A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Tisztelt Róbert!
Azért gyártjuk a fél literes palack mellett az egy tankolásra való 125 ml-es
kiszerelést, hogy az ilyen problémákkal ne szembesüljön az igényesebb
vásárló.
Még a 7-10ezer forintba kerülő szeszesitalok kiszerelése sem tudja
megoldani, hogy vissza ne folyjon a menetelésre, tehát kivülre a folyadék. A
folyadék jellegénél fogva a szaghatás elég jelenős, ezt egy papírzsebkendőnek
a flakon nyakához való szorításával lehet megoldani. Természetesen mielőtt a
kupakot rátekerjük a papírzsebkendővel körbe kell törölni a
menetemelkedéssel ellenkező körkörös irányban a flakont.
Ezen kettő darab alternatívát tudjuk nyújtani a vásárlóink biztonságos
kiszolgálása érdekében. Fő szempont viszont, hogy a mai autók tanknyílásában
elhelyezett visszacsapó szelepet be tudja nyomni a flakon. Sok összetevős a
probléma: van akinek mérőpohár kellene a tetejére, van aki adagolótartályos
nyomható flakont szeretne, van olyan aki hosszú vékony tölcsért kér
mellékelni hozzá, és van olyan aki negyed deciliter azaz 25 ml-enként kérné
kiszerelni a terméket, ugyanis robogót vagy babettát üzemeltet 1-2 literes
tankkal.
Ekkor még nem beszéltünk a láncfűrész és egyéb olyan robbanómotoros
szerkezetről, aminek 1 liter alatti az üzemanyagtartálya. Nos ezeknek is van
megoldási módja, de erre nem térnék ki.
A forgalmunkat figyelve mi is észrevettük, hogy a kisebb kiszerelés
valamivel drágább volta ellenére évről-évre sokkal többet értékesítünk.
Két választás van: vagy a fél literes többszöri beöntése, papírzsebkendő
segítségével, vagy az egyszerűbb egyszer használatos kis kiszerelés
használata flakon eldobással.
Köszönöm, hogy tapasztalatát leírta és megosztotta velünk.
További élvezetes autózást, és kellemes ünnepeket kívánunk: a SZAKI Kft.
csapata
Azért gyártjuk a fél literes palack mellett az egy tankolásra való 125 ml-es
kiszerelést, hogy az ilyen problémákkal ne szembesüljön az igényesebb
vásárló.
Még a 7-10ezer forintba kerülő szeszesitalok kiszerelése sem tudja
megoldani, hogy vissza ne folyjon a menetelésre, tehát kivülre a folyadék. A
folyadék jellegénél fogva a szaghatás elég jelenős, ezt egy papírzsebkendőnek
a flakon nyakához való szorításával lehet megoldani. Természetesen mielőtt a
kupakot rátekerjük a papírzsebkendővel körbe kell törölni a
menetemelkedéssel ellenkező körkörös irányban a flakont.
Ezen kettő darab alternatívát tudjuk nyújtani a vásárlóink biztonságos
kiszolgálása érdekében. Fő szempont viszont, hogy a mai autók tanknyílásában
elhelyezett visszacsapó szelepet be tudja nyomni a flakon. Sok összetevős a
probléma: van akinek mérőpohár kellene a tetejére, van aki adagolótartályos
nyomható flakont szeretne, van olyan aki hosszú vékony tölcsért kér
mellékelni hozzá, és van olyan aki negyed deciliter azaz 25 ml-enként kérné
kiszerelni a terméket, ugyanis robogót vagy babettát üzemeltet 1-2 literes
tankkal.
Ekkor még nem beszéltünk a láncfűrész és egyéb olyan robbanómotoros
szerkezetről, aminek 1 liter alatti az üzemanyagtartálya. Nos ezeknek is van
megoldási módja, de erre nem térnék ki.
A forgalmunkat figyelve mi is észrevettük, hogy a kisebb kiszerelés
valamivel drágább volta ellenére évről-évre sokkal többet értékesítünk.
Két választás van: vagy a fél literes többszöri beöntése, papírzsebkendő
segítségével, vagy az egyszerűbb egyszer használatos kis kiszerelés
használata flakon eldobással.
Köszönöm, hogy tapasztalatát leírta és megosztotta velünk.
További élvezetes autózást, és kellemes ünnepeket kívánunk: a SZAKI Kft.
csapata
Tisztelt Farkas Úr!
Lassan 3 éve használom a spurit, elégedett vagyok vele. Az egyetlen gondom
az, hogy nem lehet úgy kiönteni a flakonból, hogy ne folyna vissza a palack
oldalára és a kezemre. Sajnos nem minden benzinkúton van papírtörlő, így a
kifolyt cseppek a kocsiban bűzölögnek. Ez véleményem szerint sokat ront a
termékek megítélésén és használhatóságán. Ezzel a tapasztalatommal nem
vagyok egyedül, volt hölgy aki azt mondta, nem használja mert többször a
kezére folyt tankolás előtt.
