesznek érte! Sőt öntudatra ébrednek, hogy utódaikat kímélik a SPURI-val, kevesebb légszennyezést hagynak maguk után!
További balesetmentes autózást kívánok!
Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Kálmán Úr!
Köszönöm a gyors válaszát. Természetesen nagyon örülök a bónusz bónuszának.
Két tankolást hagytam ki próbaként. Érezhető volt a teljesítménycsökkenés a kis ezres autómmal. Most újra visszatértem a piros Spurihoz. SOKKAL jobban megy az autó. Emelkedőnél sem kell jobban nyomnom a pedált. És nálam jelentős a fogyasztáscsökkenés. 7,2 literről 6 literre. Most már alap lesz a Spuri.....
Köszönöm a gyors válaszát. Természetesen nagyon örülök a bónusz bónuszának.
Két tankolást hagytam ki próbaként. Érezhető volt a teljesítménycsökkenés a kis ezres autómmal. Most újra visszatértem a piros Spurihoz. SOKKAL jobban megy az autó. Emelkedőnél sem kell jobban nyomnom a pedált. És nálam jelentős a fogyasztáscsökkenés. 7,2 literről 6 literre. Most már alap lesz a Spuri.....
Tisztelt Sebestyén Úr!
Semmi baj nincs, ha 50 literbe, nem egy decit tölt, hanem másfelet.
Másrészt a 150 ml. felett olyan kevés fér bele, hogy az szinte semmi! A belső nyakátmérő kicsi, a falvastagság nagy! Ezért!
Örüljön, hogy még a bónusznak is bónusza van!
A párolgási együttható sajnos több hónap vagy év után azt eredményezi, hogy csökken a folyadék szint.
A kereskedésekbe pedig többször évekig ott áll eladatlanul a SPURI. Nem tudják eladni, vagy nem is akarják nem tudom!
Egy a lényeg, Szavatossági idő korlátlan, nem romlik meg, de néha arra is számítani kell, hogy bírja ki sokáig a termék a polcon eladatlanul is!
Ez úgyis a gyártó költségét terheli, de ennyit megér a becsületes üzletmenet!
A vevő kapja meg azt a mennyiséget, amiért megfizetett!
Tehát, ha kétszeresét önti a tankba a szokásosnál, akkor sincs semmi baj!
Van aki a 40liter tankoláshoz a fél litert beöntötte! Semmi baj, csak jó sok pénzt elpocsékolt! Kárt nem okozott az autóba! Legfeljebb egy ideig nagyon nagy kenőképességű üzemanyaggal ment, sok kondenzvizet kivitt a tankból, és még sorolhatnám! Jobban viszont nem ment az autó. Másfél szeres mennyiségig javul a dinamizmus, a felett nem!
Köszönöm a felvetést!
Farkas Kálmán
Semmi baj nincs, ha 50 literbe, nem egy decit tölt, hanem másfelet.
Másrészt a 150 ml. felett olyan kevés fér bele, hogy az szinte semmi! A belső nyakátmérő kicsi, a falvastagság nagy! Ezért!
Örüljön, hogy még a bónusznak is bónusza van!
A párolgási együttható sajnos több hónap vagy év után azt eredményezi, hogy csökken a folyadék szint.
A kereskedésekbe pedig többször évekig ott áll eladatlanul a SPURI. Nem tudják eladni, vagy nem is akarják nem tudom!
Egy a lényeg, Szavatossági idő korlátlan, nem romlik meg, de néha arra is számítani kell, hogy bírja ki sokáig a termék a polcon eladatlanul is!
Ez úgyis a gyártó költségét terheli, de ennyit megér a becsületes üzletmenet!
A vevő kapja meg azt a mennyiséget, amiért megfizetett!
Tehát, ha kétszeresét önti a tankba a szokásosnál, akkor sincs semmi baj!
Van aki a 40liter tankoláshoz a fél litert beöntötte! Semmi baj, csak jó sok pénzt elpocsékolt! Kárt nem okozott az autóba! Legfeljebb egy ideig nagyon nagy kenőképességű üzemanyaggal ment, sok kondenzvizet kivitt a tankból, és még sorolhatnám! Jobban viszont nem ment az autó. Másfél szeres mennyiségig javul a dinamizmus, a felett nem!
