Vendégkönyv - Spuri Adalék
×
Kosaram
Kosárban lévő termékek
A kosár üres.
Töltse meg kosarát
Vásárlásbdfg
Ft
A szállítás és az adók újra kiszámításra kerülhetnek a pénztárnál.
Ft
Tovább vásárolok

Vendégkönyv

A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!

Regisztráció
2190 bejegyzés.
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.01.29. 20:39
Nagy Zsolt-nak!
A SPURI 1,5 szeres és a JG-2 normál adalékolás között már kevés a különbség, de van!
Mégpedig a további extrém kenésbe van, ami természetesen nem sok, de sokat számít pld. nyári kánikulában, vagy helytelen motormüködésnél. szerintem ha a nyomaték nem fontos, akkor csak a kánikulai napokon használd a JG-2 kéket. Télen sem tesz rosszat, de felesleges pénzkidobás, ugyis tudom abból is beleöntitek a 1,5 decit. Most magunk ellen beszélek, de így tisztességes!! Köszi a kérdésed. Farkas Kálmán
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.01.29. 20:25
Nem tudom hogyan szólítsalak, így E85 érdeklődőnek írom!
Sokat segít az általad említett elektromos átalakítás, főleg a reggeli mínuszokba. Mivel az injektorok kihegyezett teljesítményre gyártottak, ezért eltolt benzin befecskendezés marad ilyen módon. Az E85 nagyon nagy mennyisége homogén folyadék, ezért a szekvenciális expanzió sérül. Tehát még több komponens kellene az égési oldalon. Az a probléma, hogy előszőr a E85-be elég a bekevert indító benzin és később ég el az etanol. Ebből az következik, hogy nincs elégetlen másik fázisú utolsóként elégő anyag ,ami kenőanyagként műküdik.
El nem égő anyaggal pedig ne próbálkozzatok, mert a katalizátornak annyi lesz. Tilos a kétütemü és egyéb olaj. Megoldás csak az hozza, hogy már a kutaknál külön rétegezetten adalékolni kell a E85-öt. Ráadásul a brutális oktánszámot is ki lehetne használni. Motorkarekterisztika!!!!!!!
Továbbá előgyújtás szögét sem ártana nagyobbra venni. Minden összefügg mindennel!!!!
A korábbi válaszomba írtam kis türelmet kérek, már dolgozunk az ügyön. És úgy néz ki rövidesen valamelyik kútnál már hivatalos SPEC SPURI-s JG-4 adalékolású E85-öt tankolhatnak. Hamost ez a teszt még 1-2napon belül exrém hidegbe megelégedett vevőket szül, akkor megkezdődnek az ár és nagyipari gyártás egyeztetései. Mi néhány nap múlva mindent intézünk, rugalmasak vagyunk. A mi tesztjeinknek átlaga -10-14cfok közöt harmad annyi indítózás kellett. A fogyasztás pedig a 25-31% többletrről 11-18% közé esett. Még azzal kell megküzdeni egyes motoroknál, hogy az alapjárat Kb. 20%-kal kevesebb lett. Tudjuk ez a teszt túlbiztosítása miatt van. De igy a karburátoros és a központi injektorosoknál is megfelelt! Minden konstrukcióra nehéz átlagot gyártani. Tehát türelem még 1-2hét!! Köszönöm és regisztrálj ha lehet és tovább konzultálunk. Farkas K.
Nagy Zsolt Nagy Zsolt írta ekkor 2010.01.29. 09:29
Tisztelt Spuri!

Csak egy kérdés: common rail dízelt használok és nem sportosan! Igazából a motor élettartam a fontos számomra. Piros vagy kék legyen az adalékom?
Most pirosat használok. Télen 1,5 deci/50L ahogy olvasgattam és minden szuper, de igazából szívesen beleteszem a kéket is, ha kenésileg többet tud?!
Ár nem igazán szempont.
Köszönettel és tisztelettel, Zsolt
?s=32&d=mm&r=g írta ekkor 2010.01.28. 15:21
Üdvözlöm!

