A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
RegisztrációKülön tájékozódtam az üzlet felől. Nem akarom a tulajt megsérteni, ezért csak rövid tényt közlök! A Tusnádi Péter úr fog itt írni még néhány közeli helyet ahol olcsóbb, és kartonra vesznek. Kb. 1-2nap és megjelenik!!
Az egyszemélyes boltba a tulaj áll a pult mögött, ez biztos. Nemrég nyitott ki újra, mert bevolt zárva. Kicsit érdekes a mentalitása a tulajnak. Hiába gyözködtük, hogy mások kartonszámra adják el innen nem messze, meg se hallgatta képviselőnket. Ő nem néz semmibe se 20-30e. ft-ot, azért fel sem kel akkor aznap. Mindenkinek szive-joga hogyan üzletel. Ezt mi tiszteletbe tartjuk!! A többi boltos mindenkinek ajálja, sőt ömlegve meséli a jó tapasztalatait. Jót akar a vevőinek, kiszámítják, hogy mennyi marad a vevő zsebébe haszonként. Sőt a javítási költségekről és az üzembiztosságról nem is beszélve. Egymásnak mesélik az anekdótákat a vevő és az eladók, hogy a különböző autóknál hogyan is viselkedik a SPURI.
Úgy érzem így kellene működni az emberi kapcsolatoknak. De nem vagyunk egyformák.
Másrészt ha valahol a félliteres 200ft-tal drágább, még az sem vészes, mert 250 liternél 1ft sincs az üzemanyag többlet. A SPURI pedig 210ft-os mostani gázolaj árnál a 21ft-ot bőven hozza. Benzinnél pedig mégtöbbet. A kereskedéseknek már ezen túl kellene lépni.
Továbbá minden bolt előtt egyforma igen nagy kedvezményt tudunk nyújtani mennyiségi tartós vásárlás esetén. Ha tizedjére is megy a képviselő és mindíg 2-3db-ot vesz és csak egy féléből akkor ezért képviselő már tizenegyszeres látogatása után elkerüli a boltot, hisz a másik helyen egy kis dumával már két kartonnal többet vesznek le. Sőt bakker rövid idő alatt el is adják.
Hát ez a tény, és ezért ne sértődjön meg senki. Képviselőink ember feletti erőfeszítéseket tesznek, hogy megértsék a kereskedők, mamár az adalékolás napi szükséglet. Lehet vele keresni rendesen, hisz ennek apropóján mást is meglát a boltba a vevő és megveszi. Magyarul húzó, vevőcsalogató alapvető cikk lett a SPURI.
Ennyit dióhéjban erről! Mi lenne ha bővebben kifejteném. Ugye?? Köszi mégegyszer a felvetést. További élvezetes, balesetmentes vezetést. Farkas Kálmán
Köszönöm kimerítő válaszát, nyilván a felhalmozot tapasztalataik alapján igaza van a kereskedők, bolttulajdonosok hozzáállásával kapcsolatban.
A szfehérvári NOVA-autósboltban én már 2 éve vásárolom a SPURI-t, és eddig ilyen hosszú idejű kimaradással nem találkoztam...
Én nem a tulajdonossal beszéltem soha, hanem a pult mögött álló egyszerű eladóval, neki nem hiszem, hogy érdekében állna "vetíteni", ha ő azt mondja, hogy a terítő nem jön hetek óta, akkor szerintem neki ezt el lehet hinni, hisz semmi érdeke nem fűződik ahhoz, hogy valótlant állítson, legalábbis szerintem...
Az igaz, hogy a tulaj csak 2-3 db-ot szokott rendelni,mert már többször vettem egyszerre 2 fél litarast, és ezzel el is fogyott a "készletük".
A többi boltban azért nem kerestem, mert ott jóval drágábban adják, és nyilván nekem sem érdekem jóval magasabb áron vásárolni...
Mindenesetre keresni fogom a Balatoni urat, ha továbbra sem járok sikerrel a beszerzés terén.
Köszönöm válaszát, üdvözlettel: Tóth Attila
Általában 10-esével vásárlom, mert sokan kérnek a környezetemben. Remélem még sokan "rákattannak" a termékre. Üdv, Göbi
A Székesfehérvár is a Tusnádi úrhoz tartozik. Bocs!. Köszi! F.K.
Az értékesítési hálózatunk talán legjobb Mo.-on. Megyünk kéthetente még a partneren kivüli kereskedésekhez is, akik még nem vettek soha de a tulaj használja csak nem akarja árulni, vagy egyéb kifogással jön.
