A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Radics Bélának!
Nagyon jól látod a lényeget, a nehézségeinkre is rávilágítottál. Érdekes, hogy szép eredménnyel elsöpörtünk minden régi és új konkurenciát, Ez még azért nem elég míg minden liter üzemanyagot nem kezelnek SPURI-val. Most is keressük a megismertetés lehetőségeit. Szervezzük a kutaknál, autósboltoknál az ingyenes kinálásokat és visszakérdezünk telefonon. 95% érzi, hogy jobb a menetdinamika már az első beöntésre. A falábúakra pedig rá kell hagyni. Tervezem, hogy mester-kurzusokat tartsunk az embereknek és tudatában legyenek az alapvető dolgokkal. Valamikor ez működött és 70-100fő hallgatta érdeklődéssel és tele kérdéssel a mítingeket. Csak elcsépeltté tették azok a cégek ezt a formát, akik ganyi becsapós terméket akarnak eladni. Ha van véleményed, vagy véleményetek mondjátok el ötleteiteket. Szívesen venné a cégünk minden olyat ami előre visz! Köszönöm mégegyszer a véleményed!
Farkas Kálmán
Nagyon jól látod a lényeget, a nehézségeinkre is rávilágítottál. Érdekes, hogy szép eredménnyel elsöpörtünk minden régi és új konkurenciát, Ez még azért nem elég míg minden liter üzemanyagot nem kezelnek SPURI-val. Most is keressük a megismertetés lehetőségeit. Szervezzük a kutaknál, autósboltoknál az ingyenes kinálásokat és visszakérdezünk telefonon. 95% érzi, hogy jobb a menetdinamika már az első beöntésre. A falábúakra pedig rá kell hagyni. Tervezem, hogy mester-kurzusokat tartsunk az embereknek és tudatában legyenek az alapvető dolgokkal. Valamikor ez működött és 70-100fő hallgatta érdeklődéssel és tele kérdéssel a mítingeket. Csak elcsépeltté tették azok a cégek ezt a formát, akik ganyi becsapós terméket akarnak eladni. Ha van véleményed, vagy véleményetek mondjátok el ötleteiteket. Szívesen venné a cégünk minden olyat ami előre visz! Köszönöm mégegyszer a véleményed!
Farkas Kálmán
Varga Csabának!!
Nos a részecskeszűrő beépítési oka a korom csökkentése. Aktívan együtt dolgozik a kompjuterrel.
Bizonyára vetted észre, hogy nem füstöl annyira a géped a SPURI-tól. Nos semmi károsodása nincs, sőt nem érzékel a számítógép korom réteget, akkor a torló nyomás a kipufogóban nem nő.
Következésképpen a hőmérséklet sem emelkedik feleslegesen. Néha látod, hogy füstpamacsot lök a legújabb autó is. Ő az aki nem SPURI-val jár.
Már az is baj, hogy tökéletes az égés és sosem kell a részecske szűrőnek bekapcsolni.
Én egyébként nem tartom jó műszaki megoldásnak. Csak az autó öregkorára lesz sok mérgelődés vele. És igen drága is.
Majd lecseng az autógyáraknál egyszer ez is, mint az AD BLUE. Pedig tervezték már, hogy személyautóba is beteszik. A gázolajoknál ha mégis lenne jelentős kénteartalom az ken és füstől.
Az előző jó az utóbbi káros. Ezért van a termékünk kitalálva. A motorolajra visszatérve, ha az előírtad használod márkától függetlenül nincs baj. Ha kopott a motor bármit használsz a motorolajat nehéz elégetni tisztán, így az utánégető kidobós lesz. Ebben segít a SPURI kb. 50%-ban de nem oldja meg. Köszi Farkas Kálmán
Nos a részecskeszűrő beépítési oka a korom csökkentése. Aktívan együtt dolgozik a kompjuterrel.
Bizonyára vetted észre, hogy nem füstöl annyira a géped a SPURI-tól. Nos semmi károsodása nincs, sőt nem érzékel a számítógép korom réteget, akkor a torló nyomás a kipufogóban nem nő.
