A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Olyan észrevételem lenne, hogy az 500 ml-es flakonból nehezen lehet pontosan adagolni a spurit. Esetleg jó lenne egy olyan tartály, amiből pontosabban adagolható.
Köszönettel:Róbert
Köszönettel:Róbert
A mondeós Búza Tamás hozzászóláshoz egy észrevétel: A spuri csak segít a porlasztócsúcsok tisztán tartásában. Csak két saját példa: cimborám vett egy 2.0 130 lovas tdci mondeót. Dadogott nagyon beindítás után. Kapott spurit és elmúlt érdekes módon a probléma pedig szervízben porlasztócsúcs cserét diagnosztizáltak.
Nálunk két tdci mondeó is van a családban és spurival használjuk őket. A spritmonitor.de oldalon az egyik vezeti a kategóriát fogyasztásban a másik pedig az első 20-ban van, 792 autó közül!
Na ezek csak jelentenek valamit? Sajnos túl későn kapta a spurit az autód és ezért kellett a csúcsokat cserélni sztm abban a mondeóban. Alképzelhető az is, ha nem kapja meg 130-nál el sem megy 190 ezerig. Ismerek olyan mondeót ami a gyenge üzemanyag miatt 40-nél porlasztócsúcsos lett, de olyat is ami jó üzemanyaggal használva 314 ezernél tart eredeti csúcsokkal és mindkettő szintén tdci!
Üdvözlettel
Nálunk két tdci mondeó is van a családban és spurival használjuk őket. A spritmonitor.de oldalon az egyik vezeti a kategóriát fogyasztásban a másik pedig az első 20-ban van, 792 autó közül!
Na ezek csak jelentenek valamit? Sajnos túl későn kapta a spurit az autód és ezért kellett a csúcsokat cserélni sztm abban a mondeóban. Alképzelhető az is, ha nem kapja meg 130-nál el sem megy 190 ezerig. Ismerek olyan mondeót ami a gyenge üzemanyag miatt 40-nél porlasztócsúcsos lett, de olyat is ami jó üzemanyaggal használva 314 ezernél tart eredeti csúcsokkal és mindkettő szintén tdci!
Üdvözlettel
BUÉK! Mindenkinek balesetmentes, élvezetes vezetésben gazdag 2010-es esztendőt kivánunk! A SPURI-nak egy ember véleménye is fontos! Negativum ritkán van, de legalább a többi honlapokon nem fogják írni, hogy töröljük a panaszokat. Sose tettük! Másrészt a sokféle emberből mindig lesz olyan, aki nem érzi a nyomaték különbséget. Vagy, fogyasztást nem tud összehasonlítani a precíz hasonló körülmények között. Akad olyan is, ahol csendesebb üzemmódot a szomszéd, vagy a feleséd vette észre. Nem mindenki egy rally tehetség! Rájuk nem szabad haragudni, mert tudtuk nélkül védik a környezetüket a jobb kipufogógáz emisszióval! Apropó erről jut eszembe országos matrica ajándékot szeretnénk akció keretében a törzsvevőknek! A logónk alá vagy fölé szöveget szeretnénk. Lényege a környezetvédelem. Pályáznátok 20db 5ooml-es SPURI-ért, egy velős rövid szövegért? Pld. /CSAK A KÖRNYEZETÉRT!/ alá a SPURI-s logó. Aki még az ajánlott nagyágát és egyég paraméterét is megtervezi az előnybe lesz. Akinek csak a logó kell természetesen postázunk, ha e-mail-ben címmel együtt kéri! Lehet különböző szélességű. 12cm, 30cm, 100cm. Az utóbbi piros alapon és 12cm magas szöveges. Még valami hogy jobbra vagy balra szalad-e a figura. Ez attól fögg melyik oldalra radasztják. A festéken nem hagy nyomot minőségi 3D és ORACAL fóliára van szitázva. Írjátok meg a véleményeteket! Köszönöm! Viszlát! Farkas Kálmán
Tisztelt Szaki Kft!