Kérem vizsgálják felül a palack kiképzését, esetleg új csomagolása forma
lehetőségét, mely biztosítaná a cseppmentes kiöntést.
Továbbra is lelkes vásárlójuk:
Szántó Róbert
Lassan 3 éve használom a spurit, elégedett vagyok vele. Az egyetlen gondom
az, hogy nem lehet úgy kiönteni a flakonból, hogy ne folyna vissza a palack
oldalára és a kezemre. Sajnos nem minden benzinkúton van papírtörlő, így a
kifolyt cseppek a kocsiban bűzölögnek. Ez véleményem szerint sokat ront a
termékek megítélésén és használhatóságán. Ezzel a tapasztalatommal nem
vagyok egyedül, volt hölgy aki azt mondta, nem használja mert többször a
kezére folyt tankolás előtt.
Kérem vizsgálják felül a palack kiképzését, esetleg új csomagolása forma
lehetőségét, mely biztosítaná a cseppmentes kiöntést.
Továbbra is lelkes vásárlójuk:
Szántó Róbert
Kedves Attila Miskolcról!
Kérdésére válaszolva a SPURI használata még a versenybenzinnél is javasolt. A működési mechanizmus 17 jellemzőjét az üzemanyagok tekintetében korábbi cikkeinkben ecseteltük. A több tucat oldal leírás összegzéseként annyit közölnék, hogy az oktánszám csak egy jellemző a sok közül, amit egy szalon autó széria gyártásban sosem tud kihasználni, mert nem erre gyártották. Sokkal fontosabb jellemzők tűnnek el az üzemanyagból, pld. az etanol vagy a biodízel magasabb arányú alkalmazásával, ami növeli ugyan az oktán és a cetánszámot, de az összes többi karakterisztikát rontja. Ezért Ön nem is érezheti a prémium benzinek nyomatékosabb voltát.
Összegzésként javaslom, hogy igényesség tekintetében a legmagasabb komfortfokozatú üzemanyag az Ön járművébe a normál MOL kutak 95-ös benzine, SPURI JG-2-es adalékkal kiegészítve. Ezt 50 literben 1,5-2 dl-ig lehet fokozni normál sűrítési arányú benzines járműveknél. Kísérleteink alapján ez a maximum, ami kihozható energiaszintben egy benzinből, nem beszélve a kopáscsökkentő és motorvédő funkciókat. Remélem válaszom kielégítő volt.
Kellemes ünnepeket kívánok Önnek!
Üdvözlettel: Farkas Kálmán
Kérdésére válaszolva a SPURI használata még a versenybenzinnél is javasolt. A működési mechanizmus 17 jellemzőjét az üzemanyagok tekintetében korábbi cikkeinkben ecseteltük. A több tucat oldal leírás összegzéseként annyit közölnék, hogy az oktánszám csak egy jellemző a sok közül, amit egy szalon autó széria gyártásban sosem tud kihasználni, mert nem erre gyártották. Sokkal fontosabb jellemzők tűnnek el az üzemanyagból, pld. az etanol vagy a biodízel magasabb arányú alkalmazásával, ami növeli ugyan az oktán és a cetánszámot, de az összes többi karakterisztikát rontja. Ezért Ön nem is érezheti a prémium benzinek nyomatékosabb voltát.
Összegzésként javaslom, hogy igényesség tekintetében a legmagasabb komfortfokozatú üzemanyag az Ön járművébe a normál MOL kutak 95-ös benzine, SPURI JG-2-es adalékkal kiegészítve. Ezt 50 literben 1,5-2 dl-ig lehet fokozni normál sűrítési arányú benzines járműveknél. Kísérleteink alapján ez a maximum, ami kihozható energiaszintben egy benzinből, nem beszélve a kopáscsökkentő és motorvédő funkciókat. Remélem válaszom kielégítő volt.
Kellemes ünnepeket kívánok Önnek!
Üdvözlettel: Farkas Kálmán
Tisztelt Károly!
Elnézést a késői válaszért.
Igen jó érzés volt, amit Ön leírt tiszteletre méltó reklámtevékenységnek minősül. Gondolom, a facebook-os fotót akarta megmutatni a kis kék folyadékról. A SPURI facebook oldalán keresztül is megoszthatja ezt a fotót. Kíváncsi lennék, hogy a kipróbálás után Iránba milyen vélemény volt a SPURI-ról.
Köszönöm eddigi reklámtevékenységét és fanatizmusát.
Továbbiakban kellemes ünnepeket és boldog új évek kíván Önnek a SZAKI Kft csapata.
Elnézést a késői válaszért.
