A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
RegisztrációBármely kútnál két feltöltést nem tudnak egyformát készíteni technikai okok miatt. A prémium gázolajokról már értekeztünk többször.
Teljesen pénzkidobás. Ha csak a cetánszám növelését növényi olajjal nézem akkor már gondok vannak! Égési energia kopások, lerakódások, stb. Ajánlom olvassa el a termékek rovatot, valamint itt visszalapozva a vendégkönyvbe néhány véleményt. Próbálja ki a termékünket és meglátja, mi az eredmény. A minőségi üzemanyag az fogalom! Pld. a verseny gázolaj 2200ft/liter. Akkor ez elmond mindent! A működési mechanizmust nem írnám le mégegyszer itt a honlapunkon megtalálja funkciónként és termékenként. Hogy melyiket használja azt is megtalálja kezdőlapon a piros ésa kék relációját.
A termékeink úgyí lettek fejlesztve, hogy ne legyenek motorváltozat függők. Köszönöm megkeresését!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Egy 2002-es 530D boldog tulajdonosának tudhatom magam. Csak prémium gázolajat tankolok az autóba és csak az osztrák és kagylós kutakat részesítem előnyben a mol üzemanyagok gyenge minősége miatt. Sajnos mostanában többször is előfordult, hogy nem olyan minőséget kaptam a pénzemért, amit elvárhatnék. Két azonos láncba tartozó benzinkút prémium gázolajai között is éreztem különbséget fogyasztásban és dinamikában is. Erről inkább nem írom le, hogy mit gondolok...
Az autóval jelen pillanatban nincs probléma, de nem is szeretném, hogy legyen. Ezért szeretném kipróbálni a terméküket. Kérdésem a következő: melyik terméket használjam és lehet-e mellette prémium gázolajat használni, vagy az teljesen felesleges és esetleg ártalmas is lehet? A szennyeződések - amiket a Spuri eltávolít - okozhatnak a motorban valamiféle problémát?
Válaszát előre is köszönöm!
Ez az egyetlen, amelyik a motor terheltségi fokától függően dinamikus dúsítást végez! Sport és üzemanyagmegtakarítási funkciójiis vannak!
Az előzőekben írt Fuchs Titán Supersyn 5w40-es hiszen ha nagy igénybevételű dízelbe jó, akkor benzinesbe kétszer túlteljesít. 20e.km-es csere periódussal. Van egy specialista az Orbán Árpád hívd fel.Ők forgalmazzák közvetlen! Tribológiából toppon van! Tel.: 06703188309
Üdv. Farkas Kálmán
A FUCHS-ból minden olaj minőségi, csak a csere periódus más. A gépkönyvi szerint a hosszú élettartamú direkt magas nyomású az 5w40 supersyn Plusz. Én a verseny minőséget használom minden autómban és ha kiszámoljuk nem is sokkal drágább, mert ez 4literes, hanem 5. Mindkét tipus jó. A csere periódus pedig az igénybevételtől függ.
Ez nem lehet több tapasztalataink szerint soha 20e.km-nél. Van olyan olaj ami ezer km-nél megégett. ennyit a multik méregdrága olajáról név nélkül.
Üdv. Farkas Kálmán
Göbinek igaza van! Folyamatos használat. Ha számít a fogyasztás is. Az úra kormorodás pedig kopást eredményez! Ha nyereséges használni állandóan, akkor nélküle autózni pénzkidobás. Ennyire egyszerű. Jó autózást kivánok! Farkas Kálmán
Lenne egy kérdésem! 2007 es suzuki swift 1.3-as hoz melyik fuchs olajat ajánlaná Kálmán?
most lenne a 45000 es szervize, az ok amiért itt kérdezem, az az hogy most egy évig extrém körülményeknek lesz kitéve (svájci éghajlat).
Természetesen ott lesz a táskában majd a Piros spuri is.:)
Engedje meg, hogy Farkas Úr helyet válaszoljak, de biztos, hogy ő is fog majd. A leírásban is szerepel, de a tapasztalatok is azt igazolják, hogy a folyamatos használat a legjobb, de ha esetenként kimarad egy-egy tankolás között az nem okoz semmilyen gondot. Én is mindig teli tankolásnál adagolom, így a fogyasztásomat is pontosabban tudom ellenőrizni. Én két éve használom teljes megelégedéssel. Sőt a saját tapasztalataimat folyamatosan mondom az ismerőseimnek, és így ők is a felhasználók egyre szélesebb köreihez kapcsolódnak. Ha önnek is bevált ossza meg másokkal is a tapasztalatait. Üdvözlettel, Göbi
Köszönöm válaszát! Ami még nem derült ki számomra, az az alkalmazás periódusa. Terveim szerint első alkalommal a kéket használnám az alaposabb tisztítás érdekében, majd később a pirosat rendszeresen. A kérdés csak az, hogy minden telitanknál alkalmazni kell-e vagy csak pl. bizonyos km megtétele után?