Köszönöm a felvetést!
Farkas Kálmán
Tisztelt Szaki!
Vettem egy 125ml-es piros Spurit. Rá van írva, hogy ajándék +20%, amivel együtt elméletileg 150ml-nek kéne lennie. A flakon 150-ig van kalibrálva, de a szint felette van. Valójában hány ml egy ilyen 125ml-es Spuri? Mert ahogy néztem a boltban, mindegyik erre a szintre van feltöltve. Sajnos így nehéz az adagolás...
Vettem egy 125ml-es piros Spurit. Rá van írva, hogy ajándék +20%, amivel együtt elméletileg 150ml-nek kéne lennie. A flakon 150-ig van kalibrálva, de a szint felette van. Valójában hány ml egy ilyen 125ml-es Spuri? Mert ahogy néztem a boltban, mindegyik erre a szintre van feltöltve. Sajnos így nehéz az adagolás...
Tisztelt Titi!
Nincs szilárd anyag tartalma a SPURI-nak. Az üzemanyagba keveredve, átkonfigurálja a molekula láncok, és gyűrűk energia szintjeit, így az azok közötti reláció lényegesen megváltozik!
Továbbá gondoskodik a szekvenciális, egymásba öltődő égési folyamatról, mely mindennek az alapja! Az üzemanyagok fejlesztési irányai cikkemben itt olvashatja a mechanizmus lényegét.
Más egyéb előnnyel is! Ha továbbiak is érdeklik, sokat megtudhat azon cikkemből is, ahol a piros SPURI és a kék SPURI JG-2 viszonyáról írtam!
A főoldalról lehet elérni ezeket az írásokat!
Az energia szinteket mind atomi szinten, mind molekula kapcsolódási konfigurációk szintjén lehet növelni, mindaddig, míg foton kilépés nem jelentkezik. Ez a fény is lehet, amit az izzók produkálnak, az ion vándorlás hatására!
A részecske szűrő hibásan van így elnevezve! Koromgyűjtőnek nevezném!
A nagy méretű koromgyűjtés eredménye a folyamatos dugulás, és ezzel torlónyomás lép fel, és nagyobb hőt termel a motor, nem pedig mozgási energiát!
A magasabb hőben valóban a korom újabb 18-22%-át ismét elégeti, vagy szétporlasztja a kipufogóban nagyon apró részekre, amit alig látunk. De attól az még ott van, csak szabványon aluli füstölési emisszióval!
A rákkeltő anyagokat így is magához tudja kötni! Ezt csak addig teszi, míg a levegőbe lebeg!
Ha a talajra ér és humusz lesz belőle, már semmi baj! Sima szénporrá válik! Az elégett rész pedig CO2 lesz!
Ennyit dióhéjban!
Köszönöm kérdését!
Farkas Kálmán
Nincs szilárd anyag tartalma a SPURI-nak. Az üzemanyagba keveredve, átkonfigurálja a molekula láncok, és gyűrűk energia szintjeit, így az azok közötti reláció lényegesen megváltozik!
Továbbá gondoskodik a szekvenciális, egymásba öltődő égési folyamatról, mely mindennek az alapja! Az üzemanyagok fejlesztési irányai cikkemben itt olvashatja a mechanizmus lényegét.
Más egyéb előnnyel is! Ha továbbiak is érdeklik, sokat megtudhat azon cikkemből is, ahol a piros SPURI és a kék SPURI JG-2 viszonyáról írtam!
A főoldalról lehet elérni ezeket az írásokat!
Az energia szinteket mind atomi szinten, mind molekula kapcsolódási konfigurációk szintjén lehet növelni, mindaddig, míg foton kilépés nem jelentkezik. Ez a fény is lehet, amit az izzók produkálnak, az ion vándorlás hatására!
A részecske szűrő hibásan van így elnevezve! Koromgyűjtőnek nevezném!
