Vendégkönyv - Spuri Adalék
×
Kosaram
Kosárban lévő termékek
A kosár üres.
Töltse meg kosarát
Vásárlásbdfg
Ft
A szállítás és az adók újra kiszámításra kerülhetnek a pénztárnál.
Ft
Tovább vásárolok

Vendégkönyv

A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!

Regisztráció
2190 bejegyzés.
Tomi Tomi írta ekkor 2010.03.16. 07:37
Tisztelt Szaki Kft!

Lenne egy kérdésem oktánszámmal kapcsolatban, adott egy autó, amit elvileg a 98-as super plusz benzinre terveztek gyárilag. Adott a nagyobb nevű töltőállomásokon a 95-ös és a 100 oktánszámú üzemanyag, laikuskén egyszerű matematikából kiindulva úgy gondolnám, hogy: 95+100=195/2=97,5 tehát ha felesbe keverném őket akkor majdnem megvan a 98-as szám. Kérdésem: a gyakorlati életbe is így működik ez a dolog?
Tehát 50/50 arányba 95/100 benzin+ JG2 sport adalék biztosítja nekem a garantált 98-at oktánszámot, és így egyáltalán érdemes e kevernem hogy jó minőségű üzemanyagot kapjak? Más ötletet, észrevételt is szívesen fogadok! Üdv: Tomi
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.03.13. 08:45
Rövid válaszok!
Üzemanyag minta ellenőrzést a VPOP végez, valamint megbízott szervek, pld.: ÁMEI. Itt is volt nemrég egy bejegyzés mikrobuszt ellenőriztek tankból és lebukott a magas kéntartalom miatt olvasd el.
-Más- Ha visszatartja a folyadékot a tankba a vákum az megviseli a szivattyúkat nyilván. A jó konstrukciók jobban bírják. Megoldás szakember szétszedi és beszívó rugóhosszból annyit vág el hogy még éppen visszanyomja a szelepet. Szájjal szívással kipróbálható, és nem lesz több szívás!!! Visz-lát! F.K.
Rota Rota írta ekkor 2010.03.12. 15:27
Tisztelt Tolth Úr!
Azért irok ide mert mos elöször probáltam használni a Spurit és kiváncsi voltam mások tapasztalatára is ( ha az első írásomtól elovasoná akkor láthatná), egyébként autóvillamos szerelő 1 fő és autószerelő 1 fő már látta a kocsit... trafocsre + gyertyacsre sikertelen....
Egyébként Őn mire szokta használni a forumokat?

Üdvözlettel: Rota
Balogh Tamás Balogh Tamás írta ekkor 2010.03.12. 13:55
Üdv mindenki!

Most olvasgattam a hsz-eket és nagyon mellbe ütött ez a 300000Ft-os bírság említése meg autó elkobzás...

Kik csinálják ezeket a vizsgálatokat? KPM vagy ki?
Mert ha igen akkor meg sem állok nekik, mondjuk nagyon nem láttam még, hogy normál autókat vizsgáltak volna inkább a kamionokra mennek.


Plusz ez a tankban lévő vákum jelenség is érdekel, mert nekem a swift sport is csinál olyat, hogy ha már kevés a benya benne nagyon akkor amikor leveszem a tanksapkán akkor egy jó nagyot cisszen!
Ez okozhat valami baj?
Mit lenne érdemes tennem?
Ne járjam ki porzásig a tankot, hanem tankoljak jóval elöbb?


Most próbálom az E85+98+spuri kombót, jelenleg az etanol csak olyan 30-35%-os arányban van benne, majd ha elfogy kipróbálom nagyobb %-ban is.
Tholt Róbert Tholt Róbert írta ekkor 2010.03.12. 10:26
Kedves Rota!

