Vendégkönyv - Spuri Adalék
×
Kosaram
Kosárban lévő termékek
A kosár üres.
Töltse meg kosarát
Vásárlásbdfg
Ft
A szállítás és az adók újra kiszámításra kerülhetnek a pénztárnál.
Ft
Tovább vásárolok

Vendégkönyv

A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!

Regisztráció
2190 bejegyzés.
Bálint Bálint írta ekkor 2010.12.22. 11:50
Bélának Jászberénybe, mielőtt Kálmán is állást foglalna az ügyben: kis mértékű túladagolás biztosan nem árt a motornak, én pl. az ajánlás alapján 1,5x-es mennyiséget használok az 1.9 PDTDI-mhez, nagyon bevált. Tipp (olvastam már itt is): kiürült spuris flakont nem szabad eldobni, kis tölcsérrel én abba szoktam pontosan belemérni a 150 ml-t, plusz (a tölcsért is kiöblítendő) előhígítom egy kis gázolajjal. Tankoláskor aztán egyszerűen beleborítom 🙂
Ha ismerősnek ajánlod/adod tovább, az ő figyelmét is hívd fel erre. Üdv. Bálint
P. Béla P. Béla írta ekkor 2010.12.22. 07:18
Tisztelt Farkas Úr!

Rövid kérdésem lenne: Túl lehet-e adagolni a Spurit. Legutóbb 500 ml-es kiszerelést vásároltam, amiből nem mindíg sikerül (főleg ilyen hidegben, tankolás során) a megfelelő mennyiséget adagolni. Okozhat-e egy szívó dízel motornak gondot, ha picit több Spuri kerül az üzemanyaghoz, vagy inkább rendszeresítsek egy mérőedényt és ügyeljek a megfelelő adagolásra?
Válaszát előre is köszönöm!
Üdv
P. Béla
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.12.20. 07:44
Tisztelt Ferenc!
Nyári gázolajhoz mínusz 10 C' fokig másfélszeres, ez alatt kétszeres az adalék mennyisége.
Tehát első fázis 3 ezrelék, második hidegebb fázis 4 ezrelék.
Azaz 50 literbe 1,5dl /-10C/
és 50 literbe 2,0dl /-10-20C/
Köszönöm a kérdést! További balesetmentes közlekedést kívánok! És kellemes ünnepeket!
Farkas Kálmán
Ferenc Ferenc írta ekkor 2010.12.18. 17:41
Tisztelt Farkas Úr!
Lassan egy éve használom a termékét,s a tapasztalataim teljesen pozitívak,elégedett vagyok!Viszont nagyobb mennyiségben van még nyári gázolajam,melyet szeretnék a SPURI-val téli üzemmódra alkalmassá tenni.Kérdésem az volna,hogy milyen arányban adagoljam,hogy a parafin ne kristályosodjon ki,a gázolaj dermedéspontja megfelelő legyen?
Válaszát előre is köszönöm!
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.12.10. 20:14
Göbinek!
Küld el levélbe, ha szeretnéd, hogy megjelenjen a kép. Én sem tudtam megnézni, majd a kollégám hétfőn segít.
Nem tudom milyen jellegű, ha idevág keresünk neki helyet!
Köszi! Kálmán
Göbi Göbi írta ekkor 2010.12.08. 17:06
Szóval nem úgy sikerült ahogy szerettem volna. Nem jelenik meg:(
De így meg lehet nézni: http://kepfeltoltes.hu/101208/f__nyk__p0034.jpg_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Göbi Göbi írta ekkor 2010.12.08. 17:05
Egy kis érdekesség: [url=http://kepfeltoltes.hu/view/101208/f__nyk__p0034.jpg_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][/url]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [url=http://www.kepfeltoltes.hu]http://www.kepfeltoltes.hu[/url]
Szaki Kft. Szaki Kft. írta ekkor 2010.11.27. 16:06
Göbinek!
