A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Azt szeretném kérdezni, hogy hol lehet Spuri matricát szerezni?Reklámoznám ezt a remek terméket:)
Tisztelt Farkas Úr!
Mint mindenhol itt is az elégedett vevő a legjobb reklám. Én általában 8-10- esével vásárolok, mert az ismerőseimnek is ajánlottam és nekik is bevált. Szerencsére az eladó nagyon segítőkész, sőt mivel nagyobb tételt veszek, így egy minimális kedvezményt is ad. Így az ismerőseim is olcsóbban használják. Sajnos volt vagy még mindig van néhány silány adalék aminek negatív tapasztalat miatt nagyon sok ember nem szereti a külön vegyészkedést. Pl: egy közeli ismerősöm diesel autójába ajánlottam, elmeséltem a tapasztalataimat, de mégsem érdekli. Pedig ott ahol Önök is versenyeznek az egyik csapat szerelői közé tartozik. Az előző versenyen is ott volt. Hallott Önökről, a termékről is, de mégsem érdekli. Én folyamatosan használom lassan több mint két éve. Télen csak a pirosat és ahogy melegszik az idő és biztonságosabban lehet a lovakat felnyeríttettni akkor már a kéket tankolom. Szóval mint írtam, az elégedett vevő a legjobb reklám. Pl: egy autós oldalon a saját képek között ott a kék spuri és már jópáran kérdezték, hogy mi az a Spuri. Szóval az Önök szavaival élve Kilincsel Előre!
Mint mindenhol itt is az elégedett vevő a legjobb reklám. Én általában 8-10- esével vásárolok, mert az ismerőseimnek is ajánlottam és nekik is bevált. Szerencsére az eladó nagyon segítőkész, sőt mivel nagyobb tételt veszek, így egy minimális kedvezményt is ad. Így az ismerőseim is olcsóbban használják. Sajnos volt vagy még mindig van néhány silány adalék aminek negatív tapasztalat miatt nagyon sok ember nem szereti a külön vegyészkedést. Pl: egy közeli ismerősöm diesel autójába ajánlottam, elmeséltem a tapasztalataimat, de mégsem érdekli. Pedig ott ahol Önök is versenyeznek az egyik csapat szerelői közé tartozik. Az előző versenyen is ott volt. Hallott Önökről, a termékről is, de mégsem érdekli. Én folyamatosan használom lassan több mint két éve. Télen csak a pirosat és ahogy melegszik az idő és biztonságosabban lehet a lovakat felnyeríttettni akkor már a kéket tankolom. Szóval mint írtam, az elégedett vevő a legjobb reklám. Pl: egy autós oldalon a saját képek között ott a kék spuri és már jópáran kérdezték, hogy mi az a Spuri. Szóval az Önök szavaival élve Kilincsel Előre!
Előző két törzsvevőnknek!
Már csak az ilyen tipusú megelégedett emberekért is érdemes dolgozni. Több lendületet ad mint a pénz, ezt nekem elhihetitek.
Hogyan lehetne az ország összes lakosával ezt tudatosítani? Toljuk a hirdetéseket, szórólapokat, minden formájú megszólítást, de legtöbben el sem tudják képzelni, hogy tényleg ez most nagyon jó termék.
Aki pedig rászokott a nyomatékos üzemmódra az le sem tenné többet. Mert a lendületes üzemmódot könnyű megszokni. Ha elhagyja pedig olyan mintha hat ördög húzná vissza.
Hogyan érjük el, hogy legalább egyszer vegyen egy félliterest és ötször öntse bele a tankba. A folyamatos javulást, ha nem is veszi észre akkor talán a FOGYASZTÁS-ba jelentkezik mindenkinél. De nem tudjuk a kereskedő partnereink nagyrészét rávenni, hogy ajálja már az istenért. Nekik fogják meghálálni a vevők szóban és további vásárlással. De mintha a boltos a saját maga ellensége lenne! Ezt soká fogom megérteni miért. Ha van ötlet szivesen veszem. Köszi! Ennyit mára! F.K.
Már csak az ilyen tipusú megelégedett emberekért is érdemes dolgozni. Több lendületet ad mint a pénz, ezt nekem elhihetitek.
Hogyan lehetne az ország összes lakosával ezt tudatosítani? Toljuk a hirdetéseket, szórólapokat, minden formájú megszólítást, de legtöbben el sem tudják képzelni, hogy tényleg ez most nagyon jó termék.
Aki pedig rászokott a nyomatékos üzemmódra az le sem tenné többet. Mert a lendületes üzemmódot könnyű megszokni. Ha elhagyja pedig olyan mintha hat ördög húzná vissza.
