A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Tisztelt Kovács Sebestyén!
Ilyen kevés diagnosztizálás után nem lehet megmondani az autó pontos hibáját. Bármelyik alkatrész, többszáz darabja lehet hibás, vagy akár az érzékelők egyike. Ha a SPURI-val kezelt minőségi üzemanyag megoldja a problémát, akkor is folyamatos használata ajánlott.
4-5 tele tankolást adalékolva mindenképpen ki kell járni, mire megtisztul a rendszer. A JG-2 verseny adalék hamarabb elvégzi a dolgát, a normál SPURI kicsit később. A 125 ml-es Önnek pontosan elegendő lesz a 60 literes tankba. Ha a probléma megoldódott, mert koszos volt az EGR, vagy a szelepek, vagy a kipufogórendszer valamely eleme, akkor is folyamatosan ajánlott a normál SPURI használata, hisz összeségébe nem kerül semmibe, használata bőven megtérül.
Kérem 4-5 tankolás után írja le tapasztalatát a többi vásárlónak tanulságként.
További biztonságos autózást kívánok,
tisztelettel: Farkas Kálmán
Ilyen kevés diagnosztizálás után nem lehet megmondani az autó pontos hibáját. Bármelyik alkatrész, többszáz darabja lehet hibás, vagy akár az érzékelők egyike. Ha a SPURI-val kezelt minőségi üzemanyag megoldja a problémát, akkor is folyamatos használata ajánlott.
4-5 tele tankolást adalékolva mindenképpen ki kell járni, mire megtisztul a rendszer. A JG-2 verseny adalék hamarabb elvégzi a dolgát, a normál SPURI kicsit később. A 125 ml-es Önnek pontosan elegendő lesz a 60 literes tankba. Ha a probléma megoldódott, mert koszos volt az EGR, vagy a szelepek, vagy a kipufogórendszer valamely eleme, akkor is folyamatosan ajánlott a normál SPURI használata, hisz összeségébe nem kerül semmibe, használata bőven megtérül.
Kérem 4-5 tankolás után írja le tapasztalatát a többi vásárlónak tanulságként.
További biztonságos autózást kívánok,
tisztelettel: Farkas Kálmán
Üdvözlöm!
Van egy Passat 2002-es 1.9 PDTI autóm. Utóbbi időben gázadáskor rángat, ha jobban odalépek, akkor folyamatosan megy. Tehát a probléma elmúlik. Fokozatos gázadáskor nem jelentkezik a probléma. A kérdésem az volna, hogy melyik Spurit ajánlják bele és milyen mennyiségben? 60 literes tankja van. Válaszukat előre is köszönöm!
Van egy Passat 2002-es 1.9 PDTI autóm. Utóbbi időben gázadáskor rángat, ha jobban odalépek, akkor folyamatosan megy. Tehát a probléma elmúlik. Fokozatos gázadáskor nem jelentkezik a probléma. A kérdésem az volna, hogy melyik Spurit ajánlják bele és milyen mennyiségben? 60 literes tankja van. Válaszukat előre is köszönöm!
Kedves Lajos!
minden járműhöz egyforma az arány!
A flakonon szereplő mennyiségbe, tölts 50literhez 1decilitert.
Ez kiszámítva 2ezreléknek felel meg! Ha kisebb tank akkor arányosítson. Pld. 5literes tanknál 10ml SPURI kell! Igen, ilyen kevés!
Ha nem túl pontosan sikerült adalékolni, akkor sem okoz kárt, és a nyomaték nem lesz sokkal több! Olyan kétszereséig nincs teljesítmény esés!
A kipufogó pedig garantáltan olajmentes lesz!
Néha érdemes üzemi hő elérése után kicsit meghajtani, jót tesz neki. Persze, csak a max forgulat 80-90% -ig!
minden járműhöz egyforma az arány!
A flakonon szereplő mennyiségbe, tölts 50literhez 1decilitert.
