A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Sajnos nagyon sok múlik az eladón! Amikor megismerkedtem a termékkel egy Mazdás Clubban ajánlották. Hozzám közel eső helyen vásároltam a piros 3600, míg a kék 6400 ft volt. Megvettem a a kéket, mert nagyon jókat mondtak róla. Először semmi, így csalódtam.:( Ugye a dobozokon ott van a weboldal. Beleolvasgattam, kérdezősködtem a Vendégkönyvben, és lám csodát több mint 2 éve használom már a második kocsiban. Persze írtam egyből a Farkas Úrnak, hogy nézzenek szét a forgalmazóknál, mert tudom, hogy az ár ajánlott ár, de a 3600 és a 6400 nem kis felár. Ja és semmit nem mondott az eladó, csak betöltöd azt jó....
Általában 10-esével vásárlom, mert sokan kérnek a környezetemben. Remélem még sokan "rákattannak" a termékre. Üdv, Göbi
Általában 10-esével vásárlom, mert sokan kérnek a környezetemben. Remélem még sokan "rákattannak" a termékre. Üdv, Göbi
Attilának helyesbítés!
A Székesfehérvár is a Tusnádi úrhoz tartozik. Bocs!. Köszi! F.K.
A Székesfehérvár is a Tusnádi úrhoz tartozik. Bocs!. Köszi! F.K.
Kedves Attila!
Az értékesítési hálózatunk talán legjobb Mo.-on. Megyünk kéthetente még a partneren kivüli kereskedésekhez is, akik még nem vettek soha de a tulaj használja csak nem akarja árulni, vagy egyéb kifogással jön.
Probléma a kereskedői szellembe van.
ad.1. Fukar módon 2-4db-ot vesznek ott is pénzre hivatkozva, ahol napi 10db ot is el tudnának adni.
ad2. Ránk fogják hogy nem megyünk, holott mindíg ott vagyunk és győzködjük az autós boltokat is.
ad.3. Helyszini ingyenes kinálgatásokkal odacsábítjuk a vevőt, de ennek ellenére sem akarnak készletezni.
ad4. Az előzőek alapján olyan vákum, űr, kereslet van a piacon, hogy boltonként napi 10-15 vásárlást szalasztunk el. És nem tudjuk meggyőzni a tulajokat, hogy nyereség kiesés. Nomeg bolt-szégyen!!
ad.3. Ilyen módon kb. 5szörösétől többet lehetne eladni, ami azt jelenti az előállítása 20%-kal olcsóbb lenne. De ezzel a trehánysággal és goldolkodás móddal nem tudunk mit tenni.
Végezetül ajánlom, hogy Pécsett a Tusnádi urat hívja fel és több tucat helyet tud mondani bármelyik önhöz közel lévő utcában. A munkahelye körül pedig a Balatoni Zsolt mondja a ker. helyeket. Telefon számuk a képviseletek menüpontba.
Köszönöm a felvetést, mert a kereskedelmi egységek a gátja a fejlődésünknek. Míg az ötféle termékből egyfélét tart a kereskedő, mert Ő majd eldönti melyik kell a szortimentből a vevőnek addig nincs miről beszélni.
Míg lát 1db-ot a polcon addig nem vásárol feltöltést inkább kéthétig 50 embernek azt mondja nincs!!!!!!! Nem jönnek ezek a szemét képviselők. Modják a vevőnek. Ha egy darab sincs még sokszor akkor sem vesznek, mert most sok a kifizettlen adósságuk azt mondják. Bevásároltak ebből-abból és már hónapok óta azokat a bóvlikat nem tudják eladni.
De az nem számít hogy a SPURI termékeket 14szer eladta volna, és 14szer fordult volna meg jó árrássel.
Ja igen Ők a 30-40% árrést semmibe nem nézik mégha havi szinten háromszoros a forgási sebessége is. Az ugye 90-120% körüli árrés. Sajnos ez a mentalitás. Harcolunk ellenne, de igen eredménytelenül.
Tisztelet a kivételnek, mert aki okos és meglátta benne a rációt, ezeknek az autósboltoknak kéthetente minden tipusból 20-40et szállítunk, a mi összességbe 120-250 körül mozog. Ők csak megemlítik a vevőignek, hogy próbáld ki, megéri. A termék már később bizonyít és eladja magát. Most néztem meg 7244 helyre szállítunk az országba. ez azt hiszem szép. Most mennem kell, ennyit erről!!
