Vendégkönyv - Spuri Adalék
×
Kosaram
Kosárban lévő termékek
A kosár üres.
Töltse meg kosarát
Vásárlásbdfg
Ft
A szállítás és az adók újra kiszámításra kerülhetnek a pénztárnál.
Ft
Tovább vásárolok

Vendégkönyv

A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!

Regisztráció
2190 bejegyzés.
Varga Csaba Varga Csaba írta ekkor 2010.07.13. 15:09
Tisztelt Farkas Úr!
Köszönöm a választ! Lenne még egy kérdésem. Szakszerűen,műanyag tartályban tárolt,Spurival kezelt gázolajat meddig tárolhatok ,minősége veszít-e valamit, káros lehet-e, ha mondjuk két év mulva használom fel?
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.07.12. 12:05
Varga Csabának!
Nem kell aggódni, a jó üzemanyag az fogalom. A motoroknál ez sosem árt. A dizel fordnál óriási műszaki egyéb problémák voltak, a felhasználó telefonon bevallotta.
Új korától érdemes az autókba használni. Nagyon helyesen jártatok el. Hogy SPURI nélkül milyen lett volna így nem tudjátok meg. De a hosszantartó, biztonságos élettartam sok-sok km után kiderül. A gépkönyv szerinti fogyasztáshoz is lehet viszonyítani. Ez a motor állapotára is utal. Bár újnál várni kell olyan 10-20e. km-t.
Csak termékek rovatba írt funkciókat olvasd el. Innen sok minden kiderűl.
Most ebben a kánikulai időben nagyon jól jön a hütött üzemmód, többfúziós robbanás, és az üzemanyag megégése elleni stabilizációs összetevők. További szép napot! Üdv.
Farkas Kálmán
Varga Csaba Varga Csaba írta ekkor 2010.07.11. 21:09
Tisztelt Szaki Kft!
Érdeklődnék, hogy a pár hónappal korábban Buza Tamás által megírt Mondeo injektor (TDCI)károsodással kapcsolatban mi a helyzet? Bízom a termékben, csak mégis érdekelne. Bizalmam jele. saját használat mellett jóapám vadiuj KIA CRDI terepjárójába is használjuk!
Köszönetel várom válaszukat!
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.07.11. 19:41
Kedves Tóth András!
Örülök, hogy bevált a termékünk. Akkor Ön is gazdasági előnyt tud kovácsolni a SPURI használatával.
A tisztító hatás, csak egy funkció a sok közül. Folyamatos használatát azért javasoljuk, mert így az inga szerű tisztítás, kokszosodás, kondenzvíz eltávolítás csak hullámzó félhatékony módszer.
Rá kell állni a folyamatos használatára és az 5-8. tankolásig folyamatosan jobb lesz.
Tehát a fél tankolásba is tegyen.
Továbbá Önnél is fontos gondolom, hogy a következő fontosabb funkciók működjenek:
-Kopáscsökkentés
-Hűtőgél szerepe
-Fuzionális égés
-Polírozó hatás
- Felület edzési folyamat
- Energia tartalom növekedése
-Oxigén szint növelése
-Üzemanyag megégés stabilizátor szerepe
-stb. stb.
Tehát ne csak fellángolás jellű eseti legyen a használata, mert így kevésbé hatékony. Ezt a fogyasztáson könnyen lehet igazolni!! Bármilyen tipusú belső égésű motornál igaz!!!!
Nagyon köszönöm értékes bejegyzését. További sok balesetmentes, Trafipax nélküli utazást kívánok!
Farkas Kálmán
Tóth András Tóth András írta ekkor 2010.07.10. 13:05
Nem rég kezdtem el használni a piros Spurit. 95-ös Peugeot 306 1.9 Td be, több mint 260.000-res futással. a 4. flakon került bele 2 napja. Teszteltem szinte az összes adalékot, ami kapható kis kiszerelésben, de eddig a Spuri az ami tudja a leírt tulajdonságokat.
Sajnos a kéket eddig nem sikerült tesztelnem, mert nem kapható.(legalábbis ahol vásárolok)
Adagolása: minden teli tankoláskor kerül bele, ami általában havi 1.5X tankolok, vagyis 1Xtele, ekkor kap Spurit, a következőben kihagyom,
De a lényeg szinte "megszünt" a füstölésem, bár közre játszik az is hogy állítgattam, "(bár előtte is ugyan ezt tettem a többi tesztelt adalékkal is) de ettől nem kellene hogy ennyire változzon, én betudom a rendszerem kitisztulásának, amihez a Spuri hozzájárult.
A továbbiakban is fogom használni,rendszeresen.
Tankolásaimat LUK kúton teszem.
Azóta tiszta az üza. szűrőm.
félévente évente cserélem általában motorolaj cserével egyben.

Köszönöm hogy sikerült kifejleszteni és forgalomba hozni.
NEKEM BEVÁLT. Köszönöm
Jacque Jacque írta ekkor 2010.07.04. 13:17
Köszönöm az információkat! üdvözlettel: Jacque
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.07.03. 20:16
Jacque-nak!