Ez kiszámítva 2ezreléknek felel meg! Ha kisebb tank akkor arányosítson. Pld. 5literes tanknál 10ml SPURI kell! Igen, ilyen kevés!
Ha nem túl pontosan sikerült adalékolni, akkor sem okoz kárt, és a nyomaték nem lesz sokkal több! Olyan kétszereséig nincs teljesítmény esés!
A kipufogó pedig garantáltan olajmentes lesz!
Néha érdemes üzemi hő elérése után kicsit meghajtani, jót tesz neki. Persze, csak a max forgulat 80-90% -ig!
Üdvözletem.
50 ccm 2 ütemű mopedembe melyik változatot és milyen arányban tegyem, hogy megszűnjön a kipufogó végén az olajfolyás?
50 ccm 2 ütemű mopedembe melyik változatot és milyen arányban tegyem, hogy megszűnjön a kipufogó végén az olajfolyás?
Lászlónak!
Valóban a benzinből is távoznak komponensek, sőt egy év alatt elég sok minden! Sőt a kezeletlen benzin megromlik, gyantásodik egy csomó kiválás lesz benne! Ennek megakadályozására is kell az adalék! Aki alig használja az autót, pláne muszáj adalékolni!
Igaz kevésszer fog vásárolni SPURI-t, az aki csak garázsba tartja mindig az az autót, de Ők is számítanak! Ők így vannak mégis biztonságba, ha néha gurulnak egy pár kilométert!
Ilyen pld a motorosok SPURI használata! A Kisméretű 125ml-st is szétmérik négy-öt tankolásba! De legalább megóvják a motort a mostani borzalmas minőségű üzemanyagoktól! Ők télen lerakják, és nem mindegy milyen koszosan, plusz milyen benzinnel!
Ez a valóság! De gondolom tapasztalta mindenki, hogy régen benzin szaga volt a benzinnek, most pedig valami furcsa kutymász!
Ez is megérne egy rövid kis cikket!
Köszönöm felvetését!
További biztos közlekedést kívánom!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Valóban a benzinből is távoznak komponensek, sőt egy év alatt elég sok minden! Sőt a kezeletlen benzin megromlik, gyantásodik egy csomó kiválás lesz benne! Ennek megakadályozására is kell az adalék! Aki alig használja az autót, pláne muszáj adalékolni!
Igaz kevésszer fog vásárolni SPURI-t, az aki csak garázsba tartja mindig az az autót, de Ők is számítanak! Ők így vannak mégis biztonságba, ha néha gurulnak egy pár kilométert!
Ilyen pld a motorosok SPURI használata! A Kisméretű 125ml-st is szétmérik négy-öt tankolásba! De legalább megóvják a motort a mostani borzalmas minőségű üzemanyagoktól! Ők télen lerakják, és nem mindegy milyen koszosan, plusz milyen benzinnel!
Ez a valóság! De gondolom tapasztalta mindenki, hogy régen benzin szaga volt a benzinnek, most pedig valami furcsa kutymász!
Ez is megérne egy rövid kis cikket!
Köszönöm felvetését!
További biztos közlekedést kívánom!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Tisztelt Lajos!
Két ezrelék az adalék mennyisége! Bőven túlhígítva, így más a reakció!
Másrészt vegyi átalakuláson is átesik az üzemanyag. Több lépcsőben!
Nem véletlen, hogy adalékolás után 2-3 fokot esik a hőmérséklete. A környezeti hőenergiát hasznosítja!
Így már gondolom érthető! A flakonba lévő szuper előkészített folyadék, csak egy dolog. A megkezelt üzemanyag pedig megint más! Bonyolult, irányított, folyamatláncok sorozata!
Tehát megnyugodhat semmi hátrány nem éri, ha már benne van az adalék az üzemanyagba!
További élvezetes autózást kívánok!
Farkas Kálmán
Két ezrelék az adalék mennyisége! Bőven túlhígítva, így más a reakció!
Másrészt vegyi átalakuláson is átesik az üzemanyag. Több lépcsőben!
