Vendégkönyv - Spuri Adalék
×
Kosaram
Kosárban lévő termékek
A kosár üres.
Töltse meg kosarát
Vásárlásbdfg
Ft
A szállítás és az adók újra kiszámításra kerülhetnek a pénztárnál.
Ft
Tovább vásárolok

Vendégkönyv

A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!

Regisztráció
2190 bejegyzés.
Göbi Göbi írta ekkor 2010.02.22. 18:38
Tisztelt Felhasználótársak! Amint tehetem olvasom folyamatosan a vendégkönyvet. Mivel más is így van vele, és a látogatottsági számokat nézve 150-180 fő/ nap, így kérnélek titeket, hogy a személyes adataitokat ne írjátok ki nyilvánosan. Inkább egy emailben a Szaki Kft elérhetőségére. Biztos vagyok benne, hogy ők bizalmasan kezelik. Elnézést, ha valaki ezzel nem ért egyet, csak szerintem ezek magánadatok. Üdv,
Göbi
Balogh Tamás Balogh Tamás írta ekkor 2010.02.22. 15:38
Üdv!

Ha nem vagyok pofátlan, kérhetnék én is spuris matricát a kocsimra és édesanyáméra?
Én is már 4 éve használom a spurit, a régi kocsimba is tettem, a mostaniba pedig 0Km-es kora óta!
Most már több mint 50000km van benne és semmi baja, és keveset eszik!
A kocsim egy 2007-es swift sport kicsit tuningolva.
Tavaly nyáron csináltam vele egy 5,7L/100km-es átlagot 1 tankra vetítve Agip98+piros spuri kombóval(99%-ban ez van amúgy mindig a kocsiban)!
De átlagba nyáron vagy is amikor már jobb idők vannak 6-6,2L az átlagom, télen meg olyan 6,2-6,5 körül van.
Soha nem gondoltam volna, hogy egy 1,6-os sportos géppel ilyen fogyi adatokat lehet majd produkálni. Persze ehhez az is kellett, hogy átalakítsam kicsit a szívó és kipuff részt, de gyári állapotban is kevesebbet evett spurival, csak akkor olyan 7L volt spurival, és 7,5 nélküle.

Én csak ajánlani tudom mindenkinek, és ajánlom is, már nem 1 ember rászoktattam a használatára! 🙂 🙂

Címem: 2870 Kisbér Patak u. 12.
Név: Balogh Tamás

4db 13cm és 2db 30cm kérnék ha megoldható.

Köszönöm!

Ui.: Nagyon várom az etanollal kapcsolatos fejleményeket, mert ugrásra készen vagyok az elektronika megvételére, de szeretném, hogy a motor megfelelő védelme megmaradjon!

Kérdés: Ha a kutakon a spuris adalékkal ellátott etanolt lehet majd kapni akkor nem lesz szükséges plusz piros spurit önteni bele, vagy a még jobb hatás elérése érdekében továbbra is ajánlott lesz?
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.02.21. 23:09
Tájékoztatás!
A termékeink ára évek óta változatlan. Még a jövedéki adó változások miatt sem emeltünk, de ezen a honlapon szereplő ajánlott árak kiolvashatók! Hogyha valamely termék forgalma beindúl nem biztos, hogy a kereskedelmi partnereink jól gondolkodnak. Mi erről nem tehetünk!
Másrészt ez még nem vészes. 250lit.-hez vissza osztva literenként filléreket jelent. A 10%=25lit a megtakarítás. Ez kb. 7500ft gázolajnál. Benzinnél többet jelent! Levonva a beszerzési árát 5000ft haszon marad.
Tehát 100 vagy 200ft beszerzési árkülönbözet nem olyan vészes!
A másik oldalon pedig van etika is! Ahogy olcsóbban odaszoktattuk a vevőt, ne emeljünk árat, pláne ne fogjuk a gyártóra! Mindenkihez a gyártó képviselője megy! Ezzel másnak nem lehet kereskedni.
Csak aki nálunk le van írva a képviseletek menüpontba. És kalap-kabát! A JÖVEDÉKI dolgokkal nem lehet viccelni! Minden amit az üzemanyaghoz tesznek az után jöv.adót kell fizetni és megfigyelt termékké válik! Bármilyen kicsi mennyiségben! Csak azt nem értem, hogy a tankba lecsapódott káros kondenzvizet miért nem adózzák meg????
Köszönöm a felvetést! Üdv. Farkas Kálmán
fisi fisi írta ekkor 2010.02.21. 22:12
Üdv!

