Vendégkönyv - Spuri Adalék
×
Kosaram
Kosárban lévő termékek
A kosár üres.
Töltse meg kosarát
Vásárlásbdfg
Ft
A szállítás és az adók újra kiszámításra kerülhetnek a pénztárnál.
Ft
Tovább vásárolok

Vendégkönyv

A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!

Regisztráció
2190 bejegyzés.
Bela Bela írta ekkor 2014.02.22. 15:00
Tisztelt Kalman es Csapata,
Kerdesem a kiegeszito parkfutessel lenne kapcsolatos, mivel van az automban. Gondolom nem art neki a spuri mivel gazolajjal mukodik ez a kiegeszite futes, de azert kernem a megerositeset.
Egyebkent a 4-es mondeom egr-et ledugoztam es spurit is kapott. Meg nem mentunk el vele csak 800 kilometert, de mar erezheto a hatas :)Remelem kevesebbet fog regeneralni a dpf es a fogyasztas is jobb lesz plusz vizsgan sem lesz gond. Koszonettel es tisztelettel, Bela
Tamás Árpád Tamás Árpád írta ekkor 2014.02.22. 06:51
Tisztelt Spurisok!:)
A kérdésem, hogy nyomaték növelés céljából érdemes-e az 1.0 Swift-be a JG-2 versenyadalékot öntenem? A rózsaszín anyagot már régóta használom, maximálisan megvagyok vele elégedve, csak gondoltam, hogy egy szinttel feljebb lépek.
Gondolom, hogy ez a kék adalék nem árt egy ilyen kis motornak.
Üdv!
SZAKI Kft SZAKI Kft írta ekkor 2014.02.21. 12:37
Kedves Tóth Norbert!

Nagyon szépen köszönjük kollégáim nevében is a dicséretet! Ezért érdemes dolgozni! Nem mérhető pénzben, az amikor például az ottani referens és képviselő Úr is úgy érzi, nem volt felesleges a népszerűsítő, felvilágosító munkája!
Valóban az a célunk, hogy mindenkihez eljusson az egyszerű alapelv!
Ne költekezzünk feleslegesen, ha nem muszáj! Tényleg igaz, hogy aki nem használ SPURI-t, annak többe kerül az autózás! Ez biztos! Egyrészt az üzemanyag megtakarítás miatt, másrészt azért, mert kíméli a motort a SPURI-val adalékolt üzemanyag.
A továbbiakban kívánunk Önnek és családjának sok örömteli gondtalan autózást!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
SZAKI Kft SZAKI Kft írta ekkor 2014.02.21. 12:37
Kedves Tóth Norbert!

Nagyon szépen köszönjük kollégáim nevében is a dicséretet! Ezért érdemes dolgozni! Nem mérhető pénzben, az amikor például az ottani referens és képviselő Úr is úgy érzi, nem volt felesleges a népszerűsítő, felvilágosító munkája!
Valóban az a célunk, hogy mindenkihez eljusson az egyszerű alapelv!
Ne költekezzünk feleslegesen, ha nem muszáj! Tényleg igaz, hogy aki nem használ SPURI-t, annak többe kerül az autózás! Ez biztos! Egyrészt az üzemanyag megtakarítás miatt, másrészt azért, mert kíméli a motort a SPURI-val adalékolt üzemanyag.
A továbbiakban kívánunk Önnek és családjának sok örömteli gondtalan autózást!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Tóth Norbert Tóth Norbert írta ekkor 2014.02.18. 11:38
Tisztelt Szaki Kft!
Köszönöm ezúton is Önöknek, hogy adalékukkal hozzájárulnak a család költségvetéséhez!
Amit írok, sokak számára hihetetlennek tűnik, de szerencsére mind igaz!
Két autóm is rendszeresem kapja a Spurit.
A 92-es évjáratú, 1,8-as Escortom (benzin) az adalékkal 4 személlyel, megpakolt csomagtartóval 5,8 liter/100 km fogyasztást produkál, míg a 99-es Suzuki Sedan az eddigi abszolút rekordot érte el a 3,6 literes fogyasztással! Természetesen ehhez a vezetési stílus és a rendszeres karbantartás is szükséges, de adalék nélkül 4,5-5 liter a fogyasztá 90-es tempóval 100 km-en!
Munkájukhoz jó egészséget kívánok!
Köszönettel: Tóth Norbert
SZAKI Kft SZAKI Kft írta ekkor 2014.02.10. 19:48
Tisztelt Szabolcs!