Következésképpen a hőmérséklet sem emelkedik feleslegesen. Néha látod, hogy füstpamacsot lök a legújabb autó is. Ő az aki nem SPURI-val jár.
Már az is baj, hogy tökéletes az égés és sosem kell a részecske szűrőnek bekapcsolni.
Én egyébként nem tartom jó műszaki megoldásnak. Csak az autó öregkorára lesz sok mérgelődés vele. És igen drága is.
Majd lecseng az autógyáraknál egyszer ez is, mint az AD BLUE. Pedig tervezték már, hogy személyautóba is beteszik. A gázolajoknál ha mégis lenne jelentős kénteartalom az ken és füstől.
Az előző jó az utóbbi káros. Ezért van a termékünk kitalálva. A motorolajra visszatérve, ha az előírtad használod márkától függetlenül nincs baj. Ha kopott a motor bármit használsz a motorolajat nehéz elégetni tisztán, így az utánégető kidobós lesz. Ebben segít a SPURI kb. 50%-ban de nem oldja meg. Köszi Farkas Kálmán
Kiss Lajos!
Köszönöm!
Köszönöm!
Győrben a Nádor kúton lehet a legolcsóbban kapni.Az a Szigethy Attila, és a Zrínyi kórház környékén van.
Bocs a T betűért. Ha tudjátok, javítsátok. Köszönöm!
Tisztelt SZTAKI!
Győrben hol lehet kapni Spuri adalékot?
Győrben hol lehet kapni Spuri adalékot?
Tisztelt Szaki Kft!
Elégedett használója vagyok a Spurinak( Honda Jazz ,TDI toledo,Mercedes 300D szívó).Kérdésem az lenne, hogy mi a tapasztalat a mai DPF-es autókkal. Károsítja-e a DPF-et,Befolyásolja-e a hidegebb kipufogóhőmérséklet az utánégetést?Magyarán ha használjuk veszhet-e a garancia, vagy, ha nem valljuk be, kimutatható-e? Károsít-e, avagy éppen ennek is jó. Azt tudom, hogy az olajszintet kell figyelni, hígul-e, szaporodik-e és időben cserélni, na és un. LOW SAPS olajat használni,valamint csak alacsony kéntartalmú gázolajat használni. És itt a másik kérdés? Minden kúti gázolaj alacsony kéntartalmú?
Köszönettel várom válaszát.Azért írtam-e kérdést, mert sokat hallani a DPF problémáról, valamint aki új diesel vásárlására adja a fejét, az ezzel ma már 100% ban szembesül. Az nem vitás és meggyőző, hogy a common rail rendszernek jó,de ugye ezek már mind DPF esek.
Üdv! Elégedett használójuk!
Elégedett használója vagyok a Spurinak( Honda Jazz ,TDI toledo,Mercedes 300D szívó).Kérdésem az lenne, hogy mi a tapasztalat a mai DPF-es autókkal. Károsítja-e a DPF-et,Befolyásolja-e a hidegebb kipufogóhőmérséklet az utánégetést?Magyarán ha használjuk veszhet-e a garancia, vagy, ha nem valljuk be, kimutatható-e? Károsít-e, avagy éppen ennek is jó. Azt tudom, hogy az olajszintet kell figyelni, hígul-e, szaporodik-e és időben cserélni, na és un. LOW SAPS olajat használni,valamint csak alacsony kéntartalmú gázolajat használni. És itt a másik kérdés? Minden kúti gázolaj alacsony kéntartalmú?
Köszönettel várom válaszát.Azért írtam-e kérdést, mert sokat hallani a DPF problémáról, valamint aki új diesel vásárlására adja a fejét, az ezzel ma már 100% ban szembesül. Az nem vitás és meggyőző, hogy a common rail rendszernek jó,de ugye ezek már mind DPF esek.
Üdv! Elégedett használójuk!