Olvasgattam az előzményeket. A panasz kezelésének a hozzáállásához minden tiszteletem. Örülök, hogy ilyen emberek, bár tudom, hogy feladatuk is megvédeni a terméküket. Én több mint egy éve használom a termékeket, bár mostanában a JG2-est, a Toyota Celica-m nagyon szereti. 🙂 Sőt ismerőseim körében terjesztem az "igét", aminek a hatására általában 6-10 db spurit vásárolok. Minden ismerősöm meg van vele elégedve, de pl. a munkatársam nem meri, mert neki is a mester emberek nem javasolják. Mostanság a magas benzinárak még nagyobb emelése miatt az E85 használatára gondolok. Az a matricás dolog engem is érdekel, szívesen kiraknám az autómra. Bízom benne, hogy egyre több ember fogja használni! Eredményekben és Sikerekben Gazdag 2010-es évet kívánok a gazdasági és a verseny területen. Tisztelettel, Göbi
Olvasgattam az előzményeket. A panasz kezelésének a hozzáállásához minden tiszteletem. Örülök, hogy ilyen emberek, bár tudom, hogy feladatuk is megvédeni a terméküket. Én több mint egy éve használom a termékeket, bár mostanában a JG2-est, a Toyota Celica-m nagyon szereti. 🙂 Sőt ismerőseim körében terjesztem az "igét", aminek a hatására általában 6-10 db spurit vásárolok. Minden ismerősöm meg van vele elégedve, de pl. a munkatársam nem meri, mert neki is a mester emberek nem javasolják. Mostanság a magas benzinárak még nagyobb emelése miatt az E85 használatára gondolok. Az a matricás dolog engem is érdekel, szívesen kiraknám az autómra. Bízom benne, hogy egyre több ember fogja használni! Eredményekben és Sikerekben Gazdag 2010-es évet kívánok a gazdasági és a verseny területen. Tisztelettel, Göbi
Köszönöm!
E-Mail ben elküldtem az információt.
E-Mail ben elküldtem az információt.
Kérek egy postacímet, és némi tájékoztatót hol és milyen versenyen szokott indulni. Küldünk matricát, vagy a képviselőnk ha arra jár kiviszi személyesen. Lehet e-mail is. Köszönöm a megkeresést, és jó csapatást sporttárs! Kilinccsel előre!! Farkas Kálmán
Jó napot kívánok!
Én személy szerint már több éve használom a JG2 es adalékot dízel utcai autómban és a 2ütemü trabant versenyautómba egyaránt.Nagyon megvagyok elégedve vele.Lenne egy olyan kérdésem hogy amiket már láttam több helyen is ezeket a SPURI matricákat hogy azokra hogyan lehetne szert tenni , mert szívesen felraknám a versenyautómra,ezzel mutatva hogy mit használok a sikerek eléréséhez is.-
Én személy szerint már több éve használom a JG2 es adalékot dízel utcai autómban és a 2ütemü trabant versenyautómba egyaránt.Nagyon megvagyok elégedve vele.Lenne egy olyan kérdésem hogy amiket már láttam több helyen is ezeket a SPURI matricákat hogy azokra hogyan lehetne szert tenni , mert szívesen felraknám a versenyautómra,ezzel mutatva hogy mit használok a sikerek eléréséhez is.-
Még egy kérésem lenne! Elnézést, hogy nem irtam, de kellene az lérhetősége, telefonja annak aki cserélte a porlasztó csúcsot, valamint azon dízel mesrtereké, akik önnek tanácsot adtak. Csak konzultáció miatt, egy látogatást tennénk, tapasztalat csere céljából. Ha nem publikus akkor e-mailen az Ön telefonja és lakhelye is kellene. A vizsgálati személyek területi összeállítása miatt. Nagyon preciz módszertanunk van a garancia kezelésre. A csúcsból nem is hinné milyen történelmet tudunk analizálni. Mamár nincsenek titkok! Köszönettel, Farkas Kálmán
Ja, és ha hozzám kerülnek az injektorok, természetesen elküldöm önöknek.
Köszönöm mielőbbi jelentkezését. Természetesen a ( kifejezetten pontos j) elcsesztem. Tetszika hozzáállásuk, bár nem mint kártérítési szándékkal írtam, hisz a mesékből már kinőttem, és ez mo. Hozzátenném,hogy az autóban 190000 km van, tehát itt már van, lehet természetes kopás is, úgyhogy nincs az a labor ami egyértelműen megállapítaná, inkább építő jelleggel és, hogy tolmácsoljam, a magas nyomású rendszerekben KÁROS ezen adalékok használata a szakemberek, és a pénztárcám szerint is. Nos az autó ford mondeo 2003 évj. tdci 2000cm ( tudtommal poegot, renault megegyezik) DELPHI Az egyenetlen járás 170000 nél kezdődött, de 130000 nél keztem használni.
Nagyon örölök a panaszhoz, szeretnénk kivizsgálni a tanúság miatt. Önnek nem kerül semmibe, sőt mi fizetjük, ha a legkisebb negatívum is jelentkezik. Első lépésként járműadatokat kérünk itt a vendégkönyvbe nyilvánosan. Második lépésként a tönkrement injektorokat postán, labor analízisre. 1993 óta ön a második, akit vizsgálni kell. Az első egy MZ 125 motor volt. Majd egyszer elmeséljük ezek tanúságát is. Nagyon köszönöm a megkeresést a fejlesztő csapat nevében. Tisztelettel: Farkas Kálmán
Szép napot kívánok mindenkinek!
