A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Tisztelt Farkas Úr!
Köszönöm a válaszát. Annyit szeretnék még tudni, hogy a Spuri alkalmazásának a kezdetén indokolt-e az üzemanyagszűrő cseréje "soron kívül", mert több helyen is írták, hogy a tankban is takarít az adalék, ami többletszennyezdősét jelent a szűrőben.
Köszönöm a válaszát. Annyit szeretnék még tudni, hogy a Spuri alkalmazásának a kezdetén indokolt-e az üzemanyagszűrő cseréje "soron kívül", mert több helyen is írták, hogy a tankban is takarít az adalék, ami többletszennyezdősét jelent a szűrőben.
Tisztelt Jack Ferro!
Nem lenne tisztességes más próbálkozásait, vállalkozását minősíteni. Helyette azt ajánlom, mindkét terméket tesztelje hosszan és precízen. Ezen a lapon mindenki kíváncsi lesz a végeredményre. Azt hiszen, hogy a terméknek és a minőségnek kell bizonytani. Mi a saját dolgunkban teljesen biztosak vagyunk, így érdeklődéssel várjuk az írását.
Üdvözlettel: Farkas Kálmán
Nem lenne tisztességes más próbálkozásait, vállalkozását minősíteni. Helyette azt ajánlom, mindkét terméket tesztelje hosszan és precízen. Ezen a lapon mindenki kíváncsi lesz a végeredményre. Azt hiszen, hogy a terméknek és a minőségnek kell bizonytani. Mi a saját dolgunkban teljesen biztosak vagyunk, így érdeklődéssel várjuk az írását.
Üdvözlettel: Farkas Kálmán
Kedves Hajni!
Bármilyen autónál a flakonra ráírt 50literhez 1dl-t alkalmazunk. Biztos vagyok benne, hogy érezni fogod a nyomaték többletet, fogyasztás csökkenést tapasztalsz, és újszerű hangja is visszatér a motornak. Indítási könnyebbség, füstemisszió és még számos dolog lesz jobb! Próbáld ki, és néhány tankolásig csak egyre jobb lesz! A jót könnyű megszokni!
Kérlek írd meg tapasztalatodat, nagyon örülnénk neki!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Bármilyen autónál a flakonra ráírt 50literhez 1dl-t alkalmazunk. Biztos vagyok benne, hogy érezni fogod a nyomaték többletet, fogyasztás csökkenést tapasztalsz, és újszerű hangja is visszatér a motornak. Indítási könnyebbség, füstemisszió és még számos dolog lesz jobb! Próbáld ki, és néhány tankolásig csak egyre jobb lesz! A jót könnyű megszokni!
Kérlek írd meg tapasztalatodat, nagyon örülnénk neki!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Kedves Kálmán!
A mai nap láttam egy érdekes reklámot a neten a Spurihoz hasonló termékről. A neve Greenfuel. Szinte ugyanazokat az előnyöket és ugyanazt a működési elvet emlegeti, mint a Spuri. A neve Greenfuel. Elküldöm a linket, ahol megtalálható. Én maradok a Spurinál, de azért kiváncsi lennék a véleményére.
http://www.greenfuel.hu/#elsodleges_elonyei
üdv.: F.
A mai nap láttam egy érdekes reklámot a neten a Spurihoz hasonló termékről. A neve Greenfuel. Szinte ugyanazokat az előnyöket és ugyanazt a működési elvet emlegeti, mint a Spuri. A neve Greenfuel. Elküldöm a linket, ahol megtalálható. Én maradok a Spurinál, de azért kiváncsi lennék a véleményére.
http://www.greenfuel.hu/#elsodleges_elonyei
üdv.: F.
Kedves Laci!
Örömmel olvastam az érdeklődésedről, amely a Spuri gázba történő bejuttatásával kapcsolatos.A megoldás végtelenül olcsó és egyszerű, de a leírása mégis nehézkes számomra. Ezért adok neked egy email-címet, amire küldd el a telefon számodat. Amint megérkezik, felhívlak és elmondom a megoldást.
Üdvözlettel,
Makra Győző/makra.gyozo@spuri-adalek.hu/
Örömmel olvastam az érdeklődésedről, amely a Spuri gázba történő bejuttatásával kapcsolatos.A megoldás végtelenül olcsó és egyszerű, de a leírása mégis nehézkes számomra. Ezért adok neked egy email-címet, amire küldd el a telefon számodat. Amint megérkezik, felhívlak és elmondom a megoldást.
