Vendégkönyv - Spuri Adalék
×
Kosaram
Kosárban lévő termékek
A kosár üres.
Töltse meg kosarát
Vásárlásbdfg
Ft
A szállítás és az adók újra kiszámításra kerülhetnek a pénztárnál.
Ft
Tovább vásárolok

Vendégkönyv

A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!

Regisztráció
2190 bejegyzés.
L.Attila L.Attila írta ekkor 2010.08.13. 10:22
Tisztelt Spuri üzem
Elolvastam az E85 és Spuri keverése cikket,amely ha jol láttam még 2008-as. Jelenleg már sok helyen lehet tankolni etanolt és én is használom folyamatosan tisztán vagy felesben keverve benzinnel. Hol tart a Spuri adalék E85-be most ? 2010. 08. 14-et irunk.Szeretnék vásárolni.
szaki kft szaki kft írta ekkor 2010.08.06. 08:30
Tisztelt Kis Lajos!

Természetesen igen.
A piros spuri a gazdaságosság miatt született. A fél literes változat 2400 Ft-ba kerül és 10%-al 250 l üzemanyagból 25 l-t takarít meg, ami kb. 8000 Ft-ot jelent. Levonva a beszerzési árat minimum 5-6000 Ft a haszon, plusz a hosszan tartó motor élet. További sok sikert, balesetmentes autózást kívánok: Farkas Kálmán
Kiss Lajos Kiss Lajos írta ekkor 2010.07.29. 14:06
Tisztelt Farkas Úr!
Vissza szeretnék váltani kék Spuriról a piros Spurira(csakis anyagi okok miatt), ami benne van a tankban kék keverés, lehet-e keverni a pirossal, ugye?
Gyöngyi Sándor Gyöngyi Sándor írta ekkor 2010.07.26. 18:10
Bocs,de az előbb rosszul irtam le a fotokat tartalmazó oldal cimét.Helyesen izi625.atw.hu na igy már jó.
Gyöngyi Sándor Gyöngyi Sándor írta ekkor 2010.07.26. 17:54
Tisztelt Farkas úr!Az elmult 1 évben rendszeresen használom az ön Spuri termékét és gratulálok a munkájához.Minden info amit a tájékoztatóban leirt megfelel a valoságnak,hiszen napi szinten autóban,motorjaimban tapasztalom.Van 1 motoros show müsorom amivel az országban mindenfelé járok,legyen ez a "bizonyiték"hogy nem a levegőbe beszélek.Itt igazán tesztelem az adalék jótékony hatását.Csak nézzen rá , izi625.atw hu fotokat tartalmazó oldalra.További sok sikert kivánok a munkájukhoz.Tisztelettel:Gyöngyi Sándor 06 30 368 41 95
Mészáros József Mészáros József írta ekkor 2010.07.25. 20:22
Tisztelt Farkas úr!

Kb. 3 hónapja próbáltam ki a "piros spurit" egy 92-es évjáratú Fiat 1,4 ie-s Fiat uno-n. Az adalék használata előtt az alapjáratom nem volt egyenletes , gyakran leállt a fogyasztásom megugrott kb 7 liter köré. Az adalékot a sellyei autósbolt eladója ajánlotta. Az adalék használata, és 50 km. után az autó dinamikusan kezdett gyorsulni az alapjárat helyreállt, szépen egyenletesen "duruzsolt" a motor, a foyasztás visszaesett 5- 5,5 liter közé ( 100-as tempónál és nyílt úton) Mostantól minden ismerősömnek ajánlom a spurit!! Köszönet a gyártóknak a minőségi termékért:D !!!
szaki kft szaki kft írta ekkor 2010.07.25. 19:14
Kedves Varga Csaba!