Az E85-el kapcsolatban szeretnék kérdezni egy dolgot.
Ha jó vettem ki az írásukból és az egyéb helyen fellelhető olvasmányokból, hogy ha tisztán E85-el szeretnék járni akkor kell külön vezérlés mint ami pl a E85Power-esek is árulnak?

Plusz még azt szeretném kérdezni, hogy ha veszek egy ilyen ecu-t amit rákötnek a gyárira és én tudom szabályozni akkor elvileg semmije negatív következménye nem lesz a motorra nézve annak, hogy tisztán E85-el fogok járni?

Mivel idáig is 0km-es kora óta rakom a kocsimba a piros spurit így ezután is szeretném bele tenni, ami ha jól olvastam nem fog semmilyen káros következménnyel járni, plusz még segíteni fog az alkatrészek kenésében is. Ezt jó gondolom?

Válaszát előre is köszönöm!
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.01.21. 18:00
Tominak!
Alap 1dl-nél 1oktánt, de a tiszta belső felületk már 2-3 okttánt is jelent. Kisérletiről beszélünk. A motoroktánt pegig közelebb hozza a kisérletihez, ami az érdekes. Valamint van még az indítási oktán ami a spurinál fertelem így nem is írom le. A gyakorlatban ezek váltakozását érzitek, hiszen nincs felesleges szikra előtti égés. A legtöbb járműbe viszont 10-11körüli a sűrítési arány, tehát nem itt van a lényeg. Az oktánszámok nem jelentenek sokat csak néhány extra járműbe ahol az elektronika okosan állít mindent. És nemcsak a gyújtást, keverési arányt, hanem az egész levezénylést a motorban. Sportkocsik, versenyautó donorok tudják. De igazán egy Motec 8oo-asnál kezdődik a jó compjúter a régi iskola szerint. Ez kb. olyan 1millió körül van. Persze egy igazán jó versenymotor programozó pedig létszügséglet. Tehát a benzinek egyik jellemzője csak a kisérleti oktánszám! A többi paraméter ugyanolyan fontos manapság! Kopáscsőkkentők, habzásgátlás, gázosodás csökkentők, hőstabilizátorok, szekvenciális leválasztók, gyantásodás gátlók, hűtőgél komponensek, polirozást segítők /slicium-korund képzés/, jegesedés gátló, vízdiszpergátorok, oxigenátok, és még sok más fontos jellemző. Ha csupán az energia tartalmát vesszük az üzemanyagoknak, már sok az eltérés. Hihetetlen, de ha azt tudod hogy kétszer ugyanazt az üzemanyagot nem lehet előállítani! Csak akkor látnánk ha megszámolnánk egy kis részben a szén, hidrogén és az oxigén arányát atomi szinten. A molekula konfigurációt energia pályáiról nem is beszélve. Bocs a sok kifejtésből, de minden összefügg egymással. Üdv. Farkas Kálmán
Tomi Tomi írta ekkor 2010.01.20. 04:33
A másik ezt elfelejtettem, a problémás spuri adagolást én úgy oldottam meg, hogy ha már van egy üres flakonod azt ne dob el, hanem abba bele tudod önteni előre a kivánt betöltési menniséget, és tankolásnál azt kell csak mind betölteni és nem kell nézegetni menni is az annyi!
Tomi Tomi írta ekkor 2010.01.20. 04:24
Tisztelt Szaki kft!

Jónak tartom termékeiket, nálam konkrét példa igazolta tisztító hatását a spurinak,olyan autóba kezdtem locsolgatni, amelybe tudtomon kívűl kiigtatták a gázolajszűrőt, pár hét és az autó szinte használhatatlanná vált, gondolom teljesen telement kosszal a rendszer, és a motor. Legenyhébb esetben is adagolócserére készültem. Szűrő bekötése után mostmár mind1 alapon kapott egy dupla adag spurit teletankhoz, és teljesen meggyógyult a beteg, még az adagoló is túlélte. Másik tapasztalat JG2-vel kicsit túladagolva megtáltosodik a benzines autó, érdemes kipróbálni!