Szevesztok, a spurirol szeretnék irni.Sok barátom van aki'óccckodik a spuritól, mert nem használ semmit----legyintenek'. pedig aki tud valamit az autókról, és főként érzi amiben ül az nagyon is jól tudja hogy mit is akartak a gyártók egyáltlán a találmányukkal.--Nos ez az anyag nem olyanoknak készült, akiknek csak azért van """"olyan ""autójuk hogy elmondhassák, hogy nekem ilyen meg olyan autóm van.stb. --Én már kb 'SPURIZVA'40,000 kmt autoztam vele, s bizvást állitom hogy müködik, --EZT A KÉTKEDŐKNEK''''persze sokan azt várják hogy a spurit beleöntik a benzinbe, akkor majd rögtön repülőgép lessz az autóból,,,,,,pedig egyszerűen::::: picit keményebben jar a motor, jobban húz, csendesebb az üzemi hangja.....kevesebbet fogyaszt, mindezt csak akkor ha rendes üzemi körülmények között használjuk........és igy csordogál vissza szépen a reá forditott összeg,,,tehát ez egy nagyon is jó anyag , és tényleg azt hozza amire 'GYÁRTOTTÁK"."NEM akarok megsérteni senkit,,__NEM FALÁBÚAKNAK! VALÓ:! Csak ajánlani, tudom mindenkinek, és aki tényleg autózni akar és szeret,az rögtön rá fog jönni ,hogy mit is akartam mondani e pár sorral. A SPURI gárdájának" pedig sok sikert a továbbiakban is.
Joe!
Az előgyújtás szöge kicsi. Csak ennyi!
Az előgyújtás szöge kicsi. Csak ennyi!
Üdv.Szaki!
Kipróbáltam a 20L benzin 1,5dl JG2 arányt a gépemben és nagyon jól érződik a változás(könnyebben forog és gyorsul)!:)
Csak jobban és nagyobbakat durran gázelvételkor.
Mi okozhatja ezt?
Kipróbáltam a 20L benzin 1,5dl JG2 arányt a gépemben és nagyon jól érződik a változás(könnyebben forog és gyorsul)!:)
Csak jobban és nagyobbakat durran gázelvételkor.
Mi okozhatja ezt?
Kedves Ákos!
Jól mondod! Három fázisú a bejárati időszak.
1. Futószalagon 3/4 fordulaton spec. üzemanyaggal bevasalt henger és gyűrűk.
2. Használati első 10ezer km. Durva tömítettséget adó felületi dombok gyalulása.
3. Finompolírozás 50ezer km közúton.
Az összegzésnél elmondhatjuk mindhárom fontos, de az első kettőnél a legnagyobb anyagi részecskék veszteségei, leszaszadása. A további életkor hossz pedig a sok-sok megtett úttól függ. Motorolaj és üzemanyag függő a végén mennyi km-t fut a motor. Természetesen a sok-sok egyéb kiszolgáló technika jó működésa esetén. No meg a terhelési igénybevételektől, fordulattól stb. Ezért a saját VW T4 chip tuningolt feszített tempóban használjuk 2001-óta. Most 237e. km van benne és 50%-ban 4000-es fordulaton használom a sofőrrel együtt. Semmi probléma eddig. Csupán apró széria hibák amiket még az elején kiköszöböltük. Fékrendszer átalakítás, kuplung csere komonyabbra, vákum pumpa átalakítás, nagyon komoly féltengely beépítve. Így más széttaposhatatlan hegyimedve lett, ami hatalmasat rug még harmadikba is. Tehát a bejáratás is nagyon fontos!!! Ennyit dióhéjban.
Farkas Kálmán
Jól mondod! Három fázisú a bejárati időszak.