Nem véletlen, hogy adalékolás után 2-3 fokot esik a hőmérséklete. A környezeti hőenergiát hasznosítja!
Így már gondolom érthető! A flakonba lévő szuper előkészített folyadék, csak egy dolog. A megkezelt üzemanyag pedig megint más! Bonyolult, irányított, folyamatláncok sorozata!
Tehát megnyugodhat semmi hátrány nem éri, ha már benne van az adalék az üzemanyagba!
További élvezetes autózást kívánok!
Farkas Kálmán
Még a benzin is...
Fenébe!
Fenébe!
ha ennyire párolog, akkor a tankból is elillan, nem?
Kedves Jung Tibor!
Íme ezen eset, egy ritkaság, hogy ennyire alaposan meg tud győződni a vásárló, a SPURI igazi hatékonyságáról és sokoldalúságáról!
Addig pedig csak hitre megy ki a dolog! Ezt használja ki a legtöbb adalék gyártó és forgalmazó! Nincs sokáig kontroll! Bizonyíték semmi addig míg szét nem szedik a motort!
Ezért mondjuk többször az új vásárlóinknak, hogy a SPURI-nak már nem kell bizonyítania! Megteszik helyettünk a vásárlók népes tábora! Évente több százezer darabos forgalom után mi fizetünk a legtöbb jövedéki adót! Még az importőr neves termékek is olyan tizedét sem forgalmazzák akik másodikak a sorban! Pedig nekik 50év előnyük van!
De valamiért mégsem fogy!
Örülök neki, hogy amit ígértünk az nálunk a SPURI-nál igaz is!
Ezért érdemes dolgozni, többet jelent mint a pénz! Mert, ugye nem csak kenyéren él az ember, hanem sikerélményen is!
További élvezetes, gondtalan autózást kívánok!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Íme ezen eset, egy ritkaság, hogy ennyire alaposan meg tud győződni a vásárló, a SPURI igazi hatékonyságáról és sokoldalúságáról!
Addig pedig csak hitre megy ki a dolog! Ezt használja ki a legtöbb adalék gyártó és forgalmazó! Nincs sokáig kontroll! Bizonyíték semmi addig míg szét nem szedik a motort!
Ezért mondjuk többször az új vásárlóinknak, hogy a SPURI-nak már nem kell bizonyítania! Megteszik helyettünk a vásárlók népes tábora! Évente több százezer darabos forgalom után mi fizetünk a legtöbb jövedéki adót! Még az importőr neves termékek is olyan tizedét sem forgalmazzák akik másodikak a sorban! Pedig nekik 50év előnyük van!
De valamiért mégsem fogy!
Örülök neki, hogy amit ígértünk az nálunk a SPURI-nál igaz is!
Ezért érdemes dolgozni, többet jelent mint a pénz! Mert, ugye nem csak kenyéren él az ember, hanem sikerélményen is!
További élvezetes, gondtalan autózást kívánok!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Kedves Lengyel Gábor!
Jó ötlet a kis 125ml-es flakon! Más,idegen csomagolás nem bírja ki! Mindent kipróbáltunk amit a műanyag ipar kitalált!
Így ez a három rétegű flakon még csak, csak kibírja! Tehát az eredeti csomagolás az igazi! A többiből elpárolog!
Piackutatást végeztünk, de fém flaskát nem gyártanak a mi paramétereinkkel! 15bár nyomás és hosszú vékony szűkülő nyak!
Azt mondták szériába gyártva kivitelezhetetlen!
Másik hátrány, hogy nem lehetne a szintet látni benne! A mérőpoharas megoldás pedig még büdösebb!
Egészségre nem ártalmas sem melyik komponense! Csak szaglásra kellemetlen, mint a földgáz nyomjelölője!
Bőrre sem jelent veszélyt! Semmi rákkeltő, mérgező anyag nincs benne, ami ilyen 1dl-nél valamiféle problémát okoz!
