A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
RegisztrációElöször is szeretnék köszönetet mondani a Spuri kitalálóinak, ugynis én nagyon meg vagyok elégedve a termékkel.Egy Ford Esort 1.8D-be használtam 3 évig, és közösen megtettünk 50.000 Km-t, mielőtt eladtam.Most vettem egy Toyota Avensis-t, amiben szintén használni fogom a Spurit, de egy picit vacilálok.Eddig a piros Spurit használtam, de lehet, hogy áttérek a kék Spuri-ra annak reményében, hogy egy kicsit megdobja az autó rugalmasságát.Viszont szeretném továbbra is élvezni a Spuri tisztitó hatását.Nem tudom, hogy ezt a kék is biztosítja-e.Nekem nem az ún. tuning a fontos, hanem a motro ápolása, kímélése.Az már csak hab a tortán, ha jobban megy az autó:)Kérem segítsenek, hogy mire figyeljek,mennyit adagoljak, szűrőcsere stb.Már 1000 km-t tettem meg a Toyotámmal, a piros Spurit használom.:)Tanácsaikat előre is köszönöm.Maradok hűséges vásárlójuk!
Köszi! Üdv. F.K.
50 lit.-hez 1.5 dl SPURI JG-2. Oké? ÜDV. F.K.
Ha az E85-be nem lehet nagyobb mennyiségű benzint kavarni, mert nem felel meg a szabványnak. Még 10% is sok!! Sem az E85 szabványnak, sem a benzin szabványoknak nem felel meg. Ez pedig Vám büntett 300.000ft-ig terjedő bírsággal, autó elkobzás is lehet, stb. stb.
Sajnos ez van be kell tartani a szabályokat ezért kell nekünk is maximálisan igazolni, hogy szabványon belül vagyunk! Így jogszerű minden!!!! A kutak kezelését azért végezzük mi és senkire ezt nem bizzuk a jövőbe sem. Csak így tudunk teljeskörű garanciát vállalni. Egy gázolajos embert már megfogtak és sajnos nem lehet mit tenni nem volt szabvényos a gázolaj!!!
Tehát nem legális a fele-fele vagy a harmadával is javítani. Erre figyeljetek, csak jóindulattal szólok!!!
Köszönöm figyelmetek!!
F.K.
A SPURI JG-2 más egy kicsit mint aSPURI "JG-2+". Mennyisége 50 lit-hez 0.5liter. Tehát 5-szöröse. Segít rajta, de nem ez a tuti. Így van direkt beállítva. Ha az ötszörösét teszed ebből nagyon gazdaságtalan, és ismét világít a cseklámpa! Nem biztos, de valószínű. Ha 2 ezrelékkel használod javít ugyan, de ennél van sokkal jobb. Ezért kisérleteztük ki a megfelelőt. Azért írd meg mit tapasztaltál, van akinél a JG-2 másfélszeresen bevált. Erre a tipusra még nincs tesztünk! Egyébként gőzerővel tárgyalunk a kutakkal, de úgy látszik csak tétováznak. Az első három kútnak pedig ingyen felajáljuk a kezelést egy bizonyos mennyiségig. Garantáltuk a forgalom emelkedést, de még így sem kell. Pedig, ha meghírdetjük szétszednék a kutat a vevők! Ki érti ezt??
Ti mit tennétek! Köszönöm! F.K.
Két érdeklödőnek válaszolom. Nem köt senkihez az ajánlás ténye. De!
A legkomolyabb és legtöbb szakemberrel történő tapasztalat csere alkalmával az első helyen a BIOETUN V3 van. Második a FlexFuel. Az első honlapján találtok beszerelő műhelyeket. Ezen a honlapunkon is van egy hirdetés Debrecen közelieknek a Laczkó Tibor műhelye. FELTÉTLENÜL SZAKEMBERREL VÉGEZTESSÉTEK!!!
Megéri majd ők elmondják a tapasztalatokat!
Mégegyszer a SPURI JG-2+szal adalékolt kutaknál mi sokat segítünk, hogy a E85 szabványán belül jobb üzemanyagot kapjon a gép, de ajánlott az átalakító elektronika.
Reggeli indítózáson segítünk, kevesebbet kell tekerni, de egyszerre így sem indul be. Körülményektől függően harmadára tudjuk csökkenteni az indítózást. Ez is segít azt hiszem!!! Menetteljesítmény nő, kopáscsökkentés nő, gázosodási hajlam kánikulában csökken, stb.
Minden motor karakterisztikája más, így nem lehet előre jósolni! Javaslat:
1.E85 szűzen próbáld ki mi a panasz!
2.Adalékolt kútnál E85 és jobb lesz a tapasztalat, hasonlítsd össze.
3.Elektromos átalakító ha kell szereltesd be, de ha nem muszály akkor ne!