Igen jó érzés volt, amit Ön leírt tiszteletre méltó reklámtevékenységnek minősül. Gondolom, a facebook-os fotót akarta megmutatni a kis kék folyadékról. A SPURI facebook oldalán keresztül is megoszthatja ezt a fotót. Kíváncsi lennék, hogy a kipróbálás után Iránba milyen vélemény volt a SPURI-ról.
Köszönöm eddigi reklámtevékenységét és fanatizmusát.
Továbbiakban kellemes ünnepeket és boldog új évek kíván Önnek a SZAKI Kft csapata.
Tisztelt Farkas Úr!
A normál 95-ről szeretnék átállni mol evo neo benzinre.
A kérdésem az lenne, hogy ezeknél a már eleve magasabb oktánszámú és adalékolt üzemanyagoknál is javasolt-e a spuri használata,és esetleg ennyi adalék már nem túl sok a motornak?
Válaszát előre is köszönöm és kellemes ünnepeket kívánok.
A normál 95-ről szeretnék átállni mol evo neo benzinre.
A kérdésem az lenne, hogy ezeknél a már eleve magasabb oktánszámú és adalékolt üzemanyagoknál is javasolt-e a spuri használata,és esetleg ennyi adalék már nem túl sok a motornak?
Válaszát előre is köszönöm és kellemes ünnepeket kívánok.
Kálmán!
Ha nem sikerült megnyitni, akkor elmondom. A nyáron motorral mentem Iránba. Csodálatos út volt, természetesen a Spuri (Győzi) támogatásával. Az 5. nap sikerült komoly kihívások árán bejuttatni a motort Iránba, szerény személyemmel együtt, majd az első nagyobb városban, ami kétszer akkora mint Budapest, sikerült kifognom egy olyan szállodát, ahol nem, hogy egy egész estét, de 10 percet is kínlódások árán tudtam volna eltölteni. Aztán mire felcuccoltam a csomagjaimat, és mentem volna a motort biztonságba helyezni, leszólított egy srác az utcán, hogy visszaszerzi a pénzt, amit a szobáért (odúért) fizettem, és inkább aludjak nála, és a családjánál.
Köszönettel elfogadtam a meghívást, és hálám jeléül adtam neki egy kis flakonos kék Spurit. Szegénynek egy fél órán keresztül magyaráztam, és mutogattam, hogy ez a cucc micsoda, de nagyon örült neki.
Aztán tegnap feltette a facebookra azt a fotót, amin a "kis kék folyadék" látható az autója tetején, és alá írta, hogy "Az én drága Charlye barátom ajándéka" . Ezután ma azt mondta, hogy már ki is próbálta. 🙂
Szóval ez az én kis történetem....
Azt megjegyzem, hogy elég sok helyen hagytam már az üres flakont a kúton, és mindig tágra nyílt szemekkel vizsgálják a kutasok, hogy mi ez a cucc. Én meg mindig rövidre zárom, hogy Magyar Red Bull, a motoromnak. :-]
Ha nem sikerült megnyitni, akkor elmondom. A nyáron motorral mentem Iránba. Csodálatos út volt, természetesen a Spuri (Győzi) támogatásával. Az 5. nap sikerült komoly kihívások árán bejuttatni a motort Iránba, szerény személyemmel együtt, majd az első nagyobb városban, ami kétszer akkora mint Budapest, sikerült kifognom egy olyan szállodát, ahol nem, hogy egy egész estét, de 10 percet is kínlódások árán tudtam volna eltölteni. Aztán mire felcuccoltam a csomagjaimat, és mentem volna a motort biztonságba helyezni, leszólított egy srác az utcán, hogy visszaszerzi a pénzt, amit a szobáért (odúért) fizettem, és inkább aludjak nála, és a családjánál.
Köszönettel elfogadtam a meghívást, és hálám jeléül adtam neki egy kis flakonos kék Spurit. Szegénynek egy fél órán keresztül magyaráztam, és mutogattam, hogy ez a cucc micsoda, de nagyon örült neki.
Aztán tegnap feltette a facebookra azt a fotót, amin a "kis kék folyadék" látható az autója tetején, és alá írta, hogy "Az én drága Charlye barátom ajándéka" . Ezután ma azt mondta, hogy már ki is próbálta. 🙂
Szóval ez az én kis történetem....
Azt megjegyzem, hogy elég sok helyen hagytam már az üres flakont a kúton, és mindig tágra nyílt szemekkel vizsgálják a kutasok, hogy mi ez a cucc. Én meg mindig rövidre zárom, hogy Magyar Red Bull, a motoromnak. :-]
Tisztelt Farkas Úr!
Köszönöm a gyors választ, így fogok eljárni!
Köszönöm, és viszont kellemes ünnepeket, és sokkal jobb új esztendőt, és balesetmentes vezetést kívánok mindenkinek!
Üdvözlettel: Tóth Attila
Köszönöm a gyors választ, így fogok eljárni!