A nagy méretű koromgyűjtés eredménye a folyamatos dugulás, és ezzel torlónyomás lép fel, és nagyobb hőt termel a motor, nem pedig mozgási energiát!
A magasabb hőben valóban a korom újabb 18-22%-át ismét elégeti, vagy szétporlasztja a kipufogóban nagyon apró részekre, amit alig látunk. De attól az még ott van, csak szabványon aluli füstölési emisszióval!
A rákkeltő anyagokat így is magához tudja kötni! Ezt csak addig teszi, míg a levegőbe lebeg!
Ha a talajra ér és humusz lesz belőle, már semmi baj! Sima szénporrá válik! Az elégett rész pedig CO2 lesz!
Ennyit dióhéjban!
Köszönöm kérdését!
Farkas Kálmán
Köszönöm a gyors válasz.
Azt értem, hogy tökéletesebb lesz az égés és ezáltal a korom, de nincs-e olyan összetevője a Spurinak, amely elégve egy idő után eltömi a részecskeszűrőt. Ha jól tudom a ként is ezért kellett száműzni a gázolajból, illetve már több gyártó megjelent olyan motorolajjal ami elégve kevesebb hamutartalmat jelent. Pl.: ELF Solaris.
Azt értem, hogy tökéletesebb lesz az égés és ezáltal a korom, de nincs-e olyan összetevője a Spurinak, amely elégve egy idő után eltömi a részecskeszűrőt. Ha jól tudom a ként is ezért kellett száműzni a gázolajból, illetve már több gyártó megjelent olyan motorolajjal ami elégve kevesebb hamutartalmat jelent. Pl.: ELF Solaris.
Tisztelt Titi!
Természetesen adagoló sajátosságok vannak! Minden típusnál a kenőképesség javítása pozitív hatással jár!
Valóban az vezérelte a gyárat, hogy olcsó legyen az önköltség! Ez biztos!
Ma már sajnos nem az a cél, hogy 4-500ezer km-t gond nélkül lefusson egy autó, hanem, hogy évente vegyél újat!
Sajnos ez már a nagy márkáknál is fellelhető tendencia!
A részecske szűrő működéséből ered, hogy nem lévén korom nem is dolgozik, csak tiszta marad és kész! Nem látsz 10-50km-ként füstpamacsot magad után! Ez nem is baj, ugye?
Pláne, ha a megemelkedett torlónyomás káros hatását nézem! Ezt is kiköszöböli a SPURI.
Valamint a lokális hőemelkedést a motorban, a turbóban!
Tehát, megnyugtatom csak pozitív hatása van a SPURI-nak az előbb felsorolt problémákra!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Természetesen adagoló sajátosságok vannak! Minden típusnál a kenőképesség javítása pozitív hatással jár!
Valóban az vezérelte a gyárat, hogy olcsó legyen az önköltség! Ez biztos!
Ma már sajnos nem az a cél, hogy 4-500ezer km-t gond nélkül lefusson egy autó, hanem, hogy évente vegyél újat!
Sajnos ez már a nagy márkáknál is fellelhető tendencia!
A részecske szűrő működéséből ered, hogy nem lévén korom nem is dolgozik, csak tiszta marad és kész! Nem látsz 10-50km-ként füstpamacsot magad után! Ez nem is baj, ugye?
Pláne, ha a megemelkedett torlónyomás káros hatását nézem! Ezt is kiköszöböli a SPURI.
Valamint a lokális hőemelkedést a motorban, a turbóban!
Tehát, megnyugtatom csak pozitív hatása van a SPURI-nak az előbb felsorolt problémákra!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Érdeklődnék, hogy a részecskeszűrő élettartamát nem csökkenti-e illetve befolyásolja-e valamilyen mértékben?
Renault 1.5 Dci 110 Le motor befecskendező rendszer kenését javítja-e annyira, hogy a normál üzemanyagtól nem "esik szét"?
"Delphi befecskendező rendszer
Kisebb, gyorsabb rendszer mint a bosch. Valószínűleg olcsóbb is, legalábbis gyártói szinten, mert bővül azon autómárkák köre akik ilyen rendszert építenek be. Pl. a mindig bosch-ozó Mercedes is váltott.