Üdvözlettel,
Makra Győző/makra.gyozo@spuri-adalek.hu/
Tisztelt Farkas Úr!
Felvilágosítást kérek azügyben, hogy egy 150 000 klm-t futott dci Thalia esetében milyen módon adalékoljam a gázolajat? Köszönettel: Hajni.
Felvilágosítást kérek azügyben, hogy egy 150 000 klm-t futott dci Thalia esetében milyen módon adalékoljam a gázolajat? Köszönettel: Hajni.
Kedves Laci!
Örülök, hogy meg vagy elégedve a SPURI-val. A gázhoz való bejuttatás a Makra Győző reg. képviselet vezetőhöz tartozik.
Rövidesen válaszolni fog kérdéseidre.
Elöljáróban viszont tájékoztatlak, hogy az igazi hatékonyságot és a kopáscsökkentést a SPURI JG-2 végzi el maradéktalanul. Akár az ajánlott mennyiség felével is!
Nagyon sok pozitív tapasztalat, felhasználói visszajelzés van a gázhoz való hatékonyságával kapcsolatban.
További balesetmentes és élvezetes autózást kívánok!
Farkas K.
Örülök, hogy meg vagy elégedve a SPURI-val. A gázhoz való bejuttatás a Makra Győző reg. képviselet vezetőhöz tartozik.
Rövidesen válaszolni fog kérdéseidre.
Elöljáróban viszont tájékoztatlak, hogy az igazi hatékonyságot és a kopáscsökkentést a SPURI JG-2 végzi el maradéktalanul. Akár az ajánlott mennyiség felével is!
Nagyon sok pozitív tapasztalat, felhasználói visszajelzés van a gázhoz való hatékonyságával kapcsolatban.
További balesetmentes és élvezetes autózást kívánok!
Farkas K.
Üdvözletem! Évek óta használom a pirosat és elégedett vagyok vele(benzineshez) ,viszont a mai árak mellett gázra váltok!Érdeklődnék hogy lehet gázhoz használni ? Van valami befecskendezőjük hozzá? Gázzal milyen tapasztalatok vannak ? ÜDV: Lacc
Tisztelt Ákos!
Nyugodtan beleöntheti a tankba a piros SPURI-t, a két termék nem befolyásolja egymást.
A honlapon szereplő e-mail címre küldje el postai címét, nevét, és mi postázunk Önnek 13 cm-es matricát.
A nyeremény játékunk már véget ért, de szívesen vesszük és megköszönjük, ha az autóján szerepel a SPURI-s emblémánk.
Tisztelettel: Farkas Kálmán
Nyugodtan beleöntheti a tankba a piros SPURI-t, a két termék nem befolyásolja egymást.
A honlapon szereplő e-mail címre küldje el postai címét, nevét, és mi postázunk Önnek 13 cm-es matricát.
A nyeremény játékunk már véget ért, de szívesen vesszük és megköszönjük, ha az autóján szerepel a SPURI-s emblémánk.
Tisztelettel: Farkas Kálmán
Tisztelt SZAKI Kft!
Először is pozitív tapasztalataimat szeretném leírni a Spurival kapcsolatban: eddig csak egy, kék flakonnal"használtam" el 1.7 CDTI-s Astrámhoz az adalékból, de már érezhető a változás. Csendesebb motor, dinamikusabb, jobban húz és nem kormol, igaz még csak három éves.
Kérdésem viszont az lenne, hogy a tank aljában maradt egy kevés kék Spuri-gázolaj keveréke, és a boltban csak piros Spuri volt, és "összeveszik-e" a kék és a piros Spuri vagy nem számít az a kevés kék Spuri-gázolaj keverék, és nyugodtan önthetem bele a piros Spurit?
Utolsó kérdésem az lenne, hogy olvastam utóbbi hozzászólásokban, hogy lehet kérni Spuri matricát, de viszont a boltban nem tudtak nekem adni, és hogyan tudnék ilyen matricát kapni, mi a menete a hozzájutásnak?
Először is pozitív tapasztalataimat szeretném leírni a Spurival kapcsolatban: eddig csak egy, kék flakonnal"használtam" el 1.7 CDTI-s Astrámhoz az adalékból, de már érezhető a változás. Csendesebb motor, dinamikusabb, jobban húz és nem kormol, igaz még csak három éves.