Köszönöm, és viszont kellemes ünnepeket, és sokkal jobb új esztendőt, és balesetmentes vezetést kívánok mindenkinek!
Üdvözlettel: Tóth Attila
Kedves Károly!
Lehetséges, hogy valami elírást történt. Amit írt nem sikerült megnyitni.
Kíváncsi rá mindenki mi ez.
Kérésem az, hogy pontosítsa ezt az elérhetőséget.
További szép napot, és kellemes ünnepeket kívánok:
Farkas Kálmán
Lehetséges, hogy valami elírást történt. Amit írt nem sikerült megnyitni.
Kíváncsi rá mindenki mi ez.
Kérésem az, hogy pontosítsa ezt az elérhetőséget.
További szép napot, és kellemes ünnepeket kívánok:
Farkas Kálmán
Tisztelt Tóth Attila!
Kérdésére válaszolva közlöm, hogy a mihamarabbi kitakarítást a SPURI JG-2-es versenyadalék tudja megoldani, kb. 1,5-szeres mennyiségben, ami azt jelenti, hogy 50 literhez 1,5 dl-t adalékoljon. Ha nem használja sokat az autót és csak városi forgalomban, akkor kilométertől függetlenül ezt addig tegye, amíg a téli fagyok el nem múlnak, kb. márciusig.
A folyamatos szinten tartáshoz ezután elegendő a normál 1 dl-es SPURI (piros) adalékolása. Ekkor az üzemanyagellátó rendszertől a motoron keresztül a kipufogórendszerig a normál szintre be fog állni az autó.
Vásárolt autójához, pedig balesetmentes vezetést kívánok, és Kellemes Ünnepeket az év hátralevő részében!
Üdvözlettel:
Farkas Kálmán
Kérdésére válaszolva közlöm, hogy a mihamarabbi kitakarítást a SPURI JG-2-es versenyadalék tudja megoldani, kb. 1,5-szeres mennyiségben, ami azt jelenti, hogy 50 literhez 1,5 dl-t adalékoljon. Ha nem használja sokat az autót és csak városi forgalomban, akkor kilométertől függetlenül ezt addig tegye, amíg a téli fagyok el nem múlnak, kb. márciusig.
A folyamatos szinten tartáshoz ezután elegendő a normál 1 dl-es SPURI (piros) adalékolása. Ekkor az üzemanyagellátó rendszertől a motoron keresztül a kipufogórendszerig a normál szintre be fog állni az autó.
Vásárolt autójához, pedig balesetmentes vezetést kívánok, és Kellemes Ünnepeket az év hátralevő részében!
Üdvözlettel:
Farkas Kálmán
Azt hiszem, hogy sikerült elindítanom a kék Spurit a világkörüli útján. Remélem látjátok a facebook oldalt TI is:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=473566166015956&set=np.92904177.100001519964946&type=1&theater¬if_t=photo_tag
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=473566166015956&set=np.92904177.100001519964946&type=1&theater¬if_t=photo_tag
Tisztelt Farkas Úr!
A napokban veszek használtan, 100 e km-rel egy Fiat Bravo 1,4 16V Dynamic autót.
Kérdésem, hogy mivel szeretném mihamarabb a Spurival kitakaríttatni a motort, és a kipufogórendszert, milyen arányú adalékolást javasol, és hány tankolásig, hogy azután áttérhessek a szabvány 50l/1dl piros Spuri használatáig?
Talán még annyit, hogy főként városon belül használom az autót, ritkában megyek vidékre, tehát városi körülmények között folyna a "tisztító-kúra"... 🙂
egyébként az előző 1,5-ös dízel Megan-omban 6 évig használtam a piros Spurit, a lehető legteljesebb megelégedettségemre, ezért utólag is köszönetem Önnek, és fejlesztő csapatának, mert a termék egészen kiváló, és valóban bizonyít, ellentétben a sok külföldi cuccal szemben...!
Várom megtisztelő válaszát!
Üdvözlettel: Tóth Attila
A napokban veszek használtan, 100 e km-rel egy Fiat Bravo 1,4 16V Dynamic autót.
Kérdésem, hogy mivel szeretném mihamarabb a Spurival kitakaríttatni a motort, és a kipufogórendszert, milyen arányú adalékolást javasol, és hány tankolásig, hogy azután áttérhessek a szabvány 50l/1dl piros Spuri használatáig?
Talán még annyit, hogy főként városon belül használom az autót, ritkában megyek vidékre, tehát városi körülmények között folyna a "tisztító-kúra"... 🙂
egyébként az előző 1,5-ös dízel Megan-omban 6 évig használtam a piros Spurit, a lehető legteljesebb megelégedettségemre, ezért utólag is köszönetem Önnek, és fejlesztő csapatának, mert a termék egészen kiváló, és valóban bizonyít, ellentétben a sok külföldi cuccal szemben...!
Várom megtisztelő válaszát!
Üdvözlettel: Tóth Attila
Tisztelt Tamás!