Köszi a felvetést!! Farkas Kálmán
Az értékesítési hálózatunk talán legjobb Mo.-on. Megyünk kéthetente még a partneren kivüli kereskedésekhez is, akik még nem vettek soha de a tulaj használja csak nem akarja árulni, vagy egyéb kifogással jön.
Probléma a kereskedői szellembe van.
ad.1. Fukar módon 2-4db-ot vesznek ott is pénzre hivatkozva, ahol napi 10db ot is el tudnának adni.
ad2. Ránk fogják hogy nem megyünk, holott mindíg ott vagyunk és győzködjük az autós boltokat is.
ad.3. Helyszini ingyenes kinálgatásokkal odacsábítjuk a vevőt, de ennek ellenére sem akarnak készletezni.
ad4. Az előzőek alapján olyan vákum, űr, kereslet van a piacon, hogy boltonként napi 10-15 vásárlást szalasztunk el. És nem tudjuk meggyőzni a tulajokat, hogy nyereség kiesés. Nomeg bolt-szégyen!!
ad.3. Ilyen módon kb. 5szörösétől többet lehetne eladni, ami azt jelenti az előállítása 20%-kal olcsóbb lenne. De ezzel a trehánysággal és goldolkodás móddal nem tudunk mit tenni.
Végezetül ajánlom, hogy Pécsett a Tusnádi urat hívja fel és több tucat helyet tud mondani bármelyik önhöz közel lévő utcában. A munkahelye körül pedig a Balatoni Zsolt mondja a ker. helyeket. Telefon számuk a képviseletek menüpontba.
Köszönöm a felvetést, mert a kereskedelmi egységek a gátja a fejlődésünknek. Míg az ötféle termékből egyfélét tart a kereskedő, mert Ő majd eldönti melyik kell a szortimentből a vevőnek addig nincs miről beszélni.
Míg lát 1db-ot a polcon addig nem vásárol feltöltést inkább kéthétig 50 embernek azt mondja nincs!!!!!!! Nem jönnek ezek a szemét képviselők. Modják a vevőnek. Ha egy darab sincs még sokszor akkor sem vesznek, mert most sok a kifizettlen adósságuk azt mondják. Bevásároltak ebből-abból és már hónapok óta azokat a bóvlikat nem tudják eladni.
De az nem számít hogy a SPURI termékeket 14szer eladta volna, és 14szer fordult volna meg jó árrássel.
Ja igen Ők a 30-40% árrést semmibe nem nézik mégha havi szinten háromszoros a forgási sebessége is. Az ugye 90-120% körüli árrés. Sajnos ez a mentalitás. Harcolunk ellenne, de igen eredménytelenül.
Tisztelet a kivételnek, mert aki okos és meglátta benne a rációt, ezeknek az autósboltoknak kéthetente minden tipusból 20-40et szállítunk, a mi összességbe 120-250 körül mozog. Ők csak megemlítik a vevőignek, hogy próbáld ki, megéri. A termék már később bizonyít és eladja magát. Most néztem meg 7244 helyre szállítunk az országba. ez azt hiszem szép. Most mennem kell, ennyit erről!!
Köszi a felvetést!! Farkas Kálmán
Tisztelt Szaki Kft!
Kb: 2 éve használom piros terméküket a legnagyobb megelégedésemre!:)
Pécsi vagyok, de Székesfehérváron dolgozom.
Problémám, hogy Pécsett 1 helyen tudom csak elérni terméküket egy üzag-kúton, de ott aranyárban adják, és csak a 125-ös kiszerelést...:(
Szfehérváron ahol szoktam vásárolni -NOVA autósolt-, mert jó árban adják, oda meg olyan ritkán megy az értékesítőjük, hogy lassan 2 hónapja képtelen vagyok beszerezni terméküket...:(
Nem értem, hogy ha van területi képviselőjük, akkor neki miért nem szívügye az áru megfelelő terítése??!
Érthetetlen!
Ajánlottam kollégáimnak is terméküket, de mivel többszöri keresés után sem tudják megvásárolni, nem érdekli őket, hisz nem fognak állandóan ez után kujtorogni...