Igen különbözik, nagyon is. Bejáratós időszak a legfontosabb. Igy a következőket ajánlom.
A hőtőgél és a kopáscsökkentés mellet számos funkció is fontos. Polírozó hatás, üzemanyag megégés elleni konfigurációk, edzési, visszacementálási tényezők, feszültség mentesítési folyamatok, stb.
A 10 tankolás JG-2-vel. Aztán vissza lehet térni a normál piros SPURI-ra. Az 1,5 x-es kezdettől való alkalmazása is megfelelő, de az igazi extrém körülményre a JG-2 konfigurációja alkasmas a legjobban. A bejáratás pedig ilyen minden motornál.
A különledes körülmény pld. a friss gyűrűkön keresztül a bejáratós gép az összecsiszolatlanság miatt a robbanótérbe felnyomja a motorolajat. Ha ezt a lehető legtökéletesebben kivánjok likvidálni a kipufogón, lerakódás nélkül, akkor pláne a JG-2 kell.
Az olajlehúzó gyűrűk és a kompresszió gyűrű eléri max tömítettségét akkor lehet visszatérni a normál SPURI-ra.
Az így bejáratott dízelmotor ezt meghálálja. Ez a tapasztalat, bármilyen konstrukciónál. A részecskeszűrő, EGR szelep, nyomásszelepek védelméről nem is szólva.
Köszi a kérdést! Balesetmentes, jó utat kívánok! Üdv. Farkas Kálmán
Varga Csaba Varga Csaba írta ekkor 2010.07.25. 17:36
Tisztelt Szaki Kft!
Köszönöm a választ előző kérdésemre! Visszatérve még a common-rail technikához, páran(édesapám uj KIA Sportage és barátom Mazda 6 uj 2,2 diesele apropóján) azt tennénk fel kérdésként(tudom, hogy le vannak írva a különbségek): Hogy akkor most az uj bejáratós common-railbe JG-2 normál adagolással, vagy Piros 1,5 x adagolással legyen? Egyezik-e a másfélszeres piros a JG-2 vel például hűtőgél tekintetben, kenésben, vagy ha már ilyen drágák ezek a szerkezetek, akkor adjuk meg nekik ami kell és legyen JG-2? Persze csak ha muszáj. Olvastam, hogy az "igényesek" JG-2-t használnak. Miért is?
Köszönettel: Varga csaba
SZAKI Kft SZAKI Kft írta ekkor 2010.07.25. 10:17
Toyotához!

Nyugodtan, csak minél többet kell vele menni annál tisztább lesz a rendszer és az égési emisszió. A gyors javulás kb 50%-a teljesnek. Olyan 4-5 tankolás után áll helyre. Azután ha elmerad a SPURI adalékolás 2-3 tankolás és megint kezdődik az elégtelen égési folyamat és a túlfogyasztás. Ezt mérni lehet, ha preciz a tulaj. Megdönthetetlen tény. SPURI nélkül járni üzemanyag pocséklás. Ki kell próbálni, nem mennék elé a történéseknek. Sok sikert és lendületes vezetést kívánok!
Üdv. Farkas Kálmán
Pájer Zoltán Pájer Zoltán írta ekkor 2010.07.24. 13:10
Tisztelt Szaki Kft!
4 éves 200000 km futott Toyota Yaris gépkocsim nem felelt meg a müszaki vizsga emissziós vizsgálatán. (max. 2,5 helyett 3,61-et produkált) Érdekesség, hogy 1 óra mulva a Toyota szalonban 2,4-et mértek. Kérdésem az lenne, hogy ha spurit töltök az üzemanyaghoz, véleményük szerint fog-e annyit tisztitani a gázokon, hogy nyugodtan menjek el ujra a vizsgára?
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.07.24. 13:09
Tisztelt Varga Csaba!!!

Visszatérő kérdések ezek, telefonon is. Akkor először is a gázüzem.

Nem csupán az égési hővel van baj, hanem azzal is majdnem honogén egyszerre elégő anyagból van az LPG. Néhány fajta molekula konfiguráció. Nem tud rétegesen expandálni. Nincs olyan anyag benne ami nem égne el. Sőt még a kipugó rendszerbe is folytatja az égést a szelepeket elégetve. Ez a túl sok és késői gázbejutástól, valamint a kicsi előgyújtási szögektől van.
Az a jó és optimális, amikor a szelepvezérlést is át kellene állítani, főleg a kipugogónál kicsit későbbi nyitásra. Nem minden autónál oldható meg könnyen.

