A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Tisztelt Farkas Úr!
Most jött el először az ideje annak,hogy elkezdjem használni a termékét(piros). Eddig is csak jókat hallottam róla,de saját lustaságom ill. feledékenységemből adódóan sosem vásároltam meg a "SPURIT". Az alany egy 1.9D (szívódízel) Skoda Felicia 180ekm-el. Most raktam először egy telitankhoz és már elsőre érezni a hatását. Leginkább a fülemnek szép a motor hangja...sokkal csendesebb és kiegyensúlyozotabb. Teljesítmény és fogyasztás terém még nem mernék nyilatkozni,de véleményem szerint jobb ill. rendszeres használat mellett jobb lesz. Kérdésem csak annyi volna, most,hogy elkezdtem használni az adalékot érdemes-e rövid időn belül gázolajszűrőt cserélnem? Igazából most nem rég lett cserélve,tehát én úgy gondolom,hogy jó még. Van-e értelme egy sima utcai autóhoz,ráadásul egy szívódízel motorhoz a kék adalékot használnom? A családban van egy Lada versenyautó is. Kell-e vmit tudni a kék adalék használatáról versenykörülmények között azon kívül,hogy nagyobb mennyiségben használandó az adalék? Természetesen, én is szívesen megosztom tapasztalataimat az adalékkal kapcsolatban. Vmiért csak pozitív előérzetem van:)
Most jött el először az ideje annak,hogy elkezdjem használni a termékét(piros). Eddig is csak jókat hallottam róla,de saját lustaságom ill. feledékenységemből adódóan sosem vásároltam meg a "SPURIT". Az alany egy 1.9D (szívódízel) Skoda Felicia 180ekm-el. Most raktam először egy telitankhoz és már elsőre érezni a hatását. Leginkább a fülemnek szép a motor hangja...sokkal csendesebb és kiegyensúlyozotabb. Teljesítmény és fogyasztás terém még nem mernék nyilatkozni,de véleményem szerint jobb ill. rendszeres használat mellett jobb lesz. Kérdésem csak annyi volna, most,hogy elkezdtem használni az adalékot érdemes-e rövid időn belül gázolajszűrőt cserélnem? Igazából most nem rég lett cserélve,tehát én úgy gondolom,hogy jó még. Van-e értelme egy sima utcai autóhoz,ráadásul egy szívódízel motorhoz a kék adalékot használnom? A családban van egy Lada versenyautó is. Kell-e vmit tudni a kék adalék használatáról versenykörülmények között azon kívül,hogy nagyobb mennyiségben használandó az adalék? Természetesen, én is szívesen megosztom tapasztalataimat az adalékkal kapcsolatban. Vmiért csak pozitív előérzetem van:)
Kedves Kálmán, köszönöm részletes válaszát! Közben "sajnos" tankolnom kellett és mivel hirtelen a kék adalék volt kéznél, hát belezuhintottam a tankba és toltam rá lenületből ötven liter gázolajat annál a kútnál, amelyik telente alpesi dieselnek hívja az egyik termékét. Lehet, hogy csak pszichológia, de úgy érzem, kb. 20 kilométer egyhuzamban autózás után már érezni lehetett némi változást. Csökkent a gázkésedelem, azaz "jobban vette a lapot" a kocsi, mint előtte, illetve valamivel "lágyabban" (??) csöndesebben jár a motor, valamint tempomatot használva hihetetlen (alacsony!) pillanatnyi fogyasztásokat ír ki a fedélzeti computer és mintha alul egy kicsit nyomatékosabb is lenne, mint korábban. Szépen húzza ki magát 900-1000 rpm-ről még 5. és 6. fokozatban is! Szóval szerintem, azért nem ment kárba a kék adalék se, de szót fogadok Önnek és veszek a meglévő piros flakon mellé a pirosból még négy kicsit, vagy egy-két nagyot (500 ml-est). Persze kéket is majd, ha már a piros kitakarította a 6 év dzsuváját a kocsiból.