Elszomorítónak tartom, hogy itt egy kiváló magyar termék, és maga az értékesítő rendszerük akadályozza meg, hogy az egész ország autósköre ezt használja a drága és silány külföldi "csodák" helyett, de mit tegyen az autós, ha nem tudja elérni terméküket?? 🙁
Sürgősen tenni kéne valamit ezen a téren, mert ez a helyzet egyikünk helyzetét sem segíti...
Várom válaszukat autóstársaim nevében is!
email-címem: attilagm@gmail.com
Tisztelettel: Tóth Attila
Kb: 2 éve használom piros terméküket a legnagyobb megelégedésemre!:)
Pécsi vagyok, de Székesfehérváron dolgozom.
Problémám, hogy Pécsett 1 helyen tudom csak elérni terméküket egy üzag-kúton, de ott aranyárban adják, és csak a 125-ös kiszerelést...:(
Szfehérváron ahol szoktam vásárolni -NOVA autósolt-, mert jó árban adják, oda meg olyan ritkán megy az értékesítőjük, hogy lassan 2 hónapja képtelen vagyok beszerezni terméküket...:(
Nem értem, hogy ha van területi képviselőjük, akkor neki miért nem szívügye az áru megfelelő terítése??!
Érthetetlen!
Ajánlottam kollégáimnak is terméküket, de mivel többszöri keresés után sem tudják megvásárolni, nem érdekli őket, hisz nem fognak állandóan ez után kujtorogni...
Elszomorítónak tartom, hogy itt egy kiváló magyar termék, és maga az értékesítő rendszerük akadályozza meg, hogy az egész ország autósköre ezt használja a drága és silány külföldi "csodák" helyett, de mit tegyen az autós, ha nem tudja elérni terméküket?? 🙁
Sürgősen tenni kéne valamit ezen a téren, mert ez a helyzet egyikünk helyzetét sem segíti...
Várom válaszukat autóstársaim nevében is!
email-címem: attilagm@gmail.com
Tisztelettel: Tóth Attila
Kiss Lajosnak!
A szekvenciális égéslefolyás, lám-lám milyen jó tud lenni, pláne a fiatalabb, korszerűbb motoroknál, ugyanis ezek ki tudják használni a fizikai paraméterben rejlő előnyöket.
A jó üzemanyag az fogalom. Átlag jó benzint pedig nagyon nehéz minden karakterisztikájú motorra szabni. Ha felül jól forog ez azt jelenti, az eddigi benzinek nem voltak hozzá valók. A gyorsabb égés lefolyást a fordulat növekedésével tudta követni a benzin. Itt ugyanis már sokkal kevesebb idő alatt kell a négy ütemet produkálni. Innen is a nyomaték, meg máshonnan is, de ezt majd később. Tobábbi élvezetes autózást.
Üdv. Farkas Kálmán
A szekvenciális égéslefolyás, lám-lám milyen jó tud lenni, pláne a fiatalabb, korszerűbb motoroknál, ugyanis ezek ki tudják használni a fizikai paraméterben rejlő előnyöket.
A jó üzemanyag az fogalom. Átlag jó benzint pedig nagyon nehéz minden karakterisztikájú motorra szabni. Ha felül jól forog ez azt jelenti, az eddigi benzinek nem voltak hozzá valók. A gyorsabb égés lefolyást a fordulat növekedésével tudta követni a benzin. Itt ugyanis már sokkal kevesebb idő alatt kell a négy ütemet produkálni. Innen is a nyomaték, meg máshonnan is, de ezt majd később. Tobábbi élvezetes autózást.
Üdv. Farkas Kálmán
Göbi-nek!
E85 és 95-ös fele-fele még télen sem gond, csak kevés a megtakarít
ás. Most fagypont fölött már minden hengerenkénti injektorosnál rendben indul és megy az az autó.
Ilyenkor marad a kopáscsökkentés megoldása SPURI-val, nomeg a égéslefolyás optimalizálása. Ne feledjük a benzinek is nagyon száraz égést produkálnak, hátmég 85% etanollal kavarva.
Kell bele némely olyan hosszabb szénhidrogén láncú speciális anyag mely többréteges, és szabályozza az égés lefolyását. Most végeztünk egy tesztet Daewoo Lanos 1.5 hengerenkénti befecskendezéses autón. A 2002-es évjáratúnál semmi változás azon kivül, hogy a 95 Nm csak 79Nm lett. Fogyasztásba átlag 100-as tempónál ez fizikailag mérve is 15% többlet körül mozog.
