Vendégkönyv - Spuri Adalék
×
Kosaram
Kosárban lévő termékek
A kosár üres.
Töltse meg kosarát
Vásárlásbdfg
Ft
A szállítás és az adók újra kiszámításra kerülhetnek a pénztárnál.
Ft
Tovább vásárolok

Vendégkönyv

A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!

Regisztráció
2190 bejegyzés.
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.02.11. 17:44
BOCS!!!!
Kerozin mentes a SPURI! Ez nem 100éves technika! Üdv. F.K.
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.02.11. 17:40
Üdv. Bálint!
Egy szám Csabától ugyanilyen passatja van. 06203398333 . Sajnos minden megadott partnerünket a konkurensek halálra molesztálnak. Van aki már tegnap a sok hívás után jubilálta a 200-dik gusztustalan SMS-t. De azt nem veszik észre, hogy ettől még az övékét nem fogják megvenni! A referenciákat is feltettük régen és személyesen egyenként zaklatták őket. Ez üzleti szellem??
Feljlesszenek jobb terméket mint mi! Így versenyezzünk! Ráadásul az egyes benzinkutaknál azt hintik, hogy nem jövedékis az STP, a Winns stb. A törvény ezek szerint a multikra nem vonatkozik. Tisztelet egyes megyék parancsnokaira!!!
Minden amit az üzemanyaghoz öntesz, mégha víz is jövedéki adó köteles!!!!! Bármi kis mennyiségbe!! Többet később! Üdv. F.K.
Bálint Bálint írta ekkor 2010.02.11. 15:15
Tisztelt Szaki Kft, kedves Kálmán!

Kb. 3-4 éve használom nagy megelégedettségemre a piros terméküket egy 1.7 TD Isuzu Opel Astrában. Az elmúlt év végén sikerült beszereznem egy 2004-es VW Passatot 1.9 PDTDI-vel (74kW), s honlapukon olvasható tanulmányon és a saját ill. külső pozitív tapasztalatokon (egy ismerős HDI-je, mely új korától kezdve spurit kap, 1 üa.szűrővel 210E km-t tett meg a legkisebb gond nélkül!!!) felbuzdulva kb. 1,5x-esen a Passatba is elkezdtem adagolni a Spurit (gázolaj- és légszűrőcsere után).
Azóta kb. 3E km-t mentem, szuper a járgány, pöccre indul, mélyről is szépen húz, stb. Igaz, nincs teljesen objektív összehasonlítási alapom, mivel hozzám kerülése óta kapja a spurit. A computer által mutatot értékhez képest (7.1) viszont 8 decivel kevesebb fogyasztást tapasztaltam tankoláskor. (Sokat használtam városban, hidegen.)

Kérdéseim is lennének:
- Vizsgálták-e valahogy, hogy az aladékban található kerozinszármazék teljesen ártalmatlan-e a Pumpe Düse egység tömítéseire nézve?
- tudna esetleg elérhetőséget adni valamely régebb óta spurizó PDTDI-s tulajdonoshoz?

Köszönöm előre is, üdv:

Bálint
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.02.09. 15:19
Tomi igazad lehet!
Telefonál egy vevőnk a minap. Nem jó ez a Spuri. Kérdezem mi a panasz? Hát mert defektet kapott az autó a SPURI miatt. Hát erre mit mondanál? Tudati, gongolkodásmód váltás kellene.
Tudom az utolsó 40 év igérgetései után nehéz meggyőzni az embereket. Fű-fa igérgette sőt igérgeti most is a tutit. De figyeld meg mindenki lemorzsolódott. Vajon miért? Minőséget kell produkálni nagyon olcsón és legalább 15 évet visszaforgatni a pénzt. Mert 20 év múlva sem szabad a vevőt hülyének nézni. Ezért van többszázezres vevőkörünk. Ezt sem a veréb hordta össze!! És ha még most sem vagyunk nyereségesek az sem baj. Mi fanatikusok a sikert viszont élvezzük, és egyszer majd magunkra is költünk az apanásból.
Érdekes az, ha a szomszéd mondja hogy ez egy nagyon jó adalék, akkor igaz. Ha más szakember akkor csak leggyintenek! Hát így müködik ez! Csak kis lépésekbe előre. Több cég azt panaszolta, miért nem mentünk hamarabb hozzájuk, mint nagyfelhasználókhoz? Mikor a hitetlenségük miatt 5hónapig tartott míg minden járműnél egyenként bebizonyítottuk hogy jól jár a SPURI-val. Mi gyorsak vagyunk, de egyesek hónapokig nem tudnak dönteni, így az élet elrobog mellettük! Ennyit dióhéjban.
Üdv. Farkas Kálmán
Tomi Tomi írta ekkor 2010.02.08. 22:12
Nekem az a véleményem hogy két nagy táborra oszthatjuk az autós társadalmat, autóvezetőket, tulajdonosokat. Első: a szakmabeliek, autómániások, kicsit is műszaki emberek. A másik: a szimpla úgymond autóval közlekedők, akik egy izzót, egy kereket nemtudnak kicserélni de azt sem tudják hova kell önteni az olajat és hogy az miért is kell a motorba. Egy nemis értenek hozzá, meg nemis érdekli őket a dolog A-ból B-be eljutni ez a céljuk, sokan közűlük azt nem veszik észre hogy defektes az egyik kerekük, na most az ilyen "gépjármű vezetők" mitől is éreznék hogy pl: egy adott adaléktól, vagy jobb üzemanyagtól, másképp viselkedik az autójuk??? Meg hányan járnak csattogó motorral mert már szerencsétlenben nincs olaj de nem vennék észre hogy valami baj van. Tehát magas nekik mint tyúknak az abc, másik meg leszarják mert úgyvannak vele mint egy tv-vel bekapcsolom azt működik ennyi.
Télen talán azért fogy jobban mert a pillanatnyi nagy hidegeknek köszönhetően reggel ugye bekéne menni dolgozni, és az első nemindulás, nehezen indulásnál próbálkoznak valamivel és így veszik az adalékot mint a cukrot már szinte ész nélkül is adott esetben. Sajnos ez van és az emberek többsége a második csoporthoz tartozik kishazánkban!
?s=32&d=mm&r=g írta ekkor 2010.02.08. 22:08
Nekem az a véleményem hogy két nagy táborra oszthatjuk az autós társadalmat, autóvezetőket, tulajdonosokat. Első: a szakmabeliek, autómániások, kicsit is műszaki emberek. A másik: a szimpla úgymond autóval közlekedők, akik egy izzót, egy kereket nemtudnak kicserélni de azt sem tudják hova kell önteni az olajat és hogy az miért is kell a motorba. Egy nemis értenek hozzá, meg nemis érdekli őket a dolog A-ból B-be eljutni ez a céljuk, sokan közűlük azt nem veszik észre hogy defektes az egyik kerekük, na most az ilyen "gépjármű vezetők" mitől is éreznék hogy pl: egy adott adaléktól, vagy jobb üzemanyagtól, másképp viselkedik az autójuk??? Meg hányan járnak csattogó motorral mert már szerencsétlenben nincs olaj de nem vennék észre hogy valami baj van. Tehát magas nekik mint tyúknak az abc, másik meg leszarják mert úgyvannak vele mint egy tv-vel bekapcsolom azt működik ennyi.
Télen talán azért fogy jobban mert a pillanatnyi nagy hidegeknek köszönhetően reggel ugye bekéne menni dolgozni, és az első nemindulás, nehezen indulásnál próbálkoznak valamivel és így veszik az adalékot mint a cukrot már szinte ész nélkül is adott esetben. Sajnos ez van és az emberek többsége a második csoporthoz tartozik kishazánkban!
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.02.08. 18:27
Kérdeznék valamit?
Hátha vaklaki tudja a választ?????
Télen nem győzzük gyártani a spurit, akkora a vákum a piacon! Nem tapasztalják a SPURI jótékony hatását, és minden jellemzőét a téli felhasználók???
Mikor abbahagyja, nem tűnik fel hogy többet zabál és rosszabb a hangja????? Miért ilyenek az emberek??? Milyen más tapasztalat kell, hogy saját érdekeit felismerjék???
Valaki mondja meg miért van ez így?? Panaszkodnak, hogy sok az autó fenntartási költsége, javítása, sokat eszik, lecseréli mert 300e.km van benne, na és????????? A válaszokat a tapasztalt használóktól várom, mi a baj a gondolkodással??