Mint ahogy a főoldalon a bekeretezett résszel kezdődik a honlapunk, a válaszom határozottan igen.
Kivétel nélkül minden belső égésű motorhoz használható a SPURI üzemanyag-adalékunk.
A termékleírásban szereplő mennyiséget alkalmazza. Ez 50 literhez 1 dl. Ha némiképp eltér, és 40 literhez teszi hozzá az 1 dl-t, akkor sincs probléma. Másfélszeres adagolásig a nyomaték és a gazdaságosság nő, afelett sem károsodik az autó, de nem gazdaságos.
Minden benzin adalékos, a kutaknál adalékkal kezelik, mert a natur benzin nem alkalmas üzemanyagnak. Csupán az a kérdés, milyen minőséget kevernek hozzá. A magasabb oktánszámú prémium benzinek túlnyomorészt kevesebb égéshővel rendelkeznek a bio alkotók miatt. Ehhez is hozzá lehet tenni a SPURI-t. A prémium benzinek használatát nem javaslom. A honlapunkon részletesen kifejtett több okból. A normál 95-ös üzemanyag, valamint dízeleseknek a normál gázolaj a SPURI adalékolással tökéletesen megfelelő és a leggazdaságosabb.
További balesetmentes vezetést, és Kellemes Ünnepeket kívánunk!
Üdvözlettel:
Farkas Kálmán
Mint ahogy a főoldalon a bekeretezett résszel kezdődik a honlapunk, a válaszom határozottan igen.
Kivétel nélkül minden belső égésű motorhoz használható a SPURI üzemanyag-adalékunk.
A termékleírásban szereplő mennyiséget alkalmazza. Ez 50 literhez 1 dl. Ha némiképp eltér, és 40 literhez teszi hozzá az 1 dl-t, akkor sincs probléma. Másfélszeres adagolásig a nyomaték és a gazdaságosság nő, afelett sem károsodik az autó, de nem gazdaságos.
Minden benzin adalékos, a kutaknál adalékkal kezelik, mert a natur benzin nem alkalmas üzemanyagnak. Csupán az a kérdés, milyen minőséget kevernek hozzá. A magasabb oktánszámú prémium benzinek túlnyomorészt kevesebb égéshővel rendelkeznek a bio alkotók miatt. Ehhez is hozzá lehet tenni a SPURI-t. A prémium benzinek használatát nem javaslom. A honlapunkon részletesen kifejtett több okból. A normál 95-ös üzemanyag, valamint dízeleseknek a normál gázolaj a SPURI adalékolással tökéletesen megfelelő és a leggazdaságosabb.
További balesetmentes vezetést, és Kellemes Ünnepeket kívánunk!
Üdvözlettel:
Farkas Kálmán
Tisztelt Kovács Szabolcs!
Örömmel vettem bejegyzését, ilyen jelenséget már tapasztaltunk.
Ez arra utal, hogy az égéshez szükséges üzemanyagot nem megfelelően kapja a henger. E körül kellene vizsgálódnia az autószerelőnek. Az egyenlegünk sok ismeretlenes, melyet csak ez érzékelők és a kompjuter helyreigazításával, cseréjével, javításával lehet megoldani. Ha már azt érzi, hogy nyomatékosabb az autó, könnyebb, halkabb a járása és egyéb pozitív tulajdonságokat tapasztal, akkor az arra utal, hogy a járműnek jót tesz a SPURI üzemanyag-adalékunk. Ha már a víz diszpergálásra gondolunk az is egy nagy eredmény.
További balesetmentes vezetést és Kellemes Ünnepeket kívánok!
Üdvözlettel: Farkas Kálmán
Örömmel vettem bejegyzését, ilyen jelenséget már tapasztaltunk.
Ez arra utal, hogy az égéshez szükséges üzemanyagot nem megfelelően kapja a henger. E körül kellene vizsgálódnia az autószerelőnek. Az egyenlegünk sok ismeretlenes, melyet csak ez érzékelők és a kompjuter helyreigazításával, cseréjével, javításával lehet megoldani. Ha már azt érzi, hogy nyomatékosabb az autó, könnyebb, halkabb a járása és egyéb pozitív tulajdonságokat tapasztal, akkor az arra utal, hogy a járműnek jót tesz a SPURI üzemanyag-adalékunk. Ha már a víz diszpergálásra gondolunk az is egy nagy eredmény.
További balesetmentes vezetést és Kellemes Ünnepeket kívánok!
Üdvözlettel: Farkas Kálmán
Üdv.
VW Polo 6R 1.4 2011-hez használhatom a spurit?
Kb. 45 litres a tank, mennyi kell hozzá?
Elméletileg adalékos benzinhez is használhatom? (Shell V power...)
VW Polo 6R 1.4 2011-hez használhatom a spurit?
Kb. 45 litres a tank, mennyi kell hozzá?