Hogyan érjük el, hogy legalább egyszer vegyen egy félliterest és ötször öntse bele a tankba. A folyamatos javulást, ha nem is veszi észre akkor talán a FOGYASZTÁS-ba jelentkezik mindenkinél. De nem tudjuk a kereskedő partnereink nagyrészét rávenni, hogy ajálja már az istenért. Nekik fogják meghálálni a vevők szóban és további vásárlással. De mintha a boltos a saját maga ellensége lenne! Ezt soká fogom megérteni miért. Ha van ötlet szivesen veszem. Köszi! Ennyit mára! F.K.
Hello! Kb 2 éve használom a pirosat 19td 75 le VW be.Nemrég tettem bele A kis kiszerelésűből kék spurit szemre 20 liter vagy 30liter gázolajhoz fél flakont.Hát a pónilovak megvadultak egy kicsit nem rossz.Viszont ha nemhasználja az ember egyiket sem akkor lehet a külömbséget észre venni.Az autó teljesen ellomhul ellustul. további sok sikert a Fejlesztőknek
Tisztelt Kálmán Úr!
köszönöm szépen gyors válaszát! 😀 jelen pillanatban a gépben öhm soklábú kutyás 98as van, 50L-hez 1dl arányban. érezhetően jobb lett a gép,mivel üres tankba öntöttem bele tankolás előtt. ma már ezzel jöttem munkába. A gyári könyvecskéje irja a 97feletti benzint, és aszem 9,5es kompressziót határoz meg. Tudom manapság ez már nem nagy szám. A gép pedig egy Yamaha Sr 250es motorkerékpár, légy-hűtéses, 80as évek technikája. Igaza van most hogy néztem a blokkot, tényleg magasabb a bio tartalma a benzinnek, igazad van akkor ezzel javithatják. Most még megvárom akkor hogy elfogyjon belőle teljesen, utána pedig tankolok 95öset, 1,5dl-es keverési aránnyal ahogy irtad. 😀
amugy tényleg öszintén hadd dicsérjem munkájukat, mert tényleg jobb lett tőle a gép, és nem csak az érzet diktálja ezt, hanem van egy domb ahol átjövök midnen reggel, és ma csodák csodájára nem kellett visszaváltan. 😀
köszönöm szépen segitségét, és ha van ujabb tippje azt is szivesen fogadom! 🙂
üdvözlettel,
Nagy Zoltán
köszönöm szépen gyors válaszát! 😀 jelen pillanatban a gépben öhm soklábú kutyás 98as van, 50L-hez 1dl arányban. érezhetően jobb lett a gép,mivel üres tankba öntöttem bele tankolás előtt. ma már ezzel jöttem munkába. A gyári könyvecskéje irja a 97feletti benzint, és aszem 9,5es kompressziót határoz meg. Tudom manapság ez már nem nagy szám. A gép pedig egy Yamaha Sr 250es motorkerékpár, légy-hűtéses, 80as évek technikája. Igaza van most hogy néztem a blokkot, tényleg magasabb a bio tartalma a benzinnek, igazad van akkor ezzel javithatják. Most még megvárom akkor hogy elfogyjon belőle teljesen, utána pedig tankolok 95öset, 1,5dl-es keverési aránnyal ahogy irtad. 😀
amugy tényleg öszintén hadd dicsérjem munkájukat, mert tényleg jobb lett tőle a gép, és nem csak az érzet diktálja ezt, hanem van egy domb ahol átjövök midnen reggel, és ma csodák csodájára nem kellett visszaváltan. 😀
köszönöm szépen segitségét, és ha van ujabb tippje azt is szivesen fogadom! 🙂
üdvözlettel,
Nagy Zoltán
Válasz Nagy Zoltánnak!
A 98-as gépkönyvi benzinnél maradjunk az első körben, mivel ennek a sürítési arányát nem tudni ezért 50 literbe málfélszerest ajánlok ami 1,5 dl.
Második lépés. 95-be azért jobb mert nincs elrontva 5-10% olcsó oktán növelővel mint pld az etanol aminek viszont az égési energiája sokkal kevesebb. És rétegesebb benzin is, amit lehet szekvenciálni. Ki kell ugyanezt a JG-2 arányt próbálni a 95-be is. Ekkor kiderül. Ha nem ropog el magas fordulaton sem akkor csak a 95-öt ajánlom amig SPURI-t használsz. Mindenkinek ez volt a hatékonyabb! Írd meg mit tapasztaltál, milyen márkájú géped van, hagy okosodjunk. Minden motor karakterisztikája más.
Köszi a kérdést. Farkas Kálmán
A 98-as gépkönyvi benzinnél maradjunk az első körben, mivel ennek a sürítési arányát nem tudni ezért 50 literbe málfélszerest ajánlok ami 1,5 dl.
