A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Zsolt, még egy észrevétel!
Nem csak a tipusváltás, hanem a hőfok korlátot is váltson! A hideg oldal rendben az 5 -ös fikig, de a meleg 30oldali kevés ennek a dízelnek! Nem értem a gyárat! Próbáljon ki egy markáns 5W50 es olajat Mondjuk Fuchs titán szériából! De nem mindegy abból is, hogy lengyel licencbe gyártott, vagy eredeti németből hozott!
Javaslom, hogy szívóág takarítás után azonnal olajcsere, és próba! Megrendelheti a baloldalon egy kicsit lejjebb található Formel Kft.-re klikkelve! Vagy a neten külön megtalálja! Hívja fel Orbán Árpi barátomat ő más márkát is tud ajánlani, ha ez önnek drága lenne! Hivatkozzon rám nyugodtan, segíteni fog, ő remek tribológus szakember és igazi emberbarát úriember! Ha nem vásárol tőlük semmit az sem baj, majd meglátja! Szerintem a túrbó tendely az olaj miatt miatt megviselt lett! Nézzük hátha még nem késő, és nem lesz olyan olajos a levegőág!
Egy próbát megér!
Mellesleg ez régen verseny olaj volt nekünk, míg nem lett jobb nála a Fuchs-nál. Roppant nagy teherbírású olaj, nálam a transzporterek, régi CADDY-k ezzel mennek!
Üdv! Farkas Kálmán
Nem csak a tipusváltás, hanem a hőfok korlátot is váltson! A hideg oldal rendben az 5 -ös fikig, de a meleg 30oldali kevés ennek a dízelnek! Nem értem a gyárat! Próbáljon ki egy markáns 5W50 es olajat Mondjuk Fuchs titán szériából! De nem mindegy abból is, hogy lengyel licencbe gyártott, vagy eredeti németből hozott!
Javaslom, hogy szívóág takarítás után azonnal olajcsere, és próba! Megrendelheti a baloldalon egy kicsit lejjebb található Formel Kft.-re klikkelve! Vagy a neten külön megtalálja! Hívja fel Orbán Árpi barátomat ő más márkát is tud ajánlani, ha ez önnek drága lenne! Hivatkozzon rám nyugodtan, segíteni fog, ő remek tribológus szakember és igazi emberbarát úriember! Ha nem vásárol tőlük semmit az sem baj, majd meglátja! Szerintem a túrbó tendely az olaj miatt miatt megviselt lett! Nézzük hátha még nem késő, és nem lesz olyan olajos a levegőág!
Egy próbát megér!
Mellesleg ez régen verseny olaj volt nekünk, míg nem lett jobb nála a Fuchs-nál. Roppant nagy teherbírású olaj, nálam a transzporterek, régi CADDY-k ezzel mennek!
Üdv! Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Kálmán Úr!
Köszönöm szépen a válaszát.Megfogadom a tanácsát,sokat segített.
Üdvözlettel:Szücs Zsolt.
Köszönöm szépen a válaszát.Megfogadom a tanácsát,sokat segített.
Üdvözlettel:Szücs Zsolt.
Kedves Szűcs Zsolt!
Íme egy példa amikor a SPURI üzemanyag adalék a turbón keresztüli olajsarat is tökéletesen elégeti. Ezek után mindenképp javaslom, váltson motorolajat, hisz a turbó tengely kenését keresztül az olaj bejut a szívóágba is. Egy idő utána motor tönkre fog menni, a sok lucskos, olajos levegő miatt.
A SPURI csak abban tud segíteni, hogy az üzemanyag rendszert, az égésteret, a kipufogó rendszert karbantartja.
A légbeszívó ág tisztítását egyrészt a papírszűrőnek kell megoldania, másrészt pedig a turbó csőben nem szabad olajnak lennie. Egy más minőségű olaj megjavítani ugyan a már megkopott tengelyt és szimeringet nem fogja, de kevésbé fog olajos lenni a szívócső.