És mit lehet ez ellen tenni???? Köszi előre is! Farkas Kálmán
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.02.08. 18:07
Csak félreolvastam siettemben! Köszi az érdeklődést! F.K.
Terbe Sándor Terbe Sándor írta ekkor 2010.02.07. 11:50
Nem tudom hogy ez az utolsó válasz teljes mértékben nekem szólt-e, de ha igen, akkor nem tudom milyen ajándékról van szó, mert én ilyet egy szóval se kérdeztem. Egyszerűen csak vásárolni szeretnék egy flakon piros Spuri-t , kipróbálás céljából...
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.02.07. 11:49
Bajai vásárlással kapcsolatban a Balatoni Zsoltot kell felhivni. Képviseletek menüpont alatt van több telefonszáma is.
Köszönöm érdeklődését! Farkas Kálmán
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.02.07. 11:01
Nem értem milyen ajándékra dondol?
Van a 125ml-es ajándék bónusz mennyiségre töltve, ami minden keresmi helyen van? Vagy öntamapadó matrica, toll, sapka és egyebek többlet vásárlásért? Vagy a ker. egységeknél szervezett kinálgatás? De ez télen nincs a hidegre való tekintettel. Az Ön területéhez tartozó regionális képviseletvezető Balatoni Zsolt a telefonszámait megtalálja a képvisetek menüben! Ha kereskedő akkor is van mennyiségi többkartonos vásárlás esetén is ajándék, de ezt csak személyes kontaktus esetén!
Köszönöm kérdését!
Farkas Kálmán
Satyko Satyko írta ekkor 2010.02.06. 21:20
Üdvözlöm! Érdeklődnék hogy Baján vagy környékén hol tudnék Spuri adalékhoz jutni? Válaszát előre is köszönöm!
Titkár Titkár írta ekkor 2010.02.06. 14:17
Kezdőlap jobb alsó utolsó cikk, teljesen alulra lépj. ha még mindíg nem talélod elküldöm hétfőn!!Üdv.
Beczkay László Beczkay László írta ekkor 2010.02.06. 08:25
Tisztelt Szaki Kft!
A vendégkönyben az egyik válaszukban utalnak a "magasnyomású dízel" cimű cikkre. Sajnos a honlajukat böngészve nem leltem meg, tehát kérdésem, hogy hol található ez a cikk?
A másik kérdésem, hogy Budapest, dél-pesti részén hol lehet Spurit vásárolni?
Üdvözlettel:
Beczkay László
Varga József Varga József írta ekkor 2010.02.02. 19:49
Köszönöm! Ma pl: egyedül mentem viszonylag jól ment a vas, de beült mellém valaki és onnantól kezdve gyenge. Valahhogy nem hiszem el, hogy egy fő ennyire vissza fogná az autót plána ha emelkedő jön. Remélem, hogy a leírtak megtétele után javul a helyzet. Üdv, joe
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.02.02. 14:30
Természetesen, igen.
A Térfogat és a compjúter különbségek vannak. És még apróságok, váltó, féltendely, kuplung és minden erőátvitel kicsit más. Ja légszűrő is cserés, sokat számít! Csak 95-öst tankolj! Ennyi.
Üdv. Kálmán
Varga József Varga József írta ekkor 2010.02.01. 20:49
Nagyon köszönöm a részletes segítséget és a meghívást. Mindent a leírtak szerint meg fogok csinálni és jelentkezek. Viszont az enyém nem vti hanem 1.5 vtec 115le(d15z6). Erre a motorra és érvényes a leírt tennivaló?
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.02.01. 19:55
Igazán jó kérdés! Mivel a mi versenyautónk is hasonló donortól származik, ezért első kézből tudom a tapasztalatokat közölni. A gyertyát ki lehet azonnal.
Aztán 5o literbe a 2decit a JG-2-ből. A Vti ezt nagyon meghálálja. 2 takolás kb. 100liter után a következőket Csináld meg. Üzemanyag szűrő csere, de eredeti japán, mert a többibe nagyon rossz a filter és erőlködik a ac pumpa. Az injektorléc végén lévő visszatérő ágban van a nyomástartó ezt is takarítsd ki. Valamint, ha az injektort kikapod, a felső részébe van egy műanyag dugószűrő, ezt vegyél a szalonból 4db újat. De ha nincs benne az sem baj úgyis túlszűrte már a japán. Ha állandóan nem fogod használni a spurit, tedd vissza kitisztítva. Ha nincs benne jobban megy! A benzintől össze szokott olvadni a meleg hengerfejbe, de ezt szemmel nem látod!
5-6 tankolás után a piros SPURI-ra visszatérhetsz. DE, nem fogsz, mert baromira élvezed 5500-tól az élményt. Gyere el az EGER RALLY-ra és nézd meg a pályán az autót, valamint a szervizparkba is szívesen látunk.
Ha még így sem nyomatékos akkor további részek vizsgálatát is elmondom! Üdv. F. Kálmán
Varga József Varga József írta ekkor 2010.02.01. 09:34
Tisztelt Szaki kft!

Van egy 1.5 vtec Honda civicem és mostanában gyengébb erőtlenebb és mintha nem pörögne fel úgy ahogy eddig. Motorikusan tökéletes. Az üzemanyagszűrő és a gyertyák elég régiek. Ezek cseréjé után gondoltam, hogy kipróbálom a Spurit. Melyiket ajánlja először?
Köszönettel!
Varga József
Balogh Tamás Balogh Tamás írta ekkor 2010.01.31. 11:20
Elnézést, valamit elrontottam és azért nem írta a nevem, remélem most már jó.

Üdv: Balogh Tamás