Elméletileg adalékos benzinhez is használhatom? (Shell V power...)
Tisztelt Verdó Gyula és Pintér Tamás!
Roppantul örülök, hogy végre a több száz beírásból van egy negatív, vagy legalábbis egy nullás értékű tapasztalat bejegyezve. Így már hiteles a vendégkönyvünk. Néha meggyanúsítottak bennünket, hogy ezeket a beírásokat törölni szoktuk.
Válaszolva tapasztalatára azt tudom mondani, hogy kizárt dolog a tekintetben, hogy a SPURI eredménytelen lenne a fogyasztáscsökkentésben. Bármilyen típusú, gyártmányú motort tesztelve a legprecízebb rototeszt nyomatékpadon, melynek 0,1 NM a pontossága, a 10% hatékonyabb üzemmódot mindenképpen ki tudtuk mutatni. Az Önök esetében vizsgálódni kellene a körülmények tekintetében.
Ilyen kevés információval sajnos nem tudunk véleményt mondani. A nyomaték adta előnyt és azt a pozitív tulajdonságokat kihasználni ugyanolyan paraméterek és körülmények között nagyon nehéz, így azt javaslom, hogy az év hasonló hónapjának, hasonló hőmérsékleti viszonyaival és út megtételével hasonlítsa össze. Tehát decembert a decemberrel.
Több ezer, sőt több tízezer megelégedett vásárlónk egybehangzó véleménye szerint a termékünk hozza az eredményt. Tudunk segíteni további részletes körülmény méréssel, ahol minden konstans, a beszívott levegő páratartalmától, hőmérsékletétől, az üzemanyag összetételéig. Van néha olyan jelenség, különösen a francia gyártmányoknál, hogy a jó minőségű üzemanyagot, illetve annak pozitív tulajdonságait nem tudja kihasználni, néhány jeladó elégtelen működése miatt.
Köszönöm bejegyzésüket, további balesetmentes vezetést kívánok!
Üdvözlettel:
Farkas Kálmán
Roppantul örülök, hogy végre a több száz beírásból van egy negatív, vagy legalábbis egy nullás értékű tapasztalat bejegyezve. Így már hiteles a vendégkönyvünk. Néha meggyanúsítottak bennünket, hogy ezeket a beírásokat törölni szoktuk.
Válaszolva tapasztalatára azt tudom mondani, hogy kizárt dolog a tekintetben, hogy a SPURI eredménytelen lenne a fogyasztáscsökkentésben. Bármilyen típusú, gyártmányú motort tesztelve a legprecízebb rototeszt nyomatékpadon, melynek 0,1 NM a pontossága, a 10% hatékonyabb üzemmódot mindenképpen ki tudtuk mutatni. Az Önök esetében vizsgálódni kellene a körülmények tekintetében.
Ilyen kevés információval sajnos nem tudunk véleményt mondani. A nyomaték adta előnyt és azt a pozitív tulajdonságokat kihasználni ugyanolyan paraméterek és körülmények között nagyon nehéz, így azt javaslom, hogy az év hasonló hónapjának, hasonló hőmérsékleti viszonyaival és út megtételével hasonlítsa össze. Tehát decembert a decemberrel.
Több ezer, sőt több tízezer megelégedett vásárlónk egybehangzó véleménye szerint a termékünk hozza az eredményt. Tudunk segíteni további részletes körülmény méréssel, ahol minden konstans, a beszívott levegő páratartalmától, hőmérsékletétől, az üzemanyag összetételéig. Van néha olyan jelenség, különösen a francia gyártmányoknál, hogy a jó minőségű üzemanyagot, illetve annak pozitív tulajdonságait nem tudja kihasználni, néhány jeladó elégtelen működése miatt.
Köszönöm bejegyzésüket, további balesetmentes vezetést kívánok!
Üdvözlettel:
Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Úr!
Én is elégedett vásárlóként írok, sőt talán mondhatom, hogy az átlagnál szerencsésebbként. Most már lassan két éve használom a piros spurit 2005-ös Peugeot 307 1.6 Hdi autómba (most 140 e km), és a következőt tapasztaltam: az előírd adagolási mennyiséget használva (100 ml / 50 l dízel), kb. 7-8000 km megtételét követően sem tapasztaltam érdemi fogyasztáscsökkenést, azonban jól érezhető volt a nyomatékbővülés és a motor sokkal simább járása (a nyomatéktöbbletet igyekeztem nem kihasználni sportos vezetéssel, tehát nem fognám erre a fogyasztáscsökkenés elmaradását). A kiinduló fogyasztás érték vegyes használatban nyáron 5,3-5,5 l, télen 5,8-6,2 l volt. Ezt követően fele keverékarányra váltottam: 50 l üzemanyaghoz csak 50 ml spurit öntöttem, és így használom a mai napig is. Úgy érzem a jótékony hatások így is megmaradtak, ugyanakkor a fogyasztás nyáron 4,5-4,7 l-re, télen 4,8-5,1 l-re csökkent: ez több mint 15% megtakarítás. Az egyetlen problémás pontként én is a csomagolást, illetve a dobozon átható szagot látom/érzem, így türelmetlenül várom az új doboz kifejlesztését.