------
Még lenne egy kérdésem: Jóapámnak egy Renault Grand Scenic-je van, 2006-os gyártású benzines, 2000 köbcentis V16-os nemturbós motorral. Ennél az autónál is a pirossal kell kezdeni, majd 4-5 piros után mehetne bele majd a kék?
Köszönöm a válaszát, előre is!
Üdv, Vilmos
------
Még lenne egy kérdésem: Jóapámnak egy Renault Grand Scenic-je van, 2006-os gyártású benzines, 2000 köbcentis V16-os nemturbós motorral. Ennél az autónál is a pirossal kell kezdeni, majd 4-5 piros után mehetne bele majd a kék?
Köszönöm a válaszát, előre is!
Üdv, Vilmos
Kedves Vilmos!
Először a pirosat használja, majd a kéket. A pirosat 4-5 tankoláson keresztül, akkor már valószínű teljesen tiszta lesz az üzemanyagrendszere, valamint az égéstér és a kipufogórendszer. Cseréljen szűrőket és mehet bele a kék SPURI JG-2-es adalék. Köszönöm érdeklődő levelét és további balesetmentes kilométereket kívánok: Farkas kálmán
Először a pirosat használja, majd a kéket. A pirosat 4-5 tankoláson keresztül, akkor már valószínű teljesen tiszta lesz az üzemanyagrendszere, valamint az égéstér és a kipufogórendszer. Cseréljen szűrőket és mehet bele a kék SPURI JG-2-es adalék. Köszönöm érdeklődő levelét és további balesetmentes kilométereket kívánok: Farkas kálmán
Tisztelt Juhász Imre Ármin Úr!
Amit működési mechanizmusként találmányszinten leírtunk, az szerepel ezen a honlapon. Az atomok, neutronok és fotonok egymáshoz való viszonyuk, elhelyezkedésük, energiaszintjük, és időbeli és térbeli kapcsolódásukkal kapcsolatos kísérleteink és eredményeink leírása nagyon sok időt venne igénybe. Mint felhasználónak írom le, hogy a polírozó hatás és a végeredmény a lényeg. Amit a vásárló tapasztal. Nyílván olyan méretű, a gyémántnál 4-6 %-kal gyengébb anyaggal oldjuk meg ezt a polírozó hatást, ami Önnek és járművének hasznot hajt. A szilícium-oxid nem tévesztendő össze a szilíciumcorunddal. Alumínium sem szerepel benne, hisz a robbanás közben az üzemanyagból és a levegőből ez honnan lenne? A végeredmény a lényeg, mikor a tesztautót szétszedik, és bevizsgálják a felületeit. Köszönettel vettem érdeklődését: Farkas Kálmán
Amit működési mechanizmusként találmányszinten leírtunk, az szerepel ezen a honlapon. Az atomok, neutronok és fotonok egymáshoz való viszonyuk, elhelyezkedésük, energiaszintjük, és időbeli és térbeli kapcsolódásukkal kapcsolatos kísérleteink és eredményeink leírása nagyon sok időt venne igénybe. Mint felhasználónak írom le, hogy a polírozó hatás és a végeredmény a lényeg. Amit a vásárló tapasztal. Nyílván olyan méretű, a gyémántnál 4-6 %-kal gyengébb anyaggal oldjuk meg ezt a polírozó hatást, ami Önnek és járművének hasznot hajt. A szilícium-oxid nem tévesztendő össze a szilíciumcorunddal. Alumínium sem szerepel benne, hisz a robbanás közben az üzemanyagból és a levegőből ez honnan lenne? A végeredmény a lényeg, mikor a tesztautót szétszedik, és bevizsgálják a felületeit. Köszönettel vettem érdeklődését: Farkas Kálmán
Tisztelt hashas!