Ha valami teljesítményt növel, akkor abból az üzemanyagból ugyanazon körülmények között kevesebb is fogy!
Nem kell tehát annyira taposni a gázpedált!
A keverékük pedig a kettő közötti arányos megtakarítást hozza! Tehát 10 és 18% közöttit. Koncentrátum különbségek vannak a piros és a JG-2 SPURI között! Amire megtakarításnál nincs szükség annyira az a kopáscsökkentő és a hűtőgél! Erre extrém sportos közlekedésnél szükség van a motorvédelem miatt, pld. 8-9ezer fordulaton pörgetve!
Mindent arra kell használni, amire gyártanak! Ha a keveréknek lenne értelme, mi már rég ilyet is forgalmaznánk! A kopáscsökkentés, és a hűtőgél azért elvesz 1-2% teljesítményt! Ez biztos! Aki a motor hosszan tartó életét szeretné és normál tempóba közlekedik, annak a leggazdaságosabb a Normál piros SPURI!
Aki extrém hatékonyságú anyagot szeretne, kitapossa a lelkét a képnek, annak való a SPURI JG-2. Tehát az extrém megtakarítást, a feszített gyorsulással és tempóval el pufogtatja! Nem a gazdaságosság számít, úgyis nullára kiautózza állandó padlógáz, és fék mellett!
Sportra való!
További baleset mentes autózást kívánok!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
HSzabolcs HSzabolcs írta ekkor 2014.02.10. 09:50
Tisztelt Farkas Kálmán Úr!
Én a kék és piros keverésénél, arra gondoltam, hogy ez a keverék jobban át tudja hidalni a benzin erősen változó minőségét és ezáltal hozni tudja a várt fogyasztás csökkenést. Úgy gondoltam, hogy mondjuk 2/3 arányban piros és 1/3 arányban kék keveréket adnék a benzinhez, persze az 50 liter/1dl arányt megtartva. Ha jól veszem ki a szavaiból akkor a kék inkább teljesítmény többletet ad és nem megtakarítást, míg a piros a megtakarítást, kisebb teljesítménynövekedés mellett.
Üdv.
HSzabolcs
SZAKI Kft SZAKI Kft írta ekkor 2014.02.09. 16:56
Kedves Szabolcs!

Valóban, jól mondja! Etanolt az EU ajánlása alapján, muszáj, sőt önként kötelező beletenni! Most visszavették 7%-ra a 10%-ot. Mivel ez olcsó 60ft/liter, ezért szívesen kevernek bele többet is! Nem tudni mennyit! Majd minden kút szerződéses üzemeltetésbe van kiadva, aminek a működtetése majd veszteséges, ezért sűrűn átkeverik az E85-ből a többibe az anyagot, hogy drágábban adják el! Ezt roppant nehéz legalizálni, de furmányosan megoldják! Még akkor is, ha nem lehet a kútnál E85-öt kapni! Sőt ekkor még egyszerűbb a módszer! Hogy nem szabványos az üzemanyag? Ugyis útfélen veszik a mintát a VPOP Vegyvizsgáló Labor Mobil Állomása! És titeket büntetnek, mint már azt a példa többször mutatta! Így vétlen autós járja meg mindig! Különösen a fuvarozókat ellenőrzik sűrűn! De a SPURI alkotói teljesen legális adózott összetétel! És kimutatható! Persze csak akkor, ha a donor mellette van! Egyéb iránt nem tudják mi ez!
Ehhez kapcsolódik, hogy hozzá fejlesszük a SPURI-t.
Csak 50literhez 1dl kell továbbra is!
Igaz nehéz átlaghoz gyártani, hogy minden üzemanyaghoz attraktívan hatékony, ütős legyen! Eddig is megoldottuk, ezután is meg fogjuk! Pont azért, hogy mindenki meg legyen elégedve és folyamatosan vásárolja! Mindig is hatékony volt a SPURI bármilyen prémium üzemanyagot kotyvasztanak a több tucatnyi olajtársaságok! VIZSGÁLTUNK OLYAN 95-ÖST, AMI 99,2 VOLT./Neves nyugati olajtársaságtól!/
Miért?
Mert tele volt etanollal! Jó, mi? Nem is volt benzin szaga! Ezért tűnt fel! De nem is ment úgy vele az autó, mint szokott! Ezért vizsgáltuk be!

