A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Közérdekű közlemény:
A NIT üa. töltő állomás 2011.03.11-én jelentős kedvezménnyel
értékesíti a Spuri termékeket jelen fórum olvasóinak.
Csak ezen a napon lesz az akció !
Cím: Bp. X.ker. Gyömrői út 105. (kamionmosónál).
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9145314
A NIT üa. töltő állomás 2011.03.11-én jelentős kedvezménnyel
értékesíti a Spuri termékeket jelen fórum olvasóinak.
Csak ezen a napon lesz az akció !
Cím: Bp. X.ker. Gyömrői út 105. (kamionmosónál).
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9145314
Gálos Jánosnak!
Először is üdvözöllek! Örülök, hogy nem felejtetted el sok-sok év után sem a SPURI-t. Jó egészséget és gondtalan autózást kívánok! Remélem egyszer összefutunk és személyesen is tudunk beszélni!
További szép napot neked!
Kálmán
Először is üdvözöllek! Örülök, hogy nem felejtetted el sok-sok év után sem a SPURI-t. Jó egészséget és gondtalan autózást kívánok! Remélem egyszer összefutunk és személyesen is tudunk beszélni!
További szép napot neked!
Kálmán
Tisztelt P. Béla!
Valóban extrém esetben lejjebb kell venni az alapjárati töltés mennyiségét!
Ugyanis a régi gépeknél nincs automata fordulat szabályzó. Nagyobb energiája van a SPURI-val kezelt üzemanyagnak ezért, az egységnyi üzemanyagra beállított alapjárati fordulat megemelkedik.
Ha ez túlzott mértékű csak akkor kell lejjebb állítani 1-2cm3-rel.
Índítási készség pedig minden járműnél javul a SPURI-val. Valahol máshol lesz a hiba!
Izzító gyertya, gázolajszűrő és egyebek hosszú sora okozhat nehezebb indítást. Kompressziót sem ártana mérni! Ha megtalálta a hibát írjon a többiek legalább tanulnak belőle!
Köszönöm kéárdését! További kellemes autózást kívánok!
Farkas Kálmán
Valóban extrém esetben lejjebb kell venni az alapjárati töltés mennyiségét!
Ugyanis a régi gépeknél nincs automata fordulat szabályzó. Nagyobb energiája van a SPURI-val kezelt üzemanyagnak ezért, az egységnyi üzemanyagra beállított alapjárati fordulat megemelkedik.
Ha ez túlzott mértékű csak akkor kell lejjebb állítani 1-2cm3-rel.
Índítási készség pedig minden járműnél javul a SPURI-val. Valahol máshol lesz a hiba!
Izzító gyertya, gázolajszűrő és egyebek hosszú sora okozhat nehezebb indítást. Kompressziót sem ártana mérni! Ha megtalálta a hibát írjon a többiek legalább tanulnak belőle!
Köszönöm kéárdését! További kellemes autózást kívánok!
Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Úr!
Valahol olvastam, hogy a SPURI tartós használata során előfordulhat, hogy az adagolón az előtöltést állítani kell. Van ennek valami igazság tartalma? Én kb. fél éve használom rendszeresen a SPURIT (1,7 szívóD Astra) és azt vettem észre, hogy sokkal nehezebben indul hidegen az autó. Melegen gyönyörűen jár, szóval elégedett vagyok a SPURIVAL, hozzászólásom abszolút nem negatív kritika akar lenni a SPURIVAL szemben. Viszont, mivel ilyen hírt olvastma valahol, nagyon kíváncsi lennék, hogy ez lehet-e a hidegindítási problémám okozója, vagy másban keressem a hibát?
Válaszát előre is megköszönve maradok további lelkes SPURI felhasználó!
P. Béla
Valahol olvastam, hogy a SPURI tartós használata során előfordulhat, hogy az adagolón az előtöltést állítani kell. Van ennek valami igazság tartalma? Én kb. fél éve használom rendszeresen a SPURIT (1,7 szívóD Astra) és azt vettem észre, hogy sokkal nehezebben indul hidegen az autó. Melegen gyönyörűen jár, szóval elégedett vagyok a SPURIVAL, hozzászólásom abszolút nem negatív kritika akar lenni a SPURIVAL szemben. Viszont, mivel ilyen hírt olvastma valahol, nagyon kíváncsi lennék, hogy ez lehet-e a hidegindítási problémám okozója, vagy másban keressem a hibát?
