Vendégkönyv - Spuri Adalék
×
Kosaram
Kosárban lévő termékek
A kosár üres.
Töltse meg kosarát
Vásárlásbdfg
Ft
A szállítás és az adók újra kiszámításra kerülhetnek a pénztárnál.
Ft
Tovább vásárolok

Vendégkönyv

A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!

Regisztráció
2190 bejegyzés.
Szűcs Viktor Szűcs Viktor írta ekkor 2010.09.11. 01:47
Üdv!Egy 2002-es VW Golf4 1.6 16V Variant autóm van.Az lenne a kérdésem,hogy használt-e már valaki spurit ilyen tipusba,és ha igen mit tapasztalat?A fogyasztást nem hiszem,hogy lentebb tudnám vinni,mert nagy autó,de ha már a motornak jót tesz,már az is elég!Válaszokat előre is köszönöm!
Trekxc Trekxc írta ekkor 2010.09.06. 10:47
Én a 2,2-es tdci kombi mondimmal tudom hozni az 5,1 es nagyátlagot a spurival. Sztm megy még az a fogyi lefelé 🙂
Autóúton 100-as tempóval volt már 4,54 is!
Üdv egy fordos
V.Csaba V.Csaba írta ekkor 2010.09.05. 11:06
K.Robinak.
Szerintem nem fogsz elérni fél literes csökkenést mivel minél kisebb az alap fogyasztásod annál kevesebb az esélyed a 10 % csökkenés eléréséhez.
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.09.02. 17:33
K. Robinak!
A Göbi hozzászólásához mint használó nincs is több mondanivalóm. Ez egyszerű és érthető volt. Ki kell próbálni! Ez ilyen egyszerű. A nyomaték többletet pedig érezni kell. Örülnénk, ha a tapasztalatodról írnál később, hisz ezért van ez a vendégkönyv.
Köszönöm érdeklődésed!
Farkas Kálmán
Göbi Göbi írta ekkor 2010.09.02. 09:27
Robinak!
Az 5 körüli fogyasztás, az nagyon jó! Ajánlanám a kék spuri mellé a gyertyák kicserélését ( Denso Iridium) illetve a sport légszűrő (betét szűrőt). A kéknek jobb a kenése, így extrémebb körülmények között is jobban véd, jobb égést biztosít, így a teljesítmény és a nyomaték is nő. Nem lesz az 1.8-as mociból egy 3.0 TDI, de a nyomaték alulrúl egész tiltásig megmarad. Veszett jó, főleg ha pörgeted a mocit, ott érezni a legjobban. Bár a dinamikusabb vezetésnél szerintem emelkedni fog a fogyasztás, de ez Spuri nélkül is nőne.Nekem egy Celica-m van 7-8 között van a fogyasztásom. Erre a tipusra írnak 10 litert is, de szerencsére nem annyira szomjas. 🙂 Én ajánlom egy próbát megér. Szerintem nem fogsz benne csalódni. Üdv, Göbi
K. Robi K. Robi írta ekkor 2010.09.02. 01:03
Üdv!
Egy 2003as (mk1)
Ford Focus 1.8 16v 85kw tulaja vagyok.
Van már tapasztalat erről a motorról?
jelenleg is nagyon jól fogyaszt.Autóúton 5körül is tudom tartani. Reális hogy akkor ez lemegy 4,5-re?
A kék változat mennyivel ad több "erőt" a mtoornak? számokban kifejezhető? mert számomra azért fontos lenne a nyomaték,és teljesítmény további növelése. 🙂
Köszönöm
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.08.30. 15:27
Balogh Ferenc Úrnak!

Igen van. Különösen a régebbi tipusoknál igen hatékony. Egyszerű gépek lévén a nehezebb mezőgazdasági munkáknál 20% erőtöbblet is kijön. Továbbá a hűtött üzemmód is pozitívan hat a tartósságra.
Egyéb okból a hengerfejet is vettük már le itt Kisújszálláson és meglepően tiszta volt mág a dugú tető is. Igaz másfélszeres normál SPURI-val volt sokáig üzemeltetve. MTZ 50-nél és 8210-nél teszteltük.
Tárcsázás 50-esnél 9.-be csak SPURIVAL ment. 2x14-es 65-ös tárcsával +300kg nehezékkel. Csak eldobta a széléről a földet majd egy méterre. Kicsit csúnya munka volt, de hatékony és nem kellett két sorral végigmenni.
Kb ennyit dióhéjban!
Köszönöm kérdését! Ha van még tegye fel, garancia szervizeseknek is jó véleménye van a gépeikbe. Ha kell megadom a telefont.
Üdv. Farkas Kálmán
Balogh Ferenc Balogh Ferenc írta ekkor 2010.08.28. 10:46
Kérdésem csupán annyi lenne hogy Mtz típusu traktorba üntött spuriról vannak e tapasztalatok?
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.08.25. 17:19
Tisztelt Henrik Úr!