Hogy a véres f..a ment fel a piros Spuri ára 2600 ft- ra??

Lassan ezzel is le kell állni ha jó- ha nem jó..
Lukácsi Szabolcs Lukácsi Szabolcs írta ekkor 2010.02.20. 19:58
Tisztelt Farkas úr!
Megkaptam a csomagot , köszönöm szépen.
Üdv:
Lukácsi Szabolcs
hódi jános hódi jános írta ekkor 2010.02.19. 12:48
köszönöm a választ, ki fogom probálni.
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.02.19. 10:53
Motorkerékpárhoz Írom!
Igen, minden belső égésű robbanómotorhor használható.
Léghűtésnél különösen jól jön az egyenletes, csökkentett üzemi hő. Ezt a hűtőgél, a többfúziós robbanás, valamint a kopáscsökkentők teszik lehetővé. Részleteket a termékeknél lehet olvasni. Ez a hosszantartó motorok létfeltétele is. A jó üzemanyag az fogalom!
Ajánlom a SPURI JG-2-est, 50lit/1dl adalékkal. Motorosoknak való pont a 125ml-es kiszerelés! Majd kiváncsi leszek, mi lesz a tatasztalat!
Köszönöm kérdésed! F.K.
hódi jános hódi jános írta ekkor 2010.02.18. 22:18
Tisztelt Gyártó.Nagy köbcentis injektoros,kéthengeres léghűtéses motorkerékpárhoz,használhatom-e az adalékot?:
Lukácsi Szabolcs Lukácsi Szabolcs írta ekkor 2010.02.15. 20:14
Üdv Mindenkinek!
Farkas úr!2db 13cm-es és ha lehet 1db 100cm-es matrica kellene.
Lukácsi Szabolcs
9200 Mosonmagyaróvár Új utca 11/1
Előre is köszönöm:D:D
SZaki kft SZaki kft írta ekkor 2010.02.15. 19:30
Jó hír a benzines autóknak, avagy csak lesz áttörés a bioetanollal!
Öröm, hogy 1-2 nap és nem kell kutyulászni, hogy jó legyen az E 85 üzemanyag! Több forgalmazó is versenyt fut érte!!!! Reméljük mindenki jól jár az úttörő anyaggal. Képzeljük el mikor a nagyok majd nem kapják meg az elsők kedvezményét! Az országunk sok etanolt tudna előállítani, de kihasználatlanok a lehetőségek! Már most is sok maszek ugrásra készen áll az étolajgyártáshoz hasonlóan. Nyers napraporgó étolaj hidegen sajtolva 140ft-ért és hozzá JG-7 és elmúlik a lángos szag. Vagy nincs sültkrumpli illat! Ha hozzá tennéd a jövedéki adót még így is rentábilis. Csak Európa nem akarja, hogy függetlenek legyünk!
A keményzsír eltüntetése, hasznosítása már megvan!!!
De a keményfejűek eltüntetése még egy kicsit várat magára. A MAGYAR NEMZET FELEMELKEDÉSE a szürkeállománya által majd egyszer megvalósul!
Legyünk türelmesek egyszer lehetünk ÖNELLÁTÓK is minden energia szinten. Jaj, de mi lesz a mostani zsíros BÜDZSÉK-kel, az importőr gurukkal. Bele sem gongolok mert jajjjjj!!!! Tehát előre etanol, előre biodízel!! A megoldás megvan csak akarat kell hozzá!! Ehhez szóljatok hozzá! Köszi! Farkas Kálmán
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.02.15. 18:56
Lukácsi Scabolcsnak!
Légyszi postacímet irj, mert így nehéz lessz postázni. Ja igen mekkora legyen a matrica? Hosszra mondom: 13cm vagy 30cm esetleg 100cm és hény darab?
Köszi F.K.
Lukácsi Szabolcs Lukácsi Szabolcs írta ekkor 2010.02.14. 09:27
Az elérhetőség lemaradt:szabolcs.lukacsi@gmail.com
Lukácsi Szabolcs Lukácsi Szabolcs írta ekkor 2010.02.14. 09:25
Tisztelt Farkas úr!
Szeretnék kérni 2db SPURI matricát az autóimra.A termékeik kifogástalanok! Lukácsi Szabolcs
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.02.13. 19:58
