A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
RegisztrációA tank rozsdásodása megszokott jelenség, ebben segít-e a SPURI???
Igen több okból is.
1.- Először is sokat segít az a tény hogy tele tankolva tegyük le napokra, vagy hetekre! Ebbe is tegyünk 1,5dl-t 50literhez!
2.- Másodszor a víz diszpergáló hatása a SPURI-nak azt eredményezi, hogy kevésbé hajlamos a korrózióra. A páralecsapódást folyamatosan kiküszöböli!
3.- Egy filmszerű 2mikron vékony anyagbevonat keletkezik a fém felületen, ami lassan lefolyik attól függően, hogy függőleges vagy vízszintes a felület. Függőlegesen gyorsabb kb. 7-10nap.
4.- Nyugalmi állapotú tank légterébe lévő szabad oxigén affinitása több tényezőtől függ. Hasonló potenciára redukál vezető képesebb volta miatt az adalékólt üzemanyag.
Még van néhány olyan tulajdonsága ami nem számottevő, de ezek a jellemzők pozitív rozsda mentesítő hatásúak!
Ki kell hangsúlyozni, a már rozsdás tankot nem teszi rozsda mentessé. Csak megelőzésre alkalmas.
Köszönöm a kérdést!
Farkas Kálmán
Kémiailag semmit nem számít, mert nagyon messze van összetételbe a SPURI-tól. De várja meg míg kifogy mert másra fogná az eredményt. Folyamatosan használja és ha teheti tele tankoljon. Több oka is van, de ezek a cikkekbe szerepelnek! Köszönöm a kérdést!
Farkas Kálmán
Köszönöm, nagyjából én is így okoskodtam, hogy kifogy, akkor tankolok mondjuk 10 litert, s ha az is kifogy, akkor Spuri.
Engedje meg, hogy én is hozzászóljak. Mivel a gyári adalék kémiai összetételét nem lehet ismerni, így azt javaslom, hogy ne keverje a kettőt. Várja meg míg kifogy a mostani, aztán lehet adagolni a SPURIT. Üdv, Göbi
Pont a lényeget hallgatta el 🙂 Most van a tankomban egy Peugeot HDI tisztító, ha kifogy a tankom máris önthetem a Spurit, vagy várjak? Arra vagyok kíváncsi, hogy a két adalék keveredése nem okoz-e gondot?
Rögtön kezdheti a SPURI használatát. Termékünk nem autó függő. Minden belső égésű motorban pozitív működési paramétereket mutat.
Külön jó, ha új korától használja, mert a minőségi üzemanyag a záloga a hosszan tartó probléma mentes autózásnak.
Nem szoktunk ígérgetni, nem a stílusunk. Ki kell próbálni. Bizonyítani fog azt tudom garantálni. Kérem is írja meg a tapasztalatait.
Köszönöm kérdését! További balesetmentes vezetést kívánok!
Farkas Kálmán
Területi képviseleteink győzködik a kereskedőket, de nagy ellenállásba ütközünk. Ha van raktáron, még akkor sem veszik észre, hogy ki tudják szolgálni vele a vevőiket! Minden kartonba benne van egy hónapja a matrica! Aki viszont ennél ritkábban vásárol nyilván még nem ért oda! Nagy cégeknél pedig az ilyen akciókat nem veszik komolyan, hogy az ő érdekük is a törzsvevőik megtartása. De dolgozunk az ügyön, még kartonon felül is hagyunk ott matricákat, csak az a tapasztalat, hogy ugyanazzal a mozdulattal beledobják a kukába! Ez van! Ha legközelebb vásárol, mondja azt, nézzenek bele a kartonba! Van benne az tuti! Többszöri ellenőrzésen is átmegy!
Köszönöm az észrevételt!
Farkas Kálmán
Jól sikerült a matrica. Azért rápróbálkoztam egy beszerzésére. Törökbálinton a Homasítában úgy néztek rám, mintha nem magyarul beszélnék. Úgy látom, nem lesz egyszerű hozzájutni
Örülök, hogy meg van elégedve termékükkel! Sajnos a kutak ellen érdekeltek.
A multi kutakkal nem lehet zöld ágra vergődni! De dolgozunk rajta folyamatosan.
Mi tudjuk, hogy SPURI nélkül közlekedni jelentős pénz kidobás!!!