Biztos, hogy nem a spuri produkálja a hibádat, ez már a hiba jellégéből is látszik. Akkor miért írsz ide? Helyette egy autószerelőhöz kellene elvinned az autódat, aki lehet, hogy hallás alapján megmondja neked, hogy mi a baj.
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.03.12. 08:44
Rota!
Az opelnél az a tapasztalat nehéz illeszteni a hőértéket hideg-meleg motorra. NGK, és más nagymárka helyett a legjobb az Opel emblémás gyári a szalonból ami nem is drága bárhol veszed. Kb. 1500/db és 40e.km-et kibír. De a kábel és gyújtás elostót sem feletsd el. Ennyit látatlanból! Üdv. F.K.
Rota Rota írta ekkor 2010.03.12. 07:06
JóReggelT!
Azért írok megint mert a tegnapi lelkesedésem ma reggel el is szállt, alapjárat indítás után ok... 300 m kereszteződés ugy rángat mintha mosógépcentrifuga volna - asszem hétvégén gyertyacsere - milyen tipusut ajál?
Ugy veszem észre egyéttelműen csak a hideg motorhoz van köze a rángatásanak! Üdv: Rota
Rota Rota írta ekkor 2010.03.11. 19:31
Tisztelt Uram!
Az astra 2000 októberi.
Az aksi 4 éves és már tél közepén a nagy minuszokba is voltak vele gondjaim -- nem indult - fel lett töltve. Ha leírta közül a benzintanknál van a gond akkor azért is tudom összefüggésbe hozni a Spurival mert azt tankolás után 200 km -el töltöttem bele. A gyertyák szerintem ok minöségüek mert az az opel ná...orba tették még bele az elöző tulajnak (nő volt - mindennel megetteték..megvannak a számlák) és most olyan 20 e km lehet bennük. Egyébként ezt már a fene se érti mert ma viszonylag hideg nap volt viszont a rángatózásnak se híre se hmava- reklám helye - betudom a SPURINAK. Válaszait köszönve, maradok tisztelettel Rota
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.03.11. 16:26
Tisztelt Rota!
Olcsóbb dolgokat küszöböljük ki először. Gépkönyvébe szereplő gyertyák vannak-e benne. A hidegen rossz melegen nem című jelenség hátha kisebb hőértékűt kiván. Gyári ajánlott kellene.
Továbbá gyertyakábel, vizsgálat és csere, vagy csupán az újra szerelése kellene.
Elosztó fedél alá is be kellene egy szakembernek kukkantani kopottság ügyben.
Az AC punpa az opeleknél nem egy tankra van méretezve, így dús keveréknél hidegen kisebb akkufeszültségnél talán ez számít.
Vákum akkor van, ha jelentős üzemanyag fogyás után a levegőző nyílás el van tömődve. 10-20km intenzin hajtás után tekerd ki a tanksapkát. Ha szusszant nem egészséges. Pld. ez suzuki betegség, de a ők úgy oldották meg, hogy tettek bele egy baromi jó ac-t a tankba, oszt gól. Majd írj, ha előre jutottál! Ja milyen évjáratú az opel? Üdv F.K.
Rota Rota írta ekkor 2010.03.11. 15:45
Tiszetelt Uram!
A kocsi egy opel astra 14 xe 110 e km, vezérműszij + szűrök 2 e km ezelött lettek cserélve, a motordiagnosztika 4 hengerre utal...
Hideg indítás után mindig jelentkezik a rángatás és spruri használata elött 4 fokozatban emelkedős uton jött elő a hibajel.
Spuri használata óta és a 3 - 4 gyertyaátcserélés óta ez nem jelntkezett.
A tnaksapkás észrevételére volnék kivácsi - vákum - ez mit takar? - hogy tudnám megnézni?
Köszönettel Rota
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.03.10. 21:05
Kedves Rota!
Az okok felderítéséhez részletes infóra van szükség, de még így sem biztos, hogy az olvasók tudnak ötletet adni látatlanból.
Pontos márka és motortipus kellene. Üzemanyagszűrő mikor volt cserélve?
Tanksapka nem csinál-e vákumot? Milyen üzemanyagot tankolsz, és hol?
Hány kilóméter van a motorban?
Milyen ezelőtti felújításokon esett át régen?
Alapjárat rossz csak vagy fordulaton is így viselkedik.
Füstgázok tényezőit meg kellene mérni, sokat elárul.
Ha korszerü gépröl van szó, hibajeleket ki kellene olvastatni. Többet kellene vele menni, és minden körülményt leírni. Köszönöm! Farkas Kálmán
Rota Rota írta ekkor 2010.03.10. 10:59
90 ropiba került
szimering csere a szelepvezetőknél ami dupla és szoknyás nem mint a régi ami szimpla volt.
teljesen elkeményedett a régi szimering és a szelepvezetőbe feljutott a korom jó vastagon.
+ a hengerfej felújítás 45000 áfa nélkül
+ a szerelő munkadíja 22000 áfával a gari miatt
+ szimering, tömítések 23000 számlára