Második lépés. 95-be azért jobb mert nincs elrontva 5-10% olcsó oktán növelővel mint pld az etanol aminek viszont az égési energiája sokkal kevesebb. És rétegesebb benzin is, amit lehet szekvenciálni. Ki kell ugyanezt a JG-2 arányt próbálni a 95-be is. Ekkor kiderül. Ha nem ropog el magas fordulaton sem akkor csak a 95-öt ajánlom amig SPURI-t használsz. Mindenkinek ez volt a hatékonyabb! Írd meg mit tapasztaltál, milyen márkájú géped van, hagy okosodjunk. Minden motor karakterisztikája más.
Köszi a kérdést. Farkas Kálmán
Kedves kálmán!
Köszönöm válaszát, igazat adok, bár kiváncsi lettem volna szakmai véleményükre.
További sok sikert a kitartó fejlesztésekhez, várjuk mielőbbi, újabb kiváló termékeiket!
Addig is megelégedettséggel használjuk az eddigieket!
Üdvözlettel: T. Attila
Köszönöm válaszát, igazat adok, bár kiváncsi lettem volna szakmai véleményükre.
További sok sikert a kitartó fejlesztésekhez, várjuk mielőbbi, újabb kiváló termékeiket!
Addig is megelégedettséggel használjuk az eddigieket!
Üdvözlettel: T. Attila
Tisztelt Farkas Kálmán úr!
már rengeteg hozzászólást olvastam és felbátorodtam hogy én is kérdezzek egyet! 😀
nekem egy negyedliteres japán 4T gépem van, léghűtéses. gyárilag 98as benzint javallnak bele, de régebben olvastam hogy a kék spuri +95ös ugyanazt nyutja. Hadd kérdezzem meg, milyen keverési arányt ajánl? valmaint azt is megérdeklődném, hogy ha 98ashoz teszem a kék adalékot akkor további plusszt érek el? Remélem nem tettem fel hülye kérdéseket, segítségét előre is köszönöm, üdvözlettel,
NagyZ
már rengeteg hozzászólást olvastam és felbátorodtam hogy én is kérdezzek egyet! 😀
nekem egy negyedliteres japán 4T gépem van, léghűtéses. gyárilag 98as benzint javallnak bele, de régebben olvastam hogy a kék spuri +95ös ugyanazt nyutja. Hadd kérdezzem meg, milyen keverési arányt ajánl? valmaint azt is megérdeklődném, hogy ha 98ashoz teszem a kék adalékot akkor további plusszt érek el? Remélem nem tettem fel hülye kérdéseket, segítségét előre is köszönöm, üdvözlettel,
NagyZ
Tisztelt Farkas Úr!
Örülök az előbbi írásnak! Örülök, hogy folyamatos fejlesztésben vannak! Sok sikert és kitartást Önöknek!:)
Örülök az előbbi írásnak! Örülök, hogy folyamatos fejlesztésben vannak! Sok sikert és kitartást Önöknek!:)
Tisztelt attila!
Nem nyilatkozunk más termékről, hiszen nem lenne etikus!
Összessségbe azzal zárom ezt témát, majd az idő megmutatja a választ önnek. A vásárlók eldöntik! Lehet, hogy nem is kell 17 évet várni a véleményekre. Mi 2-3 év múlva igen attraktív megoldásokkal fogunk megjelenni. Most azonban gőzerővel folynak több szálon a kisérletek. És ezek igéretesek.
Jelenleg is a Miskolc Rally-n élesben debütáltunk egy olyan megoldással, ami a kúti 95-ös olcsó benzin ion-toforézis változata. Lényege, hogy sem az atomi összetétel sem a molekula konfigorációk nem változnak.
De még is más a benzin. Ezt kutatjuk hogyan lehet megoldani a benzinkutaknál? Hiszen ha semmit nem adalékolunk annak ugyebár nincs jövedéki adó tartalma!!!! A százszor semmi, az ugye nulla. Tehát a szabályok előtt kell járni egy lépéssel. Mondok egy példát:
Régen betonacélt tettek a födémgerendába és már betonozták is. Ez a házgyárba is folyt. Közbe valami russzki kitalálta, hogy feszítsük ki a betonacélt mint a bőgőhurt és úgy betonozzuk be. Ha a beton kötési súrlódási határfeszültsége eléri a 70%-ot elengedik a pászmákat. A fődémelemek teherbírása mindjárt másfélszeres lett. Pedig ugyanazt a betont és acélt használták. Nos innen jött az ötlet. De ez hatalmas munka mire befejezzük.
A JG-2 termékünk ennek egy előhirnökének számított évekkel ezelőtt. Igen szép többszázezres eladási volumennel igazolni látszik a tény, hogy csak a kimagaslóan jó minőségű terméknek van csak jövöje. A piaci szegmensben csak elsőnek szabad lenni. Az után következőknek nem lesz akkora nyeresége hogy gőzerővel fejlesszen legalább 20-30 évig kitartóan. Mert 1-2év az itt nulla. Ennyit dióhéjban. Köszönöm felvetését!
