A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Tisztelt Farkas Kálmán Úr !
És amit elfelejtettem megkérdezni. Ha az adalékot hozzáöntöm az üzemanyaghoz akkor is megmarad a kipárolgás ( valamilyen szintű ) ? Itt nem magára az üzemanyag párolgására hanem az adalékra gondolok, vagy az adalék és az üzemanyag vegyileg kötődnek egymáshoz és innentől kezdve stabil marad ?
És amit elfelejtettem megkérdezni. Ha az adalékot hozzáöntöm az üzemanyaghoz akkor is megmarad a kipárolgás ( valamilyen szintű ) ? Itt nem magára az üzemanyag párolgására hanem az adalékra gondolok, vagy az adalék és az üzemanyag vegyileg kötődnek egymáshoz és innentől kezdve stabil marad ?
Tisztelt J. Csaba!
Nem igazán ezért fejlesztettük ki a SPURI JG-2 adalékunkat, amit önnek mondtak az árusítók.
Sajnos sokan hozzátesznek kitalált, nem igaz mondatokat! Mi csak azt mondhatjuk el, ami a tapasztalat és az igazság!
A félrevezetésből soha nem származik jó dolog!
A lapunk főoldalán, a lap legalján található egy cikk a "Mi a különbség..." kezdődő címmel.
Ebben megtalálja a piros-kék adalék közötti különbségről szóló választ.
Kérdés mindig az, mi a célom.
Hosszú motorélet, megtakarítás, nyereségesebb üzemmód, javítási költség csökkentés, sportos nyomatékos vezetés, biztonságos üzemmód, stb.
Ajánlom kipróbálni a kéket is, de csak akkor kell folyamatosan ezt használni, ha gyilkos fordulatokon használja a Mazdát.
A részecske szűrőnek nincs köze ahhoz, hogy melyik SPURI-t használja, bármelyik megfelel a műszaki paramétereknek.
Köszönöm kérdését!
Balesetmentes vezetést kívánok!
Üdvözlettel!
Farkas K.
Nem igazán ezért fejlesztettük ki a SPURI JG-2 adalékunkat, amit önnek mondtak az árusítók.
Sajnos sokan hozzátesznek kitalált, nem igaz mondatokat! Mi csak azt mondhatjuk el, ami a tapasztalat és az igazság!
A félrevezetésből soha nem származik jó dolog!
A lapunk főoldalán, a lap legalján található egy cikk a "Mi a különbség..." kezdődő címmel.
Ebben megtalálja a piros-kék adalék közötti különbségről szóló választ.
Kérdés mindig az, mi a célom.
Hosszú motorélet, megtakarítás, nyereségesebb üzemmód, javítási költség csökkentés, sportos nyomatékos vezetés, biztonságos üzemmód, stb.
Ajánlom kipróbálni a kéket is, de csak akkor kell folyamatosan ezt használni, ha gyilkos fordulatokon használja a Mazdát.
A részecske szűrőnek nincs köze ahhoz, hogy melyik SPURI-t használja, bármelyik megfelel a műszaki paramétereknek.
Köszönöm kérdését!
Balesetmentes vezetést kívánok!
Üdvözlettel!
Farkas K.
Tisztelt Farkas Kálmán Úr!
Mazda6 nem DPF-es diesel autoba használok piros Spurit. Több autosboltban a kék JG2-est ajánlották, mert 100LE felett ez kell. Télen JG2-est 2x adagban kell alkalmazni. Igazak a kapott információk? Vagy maradjak a piros Spurinál? Télen dupla mennyiséget használok a pirosból.
Köszönettel: J. Csaba
Mazda6 nem DPF-es diesel autoba használok piros Spurit. Több autosboltban a kék JG2-est ajánlották, mert 100LE felett ez kell. Télen JG2-est 2x adagban kell alkalmazni. Igazak a kapott információk? Vagy maradjak a piros Spurinál? Télen dupla mennyiséget használok a pirosból.
Köszönettel: J. Csaba
Csabának Várpalotára!
Igen, tudunk a jelenségről! 3 éve dolgozunk ezen a problémán!
A termékünk a gáz és a folyadék halmazállapot közötti, így minden csomagolásból elillan, pláne azért is, mert magas a mozgási energia tartalma egyes alkotónak a SPURI-ban.