SPURI bejuttatás: Nekikezdtünk egy közdarab kikkisérletezéséhez, de olyan kevéssé volt rá szükség, hogy többmilló forint engedélyezési procedúrát befejeztük félúton. A bürokrácia felháborító Magyarországon. Egyéb iránt folyamatosan ajánlom és a JG-2 változatot fél mennyiségben. Pozitívak a tapasztalatok.

Az etanol üzemet már inkább ajánlom, ezzel kapcsolatba itt a vendégkönybe is, valamint a főoldalról nyitható irásból is lehet részletesen tájékozódni. Megéri elolvasni a tisztán látás érdekében. Ha még ezután van kérdés, bátran tenye fel!
Üdv. Farkas Kálmán
Varga csaba Varga csaba írta ekkor 2010.07.23. 14:52
Tisztelt farkas Úr!
Elnézést,hogy megint kérdezek!
Honda jazz autónkat szerettem volna LPG-s re alakíttani, de egyrészt elbizonytalanodtam, másrészt pedig valamilyen adalék (szelepvédő)alkalmazásával vállaták csak a szelepkárosodás nagy esélye miatt. ennek kapcsán jutott eszembe, hogy a piros spurira a gázüzemű autók is fel van tüntetve. kérdésem, hogy ha állandóan gázzal járunk(miért is tennénk másképp,ha már átalakítottuk),akkor hogyan lehet a Spurit használni. Mit véd, ha csak a benzinben van (indításkor ugye). Van-e esetleg valami mód, hogy a gázba juttassuk. Amit ajánlottak, 1. 10 e Km-ként a gáztartályba kell sprayzni,másikat pedig valamilyen adagoló készülékkel(25 e Ft a beépítése és 8000 e ft egy 10 E km re elegendő adag belőle) kell használni.A fő baj az, hogy állítólag ezen típusok és még jó pár másik is "érzékenyebb szeleppel rendelkeznek". Nyilván a Spuri a hősokkot itt is csökkentené? Ugy tudom, hogy a gázüzem eleve magasabb hőfokon ég!Vagy inkább használjak etanot, mennyivel ehet többet azzal.Köszönöm válaszát!
feltétlen híve, Varga Csaba
Köszönöm válaszát
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.07.22. 18:14
Tisztelt Kovács Úr!

Nem értem az aggályát! A jó üzemanyag az fogalom. A zöldkártya a legjobb lesz, ha folyamatosan a SPURI van benne.
Van aki csak ekkor használja! Mert csak így felel meg! A hosszantartó motorélet nem érdekli, sem a gazdaságossági szempontok. Van ilyen ember is, nem vagyunk egyformák. Nem bírja kiszámolni a fogyasztás különbséget.
Egyébként legtöbb helyen ha a zöldkártya nem felel meg öntenek bele dupla SPURI-t és kiküldik zavarja meg az autót 5-10km-t. És már jó is a kipufogó emisszió.
Egy-két helyen olyan jó lett, hogy neki akartak fogni javítani a műszert, azt hitték elromlott. Ez is hihetetlen, bár igaz!
Összegezve legyen büszke az autójára és a paramétereire, hogy mélyen a gyári érték alatt szennyezi a környezetet. További szép napot!
Farkas Kálmán
Kovács Sebestyén Kovács Sebestyén írta ekkor 2010.07.22. 09:37
Tisztelt Szaki!

