Vendégkönyv - Spuri Adalék
×
Kosaram
Kosárban lévő termékek
A kosár üres.
Töltse meg kosarát
Vásárlásbdfg
Ft
A szállítás és az adók újra kiszámításra kerülhetnek a pénztárnál.
Ft
Tovább vásárolok

Vendégkönyv

A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!

Regisztráció
2190 bejegyzés.
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.03.01. 20:51
E 85 és benzin keverékei nem szabványos. Sem 1:10, sem 10:1 fölött vámbüntett. Vagy a benzin szabványt üti, vagy a E85 szabványt. A fizikai paramétereket olyanná teszi ami nincs benne az engedélyezett körbe. Ez jövedéki probléma!! Ha gázolajat kavarod 15% benzinnel ugyanaz. Ha a benzineket egymással azért nem, mert majdnem egyformák, és nem tudják kimutatni!! Ennyit mára.
Köszi! Üdv. F.K.
rozsasgy rozsasgy írta ekkor 2010.03.01. 19:45
Tehát ezek szerint ha a benzinkútnál fele 95-öst és fele 98-ast tankolok azzal vám bűncselekményt követek el, mert ha nem akkor a benzinkútnál tankolt etanolt a kútnál tankolt benzinnel keverve sem követek el semmit. Mindkét üzemanyag legális forrásból, a benzinkútról való.
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.03.01. 19:38
Na mégegyszer!!
50 lit.-hez 1.5 dl SPURI JG-2. Oké? ÜDV. F.K.
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.03.01. 19:35
Tudtátok-e??
Ha az E85-be nem lehet nagyobb mennyiségű benzint kavarni, mert nem felel meg a szabványnak. Még 10% is sok!! Sem az E85 szabványnak, sem a benzin szabványoknak nem felel meg. Ez pedig Vám büntett 300.000ft-ig terjedő bírsággal, autó elkobzás is lehet, stb. stb.
Sajnos ez van be kell tartani a szabályokat ezért kell nekünk is maximálisan igazolni, hogy szabványon belül vagyunk! Így jogszerű minden!!!! A kutak kezelését azért végezzük mi és senkire ezt nem bizzuk a jövőbe sem. Csak így tudunk teljeskörű garanciát vállalni. Egy gázolajos embert már megfogtak és sajnos nem lehet mit tenni nem volt szabvényos a gázolaj!!!
Tehát nem legális a fele-fele vagy a harmadával is javítani. Erre figyeljetek, csak jóindulattal szólok!!!
Köszönöm figyelmetek!!
F.K.
rozsasgy rozsasgy írta ekkor 2010.03.01. 19:22
Huha, most már teljesen belezavarodtam. Melyikből mennyit öntsek 50 literhez?
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.03.01. 19:14
Rozsasgynek!
A SPURI JG-2 más egy kicsit mint aSPURI "JG-2+". Mennyisége 50 lit-hez 0.5liter. Tehát 5-szöröse. Segít rajta, de nem ez a tuti. Így van direkt beállítva. Ha az ötszörösét teszed ebből nagyon gazdaságtalan, és ismét világít a cseklámpa! Nem biztos, de valószínű. Ha 2 ezrelékkel használod javít ugyan, de ennél van sokkal jobb. Ezért kisérleteztük ki a megfelelőt. Azért írd meg mit tapasztaltál, van akinél a JG-2 másfélszeresen bevált. Erre a tipusra még nincs tesztünk! Egyébként gőzerővel tárgyalunk a kutakkal, de úgy látszik csak tétováznak. Az első három kútnak pedig ingyen felajáljuk a kezelést egy bizonyos mennyiségig. Garantáltuk a forgalom emelkedést, de még így sem kell. Pedig, ha meghírdetjük szétszednék a kutat a vevők! Ki érti ezt??
Ti mit tennétek! Köszönöm! F.K.
rozsasgy rozsasgy írta ekkor 2010.03.01. 17:58
Adalék nélkül már kétharmad etanolnál is kigyullad a hibajelzés a sovány keverék miatt, majd veszek a héten egy spurit és azzal is kipróbálom ( opel meriva 1,4-es )
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.03.01. 16:28
E85 Ismét!!!
Két érdeklödőnek válaszolom. Nem köt senkihez az ajánlás ténye. De!
A legkomolyabb és legtöbb szakemberrel történő tapasztalat csere alkalmával az első helyen a BIOETUN V3 van. Második a FlexFuel. Az első honlapján találtok beszerelő műhelyeket. Ezen a honlapunkon is van egy hirdetés Debrecen közelieknek a Laczkó Tibor műhelye. FELTÉTLENÜL SZAKEMBERREL VÉGEZTESSÉTEK!!!
Megéri majd ők elmondják a tapasztalatokat!
Mégegyszer a SPURI JG-2+szal adalékolt kutaknál mi sokat segítünk, hogy a E85 szabványán belül jobb üzemanyagot kapjon a gép, de ajánlott az átalakító elektronika.
Reggeli indítózáson segítünk, kevesebbet kell tekerni, de egyszerre így sem indul be. Körülményektől függően harmadára tudjuk csökkenteni az indítózást. Ez is segít azt hiszem!!! Menetteljesítmény nő, kopáscsökkentés nő, gázosodási hajlam kánikulában csökken, stb.
Minden motor karakterisztikája más, így nem lehet előre jósolni! Javaslat:
1.E85 szűzen próbáld ki mi a panasz!
2.Adalékolt kútnál E85 és jobb lesz a tapasztalat, hasonlítsd össze.
3.Elektromos átalakító ha kell szereltesd be, de ha nem muszály akkor ne!
Fejlett gépeknél ahol automata szelepállítás, gyújtás állítás kopogás érzékelővel van ott lehet, hogy nem kell. PLD. Honda Type R 203LE tapasztalata.
Köszi a kérdést! F.K.
Göbi Göbi írta ekkor 2010.03.01. 08:49
Ez engem is érdekel. Bár ha jól emlékszem akkor is fog kelleni az elektronika. Mindegy, hogy melyik? Hunflex vagy Flexfuel? Önök melyiket ajánlanák?
rozsasgy rozsasgy írta ekkor 2010.02.28. 19:23
Olvasgatom a bejegyzéseket, sajnos nem igazán értem, hogy ha spuri adalékot használok e85-höz akkor tisztán is használhatom benzines autóban elektronika nélkül?
Mező Csabi Mező Csabi írta ekkor 2010.02.28. 11:56
www.allejandro-foto.com/
Mező Csabi Mező Csabi írta ekkor 2010.02.28. 11:55
http://www.allejandro-foto.com/