Próbáltunk fém flakont ami nem kalibrálható és nagyon megdrágítja az árat. Mindenféle műagyag keveréket, de eloldja a legtöbbet, vagy ha nem akkor nem bírja a nagy melegben a nagy nyomást!
Most értünk a kísérletek finisébe egy három egymásba fújható flakonnal. Reméljük ez a speciális gumiflakon találmány beválik!
Még ebben az évben megjelenünk az új anyaggal, ami kinézetre teljesen megegyezik a régivel, de szuper lesz.
A nyári kánikulában sajnos extrém meleg volt és nem tesz jót a terméknek!
A kereskedők pedig nem a forgalmuknak megfelelő mennyiséget vásárolnak, a mennyiségi engedmények miatt!
Képviselőink kéthetente pedig megjelennek és nem kell csak egy kartont venni csomagolásonként.
Van akinek még 14-36 hónapja is a raktárába van a SPURI.
Az újat teszi ki mindig a polcra. Vagy nem kínálja a vevőinek!
Tehát van ilyen jelenség több helyen, de nagy átlagban jó forgalmú klímás boltokban nincs ilyen baj!
Köszönöm bejegyzését!
További jó autózást!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Igen, tudunk a jelenségről! 3 éve dolgozunk ezen a problémán!
A termékünk a gáz és a folyadék halmazállapot közötti, így minden csomagolásból elillan, pláne azért is, mert magas a mozgási energia tartalma egyes alkotónak a SPURI-ban.
Próbáltunk fém flakont ami nem kalibrálható és nagyon megdrágítja az árat. Mindenféle műagyag keveréket, de eloldja a legtöbbet, vagy ha nem akkor nem bírja a nagy melegben a nagy nyomást!
Most értünk a kísérletek finisébe egy három egymásba fújható flakonnal. Reméljük ez a speciális gumiflakon találmány beválik!
Még ebben az évben megjelenünk az új anyaggal, ami kinézetre teljesen megegyezik a régivel, de szuper lesz.
A nyári kánikulában sajnos extrém meleg volt és nem tesz jót a terméknek!
A kereskedők pedig nem a forgalmuknak megfelelő mennyiséget vásárolnak, a mennyiségi engedmények miatt!
Képviselőink kéthetente pedig megjelennek és nem kell csak egy kartont venni csomagolásonként.
Van akinek még 14-36 hónapja is a raktárába van a SPURI.
Az újat teszi ki mindig a polcra. Vagy nem kínálja a vevőinek!
Tehát van ilyen jelenség több helyen, de nagy átlagban jó forgalmú klímás boltokban nincs ilyen baj!
Köszönöm bejegyzését!
További jó autózást!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Kálmán Úr !
Úgy érzem valami probléma van a termékükkel. Nem a flakonban lévő anyaggal, hanem magával a flakonnal. A 7. flakont kezdem el használni és még egyszer sem sikerült olyat vennem ami az 500ml tartalmazná. Eredeti bontatlan csomagoláson keresztül is elpárolog az adalék, így mindig közel 30-50ml hiányzik belőle. Tehát ennyivel kevesebbet kapok. Szerintem egy "normális" csomagolásból nem szabadna még hosszabb idő után sem elpárolognia az adaléknak. Azok a flakonok amiket megvettem nem a kirakatból hanem raktárból kerültek elő így kevésbé hiszem, hogy raktározási probléma miatt tűnik el az anyag a flakonból. Jó lenne ha utána néznének ennek a dolognak, hogy miért is van ez a jelenség és megoldható-e a probléma.
Úgy érzem valami probléma van a termékükkel. Nem a flakonban lévő anyaggal, hanem magával a flakonnal. A 7. flakont kezdem el használni és még egyszer sem sikerült olyat vennem ami az 500ml tartalmazná. Eredeti bontatlan csomagoláson keresztül is elpárolog az adalék, így mindig közel 30-50ml hiányzik belőle. Tehát ennyivel kevesebbet kapok. Szerintem egy "normális" csomagolásból nem szabadna még hosszabb idő után sem elpárolognia az adaléknak. Azok a flakonok amiket megvettem nem a kirakatból hanem raktárból kerültek elő így kevésbé hiszem, hogy raktározási probléma miatt tűnik el az anyag a flakonból. Jó lenne ha utána néznének ennek a dolognak, hogy miért is van ez a jelenség és megoldható-e a probléma.
Kedves Stifter Péter!
Örülök, hogy meg van elégedve a termékünkkel!