Válaszát előre is megköszönve maradok további lelkes SPURI felhasználó!
P. Béla
Tisztelt Kálmán! Spuri csapata!
Régóta ismerem a piros SPURI áldásos tevékenységét, de utolsó tapasztalatom megosztanám az olvasókkal.
Hozzám került egy 1,7-es TD autó (márkát nem tartom lényegesnek) hideginditási nehézségekkel. Huzatva, bikázva "felhúzósan" indult. Ekkor tettem az üzemanyagba SPURI-t. A változás 2 nap múlva (kb 120km után) tapasztalhatóvá vált. Ugyanolyan hidegben (-10 C) már önállóan igaz még kicsit "felhúzósan, de INDULT. Ma már rendesen indul és az alapjárat 1000 fölé került, könnyen szalad az autóm. Kitisztitott mindent tanktól a kipufogó végéig.
Köszönet neked SPURI!! Köszönet Neked Kálmán!!! Köszönet Spuri csapata!!! További sikereket kivánok Gálos János Győr
Régóta ismerem a piros SPURI áldásos tevékenységét, de utolsó tapasztalatom megosztanám az olvasókkal.
Hozzám került egy 1,7-es TD autó (márkát nem tartom lényegesnek) hideginditási nehézségekkel. Huzatva, bikázva "felhúzósan" indult. Ekkor tettem az üzemanyagba SPURI-t. A változás 2 nap múlva (kb 120km után) tapasztalhatóvá vált. Ugyanolyan hidegben (-10 C) már önállóan igaz még kicsit "felhúzósan, de INDULT. Ma már rendesen indul és az alapjárat 1000 fölé került, könnyen szalad az autóm. Kitisztitott mindent tanktól a kipufogó végéig.
Köszönet neked SPURI!! Köszönet Neked Kálmán!!! Köszönet Spuri csapata!!! További sikereket kivánok Gálos János Győr
Tisztelt Szabi!
Örülök a termékünk sikerének.
Kérdésére az alábbi választ adom: A JG-2-es termékünk egy bónusz osztályú minőséget ad. Mivel az ára duplájába kerül, ezért itt nem az a cél, hogy a beinvesztált összeg kétszeresét megtakarítsa, hanem a sportos vezetési élmény.
Épp ezért a motorvédő hatása minden tekintetben a feszített igénybevételre van méretezve.
Próbálja ki egyszer, hiszen az Ön autója a másfélszeres JG-2 adalékolást is intenzíven meghálálja. Tartós, gazdaságos üzem esetén pedig maradhat a piros, normál SPURI alkalmazásánál.
Köszönöm bejegyzését, további balesetmentes, élvezetes autózást kívánok.
Tisztelettel: Farkas Kálmán
Örülök a termékünk sikerének.
Kérdésére az alábbi választ adom: A JG-2-es termékünk egy bónusz osztályú minőséget ad. Mivel az ára duplájába kerül, ezért itt nem az a cél, hogy a beinvesztált összeg kétszeresét megtakarítsa, hanem a sportos vezetési élmény.
Épp ezért a motorvédő hatása minden tekintetben a feszített igénybevételre van méretezve.
Próbálja ki egyszer, hiszen az Ön autója a másfélszeres JG-2 adalékolást is intenzíven meghálálja. Tartós, gazdaságos üzem esetén pedig maradhat a piros, normál SPURI alkalmazásánál.
Köszönöm bejegyzését, további balesetmentes, élvezetes autózást kívánok.
Tisztelettel: Farkas Kálmán
Tisztelt gyártó!
Két éve használom a spuri piros változatát,audi 1.9 tdi autómhoz.Csak pozitív tapasztaltaim vannak.Az elsődleges tapasztalatom a turbóra nagy hatással van.Kellemesen fütyül és jobban tölt,ami az adalék használata előtt nem volt elmondható.A másik jó tapasztalat a motor nagyon lassan melegszik fel ,még nagy igénybevétel esetén is.Kérdésem,3 db 500 ml-es használtam el a pirosból.Áttérjek e a kék használatára?Ha igen milyen arányba keverjem,normál használatú autómhoz?A kéknek is van hővédő hatása?Várom válaszát,köszönöm előre is.