Gondolkozunk még üveg alapú csomagoláson! Nem ismerjük a piacot, hogy venné fel, ha decis, és féldecis kiszerelésbe forgalmaznánk! Ezt viszont söröskupakkal kellene a nagy nyomás miatt lezárni! Egyszer használatos a kupak! Bele kell önteni az egészet, ha csak 10litert is tankolt.
Ezt döntse el valaki!
Kérem a véleményt mindenkitől!
Fém, vagy üveg! Pld lehetne egy literes fémbe is forgalmazni, de ezekből nem lehet betölteni a tankba, mert több autó visszacsapó szelepét nem nyomja be!
További biztonságos autózást kívánok!
Farkas Kálmán
Jó ötlet a kis 125ml-es flakon! Más,idegen csomagolás nem bírja ki! Mindent kipróbáltunk amit a műanyag ipar kitalált!
Így ez a három rétegű flakon még csak, csak kibírja! Tehát az eredeti csomagolás az igazi! A többiből elpárolog!
Piackutatást végeztünk, de fém flaskát nem gyártanak a mi paramétereinkkel! 15bár nyomás és hosszú vékony szűkülő nyak!
Azt mondták szériába gyártva kivitelezhetetlen!
Másik hátrány, hogy nem lehetne a szintet látni benne! A mérőpoharas megoldás pedig még büdösebb!
Egészségre nem ártalmas sem melyik komponense! Csak szaglásra kellemetlen, mint a földgáz nyomjelölője!
Bőrre sem jelent veszélyt! Semmi rákkeltő, mérgező anyag nincs benne, ami ilyen 1dl-nél valamiféle problémát okoz!
Gondolkozunk még üveg alapú csomagoláson! Nem ismerjük a piacot, hogy venné fel, ha decis, és féldecis kiszerelésbe forgalmaznánk! Ezt viszont söröskupakkal kellene a nagy nyomás miatt lezárni! Egyszer használatos a kupak! Bele kell önteni az egészet, ha csak 10litert is tankolt.
Ezt döntse el valaki!
Kérem a véleményt mindenkitől!
Fém, vagy üveg! Pld lehetne egy literes fémbe is forgalmazni, de ezekből nem lehet betölteni a tankba, mert több autó visszacsapó szelepét nem nyomja be!
További biztonságos autózást kívánok!
Farkas Kálmán
Kedves Kálmán és Csapata!
Újra jelentkezem, hogy folytassam a 2013 november 4-én megosztott tapasztalatomat. Jelenleg 207 000 km van a Daewoo Kalos 1,4 8v-s autómban. A Spuri a mozgó fémalkatrészeket is tisztán tartja. A Spuri tisztító hatására akkor derült fény, amikor a vezérműszíj idő előtt elszakadt. A vezérműszíj szakadás hatásainak kiderítése céljából a motorblokk szét lett szedve, így teljesen látható volt a lerakódástól mentes fém tiszta állapot. Ez megerősített abban, hogy nem csak a fogyasztásra és a menetdinamikára van jótékony hatással a Spuri, hanem a motor élettartamát is jelentősen megnöveli. Örömmel tölt el, hogy lehetőség van ilyen kiváló minőségű termék használatára.
Szeretném kifejezni hálámat Önnek és Csapatának a töretlen lelkesedésükért.
Üdvözlettel
Jung Tibor
Újra jelentkezem, hogy folytassam a 2013 november 4-én megosztott tapasztalatomat. Jelenleg 207 000 km van a Daewoo Kalos 1,4 8v-s autómban. A Spuri a mozgó fémalkatrészeket is tisztán tartja. A Spuri tisztító hatására akkor derült fény, amikor a vezérműszíj idő előtt elszakadt. A vezérműszíj szakadás hatásainak kiderítése céljából a motorblokk szét lett szedve, így teljesen látható volt a lerakódástól mentes fém tiszta állapot. Ez megerősített abban, hogy nem csak a fogyasztásra és a menetdinamikára van jótékony hatással a Spuri, hanem a motor élettartamát is jelentősen megnöveli. Örömmel tölt el, hogy lehetőség van ilyen kiváló minőségű termék használatára.