Ugyanez 0,2% JG-2-vel kis híján /2%/ újra a gyári érték. Az autóba csak 86.000km van, és jó állapotú. Ennyit az újabb E85 tapasztalatokról. Üdv. Farkas Kálmán
E85 és 95-ös fele-fele még télen sem gond, csak kevés a megtakarít
ás. Most fagypont fölött már minden hengerenkénti injektorosnál rendben indul és megy az az autó.
Ilyenkor marad a kopáscsökkentés megoldása SPURI-val, nomeg a égéslefolyás optimalizálása. Ne feledjük a benzinek is nagyon száraz égést produkálnak, hátmég 85% etanollal kavarva.
Kell bele némely olyan hosszabb szénhidrogén láncú speciális anyag mely többréteges, és szabályozza az égés lefolyását. Most végeztünk egy tesztet Daewoo Lanos 1.5 hengerenkénti befecskendezéses autón. A 2002-es évjáratúnál semmi változás azon kivül, hogy a 95 Nm csak 79Nm lett. Fogyasztásba átlag 100-as tempónál ez fizikailag mérve is 15% többlet körül mozog.
Ugyanez 0,2% JG-2-vel kis híján /2%/ újra a gyári érték. Az autóba csak 86.000km van, és jó állapotú. Ennyit az újabb E85 tapasztalatokról. Üdv. Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Úr, Tisztelt Szaki Kft!
Ma tankoltam tele harmadszor Toyota Avensisemet, és raktam bele a kék spurit!Háááát...nem akarok csűnya szavakat használni, de basszus:)4000-től, olyan hangja van, és úgy húz, mintha villanymotor lenne benne.Nagyon jó, azt hiszem maradok a kéknél.A pirosat már használtam ebben 2000 Km-ig, meg előtte a Fordomban 30.000 Km-en át, szóval azt megtapasztaltam, hogy az milyen jó.Most már ismerem a kéket is, és nagy vigyor van:)Még várok szerintem egy tank elfogyását, és kicserélem a benzinszűrőt is.Szétvágom, kiváncsi vagyok a belsejére:)
Ma tankoltam tele harmadszor Toyota Avensisemet, és raktam bele a kék spurit!Háááát...nem akarok csűnya szavakat használni, de basszus:)4000-től, olyan hangja van, és úgy húz, mintha villanymotor lenne benne.Nagyon jó, azt hiszem maradok a kéknél.A pirosat már használtam ebben 2000 Km-ig, meg előtte a Fordomban 30.000 Km-en át, szóval azt megtapasztaltam, hogy az milyen jó.Most már ismerem a kéket is, és nagy vigyor van:)Még várok szerintem egy tank elfogyását, és kicserélem a benzinszűrőt is.Szétvágom, kiváncsi vagyok a belsejére:)
Tisztelt Szaki Kft és Tisztelt Felhasználótársak!
A tegnapi nap elkezdtem tankolni vegyesen az E85-öt es sima 95 fele-fele arányban. Egyenlőre nincs benne Spuri. Eredmény talán egy kicsit kevesebb nyomaték. Hidegindítás normális, olyan mint volt. Gyorsításnál az elején kicsit lomhább, de magasabb fordulaton megjönnek a lovak. Most csak 10-10 liter van benne, de jövőhéten teli tankolom vegyesen, de akkor már megy bele egy adag a pirosból. Most ÖMV Carrera 95 és piros Spuri adagolással 6,9 a fogyasztásom. 🙂 Kíváncsi leszek a fogyasztás változásra, és kimatekozom, hogy érdemes-e egyáltalán keverve használni. Kíváncsi vagyok, hogy havi szinten mennyit lehet így megspórolni, mármint ha lehet így! Ha valakinek van esetleg ilyen tapasztalata kérem, hogy írja meg. Előre is köszönöm! Az autó: Toyota Celica 1,8 vvti. Üdv mindenkinek, Göbi
A tegnapi nap elkezdtem tankolni vegyesen az E85-öt es sima 95 fele-fele arányban. Egyenlőre nincs benne Spuri. Eredmény talán egy kicsit kevesebb nyomaték. Hidegindítás normális, olyan mint volt. Gyorsításnál az elején kicsit lomhább, de magasabb fordulaton megjönnek a lovak. Most csak 10-10 liter van benne, de jövőhéten teli tankolom vegyesen, de akkor már megy bele egy adag a pirosból. Most ÖMV Carrera 95 és piros Spuri adagolással 6,9 a fogyasztásom. 🙂 Kíváncsi leszek a fogyasztás változásra, és kimatekozom, hogy érdemes-e egyáltalán keverve használni. Kíváncsi vagyok, hogy havi szinten mennyit lehet így megspórolni, mármint ha lehet így! Ha valakinek van esetleg ilyen tapasztalata kérem, hogy írja meg. Előre is köszönöm! Az autó: Toyota Celica 1,8 vvti. Üdv mindenkinek, Göbi
Tisztelt Szaki Kft!