Kérdésem a következő: JG2 versenyadalékkot milyen arányban kell keverni 95-ös benzinhez hogy 98-oktánszámosat kapjunk? Az alap 50literhez 1dl JG2 kb mennyivel emeli az oktánszámot?
Válaszuk köszönöm!
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.01.19. 20:57
Göbi-től jó ötlet. És ez nagy fordulat után, már meleg motornál és hideg szívócsőnél elégtelen üzemelésnél jegesedést okozhat. A pára lecsapódik kevés a levegő, dús az üzemanyag innen is lehet a többlet fogyasztás. Olvad-jegesedik-olvad és így tovább a hullámlépcsőn. Várjuk a fejleményeket! Visz-lát! F.K.
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.01.19. 20:29
Varga Csabának! Mivel hasonló autóval rendelkezők nem válaszoltak, ezért késve, de megnyugtatom válaszommal!
Ha minden géposztályban és márkában bevált nem kell aggódni. A SPURI azért van, hogy ami hiányzik az üzemanyagokból, azt visszapótólja. Mi tulajdonképpen a minőségi üzemanyagot alakítjuk ki. A nagy forgalmazóknak nem érdekük, hogy 2-14.000ft körüli alkotókat tegyenek bele csupán sikerélményből. Nos nekünk is van nyereségünk nyilván, de úgyis visszafejlesztjük az új kisérletekbe. Tehát semmit nem számít. Talán sok közeli ismerőseink azt hiszik, csak a sikerért dolgozunk. Gondolkodjunk el részben lehet igazuk van. Mit ér az élet sikerélmény nélkül ezt bevallom! Nyilván furcsának gondolja bárki, de ha élményt tudunk nyújtani fanatikus csapatommal bárkinek már megérte. Összegezve aki vesz egy SPURI-t a fejlesztés egy újabb szikráját pöccinti meg, jobb és jobb termék irányába. Ez a mosópor hagyományos eladási szövege! De!! Rengeteget fejlődtünk a technológiában. Gondoljuk meg azt a tényt, hogy profi programozókkal karöltve neves versenybenzin gyártókat átugrottunk helyből. Hogy mégis csak egy része használja a versenygépekbe az egy más történet. Lobbiharc, értetlenség, megfélemlítés, tudatlanság, korrupció, hitetlenség, félelem, bérelt az autó, tipikus a magyar történet, ugye ismerős............. Igen, ha úgytetszik a SPURI elsősorban kenőanyag aminek vannak pozitív mellékhatásai!! Nemhogy büszkék lennénk rá, hanem el is szeretnék a hatóságok taposni a SPURI-t!!!! Sajnos itt még az igazságot sem írhatom le, mert többször megsuhintott a híres Gazdasági Versenyhivatal, úgy hogy Földesúr módjára a panaszomra nem is válaszoltak, de a bíróságon minden szinten elbuktak. És itt nem egy senki Farkas Kálmánról van szó. A többszázezres vásárlói tömeg bizonyít, hogy jóúton járunk! Tovább dolgozunk a honfitársaink érdekében. Ha már nagynehezen kiizzadja az kiválasztott autóját, legalább a kopáscsökkentés és más előnyök miatt a magyar szenyég embernek sokáig tartson az autója, és örömét lelje benne! Ez hajt minket előre!! És ez nem kevés. Tudom azt gondolják a multik és szekértolóik: ŐRÜLTEKKEL NEM ÉRMEMES VERSENYEZNI!! Nos nem is próbálnak. A vásárlóink első bizalmát meg kell hálálni, amikor előszőr kipróbálja valaki a termékeinket! Ennek szellemémen dolgozunk tovább. Köszöszönöm, hogy eddig is elolvasta! Farkas Kálmán
Göbi Göbi írta ekkor 2010.01.19. 19:42
Sziasztok!