1. Futószalagon 3/4 fordulaton spec. üzemanyaggal bevasalt henger és gyűrűk.
2. Használati első 10ezer km. Durva tömítettséget adó felületi dombok gyalulása.
3. Finompolírozás 50ezer km közúton.
Az összegzésnél elmondhatjuk mindhárom fontos, de az első kettőnél a legnagyobb anyagi részecskék veszteségei, leszaszadása. A további életkor hossz pedig a sok-sok megtett úttól függ. Motorolaj és üzemanyag függő a végén mennyi km-t fut a motor. Természetesen a sok-sok egyéb kiszolgáló technika jó működésa esetén. No meg a terhelési igénybevételektől, fordulattól stb. Ezért a saját VW T4 chip tuningolt feszített tempóban használjuk 2001-óta. Most 237e. km van benne és 50%-ban 4000-es fordulaton használom a sofőrrel együtt. Semmi probléma eddig. Csupán apró széria hibák amiket még az elején kiköszöböltük. Fékrendszer átalakítás, kuplung csere komonyabbra, vákum pumpa átalakítás, nagyon komoly féltengely beépítve. Így más széttaposhatatlan hegyimedve lett, ami hatalmasat rug még harmadikba is. Tehát a bejáratás is nagyon fontos!!! Ennyit dióhéjban.
Farkas Kálmán
Köszi a gyors választ, de azt hiszem jobb későn, mint soha elkezdeni Spurizni!:)
Egyébként az a tapasztalatom, hogy a mai modern új autók is végleges bejáratásukat "bekopásukat" kb 10e km után érik el, ekkor lesz erősebb és a fogyi is jobban alakul....
Egyébként az a tapasztalatom, hogy a mai modern új autók is végleges bejáratásukat "bekopásukat" kb 10e km után érik el, ekkor lesz erősebb és a fogyi is jobban alakul....
Kedves ákos!
Azt gondolog, hogy a SPURI tönkreteszi az új motort. A legnagyobb előny pont a bejáratási időszakban van. A jó üzemanyag létkérdés a motornak!!
Az élettartamát az elején a jó bejáratás 50-100ezer km-el is meg tudja toldani. Nem mondom, hogy mostmár késő, de nulla km-től kellett volna használni. A működési mechaniznust olvasd el, pontonként leírtam. Semmi baj, jó hogy felvetetted mások tanulnak az esetedből.
Köszi! Farkas Kálmán
Azt gondolog, hogy a SPURI tönkreteszi az új motort. A legnagyobb előny pont a bejáratási időszakban van. A jó üzemanyag létkérdés a motornak!!
Az élettartamát az elején a jó bejáratás 50-100ezer km-el is meg tudja toldani. Nem mondom, hogy mostmár késő, de nulla km-től kellett volna használni. A működési mechaniznust olvasd el, pontonként leírtam. Semmi baj, jó hogy felvetetted mások tanulnak az esetedből.
Köszi! Farkas Kálmán
Vaksi vok.... már meg is találtam 😛
7000 km van a kocsimban, használhatom már?
7000 km van a kocsimban, használhatom már?
Üdv, sok jót hallottam már a termékrők, ismerőseim is használják rendszeresen....
Személy szerint eddig egy konkurens amerikai márkát a G....P-t használtam ami nem volt rossz, de szerintem már síma izopropillal hígitják ...ezért vesztett is a minőségből.....tehát megoldás a Spuri!!!:)
Kecskeméten hogyan jutok hozzá, van tipp?
Személy szerint eddig egy konkurens amerikai márkát a G....P-t használtam ami nem volt rossz, de szerintem már síma izopropillal hígitják ...ezért vesztett is a minőségből.....tehát megoldás a Spuri!!!:)
Kecskeméten hogyan jutok hozzá, van tipp?
Joe!
A túladagolás mértékétől függően az optimális égéstől egyre távolodik a folyamat! Lehet, hogy jobban megy a gép, de károsodást okozhat hosszútávon. Mi a legjobb tudásunk szerint számoltuk ki az arányt, amit szokszáz autó tesztje, tapasztalata követett. Sok versenyautó is 11-12 sürítési arányra van elkészítve így tapasztalat van bőven. Ha nagyon tutit szeretnél próbáld ki egyszer a verseny homológ benzinünket, meg leszel vele elégedve.