Farkas Kálmán
Nem nyilatkozunk más termékről, hiszen nem lenne etikus!
Összessségbe azzal zárom ezt témát, majd az idő megmutatja a választ önnek. A vásárlók eldöntik! Lehet, hogy nem is kell 17 évet várni a véleményekre. Mi 2-3 év múlva igen attraktív megoldásokkal fogunk megjelenni. Most azonban gőzerővel folynak több szálon a kisérletek. És ezek igéretesek.
Jelenleg is a Miskolc Rally-n élesben debütáltunk egy olyan megoldással, ami a kúti 95-ös olcsó benzin ion-toforézis változata. Lényege, hogy sem az atomi összetétel sem a molekula konfigorációk nem változnak.
De még is más a benzin. Ezt kutatjuk hogyan lehet megoldani a benzinkutaknál? Hiszen ha semmit nem adalékolunk annak ugyebár nincs jövedéki adó tartalma!!!! A százszor semmi, az ugye nulla. Tehát a szabályok előtt kell járni egy lépéssel. Mondok egy példát:
Régen betonacélt tettek a födémgerendába és már betonozták is. Ez a házgyárba is folyt. Közbe valami russzki kitalálta, hogy feszítsük ki a betonacélt mint a bőgőhurt és úgy betonozzuk be. Ha a beton kötési súrlódási határfeszültsége eléri a 70%-ot elengedik a pászmákat. A fődémelemek teherbírása mindjárt másfélszeres lett. Pedig ugyanazt a betont és acélt használták. Nos innen jött az ötlet. De ez hatalmas munka mire befejezzük.
A JG-2 termékünk ennek egy előhirnökének számított évekkel ezelőtt. Igen szép többszázezres eladási volumennel igazolni látszik a tény, hogy csak a kimagaslóan jó minőségű terméknek van csak jövöje. A piaci szegmensben csak elsőnek szabad lenni. Az után következőknek nem lesz akkora nyeresége hogy gőzerővel fejlesszen legalább 20-30 évig kitartóan. Mert 1-2év az itt nulla. Ennyit dióhéjban. Köszönöm felvetését!
Farkas Kálmán
Még mindig várom a véleményt...
http://www.plus20.hu/
http://www.plus20.hu/
Bocsi, a link lemaradt:
http://www.plus20.hu/index.html
T.A.
http://www.plus20.hu/index.html
T.A.
Tisztelt Szaki Kft!
Mint szakemberektől szeretném kérni az alábbi linken található, és leírt "PLUS20"-nevezetű szerről a szakmai véleményüket!
Számomra gyanúsan soknak tűnik a beígért, sőt néha még arra is rálicitált fogyi-csökkenés, de Önök a szakemberek, nyilván az összetevőkből mi is megérthetjük, van-e egyáltalán igazolt alapja a hatalmas fogyi-csökkenésnek?!
Kíváncsian várom véleményezésüket!
Köszönettel: Tóth Attila
Mint szakemberektől szeretném kérni az alábbi linken található, és leírt "PLUS20"-nevezetű szerről a szakmai véleményüket!
Számomra gyanúsan soknak tűnik a beígért, sőt néha még arra is rálicitált fogyi-csökkenés, de Önök a szakemberek, nyilván az összetevőkből mi is megérthetjük, van-e egyáltalán igazolt alapja a hatalmas fogyi-csökkenésnek?!
Kíváncsian várom véleményezésüket!
Köszönettel: Tóth Attila
Tisztelt gyártó!
Leírom a piros spuri használatával mit is tapasztaltam!
Biztos sokan tapasztalták már azt a narancssárga kis jelet a műszerfalon ami kivillan és rosszabb esetben le is állítja a motort katalizátor vagy milyen jel na én attól kiütést tudok kapni:))) ilyenkor nyugodtan hátra lehet dülni a kényelmetlen helyzetben és hivni a szerelőt és kb 2-3nap autó hiánya után rájönnek nincs semmi biztos a gázolaj:)Ezt el is meséltem az autósboltban annó ,hogy is szoktam járni néha és a kezembenyomta a piros spurit a legkisebbet vigyem nekem adja próbáljam ki szerinte tuti:)))na azóta sose villog az a sárga jelzés!!!
Ugy hiszem ha nem nézem az autó jobb menettulajdoságait meg jobb fogyasztási értékeket ami persze ,hogy érezhető hiszen spuri nélkül a berlingó 1,9d 130volt a max sebessége spurival 150be bele tud menni szal érezhető a küli:) és kb 1liter 100kilóméteren minusz lejön!!ami igen csak kiválló eredmény!!