Gratulálok, ehhez a fantasztikus adalékhoz, csak a problémám az, hogy az összes neves és kiválló dizel üzemanyag ellátó rendszerrel foglalkozó szakember kifelyezetten tiltja ezek használatát, a magasnyomású rendszerekbe, mert kifelyezetten káros, max normál adagolósokhoz javasolják. Kérem, mielőbb vizsgálják felül terméküket, nekem ez a móka 200.000 be került.:( Természetesen bizonyítani nem tudom, de a célom csak annyi, hogy legalább a veszélyeiről is essen szó ( gyémánt fejes injektor) További szép napot!
Gratulálok, ehhez a fantasztikus adalékhoz, csak a problémám az, hogy az összes neves és kiválló dizel üzemanyag ellátó rendszerrel foglalkozó szakember kifelyezetten tiltja ezek használatát, a magasnyomású rendszerekbe, mert kifelyezetten káros, max normál adagolósokhoz javasolják. Kérem, mielőbb vizsgálják felül terméküket, nekem ez a móka 200.000 be került.:( Természetesen bizonyítani nem tudom, de a célom csak annyi, hogy legalább a veszélyeiről is essen szó ( gyémánt fejes injektor) További szép napot!
A masnyomású dizelhez a normál Spuri elegendő és a leggazdaságosabb. Fontos az állandó használat. Extrém terhelésnél SPURI JG-2 versenyadalék ajánlott. Erről részletesen olvasható ezen honlapunkon. Továbbá még ajánlom a két termékünk közötti különbségről szóló cikkünket. Sajnálom, hogy újkorától nem volt mód SPURI-val bejáratni, de még nem késő! A minőségi üzemanyag használata megtérül. Most a minuszos hidegekbe különösen jól jön majd nemcsak dermedésgátlás miatt, hanem a motorkimélés érdekében, valamint a könnyebb indítás miatt is.
:)Szépnapot kívánok!
Egy kérdésem lenne.30000km -t futott 1.3 cdti motorba melyik termékkel célszerű kezdenem.
Egy kérdésem lenne.30000km -t futott 1.3 cdti motorba melyik termékkel célszerű kezdenem.
Mint a tájékoztatókba szerepel a fagy előtt kell adalékolni a SPURI-t. A 20ezer lit.-hez 8db 5literest. Az anyag nem párolog el a gázolajba beoldva. Különben is ha a vegyi reakció a szénhidrogén konfigurációkba lejátszódik, ujabb energia közlés kellene, hogy a szén atomom magjának hőmérséklettől függő pőrgési és rezonancia szintje más pályára álljon. Tehát Előre adalékolunk. Köszi a kérdést.
Kb 20 000 liter gázolajam van( 10 00 l-es műanyag tartályban, melyet kb egy év alatt használok el. kérdésem, hogy előre öntsem-e bele a spurit, vagy csak tankoláskor. nem párolog-e el esetleg. A tél miatt gondoltam inkább az előre kezelésre. köszönöm válaszukat!
Nagyon köszönöm a válaszát továbbra is használójuk maradok mert a piros termékük tuti!!!!!Nálam már bizonyított a majdnem három éves használat alatt.
Gézának!
Igen, aki a sportosabb vezetési stílust kedveli.
Adagolás, üzemanyag ugyanaz mindkét terméknél.
Igen, aki a sportosabb vezetési stílust kedveli.
Adagolás, üzemanyag ugyanaz mindkét terméknél.
Gábornak!
Lehet, de felesleges. Amit egy széria autó sűrítési arányaiból ki lehet hozni, azt a Spuri megteszi.
A vegyi összeférhetőséggel nincs gond.
Lehet, de felesleges. Amit egy széria autó sűrítési arányaiból ki lehet hozni, azt a Spuri megteszi.
A vegyi összeférhetőséggel nincs gond.
Tisztelt Szaki Kft.
2008-as évjáratú 1,3 benzines Suzuki Swiftemben szinte új kora óta használom az Önök által gyártott Spuri adalékot (piros színűt), 95-ös Agip benzinhez rakok 40l-hez 1dl-t. A fogyasztás azonos vezetési stílus mellett kb 2-3dl-t csökkent 100km-en. A motor egyenletesebben jár és visszakapcsolni is később kell. Érdeklődni szeretnék hogy ilyen viszonylag kis teljesítményű autónál van-e értelme a kék szinű adalék használatának, ha igen milyen arányban és milyen benzinnel keverve?
Köszönöm, válaszukat
2008-as évjáratú 1,3 benzines Suzuki Swiftemben szinte új kora óta használom az Önök által gyártott Spuri adalékot (piros színűt), 95-ös Agip benzinhez rakok 40l-hez 1dl-t. A fogyasztás azonos vezetési stílus mellett kb 2-3dl-t csökkent 100km-en. A motor egyenletesebben jár és visszakapcsolni is később kell. Érdeklődni szeretnék hogy ilyen viszonylag kis teljesítményű autónál van-e értelme a kék szinű adalék használatának, ha igen milyen arányban és milyen benzinnel keverve?
Köszönöm, válaszukat
Legutóbbi hozzászólások