Kálmán!! Ez az amiről beszéltem!:D
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.02.25. 19:14
Palinta Monorra pontosítás!
Nem állítottuk, hogy nem jár jól aki az elektromos átalakítót használja. Igen is sokat lendít a paramétereken. De nem mindegy melyiket és hol veszitek, sőt egy profi programozóval illesztitek. Ha régebbi, kopottabb a motor, akkor pedig pláne!
Mi sem tudunk csodákat tenni, ezt is el kell mondani! Mi csak optimalizálunk a leányzó fekvésén, hogy nektek kényelmesebb legyen. Nehogy gond legyen hosszú távon. Szépen fusson a verda! A sajátját legtöbben szeretnék megóvni, sokat kellett érte fizetni. Nehogy egy ilyen E85 kaland után hamarabb tönkremenjen.
Mindenkiben benne van a félsz, ez természetes. Ezért segítünk! A sokéves bizalmat, mi se szeretnénk a több százezres vevőkörünknél elveszíteni. Bizzatok bennünk! Legyünk elsők a környezet védelembe. Sajnos még mindig csak gongolkoknak a kutak!
Nem a SPURI-val van a bajuk, hanem a HUNGRANA és az olajtársaságok közötti mennyiségi kibillenésről. Akkor fele is lehet a 95-ös forgalma????
Persze idővel csak! Mit is okoz ez??? No lám!!!! De nem traktállak a gondjainkkal tovább tisztelt olvasók! Ennyit mára! Írjatok bátran!!
Üdv. Farkas Kálmán
Balogh Tamás Balogh Tamás írta ekkor 2010.02.25. 09:22
Göbi köszönöm, hogy aggódsz, de a mai világban annak, hogy leírom a nevem meg a címem már nagyon nincs jelentősége.
Amikor iwiw,myvip,facebook és még sorolhatnám a többi portált, emberek milliói adnak meg olyan adatokat magukról, amikkel vissza is lehet élni, akkor ez már egy igazán kis semmiség szerinte. 🙂
Ha valaki végignézi ezeket és valakiről meg akar tudni valami majdnem jobb mint a titkosszolgálat! 😀


Szaki KFT.