Egy hátránya van.
NEM LENNE SZABAD MAGYARORSZÁGON FORGALOMBA HELYEZNI!
A probléma:
A Magyar Szabvány szerinti gázolaj minőség nem felel meg a delphi szivattyú kenési igényeinek. Hangsúlyozni kell hogy, a szabvánnyal és nem az olajtársaságokkal van a baj. Bolondok lennének jobb gázolajat csinálni, mint ami kötelező.
A kenési hiányosság következménye, hogy a nagynyomású szivattyúban elhelyezett kisnyomású tápszivattyú lapátjai megkopnak, berágódnak és tekintélyes mennyiségű fémreszelékkel telítik az injektorokat és velük együtt a komplett üzemanyag rendszert.
Itt jöjjön a közhely:
Két féle delphi rendszerrel szerelt motor van. Amelyik spénes és az, amelyik majd lesz.
Az elmondható, hogy a Renault 1,5 dci van legjobban kitéve a problémának."
Renault 1.5 Dci 110 Le motor befecskendező rendszer kenését javítja-e annyira, hogy a normál üzemanyagtól nem "esik szét"?
"Delphi befecskendező rendszer
Kisebb, gyorsabb rendszer mint a bosch. Valószínűleg olcsóbb is, legalábbis gyártói szinten, mert bővül azon autómárkák köre akik ilyen rendszert építenek be. Pl. a mindig bosch-ozó Mercedes is váltott.
Egy hátránya van.
NEM LENNE SZABAD MAGYARORSZÁGON FORGALOMBA HELYEZNI!
A probléma:
A Magyar Szabvány szerinti gázolaj minőség nem felel meg a delphi szivattyú kenési igényeinek. Hangsúlyozni kell hogy, a szabvánnyal és nem az olajtársaságokkal van a baj. Bolondok lennének jobb gázolajat csinálni, mint ami kötelező.
A kenési hiányosság következménye, hogy a nagynyomású szivattyúban elhelyezett kisnyomású tápszivattyú lapátjai megkopnak, berágódnak és tekintélyes mennyiségű fémreszelékkel telítik az injektorokat és velük együtt a komplett üzemanyag rendszert.
Itt jöjjön a közhely:
Két féle delphi rendszerrel szerelt motor van. Amelyik spénes és az, amelyik majd lesz.
Az elmondható, hogy a Renault 1,5 dci van legjobban kitéve a problémának."
Én is csak pozitívumot tudok mondani a SPURI-ról! Használom az autóinkba illetve quad-ba is(verseny illetve túrákra). Tapsztalataim a fogyasztás csökkenés és a dinamikussabb motor teljesítmény.
Tisztelt Szergely!
Igazán örülök, hogy önnek megfelel, és hasznos a SPURI.
Kérhetném, hogy a vásárlási helyen kérjen a főoldalon meghírdetett "környezetért" című matricánkat, és ragassza fel büszkén, hisz ön már tudja, hogy aki nem használ SPURI-t az pocsékolja a pénzét! Legyen szerencséje és nyerjen! Akár 5000 literbe való JG-2 Sport Adalékot is!
Köszönettel vettem, hogy megtisztelte vendégkönyvünk oldalát!
Üdvözlettel, és további jó autózást!
Farkas K.
Igazán örülök, hogy önnek megfelel, és hasznos a SPURI.
Kérhetném, hogy a vásárlási helyen kérjen a főoldalon meghírdetett "környezetért" című matricánkat, és ragassza fel büszkén, hisz ön már tudja, hogy aki nem használ SPURI-t az pocsékolja a pénzét! Legyen szerencséje és nyerjen! Akár 5000 literbe való JG-2 Sport Adalékot is!
Köszönettel vettem, hogy megtisztelte vendégkönyvünk oldalát!
Üdvözlettel, és további jó autózást!
Farkas K.
Tisztelt Attila!
Ez a honlap szinte csak erről szól!
A meggyőzésről!
A barátai nézzék meg ezt a vendégkönyvet, vagy figyelmesen olvassák el az üzemanyagok fejlesztési irányait, valamint a termékeinkről a cikkeket!