A SPURI az üzemanyagtanktól takarít, akkor nem sok értelme van, ha a szűrő után használja. A betöltőnyílástól a kipufogóvégig tisztít . Állandó használata javasolt. Üzemanyagszűrőt pedig, ha SPURI-val jár nem kell olyan sűrűn cserélni. Hogy milyen szennyezett az üzemanyag, azt előre senki nem tudja. A SPURI úgy van szerkesztve, hogy az üzemanyagban hasznos lerakódásokat oldja, ami kárt nem okoz. A 2-5 mikronnál nagyobb fém és egyéb szilárd szennyeződéseket lebegtetve a szűrőbe viszi. Ennek ez a rendje. Részletesebb tájékoztatást a termékek rovatban olvashat. Köszönöm érdeklődését: Farkas Kálmán
A SPURI az üzemanyagtanktól takarít, akkor nem sok értelme van, ha a szűrő után használja. A betöltőnyílástól a kipufogóvégig tisztít . Állandó használata javasolt. Üzemanyagszűrőt pedig, ha SPURI-val jár nem kell olyan sűrűn cserélni. Hogy milyen szennyezett az üzemanyag, azt előre senki nem tudja. A SPURI úgy van szerkesztve, hogy az üzemanyagban hasznos lerakódásokat oldja, ami kárt nem okoz. A 2-5 mikronnál nagyobb fém és egyéb szilárd szennyeződéseket lebegtetve a szűrőbe viszi. Ennek ez a rendje. Részletesebb tájékoztatást a termékek rovatban olvashat. Köszönöm érdeklődését: Farkas Kálmán
"(* E bemutatkozó levelet csak egyszer küldjük ki Önnek, továbbiakban nem kívánjuk zavarni ilyen és ehhez hasonló levelekkel.) "
A spam egyszer kiküldve is spam! Lassan fel kellene ezt fogni!
A spam egyszer kiküldve is spam! Lassan fel kellene ezt fogni!
Kellemes hétvégét kívánok, egyben érdeklődnék, hogy miután ajándékba kaptam egy kék és egy piros 125ml-es SPURI adalékot, melyikkel kezdjem az autóm "kezelését"? A kocsim egy 2005. májusi üzembe helyezésű Renault Laguna II (2001-2005 között gyártott verziójú) 1.9 dCi, 120LE-s turbós dízelmotorral. Nagyjából 126 ezer kilométert futott eddig és semmiféle adalékot nem látott. (Se üzemanyagba kevertet, se olyat amit motorolajhoz kell önteni.) A kékkel, vagy a pirossal kellene kezdeni?
Nem tiszta számomra, hogy ezek az elemek külön-kúlön mit csinálnak, illetve, hogy a folyamatban mit csinálnak.
Üdv
Üdv
Tisztelt Farkas Kálmán!
Először is köszönöm a választ!Szilicium-oxid és szén vegyület szerepel a leírásban; illetve az ön válaszában szilicium-korund szerepel.
A korundról pedig azt olvastam, hogy aluminium-oxid.
Egyelőre még nem sikerült megtalálnom az összefüggést.
Válaszát előre is köszönöm!
Először is köszönöm a választ!Szilicium-oxid és szén vegyület szerepel a leírásban; illetve az ön válaszában szilicium-korund szerepel.
A korundról pedig azt olvastam, hogy aluminium-oxid.
Egyelőre még nem sikerült megtalálnom az összefüggést.
Válaszát előre is köszönöm!
Tisztelt Farkas Kálmán!
Köszönöm a válaszát. Már csak egy kérdés merül fel bennem. Problémám volt az üzemanyagszűrővel, amit szétbontottam és tiszta fekete volt, olyan olajsár jellegű, de nem fém darabos. A szűrőn lévő szennyeződéssel mi történik a spuri használata mellett? Feloldja, majd keresztül megy a szűrőn? Számomra a legideálisabb megoldás az lenne, ha a szűrő után lehetne adagolni a spurit :), de ez sajnos nem lehetséges. Nem értem Mo.-on miért kell ilyen szenny üzemanyagot forgalmazni. A gyártó 60000 km-t ír a szűrő cserére a márkaszervíz 30000 km-t mond a saját tapasztalat meg 15000... Válaszát előre is köszönöm!