Probléma a kereskedői szellembe van.
ad.1. Fukar módon 2-4db-ot vesznek ott is pénzre hivatkozva, ahol napi 10db ot is el tudnának adni.
ad2. Ránk fogják hogy nem megyünk, holott mindíg ott vagyunk és győzködjük az autós boltokat is.
ad.3. Helyszini ingyenes kinálgatásokkal odacsábítjuk a vevőt, de ennek ellenére sem akarnak készletezni.
ad4. Az előzőek alapján olyan vákum, űr, kereslet van a piacon, hogy boltonként napi 10-15 vásárlást szalasztunk el. És nem tudjuk meggyőzni a tulajokat, hogy nyereség kiesés. Nomeg bolt-szégyen!!
ad.3. Ilyen módon kb. 5szörösétől többet lehetne eladni, ami azt jelenti az előállítása 20%-kal olcsóbb lenne. De ezzel a trehánysággal és goldolkodás móddal nem tudunk mit tenni.
Végezetül ajánlom, hogy Pécsett a Tusnádi urat hívja fel és több tucat helyet tud mondani bármelyik önhöz közel lévő utcában. A munkahelye körül pedig a Balatoni Zsolt mondja a ker. helyeket. Telefon számuk a képviseletek menüpontba.
Köszönöm a felvetést, mert a kereskedelmi egységek a gátja a fejlődésünknek. Míg az ötféle termékből egyfélét tart a kereskedő, mert Ő majd eldönti melyik kell a szortimentből a vevőnek addig nincs miről beszélni.
Míg lát 1db-ot a polcon addig nem vásárol feltöltést inkább kéthétig 50 embernek azt mondja nincs!!!!!!! Nem jönnek ezek a szemét képviselők. Modják a vevőnek. Ha egy darab sincs még sokszor akkor sem vesznek, mert most sok a kifizettlen adósságuk azt mondják. Bevásároltak ebből-abból és már hónapok óta azokat a bóvlikat nem tudják eladni.
De az nem számít hogy a SPURI termékeket 14szer eladta volna, és 14szer fordult volna meg jó árrássel.
Ja igen Ők a 30-40% árrést semmibe nem nézik mégha havi szinten háromszoros a forgási sebessége is. Az ugye 90-120% körüli árrés. Sajnos ez a mentalitás. Harcolunk ellenne, de igen eredménytelenül.
Tisztelet a kivételnek, mert aki okos és meglátta benne a rációt, ezeknek az autósboltoknak kéthetente minden tipusból 20-40et szállítunk, a mi összességbe 120-250 körül mozog. Ők csak megemlítik a vevőignek, hogy próbáld ki, megéri. A termék már később bizonyít és eladja magát. Most néztem meg 7244 helyre szállítunk az országba. ez azt hiszem szép. Most mennem kell, ennyit erről!!
Köszi a felvetést!! Farkas Kálmán
Kb: 2 éve használom piros terméküket a legnagyobb megelégedésemre!:)
Pécsi vagyok, de Székesfehérváron dolgozom.
Problémám, hogy Pécsett 1 helyen tudom csak elérni terméküket egy üzag-kúton, de ott aranyárban adják, és csak a 125-ös kiszerelést...:(
Szfehérváron ahol szoktam vásárolni -NOVA autósolt-, mert jó árban adják, oda meg olyan ritkán megy az értékesítőjük, hogy lassan 2 hónapja képtelen vagyok beszerezni terméküket...:(
Nem értem, hogy ha van területi képviselőjük, akkor neki miért nem szívügye az áru megfelelő terítése??!
Érthetetlen!
Ajánlottam kollégáimnak is terméküket, de mivel többszöri keresés után sem tudják megvásárolni, nem érdekli őket, hisz nem fognak állandóan ez után kujtorogni...
Elszomorítónak tartom, hogy itt egy kiváló magyar termék, és maga az értékesítő rendszerük akadályozza meg, hogy az egész ország autósköre ezt használja a drága és silány külföldi "csodák" helyett, de mit tegyen az autós, ha nem tudja elérni terméküket?? 🙁
Sürgősen tenni kéne valamit ezen a téren, mert ez a helyzet egyikünk helyzetét sem segíti...
Várom válaszukat autóstársaim nevében is!
email-címem: attilagm@gmail.com
Tisztelettel: Tóth Attila
A szekvenciális égéslefolyás, lám-lám milyen jó tud lenni, pláne a fiatalabb, korszerűbb motoroknál, ugyanis ezek ki tudják használni a fizikai paraméterben rejlő előnyöket.