Szeretném kifejezni hálámat Önnek és Csapatának a töretlen lelkesedésükért.
Üdvözlettel
Jung Tibor
Kedves András!
Köszönöm az ötletet lehet,hogy élni fogok vele.
Üdv,
Gábor
Köszönöm az ötletet lehet,hogy élni fogok vele.
Üdv,
Gábor
Kedves Lengyel Gábor!
Elnézést, hogy bele szólok.
Én úgy csináltam, hogy vásároltam kis flakonos Spurikat és eltettem a flakonokat. Nekem 1.2 dl kell egy tankolásra. Így négy alkalom után már vásároltam egy fél literest és szétmérem a kicsikbe. Minden tankolás előtt magamhoz veszek egy adagot.
Elnézést, hogy bele szólok.
Én úgy csináltam, hogy vásároltam kis flakonos Spurikat és eltettem a flakonokat. Nekem 1.2 dl kell egy tankolásra. Így négy alkalom után már vásároltam egy fél literest és szétmérem a kicsikbe. Minden tankolás előtt magamhoz veszek egy adagot.
Tisztelt Kálmán!
Tegnap bele is töltöttem.Holnap indulok hosszabb útra,várom a hatását.
Viszont a betöltése nem igazán praktikus, tekintve az adalék szagát és bőrrel vagy más felülettel való érintkezése miatt.Lentebb olvastam róla,hogy próbálják megoldani ezt a problémát.Addig is ha én esetleg mondjuk egy injekciós fecskendőbe a várható tankolás előtti napon előre kimérem az adagot az nem oldja meg a hagyományos fecskendő anyagát?Vagy bármilyen műanyagot pl.1dl-es kis flakont?
Üdvözlettel,
Gábor
Tegnap bele is töltöttem.Holnap indulok hosszabb útra,várom a hatását.
Viszont a betöltése nem igazán praktikus, tekintve az adalék szagát és bőrrel vagy más felülettel való érintkezése miatt.Lentebb olvastam róla,hogy próbálják megoldani ezt a problémát.Addig is ha én esetleg mondjuk egy injekciós fecskendőbe a várható tankolás előtti napon előre kimérem az adagot az nem oldja meg a hagyományos fecskendő anyagát?Vagy bármilyen műanyagot pl.1dl-es kis flakont?
Üdvözlettel,
Gábor
Kedves Gábor!
Jól látja a helyzetet! A prémium üzemanyagról pedig írtam egy cikket, amit ajánlom olvassa el, ha van rá ideje!
Egy liter üzemanyagnál 12-13ft-ot jelent. Valóban nem kap ennyiért még prémium üzemanyagot sem! A veszélyeiről nem is beszélve!
Ha csak kerek 400ft benzinnel számoljuk a min. 10%-át, akkor az 40ft előny!
Levonva a SPURI 13ft árát akkor is 27ft a tiszta haszon!
A hosszan tartó alkatrészekről, pedig nem is beszélve!
A változást érezni fogja mindkét termékünknél!
A JG-2-nél kisebb a haszon, mert drágább, de ez fokozott motorvédelem és nyomaték jegyében nem is erre készült!
Üdv! Farkas Kálmán
Jól látja a helyzetet! A prémium üzemanyagról pedig írtam egy cikket, amit ajánlom olvassa el, ha van rá ideje!
Egy liter üzemanyagnál 12-13ft-ot jelent. Valóban nem kap ennyiért még prémium üzemanyagot sem! A veszélyeiről nem is beszélve!
Ha csak kerek 400ft benzinnel számoljuk a min. 10%-át, akkor az 40ft előny!
Levonva a SPURI 13ft árát akkor is 27ft a tiszta haszon!
A hosszan tartó alkatrészekről, pedig nem is beszélve!
A változást érezni fogja mindkét termékünknél!