Köszönöm bejegyzését, további élvezetes autózást kívánok,
tisztelettel: Farkas Kálmán
Íme egy példa amikor a SPURI üzemanyag adalék a turbón keresztüli olajsarat is tökéletesen elégeti. Ezek után mindenképp javaslom, váltson motorolajat, hisz a turbó tengely kenését keresztül az olaj bejut a szívóágba is. Egy idő utána motor tönkre fog menni, a sok lucskos, olajos levegő miatt.
A SPURI csak abban tud segíteni, hogy az üzemanyag rendszert, az égésteret, a kipufogó rendszert karbantartja.
A légbeszívó ág tisztítását egyrészt a papírszűrőnek kell megoldania, másrészt pedig a turbó csőben nem szabad olajnak lennie. Egy más minőségű olaj megjavítani ugyan a már megkopott tengelyt és szimeringet nem fogja, de kevésbé fog olajos lenni a szívócső.
Köszönöm bejegyzését, további élvezetes autózást kívánok,
tisztelettel: Farkas Kálmán
Tisztelt Ottó!
Az Ön tapasztalata többet jelent annál az embernél, aki nem is használta még a SPURI-t.
Hogy mit mondanak a benzinkútnál, azzal ne foglalkozzon, hisz egy egyszerű gép, mint a fűnyíró, már bizonyított.
Legyen öröme ezentúl is a SPURI használatában. Köszönettel vettem érdekes bejegyzését.
Tisztelettel: Farkas Kálmán
Az Ön tapasztalata többet jelent annál az embernél, aki nem is használta még a SPURI-t.
Hogy mit mondanak a benzinkútnál, azzal ne foglalkozzon, hisz egy egyszerű gép, mint a fűnyíró, már bizonyított.
Legyen öröme ezentúl is a SPURI használatában. Köszönettel vettem érdekes bejegyzését.
Tisztelettel: Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Kálmán Úr!
Az elöző cikkemet pontosítanám azzal,hogy a ford mondeóm gyári olaja:5W30-as de ez nem sokat számít gondolom.Tennék egy kis beszámolót a kék spuriról.Bemutatnám a kis mondeómat:2007-es 2.0 tdci 20000km-rel vettem most 34000km van benne.14000km-t mentem kék Spurival vele. Keveset használom.Hétfőn bemegyek a munkahelyre vele(ez 26km Budapest)pénteken hazajövök vele(ez megint csak 26km.)Szombat-Vasárnap vidékre a szüleimhez.Sülysáp-Gyömrő 15km.15x4km.Ez általában ennyit megyek vele,de ritkán heti többször is bemegyek a munkahelyemre vele.Most ezt azért írtam le ilyen részletesen.hogy következtetni tudjon hol rontom el.Ahogy leírtam JG-2 Spurit használok 2ezrelék keverésben.A fogyasztásommal nem vagyok megelégedve(6-6.2l)pedig óvatosan bánok a gázpedállal.Minden előírást betartok,hideg motor olajjal nem húzatom 1700-as fordulat fölé.Melegen is 2000-res fordulaton váltok. Szerintem sokat fogyaszt. Biztos bennem van a hiba ezt elismerem.Viszont ami nagyon tetszik a nyomatéka(szeretnék egy ugyan ilyen JG-2 nélküli mondeót is kipróbálni,hogy különbséget tudjak tenni a két autó között).Ami még kicsit aggaszt,hogy a szívócsonkban sok a olajos mocskos lerakódás.Egészen a turbócsonktól a hengerfejig.Ezt onnan vettem észre.hogy egy pár helyen szétszedtem.Szerintem a turbóm jó.A kérdésem az lenne,hogy a Spuri ezt a mocskot nem fogja feloldani vagy eltüntetni?Még egy pozitív tulajdonság,a kipufogó vége annyira tiszta,hogy szó szerint enni lehetne belölle.Ídőközönként bedugom az ujjamat a kipufogó végébe és semmi korom nincs az ujjamon.A kollégák sokszor viccelődnek,hogy minden héten új kipufogót szerelek fel a kocsimra.Végül is nem bánom.hogy Spurival járok.Ha rosszabb volna a helyzet akkor is raknék bele Spurit.Ha több ezer embernek bevált akkor jó lehet.Amúgy szeretnék minden jót megadni a kocsikámnak és örülök,hogy van egy jó MAGYAR termékünk.Köszönök mindent.Üdvözletem:Egy Spuri rajongó.