Olvastam az eredményeket! Gratulálok önöknek és a továbbiakban is csak jót kívánok! Üdv, Göbi
Olvastam az eredményeket! Gratulálok önöknek és a továbbiakban is csak jót kívánok! Üdv, Göbi
Köszönet a szurkolóinknak!
Eger rally minden gyorsára kilátogattunk és azt tapasztaltuk, hogy a SPURI-s hondáról beszélnek. Dezsőről, valamint hogyan szól a honda, és persze amikor jön szembe ordítva biztatják, mintha hallaná. De fiuk lányok hallottuk nyugi, köszönjük!
Baromi jó érzés. Szemtelenül nem akartunk ennyi embernek bemutatkozni, ezért elnézést kérünk. Minden versenyünk egy kis teszt is pont azért, hogy ti későbbiekben az újabb fejlesztésű SPURI-t kapjátok a kezetekbe. Azért mindenkinek kivánok ilyen hátborzongatóan jó érzést, amit ti produkáltatok a pálya szélén. Még csak az a kérésem, hogy a hozzánk igazolt Berényi Lászlót is fogadjátok ilyen lelkesedéssel és szeretettel a Mitsubitshi EVO 6-tal. Ő a RTE sorozatba teszteli a feszlesztéseinket. Hatalmas SPURI felirat van az oldalán, meg fogjátok ismerni.
Köszi! F.K. csap.vez.
Eger rally minden gyorsára kilátogattunk és azt tapasztaltuk, hogy a SPURI-s hondáról beszélnek. Dezsőről, valamint hogyan szól a honda, és persze amikor jön szembe ordítva biztatják, mintha hallaná. De fiuk lányok hallottuk nyugi, köszönjük!
Baromi jó érzés. Szemtelenül nem akartunk ennyi embernek bemutatkozni, ezért elnézést kérünk. Minden versenyünk egy kis teszt is pont azért, hogy ti későbbiekben az újabb fejlesztésű SPURI-t kapjátok a kezetekbe. Azért mindenkinek kivánok ilyen hátborzongatóan jó érzést, amit ti produkáltatok a pálya szélén. Még csak az a kérésem, hogy a hozzánk igazolt Berényi Lászlót is fogadjátok ilyen lelkesedéssel és szeretettel a Mitsubitshi EVO 6-tal. Ő a RTE sorozatba teszteli a feszlesztéseinket. Hatalmas SPURI felirat van az oldalán, meg fogjátok ismerni.
Köszi! F.K. csap.vez.
Mindenkinek!
Tisztelettel meghívom olvadsósóimat az Eger rallyra!
A szervizparba akcióként lesz két kérdés amire válaszolni kell, és ajándékot adunk. Belépő jelszó : IONIZÁLT ÜZEMANYAG !
Ne feledjétek így kell köszönni Farkas Kálmánnak! Kapsz két egyszerű kérdést és ha megválaszolsz értékes ajándékot kapsz. Megéri! Annak aki olvasgatja a honlapunkat könnyű lesz!! Addig is viszlát! Sziasztok! F.K.
Tisztelettel meghívom olvadsósóimat az Eger rallyra!
A szervizparba akcióként lesz két kérdés amire válaszolni kell, és ajándékot adunk. Belépő jelszó : IONIZÁLT ÜZEMANYAG !