Még valami a NIKASIL blokkal kapcsolatba. Mivel vevonatos galván ötvözetről van szó a levált részeket nem javítja ki, de a keletkező sziliciumcarbit polírozó hatása csak segít a hengenfal ötvözeti bevonatán. Ez köztudottan a MAHLE találmányú nikkel-alu-szilícium könnyűsiklású fém bevonat. Hőfeszültség kevesebb lessz! Köszi F.K.
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.02.13. 19:18
Viktornak Írom!
Nyugodjon meg, csak jót tesz neki! Ha jól emlékszem ezen motornál a hengerfejek egyenetlen hűtési viszonyaival szokott konstrukcióból eredő gond lenni. De csak ritkán, amikor néhány paraméter összeesik.
Pontosan nyári meleg piros lámpánál, plussz a motorolaj használtabb mivolta, a köpőkék gyengébben dolgoznak a hősokk után alapjáraton.
A hőgomba kapcsolóig ilyen hirtelen nem tud eljutni a forróbb hűtőfolyadék.
Megoldás lehet, a SPURI azon hűtőgél képződési tulandonságai, mely után méréseink szerint a kipufogó torokgáz 50-80 C fokkal kevebb. Most télen viszont kicsit később melegszik fel a motor ez hátrány. Kopni pedig nem fog jobban a benne lévő kopáscsökkentő anyag miatt. A több fázisú robbanás is segít a viszonyokon. Talán még annyit, hogyha állandóan fogja használni a SPURI-t akkor a jobb gázolajra kicsit be kellene állítani az autót. Előtöltést lehet nagyobbat adni neki. Nálam a gyári érték 8%-a a jó. De itt kb 6% kell mert amúgy is a BMW jó gázolja konstruál. Várom a tapasztalatokat!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.02.13. 18:49
Tisztelt Varga József!
Ezért már érmemes dolgozni a kis csapatunknak! És külön örülük, hogy a sok más egyéb adalék csalódások után hitt a SPURI-ba. Azt szoktuk mondani, hogy a jó üzemanyag az "fogalom".
Ha két-három ezrelékbe is ezt tudja, akkor el lehet képzelni a versenybenzint! Nos, ez már csupán ár-érték arányon múlik. Kiemeldő még a tisztító hatás mellett a kenőképesség!
Gondolom ez hallatszott a motorhangról??
Mostmár csak a folyamatos használat a lényeg. Bár 1-2 tankolás kihagyásánál még nem lehet nagy visszaesést tapasztalni. Ezért vannak úgy az emberek, hogy megjavult az autó mostmár nem kell SPURI.
A tanktól a kipufogó végéig viszont lassan ismét kezd koszolódni a rendszer, nincs benne SPURI. Takarítás ehhez képest gyorsabb. A fogyasztásról pedig nem szoktunk beszélni akkor, ha valaki imádja a nyomatékot és a teljesítményt. Így azzal fejezem be:
A SPURI legyen veled!! Üdv. Farkas Kálmán
Molnár Viktor Molnár Viktor írta ekkor 2010.02.13. 18:26
Tisztelt Uraim!
Ma Vettem a feleségem 2.5 TDS BMW-jébe Spurit(JG2). Az autót 147.000 km-el vettük, most 300.000 van benne. A motorhoz az olajcseréken és 1x izzítógyertya cserén kívűl a 7 év alatt nem kellet nyúlni, de hangosabb, mint amikor vettük, talán ez érthető is, de adok egy esélyt a Spurinak majd írom a tapasztalatokat.
Viszont addig lenne egy kérdésem a gyártóhoz. Van egy 3000ccm v8-as BMW-m NIKASIL blokkal, ami közismerten kényes az üzemanyagra. Pl. magas kéntartalomnál kilyukad. Az autó a gyári menettulajdonsági adatokat magasan veri, szóval kopásnak semmi jele, de szivesen kiprobálnám a Spurit ennél az autónál is, csak mi a garancia arra, hogy nem csinál bajt a NIKASIL blokkban? Várom válaszukat és én is írom tapasztalataimat. Üdv.
Varga József Varga József írta ekkor 2010.02.12. 19:23
Tisztelt Farkas Kálmán!