A JG-2-nél kisebb a haszon, mert drágább, de ez fokozott motorvédelem és nyomaték jegyében nem is erre készült!
Üdv! Farkas Kálmán
Kedves Kálmán!
Tegnap még a válasza előtt(mivel nem voltam már gépközelben)vettem rózsaszínűt(500ml-est) amit ma fogok beletölteni.Kíváncsian várom a hatását.Valószínű,hogy későbbiekben veszek egy kisebb kiszerelésű kéket és így legalább össze tudom hasonlítani a két terméket.Most hogy számolgatok egy kicsit szerintem még mindég jobban járok a Spurival mintha Prémium benzint tankolnék.
Üdv,
Gábor
Tegnap még a válasza előtt(mivel nem voltam már gépközelben)vettem rózsaszínűt(500ml-est) amit ma fogok beletölteni.Kíváncsian várom a hatását.Valószínű,hogy későbbiekben veszek egy kisebb kiszerelésű kéket és így legalább össze tudom hasonlítani a két terméket.Most hogy számolgatok egy kicsit szerintem még mindég jobban járok a Spurival mintha Prémium benzint tankolnék.
Üdv,
Gábor
Ferinek még egyszer!
Már így ahogy kicsit több az információ, kezd kitisztulni a kép.
Az olajfogyasztás nem jellemző ezen típusra! Pláne ha nem a 101, hanem a 75 LE változat! Kis problémát okoz a feljutó olaj az égéstérbe! Bizony rontja az oktán számot! De türelem, először az olaj által elkokszosodott felületet takarítja le a SPURI. Később jön valószínű az igazi eredmény, ha jól sejtem a kompresszió gyűrű be szokott sülni, és itt ez van!
Ha ez a SPURI-tól kiszabadul, akkor azt érzi henderenként folyamatosan javul az ereje is a gépnek! És az olaj sem fogy úgy!
Még valami! Ami nem tartozik rám, csak jó tanács! Használjon valami attraktív motorolajat! Olyat aminek van oldó hatása, mert az olajlehúzók is be lehetnek sülve! Molibdén-szulfidost!
De igazi német gyártmányút! Pld FUCHS TITÁN CFE.
A lapunk bal oldal alján szerepel a FORMEL KFT logója. Őket megkeresve segíteni fognak, hogy a lakóhelyéhez közel hol tudja beszerezni. Hivatkozzon Farkas Kálmánra nyugodtan!
Nekünk mindenki egyesével is fontos! Örülünk, ha boldogul ebbe a cudar mai világba!
Legyen szerencséje, hátha így látatlanból tudunk kollégáinkkal segíteni!
További szép napot!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Már így ahogy kicsit több az információ, kezd kitisztulni a kép.
Az olajfogyasztás nem jellemző ezen típusra! Pláne ha nem a 101, hanem a 75 LE változat! Kis problémát okoz a feljutó olaj az égéstérbe! Bizony rontja az oktán számot! De türelem, először az olaj által elkokszosodott felületet takarítja le a SPURI. Később jön valószínű az igazi eredmény, ha jól sejtem a kompresszió gyűrű be szokott sülni, és itt ez van!
Ha ez a SPURI-tól kiszabadul, akkor azt érzi henderenként folyamatosan javul az ereje is a gépnek! És az olaj sem fogy úgy!
Még valami! Ami nem tartozik rám, csak jó tanács! Használjon valami attraktív motorolajat! Olyat aminek van oldó hatása, mert az olajlehúzók is be lehetnek sülve! Molibdén-szulfidost!
De igazi német gyártmányút! Pld FUCHS TITÁN CFE.
A lapunk bal oldal alján szerepel a FORMEL KFT logója. Őket megkeresve segíteni fognak, hogy a lakóhelyéhez közel hol tudja beszerezni. Hivatkozzon Farkas Kálmánra nyugodtan!
Nekünk mindenki egyesével is fontos! Örülünk, ha boldogul ebbe a cudar mai világba!