Ne feledjétek így kell köszönni Farkas Kálmánnak! Kapsz két egyszerű kérdést és ha megválaszolsz értékes ajándékot kapsz. Megéri! Annak aki olvasgatja a honlapunkat könnyű lesz!! Addig is viszlát! Sziasztok! F.K.
Köszönöm Farkas Úr, ez így lesz.További kitartást munkájukhoz!
Kiss lajosnak!
Mint a JG-2 termékismertető tartalmazza bonyolult szerkesztési elveknek kellett megfelelnie a termékünknek. nem akartunk az ixedik gagyival megjelenni!
Az első szempont a kopáscsökkentés, a motor élettartalma. Verseny körülmények között tesztelt, azóta pedig a rally autók kedvelt kopáscsökkentője, hűtő adaléka lett. Számos versenyző használja, bár a jó eredményeket senki nem árulja el, hogy mivel és hogyan.
Egy biztos, soha nem volt rá panasz! Igaz több olyan ember is volt, aki nem érzett nyomaték többletet. Többen azt sem vették észre, hogy 1.9-es sdi-be vagy 2.5 Tdi-be ül. Nem vagyunk egyformák. Ezt nem lehet felróni senkinem, ha nincs érzéke hozzá, vagy nem tudja a vezetési élményt értékelni.
Kb. ezer km után nekem is elegem van a vezetésből, de másnap már be vagyok sózva egy kis gyorsulási élményért. Erre születni kell.
Tehát nyugodtan használd, és élvezd az életet, hisz egyszer élünk!
Azért balesetmentes vezetést kivánok! Visz-lát!
Farkas Kálmán
Mint a JG-2 termékismertető tartalmazza bonyolult szerkesztési elveknek kellett megfelelnie a termékünknek. nem akartunk az ixedik gagyival megjelenni!
Az első szempont a kopáscsökkentés, a motor élettartalma. Verseny körülmények között tesztelt, azóta pedig a rally autók kedvelt kopáscsökkentője, hűtő adaléka lett. Számos versenyző használja, bár a jó eredményeket senki nem árulja el, hogy mivel és hogyan.
Egy biztos, soha nem volt rá panasz! Igaz több olyan ember is volt, aki nem érzett nyomaték többletet. Többen azt sem vették észre, hogy 1.9-es sdi-be vagy 2.5 Tdi-be ül. Nem vagyunk egyformák. Ezt nem lehet felróni senkinem, ha nincs érzéke hozzá, vagy nem tudja a vezetési élményt értékelni.
Kb. ezer km után nekem is elegem van a vezetésből, de másnap már be vagyok sózva egy kis gyorsulási élményért. Erre születni kell.
Tehát nyugodtan használd, és élvezd az életet, hisz egyszer élünk!
Azért balesetmentes vezetést kivánok! Visz-lát!
Farkas Kálmán
Üdvözlöm!
Eddig piros Spurit használtam az autómban, amivel maximálisan meg vagyok elégedve.Tegnap gondoltam egyet, és tankolásnál öntöttem bele kéket.Kérem nyugtasson meg, hogy a kék is ugyanazt a védekmet nyújtja minta piros, csak egy kicsit dob a teljesítményén.Örülök a fürgeségének, de számomra a motor védelme a fontos elsősorban.De ha ez egy kis erőtöbblettel jár, akkor az külön öröm.Köszönöm.
Eddig piros Spurit használtam az autómban, amivel maximálisan meg vagyok elégedve.Tegnap gondoltam egyet, és tankolásnál öntöttem bele kéket.Kérem nyugtasson meg, hogy a kék is ugyanazt a védekmet nyújtja minta piros, csak egy kicsit dob a teljesítményén.Örülök a fürgeségének, de számomra a motor védelme a fontos elsősorban.De ha ez egy kis erőtöbblettel jár, akkor az külön öröm.Köszönöm.
Tisztelt Uram! A következő lenne a kérdésem.Van egy 2000-es évjáratú e46 bmw. 320d. Tankolni evo dieselt szoktam.Mégis nehezen indul és nagy kormot nyom a kipufogóból.A kérdés a következő: Melyik spurit használjam a kéket vagy a pirosat?És ha használom a spurit szükséges evo dieselt tankolnom?Ja és az autóm hibája megszűnne? Válaszát előre is köszönöm.Tisztelettel:Haszmasz
Varga józsefnen!