Másik nagy előnye tisztán tartja a porlasztócsúcsokat kiemelem erre a hdi kényes a legjobban és az adagoló se kap infarktust a rossz gázolajtól !!!
Tehát ha semmit nem nézünk csak a gépjármű életében hozott müszaki biztonságot amit a spurival eredményeztünk maximálisan megérte hiszen nincs rosszabb mikor leáll a verda és időre megyünk akárhová mert a gázolaj rossz minőségü volt !!!
A mi kis vállakozásu életünkben a spuri ezért éri meg az árát na meg szokott hozni humort is az életünkbe hiszen van 1skót cimboránk aki nem csak kávézni jön ,ha már azzal kezdi porzik a tank fekszik a mutató wazze menni kéne tankolni jön a kérdés te van még abbol a piros cuccból :))))))))
Ugy hiszem az előbb leírt érvek magukért beszélnek és nincs értelme megspórolni ezt a plussz kiadást hiszen legalább ezeket a bosszuságokat el tudjuk kerülni a spurival amit az itthoni gyenge minőségü gázolajok tudnak okozni 1autós életében!!
Spurival teli szépnapot:))))))
Leírom a piros spuri használatával mit is tapasztaltam!
Biztos sokan tapasztalták már azt a narancssárga kis jelet a műszerfalon ami kivillan és rosszabb esetben le is állítja a motort katalizátor vagy milyen jel na én attól kiütést tudok kapni:))) ilyenkor nyugodtan hátra lehet dülni a kényelmetlen helyzetben és hivni a szerelőt és kb 2-3nap autó hiánya után rájönnek nincs semmi biztos a gázolaj:)Ezt el is meséltem az autósboltban annó ,hogy is szoktam járni néha és a kezembenyomta a piros spurit a legkisebbet vigyem nekem adja próbáljam ki szerinte tuti:)))na azóta sose villog az a sárga jelzés!!!
Ugy hiszem ha nem nézem az autó jobb menettulajdoságait meg jobb fogyasztási értékeket ami persze ,hogy érezhető hiszen spuri nélkül a berlingó 1,9d 130volt a max sebessége spurival 150be bele tud menni szal érezhető a küli:) és kb 1liter 100kilóméteren minusz lejön!!ami igen csak kiválló eredmény!!
Másik nagy előnye tisztán tartja a porlasztócsúcsokat kiemelem erre a hdi kényes a legjobban és az adagoló se kap infarktust a rossz gázolajtól !!!
Tehát ha semmit nem nézünk csak a gépjármű életében hozott müszaki biztonságot amit a spurival eredményeztünk maximálisan megérte hiszen nincs rosszabb mikor leáll a verda és időre megyünk akárhová mert a gázolaj rossz minőségü volt !!!
A mi kis vállakozásu életünkben a spuri ezért éri meg az árát na meg szokott hozni humort is az életünkbe hiszen van 1skót cimboránk aki nem csak kávézni jön ,ha már azzal kezdi porzik a tank fekszik a mutató wazze menni kéne tankolni jön a kérdés te van még abbol a piros cuccból :))))))))
Ugy hiszem az előbb leírt érvek magukért beszélnek és nincs értelme megspórolni ezt a plussz kiadást hiszen legalább ezeket a bosszuságokat el tudjuk kerülni a spurival amit az itthoni gyenge minőségü gázolajok tudnak okozni 1autós életében!!
Spurival teli szépnapot:))))))
Kedves Norbert!
Köszönettel vettem irását. Megfogalmazta a hitvallását a SPURI-nak. Valahogy eddig nem tudtuk megfogalmazni röviden, tömören. Talán így hangzana több variációba:
-Aki nem használja pórul jár a pénztárcája!
-A tények azt mutatják, a SPURI-t az okosok használják!
-Kiváló üzembiztonságot szeretne?? Kulcssó csak a SPURI lehetne!
-Nem lehet mindenki autó diagnoszta, mert akkor minden jármű csak SPURI-t fogyasztana!!
-Ha gyógyszer kellene az autódnak, nem tud szólni:
"A rosz kaját SPURI-val kell pótolni!"
Összegezve és lezárva az a célunk, hogy minden járműtulajdonos rádöbbenjen, hogy ez a tisztán magyar termék hasznot hoz. Először nyilván csak hallja róla a sok jót és nem hiszi el. De, ha precizen megméri a fogyasztást akkor rájön a lényegre. Ha nem falábú mint egyesek, akkor azt a 10% fölötti energia többletet érzi tán!! Mert ennek minden belső égésű motorban működni kell!! Nem lehet kifogásokat keresni. Ha nem jön ki az előny azt valamiért kiskomám te nem tudtad precízen kimutatni! De erről esetről esetre kell beszélnünk, hova szökött el az energia többlet. Köszi mégegyszer a bejegyzést, és járj jól az utakon! Üdv. Farkas Kálmán
Köszönettel vettem irását. Megfogalmazta a hitvallását a SPURI-nak. Valahogy eddig nem tudtuk megfogalmazni röviden, tömören. Talán így hangzana több variációba:
-Aki nem használja pórul jár a pénztárcája!