Legyen szerencséje, hátha így látatlanból tudunk kollégáinkkal segíteni!
További szép napot!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Tisztelt Gábor!
Ha szereti pörgetni, akkor a SPURI JG-2 /kék/ használatát ajánlom! Ez a sport adalék tetszeni fog, ebben teljesen biztos vagyok! Meggyőző lesz a nyomaték és élvezetesen nagyobb!
Később, ha kevesebb lesz a pénze, valamint csak a megtakarítás és a motorvédelem lesz a cél, elegendő a normál SPURI-t /piros/ használni. Folyamatos adalékolás mellett a hibamentességet e termékkel is garantáljuk!
Mivel kevés km van autóban kora ellenére, ezért érdemes még most elkezdeni használni a SPURI-t! Ezt Ön teljesen jól gondolta, hogy kipróbálná még most egy olyan üzemanyagot, melyet SPURI-val kezelt!
Balesetmentes, sportos autózást kívánok!
Tisztelettel. Farkas Kálmán
Ha szereti pörgetni, akkor a SPURI JG-2 /kék/ használatát ajánlom! Ez a sport adalék tetszeni fog, ebben teljesen biztos vagyok! Meggyőző lesz a nyomaték és élvezetesen nagyobb!
Később, ha kevesebb lesz a pénze, valamint csak a megtakarítás és a motorvédelem lesz a cél, elegendő a normál SPURI-t /piros/ használni. Folyamatos adalékolás mellett a hibamentességet e termékkel is garantáljuk!
Mivel kevés km van autóban kora ellenére, ezért érdemes még most elkezdeni használni a SPURI-t! Ezt Ön teljesen jól gondolta, hogy kipróbálná még most egy olyan üzemanyagot, melyet SPURI-val kezelt!
Balesetmentes, sportos autózást kívánok!
Tisztelettel. Farkas Kálmán
Üdvözletem!
Most készülök kipróbálni a Spurit.Melyiket ajánlja 2008-as 1,3 Suzuki Swift-ez.31000km van benne és szeretem pörgetni mivel a ezt az autó is igényli.
Most készülök kipróbálni a Spurit.Melyiket ajánlja 2008-as 1,3 Suzuki Swift-ez.31000km van benne és szeretem pörgetni mivel a ezt az autó is igényli.
Nagyon köszönöm a választ ,
akkor megy a kék tovább ,
Pénteken üzemanyag szürő csere , egyébként semmi
bajom nincs vele csak a kopogásos égés olaj mindig cserélve 15000 km-enként gyertya 30 e km-enként gyári motorcarft
hiba kód semmi, az olaj fogyasztás nőtt meg de ez lehet a kopogásos égés miatt , bár lehet hogy öregszik meg a város mindegy küzdünk tovább.
Olajat figyelem,mert ma ránéztem és a szint nagyon gyér volt 1literrel ment fel közép szintig nem nagyon örültem ,majd 1000 km-enként nézem főleg most leszek kiváncsi az adalékolás közben mi a helyzet . Remélem legközelebb már nagyon örülők majd és önnek is elkönyvelhetünk +1 sikert.
köszönöm Feri
akkor megy a kék tovább ,
Pénteken üzemanyag szürő csere , egyébként semmi
bajom nincs vele csak a kopogásos égés olaj mindig cserélve 15000 km-enként gyertya 30 e km-enként gyári motorcarft
hiba kód semmi, az olaj fogyasztás nőtt meg de ez lehet a kopogásos égés miatt , bár lehet hogy öregszik meg a város mindegy küzdünk tovább.
Olajat figyelem,mert ma ránéztem és a szint nagyon gyér volt 1literrel ment fel közép szintig nem nagyon örültem ,majd 1000 km-enként nézem főleg most leszek kiváncsi az adalékolás közben mi a helyzet . Remélem legközelebb már nagyon örülők majd és önnek is elkönyvelhetünk +1 sikert.
köszönöm Feri
Legutóbbi hozzászólások