Fábia témához szólva! Két éve volt egy 1,5-ös Mazdám, ami szintén ilyeneket produkált. Kb. 3 hónap szerelőtől szerelőig járás után kiderült teljesen véletlen, hogy folytószelep pótméter hiba volt. Jelenséghez annit még, hogy míg nem volt üzemmeleg, addig jó volt, de utána balesetveszélyes... Nézzétek meg azt is, hátha. Sok sikert! Laci
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.01.18. 20:28
Megkeresésre Fábia ügyben a következőket ajánlom. A jó üzemanyag az fogalom!!! Gyorsabban van eredmény JG-2 versenyadalékkal, kicsit későbbi a felkonfigurálás a normál piros SPURI-val. Legtöbb megtakarítást viszont legolcsóbban a piros normál adalék hozza. Fő szempont a hosszantartó motorkimélés, valamint az alkatrészek védelme. Minden tankolásnál kell használni pláne, ha számít a kevesebb fogyasztás. A kenőanyag több a JG-2-be, az extrém verseny igénybevétel miatt. A hatás komplex itt ezt nem írnám le mégegyszer. Ezen a honlapon a müködési mechanizmus, valamint minden funkcionális előny szerepel. Az is tény, hogyha nem az üzemanyag miatt van a baj, akkor máshol kell keresni. Pld. gyújtás, vezérlés stb. Kérem a végeredményről az olvasóinkat tájékoztassa. Jó tapasztalat lehet! Köszönöm előre is. Farkas Kálmán
ccsabika ccsabika írta ekkor 2010.01.18. 10:55
Szia
1,2 benzines Skoda Fábia.
Induláskor megtorpan , egyenletlen alapjárat, megnőtt a fogyasztása is.
Milyen terméket ajánlotok hozzá? Egyszer vagy folyamatosan kell használni?
Köszi Csaba
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.01.16. 19:55
Szabolcs! Kétütemü olajat semmiképp ne! Meg motorolajat se. A SPURI többféle réteges felső kenőanyagot tartalmaz. A speciális E 85 adalékolásáról már tárgyalunk kútakkal. De sajnos nem mondhatok többet. Kérünk egy kis türelmet, és nagyon kiváló minőséget fognak kapni legtöbb biokútfejnél egy remek magyar találmány segítségével. Sok jogszabálynak és bürokráciának kell eleget tennünk. Gőzerővel és hatékonyan dolgozunk az ügyön. A leghatékonyabb anyagot a régi megkövült paragrafusokon, rendeleteken nehéz átpasszírozni. És még az MSZ előirásait sem frissítik elég sűrűn. de sorolhatnám mennyi gátugrásra kényszerítenek. Igérem nem adjuk fel, Európának megmutatjuk a magyar példát! Addig is 50-50% +SPURI kétszeres. ÉS MÁS SEMMI!!!! Igy nem lesz baj! Kérdés az, hogy így megéri-e? Köszönöm az igen aktuális kérdést. Farkas Kálmán
Kámán Szabolcs Kámán Szabolcs írta ekkor 2010.01.15. 07:18
Nekem egy kicsit OFF kérdésem van.
Régóta gondolkozom az E85-ön, itt is tettem már fel ezzel kapcsolatban kérdéseket, elolvastam a cikkeket, s más oldalakon is utánanéztem.
Tudom, hogy jobb eredményt lehet elérni, ha az ember beépítteti vezérlőt, bár a legtöbb jármű megbirkózik az 50-50%-os aránnyal.
Próbálkozásaim voltak, 0,4% spuri bekeverésével. Teljesítmény, nyomaték és (természetesen) a fogyasztás is nőt...
Egyetlen dolog van, amitől félek, mégpedig az, hogy "száraz". Félek, hogy a 3 éves kocsim motorját hamar(abb) tönkretenné, elkoptatná.
Lehet erre megoldás, ha az üzemanyaghoz nem csak a spurit (piros), hanem egyéb adalékot, pl. a kétüteműekhez való "olajat" adagolom?
Ezzel összefér a spuri?
Nem tesz kárt a motorban a kétütemű adalék?
Bár az árát nem tudom, s lehet, hogy ezzel az adalékkal már drágább lenne az E85+Spuri+Adalék, mind a 95-ös benzin 🙂