Bizony-bizony! Milyen tökéletesen elégeti a SPURI még a motorolaj származékot is! A kétütemű motoroknál lám már ezt bizonyította! Újabb vevő lesz? Ennek örülök! Hátha megértik lassan az ő érdekük!
Köszi! Farkas Kálmán
Szaki kft Szaki kft írta ekkor 2010.11.27. 16:00
Jenőnek!
A bordó színre nincs vegyi magyarázat! Ott valami kotyvasztásról lehet szó. Ez tény! Ha évekig áll akkor apad a folyadék szint és fakul. De max rózsaszin. Vagy kiteszik a melegre, nap éri több órán át, stb.
Ez a termék legtöbb helyen kartonszám fogy el, úgyhogy olyan helyen ne várároljanak ahol, 3-4évig ott porosodik a polcon. Nem érdekli a kereskedőt, hogy igazi jó terméket kínáljon a vevőnek! Máshol kell vásárolni, mert gyanús! A kétütemű MOL olajnak van ilyen színe!
Köszi a bejegyzést! F.K.
Göbi Göbi írta ekkor 2010.11.25. 20:24
Üdv Mindenkinek!
Még egy tapasztalatot szeretnék megosztani. A munkahelyem az elektromos villástargonca elromlott. Egy idősebb diesel üzemű targonca van helyette. Sajnos elég büdös, szúrószagú a kipufogó gáza. Töltöttem a piros Spuriból 1dl-t a 40 literes tankoz, és kb 30 perc munka után jelentősen csökkent a kormolás és megszűnt az a szúrós szag is. Szóval az üzemvezetőnek is tetszik a dolog, így valószínűleg a targoncába is adagolni kell és a céges autóba is folyamatosan adagolva lesz.
Üdv, Göbi
Jenő Jenő írta ekkor 2010.11.25. 17:43
Miért van az,h amit most vettem,annak bordó színe van? Az eddigiek világosabbak voltak. Féléve használom,nekem nagyon bejön,tényleg kevesebbet fogyaszt,jobban megy,halkabb és szebb járású a motor,pedig én csak 1 decit öntök 50literhez. Esetleg kannásat hol tudok venni? (Golf 1.9pdtdi)
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.11.21. 10:08
Kedves Sebestyén!
Ha javasolhatom, itt a honlapon a képviseletek menüre kattintva a megyét megkeresi ahol lakik.
Ott talál nevet, telefonszámot és ha felhívja közlik, hol található matrica!
Már elvileg mindenhol. Csak a kartonokba lévőt a boltosok valószínű kidobják, vagy nem veszik figyelembe, hogy az Ő érdekük is, hogy a vásárlóikat, törzsvevőiket maximálisan kiszolgálják!
Külön még szoktunk adni nekik többet is. Nem értem, hova tűnik!
Mi megteszünk mindent azért, hogy a vevőink ki legyenek szolgálva! Sajnos partnereink nem mind egyformán így gondolják!
Írjon, ha mégsem sikerült, majd megoldjuk másként. De a képviseletek mindenképpen készségesen állnak rendelkezésükre!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Kovács Sebestyén Kovács Sebestyén írta ekkor 2010.11.19. 22:54
Üdv.!

Azt hiszem nem lesz egyszerü hozzájutni egy ilyen matricához. Eddig sehol nem tudták miröl van szó.
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.11.17. 12:37
Tisztelt Béla!
Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatát velünk!
Biztos lehet, hogy minden SPURI-ra költött pénz a megtakarításba is kamatozni fog!
Kívánok hosszan tartó motor élettartamot!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
P.Béla P.Béla írta ekkor 2010.11.15. 12:04
Tisztelt Farkas Úr!