Ön a környezetét is mentesíti a felesleges kipufogógáztól!
Az 5 literes arra van gyártva, hogy a üzemanyag kutaknál fejjel lefelé belezúdítsanak pld 4db-ot egy 10.000literes kútba!
További élvezetes autózást kívánok!
Farkas Kálmán
Örülök, hogy meg van elégedve a termékünkkel!
Ön a környezetét is mentesíti a felesleges kipufogógáztól!
Az 5 literes arra van gyártva, hogy a üzemanyag kutaknál fejjel lefelé belezúdítsanak pld 4db-ot egy 10.000literes kútba!
További élvezetes autózást kívánok!
Farkas Kálmán
Ford fiesta 1.4 tdciben használom 2400km mentem vele fogyasztás fél literrel lejebb ment. 80 körül 5. rángatott az is elmúlt. Lassan eléri a 200000kmet. Vettem 5 literes kiszerelésben de az nem valami praktikus csomag folyt a drága anyag mindenfelé, az a fél literes jóval barátibb. Most megy bele a traktorokba.
Tisztelt H.Laci!
A Hűtőgél feladata pont az a SPURI-ban, hogy extrém körülmények között is a mozgási energia és a hulladékhő arányát kompenzálja. A szekvenciális égés, irányított expanziós folyamat jöjjön létre, amivel további előnyöket nyerünk.
A kopáscsökkentés is ebbe az irányba mutat, bár itt kisebb a szerepe,..... de van.
Használjon SPURI JG-2 -est, vagy az előírt mennyiségbe, vagy kicsit többet. Önnél 50lit/1,5dl megfelelő lesz!
Ezt mutatja az évtizedes sok tapasztalat. Alátámasztja még természetesen a versenysportban használatos dízel autókkal szerzett kísérletek is.
A nyomaték / motortérfogat arányának növekedésével a hosszan tartó üzembiztos motoroknál speciális verseny gázolajat ajánlok.
Nem árt azonban némely alkatrészt kicserélni az ilyen járműmön. PLd nagyobb teljesítményű olajszivattyú, a vízpumpánál ékszíjtárcsa csere, nagyobb kiterített felületű hűtő, stb.
Kérdés mindig mennyire kell tartósnak lennie a motornak.
A SPURI JG-2 -vel látványos lesz az eredmény ezt garantálom!
További élvezetes autózást kívánok!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
A Hűtőgél feladata pont az a SPURI-ban, hogy extrém körülmények között is a mozgási energia és a hulladékhő arányát kompenzálja. A szekvenciális égés, irányított expanziós folyamat jöjjön létre, amivel további előnyöket nyerünk.
A kopáscsökkentés is ebbe az irányba mutat, bár itt kisebb a szerepe,..... de van.
Használjon SPURI JG-2 -est, vagy az előírt mennyiségbe, vagy kicsit többet. Önnél 50lit/1,5dl megfelelő lesz!
Ezt mutatja az évtizedes sok tapasztalat. Alátámasztja még természetesen a versenysportban használatos dízel autókkal szerzett kísérletek is.
A nyomaték / motortérfogat arányának növekedésével a hosszan tartó üzembiztos motoroknál speciális verseny gázolajat ajánlok.
Nem árt azonban némely alkatrészt kicserélni az ilyen járműmön. PLd nagyobb teljesítményű olajszivattyú, a vízpumpánál ékszíjtárcsa csere, nagyobb kiterített felületű hűtő, stb.
Kérdés mindig mennyire kell tartósnak lennie a motornak.
A SPURI JG-2 -vel látványos lesz az eredmény ezt garantálom!
További élvezetes autózást kívánok!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Tisztelt szakértő Úr!
Én egy húzott PDtdi motorba próbáltam ki amin egy 2260-as turbó, Al-es csúcsok vannak (250 ló 490 Nm) stb.. És nagyon észrettem az erő és nyomatéknövekedést de 40l gázolajhoz öntöttem 50ml csak mert a motor EGT-je is megnőtt a műszerem szerint úgy 950-1000 fok volt a 850 helyett 20-30 perces folyamatos padlógázas kigyorsítás után.
Önthetek 100-150ml-is akár 50l gázolajhoz vagy rizikós nehogy 1100 körül felmenjem az EGT-m és elolvasszam a motort.
Köszönöm.