Fejlett gépeknél ahol automata szelepállítás, gyújtás állítás kopogás érzékelővel van ott lehet, hogy nem kell. PLD. Honda Type R 203LE tapasztalata.
Köszi a kérdést! F.K.
Kálmán!! Ez az amiről beszéltem!:D
Nem állítottuk, hogy nem jár jól aki az elektromos átalakítót használja. Igen is sokat lendít a paramétereken. De nem mindegy melyiket és hol veszitek, sőt egy profi programozóval illesztitek. Ha régebbi, kopottabb a motor, akkor pedig pláne!
Mi sem tudunk csodákat tenni, ezt is el kell mondani! Mi csak optimalizálunk a leányzó fekvésén, hogy nektek kényelmesebb legyen. Nehogy gond legyen hosszú távon. Szépen fusson a verda! A sajátját legtöbben szeretnék megóvni, sokat kellett érte fizetni. Nehogy egy ilyen E85 kaland után hamarabb tönkremenjen.
Mindenkiben benne van a félsz, ez természetes. Ezért segítünk! A sokéves bizalmat, mi se szeretnénk a több százezres vevőkörünknél elveszíteni. Bizzatok bennünk! Legyünk elsők a környezet védelembe. Sajnos még mindig csak gongolkoknak a kutak!
Nem a SPURI-val van a bajuk, hanem a HUNGRANA és az olajtársaságok közötti mennyiségi kibillenésről. Akkor fele is lehet a 95-ös forgalma????
Persze idővel csak! Mit is okoz ez??? No lám!!!! De nem traktállak a gondjainkkal tovább tisztelt olvasók! Ennyit mára! Írjatok bátran!!
Üdv. Farkas Kálmán
Amikor iwiw,myvip,facebook és még sorolhatnám a többi portált, emberek milliói adnak meg olyan adatokat magukról, amikkel vissza is lehet élni, akkor ez már egy igazán kis semmiség szerinte. 🙂
Ha valaki végignézi ezeket és valakiről meg akar tudni valami majdnem jobb mint a titkosszolgálat! 😀
Szaki KFT.
Köszönöm a választ! Már nagyon várom, hogy E85-el járjak.
Ez a 15-20ft simán belefér, pláne, hogy nekem gyárilag 98-as az előírás a kocsiba, és én még ehhez rakom a piros spurit, szóval nekem simán megérni, plusz a többi swift sportosnak is, aki meg már turbósították nekik meg láne, mert nekik meg 100-sal kell járni.
Az 50-50%-os benzin-E85 arányt inkább nem erőltetik,mert a megtakarítás minimális lenne.De egy kis ártöbbletért,ha még elakronikát sem kell beszereltetni,akkor tuti tankolnának E85-Spuri keveréket.
E85 SPURI-s kutatnál további adalékolás szükségtelen. Nem kell bele se piros, se kék! Maximális elérhető mennyiséget adalékoljuk hivatalos formában a vám szabályok szerint. A további adagok rontanak a hatékonyságon. Bár kárt nem okoznak, csak az alapjárat 500 alá esik, pillanatnyi gyors gázadásnál megtorpan. Az elektronika nem tudja hová tenni az ellentétes értékeket. Ezért suzuki, honda hibajelző bevillan, mintha szegény, vagy dús keverék szélsőérték lenne, de nem az. Csak őt nem erre programozták, a compjutere még ilyen csodát nem látott egyszerre!!! A kopáscsökkentő maximálisan ellátja feladatát. Az indítási oktánszámot csökkentettük.
Valamint emeltük a forráspontot, növeltük az energia tartalmat, továbbá a magas fordulati égési sebességhez egy fokozó detergens csatlakozik.
Valamint a homogénabb E85-be olyan reakciók lépnek fel az adalék növelt mennyisége miatt, hogy rétegződött lesz a folyadék.
Ezzel nem egyszerre ég el a 85%-nyi etanol, hanem három különböző fázisban, és gyorsasággal. Sajnos lehetne jobbat is elérni, de az nagyon drága lenne.
Véleményt szeretnék mindenkitől!!!! Mi az a elfogadható ártöbblet amiért nem kell 95-ös benzinnel kutyulászni az E85-öt???
Most olyan 12-20ft körül alakulna. Ez úgy érzem nem vészes, mert fele-fele alapon sokkal drágább az ára! Most 6ft emelés volt, így lassan brutálisan megéri ez az üzemanyag. köszönöm kérdésed, minden jót! Farkas Kálmán
Légyszi ne így, nem szeretnénk törölni beírásokat. El lehet mondani burkoltan is. Oké? Igyis megvádoltak több Spurival foglalkozó honlapon, hogy töröljük a negatív beírárokat!
Csak akkor, ha muszály! Kérlek benneteket, ne hagyjunk magunknak támadási felületet!!!! Köszönön előre is a további kultúrált bejegyzést!! Mostmár tényleg megyek! F.K.
Legutóbbi hozzászólások