Az előttem szóló tapasztalata az egész országba minden használt járműre igaz.
Fizikai oka a következő. A korom nem tömít, ez köztudott. Ha pedig a gyűrűk beragadtat és nem rugóznak, akkor kevésbé veszik fel a henger egyenetlen, hordós kopását.
A SPURI 5-10 tankoláson keresztül azon dolgozik, hogy kioldja a kormot. Ha kellene oda a korom akkor a friss betonnal lenne a leghatékonyabb. De ezt a viccet már elsütötte egy frofi tribológus 20 évvel ezelőtt. Ha tiszta az égés és az égéstér, valamint nem annyira termelődik utána korom mert a SPURI elégeti, akkor nincs ami megnövelje a kopási tényezőt.
Ehhez viszont hozzá tartozik a jó minőségű motorolj, ami nem a sűrűt jelenti.
A totál kopásssal semmi nem lehet a megoldás ezt ne feledjük! A motorolaj és az üzemanyag minőségi volta kétszerezheti, háromszorozhatja azt a futásteljesitményt, ameddig nem kell generálozni a motort. Az egyik feléért született meg a SPURI.
Alapelv nem a teljesítmény növelése volt, hanem a motor hosszú élettartalma! A többi pozítív szindróma mellékhatás! Igaz ezek a mellékhatások számítanak manapság több embernek!
Köszönöm felvetését!
Farkas Kálmán
Kiss Lajos Kiss Lajos írta ekkor 2010.08.24. 18:27
Kedves Henrik!
Nem akarok a gyártó helyett válaszolni, csak tájékoztatás.Én 221.450 Km-nél kezdtem adagolni a spurit, egy 1990-es Ford Escortnál.Csak pozitív tapasztalataim voltak.Kb. 0,5 literrel kevesebb fogyasztás, könnyebb indítás télen.Nyomatékosabb motor, valamint nem füstölt egy kicsit sem.Nagyon észre lehetett venni a változást, ezért személy szerint csak ajánlani tudom.
Henrik Henrik írta ekkor 2010.08.24. 17:46
Tisztelt Gyártó!

Aziránt érdeklődöm, hogy ha magas futásteljesítményű (200.000 km feletti) dízel motornál kezdjük el használni az adalékot, akkor az milyen hatást vált ki? Hallottam olyan véleményt, hogy a lerakódott és "beépült" szennyeződés eltávolítása csökkenti a kompressziót és így a teljesítmény.

Önöknek van-e ilyen irányú tapasztalatuk?

Üdv: Henrik
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.08.19. 08:11
Kedves Attila!

Ha nem kavarászod, akkor a hivatalost használod.
Köszönöm kérdésed: Farkas Kálmán
L.Attila L.Attila írta ekkor 2010.08.18. 16:33
Farkas Kálmán részére
Nekem mint egyszerü halandonak azonnal eszembe ötlött a következö. Ha engem ellenöriznek és tiszta etanol van a tankomban, mi fog történni? A forgalmiban az auto benzin üzemü és ez bizony nem benzin. Átalakitok nélkül simán megy a benzines renault megane etanollal. Tehát már itt törvényt sértek? Föleg ha keverem is benzinnel felesben, akkor helyben tarkon lönek? Erre vonatkozoan még azt sem tudom hol keressem a törvényeket, szabályokat.
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.08.18. 15:45
Göbinek!

Igazatok van, de mi egy olyan rendszert alakítottunk ki, ahol személyesen kezeli a területi képviselő az E85-öt. Regisztrált mennyiségü anyaghoz.
Továbbá rajtaütés szerüen mintát veszünk bevizsgálásra, ha már a nevünket adjuk hozzá.
Felajánlottuk több kutasnak, hogy literenként bevezető áron 5 ft-ért próbáljuk ki a vásárlók reakcióját. De minhol nemet mondtak.
Amikor ingyen akartuk megoldani és nem tudtak rá semmit mondani , akkor a VPOP szabályokkal jöttek! De a mi anyagunk engedélyezett legális termék. Nem értették meg!!!
Mit kezdjünk velük????
Az ilyen kis ezrelékes adalékolás pedig a gáztomográfián is bőven benne van a tűrési határértékbe. Mind a magyar szabvány, mind az EU előírásainál. Továbbá létezik egy E85 részletes követelmény, amit az ÁMEI készített személyesen a Kása úr tudásával. Ki tudnánk alakítani vele is egy módosított jobb minőséget.
De kinek??????????
A Különböző üzemanyagok keverése pedig nem legális, mert a leírt paramétereknek nem felel meg. Vagy az egyik oldalon vagy a másikon.
Ebből eredően többen fizettek már bírságot, mikor az út mentén mintát vett a benzinből a VPOP laborautója.
Erre is figyelni kell.
Már a 30% fölötti benzin sem legális még télen sem az E85-be. Nyáron pedig főleg csalásnak minősül. Ilyenek a törvények nincs mit tenni. Még egy kicsit emelkedne a E85 forgalma akkor rögtön lépünk. Ezt megígérhetem!! Jelenleg kb. 2,4% az E85 forgalma a összes benzinhez képest. Ha 10%-ot meghaladja már ki is szereljük. Két-négy hét alatt már meg is tudjuk kezdeni az országba a kiszállítást.
Köszönöm gondolataitokat!
Farkas Kálmán
Göbi Göbi írta ekkor 2010.08.18. 13:19
Attilának!
Sajnos igaz, erre nem is gondoltam, csak az alacsonyabb előállítási, önköltségre. Viszont egy ilyen negatív tapasztalat után az ember nem is tankolna több ilyet. Talán tényleg jobb és biztosabb az eddig is bevált adalékolás. Üdv, Göbi
L.Attila L.Attila írta ekkor 2010.08.18. 05:04
Göbinek