Tökéletes kenést biztosít a SPURI önmagában. Nem kell kétütemű olajat használni, sőt kifejezetten káros. Olyan hosszú szénhidrogén láncokból áll, hogy a lerakódások igen nagy károkat okoz a finom üzemagyag rendszerben.
Motorolaj tekintetében pedig kissé alább, itt a vendégkönyvbe kifejtettem a véleményem. Ha sok a km benne akkor is ugyanazt. Nem kell, sőt tiltott sűrűbbet. Akkor így lenne leírva a gépkönyvbe. De ez sehol nincs. Ilyen alapon a 90/140 váltóolaj lenne a legalkalmasabb, vagy pld. a friss beton. Jó csak vicceltem. 5/40 és a legjobb minőség. Még akkor is ha eszi és fogy az olaj! Meg kell békélni vele! Után kell önteni és passz!
Visszatérve a SPURI-ra ajánlom olvasd el az ide vonatkozó írásokat. Milyen funkciókat tudunk felkonfigurálni. Ebből kitűnik az ok! Főoldal lapalja és termékenkénti ismertető, plussz a kétféle adalékunk egymáshoz való viszonya. Ha mindenképpen költeni akarsz rá a JG-2 kell neked 50literhez max. 150ml. Köszi kérdésed! Farkas Kálmán
Jacque Jacque írta ekkor 2010.07.03. 18:46
Egy 2005-ös 1,5dCi Megane gk-val rendelkezem, aminek a motorjába kb. 200ekm van.
1,5 éve van nálam, azóta használom a piros Spurit, és az a kérdésem, hogy emellé az adagoló stb. kenéséhez önthetek-e 2T szintetikus olajat a gázolajba, nem vesznek össze esetleg?
A másik érdésem, hogy milyen olajat érdemes használni ennyit futott motorba? (A motor kifogástalanul megy és fogyaszt) Köszönöm válaszát!
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.07.01. 16:50
Minden tipusba még a 185Le-re felhúzott teherautóba is. Ez a fehér VW T4. 422Nm. A 15000km-es olajcsere, amúgy is nálunk mindíg 12000. Ha egy olaj hajlamos a megégésre akkor az ezer km után is megég. Persze lehajtást féket, kuplungot mindent ehhez kell átalakítani. Szétteker mindent. De ennyit erről, mert nem vagyok a Fuchs embere csak egyedül ez vált be. Még a Honda versenyautónkba is, csak ott ugyanez 5W50-es. Ja és 12.e ft 5liter Köszi! Farkas Kálmán
Jenő Jenő írta ekkor 2010.06.30. 21:07
Tesztelték ezt a Titan super syn. olajat és ez a legjobb a motorba? Én mindent elhiszek ha alátámasztják. 1.9 pdtdi 105le
SZAKI KFT. SZAKI KFT. írta ekkor 2010.06.30. 20:00
Kedves Jenő!
Ebbe nem kell elmélyülni, mert 1500 gépelt oldalon tudnám részletezni a tribológiát és atomi, és molekuláris felépítményeket. Mégegyszer leírom: amit írt az nem VW gyári olaj. És pont. A multiknak a pakura-szerü dolgokat is el kell adni. Nem vagyok senkinek sem a prókátora, de meglepődne tudná, hogy melyiknek milyen az összetétele.
Minden második olajcsere és gázolajszűrő csere is. Vagy megfogadja, vagy nem. Röviden szólva, már csak akkor derül ki, amikor késő. Az említett márkából pedig nem is mondanék semmit. Nem a márka a fontos, hanem a minőség és a teljesítmény osztály. Akármilyen nemzetközi, minősítéseket pedig a multi könnyen megkap. Legfeljebb nem a vásárolt gyártási licenc szerint készíti. Ki támadja meg? Egy irodában van vagy 70fő ügyvéd, és ugyanannyi nemzetközi jogász. De ennyit erről. Üdv. Farkas Kálmán
Jenő Jenő írta ekkor 2010.06.30. 18:32
Jól értem,h a márkaszervízben nem kis pénzért rakják bele a gyári olajat,és az nem jó? Castrol Edge 5W40 .Egyébként Németországból hoztam az autót 68ezer km-el,és 60ezernél cserélték a gázolaj szűrőt. Rokontól vettem,tehát nem kamu. Igazi oka,h elkezdtem használni a Spurit az,h hátha segít a gyengébb itthoni gázolajon, a motor által megszokott Némethet képest. Romániába is szoktam tankolni, normális kúton szerintem még jobb a gázolaj mint itthon :))
Itthon meg minden kútra a MOL u.a.-t szállítja.
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.06.29. 20:19
Jenőnek!
Mint írtam, pont a gázolaj szűrő a legfontosabb! Itt a probléma. Azonnal és legalább MAN tipusút, vagy jobbat. Az 5Mikronos szűrő nem gyerekjáták, a magyar gázolajoktól koszos kutaknál hamar tömődik el. Ha erőlködik a motor és nem kap gázolajat mindenképp melegszik és károsodik. De csak lokális jelleggel és később nagyobb károkat okoz. A SPURI hatását mindenképp érezni kell.
