A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztrációüdv,
Zoolee
Előszöris, hadd köszönjem meg a válaszodat.
Edig két éve van nállam a motor, és ezen a nyáron kezdtem el használni a piros adalékot. akkor javult a menetdinamika 😀 bár most meg szükségszerűvé vált a megfuratás, mert ez rendőrségi gép volt, és ugylátszik annakidején nem lett sem bejáratva sem kimélve. Természetesen már csak jövö tavasszal fogom használni, de én szeretek midnent idejében megvenni, hogy akkor ne kelljen. és a járatást is szeretném igényesen minnél nagyobb odafigyeléssel megtenni, hogy tovább tartosn az ereje...
Akkor majd használni fogom a kék adalékot a bejáratáshoz, illetve áttérek annnak használatára. 😀
Mondcsak azt hadd kérdezzem meg hogy mit értesz a késletett nyomaték alatt?
Segitségedet előre is köszönöm! 🙂
üdv,
ZooLee
Sőt, ha most nem adalékolod, akkor később se. JG-2 dupla mennyiségben. Kímélés: kopáscsökkentés, hűtőgél, fuzionális késleltetett nyomaték, tökéletes égés, alapvetően jó üzemanyag.
Kompresszió-gyűrű első konfigurációs bekopásánál nagyon fontos.
Szeretnék érdeklődni, hogy nekem van egy 96'os Yamaha sr250-es négyütemű motorkerékpárom. Most lett megfuratva, szeretném megkérdzeni, hogy a járatás alatt is használhatnám a spurit, vagy megvárjam míg bejáródik? melyiket tudnátok ajánlani a pirosat vagy a kéket? és milyen arányban használhatom?
Segítségeteket előre is nagyon szépen köszönöm!
üdv,
ZooLee:D
Köszönöm szépen az infót. Maradok akkor a normál üzemanyagnál és a pirosnál plusz néha jöhet a kék 🙂
Egyébként most vettem a gépet és 2x tankoltam bele. 2,2-es 155 lovas 400Nm-es és 1500kg sztm az 5.3-as átlag idáig meglepően jó. Biztosan a spuri is segített, Nélküle nem fogom kipróbálni az biztos.
Eddig minden autónkban használtunk spurit , de azok benzinesek voltak. Azokban is nagyon bevált!
Köszönettel és tisztelettel, Bendegúz
A normál gázolaj teljesen megfelelő, ha a nyomatékot akarod élvezni és 4-4,5 ezerrel pörgetni, akkor a JG-2 adalékot használd, ez többe kerül, mint a piros a normál üzemanyag viszont kevesebbe.
Vagy a pirosat adagold 1,5 arányban (50 liter üzemanyaghoz 1,5 deci), ez is olcsóbb, mint a prémium üzemanyag.
Bővebben ezzel kapcsolatosan a "magasnyomású dízel..." cikkben olvashatsz.
A továbbiakban is oszd meg velünk tapasztalataidat!
Kérdésem az lenne, hogy mi a legjobb a motornak?
TDCI mondeót nyúzok és a lehető legtöbbet szeretném kihozni a porlasztócsúcsokból, magasnyomású sziváttyúból, turbóból, stb.
Érdemes prémium dízelt tankolni plusz spuri vagy elég a normál gázolaj és a spuri.
Egyenlőre most prémiumot tankoltam 2x is és piros spurit kapott az autó, mivel eleve 5,3-at fogyaszt nagy átlagban, így nem kerül olyan sokba 100km.
Köszönettel és tisztelettel, Bendegúz
Először voltak kétségeim a termékekkel kapcsolatban De engem a használat során meggyőzött.Először a Golfomban próbáltam ki(1.9 PD TDI 85kW) a pirosat majd a feleségem 1.3 CDTI corsájában is.Csendesebb és dinamikusabb lett mind a két gép.Majd áttértem a kékre.A kékkel még fokozódott a dinamizmus , nekem ez jobban bejött.A pirosat a továbbiakban a családban lévő 2db K25-ös zetorban használom-sokkal könnyebben indulnak télen a gépek!
Szerencsére Győrben a Nádor benzinkúton korrekt áron kapható mindegyik(piros 2500ft a kék 4400ft/500ml)
A helyzet megoldódott, egy másik boltban találtam spurit! 🙂
Köszönöm a segítséget!
Kalocsán és környékén, miért halt ki a spuri adalék?? Csak a konkurencia szándékosan nem írom le- kecskeméti cég- nagyon antiautós kiszerelésű löttyét lehet kapni. Kérdés a következő- lesz még errefelé spuri?
Választ előre is köszönöm!
Én elektromos adagolós dízel autóba használom a Spurit,nekem az adagoló rendszer kenése számít a legjobban.Kenőképesség szempontjából a piros vagy a kék a jobb?
Köszönöm előre is a segitséget.
Természetesen ugyanúgy használható a kétütemű járműveknél, gépeknél, mint a négyüteműeknél.
Legutóbbi hozzászólások