Ha jol tudom amit jelenleg lehet kapni benzin és dizel adalékok, ebböl sem öntenek a kutak a tartályokba és miért is tennék. A prolong is világhirü mégsem öntik az olajba sehol. Szivesebben venném én meg magam és önteném az etanolhoz a spurit, mert legalább tudom hogy biztosan benne van. Sok kétütemü auto motorja égett be mert a kutaknál kisajnálták az olaj adalékot. Hogyan bizzak a kutasokban? Sokan azért nem tankolnak etanolt mert féltik a tápszivattyut, hát akkor hajrá spurit neki.
Göbi Göbi írta ekkor 2010.08.17. 21:17
Attilának!
Gondoltam már én is erre, hogy üzletbe beszerezni és ugyanúgy töltögetni. Aztán egy kicsit tovább gondolva, a cégnek az az érdeke, hogy a vevőnek olcsón tudja a adni a terméket, és az árat úgy tudja lent tartani, hogy ha egyszerre pl 10 litert önt az etanol tartályba és nem kell külön flakonozni. Bár ez csak a saját véleményem.
L.Attila L.Attila írta ekkor 2010.08.17. 16:31
Annyit még kifelejtettem, hogy az E85 -nek is van foruma hatalmas táborral 2006 ota,tehát van értelme az adalék bevezetésének a piacra.
L.Attila L.Attila írta ekkor 2010.08.17. 13:22
Tisztelt Farkas Kálmán!

Pesten a 19. kerületben az Üllöi uton van egy Agip kut ahol maga a kutas is e85-t tankol az autojába és elég intenziven hirdeti. Rajtam kivül még tavaly ota nagyon sokan járnak oda etanolt tankolni,nagyon sok auto tipusba. Nem messze a kuttol van egy Homasita áruház ahol árulják is a spuri-t, én is ott vettem a héten. Tehát ha akár az áruházban megjelenne az adalék,én magam is és a benzin kutas is könnyedén oda tudnánk irányitani a vevöket.Minket érdekel a környezet védelem és vele együtt az olcsobb üzemanyag.
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.08.17. 09:18
Kedves Attila!

Mint írtam sokat segít a Spuri kopáscsökkentésbe, gázképződés gátlásba, indítási hajlamba, és még számos funkcióba.
A speciális anyagunk készen van, de olyan kevés rá az igény, hogy nem érdemes kijönni ezzel a termékkel. A benzinkutaknál szerettük volna tutira olcsón megkezelni az E85-öt.
Sajnos anyagi ellenérdekek vannak a kevés árrés miatt, ráadásul az olajtársaságot szerződései is keményen szankcionálják mind a E85 forgalmát, mind az adalékolását.
Ha egyszerre lecsappanna a benzin fogalma gondoljuk el milyen kőolajbiznisztől esnének el.
Márpedig ez senkinek nem érdeke, csak a vevőknek. Így nem tetrjed, csak kínlódtatják a felhasználói oldalt. A környezet védelmét csak szinlelik. Míg az állam és az üzleti élet nincs érdekelve nagyobb haszon reményébe addig nem történik semmi. Gondoljuk meg az mi van az USÁ-ban. Még mindíg csak a TV-be látod a baromságokat, hogy milyen jó és közben az 5-7000cm3-es autókkal járkálnak, addig nincs miről beszélni.
Ott azt sem tudják mi az a VW LUPO 3L.
Ennyit dióhéjban. De ha tudsz benzinkutat, ahol nyitottak erre szivesen vesszük, sőt honoráljuk is nem kevéssel.
Köszönöm kérdésed!
Farkas Kálmán