Üdv: Kovács Szabolcs
Én is elégedett vásárlóként írok, sőt talán mondhatom, hogy az átlagnál szerencsésebbként. Most már lassan két éve használom a piros spurit 2005-ös Peugeot 307 1.6 Hdi autómba (most 140 e km), és a következőt tapasztaltam: az előírd adagolási mennyiséget használva (100 ml / 50 l dízel), kb. 7-8000 km megtételét követően sem tapasztaltam érdemi fogyasztáscsökkenést, azonban jól érezhető volt a nyomatékbővülés és a motor sokkal simább járása (a nyomatéktöbbletet igyekeztem nem kihasználni sportos vezetéssel, tehát nem fognám erre a fogyasztáscsökkenés elmaradását). A kiinduló fogyasztás érték vegyes használatban nyáron 5,3-5,5 l, télen 5,8-6,2 l volt. Ezt követően fele keverékarányra váltottam: 50 l üzemanyaghoz csak 50 ml spurit öntöttem, és így használom a mai napig is. Úgy érzem a jótékony hatások így is megmaradtak, ugyanakkor a fogyasztás nyáron 4,5-4,7 l-re, télen 4,8-5,1 l-re csökkent: ez több mint 15% megtakarítás. Az egyetlen problémás pontként én is a csomagolást, illetve a dobozon átható szagot látom/érzem, így türelmetlenül várom az új doboz kifejlesztését.
Üdv: Kovács Szabolcs
Tisztelt Farkas Kálmán úr!
Két cég nevében írom meg a sajnos nem túl pozitív tapasztalatokat!Három furgon folyamatos és egyenletes használata mellett sajnos semmilyen fogyasztás csökkenést nem tapasztaltunk!Renault Master 2.5dci 340e km,2 db Fiat Ducató 3.0 multijet 50e km és 400e km futásteljesítménnyel.Már mindent bevetettünk,h fogyasztás csökkentést érjünk el,mert havi 12-18e km-nél akár 1 liter is számít.Egyenletes 115km/h sebességgel közlekedünk nyugat európa autópályáin.1 sofőr van és ketten a saját autóinkon ülünk(lopást kizárhatjuk).A Master 8-8.5 a Ducatók 10-10.5 literrel jártak a spuri előtt.Most a kék spurival 10e km használat után semmilyen változást nem vettünk észre.Kék spurira azért váltottunk,mert a pirossal ugyanez volt a helyzet 3000km használat után.Vigyázunk az autókra,mert a sajátunk és 25 e km alatt,nem kell motorolajat sem utántölteni,mert 2200-2400-as fordulaton közlekedünk.A spuri használattal sem plusz nyomaték nem érkezett sem fogyasztás csökkenés.A külföldi üzemanyaggal(német,luxemburgi)folyamatosan jobb adatok vannak(-1 liter).Ezt vártuk a spuritól is.Folyamatosan használtuk 100 literhez 200-250ml.Nem szeretnénk ezzel a spuri jótékony hatásában kételkedni,de ezek valós tények-adatok!Bármilyen vizsgálatnak vagy tesztnek alávethetőek az autóink vagy bármilyen tanácsot szívesen fogadunk!
Tényként szeretném még megjegyezni,hogy volt olyan Master,ami új korától spurival használtak és két évesen 325 e km-nél az összes porlasztót cserélték(csak kúton tankolták) és volt olyan Movanó(ugyanilyen motorral) amibe 2T olajat tettek 10e kilométerenként és négy évesen 850e km-el adták el porlasztó és szivattyú csere nélkül!Biztos sok tényezőből áll össze egy autó élettartama,de ezek tények!
Köszönettel és Tisztelettel:Verdó Gyula,Pintér Tamás
Két cég nevében írom meg a sajnos nem túl pozitív tapasztalatokat!Három furgon folyamatos és egyenletes használata mellett sajnos semmilyen fogyasztás csökkenést nem tapasztaltunk!Renault Master 2.5dci 340e km,2 db Fiat Ducató 3.0 multijet 50e km és 400e km futásteljesítménnyel.Már mindent bevetettünk,h fogyasztás csökkentést érjünk el,mert havi 12-18e km-nél akár 1 liter is számít.Egyenletes 115km/h sebességgel közlekedünk nyugat európa autópályáin.1 sofőr van és ketten a saját autóinkon ülünk(lopást kizárhatjuk).A Master 8-8.5 a Ducatók 10-10.5 literrel jártak a spuri előtt.Most a kék spurival 10e km használat után semmilyen változást nem vettünk észre.Kék spurira azért váltottunk,mert a pirossal ugyanez volt a helyzet 3000km használat után.Vigyázunk az autókra,mert a sajátunk és 25 e km alatt,nem kell motorolajat sem utántölteni,mert 2200-2400-as fordulaton közlekedünk.A spuri használattal sem plusz nyomaték nem érkezett sem fogyasztás csökkenés.A külföldi üzemanyaggal(német,luxemburgi)folyamatosan jobb adatok vannak(-1 liter).Ezt vártuk a spuritól is.Folyamatosan használtuk 100 literhez 200-250ml.Nem szeretnénk ezzel a spuri jótékony hatásában kételkedni,de ezek valós tények-adatok!Bármilyen vizsgálatnak vagy tesztnek alávethetőek az autóink vagy bármilyen tanácsot szívesen fogadunk!