A prémium üzemanyagokat vizsgáltuk, most legutóbb, hogyan lehetne illeszteni, hozzá a SPURI-t. Elképesztő dolgok néznek ki! Valószínű nem is tesszük közre a cikket, mert ebből megint több per lesz! Vizsgálják az ügyvédek, és egy-két bíró ismerősünk, hogyan kellene közre adni! És mit!
Rövidesen közre adjuk, mihelyt a többlépcsős jogi, biztonsági védőhálót megalkottuk!

Következő a piros, kék JG-2 SPURI keverése! Ha jobb lenne a JG-2 től, már megtettük volna a gyártási fázisba! A két energia, kopásszintet és egyéb jellemzőt keverik, kijön a kettő közötti átlag! Mégpedig átlag áron!
Az a fizikai valóság, hogy piros ára és teljesítmény szintje kb 10%. Ha ennél többet 14-16%-ot szeretnénk kihozni, totális védelemmel az átlag motorból, akkor ehhez amúgy is emelt szinthez nehéz hozzátenni, de megoldható, mint azt a JG-2 mutatja nap, mint nap!
Csak ezt drágábban tudjuk megoldani az átlagosnál!
Hogy kettő keveréke jobb, mint a JG-2? Nem igaz! Az csupán érzéki csalódás!

Talán ennyit dióhéjban!
További biztonságos autózást kívánok!

Tisztelettel! Farkas Kálmán
SZAKI Kft SZAKI Kft írta ekkor 2014.02.09. 15:04
Kedves Bálint!

Jól látja a helyzetet! Mindenki professzora a témának! Olyan sületlenségeket állít, hogy még tán Ő maga is elhiszi! Pedig csak ismerni kell a kétütemű motornál hol, és milyen módon és hőmérsékleten fejti ki hatását! Egyszerű fizika! A munkatérbe nem ég el! Hoppá! De durva ez a kétütemű finom motoroknál!

A SPURI-ról mi nem állítjuk a paramétereket, hanem naponta húsz év óta a valóságba bizonyítunk! Mérhető nyomaték padon, hőmérővel, füstgáz emisszió mérővel, fogyasztással, Hangnyomás mérővel! És ami a fontosabb a hatásfok laikusnak is érezhető, mert tíz százalék fölött, csak a falábúak nem veszik észre, hogy jobban megy az autó!
A termék a biztosíték! Nyugodjon meg, hagyja a két ütemű olajat beletenni, mert most majd sokkal rövidebb lesz az élete az autónak! Az idő nekünk dolgozik! Ha viszont kezd valami baja lenni, nehogy bele tegye a SPURI-t. Mert mi leszünk a hibásak!

Ha egy komolyabb tudással rendelkező motor mérnöknek mondanánk, a 2T olajat dízel motorba, hát egy hétig röhögne úgy, hogy kiszakadna a hasfala! Hát még, magasnyomásúba!