Két éve használom a spuri piros változatát,audi 1.9 tdi autómhoz.Csak pozitív tapasztaltaim vannak.Az elsődleges tapasztalatom a turbóra nagy hatással van.Kellemesen fütyül és jobban tölt,ami az adalék használata előtt nem volt elmondható.A másik jó tapasztalat a motor nagyon lassan melegszik fel ,még nagy igénybevétel esetén is.Kérdésem,3 db 500 ml-es használtam el a pirosból.Áttérjek e a kék használatára?Ha igen milyen arányba keverjem,normál használatú autómhoz?A kéknek is van hővédő hatása?Várom válaszát,köszönöm előre is.
Tisztelt Varga Csaba!
Már beszéltünk telefonon, azért írok még néhány sort!
A VW T4 nagyon hálás strapabíró és takarékos autó! Több is fut a cégembe, sőt most vettem egy 2002 évi kiadású Transvant, ami először nagyon lusta volt. Kellett hozzá olyan tíz tankolás és már a régi tulaj rá sem ismerne a fürgeségére! Pedig ezen még nincs chip tuning. De lesz! Csak ehhez a lehajtást, féltengelyek, kuplung, ATE fékek és sok minden kell hogy ki tudja szolgálni a nagyobb nyomatékot az T4. Sok öröme lesz benne az tuti. Balesetmentes autózást kívánok vele! És köszönöm a bejegyzését, tanúságos volt!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Már beszéltünk telefonon, azért írok még néhány sort!
A VW T4 nagyon hálás strapabíró és takarékos autó! Több is fut a cégembe, sőt most vettem egy 2002 évi kiadású Transvant, ami először nagyon lusta volt. Kellett hozzá olyan tíz tankolás és már a régi tulaj rá sem ismerne a fürgeségére! Pedig ezen még nincs chip tuning. De lesz! Csak ehhez a lehajtást, féltengelyek, kuplung, ATE fékek és sok minden kell hogy ki tudja szolgálni a nagyobb nyomatékot az T4. Sok öröme lesz benne az tuti. Balesetmentes autózást kívánok vele! És köszönöm a bejegyzését, tanúságos volt!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Tisztelt Mindannyian!
Elvetemült módon-nem kevés időt feláldozván az információgyűjtés oltárán- elolvastam a hozzászólásokat.
Őszintén megvallva,több a "meleg",mint a "hideg"vélemény.
Azonban,én úgy érzem, jobb,ha ellenségeinket is meghallgatjuk,ők legalább igazat mondanak,vagy legalábbis nem hazudnak. Akkorát....
Az adalékkal kapcsolatban egy dologra szeretnék választ kapni. Miért van az,hogy a márkaszervizben ,ahová kocsimat rendszeresen hordom, élből lebeszéltek bármiféle adalékanyag alkalmazásáról? Sőt egyenesen közölték-már a kezdetekben is-hogy az tekintet nélkül csakis és kizárólag gondot fog okozni motorikusan,s a garancia is odavan,mihelyst bebizonyosodik,hogy a hiba annak alkalmazása miatt következett be.
Tényleg,megtörténhet ez?
(Megemlítem,hogy ezért nem rakattam fel eddig direktszűrőt,chip-tuningot, boost-cooler-t,meg egyéb teljesítménynövelő elektronikai és mechanikai megoldásokat sem,bár tudom,azok a motor fizikai paramétereit változtatják meg,szóval egészen más dologról beszélünk...)
Elvetemült módon-nem kevés időt feláldozván az információgyűjtés oltárán- elolvastam a hozzászólásokat.
Őszintén megvallva,több a "meleg",mint a "hideg"vélemény.
Azonban,én úgy érzem, jobb,ha ellenségeinket is meghallgatjuk,ők legalább igazat mondanak,vagy legalábbis nem hazudnak. Akkorát....