Én egy húzott PDtdi motorba próbáltam ki amin egy 2260-as turbó, Al-es csúcsok vannak (250 ló 490 Nm) stb.. És nagyon észrettem az erő és nyomatéknövekedést de 40l gázolajhoz öntöttem 50ml csak mert a motor EGT-je is megnőtt a műszerem szerint úgy 950-1000 fok volt a 850 helyett 20-30 perces folyamatos padlógázas kigyorsítás után.
Önthetek 100-150ml-is akár 50l gázolajhoz vagy rizikós nehogy 1100 körül felmenjem az EGT-m és elolvasszam a motort.
Köszönöm.
Tisztelt Madaura Attila!
Nyugodtan használja a SPURI-t. A tank és a rendszer takarítása nem olyan veszélyes, mint ahogy az képzelik! A gyantás lerakódás és az oldható anyagok részaránya kb. 70-90%. A megmaradó szilárd fémrészek soká tömítik el a rendszert. Azt fogja érezni, hogy a szokásosnál gyengébb a nyomaték alsó fordulat tartományba.
Ez azonban csak nagyon szennyezett, ősrégi autóknál fordul elő!
Most nyáron könnyebb elkezdeni a SPURI használatát, ugyanis a kondenzvíz is hamarabb diszpergálódik!
Ha tíz tankoláson keresztül csak javulni fog a nyomaték, akkor szilárd oxid szennyeződés nem volt az üzemanyag rendszerbe!
Mire bejön a fagy akkorra a rendszerbe lévő víz is eltávozik.
Csak jó tapasztalata fog lenni, de legyen türelmes 4-5 tankoláson keresztül, mert a SPURI végzi a dolgát!
Mindenki azt mondja, érezhető a különbség!
További balesetmentes autózást kívánok!
Üdvözlettel: Farkas Kálmán
Nyugodtan használja a SPURI-t. A tank és a rendszer takarítása nem olyan veszélyes, mint ahogy az képzelik! A gyantás lerakódás és az oldható anyagok részaránya kb. 70-90%. A megmaradó szilárd fémrészek soká tömítik el a rendszert. Azt fogja érezni, hogy a szokásosnál gyengébb a nyomaték alsó fordulat tartományba.
Ez azonban csak nagyon szennyezett, ősrégi autóknál fordul elő!
Most nyáron könnyebb elkezdeni a SPURI használatát, ugyanis a kondenzvíz is hamarabb diszpergálódik!
Ha tíz tankoláson keresztül csak javulni fog a nyomaték, akkor szilárd oxid szennyeződés nem volt az üzemanyag rendszerbe!
Mire bejön a fagy akkorra a rendszerbe lévő víz is eltávozik.
Csak jó tapasztalata fog lenni, de legyen türelmes 4-5 tankoláson keresztül, mert a SPURI végzi a dolgát!
Mindenki azt mondja, érezhető a különbség!
További balesetmentes autózást kívánok!
Üdvözlettel: Farkas Kálmán
Milyen a LADA szamara?
Lentebb írtam az 1.3-as járgányról.
Most is bizonyított közel 1200km megtétele után 6,0-6,2 literes fogyasztás jött ki úgy, hogy 2/3 autópálya, 1/3 hegyvidéki városi autózás. Az autópályán 110-130 km/h sebességgel közlekedtem. Szerintem jó a JG2.
Madarász István Debrecenből:)
Lentebb írtam az 1.3-as járgányról.
Most is bizonyított közel 1200km megtétele után 6,0-6,2 literes fogyasztás jött ki úgy, hogy 2/3 autópálya, 1/3 hegyvidéki városi autózás. Az autópályán 110-130 km/h sebességgel közlekedtem. Szerintem jó a JG2.
Madarász István Debrecenből:)
Üdv!Spurit szeretnék önteni a kocsimba(2001-es 1.6 16v opel astra)mivel hétvégén megyünk le a Balatonra.És az lenne a kérdésem,hogy a spuri fel fog-e nekem oldani olyan lerakódott szennyeződést amitől eldugulhat-e valami valahol a kocsiba?Válaszokat előre köszönöm!
Tisztelt Takács Tamás!
Ezen az oldalon néhány beírással ezelőtt szintén Tdci motorról talál két alkalommal tapasztalatot, Budaörsről Bélától.
Nehéz bármit is pontosan diagnosztizálni a kevés adat miatt.
A motor előéleténél lehet egy kis probléma. Valószínű, hogy egy szerviz alkalmával az alapjárati nyomást kénytelenek voltak állítani, a szivattyú éa a csúcsok miatt.