-A tények azt mutatják, a SPURI-t az okosok használják!
-Kiváló üzembiztonságot szeretne?? Kulcssó csak a SPURI lehetne!
-Nem lehet mindenki autó diagnoszta, mert akkor minden jármű csak SPURI-t fogyasztana!!
-Ha gyógyszer kellene az autódnak, nem tud szólni:
"A rosz kaját SPURI-val kell pótolni!"
Összegezve és lezárva az a célunk, hogy minden járműtulajdonos rádöbbenjen, hogy ez a tisztán magyar termék hasznot hoz. Először nyilván csak hallja róla a sok jót és nem hiszi el. De, ha precizen megméri a fogyasztást akkor rájön a lényegre. Ha nem falábú mint egyesek, akkor azt a 10% fölötti energia többletet érzi tán!! Mert ennek minden belső égésű motorban működni kell!! Nem lehet kifogásokat keresni. Ha nem jön ki az előny azt valamiért kiskomám te nem tudtad precízen kimutatni! De erről esetről esetre kell beszélnünk, hova szökött el az energia többlet. Köszi mégegyszer a bejegyzést, és járj jól az utakon! Üdv. Farkas Kálmán
Tisztelt gyártó!
közel 1éve használjuk a piros spurit 1.6hdi-be és disel 1,9berlingóba és mit mondhatnék több litert lefüstöltünk és maximálisan meg vagyunk elégedve a termékükkel!
Szerintem már spuri nélkül nem is tankolunk többet:))))
üdv:norisz
közel 1éve használjuk a piros spurit 1.6hdi-be és disel 1,9berlingóba és mit mondhatnék több litert lefüstöltünk és maximálisan meg vagyunk elégedve a termékükkel!
Szerintem már spuri nélkül nem is tankolunk többet:))))
üdv:norisz
Kedves Farkas és Tusnádi Úr!
Mindkettőjüknek köszönöm a gyors, és hiteles tájékoztatást!
Leírásuk alapján valóban érdekes a tulaj -nem tudtam, hogy ő áll a pult mögött- és a hozzá hasonlók hozzáállása a saját üzletükhöz... 🙁
Köszönöm Tusnádi Úr jelentkezését és ajánlatait, rövidesen keresni fogom telefonon, az árusító boltok elérhetősége ügyében.
Egyébként annak idején azért választottam a NOVA-boltot, mert ott a piros SPURI 2490 volt, míg volt, ahol 500-al is drágábban akarták adni, tehát nem 200-al. És -elnézést-, de flakononként az 500 ft is sok pénz, még ha másnak ennyi esetleg nem is számít...
Ez 2 éve volt, természetesen azóta lehet, hogy olcsóbb lett a drágább boltokban is...
Köszi még egyszer az infókat!
További szép napot, üdvözlettel: Tóth Attila
Mindkettőjüknek köszönöm a gyors, és hiteles tájékoztatást!
Leírásuk alapján valóban érdekes a tulaj -nem tudtam, hogy ő áll a pult mögött- és a hozzá hasonlók hozzáállása a saját üzletükhöz... 🙁
Köszönöm Tusnádi Úr jelentkezését és ajánlatait, rövidesen keresni fogom telefonon, az árusító boltok elérhetősége ügyében.
Egyébként annak idején azért választottam a NOVA-boltot, mert ott a piros SPURI 2490 volt, míg volt, ahol 500-al is drágábban akarták adni, tehát nem 200-al. És -elnézést-, de flakononként az 500 ft is sok pénz, még ha másnak ennyi esetleg nem is számít...
Ez 2 éve volt, természetesen azóta lehet, hogy olcsóbb lett a drágább boltokban is...
Köszi még egyszer az infókat!