Az adalékkal kapcsolatban egy dologra szeretnék választ kapni. Miért van az,hogy a márkaszervizben ,ahová kocsimat rendszeresen hordom, élből lebeszéltek bármiféle adalékanyag alkalmazásáról? Sőt egyenesen közölték-már a kezdetekben is-hogy az tekintet nélkül csakis és kizárólag gondot fog okozni motorikusan,s a garancia is odavan,mihelyst bebizonyosodik,hogy a hiba annak alkalmazása miatt következett be.
Tényleg,megtörténhet ez?
(Megemlítem,hogy ezért nem rakattam fel eddig direktszűrőt,chip-tuningot, boost-cooler-t,meg egyéb teljesítménynövelő elektronikai és mechanikai megoldásokat sem,bár tudom,azok a motor fizikai paramétereit változtatják meg,szóval egészen más dologról beszélünk...)
Tisztelt Szaki Kft!Tisztelt Farkas Úr!
Nem először írok ide, még mindig csak jót tudok mondani a termékről.
A napokban, mivel az egész családnak és baráti körnek én szerzem be a spurit betértem a helyi egyik üzletbe. sajnos azt mondták, nincs a piros 500 ml-ből, pedig kellett volna 3 dobozzal. Vettem egy kéket, az is kellett. majd egy hét mulva érdeklődjek, akkor jön a képviselő.Érdeklődtem, de nem volt anyag. Mondták, Ők nem szóltak a képviselőnek, mert nem szokott menni nagyon a Spuri. Na jó, majd következő hét- ekkor sem volt. Na felhívtam én a képviselő Urat, aki azonnal mondta, hogy természetesen hozza és ki is szállította a boltba. Akkor, mivel éppen együtt értünk a bolthoz ismertem meg makra Urat, akivel sokat elbeszélgettünk és kérte, hogy írjam meg a tapasztalatokat.
Hát ezek sorra:
1.Transit 2,5 d szívó: sosem fagy le, nem füstöl, pedig már 300 E km van benne.
2. Seat toledo 1,9 TDI. turbóbajos sajnos, a füstölést jócskán csökkentette, hidegben is csak egy tekerés és márindul is.
3. Honda Jazz:EGR szelep probléma megoldódott a használat óta
4. Mazda 6 2,2 CD: DPF-es kocsi, de ritka a regenerálás, hihetetlen, de 5 litert eszik!
5.Kia Sportage diesel: szinten mint a Mazda, DPF ritkábban regenerál
6.300DMercedes. Az öreg automata 136 LE szívódízel bármikor, füstmentesen 7,2 literrel bejárja Európát
7. remélem itt is pozitiv lesz a tapasztalat, mivel most készülök venni egy T4 Multivan 2,5 TDI 102 Le gépkocsit, mely 1. gazdás volt Németországban, paírokkal szervízkönyvvel rendelkezik,később a tapasztalatok is jönnek majd.
Üdvözlettel: varga Csaba
Nem először írok ide, még mindig csak jót tudok mondani a termékről.
A napokban, mivel az egész családnak és baráti körnek én szerzem be a spurit betértem a helyi egyik üzletbe. sajnos azt mondták, nincs a piros 500 ml-ből, pedig kellett volna 3 dobozzal. Vettem egy kéket, az is kellett. majd egy hét mulva érdeklődjek, akkor jön a képviselő.Érdeklődtem, de nem volt anyag. Mondták, Ők nem szóltak a képviselőnek, mert nem szokott menni nagyon a Spuri. Na jó, majd következő hét- ekkor sem volt. Na felhívtam én a képviselő Urat, aki azonnal mondta, hogy természetesen hozza és ki is szállította a boltba. Akkor, mivel éppen együtt értünk a bolthoz ismertem meg makra Urat, akivel sokat elbeszélgettünk és kérte, hogy írjam meg a tapasztalatokat.
Hát ezek sorra:
1.Transit 2,5 d szívó: sosem fagy le, nem füstöl, pedig már 300 E km van benne.
2. Seat toledo 1,9 TDI. turbóbajos sajnos, a füstölést jócskán csökkentette, hidegben is csak egy tekerés és márindul is.