Jövőhéten lesz esedékes az autómon a műszaki vizsga. Kérdésem, hogy mehetek-e ezzel az adalékkal, vagy ürítsem le a tankot, és tegyek bele sime 95-t? Válaszát előre is köszönöm!
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.07.21. 21:14
Kedves Laci!
Vegyük sorba a kérdéseket.
1. Keverési ar. ány. Függ kb 15-19 motorállapot jellemzőtől. Ehhez kell állítani. Profi programozóhoz kell vinni, akinek sok referenciája van. Nem mennék bele mélyen a versenysport programozásba, mert ez egy külön tudodományág. Minden motor egyedi, nincs kaptafa. Gondoljon arra, hogy a turbó minden kilóméternél gyengül. Kérdés még mennyire akarja felhúzni a gépet. Ha csak kibírós kb 20%-kal akkor a 100-as donornál 20literhez 1,5dl. Sajnos az E85-nél nagyteljesítmény injektor kell, így nem a befecskedezési időt kell tologatni, mert az véges. Hamar, kap befullad. Későig kap akkor nincs ideje elégni és a kipufogó szelepeket égeti el. Ráadásul elég homogén elegy az E85 Száraz égéssel. Égési energiája kicsi, így az expenziója is.
A JG-2 segít rajta, de speciális anyagot fejlesztettünk ki direkt ehhez. Forgalomba még nem hoztuk, lévén kevés kell a piacon ebből az anyagból. Addig is marad a JG-2. Mennyiségét pedig a programozó nyomaték padja mutatja.
Csak tól-igot tudok mondani. 20literhez 2-3,5dl-ig. Kúti E85 höz.
Az igazi a benzin üzem nincs mese. Tartósságról nem is beszélve.
Van versenybenzinünk is, aminek a lista ára homológ 102-nél 950Ft. Mennyiségtől függő engedménnyel. Ezt már kiválóan lehet programozni. Ha 103,2 vagy 105,8 esetleg nitrós szekvenciális 106,5 kell azt is legyártjuk előleg fejében. Nincs lehetetlen mindent meg lehet oldani.

2. Úgy tapasztaltuk, hogy a legjobb donor a Mol 99-es. Ami majdnem 100-as a vizsgálataink szerint, és a fő, hogy sokáig egyenletes minőség van. Nem mindegy, ha beprogramozzuk a gépet, akkor mindíg ugyanazt a paraméretert tudja.
Itt nincs olyan, hogy jobb, mert ha már más akkor baj van!!!!!!
3. Az előgyujtás szöge pedig az akkori motor összeépítési adatoktól és kopástól függ.
4. Üzemanyag nyomás emelése is fontos. Egy bizonyos határig. Így nem kell szélesebb holttartományt képezni az injektor befecskendezési időnél.
De ezt egy programozónak tudnia kell, nem is értem minek írom le, úgyis a helyszinen derülnek ki, a dolgok.
Remélem tudtam segíteni!
Köszönöm értékes kérdéseid! Tisztelettel!!
Farkas Kálmán
Laci Laci írta ekkor 2010.07.18. 22:35
Tisztelt Farkas Úr!

Felkeltette az érdeklődésemet a JG2 adalékuk. Érdeklődni szeretnék, hogy milyen arányban javasolt adagolni a JG2-t 98,99,100-as benzinhez?? Az autó egy Lancer evo (utcai autó), amiben szabadon programozható ecu (MoTeC) van, így minden fontos paraméter beállítható, számomra fontos a kopogásos égés elkerülése és az alacsony fordulaton jelentkező nyomaték többlet lehetősége. Kérem adjon javaslatot az adagolásra, érdekelne továbbá, hogy mekkora gyújtást lehet adni a JG2 használatával a motornak, illetve, hogy Ön melyik üzemanyaghálózat benzinét javasolja, van-e ilyen irányú tapasztalata. Később tervezem az e85 használatát is, ebben az esetben milyen keverést javasol benzin-E85-JG2? Válaszát előre is köszönöm!
Tóth András Tóth András írta ekkor 2010.07.15. 23:11
Tisztelt Farkas úr

Köszönöm a gyors válaszát.
Mivel a termékük elnyerte a tetszésemet és az ön hozzá állása a dolgokhoz írásokhoz, így nekem teljesen megfelel ez az oldal is.
Itt legalább tényleg pontos információt kaphatok és eddig mindenki más is szinte bármely kérdésre ami a termék használatával kapcsolatosan felmerül.

Természetesen figyelem a másik honlapot is.