Most a tiszta rendszernél soknak bizonyul. Be kell állítani a mostani tiszta rendszerhez!
Előtte gázolajszűrő cserét javaslok. Valószínű a SPURI a szűrőbe kitakarította a tankba lévő oldhatatlan fémoxidos részecskéket.
Az előtöltés szögét is meg lehet tekinteni gyári értéken van-e.
Profi szerelőhöz vigye, hiszen ezekhez a motorokhoz nagyon kell érteni!
Másfélszeres SPURI JG-2 is ki lehet próbálni. Ha ezzel jó az alapjárat, akkor a csúcsok és a a magas nyomású szivattyú előző tulajnál sérült valamilyen elégtelen gázolaj tankolás miatt.
Aki eladta az autót mindegy mit mond, ez tény.
Sajnos ezek a motorok érzékenyek az üzemanyagra, sőt a jó motorolajra is.
További jó autózást!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Ezen az oldalon néhány beírással ezelőtt szintén Tdci motorról talál két alkalommal tapasztalatot, Budaörsről Bélától.
Nehéz bármit is pontosan diagnosztizálni a kevés adat miatt.
A motor előéleténél lehet egy kis probléma. Valószínű, hogy egy szerviz alkalmával az alapjárati nyomást kénytelenek voltak állítani, a szivattyú éa a csúcsok miatt.
Most a tiszta rendszernél soknak bizonyul. Be kell állítani a mostani tiszta rendszerhez!
Előtte gázolajszűrő cserét javaslok. Valószínű a SPURI a szűrőbe kitakarította a tankba lévő oldhatatlan fémoxidos részecskéket.
Az előtöltés szögét is meg lehet tekinteni gyári értéken van-e.
Profi szerelőhöz vigye, hiszen ezekhez a motorokhoz nagyon kell érteni!
Másfélszeres SPURI JG-2 is ki lehet próbálni. Ha ezzel jó az alapjárat, akkor a csúcsok és a a magas nyomású szivattyú előző tulajnál sérült valamilyen elégtelen gázolaj tankolás miatt.
Aki eladta az autót mindegy mit mond, ez tény.
Sajnos ezek a motorok érzékenyek az üzemanyagra, sőt a jó motorolajra is.
További jó autózást!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Kálmán Úr,
Tanácsot szeretnék kérni! Megvettem az euro-4-es tdci-m fél éve (120e km-el). Mint minden eddigi autómnál elkezdtem spurizni. 5e km után elkezdett rángatni a motor annál a fordulatnál ahol sztm a turbó kapcsol. (Go szűrőt kicseréltem iszonyatosan koszos volt, de a rángatás megmaradt 1300-1600-közötti fordulatnál)Sajnos már azóta elmentem 10 ezret és még rángatgat az autó. Előző tulaj ilyet nem tapasztalt. Lehet köze ahhoz, hogy a spuri még mindig takarít? Olyan mintha a turbó geometria állításnál lenne a baj, mintha akadna és lehet oda vitte nekem a kormot? 50 literhez 1 decit adok. Adjak többet? Amikor megzavarom az autópályán kicsit jobb a dolog és hidegben is javul szinte alig érezni. Esetleg egyéb javaslat? Semmilyen hibakód nincs és csak nagyon alap gázon produkálja. Kicsit jobban odalépek neki akkor semmit sem lehet érezni. Autó mellesleg nem füstöl (dpf nincs benne) jól fogyaszt és nagyon öregurasan vezetem, de nem araszolok vele városban főleg vidéken megyek. Köszönettel és tisztelettel, Tamás
Tanácsot szeretnék kérni! Megvettem az euro-4-es tdci-m fél éve (120e km-el). Mint minden eddigi autómnál elkezdtem spurizni. 5e km után elkezdett rángatni a motor annál a fordulatnál ahol sztm a turbó kapcsol. (Go szűrőt kicseréltem iszonyatosan koszos volt, de a rángatás megmaradt 1300-1600-közötti fordulatnál)Sajnos már azóta elmentem 10 ezret és még rángatgat az autó. Előző tulaj ilyet nem tapasztalt. Lehet köze ahhoz, hogy a spuri még mindig takarít? Olyan mintha a turbó geometria állításnál lenne a baj, mintha akadna és lehet oda vitte nekem a kormot? 50 literhez 1 decit adok. Adjak többet? Amikor megzavarom az autópályán kicsit jobb a dolog és hidegben is javul szinte alig érezni. Esetleg egyéb javaslat? Semmilyen hibakód nincs és csak nagyon alap gázon produkálja. Kicsit jobban odalépek neki akkor semmit sem lehet érezni. Autó mellesleg nem füstöl (dpf nincs benne) jól fogyaszt és nagyon öregurasan vezetem, de nem araszolok vele városban főleg vidéken megyek. Köszönettel és tisztelettel, Tamás
Tisztelt Róbert!