3. Honda Jazz:EGR szelep probléma megoldódott a használat óta
4. Mazda 6 2,2 CD: DPF-es kocsi, de ritka a regenerálás, hihetetlen, de 5 litert eszik!
5.Kia Sportage diesel: szinten mint a Mazda, DPF ritkábban regenerál
6.300DMercedes. Az öreg automata 136 LE szívódízel bármikor, füstmentesen 7,2 literrel bejárja Európát
7. remélem itt is pozitiv lesz a tapasztalat, mivel most készülök venni egy T4 Multivan 2,5 TDI 102 Le gépkocsit, mely 1. gazdás volt Németországban, paírokkal szervízkönyvvel rendelkezik,később a tapasztalatok is jönnek majd.
Üdvözlettel: varga Csaba
Kedves József!
A részecskeszűrő esetéről írtam egy rövid cikket, a főoldalon lehet olvasni.
SPURI-t bármikor beletöltheti. A mutatón megállapítja mennyi üzemanyag van benne és már mehet is bele!
Rögtön elkeveredik, az első kanyarba, vagy fékezéskor! Fajsúly és affinitási különbség van a két folyadék között. Álló helyzetbe is ez 5perc.
Lényeges, hogy folyamatosan legyen kezelve az üzemanyag. Akármilyen motorral üzemel felhasználóink tapasztalata szerint a 10% garantált. Mazda 6 legújabbnál, és BMW 520 egy évesnél mindkettő dízel több tankolás átlaga 18%-ot hozott. Pedig ezek komoly precíz emberek. Egyik ügyvég, másik kozmetikus hölgy! Szórás azért lehet motor állapotától függően.
Köszönöm kérdését!
Farkas Kálmán
A részecskeszűrő esetéről írtam egy rövid cikket, a főoldalon lehet olvasni.
SPURI-t bármikor beletöltheti. A mutatón megállapítja mennyi üzemanyag van benne és már mehet is bele!
Rögtön elkeveredik, az első kanyarba, vagy fékezéskor! Fajsúly és affinitási különbség van a két folyadék között. Álló helyzetbe is ez 5perc.
Lényeges, hogy folyamatosan legyen kezelve az üzemanyag. Akármilyen motorral üzemel felhasználóink tapasztalata szerint a 10% garantált. Mazda 6 legújabbnál, és BMW 520 egy évesnél mindkettő dízel több tankolás átlaga 18%-ot hozott. Pedig ezek komoly precíz emberek. Egyik ügyvég, másik kozmetikus hölgy! Szórás azért lehet motor állapotától függően.
Köszönöm kérdését!
Farkas Kálmán
Tisztelt Göbi és Kálmán Ur
Köszönöm a meggyőző válaszokat még két kérdésm lenne
Mikor kell a spurit betölteni majdnem üres tanknál vagy lehet tankolás után is akár otthon hogy ne kelljen a kútnál bibelődni.Tapasztalat szerint mennyi fogyasztáscsökkenés érhető el hosszabb távon megfontollt átlagos gázzal.
Ha Kámán Ur olvassa Tőle is kérdezném.
Üdvözlettel József
Köszönöm a meggyőző válaszokat még két kérdésm lenne
Mikor kell a spurit betölteni majdnem üres tanknál vagy lehet tankolás után is akár otthon hogy ne kelljen a kútnál bibelődni.Tapasztalat szerint mennyi fogyasztáscsökkenés érhető el hosszabb távon megfontollt átlagos gázzal.
Ha Kámán Ur olvassa Tőle is kérdezném.
Üdvözlettel József
Tisztelt József!
Az apósom motorja is 1,5 dci csak az övév 75 Le. Részecskeszűrőhöz még annyit, hogy mivel a jobb égés miatt kevesebb a korom, a szűrő így kevésbé terhelődik. Agy Audis ismerősöm 1,9 Tdi( vagy pdti) 170 ezer forintot költött az autójára, mert állandóan jelzet neki a kontroll lámpa és sajnos ennyi volt mire a számítógépről kitörölték a részecskeszűrő figyelését. A spurival megoldódott neki a kormosodás és a férje autójánál nem kellett "kiüttetni" a hibát.
Az apósom motorja is 1,5 dci csak az övév 75 Le. Részecskeszűrőhöz még annyit, hogy mivel a jobb égés miatt kevesebb a korom, a szűrő így kevésbé terhelődik. Agy Audis ismerősöm 1,9 Tdi( vagy pdti) 170 ezer forintot költött az autójára, mert állandóan jelzet neki a kontroll lámpa és sajnos ennyi volt mire a számítógépről kitörölték a részecskeszűrő figyelését. A spurival megoldódott neki a kormosodás és a férje autójánál nem kellett "kiüttetni" a hibát.