Tényként szeretném még megjegyezni,hogy volt olyan Master,ami új korától spurival használtak és két évesen 325 e km-nél az összes porlasztót cserélték(csak kúton tankolták) és volt olyan Movanó(ugyanilyen motorral) amibe 2T olajat tettek 10e kilométerenként és négy évesen 850e km-el adták el porlasztó és szivattyú csere nélkül!Biztos sok tényezőből áll össze egy autó élettartama,de ezek tények!
Köszönettel és Tisztelettel:Verdó Gyula,Pintér Tamás
Kedves Robi!
Bár a mínusz 25 C elég ritka még a hegyekben is, de a normál SPURI kétszeres arányban még mindig elegendőnek bizonyult. Ha mégis használja a JG-2-est, akkor azt ugyanilyen 1,5-2-szeres arányban adalékolja. A JG-2-es kétszeres arányban már jóval mínusz 30 C alatt is teljesít, ami nagyon ritkán szokott előfordulni.
További balesetmentes vezetés, és kellemes ünnepeket kívánok!
Üdvözlettel:
Farkas Kálmán
Bár a mínusz 25 C elég ritka még a hegyekben is, de a normál SPURI kétszeres arányban még mindig elegendőnek bizonyult. Ha mégis használja a JG-2-est, akkor azt ugyanilyen 1,5-2-szeres arányban adalékolja. A JG-2-es kétszeres arányban már jóval mínusz 30 C alatt is teljesít, ami nagyon ritkán szokott előfordulni.
További balesetmentes vezetés, és kellemes ünnepeket kívánok!
Üdvözlettel:
Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Kálmán Úr!
Mazda 6 2.0 CDI automhoz -20-25 foknál ajánlotta a JG-2 spurit. Külföldre is tervezek utazni ahol lehet ilyen hideg. Kérdésem; JG-2-est milyen arányban kell alkalmazni ehez a hőmerséklethez? Vagy kezdjem inkább a kék spurit használni?
Köszönöm válaszát.
Mazda 6 2.0 CDI automhoz -20-25 foknál ajánlotta a JG-2 spurit. Külföldre is tervezek utazni ahol lehet ilyen hideg. Kérdésem; JG-2-est milyen arányban kell alkalmazni ehez a hőmerséklethez? Vagy kezdjem inkább a kék spurit használni?
Köszönöm válaszát.
Tisztelt Robi!
Örömömre szolgál, hogy meg van elégedve a SPURI termékünkkel. Az egyik ismerősömnek egy hasonló mazda 6-os dízel autója van, az övé 2009-es gyártású. Mind fogyasztásban, mind dinamikában messzemenőkig ő is meg van elégedve.
Kérdésére válaszolva azt ajánlom, hogy folyamatos piros normál SPURI használatnál nem szükséges a SPURI JG-2-esre váltani. A másfélszeres mennyiség mínusz 10 C-ig teljes biztonságot nyújt. Ez alatt kétszeres adag szükséges a piros normál SPURI-ból. A JG-2-es mínusz 20-25 C-nál kellene alkalmazni, ami Magyarországon ritkán fordul elő.
További élvezetes, takarékos autózást kívánok:
Farkas Kálmán
Örömömre szolgál, hogy meg van elégedve a SPURI termékünkkel. Az egyik ismerősömnek egy hasonló mazda 6-os dízel autója van, az övé 2009-es gyártású. Mind fogyasztásban, mind dinamikában messzemenőkig ő is meg van elégedve.
Kérdésére válaszolva azt ajánlom, hogy folyamatos piros normál SPURI használatnál nem szükséges a SPURI JG-2-esre váltani. A másfélszeres mennyiség mínusz 10 C-ig teljes biztonságot nyújt. Ez alatt kétszeres adag szükséges a piros normál SPURI-ból. A JG-2-es mínusz 20-25 C-nál kellene alkalmazni, ami Magyarországon ritkán fordul elő.
További élvezetes, takarékos autózást kívánok:
Farkas Kálmán
Legutóbbi hozzászólások