További szép napot, üdvözlettel: Tóth Attila
Tisztelt Tóth Attila! Tusnádi Péter vagyok, Fehérmegye hozzám tartozik.A képviseletek menübe a telefonszámom is megtalálható és nagyon szivesen segitek önnek szóban is.Jelen pillanatban Székesfehérváron 19db viszonteladói pontunk van és folyamatosan azon dolgozunk,hogy még több legyen!Az ön által említett bolt a Szekeres kft. Csitári u.6 szám alatti.Mi a kisboltokat is megbecsüljük,de sajnos arról nem tehetünk ha egy vevő feltudja vásárolni a készletet,a boltosok egyébként tudják az elérhetőségünket,ha elfogy,hívhatnak és soronkívül kiszállitjuk.ennek érdekébe Szekesfehérváron is van helyi képviselőnk a jobb ellátás érdekébe,de néma gyereknek az annya sem érti a szavát.De egy,két boltot,a teljeség igénye nélkül leirnék:Mert-Kell Kft. /ez egy benzinkut
zámolyi uton a Tesco mellet/ ,Maximol2000Kft Új Csóri u.164,Karószéria Kft Régi Csóri u.48,Autóexpress Kft Malom u.10.A boltoknak mi csak ajálott árat adunk, az összes bolt árát nem tudom fejből, de van köztük olyan amelyik ajálott ár alatt tarják.Köszönjük eddigi bizalmát és,hogy észrevételét közölte velünk.Tisztelettel Tusnádi Péter területi képviselö vezetö.
zámolyi uton a Tesco mellet/ ,Maximol2000Kft Új Csóri u.164,Karószéria Kft Régi Csóri u.48,Autóexpress Kft Malom u.10.A boltoknak mi csak ajálott árat adunk, az összes bolt árát nem tudom fejből, de van köztük olyan amelyik ajálott ár alatt tarják.Köszönjük eddigi bizalmát és,hogy észrevételét közölte velünk.Tisztelettel Tusnádi Péter területi képviselö vezetö.
Tóth Attilának!
Külön tájékozódtam az üzlet felől. Nem akarom a tulajt megsérteni, ezért csak rövid tényt közlök! A Tusnádi Péter úr fog itt írni még néhány közeli helyet ahol olcsóbb, és kartonra vesznek. Kb. 1-2nap és megjelenik!!
Az egyszemélyes boltba a tulaj áll a pult mögött, ez biztos. Nemrég nyitott ki újra, mert bevolt zárva. Kicsit érdekes a mentalitása a tulajnak. Hiába gyözködtük, hogy mások kartonszámra adják el innen nem messze, meg se hallgatta képviselőnket. Ő nem néz semmibe se 20-30e. ft-ot, azért fel sem kel akkor aznap. Mindenkinek szive-joga hogyan üzletel. Ezt mi tiszteletbe tartjuk!! A többi boltos mindenkinek ajálja, sőt ömlegve meséli a jó tapasztalatait. Jót akar a vevőinek, kiszámítják, hogy mennyi marad a vevő zsebébe haszonként. Sőt a javítási költségekről és az üzembiztosságról nem is beszélve. Egymásnak mesélik az anekdótákat a vevő és az eladók, hogy a különböző autóknál hogyan is viselkedik a SPURI.
Úgy érzem így kellene működni az emberi kapcsolatoknak. De nem vagyunk egyformák.
Másrészt ha valahol a félliteres 200ft-tal drágább, még az sem vészes, mert 250 liternél 1ft sincs az üzemanyag többlet. A SPURI pedig 210ft-os mostani gázolaj árnál a 21ft-ot bőven hozza. Benzinnél pedig mégtöbbet. A kereskedéseknek már ezen túl kellene lépni.
Továbbá minden bolt előtt egyforma igen nagy kedvezményt tudunk nyújtani mennyiségi tartós vásárlás esetén. Ha tizedjére is megy a képviselő és mindíg 2-3db-ot vesz és csak egy féléből akkor ezért képviselő már tizenegyszeres látogatása után elkerüli a boltot, hisz a másik helyen egy kis dumával már két kartonnal többet vesznek le. Sőt bakker rövid idő alatt el is adják.
Hát ez a tény, és ezért ne sértődjön meg senki. Képviselőink ember feletti erőfeszítéseket tesznek, hogy megértsék a kereskedők, mamár az adalékolás napi szükséglet. Lehet vele keresni rendesen, hisz ennek apropóján mást is meglát a boltba a vevő és megveszi. Magyarul húzó, vevőcsalogató alapvető cikk lett a SPURI.
Ennyit dióhéjban erről! Mi lenne ha bővebben kifejteném. Ugye?? Köszi mégegyszer a felvetést. További élvezetes, balesetmentes vezetést. Farkas Kálmán
Külön tájékozódtam az üzlet felől. Nem akarom a tulajt megsérteni, ezért csak rövid tényt közlök! A Tusnádi Péter úr fog itt írni még néhány közeli helyet ahol olcsóbb, és kartonra vesznek. Kb. 1-2nap és megjelenik!!