Tudja mit, Bálint?
Nem kell nekünk az ilyen ember! Megpróbáltuk felhúzni a fejét a sárból! Ha nem engedi, hagyni kell magára! Nem szabad erőszakoskodni! Majd egy szép napon rájön! Ön megtett minden magától telhetőt, saját példáján keresztül! Pedig a VW Pdtdi motor is kényszerűségből született konstrukció, érzékeny motor! És mégis jót tesz a SPURI neki!

Pont ezt a fajta dCi dízelt kellene óvni, a hűtőgéllel, az EGR szelep is érzékeny a kipufogóban lévő el nem égett és forró kétütemű olajtól, a porlasztó is olyan nagy átmérőjűre súrolja ki, hogy nyugi, rövidesen fele annyit se bír ki mint eddig!
Ja, és a SPURI 50literbe 1deci-vel mennyit is hígít?
Azt hiszi, hogy híg húslevest főz, de íme vaze hogy lett ebből kocsonya? Ez pedig nem csúcstechnika!
Van egy igen kreatív tudományos munkatársunk, tribológus, aki így összegezte ezt! Röhögtem egy ideig!

Ha a gázolaj kenést a sűrűséggel mérik, talán próbálkozzon meg a friss betonnal!

Ma már olyan bonyolult, visszafordíthatatlan vegyi folyamat tömbkelege szükséges ahhoz, hogy egy adalék hasson, hogy ezt nehéz elképzelni annak, aki nem képzi magát, nap, mint nap! De legalább két évtizede! Egymást képezzük mert mindenkinek van szakterülete és erőssége a fejlesztésben! Én húsz év múltán jöttem rá!

Még most is csak kezdők vagyunk a lehetőségekhez képest!

Nos rengeteg elmélet, annak kísérleti és gyakorlati bizonyítása kell, ha egy picikét is módosítunk az anyagon! Több százezer jármű menne tönkre! Ez nem gyerekjáték!
Lehet a semmit is árulni, mint a konkurens cégek, abba nincs kockázat, de eredmény se! A téma nagyon terjedelmes!
Ezt, most csak ennyivel zárnám!
További élvezetes és biztonságos autózást kívánok továbbra is!

Üdvözlettel, Farkas Kálmán
H.Szabolcs H.Szabolcs írta ekkor 2014.02.09. 15:03
Tisztelt Farkas Kálmán Úr!
Ha jól veszem ki a szavaiból, hogy több mint 10% bioetanol található a benzin. Ez befolyásolja a Spuri adagolásának mennyiségét (gondolom nővelni kell), hogy a kellő hatás meglegyen vagy Önök olyan változtatást eszközölnek a
rajta, hogy marad a szokásos adagolási metodus? A másik kérdésem az lenne, hogy a piros és kék Spuri keverhető e, valamint ez okoz e valami gondot?
Válaszát előre is köszönöm!
Üdv: H.Szabolcs
Bálint Bálint írta ekkor 2014.02.09. 08:58
Kedves Kálmán! Hosszú évek óta nagy megelégedettséggel használom PDTDI motorban terméküket, elsősorban a pirosat (igaz, azt 1,5x-esen), e vendégkönyvbe is többször kommenteltem már. Az ok, amiért most megint írok, még egy régebbi kérdésemhez nyúlik vissza: unokatestvérem 1.5 dCi-jénél (Delphi) kellett a múltkoriban porlasztókat cserélni + azt hiszem, szivattyút is, nyilván horror volt a számla. Az autóban kb. 120E km volt, utolsó kb. 20E-en kapott Spurit. Akkor az autószerelő olyan mélyen elültette unokatesóm fejében, hogy MINDENNEMŰ üzemanyagadalék hígítja a gázolajat s így csökkenti annak kenőképességét, hogy még mindig azt mondja, a spuri igencsak hozzájárult a meghibásodáshoz. (Elismerve persze azt is, hogy a Delphi rendszer igencsak "érzékeny", hogy finoman fejezzem ki magam.) Én mondtam neki, hogy ez a terméknem rontja, hanem a gyártó ígérete szerint épphogy javítja a kenőképességet, de nehezen tűnik meggyőzhetőnek. (Azóta 2T-zik, biztos, ami biztos alapon.)
Milyen elven működik a spuri plusz kenőhatása, meg lehet ezt tudni? Elsősorban a befecskendező és nagy nyomást előállító rendszerre gondolok, nem a hengertérre. Mert a Spuri elég "híg", így biztosan nem a viszkozitáshoz köthető a kenőhatás (ha az ember pl. a 2T olajokhoz hasonlítja úgy "érzésre&quot:)? Köszönettel: Bálint
SZAKI Kft SZAKI Kft írta ekkor 2014.02.05. 19:58
Kedves Lukácsi László Úr!