Ígértem, hogy vissza szólok a hondával kapcsolatban. Szóval megcsináltam a leírtakat és hihetetlen változások történtek. Már az első tankolás után éreztem, hogy alacsony fordulaton már jobban megindul. Ezután jött, hogy egy kicsit oda léptem neki és nagyon ment. Megjött a nyomaték és hihetetlenül jobban húz az autó. Sokkal hamarabb felpörög illetve jobban reagál a gázadásra. A legszebb az 5000 köröl történik. Nem gondoltam volna, hogy ilyen gyenge volt előtte az autó. Már túl vagyok lassan a második telitankon és őszintén mondom, hogy ez egy remek termék. Nekem nagyon sokat javított az autómon. Ez úton is szeretném megköszönni a segítséget és a jó tanácsokat. Ajánlom mindenkinek mert tényleg jó.
Üdv,
Varga József
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.02.11. 20:57
Igazán örülök, hogy ilyen boltossal találkozott!
Kevés az a kereskedő, aki majd mindenkinek elújságolja mit tapasztalt. Van kivétel azért sok, és minden tiszteletem nekik. Mamár több helyen alapvető élelmiszer szerűen forgalmazzák, mint kenyeret és a tejet!!!
Néhány házzal odébb pedig egy másik ker. egységbe pedig 2db is 2éve rárohadt. Nem vagyunk egyformák.
Mi azt szeretnénk, hogy a kereskedők és az Önök kapcsolata öszinte legyen!
Hihetetlen hogy 2heti körúton egy utcán belül 8o-120 db különbség is van két autósbolt között. Mitől lehet???
Pedig az ára szinte ugyan az! Nehéz úgy tájékoztatni a vevőt, hogy ne legyünk tolakodók! Később viszont íme a hálás vásárló. Mi elmondjuk minden partnerünknek, hogy ebből jó forgalmat lehet produkálni és folyamatosan. Így a vevőinknek az ellátása biztosított lenne! Ezen dolgozunk, és ez nem kevés feladat. Addig is balesetmentes vezetést kivánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Terbe Sándor Terbe Sándor írta ekkor 2010.02.11. 19:47
Üdv!
Én is nézegettem más gyártók termékeit (STP) de semmiféle leírást vagy tapasztalatot nem találtam róla. A spuri honlapját és itt a hozzászólásokat végig átolvastam, és több fórumot ahol írtak a spuriról, és szinte mondenhol csak jót olvastam. Ezért a múlt héten sikerült vásárolnom is először, egy helyi (Baja) autósboltban. Az eladó hölgy egyébként azt mondta hogy állítólag nagyon jó "szer", sokan viszok. Egyelőre csak egy 125 ml-es kiszerelésűt vásároltam, bele is borítottam az autóba (1994-es Audi 80 1.9 TDi 90 lóerő) Óra szerint 272 ezer kilóméter van benne, ed kitudja hányszor tekerték már vissza. Nálam 1 éve van az autó, azóta 12 ezret raktam bele. Sok kilómétert még nem mentem a spurival, egyelőre csak városban kb 50-et, de amit észrevettem hogy sokkal csendesebben jár a motor, és reggel indításkor -5 fokban nincs már olyan hangja mint egy román traktornak, hanem teljesen normális. Szóval engem meggyőzött a Spuri, ennyit megérdemel az autó, és nem vág földhöz. Kíváncsi vagyok nyáron hosszabb utakon hogy fog viselkedni. Eddigi legnagyobb fogyasztásom 7 liter volt 4 személlyel, tele csomagokkal, autópályán 140-el folyamatos klíma mellett (Baja-Nyíregyháza)
Aki kételkedik a Spuriban, az bátran próbálja ki szintén egy 125ml-es flakonnal, jobban megéri mint prémium üzemanyagokat tankolni horror áron.