Kérdés az, hogy eddig használta-e a normál SPURI-t?
Ha nem, akkor a SPURI JG-2 kell. Bár egy út alkalmával a sok funkcióból csak a dinamikus erőt fogja érezni. Hamarabb van eredmény, de mint tapasztalták a törzs vásárlóink 3-4 tankolás így is kell. Ha jól értelmezem nem a megtakarítás Önnek a fő cél, hanem a motor élettartam.
Második eset, ha a SPURI pirosat folyamatosan használta, akkor felesleges a JG-2 a takarítás miatt. A dugó tetőről ujjal is letörölhető az a kis korom ami benne van.
Tehát az egyszeri nagytakarítás után SPURI nélkül ismét elkezd kormosodni a tökéletlenebb égés miatt. A SPURI más működési elv szerint lett szerkesztve, mint más üzemanyag adalékok.
Használja a pirosat állandóan és megéri, pláne a rohamosan emelkedő üzemanyag árak mellett. Írjon, ha megjött a hosszabb útjáról, mit is tapasztalt.
Jó utat, balesetmentes vezetést kivánok!
Farkas Kálmán
Kérdés az, hogy eddig használta-e a normál SPURI-t?
Ha nem, akkor a SPURI JG-2 kell. Bár egy út alkalmával a sok funkcióból csak a dinamikus erőt fogja érezni. Hamarabb van eredmény, de mint tapasztalták a törzs vásárlóink 3-4 tankolás így is kell. Ha jól értelmezem nem a megtakarítás Önnek a fő cél, hanem a motor élettartam.
Második eset, ha a SPURI pirosat folyamatosan használta, akkor felesleges a JG-2 a takarítás miatt. A dugó tetőről ujjal is letörölhető az a kis korom ami benne van.
Tehát az egyszeri nagytakarítás után SPURI nélkül ismét elkezd kormosodni a tökéletlenebb égés miatt. A SPURI más működési elv szerint lett szerkesztve, mint más üzemanyag adalékok.
Használja a pirosat állandóan és megéri, pláne a rohamosan emelkedő üzemanyag árak mellett. Írjon, ha megjött a hosszabb útjáról, mit is tapasztalt.
Jó utat, balesetmentes vezetést kivánok!
Farkas Kálmán
Tisztelt Szaki Kft.
Abban kérném a segítségét, hogy egy 2008-as opel astrába nyugodtan önthetek kék spurit? Sokat használom városban és most végre hosszú útra mennék vele és gondoltam előtte öntök bele egy kicsit, hogy takarítsa ki a "piszkokat". Vagy elég a piros is?
Válaszát köszönöm.
Laci
Abban kérném a segítségét, hogy egy 2008-as opel astrába nyugodtan önthetek kék spurit? Sokat használom városban és most végre hosszú útra mennék vele és gondoltam előtte öntök bele egy kicsit, hogy takarítsa ki a "piszkokat". Vagy elég a piros is?
Válaszát köszönöm.
Laci
Tominak ismét!
Akkor ez a 193LE nagyon strapabíró tipus. A megoldás ugyanaz, Csupán az előgyújtás szögét max. gazdaságosság miatt ki tudja használni. Mivel okos elektonika első generációja, nincs gond a 95-össel sem. A max gyári teljesítmény ezzel a benzinnel értendő. Mint tapasztaltad a tiszta prémium benzinekkel sem vettél észre sok javulást, ez a csökkentett égéshőjű bió alkotó miatt van. Előrébb nem jutottunk nem javaslom. Akkor már inkább 10% bioetanol 240ft-ért. És a VPOP benzin szabványon is belül vagy.
A 105-ös nagyobbat húz rajta és a füstemissziód is tuti lesz. Nyomatékot pedig a JG-2-es visszateszi. Sőt igy gyári gyertya hőértéke is megfelelő lesz. Ennyit ma. Köszi a megkeresést.
Farkas Kálmán
Akkor ez a 193LE nagyon strapabíró tipus. A megoldás ugyanaz, Csupán az előgyújtás szögét max. gazdaságosság miatt ki tudja használni. Mivel okos elektonika első generációja, nincs gond a 95-össel sem. A max gyári teljesítmény ezzel a benzinnel értendő. Mint tapasztaltad a tiszta prémium benzinekkel sem vettél észre sok javulást, ez a csökkentett égéshőjű bió alkotó miatt van. Előrébb nem jutottunk nem javaslom. Akkor már inkább 10% bioetanol 240ft-ért. És a VPOP benzin szabványon is belül vagy.