Alsóhangon dízelnél forgatónyomatékba 12% simán minden járműnél padon kimutatható! És érzik is a felhasználóink. Bocsi, de még a nők is.
Nem akarom lederogálni a szervizeket, hogy feliratos hordókba mi van, de bizos hogy nem az amivel a VW és Fuchs együtt kifejlesztette a motort. Akármilyen erezd el a hajam, de nagy márka is az. Az alneve TITÁN SUPERSYN PLUSZ. Molekula konverteres technikával gyártott. /MC/. És még ezt sem szabad gépkönyv szerinti km-ig használni.
Ja és nem is drágább mint akármilyen csili-vili multi olaj. Ennek is van fokozása, a versenyolaja, de ez ide nem kell. Mi a 4Literest ajánlanám a hideg, meleg képessége 5W40 de ez nem számít csak -30fok alatt. Kérnék választ szűrőcsere után. Ha mégsem az tovább megyünk a hibán mi a baja. Olyan nincs ne érezze valaki a különbséget! Tucatnyi oka lehet!
Üdv Farkas Kálmán
Üdv
Jenő Jenő írta ekkor 2010.06.29. 16:20
2,5 éves 75000km van benne, szervíz alkalmával minden szűrőt cserélnek,kivéve gázolaj. A pirosat használom,úgy ahogy a flakonra van írva. Eddig 1 flakont használtam el.
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.06.28. 00:31
Kedves Jenő!
Szűrőt cseréljen, mióta nemvolt? Ez egy régi tipusú golf lehet. Kérem a gyártási évet, teljesítményt, és a km futást. Most használtál-e előszőr SPURIT és milyen arányba, és melyik termékünket. Lehet, hogy túl koszos, vizes. a rendszer. Ennek működnie kell. Hol tankolsz és milyen gázolajat? Köszi a bejegyzést!
Faskas Kálmán
Jenő Jenő írta ekkor 2010.06.26. 19:39
Golf Pdtdi 1 flakonnal elhasználtam, szerintem nem megy jobban az autó, és nem fogyaszt kevesebbet, viszont szebben és halkabban jár a motor.
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.06.23. 12:47
Farkas Zoltánnénak!
Ha kipróbálta a termékünk valamelyikét, az a kérésem, hogy Írja meg. Még negatív tapasztalat esetén is bátran, mert tudünk segíteni. Mindenféle technikai gondozáson és figyelmen is múlik. Először is 4-5 tankolást SPURI-val járjon és akkor kérem már jelezheti a reakciókat. A másik az, hogy a jót könnyű megszokni ezt ne felejtse el! Köszönöm érdeklődését és jól esett hölgy létére. Gratulálok a nyitott gondolkodásáért!
Farkes Kálmán
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.06.21. 21:03
Göbinek!
Köszönöm, helyettem is válaszoltál. Nem szép dolog amúgy sem magunkat dicsérni. A száraz paramétereket pedig vagy érni valaki, vagy nem. Halkabb, kevesebbet fogyasztás stb. Ez a tipus a Suzukinál valahogy olyan sokat fogyaszt. És lomha is, ha nem pörgeted. Egy nyomatékos dizelhez, vagy egy ugyanilyen hondához képest. Spurival majdhogy visszaadja az igazi autózás élményét. Minden széria autó butítva van. Pont azért, hogy a száraz üzemanyagok ellenére kibírós legyen. Öblítsen rendesen és nincs baj. Ebből van a zabálógép. A gyárak 3-5év garanciákat adnak nem véletlen. Igaz, ha baj van mindíg az üzemanyagra kenik, meg másra.
Köszi, mégegyszer! Szia!
Farkas Kálmán
Göbi Göbi írta ekkor 2010.06.20. 14:32
Tisztelt Farkas Zoltánné!
Egy nagyon kedves ismerősöm is SX4-be használja. Rettentően meg van vele elégedve, de ő is azt mondta először, hogy egyébként is jó az autó. Most már azt, hogy így a nagyon jó! Én nyugodt szívvel ajánlom, én is már több mint két éve használom. Próbálja ki és tapasztalatait ossza meg ismerőseivel, hogy ha akarják ők is tudják használni. Üdvözlettel, Göbi
Fazekas Zoltánné Fazekas Zoltánné írta ekkor 2010.06.18. 23:39
Üdvözlet Mindenkinek.
"Régóta autozom" de nem hallottam még a SPURI-ról. Ma láttam a 4-es elkerülőn egy kocsit telepakolva dobozokkal, a kocsi oldalán a reklám feliratot. Gondoltam megnézem a neten. Úgy hiszem hogy én is ki szeretném próbálni ezt a terméket hátha jobban megy a kocsim. Bár nincs vele baj 2 éves SUZUKI SX4. Nem tudom hogy ebbe lehet-e használni 32000 km van benne. Egyáltalán hol lehet kapni? Reklámozni én is szívesen tennném fel a matricát. Előre is köszönöm a segitséget