Az egyik kocsiban mindenképpen szeretném kipróbálni. Van egy 3 éves Peugeot 307 SW, és egy 13 éves Fiat puntó.

Előre is köszönöm a segítséget.
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.01.10. 21:13
A flakonra válaszolva rég óta dolgozunk az újabb réteges műanyagon. Az átdiffundálás és anyag sajátosságaira megoldást találni nehéz, de 2011-re meg lesz oldva! -MÁS- A kétütemű olajat gázolajba keverni nem javaslom, de a szakirodalom sem. Erről összetételénél fogva elemzést fogok írni. De később. A témafelvetést azért köszönöm mert sok lakosnak fordul meg a fejében, és később be,számoltak a nagatív tapasztalatokról is. A fordó adagolók később, a magasnyomású szivattyúk hamarabb beadták a kulcsot. Az utánégetőkről pedig nem kell ecsetelnem hosszan. Örülök az részvételhez, csak így jutunk előre! Köszönöm! Farkas Kálmán
fisi fisi írta ekkor 2010.01.10. 20:24
No akárhogy is, de a spuri flakonja sokkal jobb mint a kokurencia hasonló termékéé!!
Tapsztaltam- azt az idióta mgoldást- első tankolásnál rögtön a fél flakon a földön hevert. nem kis agyvérzést okozva!!!:)
varga Csaba varga Csaba írta ekkor 2010.01.08. 15:31
Tisztelt Hozzászólók és Szaki Kft!
Érdekelne,hogy esetleg valakinek van-e tapasztalata a szintetikus kétütemű motorolaj/pl castrol racing/alkalmazásával kapcsolatban téli körülmények között gázolajban? 100 literbe 0,5 dl-t javasolt az injektoros. Mondjuk én adagolósba tenném, de mi van a common rail-ekkel valamint a katalizátor?
Érdeklődve várom a válaszokat!
Tholt Róbert Tholt Róbert írta ekkor 2010.01.08. 10:43
Nem tudom, hogy kivitelezhető lenne e egy olyan flakon kidolgozása, mint amit az ólom pótlásához használnak (pumpálni kell egy felső tartályba, ahonnan be lehet önteni a tankba). Igazából a hosszú nyak is megmaradna (bár magas lenne a flakon, de nem hiszem, hogy ez túl sok ember zavarna). Az részemre még nem is annyira bosszantó, amikor végig csorog a flakon nyakán, mint az, hogy pontosan mennyit is tettem már bele és még mennyit kell?

Köszönöm, hogy meghallgattak!
Varga Csaba Varga Csaba írta ekkor 2010.01.08. 09:21
Tisztelt Szaki kft!
Elégedett használója vagyok a piros terméknek(Seat adagolos TDI, Tranzit adagolós, és C-max common rail). Érdeklődéssel olvastam a Búza tamás hozzászólást. Sajnálatos az eset!Hozzáteszem kicsit meg is ijedtem, mivel szeretnék 1-2 éven belül kategóriát váltani és BMW 320 D gépkocsit venni. namármost ebbe bele merjem majd tenni? Mi van ha valami hasonló gond támad , mint a mondeoval? Egyáltalán, muszáj tudnia a szakszervíznek, befecskendezősnek, hogy használom a spurit? ki tudják -e mutatni, hogy használom?
Köszönettel: Varga Csaba
SZAKI KFT. SZAKI KFT. írta ekkor 2010.01.07. 21:12
Adagoláson sokat vívódtunk, tudjuk beöntés után az oldalán végig folyik az anyag. Adagoló pohárba töltve a probléma megmarad, viszont nem lehet beönteni, mert hiányzik a hosszú vékony nyakrész. Egyes személyautóknál a vizszintes tankcső hosszú. Röviden szólva minden jó ötletre vevők vagyunk. Cél ne drágitsa a SPURI árát jelentősen és vevőcentrikus legyen. Ezért vezettük be a kicsi 125ml-est. Bár ez a sok müanyag plusz flakon környezetvédelemnek nem tesz jót. Mégis hihetetlenül emelkedik a forgalma. Kb sejtjük miért, de egyszer erre is kitérünk. Köszi a felvetést! Farkas Kálmán