A 105-ös nagyobbat húz rajta és a füstemissziód is tuti lesz. Nyomatékot pedig a JG-2-es visszateszi. Sőt igy gyári gyertya hőértéke is megfelelő lesz. Ennyit ma. Köszi a megkeresést.
Farkas Kálmán
Köszönöm gyors és szakszerű válaszát!
BMW E39 528i
Tudom kopogásérzékelő van a motorba, de a legjobbat szeretném adni neki!
Super Plus (98 ROZ).
Tanken Sie vorzugsweise dieses Benzin, um die Nennwerte für Fahrleistungen und Benzinverbrauch zu erfüllen.
Magyarul valami ilyesmit jelent: 98-as benyára van tervezve.
Lehetőleg ezt tankolja annak érdekében, hogy a menetteljesítményre és fogyasztásra vonatkozó gyári adatokat teljesíteni tudja.
Üdv: Tomi
BMW E39 528i
Tudom kopogásérzékelő van a motorba, de a legjobbat szeretném adni neki!
Super Plus (98 ROZ).
Tanken Sie vorzugsweise dieses Benzin, um die Nennwerte für Fahrleistungen und Benzinverbrauch zu erfüllen.
Magyarul valami ilyesmit jelent: 98-as benyára van tervezve.
Lehetőleg ezt tankolja annak érdekében, hogy a menetteljesítményre és fogyasztásra vonatkozó gyári adatokat teljesíteni tudja.
Üdv: Tomi
Tominak!
Az oktán, azaz a kompresszió tőrő képesség nem így működik. Hosszú lenne le leírni. Maradjunk annyiba, hogy a 100-as benzint könnyű elrontani kis mennyiségű 95-össel is. Ha kevered nem tudni, hogy mi lesz a végeredmény. Többszáz szénhidrogén molekula vesz részt a konfigurációba.
Hogy milyen átalakulások mennek végbe és milyen konfigurációk alakulnak ki azt nem tudni. Nem egyesenesen arányos a képlet!
Írd meg milyen járműved van, a konstrukcióhoz hozzá tudunk szólni jobban. De nem hinném, hogy nagy sűrítési arányra tervezték, ha szalon széria a jármű.
A 95-ös és a SPURI JG-2 még a magas technikai színvonalon készült motoroknál is megfelelt.
A gépkönyve ha megvan, abba szerepelni kell a sűrítési aránynak. Ezt is írd meg. Fizikailag pedig könnyű kipróbálni. Tankolás után, 95-ös +SPURI és elforgatog 6000ig rövid ideig. Ha nem ropog be jó.
Ha gond van akkor még a müszerfalon is bevillan a cseklámpa. Még azt írd meg miért akarod kavarni?
Várom a válaszod köszi! Farkas Kálmán
Az oktán, azaz a kompresszió tőrő képesség nem így működik. Hosszú lenne le leírni. Maradjunk annyiba, hogy a 100-as benzint könnyű elrontani kis mennyiségű 95-össel is. Ha kevered nem tudni, hogy mi lesz a végeredmény. Többszáz szénhidrogén molekula vesz részt a konfigurációba.
Hogy milyen átalakulások mennek végbe és milyen konfigurációk alakulnak ki azt nem tudni. Nem egyesenesen arányos a képlet!
Írd meg milyen járműved van, a konstrukcióhoz hozzá tudunk szólni jobban. De nem hinném, hogy nagy sűrítési arányra tervezték, ha szalon széria a jármű.
A 95-ös és a SPURI JG-2 még a magas technikai színvonalon készült motoroknál is megfelelt.
A gépkönyve ha megvan, abba szerepelni kell a sűrítési aránynak. Ezt is írd meg. Fizikailag pedig könnyű kipróbálni. Tankolás után, 95-ös +SPURI és elforgatog 6000ig rövid ideig. Ha nem ropog be jó.
Ha gond van akkor még a müszerfalon is bevillan a cseklámpa. Még azt írd meg miért akarod kavarni?
Várom a válaszod köszi! Farkas Kálmán
Legutóbbi hozzászólások