Köszönöm a válaszát. Már csak egy kérdés merül fel bennem. Problémám volt az üzemanyagszűrővel, amit szétbontottam és tiszta fekete volt, olyan olajsár jellegű, de nem fém darabos. A szűrőn lévő szennyeződéssel mi történik a spuri használata mellett? Feloldja, majd keresztül megy a szűrőn? Számomra a legideálisabb megoldás az lenne, ha a szűrő után lehetne adagolni a spurit :), de ez sajnos nem lehetséges. Nem értem Mo.-on miért kell ilyen szenny üzemanyagot forgalmazni. A gyártó 60000 km-t ír a szűrő cserére a márkaszervíz 30000 km-t mond a saját tapasztalat meg 15000... Válaszát előre is köszönöm!
Tisztelt Juhász Imre!
Ez az autó az akkori technikai viszonyoknak megfelelő magasabb kategóriába tartozott. A működési mechanizmust illetően más a működési elv. A mi alapelvünk az, hogy nem létezik olyan hogy bármilyen réteget felrakjon a súrlódó felületekre akármilyen vegyi anyag is. az utóbbi 30 év próbálkozásai ezt mutatták. A termékünk leírásában szereplő szilíciumkorundnak csupán polírozó hatása van, mely egy végtelenül sima felületet eredményez. A hengerben történő folyamatok negyedik üteme után ezen anyag a szabadba távozik. Összefoglalva teljes biztonsággal és garanciával vállaljuk, hogy az autójában csak pozitív hatása lesz a SPURI-nak, különösen, ha a JG-2 Racing adalékunkat használja.
Kérem írja meg a későbbi tapasztalatait. Kérésem az, hogy 4-5 adalékolt tankolás után összegezze tapasztalatait, addig várjon türelemmel.
Köszönettel: Farkas Kálmán
Ez az autó az akkori technikai viszonyoknak megfelelő magasabb kategóriába tartozott. A működési mechanizmust illetően más a működési elv. A mi alapelvünk az, hogy nem létezik olyan hogy bármilyen réteget felrakjon a súrlódó felületekre akármilyen vegyi anyag is. az utóbbi 30 év próbálkozásai ezt mutatták. A termékünk leírásában szereplő szilíciumkorundnak csupán polírozó hatása van, mely egy végtelenül sima felületet eredményez. A hengerben történő folyamatok negyedik üteme után ezen anyag a szabadba távozik. Összefoglalva teljes biztonsággal és garanciával vállaljuk, hogy az autójában csak pozitív hatása lesz a SPURI-nak, különösen, ha a JG-2 Racing adalékunkat használja.
Kérem írja meg a későbbi tapasztalatait. Kérésem az, hogy 4-5 adalékolt tankolás után összegezze tapasztalatait, addig várjon türelemmel.
Köszönettel: Farkas Kálmán
Tisztelt hashas!
A SPURI termékünk teljesen más szerkesztési alapelveken alapul, mint a brutálisan maró más alapú termékek. Folyamatosan, lassan tisztítja, oldja, diszpergálja a lerakódásokat, melynek pozitív hatásait a felhasználói körünkbe többször megírták a vendégkönyvünkben is. Kétféle szennyezőanyag van az üzemanyag oldalán. Az egyik az oldható, diszpergálható tartalom, amit maradéktalanul megold a SPURI. A másik az oldhatatlan fém részecskék, melyeknek a helye az üzemanyagszűrőben van. Erről gondoskodik a SPURI.
Ebből következően a szennyeződés mennyiségétől függően üzemanyagszűrőt kell cserélni 2-4 tankolás után.
A magasnyomású dízelek tekintetében külön foglalkoztam a főoldalról elérhető cikkben ezzel a témával. Előzetesben csak annyit, hogy az új korszerű dízelek nagyon érzékenyek az üzemanyag minőségét illetően. Ezért nélkülözhetetlen megfelelő adalékolás különösen a téli időszakban. a dízel befecskendező porlasztócsúcsig, ha a szűrő elvégzi feladatát, akkor nem szabad eljusson szilárd részecske a porlasztási fázisig. Többször volt olyan esetünk, hogy az eltömődött szűrő papírját a nyomás átszakította.
A gyártók általában készítenek egy perforált, kikönnyített részt a papíron pontosan arra az esetre, ha már a szűrő nem engedi át az üzemanyagot. Hogy egyik pillanatról a másikra jobban megy az autó az intő jel a tulajdonosnak, hogy szűrőt kell cserélni. valószínű itt is ilyen probléma lépett fel.