Köszönöm, hogy leírta tapasztalatát. Lám a kedvező tapasztalatok mellett még hasznot is eredményez a SPURI.
Valamint az üzembiztos autó is jelentős előny.
További balesetmentes autózást kívánok!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Köszönöm, hogy leírta tapasztalatát. Lám a kedvező tapasztalatok mellett még hasznot is eredményez a SPURI.
Valamint az üzembiztos autó is jelentős előny.
További balesetmentes autózást kívánok!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Tisztelt Érdeklődő Pécsről!
A SPURI nem motortípus függő!
A jó üzemanyag mindig jót tesz a motoroknak!
Külön cikkünket olvashat a magasnyomású dízelekről, amit a főoldal lapalján talál.
A vendégkönyv rovatunkba pedig visszamenőleg nagyon sok ilyen típusú vásárló vélemény van! Érdemes visszalapozni!
Összegezve dióhéjban pozitív hatása vitathatatlan, a mai kor követelményei miatt elengedhetetlen is!
Köszönöm kérdését, további biztonságos utat kívánom a SPURI-val!
Farkas Kálmán
A SPURI nem motortípus függő!
A jó üzemanyag mindig jót tesz a motoroknak!
Külön cikkünket olvashat a magasnyomású dízelekről, amit a főoldal lapalján talál.
A vendégkönyv rovatunkba pedig visszamenőleg nagyon sok ilyen típusú vásárló vélemény van! Érdemes visszalapozni!
Összegezve dióhéjban pozitív hatása vitathatatlan, a mai kor követelményei miatt elengedhetetlen is!
Köszönöm kérdését, további biztonságos utat kívánom a SPURI-val!
Farkas Kálmán
A Fiat JTD-hez kapcsolódóan én a következőket tudom mondani. Egy Opel Vectra 1.9 CDTI-t használok, a motorja tulajdonképpen ugyanaz mint a Fiat/Alfa JTD vagy a Saab TID. A második adalékos teletank után a motor lecsendesedett és az indítás is sokkal könnyebb lett. A fogyasztás majdnem 1 literrel csökkent, vegyes használatban 5.5l, amiben pesti forgalom is van bőven. Téli használat még nem volt, de az utóbbi 5000 km-en mintha kicserélték volna a motort.
Üdvözlöm! azt szeretném kérdezni hogy fiat jtd motoroknál van e tapasztalat spuri jótékony hatásáról?
Ez alatt értem a porlasztók tisztulása vagy egyéb...
Ez alatt értem a porlasztók tisztulása vagy egyéb...
Tisztelt Madarász István!
Köszönöm szépen a bejegyzését!
Minden erőfeszítésünkkel a továbbiakban is azon leszünk, hogy a legjobb fejlesztéseket érjük el. A legkiválóbb üzemanyag-adalék előállítására törekszünk a jövőben is!
További balesetmentes, élvezetes vezetést kívánok:
Üdvözlettel:
Farkas Kálmán
Köszönöm szépen a bejegyzését!
Minden erőfeszítésünkkel a továbbiakban is azon leszünk, hogy a legjobb fejlesztéseket érjük el. A legkiválóbb üzemanyag-adalék előállítására törekszünk a jövőben is!
További balesetmentes, élvezetes vezetést kívánok:
Üdvözlettel:
Farkas Kálmán
Tisztelt Fehér László!
Határozott igennel tudok kérdésére válaszolni.
A részletes működési mechanizmust megtalálja a főoldalon:
Etanol és a SPURI keveréke címszó alatt.
Köszönöm kérdését! Üdvözlettel: Farkas Kálmán
Határozott igennel tudok kérdésére válaszolni.
A részletes működési mechanizmust megtalálja a főoldalon:
Etanol és a SPURI keveréke címszó alatt.
Köszönöm kérdését! Üdvözlettel: Farkas Kálmán
Legutóbbi hozzászólások