Válaszát előre is köszönöm! Üdvözlettel:
P. Béla
Ez a csúcs sajna már meg van gyepálva, de sokáig el lehet még húzni a javítást.
Korábbtól használni kellett volna a széria pirosat. A gyors tisztításhoz, kopáscsökkentéshez jó a kék. 4-5 tankolásig várjon türelmesen. Egyre jobb lesz. Aztán beáll az egyensúly. Legfeljebb a pirosból 1,5dl-ig tegyen folyamatosan ezután. Így még gazdaságos és óvja a redszert, hisz jön a hideg. Köszönöm megkeresését!
Farkas Kálmán
Azt hogy melyiket javaslom, nem autó függő, hanem , hogy mi a cél! A főoldalról lehet elolvasni a cikket a kettő külöbségéről részletesen. Összefoglalva gazdaságosság, élettartam stb piros, Sportosabb nagyobb nyomaték kopáscsökkentéssel és mindennel összehangolva a kék JG-2. Kb. ennyit dióhéjban!
Köszönöm érdeklődését!
Farkas Kálmán
Örülök az eredménynek, csak a mi anyagunk nem csodaszer, kell hozzá 4-5 tankolás, hogy kialakuljon a redszerbe a rend.
Később se hagyja abba, mert akkor további kopások lesznek! Szerintem már így is van egy kevés, a szindrómák erre utalnak. Cél a mostani állapot megőrzése. Köszönöm kimerítő ismertetését. Továbbra pedig a pirosat használja, ha beállt szépen a gép. Üdv. Farkas Kálmán
Passat 2006.-os évjárat 2.0pdtdi ,140.000 km.
Furcsa hangot ad a motor, a szervízben azt mondták hogy valószínű porlasztócsúcs ami nagyon drága dolog lesz.
De mondta a szervizes, hogy próbáljam ki a spurit (kék) hátha jobb lesz.
Kb 300 km-t mentem az autóval, a hangja szebb, jobban megy, remélem sok ezres kidobásától ment meg a spuri.
Egy 17 éves Opel Astram van. 1,7 literes szívó dízel, több mint 255000 km van benne. Korábban nem használtam semmilyen adalékot az üzemanyaghoz, de most kipróbáltam a Wynns Diesel adagoló tisztító adalékot. Valamivel talán csendesebb lett az autó, de jelentősebb változást nem észleltem. Sőt! A korábbi 5,5 literes fogyim fölszaladt 6,6 literre. Szerencsére ez időközben visszaállt 5,3 literre. Mivel szeretném még sokáig használni ezt az autót, ezért a jövőben rendszeresen használni szeretnék olyan szert ami segít az állapotmegőrzésben. Sok jót olvastam már a Spuriról, az ára sem olyan vészes, és nem utolsó sorban MAGYAR TERMÉK!!! Ezek miatt a jövőben ezt fogom alkalmazni. Amire eddig nem találtam választ az a felhasználási periódus, azaz, hogy minden egyes teli tankhoz adagolni kell, vagy csak bizonyos megtett km után kell egy "kezelés". A Wynns-es adalék betöltése óta kb. 700 km-t futott már az autó. Esetleg már tehetem bele a Spurit, vagy ne kell ilyen gyakran az adalék. Még egy kérdés: A fent leírt autóba a kék vagy a piros terméket javasolja?
Válaszait előre is köszönöm!
P. Béla
Ilyen látványos javulást nem értem el a ProTec-el. Tehát amiért én ezt a kék spurit beleöntöttem a tankba, azt a problémámat úgy néz ki - 300 km megtétele után - megoldotta. Ami most egy kicsit zavar, hogy rendesen megemelkedett az alapjárat. Ez nem tetszik. Néhány hét múlva, még írok.
Köszönöm! Farkas Kálmán
Teljesen mindegy milyen autója van a jó üzemanyagot mindíg meghálálja az autó.
Érezni fogja, hogy ugyan olyan gázadással jobban megy. 4-5 tankolásik folyamatosan kevesebb lesz a fogyasztása. De nem győzködöm próbálja ki, a SPURI egy becsületes érték-arányos anyag. Megéri használni. Bármilyen belső égésű motorba. Nagyon jó az autója, ez a tipus pedig kiváltképp meg tudja hálálni a jó minőségű üzemanyagot.
Köszönöm kérdését!
Farkas Kálmán
Legutóbbi hozzászólások