Tisztelt József!
Apósomnak 1,5d Thalia-ja van. Tudom, nem pont ugyan az a motor. Ő közel 3 éve használja, és mikor a kötelező szervízen volt, megnézték a kipufogó rendszerét. A szerelő el volt ájulva, hogy mennyire nem kormos a rendszer. Akkor apósom mondta, hogy mit használ. Nem volt semmi utóhangja, hogy miért adagolja az üzemanyagot. Tehát ez miatt motorkár és garancia vesztés szerintem egyáltalán nem áll fent. De ha gond van a motorral és a szerelő nem tudja, hogy mi a baj -megjegyzem én az előző autómmal évekig jártam a szerelőkhöz és senki nem tudta megmondani, hogy mi a baja- akkor az a legegyszerűbb, hogy azt mondja, hogy Ön tette tönkre az adalékkal. Pedig ez az adalék pont azt szolgálja, hogy a motor tartósabb legyen, kevesebb fogyasztással és kevesebb emissziós értékkel. Szóval javít az üzemanyag minőségén, ami nem megy a motor rovására. De szerintem a Farkas úr is fog hozzáfűzni néhány mondatot. Üdv, Göbi
Apósomnak 1,5d Thalia-ja van. Tudom, nem pont ugyan az a motor. Ő közel 3 éve használja, és mikor a kötelező szervízen volt, megnézték a kipufogó rendszerét. A szerelő el volt ájulva, hogy mennyire nem kormos a rendszer. Akkor apósom mondta, hogy mit használ. Nem volt semmi utóhangja, hogy miért adagolja az üzemanyagot. Tehát ez miatt motorkár és garancia vesztés szerintem egyáltalán nem áll fent. De ha gond van a motorral és a szerelő nem tudja, hogy mi a baj -megjegyzem én az előző autómmal évekig jártam a szerelőkhöz és senki nem tudta megmondani, hogy mi a baja- akkor az a legegyszerűbb, hogy azt mondja, hogy Ön tette tönkre az adalékkal. Pedig ez az adalék pont azt szolgálja, hogy a motor tartósabb legyen, kevesebb fogyasztással és kevesebb emissziós értékkel. Szóval javít az üzemanyag minőségén, ami nem megy a motor rovására. De szerintem a Farkas úr is fog hozzáfűzni néhány mondatot. Üdv, Göbi
Tisztelt Göbi és Kálmán Ur
Köszönöm a gyors válaszokat.Kérdezném hogy az 1,5 dci turbós motornál ami részecskeszürős euro 5-ös okozhat e valamilyen
zavart a spuri és befolyásolhatja e a jótállást uj autónál azaz a szervizbe mondhatom e hogy sprurit használok és esetleg majd erre fogják rá a meghibásodást.
Üdv.József
Köszönöm a gyors válaszokat.Kérdezném hogy az 1,5 dci turbós motornál ami részecskeszürős euro 5-ös okozhat e valamilyen
zavart a spuri és befolyásolhatja e a jótállást uj autónál azaz a szervizbe mondhatom e hogy sprurit használok és esetleg majd erre fogják rá a meghibásodást.
Üdv.József
Tisztelt József!
Szinte mindent elmondott Göbi.
Annyit tennék hozzá, Hogy a kék JG-2 használatát 500ml-esre számítva kb 3-4flakonnal el kell használni.
Aztán jöhet a normál piros SPURI. Így soha semmi baj nem lesz az üzemanyag oldalon! A minőségi gázolaj létkérdés az új korszerű motoroknál. Ezzel kapcsolatos cikket ajánlom figyelmébe, amit a főoldalról talál meg a lap alján! Kérem jelezze a tapasztalatait, ha néhány ezer km-t közlekedett vele. Különösen a gépkönyvi fogyasztáshoz képest milyen a változás!
Bár a távolkeleti autóknál kicsit több szokott kijönni a valóságba! Első 1-2ezer km pedig nem számít, mert ekkor még nem kopott be a motor!