Másik lehetőség, hogy a hengerfej közelében a nem megfelelő minőségű gázolaj egyszerűen megégett kicsapódva belőle a szilárd rész, ami porlasztócsúcs károsodát okozhatott.
Ha még van kérdése, szívesen állok rendelkezésére,
köszönettel: Farkas Kálmán
A SPURI termékünk teljesen más szerkesztési alapelveken alapul, mint a brutálisan maró más alapú termékek. Folyamatosan, lassan tisztítja, oldja, diszpergálja a lerakódásokat, melynek pozitív hatásait a felhasználói körünkbe többször megírták a vendégkönyvünkben is. Kétféle szennyezőanyag van az üzemanyag oldalán. Az egyik az oldható, diszpergálható tartalom, amit maradéktalanul megold a SPURI. A másik az oldhatatlan fém részecskék, melyeknek a helye az üzemanyagszűrőben van. Erről gondoskodik a SPURI.
Ebből következően a szennyeződés mennyiségétől függően üzemanyagszűrőt kell cserélni 2-4 tankolás után.
A magasnyomású dízelek tekintetében külön foglalkoztam a főoldalról elérhető cikkben ezzel a témával. Előzetesben csak annyit, hogy az új korszerű dízelek nagyon érzékenyek az üzemanyag minőségét illetően. Ezért nélkülözhetetlen megfelelő adalékolás különösen a téli időszakban. a dízel befecskendező porlasztócsúcsig, ha a szűrő elvégzi feladatát, akkor nem szabad eljusson szilárd részecske a porlasztási fázisig. Többször volt olyan esetünk, hogy az eltömődött szűrő papírját a nyomás átszakította.
A gyártók általában készítenek egy perforált, kikönnyített részt a papíron pontosan arra az esetre, ha már a szűrő nem engedi át az üzemanyagot. Hogy egyik pillanatról a másikra jobban megy az autó az intő jel a tulajdonosnak, hogy szűrőt kell cserélni. valószínű itt is ilyen probléma lépett fel.
Másik lehetőség, hogy a hengerfej közelében a nem megfelelő minőségű gázolaj egyszerűen megégett kicsapódva belőle a szilárd rész, ami porlasztócsúcs károsodát okozhatott.
Ha még van kérdése, szívesen állok rendelkezésére,
köszönettel: Farkas Kálmán
Tisztelt Szaki KFT!
Én egy '90-es évjáratú BMW E30 IS-be szeretném használni a SPURI JG-2-t, amin valószínűleg volna mit tisztítania az adalékuknak.
Viszont hogyha a szilícium vegyület elkezd beébülni, akkor a hengerfalon lévő lerakódásra teszi azt?
Válaszukat előre is köszönöm!
Juhász Imre
Én egy '90-es évjáratú BMW E30 IS-be szeretném használni a SPURI JG-2-t, amin valószínűleg volna mit tisztítania az adalékuknak.
Viszont hogyha a szilícium vegyület elkezd beébülni, akkor a hengerfalon lévő lerakódásra teszi azt?
Válaszukat előre is köszönöm!
Juhász Imre
Tisztelt SZAKI KFT és Tapasztalt Spuri Felhasználók! Szeretném elkezdeni használni a terméküket. Sajnos volt már rossz tapasztalatom különböző injektor takarító adalékkal ellátott üzemanyagról. A lerakódást feloldotta és egész a befecskendező rendszerig szállította, ahol dugulástokozott. Most egy common rail rendszerű autóban szeretném használni, de tartok, nehogy ugyanaz legyen az eredmény mint korábban. Az autóban 210ekm van. Mindenki tapasztalatát, válaszát szívesen várom! Köszönöm!
Kedves András!
Mindegy hogy hol használja, a SPURI városi forgalomban is teszi a dolgát, mindegy, hogy a normál piros SPURI-t, vagy a kék JG-2 versenyadalékot használja.