A jó üzemanyag az fogalom. Átlag jó benzint pedig nagyon nehéz minden karakterisztikájú motorra szabni. Ha felül jól forog ez azt jelenti, az eddigi benzinek nem voltak hozzá valók. A gyorsabb égés lefolyást a fordulat növekedésével tudta követni a benzin. Itt ugyanis már sokkal kevesebb idő alatt kell a négy ütemet produkálni. Innen is a nyomaték, meg máshonnan is, de ezt majd később. Tobábbi élvezetes autózást.
Üdv. Farkas Kálmán
E85 és 95-ös fele-fele még télen sem gond, csak kevés a megtakarít
ás. Most fagypont fölött már minden hengerenkénti injektorosnál rendben indul és megy az az autó.
Ilyenkor marad a kopáscsökkentés megoldása SPURI-val, nomeg a égéslefolyás optimalizálása. Ne feledjük a benzinek is nagyon száraz égést produkálnak, hátmég 85% etanollal kavarva.
Kell bele némely olyan hosszabb szénhidrogén láncú speciális anyag mely többréteges, és szabályozza az égés lefolyását. Most végeztünk egy tesztet Daewoo Lanos 1.5 hengerenkénti befecskendezéses autón. A 2002-es évjáratúnál semmi változás azon kivül, hogy a 95 Nm csak 79Nm lett. Fogyasztásba átlag 100-as tempónál ez fizikailag mérve is 15% többlet körül mozog.
Ugyanez 0,2% JG-2-vel kis híján /2%/ újra a gyári érték. Az autóba csak 86.000km van, és jó állapotú. Ennyit az újabb E85 tapasztalatokról. Üdv. Farkas Kálmán
Ma tankoltam tele harmadszor Toyota Avensisemet, és raktam bele a kék spurit!Háááát...nem akarok csűnya szavakat használni, de basszus:)4000-től, olyan hangja van, és úgy húz, mintha villanymotor lenne benne.Nagyon jó, azt hiszem maradok a kéknél.A pirosat már használtam ebben 2000 Km-ig, meg előtte a Fordomban 30.000 Km-en át, szóval azt megtapasztaltam, hogy az milyen jó.Most már ismerem a kéket is, és nagy vigyor van:)Még várok szerintem egy tank elfogyását, és kicserélem a benzinszűrőt is.Szétvágom, kiváncsi vagyok a belsejére:)
A tegnapi nap elkezdtem tankolni vegyesen az E85-öt es sima 95 fele-fele arányban. Egyenlőre nincs benne Spuri. Eredmény talán egy kicsit kevesebb nyomaték. Hidegindítás normális, olyan mint volt. Gyorsításnál az elején kicsit lomhább, de magasabb fordulaton megjönnek a lovak. Most csak 10-10 liter van benne, de jövőhéten teli tankolom vegyesen, de akkor már megy bele egy adag a pirosból. Most ÖMV Carrera 95 és piros Spuri adagolással 6,9 a fogyasztásom. 🙂 Kíváncsi leszek a fogyasztás változásra, és kimatekozom, hogy érdemes-e egyáltalán keverve használni. Kíváncsi vagyok, hogy havi szinten mennyit lehet így megspórolni, mármint ha lehet így! Ha valakinek van esetleg ilyen tapasztalata kérem, hogy írja meg. Előre is köszönöm! Az autó: Toyota Celica 1,8 vvti. Üdv mindenkinek, Göbi
Olvastam az eredményeket! Gratulálok önöknek és a továbbiakban is csak jót kívánok! Üdv, Göbi
Eger rally minden gyorsára kilátogattunk és azt tapasztaltuk, hogy a SPURI-s hondáról beszélnek. Dezsőről, valamint hogyan szól a honda, és persze amikor jön szembe ordítva biztatják, mintha hallaná. De fiuk lányok hallottuk nyugi, köszönjük!
Baromi jó érzés. Szemtelenül nem akartunk ennyi embernek bemutatkozni, ezért elnézést kérünk. Minden versenyünk egy kis teszt is pont azért, hogy ti későbbiekben az újabb fejlesztésű SPURI-t kapjátok a kezetekbe. Azért mindenkinek kivánok ilyen hátborzongatóan jó érzést, amit ti produkáltatok a pálya szélén. Még csak az a kérésem, hogy a hozzánk igazolt Berényi Lászlót is fogadjátok ilyen lelkesedéssel és szeretettel a Mitsubitshi EVO 6-tal. Ő a RTE sorozatba teszteli a feszlesztéseinket. Hatalmas SPURI felirat van az oldalán, meg fogjátok ismerni.
Köszi! F.K. csap.vez.
Tisztelettel meghívom olvadsósóimat az Eger rallyra!