Gratulálok az új autóhoz, balesetmentes élvezetes autózást kívánok!
Farkas Kálmán
Szinte mindent elmondott Göbi.
Annyit tennék hozzá, Hogy a kék JG-2 használatát 500ml-esre számítva kb 3-4flakonnal el kell használni.
Aztán jöhet a normál piros SPURI. Így soha semmi baj nem lesz az üzemanyag oldalon! A minőségi gázolaj létkérdés az új korszerű motoroknál. Ezzel kapcsolatos cikket ajánlom figyelmébe, amit a főoldalról talál meg a lap alján! Kérem jelezze a tapasztalatait, ha néhány ezer km-t közlekedett vele. Különösen a gépkönyvi fogyasztáshoz képest milyen a változás!
Bár a távolkeleti autóknál kicsit több szokott kijönni a valóságba! Első 1-2ezer km pedig nem számít, mert ekkor még nem kopott be a motor!
Gratulálok az új autóhoz, balesetmentes élvezetes autózást kívánok!
Farkas Kálmán
Tisztelt József!
Régebbi hozzászólások között volt már ilyen kérdés. Akkor azt olvastam, hogy új, bejáratós motorokhoz a Cég a JG-2 es adalékot javasolja a megemelt kenőanyag kombinációja véget. Egy új autónál lényeges, hogy az összekopás a lehető legkisebb feszültség bevitellel történjen. Később visszatérhet a pirosra, de ha dinamikusabb közlekedést szereti, akkor marad a kéknél. Balesetmentes közlekedést kívánok és sok örömöt az új autóhoz. Remélem tudtam én is segíteni.
Üdv, Göbi
Régebbi hozzászólások között volt már ilyen kérdés. Akkor azt olvastam, hogy új, bejáratós motorokhoz a Cég a JG-2 es adalékot javasolja a megemelt kenőanyag kombinációja véget. Egy új autónál lényeges, hogy az összekopás a lehető legkisebb feszültség bevitellel történjen. Később visszatérhet a pirosra, de ha dinamikusabb közlekedést szereti, akkor marad a kéknél. Balesetmentes közlekedést kívánok és sok örömöt az új autóhoz. Remélem tudtam én is segíteni.
Üdv, Göbi
Tisztelt Kálmán
Uj Nissan qashqai 1,5 dci-hez ami Dpf es is melyik spurit javasolja bejáratásra és utána,nem szeretnék pórul járni az üzemanyag miatt.Még nincs meg a járgány jól szeretnék indulni még nem volt dieselem egyéb tanácsát is várnám
Köszönettel József
Uj Nissan qashqai 1,5 dci-hez ami Dpf es is melyik spurit javasolja bejáratásra és utána,nem szeretnék pórul járni az üzemanyag miatt.Még nincs meg a járgány jól szeretnék indulni még nem volt dieselem egyéb tanácsát is várnám
Köszönettel József
Orosz Csabának!
A JG-2 sport adalék pont a feszített igénybe vételre készült.
Itt a befektetés megtérül ugyan, de hasznot keveset hoz!
Az ár-megtakarítási arány a Normál SPURI-nál 200-300%. A sportos vezetés eredménye, hogy ekkor nincs megtakarítás!
Mi a cél? Megtakarítás, vagy dinamizmus!
Az utóbbi rontja az előbbit!
Tehát nyugodtan használhatja a JG-2 termékünket akár másfélszeres arányig a motor védelmében!
Köszönöm bejegyzését, további balesetmentes közlekedést kívánok!
Farkas Kálmán
A JG-2 sport adalék pont a feszített igénybe vételre készült.
Itt a befektetés megtérül ugyan, de hasznot keveset hoz!
Az ár-megtakarítási arány a Normál SPURI-nál 200-300%. A sportos vezetés eredménye, hogy ekkor nincs megtakarítás!
Mi a cél? Megtakarítás, vagy dinamizmus!
Az utóbbi rontja az előbbit!
Tehát nyugodtan használhatja a JG-2 termékünket akár másfélszeres arányig a motor védelmében!
Köszönöm bejegyzését, további balesetmentes közlekedést kívánok!
Farkas Kálmán
Nagyon szépen köszönöm a válaszokat!:)
Legutóbbi hozzászólások