Örülök, hogy megelégedéssel használta eddig a SPURI-t. Míg egyszer csak, egy igaztalan információ miatt aggódni nem kezdett.
Megnyugtathatom, hogy teljesen biztonságos a használata, mint eddig!
A részletekről, pedig a következőket kell tudni! Mi garantáljuk, ha beleönti az üzemanyagba, akkor a lejátszódó vegyi konfigurációs folyamatok végeredménye egy biztonságos és hatékony reakció! Semmilyen kárt nem okoz a járműben!

Továbbá! Harcolunk, ide, s tova egy évtizede az etanol ellen! Már a benzinek 10%-a etanol névleg! De méréseink szerint sokkal több! Itt már 2ezrelékes plusz adalékú etanollal nem lehetne elérni ilyen szép eredményt, mint amit a SPURI produkál! Mink nem vagyunk olyanok, mint egyes adalék gyártók, hogy azt a 99% etanolt ajánlják az E85 etanolhoz! Tölts etanolt, az etanolhoz és biztos jó lesz neked! Így mi sosem csapnánk be a vásárlóinkat! És eredmény sem produkálna!
Tehát nincs etanol a SPURI-ba! Nem szoktunk receptúrával kapcsolatos információkat kiadni! Ezt gondolom megérti! Már ez is több, amit elárulhattam volna a SPURI-ról!
Nagyon bonyolult, és hosszadalmas gyártási folyamaton megy keresztül!
És mindig fejlődig, mindig jobb lesz a SPURI egy hajszállal.
A pohár próba pedig nem jelent semmi! Mindent arra kell használni, amire gyártották! Nagyon magas konfigurációs szint kell ilyen hatékony, tömény koncentrátumhoz, hogy ezt az eredmény hozza! Két ezrelék nagyon kicsi részarány. A benzinkútnál kapható benzineknél a 10%-körüli etanol rész pedig nagyon sok! 50literbe 5liter etanol, nem pedig egy deciliter! Ötvenszer több! Az égési energiája pedig az etanolnak fele a benzinénél! Ez a legnagyobb baj! A SPURI csak növeli a biztonságot és a hatékonyságot! Mint, ahogyan Ön azt eddig is tapasztalta!
Továbbá! A járművek műanyag alkatrészei és egyéb tömítései olyan anyagból vannak gyártva, hogy az benzin és gázolaj álló legyen! Igaz, hogy az etanol nem tesz jót neki ilyen nagy százalékos arányba, de talán nem is sokat árt neki! Pláne, ha a vegyi konfigurációs folyamatba a SPURI segít, az adalékolás folyamán!
A pohár próba nem jelent semmit! Töltsön bele benzint, sőt prémium benzint! Ugyanazt tapasztalja! A pohárt eloldja! Akkor hogy is van ez? A pohár anyaga rengeteg féle lehet, átlátszó, fehér, fekete, polisztirol, polipropilén, polietilén és még rengeteg olcsó műanyag! Ez nem egyezik az edzett jármű alkatrészek műanyagjával!