Természetesen a magas fordulat miatt égésgyorsító tartalma is van. Nem a kipugóba és a szelepszáraknál ég tovább így a benzin, hanem ott ahol kell a hengerbe. Természetesen a nagyobb szelepnyitás, ha megoldható a dugókig az sem hátrány.
A gyújtás optimalizálás is fontos. előgyújtás szőgét nagyobbra venni, és figyelni szélessávú szondával a végterméket és a nyomatékot. Mikor minden kész az optimális öblítés miatt 1-2% többlet kakaót kell még adni neki, hogy bármi elégtelenség miatt nehogy beégjenek a szelepek. Ez néhány NM vesztést okoz, de muszály. Ha így jársz el biztos tartós lesz. Üdv. F.K.
A túladagolás mértékétől függően az optimális égéstől egyre távolodik a folyamat! Lehet, hogy jobban megy a gép, de károsodást okozhat hosszútávon. Mi a legjobb tudásunk szerint számoltuk ki az arányt, amit szokszáz autó tesztje, tapasztalata követett. Sok versenyautó is 11-12 sürítési arányra van elkészítve így tapasztalat van bőven. Ha nagyon tutit szeretnél próbáld ki egyszer a verseny homológ benzinünket, meg leszel vele elégedve.
Természetesen a magas fordulat miatt égésgyorsító tartalma is van. Nem a kipugóba és a szelepszáraknál ég tovább így a benzin, hanem ott ahol kell a hengerbe. Természetesen a nagyobb szelepnyitás, ha megoldható a dugókig az sem hátrány.
A gyújtás optimalizálás is fontos. előgyújtás szőgét nagyobbra venni, és figyelni szélessávú szondával a végterméket és a nyomatékot. Mikor minden kész az optimális öblítés miatt 1-2% többlet kakaót kell még adni neki, hogy bármi elégtelenség miatt nehogy beégjenek a szelepek. Ez néhány NM vesztést okoz, de muszály. Ha így jársz el biztos tartós lesz. Üdv. F.K.
Ha túl adagolom(20liter-1,5decis arányt) a JG2-öt véletlen akkor károsodhat a motorom,mert 8000-12000ford közt van sűrűn a fordulat.
Üdv.:Joe
Üdv.:Joe
Kedves Joe!
1,5dl 20liter bebzinbe. A legjobb a versenybenzin.
A JG-2 Full Racing versenybenzin Ára 900Ft/l. Ez a 102-es homológ. Lehet mást is, de ilyen aránynál elég, ha szívó a motor. Köszi a kérdést. Farkas Kákmán
1,5dl 20liter bebzinbe. A legjobb a versenybenzin.
A JG-2 Full Racing versenybenzin Ára 900Ft/l. Ez a 102-es homológ. Lehet mást is, de ilyen aránynál elég, ha szívó a motor. Köszi a kérdést. Farkas Kákmán
Üdv.Szaki!
Egy kérdés?
Az 1000-es motoromba(sűrítési viszonya:11,2:1)akarom használni a Kék spurit, az adagolási arányra vagyok kíváncsi.
Üdv.:Joe
Egy kérdés?
Az 1000-es motoromba(sűrítési viszonya:11,2:1)akarom használni a Kék spurit, az adagolási arányra vagyok kíváncsi.
Üdv.:Joe
Csabának!
Nagyon jó, hogy olcsón lehet üzemeltetni a kerti gépeket. Ez pedig nem az E85-re szabott anyag. Ennél már van jobb is. Kiváncsi vagyok a legközelebbi fűnyírásnál hogy viselkedik. Mit csinált a benne maradt E-85. Valószínű a karbiból elpárolog teljesen! Majd Írd meg! Köszi! F.K.
Nagyon jó, hogy olcsón lehet üzemeltetni a kerti gépeket. Ez pedig nem az E85-re szabott anyag. Ennél már van jobb is. Kiváncsi vagyok a legközelebbi fűnyírásnál hogy viselkedik. Mit csinált a benne maradt E-85. Valószínű a karbiból elpárolog teljesen! Majd Írd meg! Köszi! F.K.
Legutóbbi hozzászólások