A kéket a gyorsabb takarítás érdekében ajánlottam, a mennyiséget nem kell növelni, az 1 deciről így is másfél deci a maximum, és így is eléri a hatást. 90 % valószínűséggel nem kell gondolkozni a részecskeszűrő kiszereléséről. Először várjuk meg, általában meg szokta oldani a problémát, ezzel az olcsóbb módszerrel, ha mégsem, akkor 4-5 tankolás után térjünk vissza rá.
Tehát a kékből 1,5 dl. Utána a normál piros SPURI-t minden tankolásnál folyamatosan használja a hosszan tartó motorélet és a kevesebb fogyasztás érdekében.
A JG-2-ből nagyobb mennyiség kárt nem okoz, de eredményt sem hoz.
Az mindegy, hogy mikor önti be, általában tankolás előtt ajánljuk, rögtön össze fog keveredni a rendszerben.
A programozást illetően pedig, ha erre kerülne a sor a főoldalunkon a jobb oldali részen megtalálja Rototest teljesítményfelmérés alatt a Laczkó Tibor nevét Debrecenben, aki profi programozó is. Itt ha akarja a Tibor teljesítményt is tud növelni Önnek.
További kérdéseivel kapcsolatban is állok rendelkezésére, köszönettel: Farkas Kálmán
Mindegy hogy hol használja, a SPURI városi forgalomban is teszi a dolgát, mindegy, hogy a normál piros SPURI-t, vagy a kék JG-2 versenyadalékot használja.
A kéket a gyorsabb takarítás érdekében ajánlottam, a mennyiséget nem kell növelni, az 1 deciről így is másfél deci a maximum, és így is eléri a hatást. 90 % valószínűséggel nem kell gondolkozni a részecskeszűrő kiszereléséről. Először várjuk meg, általában meg szokta oldani a problémát, ezzel az olcsóbb módszerrel, ha mégsem, akkor 4-5 tankolás után térjünk vissza rá.
Tehát a kékből 1,5 dl. Utána a normál piros SPURI-t minden tankolásnál folyamatosan használja a hosszan tartó motorélet és a kevesebb fogyasztás érdekében.
A JG-2-ből nagyobb mennyiség kárt nem okoz, de eredményt sem hoz.
Az mindegy, hogy mikor önti be, általában tankolás előtt ajánljuk, rögtön össze fog keveredni a rendszerben.
A programozást illetően pedig, ha erre kerülne a sor a főoldalunkon a jobb oldali részen megtalálja Rototest teljesítményfelmérés alatt a Laczkó Tibor nevét Debrecenben, aki profi programozó is. Itt ha akarja a Tibor teljesítményt is tud növelni Önnek.
További kérdéseivel kapcsolatban is állok rendelkezésére, köszönettel: Farkas Kálmán
Amennyiben már használtam aSpuri motortisztító és multifunkciós energiafolyadékot a rózsaszín kiszerelésbe, adódhat probléma (esetleg károsodás) ha a jg-2 folyadékból öntök hozzá? Illetve válaszában említette a cserét, vagy csődarabbal való helyettesítést, de akkor a fedélzeti kompjutert át kell írni, ami 50.000 Ft
körül mozog. Érdeklődnék hogy esetleg tudja hol foglalkoznak ezzel?
körül mozog. Érdeklődnék hogy esetleg tudja hol foglalkoznak ezzel?
az előző kommentből kimaradt még egy kérdésem: a tankolás megkezdése előtt elegendő ha beleteszem a spurit, vagy fel kell kevernem? Nagyobb mennyiség hozzáadása esetleg okozhat bármiféle károsodást? Köszönettel : András
Tisztelt Farkas úr!
Köszönöm a gyors válaszadást!Az autóba jelenleg 180 ezer km van, az előző tulajdonos csak városon belül használta, valószínű innen ered a lerakódási folyamat. Mellőzzem esetleg a városon belüli közlekedést a tisztítási folyamat végéig?
Köszönettel : András
Köszönöm a gyors válaszadást!Az autóba jelenleg 180 ezer km van, az előző tulajdonos csak városon belül használta, valószínű innen ered a lerakódási folyamat. Mellőzzem esetleg a városon belüli közlekedést a tisztítási folyamat végéig?