Kérdésem viszont az lenne, hogy a tank aljában maradt egy kevés kék Spuri-gázolaj keveréke, és a boltban csak piros Spuri volt, és "összeveszik-e" a kék és a piros Spuri vagy nem számít az a kevés kék Spuri-gázolaj keverék, és nyugodtan önthetem bele a piros Spurit?
Utolsó kérdésem az lenne, hogy olvastam utóbbi hozzászólásokban, hogy lehet kérni Spuri matricát, de viszont a boltban nem tudtak nekem adni, és hogyan tudnék ilyen matricát kapni, mi a menete a hozzájutásnak?
Tisztelt Krisztián!
A SPURI folyamatos használatával garantáltan tiszta marad a kipufogórendszer minden eleme.
A torlónyomás sem nő! A részecskeszűrő működésével addig nő, míg a hőterhelés növekszik!
Ezek az igénybevételek nem jelentkeznek a SPURI használatával.
Részecskeszűrőt kíméli a SPURI. Közvetve pedig a motor ingadozó hőterhelését csökkenti!
A kikódolással pedig a legjobb, ha kiveszi a részecskeszűrőt, a SPURI a többit megoldja!
Ha motorolaj fogyás szokott lenni, akkor túl sok kormot kap a részecskeszűrő ezért kell kopottabb motoroknál csővel helyettesíteni!
Egyéb iránt csak figyelő szonda van benne, nem irányító!
Ha a műszerfal lámpa nem zavar akkor felesleges kikódolni! Ki is lehet venni ledizzót a műszerfalból és kész! Azt hiszem ebbe a régebbi passzátba így szokták megoldani!
Cső és izzó csak ennyi! Persze a szakszerű kikódolás a legjobb!
Most ennyit erről dióhéjban!
A SPURI folyamatos használatával garantáltan tiszta marad a kipufogórendszer minden eleme.
A torlónyomás sem nő! A részecskeszűrő működésével addig nő, míg a hőterhelés növekszik!
Ezek az igénybevételek nem jelentkeznek a SPURI használatával.
Részecskeszűrőt kíméli a SPURI. Közvetve pedig a motor ingadozó hőterhelését csökkenti!
A kikódolással pedig a legjobb, ha kiveszi a részecskeszűrőt, a SPURI a többit megoldja!
Ha motorolaj fogyás szokott lenni, akkor túl sok kormot kap a részecskeszűrő ezért kell kopottabb motoroknál csővel helyettesíteni!
Egyéb iránt csak figyelő szonda van benne, nem irányító!
Ha a műszerfal lámpa nem zavar akkor felesleges kikódolni! Ki is lehet venni ledizzót a műszerfalból és kész! Azt hiszem ebbe a régebbi passzátba így szokták megoldani!
Cső és izzó csak ennyi! Persze a szakszerű kikódolás a legjobb!
Most ennyit erről dióhéjban!
Kedves Kálmán!
Nekem egy 2004-es 2.0 pdtdi Passatom van. Szeretném kikódoltatni a részecskeszűrőt, de félek, hogy az eltávolításával megszűnő fojtás káros lehet a motorra, turbóra. Szívesen venném a véleményét. Köszönettel: Krisztián
Nekem egy 2004-es 2.0 pdtdi Passatom van. Szeretném kikódoltatni a részecskeszűrőt, de félek, hogy az eltávolításával megszűnő fojtás káros lehet a motorra, turbóra. Szívesen venném a véleményét. Köszönettel: Krisztián
Tisztelt Döri!
Becsülöm azért, hogy az autójának meg akar adni minden jót. Meg is fogja hálálni a hosszan tartó futásteljesítménnyel.
A konkurens termékkel kapcsolatos relációkat és ezek összehasonlításától én személy szerint tartózkodnék.
Hogy ki, milyen megfoghatatlan dolgokat állít a termékeikről, az csak egy fantazmagória. Azt ajánlom, hogy önállóan, egyedüli adalékként a SPURI-t használja, az előírt 50 literhez 1-1,5 dl-t. Nem vész össze semmiféle más termékkel a mi adalékunk, de a végeredményt illetően könnyen meglehet, hogy kevesebb forgató nyomaték, nagyobb füstemisszió és a hűtőgél hatása tompul, ha egyéb más vegyi anyagot, adalékot is bekever. Egy-két tankolás után szívesen várom a véleményét és tapasztalatait. Ön, mint független felhasználó látni fogja ki mit állít és mi belőle az igaz.