Továbbá, ezért van a műszaki lapon, biztonsági adatlapon leírva, hogy "CSAK EREDETI GYÁRI CSOMAGOLÁSBAN TÁROLHATÓ!" Nem véletlen!
De, csak addig míg bele nem öntik az üzemanyagba! Mindenféle kiszerelést gyártunk a célnak, és a üzemanyag tanknak megfelelő nagyságút, egészen a 2500literes kezelésig az öt literes változatig! Csűrölni nem ajánljuk, mert veszít a hatékonyságából!
Kizárt, hogy legyen valami gong a használatával! Legalább 150ezer km teszt előzi meg a forgalomba hozatalt! De számítható is a reakció! Csupán a nyomatékpadi mérés fizikai valógát teszteljük! Extrém körülményeknél versenyautókba is! Bajnokok is lettünk!
Hosszú távú kísérlet nélkül nem is kerülhet ki a forgalomba! Ez az alapkoncepció csaknem tíz éve van a piacon! Még senkinek sem okozott semmi gumi és tömítési problémát!
Érdekesség miatt elmesélem!
De mégis, egyszer volt egy gumi panaszunk, melynél defektet okozott a SPURI!
A Mercedes motorral szerelt ZUK-nál panaszkodott a fuvaros, hogy eddig 70-et ment csak, SPURI-val pedig 110-el kapott defektet. Pedig agyig meg volt rakva a plató szénnel! Nyilván ezt nagy igénybevételt már nem bírta a gumi, és kidurrant. A tulaj szerint a SPURI volt a hibás! Mi pedig elismertük és kifizettük a gumijavítást!
Ennyi volt az összes kárunk kb 8 évvel ezelőtt!

Azóta a jó kenőképesség miatt évente több százezer tankolásnál véd és bizonyít folyamatosan!
A piacon fellelhető egyetlen, olyan termék a SPURI, mely a magyar embereknek 20éve segít becsületesen, tisztességesen! A jövőben is ez a cél! A vásárlók maximális megelégedettsége, sikerélménye!
További élvezetes autózást kívánok!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Lukácsi László Lukácsi László írta ekkor 2014.02.03. 22:52
Tisztelt Farkas Úr!
Azzal kezdeném hogy pár éve rendszeres spuri használó vagyok és pozitívak a tapasztalataim.
Azonban egy ismerősöm azt mondta hogy a Spuri etanolt is tartalmaz. Nem tudom igaz-e ez az állítás, de szöget ütött a fejembe, hogy hosszú távon nem károsítja -e a gumi vagy műanyag alkatrészeket? Végeztek-e hosszútávú kísérletet erre vonatkozóan?
Egy alkalommal ugyanis, jobb eszköz híján, töltöttem kis Spurit egy egyszer-használatos műanyag pohárba, és másodpercek alatt átlyukasztotta, feloldotta.
Üdv: L.László
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2014.01.30. 16:56
Tisztelt Lorántffy Úr!
A szívószelepen csak akkor lesz lerakódás, ha füstgáz visszavezetés is van a motornál, azaz EGR. Hogy központi, vagy hengerenkénti injektoros attól nem függ!
Ha csak a levegőt kapja attól semmi lerakódás nem lehet!
A SPURI tisztább kipufogógázt eredményez, akkor az ilyen járműveknél nyilván tisztább a szívószelep is, valamint az EGR is!
Tehát megelőzni, egyértelműen igen!

Javítani csak lassan, 5-10tankolás után. De csak, ha még nem ment tönkre a szelep, és a tányér jól zár!

Más!
Nagynyomású dízeleknél az égési lefolyás komfortosabb és irányított, valamint a kialakuló hűtőgél segíti a kopáscsökkentést! A szivattyú rendszerben szintén segíti a kopás elkerülését egy speciális fejadalék! Olyan hatékony, hogy hangra meg lehet állapítani tankolás után, hogy SPURI-t töltöttünk a tankba! Bízhat benne! Tökéletesen meg lesz elégedve az eredménnyel!