Annyit mondjon nekik a versenybenzin is biztos azért kerül 1980 Ft/liter-be, mert a kerozin 274 Ft/liter????
Még valamit!!!
Akkor próbálják ki a kerozinból és a SPURI-ból 1-1 dl-t a tankjukba!
Majd megtudja mi újság van! Meg fog lepődni! Feltéve, ha nem falábú, és érzi a nyomaték többletet!!!
És a kerozinba oldott már el vizet???
Mondja nekik próbálják meg eldiszpergálni!!!
Nem megy?????
A SPURIBA meg IGEN?????
ÍRGUM-BURGUM milyen különleges ez a kerozin????
Ezen kívül még tucatnyi paraméter hasznos hatását tapasztalhatja!
Ezt nem a gyártótól kell elhinni, hanem az utóbbi pár száz felhasználói pozitív beírást elolvasni!
Egy biztos, bocsáss meg nékik, nem tudják mit cselekszenek!
Köszönöm értékes felvetését!!!
Farkas Kálmán
Ez a honlap szinte csak erről szól!
A meggyőzésről!
A barátai nézzék meg ezt a vendégkönyvet, vagy figyelmesen olvassák el az üzemanyagok fejlesztési irányait, valamint a termékeinkről a cikkeket!
Annyit mondjon nekik a versenybenzin is biztos azért kerül 1980 Ft/liter-be, mert a kerozin 274 Ft/liter????
Még valamit!!!
Akkor próbálják ki a kerozinból és a SPURI-ból 1-1 dl-t a tankjukba!
Majd megtudja mi újság van! Meg fog lepődni! Feltéve, ha nem falábú, és érzi a nyomaték többletet!!!
És a kerozinba oldott már el vizet???
Mondja nekik próbálják meg eldiszpergálni!!!
Nem megy?????
A SPURIBA meg IGEN?????
ÍRGUM-BURGUM milyen különleges ez a kerozin????
Ezen kívül még tucatnyi paraméter hasznos hatását tapasztalhatja!
Ezt nem a gyártótól kell elhinni, hanem az utóbbi pár száz felhasználói pozitív beírást elolvasni!
Egy biztos, bocsáss meg nékik, nem tudják mit cselekszenek!
Köszönöm értékes felvetését!!!
Farkas Kálmán
én nagyon megvok elégedve a spurival, általában minden tankoláshoz, a fogyasztás érezhetően kevesebb
Kedves Farkas Kálmán!Már 2 éve nagy megelégedéssel használom a Spurit.Viszont a kollégáimat nem tudom rábeszélni,azt mondják "madár" vagyok,mert csak kerozin meg petróleum az egész!Nyugtasson meg,hogy nem így van!:)
Pataki Attila
Pataki Attila
Tisztelt Farkas Úr!
A levelet elküldtem a képpel.
Egyébként a munkahelyemen a targoncát (diesel) mutatja a matricával a hátsófelén. Kellemes Ünnepeket mindenkinek! Üdv, Göbi
A levelet elküldtem a képpel.
Egyébként a munkahelyemen a targoncát (diesel) mutatja a matricával a hátsófelén. Kellemes Ünnepeket mindenkinek! Üdv, Göbi
Tárnokra Küldöm!
Örülök, hogy egyre több emberbe megfogalmazódik az a gondolat, hogy a SPURI csak előnyt jelent!
Nem hisznek az autósok, addig míg ki nem próbálják!
Nem is csoda!
Sok évtizedig becsapták őket a semmit se érő termékekkel!
Most, hogy van egy igazán értékálló, és hasznot hozó fejlesztés kétkedéssel fogadják!
Igen, jobban hisznek a szomszédnak, ismerősnek! Ezért van létjogosultsága annak, hogy tapasztalatból adja tovább az élményeket az, aki használja már folyamatosan!
Ez olyan jó tettnek számít, így ünnepek táján megsokszorozott jóindulattal!
A minőségi üzemanyag az fogalom! A jó ételeket mi is szeretjük! Hát még egy konstruált motor, amelyen mindig lehet optimalizálni valamit!