Üdvözlettel Tóth András
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.07.15. 19:51
Kedves Tóth András Úr!
A két anyag keverékéből köztes nyomaték és ár jön ki. Ha ez lenne a legjobb, már ezt gyártanánk.
A mennyiség pedig ki van számolva, kisérletezve, tesztelve az optimumra. 2-3 ezrelék alatt nem gazdaságos. E felett fedig pocséklás.
Csomagolás: Volt már ilyen, hatalmas visszaélések voltak. Ha matrica kell jelezze a önhöz legközelebbi képviselőnél. Képviseletek menüpont és egy 2perces telefon. A boltokba mindenhol hagyunk 13-30-67-100cm-es matricákat és egyebeket, de az a tapasztalat, ugyanazon a lendülettel kukába kerül, ahogy kilépünk az ajtón. Hát ez van. Havonta van szerte az országba Rally-nk ott is osztogatjuk mindenféle poszterrel, ajándékkal együtt.

A felhasználói oldal ez a vendékkönyv, hiszen, ha visszaolvassa válaszolnak helyettem is többször a vevők. De a Jg-2 racing Team társhonlapunk is a tesztelésről és a SPURI függőkről szól. No persze meg a versenybenzinünkről ami az új Spuri alapjai lesznek később!
Aztán nyitottak még sokan rólunk oldalakat ahol megy a szakavatatlan hülyeség netovábbja. Ebbe nem szeretnénk részt venni. Csak tisztán és szakszerű tárgyilagossággal érdemes beszélgetni. Ha tippel a rally végeredményeinkre itt is sok ajándék van izlés szerint. Vagy nevezze meg a boltot hová kéri a matricát és mekkorát szeretne és jobbos, vagy balost, vagy mindkettőt.
A Flakon összetétele évtizedes fejlesztés eredménye, az összes többi a ledutolsó momemtumig szabadalommal védett. És már az új fejlesztés is. Itt nincs sok mozgástér előre 5évvel kell gondolkodni!
Köszönöm felvetéseit!
Farkas Kálmán
Tóth András Tóth András írta ekkor 2010.07.15. 17:08
Tisztelt Farkas úr
A lentebb írt második tankolásom, csak kb 10-15L rátankolás ami a még tankban levő 10-20L adalékólt gázolajhoz kerül, és ezért nem teszek bele újabb adalékot. 🙂
Persze megfogadom a tanácsát, használom rendszeresen mert jól működik. csak nem szeretek méregetni.:)

Most viszont ha sikerülne beszereznem a kék Spurit, akkor az utolsó tankolásom óta elfogyott anyagot után tankolom,(10-15L) és abba kevernék a kék ből. Ez jó ötlet, vagy várjam meg míg elfogy a jelenlegi és csak akkor tegyek bele.?Hosszabb útra megyünk, 700-800km és lenne ideje dolgozni az adaléknak. és persze tesztelni is hogy miként viselkedik, ha keverem.
mennyit változtat a kis mértékű nagyobb tudású adalék hatására a motor viselkedése.

A másik dolog, ami eszembe jutott.
ez a termék csomagolásával kapcsolatos, és a reklámozásával.
Megoldható lenne az, hogy aki szeretné reklámozni a terméket, annak ne keljen vadászni matricát, hanem magán a csomagoláson elhelyezni, egy levehető és máshova felragasztható logót?
Persze ez méret és tervezés függő, de PL: a nagyobb kiszerelésüeken már szép nagy logó lehetne, ami nem veszik el, ha az autó ablakán bárhol felragasztva látható lenne.

És még 1 kérdés,ötlet:
Megoldható lenne itt az oldalon, egy felhasználói fórum indítása? Ahol a terméket használók megbeszélhetnék a tapasztalataikat, információkat cserélhetnek.?

Üdvözlettel Tóth András
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.07.15. 12:31
Tisztelt Csaba!
Igen, mert a gázolaj molekula konfigurációi átalakulnak. Illékony anyagok eltávoznak. Mikro csomósodás lép fel, és számos dolog. Hüvös, sötét helyen max 1év.
A Spuri lebegteti a kiválni akaró alkotókat, így jobban tartja a minőséget. De nem tartja meg 100 évig a minőséget, csupán kétszerezi az eltarthatóságot.
A környezeti tényezők sokat számítanak a tartósságnál! PLD: téli hosszas -20 körüli fagyok, meleg helyiség, UV, stb.!
Köszönöm értékes kérdését, egyszer írok róla egy hosszú éertekezést, tapasztalatainkról!
Üdv. Farkas Kálmán