azóta tünetmentes a kocsi na meg megjött az ereje
+ 1000km után olajcsere


Sziasztok az alapproblámámra kaptam ezt a válasz, ami a 4 henger rángatása hideg motornál....
most lekopogom vettem spurit és átdobtam a 3bol - 4 be gyertyát ----mentem vele már kb 30 km, igaz városon
belül - azóta mintha hamarabb felmelegedne a motor reggel és hibajelet nem produkált...
igaz elindilás után kb 600 métere van az első lámpa ott ha meg kell állnom akkor a kocsin érzem a rángatást
Szóval szerintetek?
Köszi
Rota
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.03.05. 11:01
Kovács Sebestyénnek!
Köszi a tapasztalat leírását. Röviden szólva:
A jó üzemanyag az fogalom!!
Más. -Nem állíthatjuk, hogy észre sem vettem volna a rossz üzemanyagot, de javított volna a helyzeten ez biztos. A tréler nem kellett volna az tuti. Minimum bevánszorogtál volna egy másik benzinkútra.
Más. A prémium benzinnekkel pedig többször irtam, hogy feleslegesnek tartom. Nem fogalmazhatok sértően, mert beperelnek. A 95-ös legolcsóbb a legtutibb. Ehhez a SPURI és kétszer átugordja bármenyik üzemanyagot. Gázolajnál szintén.
Már írtam, hogy az oktánszám oltárán milyen más jellemzők buknak meg. Ezek a széria járművek pedig nem 13-14 es sürítési viszonyra készültek. Átlag 10-10,5.! Akkor hogyan tudná kihasználni a gyengébb égési energiájú bió anyaggal kevert benzint. Ahhoz versenyautó kell, nem akárhony megépítve.
Vegyük tudomásul az etanolba lévő hidroxil csoport már egy félig elégett anyag. További reakciójából jelentős mennyiségű víz lesz. Ez fizikai alaptézis. Az égési módozatokat lehet javítani, de az energia megmaradás törvénye itt is igaz! A példa rá, hogy az etanol önmagában használhatatlan. Amikkel spanolni lehet az mind drágább anyag. Annál drágább, minél koncentráltabb. Ezekből 1kg sokezer forintba kerül. Csak kis nyereséggel lehet rentábilisan adalékolni.
Ha nem érné meg nem használnák százezer darab számra!
A vevőt egyszer lehet becsapni, többet azt a csalós terméket nem veszi meg. Erről szólt az elmúlt negyven év kotyvasztásai. Senki nem volt olyan hülye, hogy annyiért adja amibe kerül önköltségen az adalék, csak mi. Míg elterjed mi is várunk még olyan 4-5évet.
Aztán majd lesz valahogy, nem húsba vágó a jövedelmezőségi kérdés. Úgyis elköltjük az összest fejlesztésre. Ha marad a sikerélmény, már mewgérte.
Köszönöm az irást!! Farkas Kálmán
Kovács Sebestyén Kovács Sebestyén írta ekkor 2010.03.05. 06:43
Üdvözletem!
Van egy történetem a Spurihoz, ami miatt nem tudunk elszakadni egymástól. Én "okos" megint tankoltam abból a piros kútból, ami már egy évvel ezelőtt is megszívatott. De akkor nem ennyire A tél közepén, nagy hóban elakadtam az M3-son a Kia Picantommal, check lámpa, és leállt. Amikor eltudtam indulni, akkor is csak pöfögött, és remegett mint egy IFA teherautó. Nagy nehezen kimentem egy pihenőbe, onnan trailer vitt haza Budapestre. Szervizbe nem vittem, mert tudom, hogy valószínűleg lehúznak, mivel nincs ismeretségem, sajnos ez így megy. Másnap kivontattuk egy AVIA-hoz, ott tankoltunk bele