Elnézést, hogy nem ígérgettem semmit, de a legjobb cégér, ha a felhasználó maximálisan meg van elégedve a végeredménnyel, ráadásul a megtakarítás oldalán is a legtöbbet tudjuk nyújtani.
Ezen a fórumon sajnos nem mondhatom el a forgalmazott termékeink mennyiségét, valamint a konkurens termékek eladott mennyiségeit, de biztonsággal állíthatom, meglepődne a különbség láttán. Használja bizalommal bármelyik termékünket és balesetmentes vezetés kívánok!
Tisztelettel: Farkas Kálmán
Becsülöm azért, hogy az autójának meg akar adni minden jót. Meg is fogja hálálni a hosszan tartó futásteljesítménnyel.
A konkurens termékkel kapcsolatos relációkat és ezek összehasonlításától én személy szerint tartózkodnék.
Hogy ki, milyen megfoghatatlan dolgokat állít a termékeikről, az csak egy fantazmagória. Azt ajánlom, hogy önállóan, egyedüli adalékként a SPURI-t használja, az előírt 50 literhez 1-1,5 dl-t. Nem vész össze semmiféle más termékkel a mi adalékunk, de a végeredményt illetően könnyen meglehet, hogy kevesebb forgató nyomaték, nagyobb füstemisszió és a hűtőgél hatása tompul, ha egyéb más vegyi anyagot, adalékot is bekever. Egy-két tankolás után szívesen várom a véleményét és tapasztalatait. Ön, mint független felhasználó látni fogja ki mit állít és mi belőle az igaz.
Elnézést, hogy nem ígérgettem semmit, de a legjobb cégér, ha a felhasználó maximálisan meg van elégedve a végeredménnyel, ráadásul a megtakarítás oldalán is a legtöbbet tudjuk nyújtani.
Ezen a fórumon sajnos nem mondhatom el a forgalmazott termékeink mennyiségét, valamint a konkurens termékek eladott mennyiségeit, de biztonsággal állíthatom, meglepődne a különbség láttán. Használja bizalommal bármelyik termékünket és balesetmentes vezetés kívánok!
Tisztelettel: Farkas Kálmán
Kedves Kálmán!
Nagyságrendileg 3 éve használok metabond megashell adalékot a turbódízeles autómba. Nagyon jó tapasztalataim vannak vele kapcsoltban.Chiptuning után, erőteljes gyorsításnál,jóval nagyobb füstölés lépett fel, ekkor kipróbáltam a spuri jg-2 -t, és a füstképződés szemmel láthatóan csökkent. Kérdésem, hogy ugyanazokat a tulajdonságokat elérhetem a spurival mint a metabonddal?(főleg a porlasztó csúcsok élettartamára lennék kíváncsi)
Mivel van bőven az adalékokból, esetleg az üzemanyaghoz tehetek mindkettőből?
Válaszát köszönöm.
Nagyságrendileg 3 éve használok metabond megashell adalékot a turbódízeles autómba. Nagyon jó tapasztalataim vannak vele kapcsoltban.Chiptuning után, erőteljes gyorsításnál,jóval nagyobb füstölés lépett fel, ekkor kipróbáltam a spuri jg-2 -t, és a füstképződés szemmel láthatóan csökkent. Kérdésem, hogy ugyanazokat a tulajdonságokat elérhetem a spurival mint a metabonddal?(főleg a porlasztó csúcsok élettartamára lennék kíváncsi)
Mivel van bőven az adalékokból, esetleg az üzemanyaghoz tehetek mindkettőből?
Válaszát köszönöm.
Tisztelt Splinter!
A gyári specifikáció konzisztencia osztálya 5W40 szintetikus változata. Ez a 4literes kiszerelésű nálam 9000ft és pont a pdtdi motorokhoz illeszkedik! A hidegindítási fázisban télen nélkülözhetetlen. Most nyáron még elmegy, de tartósan inkább az előbb említettet javasold! És még van magasabb minőségű verseny autóban használjuk az 5W50 -est, ami pont 12000ft.