A embereket egyenként tudjuk meggyőzni, ami óriási feladat. Az utóbbi 30évben becsapták őket a silány adalékokkal, így nem hiszik el, hogy van jó i s!
Ebben tevékenykedünk folyamatosan.
További gondtalan autózást kívánok!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Az elmúlt időben sok minden történt az autómmal, ami volt rossz és jó is.
Hengerfejes lett, de a javítás óta megint jól működik, és a Spuri is teszi a dolgát. És a szétszedésnél "Tiszta volt a motor belseje"
Jelenleg még mindig a pirosat tudom használni, mert nincs a Vértesszőlősi AGIP kúton JG2
Ott szoktam megvenni a most már elmondhatom egyedüli és jól működő adalékot az autómhoz.
Állandóan használva a tankolt mennyiséghez.
Adagoló feltekerve jobban mint kellene, de "alig füstölög", ha pedig bemelegszik, akkor jelenleg még a padlógázas gyorsításnál is elenyésző a füst.
Az üzemanyag szűrőm sokkal tisztább mint szokott.
Bár cserélem mert jön a tél.
95-ös Peugeot 306 1.9 Td 265.000 Km
Aki nem használja a Spurit, az nem tudja mit nyerne vele.
Köszönöm hogy létrejött.
Üdvözlettel Tóth András.
Tatabánya.
Megkaptam, köszönöm szépen! 🙂
Érintettlenűl érkezett és fülig érő szájjal bontottam a csomagot. Nem kellett volna, viszont örülök neki nagyon. A fórumos hozzászólások azért írom, mert folyamatos használója vagyok mindkét terméknek és így a tapasztalataimat első kézből tudom mondani. Az első próbálkozók egy kicsit szkeptikusan állnak hozzá az adalékhoz. Én is ilyen voltam. Szeretnének jót az autójuknak, és közben félnek a károsodástól. Ezért gondoltam, hogy hozzászólásaimmal, tapasztalataimmal ötletet és segítséget nyújtok a döntéshez. Mindezt természetesen önzetlenül! A termék tényleg jó és hasznos. Nem utolsó sorban magyar termék. Meg úgy gondolom, hogy ha mindenki egy kicsi pluszt és jót ad a környezetéhez azzal elősegíti egy jobb és figyelmesebb társadalom kialakulását. Továbbra is követem a vendégkönyvet és a tapasztalataimat megosztom. Még egyszer köszönöm szépen! Üdv, Göbi
Megkaptad a csomagot, érintetlenül?
Üdv. Kálmán
www.e85power.hu
Majd kedden kapsz egy ajándék csomagot, köszönetünk jeléül. Használd egészséggel!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Rövidesen kész lesz olyan matrica, hogy a lógó mellett szerepel az, hogy "A környezetért!". Minden eladó helyre és kartonos csomagoláshoz adunk. Türelem el fog terjedni, még e hónapba! Tájékoztatót fogunk kiadni itt a honlapon róla! Addig is egy kis türelmet kérünk! Köszönöm a gesztust, jejölje meg melyik boltba vette és a képviselőnk először oda viszi ki személyesen! Üdv. Farkas Kálmán
Lehet, hogy pofátlan kérés. De szeretnék egy Spuri matricát az autóm hátsójára 🙂 Egy KIA Picanto 1.0-m van. Egy éve használom a piros adalékot. Az én autómat egy injektor cserétől mentette meg. Persze fizetek a matricáért ha szükséges. De én büszkén szeretném hirdetni, hogy mit használok-
A honlapon található címre írd meg a címedet, vagy telefon számodat. Köszönöm előre is.
Farkas Kálmán
Tapasztalatomat szeretném megosztani. 2000.12 havi Toyota Celica-m van, jelenleg 183.000 km-el szelem az utakat. Már említették, hogy ennek a típusnak 150-160.000 kilométer után a katalizátora cserére fog szorulni. A kat. utáni szonda jelezte is, hogy alacsony a katalizátor működése. Szóval ez azért jött elő ismét, mert kihagytam 4 tankolásnál a spuri adagolását. Aztán megjött a fizu és ismét töltöttem, és láss csodát a hibajel eltűnt. Szóval ha esetleg valaki nem érezné a nyomatékot, a jobb vezethetőséget, annak legyen ez is bizonyíték, hogy van értelme a spuri adagolásának. Üdv, Göbi
Legutóbbi hozzászólások