E85-t, akkor egy darabig jó volt, de ha 100% 95-el tankoltam, az autó reggelente nehezen indult, érezhető volt, hogy valamelyik henger nem akart megmozdulni. Mikor sikerült működésre bírnom, akkor menet közben rángatott, és a Check lámpa felvillanásával jutalmazta a reggelt. Aztán most jön a reklám, kipróbáltam a rózsaszín Spurit. Utána egyre ritkább lett ez a negatív jelenség. Később kipróbáltam 100 95-el, mert ugye mégis az való bele, tökéletesen ment 3 tank után is. Persze most visszatértem a Spurihoz, és amíg ez az autó nálam van, addig kapja, mert megérdemli, viszi a s.ggem mindenhova. De nincs gond ,mert meg is hálálja 🙂
A kérdésem viszont az volna, hogy ha a piros kútnál löttyintettem volna bele Spurit, akkor is csinálta volna ezt a jelenetet? Persze sosem próbálnám ki. Csak lehet, hogy Spuri mellett leszoknék a mostani prémium benzinekről, ha felesleges. A választ előre is köszönöm!
Kiss Lajos Kiss Lajos írta ekkor 2010.03.03. 19:44
Köszönöm a választ!Így fogok tenni.Amúgy a sportbeténen én is gondolkodtam, nem tudomk ki lehet-e írni a márka nevét, ezért nem teszem.De elég jónak tűnik.
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.03.03. 07:46
Kiss Lajosnak!!
Jól mondja Göbi. Mellette olvasd el, ezen a honlapon a cikket ,amit írtam a kettő közötti különbségről. Próbáld ki, mi mi nem szoktunk a levegőbe ígégetni.
A végeredményt úgyis tapasztalod. A SPURI legyen veled!!!!
Üdv. Farkas Kálmán
Göbi Göbi írta ekkor 2010.03.03. 06:54
Még annyit, hogy a kékben több a kenőanyag is, így az magasabb védelmet nyújt.
Göbi Göbi írta ekkor 2010.03.02. 22:03
Kiss Lajosnak!
Tisztelt Felhasználó- és márkatárs! Nekem Celica-m van, és próbáltam mindkettőt. A kékkel rugalmasabb az autó, felső és alsó tartományban is jól húz az autó és szereti a dinamikus vezetést. 4-ben 200Km/h 🙂 Ha megengedheti magának a többlet költséget ajánlom a kéket szuperebb az autó, de a pirosat mindenképp. Javasolnék még egy légszűrőcserét, sportbetétszűrőt, ami az eredeti helyére kerül. Kb.: 8000-10000 Ft és örök élet. Üdv, Göbi
Kiss Lajos Kiss Lajos írta ekkor 2010.03.02. 18:54
Üdvözletem!
Elöször is szeretnék köszönetet mondani a Spuri kitalálóinak, ugynis én nagyon meg vagyok elégedve a termékkel.Egy Ford Esort 1.8D-be használtam 3 évig, és közösen megtettünk 50.000 Km-t, mielőtt eladtam.Most vettem egy Toyota Avensis-t, amiben szintén használni fogom a Spurit, de egy picit vacilálok.Eddig a piros Spurit használtam, de lehet, hogy áttérek a kék Spuri-ra annak reményében, hogy egy kicsit megdobja az autó rugalmasságát.Viszont szeretném továbbra is élvezni a Spuri tisztitó hatását.Nem tudom, hogy ezt a kék is biztosítja-e.Nekem nem az ún. tuning a fontos, hanem a motro ápolása, kímélése.Az már csak hab a tortán, ha jobban megy az autó:)Kérem segítsenek, hogy mire figyeljek,mennyit adagoljak, szűrőcsere stb.Már 1000 km-t tettem meg a Toyotámmal, a piros Spurit használom.:)Tanácsaikat előre is köszönöm.Maradok hűséges vásárlójuk!
rozsasgy rozsasgy írta ekkor 2010.03.01. 21:17
Köszi a válaszokat