Rövid időre visszanyúló tapasztalataimat szeretném megosztani másokkal: Második tankolásnál hásználom már. Először pirosat töltöttem bele, mert kéket nem kaptam, aztán sikerült kéket beszereznem és a 2. tankhoz már azt töltöttem. Úgy érzem most kezd kijönni a hatása. A motor (1,7-es szívódízel, 258e km) nagyon szépen "halkan" jár. Egyáltalán nem füstöl, kormol. Garázsom sajnos nincs, de a kritikus reggeli hidegindítások is problémamentesek, még ilyenkor sem kpog a motor. Fogyasztás csökkenést még nem tapasztaltam, de remélem hosszútávon ez is jelentkezni fog. Összeségében eddig elégedett vagyok a termékkel, remélem hosszan kitolja még autóm élettartamát.
Üdv:
P. Béla
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.11.14. 21:48
Köszi Göbi!
Ez olyan szakszerű volt, hogy nincs is mit hozzá tennem. Gratulálok!
Kálmán
Göbi Göbi írta ekkor 2010.11.14. 18:44
Sugika-nak! Szia! Ez eddigi tapasztalatok és a régebbi hozzászólások is igazolják, hogy először a pirossal kell kezdeni, majd két adogolt teli tank elfogyasztása után mehet bele a kék is. Először 50 literhez 1,5 szeres mennyiséget, vagyis 1,5 dl adalékot kell adni, aztán a másodiknál elég az 1 dl is. Az első adalékolás kitisztítja az üzemanyag ellátó rendszert, az égésteret, a dugattyú gyűrűk esetleges elkormolódottságát, a kipufogó rendszert, a lambdaszondát és a katalizátort is. Én javasolnám a teljes flakon elhasználását- 5 tankolás- aztán mehet bele a kék is. A saját tapasztalatom, hogy a kékkel egész tiltásig olyan jó kis nyomaték van és alsó fordulaton is rendkívül jól vezethető az autó. Kérlek írd majd meg a tapasztalatokat. Üdv, Göbi
sugika sugika írta ekkor 2010.11.14. 18:22
Sziasztok!Van egy suzuki ignisem,és szeretném elkezdeni a spuri használatát!Nagyon sok jót hallottam a termékről,és szeretném megadni az autómnak a legjobbat!Abban kérem a segítségeteket,hogy a verseny,vagy a multifunkciós adalékkal kezdjek?Nagyrészt városban használom,de szeretem a dinamikus,sportos közlekedést is!
Az autóm hamarossan 5 éves lesz,és azt is megválogatom,hogy hol ,és milyen benzint tankolok!Előre is köszönöm a segítséget!
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.11.13. 17:40
Mai Telefonálói kérdés volt!

A tank rozsdásodása megszokott jelenség, ebben segít-e a SPURI???

Igen több okból is.
1.- Először is sokat segít az a tény hogy tele tankolva tegyük le napokra, vagy hetekre! Ebbe is tegyünk 1,5dl-t 50literhez!
2.- Másodszor a víz diszpergáló hatása a SPURI-nak azt eredményezi, hogy kevésbé hajlamos a korrózióra. A páralecsapódást folyamatosan kiküszöböli!
3.- Egy filmszerű 2mikron vékony anyagbevonat keletkezik a fém felületen, ami lassan lefolyik attól függően, hogy függőleges vagy vízszintes a felület. Függőlegesen gyorsabb kb. 7-10nap.
4.- Nyugalmi állapotú tank légterébe lévő szabad oxigén affinitása több tényezőtől függ. Hasonló potenciára redukál vezető képesebb volta miatt az adalékólt üzemanyag.

Még van néhány olyan tulajdonsága ami nem számottevő, de ezek a jellemzők pozitív rozsda mentesítő hatásúak!

Ki kell hangsúlyozni, a már rozsdás tankot nem teszi rozsda mentessé. Csak megelőzésre alkalmas.
Köszönöm a kérdést!
Farkas Kálmán
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2010.11.12. 07:37
Tisztelt István57!

Kémiailag semmit nem számít, mert nagyon messze van összetételbe a SPURI-tól. De várja meg míg kifogy mert másra fogná az eredményt. Folyamatosan használja és ha teheti tele tankoljon. Több oka is van, de ezek a cikkekbe szerepelnek! Köszönöm a kérdést!
Farkas Kálmán