Köszönöm a választ! Már nagyon várom, hogy E85-el járjak.
Ez a 15-20ft simán belefér, pláne, hogy nekem gyárilag 98-as az előírás a kocsiba, és én még ehhez rakom a piros spurit, szóval nekem simán megérni, plusz a többi swift sportosnak is, aki meg már turbósították nekik meg láne, mert nekik meg 100-sal kell járni.
palinta palinta írta ekkor 2010.02.24. 20:28
Szerintem teljesen megfelelő a plusz 15-25 forintos ártöbblet,bár nekem van be szerelve elektronika tiszta E85-re,de akadnak barátaim,akik nem szereltették be ,de járnának E85-tel,ha semmilyen átalakítás nem kéne végezni a kocsin.
Az 50-50%-os benzin-E85 arányt inkább nem erőltetik,mert a megtakarítás minimális lenne.De egy kis ártöbbletért,ha még elakronikát sem kell beszereltetni,akkor tuti tankolnának E85-Spuri keveréket.
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.02.23. 20:00
Balogh Tamás kérdésére!
E85 SPURI-s kutatnál további adalékolás szükségtelen. Nem kell bele se piros, se kék! Maximális elérhető mennyiséget adalékoljuk hivatalos formában a vám szabályok szerint. A további adagok rontanak a hatékonyságon. Bár kárt nem okoznak, csak az alapjárat 500 alá esik, pillanatnyi gyors gázadásnál megtorpan. Az elektronika nem tudja hová tenni az ellentétes értékeket. Ezért suzuki, honda hibajelző bevillan, mintha szegény, vagy dús keverék szélsőérték lenne, de nem az. Csak őt nem erre programozták, a compjutere még ilyen csodát nem látott egyszerre!!! A kopáscsökkentő maximálisan ellátja feladatát. Az indítási oktánszámot csökkentettük.
Valamint emeltük a forráspontot, növeltük az energia tartalmat, továbbá a magas fordulati égési sebességhez egy fokozó detergens csatlakozik.
Valamint a homogénabb E85-be olyan reakciók lépnek fel az adalék növelt mennyisége miatt, hogy rétegződött lesz a folyadék.
Ezzel nem egyszerre ég el a 85%-nyi etanol, hanem három különböző fázisban, és gyorsasággal. Sajnos lehetne jobbat is elérni, de az nagyon drága lenne.
Véleményt szeretnék mindenkitől!!!! Mi az a elfogadható ártöbblet amiért nem kell 95-ös benzinnel kutyulászni az E85-öt???
Most olyan 12-20ft körül alakulna. Ez úgy érzem nem vészes, mert fele-fele alapon sokkal drágább az ára! Most 6ft emelés volt, így lassan brutálisan megéri ez az üzemanyag. köszönöm kérdésed, minden jót! Farkas Kálmán
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.02.22. 20:35
Fisi!
Légyszi ne így, nem szeretnénk törölni beírásokat. El lehet mondani burkoltan is. Oké? Igyis megvádoltak több Spurival foglalkozó honlapon, hogy töröljük a negatív beírárokat!
Csak akkor, ha muszály! Kérlek benneteket, ne hagyjunk magunknak támadási felületet!!!! Köszönön előre is a további kultúrált bejegyzést!! Mostmár tényleg megyek! F.K.
Szabi Szabi írta ekkor 2010.02.22. 20:34
Sziasztok! Böngészés közben találtam a neten.A német spurit az árát nézzétek meg, Én maradok a magyarnál!!!http://www.ssl-adalek.hu/ nem reklámnak szánom csak azért irom hogy nekünk is van ilyen.Nem csak a németek tudnak.
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.02.22. 20:22
Igazad van Göbi!
Annyi támadást átélünk, nem szeretnénk senkinek sem kellemetlen dolgokat! Azt hittem, hogy cég e-mail-re küldi a vevőnk! Sajnos több partnerünket számos konkurens cég támadja!
Pedig olyan jó lenne, hogyha minden referenciát, kereskedő partnert fel tudnánk tenni a honlapunkra. Mostmár leírom, hogy az a kommunikáció az ellenségeknél, hogy a nagy cég prófétája szerint sem igaz, hogy nekik nem kell jövedéki engedély a gyártó és az autósboltok közötti nagykerezéshez. Különben is import termék! Az övék nem jövedéki kategória!
Ez roppant érdekes, nem vonatkozik a törvény mindenkire??
Nagykerezéshez nagyon komoly feltételek kellenek és napi, sőt óránkénti leltár egyezést követel! Aki közvetlen felhasználónak értékesít ,azokra nem vonatkozik. Benzinkút, autósbolt, szerelők stb. A kereskedőink erről minden boltban részletes tájékoztatást kapnak. Aki ennek ellenére más útra téved nem tehetünk róla. Aki VPOP.hu honlapon a jövedéki engedéllyel rendelkezik az 9o% hogy nagykerezhet vele! Bár, ha másra fizette be a milliós kauciót ,akkor nem biztos. Pld. cigaretta, alkohol erre nem vonatkozik. Persze ez egy gyenge ejnye-bejnye kategória.
Milyen jó lenne, ha nem velünk foglalkoznának hátha jutna nekik idejük egy kis termék fejlesztésre is. Olyan 17-évre gondoltam nyereség nélkül. Aztán, ha csak a sikerélmény maradt, mondják azt :
MÁR MEGÉRTE!!!! Lehet, hogy szegényen halt igy meg sok ember, de hihetetlenül tartalmas volt az élete. Recept:
Drága technológiával készíted, drága anyagból és mégdrágább energiával a terméket, és mindezt pimaszul olcsón add, akkor soha senki nem lesz a konkurenciád!
Az egyik főkutyuló Bács-Kiskun helyről származó hamisító pribék azt mondta az egyik autószerelőnél, ezzel az őrülttel nem lehet versenyezni! Pedig már az ő termékéből 50%-kal javítjuk a mienkét. Fogalmam sincs, hogyan csinálja, de minden zeg-zugban ott van a SPURI, és csak ezt keresik. Most pedig még csak épp, hogy elkezdtük, képzeld el később, erőgyűjtés után mennyit fogunk fejlődni, és olcsósodni!??
Mindent a vevőkért és a sikerért a többi mellékes!!! Most mennem kell! Üdv Göbi! Kösz a felvetést! F.K.
fisi fisi írta ekkor 2010.02.22. 19:30
Köszönöm a választ!

Ezek szerint akkor a boltosok zsidóskodnak megint- no comment...

A K... anyjukat!