Az egyszemélyes boltba a tulaj áll a pult mögött, ez biztos. Nemrég nyitott ki újra, mert bevolt zárva. Kicsit érdekes a mentalitása a tulajnak. Hiába gyözködtük, hogy mások kartonszámra adják el innen nem messze, meg se hallgatta képviselőnket. Ő nem néz semmibe se 20-30e. ft-ot, azért fel sem kel akkor aznap. Mindenkinek szive-joga hogyan üzletel. Ezt mi tiszteletbe tartjuk!! A többi boltos mindenkinek ajálja, sőt ömlegve meséli a jó tapasztalatait. Jót akar a vevőinek, kiszámítják, hogy mennyi marad a vevő zsebébe haszonként. Sőt a javítási költségekről és az üzembiztosságról nem is beszélve. Egymásnak mesélik az anekdótákat a vevő és az eladók, hogy a különböző autóknál hogyan is viselkedik a SPURI.
Úgy érzem így kellene működni az emberi kapcsolatoknak. De nem vagyunk egyformák.
Másrészt ha valahol a félliteres 200ft-tal drágább, még az sem vészes, mert 250 liternél 1ft sincs az üzemanyag többlet. A SPURI pedig 210ft-os mostani gázolaj árnál a 21ft-ot bőven hozza. Benzinnél pedig mégtöbbet. A kereskedéseknek már ezen túl kellene lépni.
Továbbá minden bolt előtt egyforma igen nagy kedvezményt tudunk nyújtani mennyiségi tartós vásárlás esetén. Ha tizedjére is megy a képviselő és mindíg 2-3db-ot vesz és csak egy féléből akkor ezért képviselő már tizenegyszeres látogatása után elkerüli a boltot, hisz a másik helyen egy kis dumával már két kartonnal többet vesznek le. Sőt bakker rövid idő alatt el is adják.
Hát ez a tény, és ezért ne sértődjön meg senki. Képviselőink ember feletti erőfeszítéseket tesznek, hogy megértsék a kereskedők, mamár az adalékolás napi szükséglet. Lehet vele keresni rendesen, hisz ennek apropóján mást is meglát a boltba a vevő és megveszi. Magyarul húzó, vevőcsalogató alapvető cikk lett a SPURI.
Ennyit dióhéjban erről! Mi lenne ha bővebben kifejteném. Ugye?? Köszi mégegyszer a felvetést. További élvezetes, balesetmentes vezetést. Farkas Kálmán
Kedves Kálmán!
Köszönöm kimerítő válaszát, nyilván a felhalmozot tapasztalataik alapján igaza van a kereskedők, bolttulajdonosok hozzáállásával kapcsolatban.
A szfehérvári NOVA-autósboltban én már 2 éve vásárolom a SPURI-t, és eddig ilyen hosszú idejű kimaradással nem találkoztam...
Én nem a tulajdonossal beszéltem soha, hanem a pult mögött álló egyszerű eladóval, neki nem hiszem, hogy érdekében állna "vetíteni", ha ő azt mondja, hogy a terítő nem jön hetek óta, akkor szerintem neki ezt el lehet hinni, hisz semmi érdeke nem fűződik ahhoz, hogy valótlant állítson, legalábbis szerintem...
Az igaz, hogy a tulaj csak 2-3 db-ot szokott rendelni,mert már többször vettem egyszerre 2 fél litarast, és ezzel el is fogyott a "készletük".
A többi boltban azért nem kerestem, mert ott jóval drágábban adják, és nyilván nekem sem érdekem jóval magasabb áron vásárolni...
Mindenesetre keresni fogom a Balatoni urat, ha továbbra sem járok sikerrel a beszerzés terén.
Köszönöm válaszát, üdvözlettel: Tóth Attila
Köszönöm kimerítő válaszát, nyilván a felhalmozot tapasztalataik alapján igaza van a kereskedők, bolttulajdonosok hozzáállásával kapcsolatban.
A szfehérvári NOVA-autósboltban én már 2 éve vásárolom a SPURI-t, és eddig ilyen hosszú idejű kimaradással nem találkoztam...
Én nem a tulajdonossal beszéltem soha, hanem a pult mögött álló egyszerű eladóval, neki nem hiszem, hogy érdekében állna "vetíteni", ha ő azt mondja, hogy a terítő nem jön hetek óta, akkor szerintem neki ezt el lehet hinni, hisz semmi érdeke nem fűződik ahhoz, hogy valótlant állítson, legalábbis szerintem...
Az igaz, hogy a tulaj csak 2-3 db-ot szokott rendelni,mert már többször vettem egyszerre 2 fél litarast, és ezzel el is fogyott a "készletük".
A többi boltban azért nem kerestem, mert ott jóval drágábban adják, és nyilván nekem sem érdekem jóval magasabb áron vásárolni...
Mindenesetre keresni fogom a Balatoni urat, ha továbbra sem járok sikerrel a beszerzés terén.
Köszönöm válaszát, üdvözlettel: Tóth Attila
Legutóbbi hozzászólások