Köszönettel : András
Kedves András!
Ilyen kevés adatból nem lehet meghatározni az okot, csak szűkíteni a kört. A sűrű regenerálódás arra utal, hogy minduntalan a kipufogó rendszere nagyon szennyezett füstgázokat távolít el, melynek jelentős része a részecskeszűrőben landol. Ennek eredménye, hogy túlnyomás keletkezik a kipufogócsőben, amit ott és azonnal szeretne az elektronika elégetni. Azóta ezt a toyota programot már kiküszöbölték a gyártók, különböző elektronikával, valamint más típusú részecskeszűrővel. Mivel a gyári részecskeszűrő kb. 380.000 Ft-ba kerül, ezért azt ajánlom, hogy azonnali jelleggel kezdje meg a SPURI-JG 2-es versenyadalékunkkal (50 literben másfél deci) a kezelést, mert nélküle a tönkremenetel egyre közelebb, és közelebb következik. Ennek oka, a torlónyomás elégtelen emelkedése, motormelegedést, kokszosodást, gyenge motoröblítést okozhat. Számítson rá, hogy 4-5 tankolás szükséges a teljes takarításhoz. Még így is van 10 % esélye, hogy megmarad a probléma, ha totál be van égve a részecskeszűrő. Ez esetben vagy csere, vagy csődarabbal való helyettesítés, de akkor a fedélzeti kompjutert át kell írni, ami 50.000 Ft körül mozog. Hogy az első kormosodási probléma miből eredt, azt valószínű az olajlehúzó gyűrűk, vagy a kompressziógyűrű kopásából eredő kormosodási tényező, vagy a gyújtógyertya-elektronika hibás működése. Sok olyan tényező közrejátszhat még, amit innen nehéz megmondani, de ezen a nyomvonalon már el tud indulni.
Kérem Önt, hogy az eredményről a későbbiek folyamán tájékoztassa a honlap olvasóit. Szívesen tanulnánk az Ön esetéből.
Köszönettel: Farkas Kálmán
Ilyen kevés adatból nem lehet meghatározni az okot, csak szűkíteni a kört. A sűrű regenerálódás arra utal, hogy minduntalan a kipufogó rendszere nagyon szennyezett füstgázokat távolít el, melynek jelentős része a részecskeszűrőben landol. Ennek eredménye, hogy túlnyomás keletkezik a kipufogócsőben, amit ott és azonnal szeretne az elektronika elégetni. Azóta ezt a toyota programot már kiküszöbölték a gyártók, különböző elektronikával, valamint más típusú részecskeszűrővel. Mivel a gyári részecskeszűrő kb. 380.000 Ft-ba kerül, ezért azt ajánlom, hogy azonnali jelleggel kezdje meg a SPURI-JG 2-es versenyadalékunkkal (50 literben másfél deci) a kezelést, mert nélküle a tönkremenetel egyre közelebb, és közelebb következik. Ennek oka, a torlónyomás elégtelen emelkedése, motormelegedést, kokszosodást, gyenge motoröblítést okozhat. Számítson rá, hogy 4-5 tankolás szükséges a teljes takarításhoz. Még így is van 10 % esélye, hogy megmarad a probléma, ha totál be van égve a részecskeszűrő. Ez esetben vagy csere, vagy csődarabbal való helyettesítés, de akkor a fedélzeti kompjutert át kell írni, ami 50.000 Ft körül mozog. Hogy az első kormosodási probléma miből eredt, azt valószínű az olajlehúzó gyűrűk, vagy a kompressziógyűrű kopásából eredő kormosodási tényező, vagy a gyújtógyertya-elektronika hibás működése. Sok olyan tényező közrejátszhat még, amit innen nehéz megmondani, de ezen a nyomvonalon már el tud indulni.
Kérem Önt, hogy az eredményről a későbbiek folyamán tájékoztassa a honlap olvasóit. Szívesen tanulnánk az Ön esetéből.
Köszönettel: Farkas Kálmán
Legutóbbi hozzászólások