A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
RegisztrációKöszönettel:Róbert
Nálunk két tdci mondeó is van a családban és spurival használjuk őket. A spritmonitor.de oldalon az egyik vezeti a kategóriát fogyasztásban a másik pedig az első 20-ban van, 792 autó közül!
Na ezek csak jelentenek valamit? Sajnos túl későn kapta a spurit az autód és ezért kellett a csúcsokat cserélni sztm abban a mondeóban. Alképzelhető az is, ha nem kapja meg 130-nál el sem megy 190 ezerig. Ismerek olyan mondeót ami a gyenge üzemanyag miatt 40-nél porlasztócsúcsos lett, de olyat is ami jó üzemanyaggal használva 314 ezernél tart eredeti csúcsokkal és mindkettő szintén tdci!
Üdvözlettel
Olvasgattam az előzményeket. A panasz kezelésének a hozzáállásához minden tiszteletem. Örülök, hogy ilyen emberek, bár tudom, hogy feladatuk is megvédeni a terméküket. Én több mint egy éve használom a termékeket, bár mostanában a JG2-est, a Toyota Celica-m nagyon szereti. 🙂 Sőt ismerőseim körében terjesztem az "igét", aminek a hatására általában 6-10 db spurit vásárolok. Minden ismerősöm meg van vele elégedve, de pl. a munkatársam nem meri, mert neki is a mester emberek nem javasolják. Mostanság a magas benzinárak még nagyobb emelése miatt az E85 használatára gondolok. Az a matricás dolog engem is érdekel, szívesen kiraknám az autómra. Bízom benne, hogy egyre több ember fogja használni! Eredményekben és Sikerekben Gazdag 2010-es évet kívánok a gazdasági és a verseny területen. Tisztelettel, Göbi
E-Mail ben elküldtem az információt.
Én személy szerint már több éve használom a JG2 es adalékot dízel utcai autómban és a 2ütemü trabant versenyautómba egyaránt.Nagyon megvagyok elégedve vele.Lenne egy olyan kérdésem hogy amiket már láttam több helyen is ezeket a SPURI matricákat hogy azokra hogyan lehetne szert tenni , mert szívesen felraknám a versenyautómra,ezzel mutatva hogy mit használok a sikerek eléréséhez is.-
Gratulálok, ehhez a fantasztikus adalékhoz, csak a problémám az, hogy az összes neves és kiválló dizel üzemanyag ellátó rendszerrel foglalkozó szakember kifelyezetten tiltja ezek használatát, a magasnyomású rendszerekbe, mert kifelyezetten káros, max normál adagolósokhoz javasolják. Kérem, mielőbb vizsgálják felül terméküket, nekem ez a móka 200.000 be került.:( Természetesen bizonyítani nem tudom, de a célom csak annyi, hogy legalább a veszélyeiről is essen szó ( gyémánt fejes injektor) További szép napot!
Egy kérdésem lenne.30000km -t futott 1.3 cdti motorba melyik termékkel célszerű kezdenem.
Igen, aki a sportosabb vezetési stílust kedveli.
Adagolás, üzemanyag ugyanaz mindkét terméknél.
Lehet, de felesleges. Amit egy széria autó sűrítési arányaiból ki lehet hozni, azt a Spuri megteszi.
A vegyi összeférhetőséggel nincs gond.
2008-as évjáratú 1,3 benzines Suzuki Swiftemben szinte új kora óta használom az Önök által gyártott Spuri adalékot (piros színűt), 95-ös Agip benzinhez rakok 40l-hez 1dl-t. A fogyasztás azonos vezetési stílus mellett kb 2-3dl-t csökkent 100km-en. A motor egyenletesebben jár és visszakapcsolni is később kell. Érdeklődni szeretnék hogy ilyen viszonylag kis teljesítményű autónál van-e értelme a kék szinű adalék használatának, ha igen milyen arányban és milyen benzinnel keverve?
Köszönöm, válaszukat
Legutóbbi hozzászólások