Még az étolajos üzemű kopásokat is ki tudja küszöbölni! Ki is kell, hisz egyre nagyobb a gázolajok bio tartalma az EU előírások miatt! Az étolajokat észterezik, átalakítják ugyan, de a zsírsav tartalma akkor sem tesz jót a járműveknek, ha nagyon kevés marad is bennük! Csak ezt nem tudja a lakosság!
A jó üzemanyag a MAGAS NYOMÁSÚ DÍZELEKNÉL létkérdés! Ha sokáig szeretné használni autóját, akkor bizony csak a SPURI segíthet!
Maximálisan meg elégedve az teljesen biztos! Hiszen 20év tapasztalata van mögöttünk 1993-óta!
A részleteket a "termékek" menüjének jg-2 részének változatánál olvashat. A piros anyagunknál is hasonló a működési mechanizmus, mint a kéknél! Csak kisebb energia tartományba!
További élvezetes, biztonságos közlekedést kívánok!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Lorántffy József Lorántffy József írta ekkor 2014.01.29. 18:53
Tisztelt Kálmán!A benzines befecskendezős motorokról hallani,hogy bizonyos futásteljesítmény után lerakódások lesznek a szívó szelepeken.Ezen tud a spuri javítani,vagy megelőzni?Másik,Nagynyomású dieseleknél nem szárítja még tovább a kénmentesített gázolajat az adalék?Vagyis biztosít egyfajta hiányzó kenést?Válaszát előre is köszönöm!József
SZAKI Kft SZAKI Kft írta ekkor 2013.12.25. 19:43
Kedves László!
Megelégedett vásárlóink nekünk a legfontosabb! Örülök annak, hogy számítását megtalálta bennünk!
Kellemes Ünnepeket Kívánunk!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Laszlo Laszlo írta ekkor 2013.12.24. 09:20
Tisztelf Farkas Kalman Ur,
Mar meg is rendeltuk es meg is kaptuk a 6-os csomagot a bonusz flakonnal. Nagyon jo ez a webaruhazas szolgaltatas es a tovabbiakban is ezt hasznaljuk majd! Kellemes Karacsonyi Unnepeket es sikerekben gazdag Boldog Uj Evet Kivanok! Udvozlettel, Laszlo
Laszlo Laszlo írta ekkor 2013.12.20. 22:36
Tisztelt Farkas Kalman Ur,
Lenne egy webaruhazas kerdesem: amennyiben a hatos csomag piros 500 ml-es spurit rendelem meg akkor plusz egy 500 ml-est kapok ajandekba 18e forintert? Koszonettel es udvozlettel, Laszlo
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2013.12.17. 19:29
Kedves Ceglédi Tamás!

Valóban nem kap a motor vagy üzemanyagot, vagy levegőt! Mindkét fajta szűrő cseréje így ősszel javasolt! Ki tudja a tank milyen vastagon tartalmazott koszt, vizet és egyéb oda nem való részecskéket! Lehet, hogy elsőként használja a gépbe a SPURI-t még egy szűrőcsere lehetséges! Ha, nagyon nagy a kosz a tankba! Ezt sosem tudni! Egyszeri tankolással is sok mocskot be lehet tankolni hirtelen!
Ha nem segít, akkor műszeres diagnosztikára kell vinni! Más kipufogó probléma is lehet! Volt már olyan, hogy a dobba egy lamella régen felszabadult, letört, amit a korom ragasztott a fenékhez! Most, hogy a SPURI kitakarította, nincs ami odaragassza! Ezt le kell venni és megrázogatni, hogy hatalmas torló nyomásnál kopog-e benne valami felszabadult rész!
Nagy hangja lesz, de ki kell próbálni e nélkül is hátha így megy mint a golyó! Akkor cserés lesz a dob!
Kérem jelezzen vissza mi történt!
Néha pedig volt olyan, hogy magától elmúlt egy hosszú út alkalmával. balesetmentes közlekedést!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Bela Breznai Bela Breznai írta ekkor 2013.12.17. 18:12
Koszonom a javaslatot. Sajnos nincs benne meg potkerek sem, csak kompresszor meg folyekony defektjavito. Majd rendelek hozza vagy bontoban megnezem, udvozlettel, Bela