Köszömöm a kérdést!
Farkas Kálmán
A gyári specifikáció konzisztencia osztálya 5W40 szintetikus változata. Ez a 4literes kiszerelésű nálam 9000ft és pont a pdtdi motorokhoz illeszkedik! A hidegindítási fázisban télen nélkülözhetetlen. Most nyáron még elmegy, de tartósan inkább az előbb említettet javasold! És még van magasabb minőségű verseny autóban használjuk az 5W50 -est, ami pont 12000ft.
Köszömöm a kérdést!
Farkas Kálmán
Kedves Kálmán!
Érdeklődni szeretnék, hogy egy 1.9-es pdti-s audi A4-be nyugodt szívvel ajánlottam a Fuchs Titan CFE 10w-40 es olajat, jól tettem-e?:)
Érdeklődni szeretnék, hogy egy 1.9-es pdti-s audi A4-be nyugodt szívvel ajánlottam a Fuchs Titan CFE 10w-40 es olajat, jól tettem-e?:)
Preku Norbertnek!
Nincs benne petróleum!!!!!! Sok speciális anyag átkonfigurálva, amit csak mi gyártunk!
Egyébkénk 90%-ba víz hordozóval is meg tudnánk oldani ugyanezeket a paramétereket! Csak nem lehetséges jogilag! Erre nem találtak ki törvényt! Gyártási és ionizációs fotongyorsítás technológiai leírása pedig nem publikus kategória.
Az összetétel semmit nem számít! Máshol keresendő a megoldás, de ez titok! Azt hiszem a végeredmény számít! Hogy kiváló a termék!
Fejlesztünk folyamatosan! Ha valaha mégis rájönne valamelyik módszerre, mi már hónapokkal később az új jobbat gyártjuk mint most is!
A fejlődés nem áll meg!
Cél, hogy Ön mint felhasználó a legkiválóbb, utólérhetetlenül jó és mégis olcsó, gazdaságos terméket vásároljon!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Nincs benne petróleum!!!!!! Sok speciális anyag átkonfigurálva, amit csak mi gyártunk!
Egyébkénk 90%-ba víz hordozóval is meg tudnánk oldani ugyanezeket a paramétereket! Csak nem lehetséges jogilag! Erre nem találtak ki törvényt! Gyártási és ionizációs fotongyorsítás technológiai leírása pedig nem publikus kategória.
Az összetétel semmit nem számít! Máshol keresendő a megoldás, de ez titok! Azt hiszem a végeredmény számít! Hogy kiváló a termék!
Fejlesztünk folyamatosan! Ha valaha mégis rájönne valamelyik módszerre, mi már hónapokkal később az új jobbat gyártjuk mint most is!
A fejlődés nem áll meg!
Cél, hogy Ön mint felhasználó a legkiválóbb, utólérhetetlenül jó és mégis olcsó, gazdaságos terméket vásároljon!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Üdvözletem!
Érdekelne hogy a spuriban lévő 60-70% petróleumnak milyen hatása van a benzin kezelésében?
Érdekelne hogy a spuriban lévő 60-70% petróleumnak milyen hatása van a benzin kezelésében?
Az E85-höz!
Igen, alkalmazható!
Sőt több jótékony hatása van! Ezzel kapcsolatban ajánlom az ide vonatkozó E85-ös cikket, ahol részletes műszaki tartalommal leírtam a működési mechanizmust!
Köszönöm kérdését!
További balesetmentes, trafipax nélküli autózást kívánok!
Farkas Kálmán
Igen, alkalmazható!
Sőt több jótékony hatása van! Ezzel kapcsolatban ajánlom az ide vonatkozó E85-ös cikket, ahol részletes műszaki tartalommal leírtam a működési mechanizmust!
Köszönöm kérdését!
További balesetmentes, trafipax nélküli autózást kívánok!
Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Kálmán Úr!
Egy 2002-es 1.6i Skoda Octaviába tankoltam kb. 60% benzint, és 40% arányba E85-öt. Kérdésem E85-hőz is alkalmazható a piros színű Spuri?
Üdv Dombi
Egy 2002-es 1.6i Skoda Octaviába tankoltam kb. 60% benzint, és 40% arányba E85-öt. Kérdésem E85-hőz is alkalmazható a piros színű Spuri?
Üdv Dombi
Legutóbbi hozzászólások