A szervizparba akcióként lesz két kérdés amire válaszolni kell, és ajándékot adunk. Belépő jelszó : IONIZÁLT ÜZEMANYAG !
Ne feledjétek így kell köszönni Farkas Kálmánnak! Kapsz két egyszerű kérdést és ha megválaszolsz értékes ajándékot kapsz. Megéri! Annak aki olvasgatja a honlapunkat könnyű lesz!! Addig is viszlát! Sziasztok! F.K.
Mint a JG-2 termékismertető tartalmazza bonyolult szerkesztési elveknek kellett megfelelnie a termékünknek. nem akartunk az ixedik gagyival megjelenni!
Az első szempont a kopáscsökkentés, a motor élettartalma. Verseny körülmények között tesztelt, azóta pedig a rally autók kedvelt kopáscsökkentője, hűtő adaléka lett. Számos versenyző használja, bár a jó eredményeket senki nem árulja el, hogy mivel és hogyan.
Egy biztos, soha nem volt rá panasz! Igaz több olyan ember is volt, aki nem érzett nyomaték többletet. Többen azt sem vették észre, hogy 1.9-es sdi-be vagy 2.5 Tdi-be ül. Nem vagyunk egyformák. Ezt nem lehet felróni senkinem, ha nincs érzéke hozzá, vagy nem tudja a vezetési élményt értékelni.
Kb. ezer km után nekem is elegem van a vezetésből, de másnap már be vagyok sózva egy kis gyorsulási élményért. Erre születni kell.
Tehát nyugodtan használd, és élvezd az életet, hisz egyszer élünk!
Azért balesetmentes vezetést kivánok! Visz-lát!
Farkas Kálmán
Eddig piros Spurit használtam az autómban, amivel maximálisan meg vagyok elégedve.Tegnap gondoltam egyet, és tankolásnál öntöttem bele kéket.Kérem nyugtasson meg, hogy a kék is ugyanazt a védekmet nyújtja minta piros, csak egy kicsit dob a teljesítményén.Örülök a fürgeségének, de számomra a motor védelme a fontos elsősorban.De ha ez egy kis erőtöbblettel jár, akkor az külön öröm.Köszönöm.
Kérdés az, hogy eddig használta-e a normál SPURI-t?
Ha nem, akkor a SPURI JG-2 kell. Bár egy út alkalmával a sok funkcióból csak a dinamikus erőt fogja érezni. Hamarabb van eredmény, de mint tapasztalták a törzs vásárlóink 3-4 tankolás így is kell. Ha jól értelmezem nem a megtakarítás Önnek a fő cél, hanem a motor élettartam.
Második eset, ha a SPURI pirosat folyamatosan használta, akkor felesleges a JG-2 a takarítás miatt. A dugó tetőről ujjal is letörölhető az a kis korom ami benne van.
Tehát az egyszeri nagytakarítás után SPURI nélkül ismét elkezd kormosodni a tökéletlenebb égés miatt. A SPURI más működési elv szerint lett szerkesztve, mint más üzemanyag adalékok.
Használja a pirosat állandóan és megéri, pláne a rohamosan emelkedő üzemanyag árak mellett. Írjon, ha megjött a hosszabb útjáról, mit is tapasztalt.
Jó utat, balesetmentes vezetést kivánok!
Farkas Kálmán
Abban kérném a segítségét, hogy egy 2008-as opel astrába nyugodtan önthetek kék spurit? Sokat használom városban és most végre hosszú útra mennék vele és gondoltam előtte öntök bele egy kicsit, hogy takarítsa ki a "piszkokat". Vagy elég a piros is?
Válaszát köszönöm.
Laci
Akkor ez a 193LE nagyon strapabíró tipus. A megoldás ugyanaz, Csupán az előgyújtás szögét max. gazdaságosság miatt ki tudja használni. Mivel okos elektonika első generációja, nincs gond a 95-össel sem. A max gyári teljesítmény ezzel a benzinnel értendő. Mint tapasztaltad a tiszta prémium benzinekkel sem vettél észre sok javulást, ez a csökkentett égéshőjű bió alkotó miatt van. Előrébb nem jutottunk nem javaslom. Akkor már inkább 10% bioetanol 240ft-ért. És a VPOP benzin szabványon is belül vagy.
A 105-ös nagyobbat húz rajta és a füstemissziód is tuti lesz. Nyomatékot pedig a JG-2-es visszateszi. Sőt igy gyári gyertya hőértéke is megfelelő lesz. Ennyit ma. Köszi a megkeresést.
Farkas Kálmán
Legutóbbi hozzászólások