Legyenek büszkék rá azok, akik használják a SPURI-t, sőt a boltokba, a vásárlási helyeken lehet ingyen kérni a" Környezetért " feliratú logós matricát! Ragasszátok fel, hagy lássák ti okosabbak vagytok mint mások, és tesztek a környezetért valamit
Az, hogy nyerni lehet vele, csak pluszt jelent!
Boldog, Balesetmentes Új Évet Kívánok Minden Felhasználónknak!
Farkas Kálmán
Örülök, hogy egyre több emberbe megfogalmazódik az a gondolat, hogy a SPURI csak előnyt jelent!
Nem hisznek az autósok, addig míg ki nem próbálják!
Nem is csoda!
Sok évtizedig becsapták őket a semmit se érő termékekkel!
Most, hogy van egy igazán értékálló, és hasznot hozó fejlesztés kétkedéssel fogadják!
Igen, jobban hisznek a szomszédnak, ismerősnek! Ezért van létjogosultsága annak, hogy tapasztalatból adja tovább az élményeket az, aki használja már folyamatosan!
Ez olyan jó tettnek számít, így ünnepek táján megsokszorozott jóindulattal!
A minőségi üzemanyag az fogalom! A jó ételeket mi is szeretjük! Hát még egy konstruált motor, amelyen mindig lehet optimalizálni valamit!
Legyenek büszkék rá azok, akik használják a SPURI-t, sőt a boltokba, a vásárlási helyeken lehet ingyen kérni a" Környezetért " feliratú logós matricát! Ragasszátok fel, hagy lássák ti okosabbak vagytok mint mások, és tesztek a környezetért valamit
Az, hogy nyerni lehet vele, csak pluszt jelent!
Boldog, Balesetmentes Új Évet Kívánok Minden Felhasználónknak!
Farkas Kálmán
P.Bélának!
A túladagolással nincs semmiféle gond!
Volt olyan, hogy 50literhez az egyik vásárlónk egy fél literes flakonnal beleöntött a gázolajba!
Semmi baj nem lesz, csak pocsékolta feleslegesen a SPURI-t.
Bármilyen üzemű belső égésű motornál a működési mechanizmus ugyan az! Semmit nem számít a konstrukció. Az égési, és expanziós folyamat hasonló elven működik! Némely körülmény változik a hengerben!
Nem kell a mérőpohárral bajlódni, a kalibrálás megoldja a feladatot!
Kellemes ünnepet, Boldog Új Évet Kívánok!
Farkas Kálmán
A túladagolással nincs semmiféle gond!
Volt olyan, hogy 50literhez az egyik vásárlónk egy fél literes flakonnal beleöntött a gázolajba!
Semmi baj nem lesz, csak pocsékolta feleslegesen a SPURI-t.
Bármilyen üzemű belső égésű motornál a működési mechanizmus ugyan az! Semmit nem számít a konstrukció. Az égési, és expanziós folyamat hasonló elven működik! Némely körülmény változik a hengerben!
Nem kell a mérőpohárral bajlódni, a kalibrálás megoldja a feladatot!
Kellemes ünnepet, Boldog Új Évet Kívánok!
Farkas Kálmán
Itt volt egy angyalka, s azt súgta nekem: Gondolj ma azokra, kik szívedbe férnek! Eszembe jutottál Te és a Családod, és ezúton kívánok BOLDOG KARÁCSONYT!
Vasárnap reggel -18 fok volt minálunk. 2 TDCI mondink van és 1 öreg 22 éves TD citroenünk. Persze mindhárom kapja a spurit, de sajna a citrom már kint áll nem fér be a fűtött garázsba. Na, de a lényeg, hogy pöcre indult ezen a csikorgó reggelen. A szomszédom mondija meg persze sehogyan sem pedig 1 órán keresztül próbálkoztak. Tanácsoltam neki hosszútávon a spurit meg hirtelen a hajszárítós gázolaj szűrő melegítést. Na végül beindult 5 perc melegítés után. Jó dolog ez a spuri :)) Kellemes Ünnepeket!! Béla
Legutóbbi hozzászólások