Az elöző cikkemet pontosítanám azzal,hogy a ford mondeóm gyári olaja:5W30-as de ez nem sokat számít gondolom.Tennék egy kis beszámolót a kék spuriról.Bemutatnám a kis mondeómat:2007-es 2.0 tdci 20000km-rel vettem most 34000km van benne.14000km-t mentem kék Spurival vele. Keveset használom.Hétfőn bemegyek a munkahelyre vele(ez 26km Budapest)pénteken hazajövök vele(ez megint csak 26km.)Szombat-Vasárnap vidékre a szüleimhez.Sülysáp-Gyömrő 15km.15x4km.Ez általában ennyit megyek vele,de ritkán heti többször is bemegyek a munkahelyemre vele.Most ezt azért írtam le ilyen részletesen.hogy következtetni tudjon hol rontom el.Ahogy leírtam JG-2 Spurit használok 2ezrelék keverésben.A fogyasztásommal nem vagyok megelégedve(6-6.2l)pedig óvatosan bánok a gázpedállal.Minden előírást betartok,hideg motor olajjal nem húzatom 1700-as fordulat fölé.Melegen is 2000-res fordulaton váltok. Szerintem sokat fogyaszt. Biztos bennem van a hiba ezt elismerem.Viszont ami nagyon tetszik a nyomatéka(szeretnék egy ugyan ilyen JG-2 nélküli mondeót is kipróbálni,hogy különbséget tudjak tenni a két autó között).Ami még kicsit aggaszt,hogy a szívócsonkban sok a olajos mocskos lerakódás.Egészen a turbócsonktól a hengerfejig.Ezt onnan vettem észre.hogy egy pár helyen szétszedtem.Szerintem a turbóm jó.A kérdésem az lenne,hogy a Spuri ezt a mocskot nem fogja feloldani vagy eltüntetni?Még egy pozitív tulajdonság,a kipufogó vége annyira tiszta,hogy szó szerint enni lehetne belölle.Ídőközönként bedugom az ujjamat a kipufogó végébe és semmi korom nincs az ujjamon.A kollégák sokszor viccelődnek,hogy minden héten új kipufogót szerelek fel a kocsimra.Végül is nem bánom.hogy Spurival járok.Ha rosszabb volna a helyzet akkor is raknék bele Spurit.Ha több ezer embernek bevált akkor jó lehet.Amúgy szeretnék minden jót megadni a kocsikámnak és örülök,hogy van egy jó MAGYAR termékünk.Köszönök mindent.Üdvözletem:Egy Spuri rajongó.
A benzinkútnál azt mondták, hogy nem jó egyáltalán, pedig úgy megy tőle még a fűnyíró is mintha kerozint tettünk volna bele, http://gumi-gumik.com Úgyhogy köszi a Spurinak
Kedves Szűcs Zsolt!
Én azt hittem, ezt mindenki tudja! A szakmába komoly szakemberek között teljesen egyértelmű!
Ráadásul igaza van a TDci motor is érzékeny! De annyit tudok mondani, hogy nagyon hosszú periódus kell a kopáshoz! Itt a hamarabb tönkremenetel csak 100ezer km-be értendő! Tehát 300e.km 400ezer helyett! Ez nem olyan nagy gond, csak akkor, ha sokat fut az autó, és fokozott tempóban! Tehát az extrém körülményt nem nagyon bírja a castrol, hisz gyengén adalékolt, MC technológiát nélkülözik!
A jármű gondozása több apró momentumból áll. Pld az üzemanyag is, amire fokozottan érzékeny ez a dízel típus! Ezt pedig Ön a SPURI által kiküszöböli folyamatosan! Túlmelegedés a SPURI hűtőgél komponenséből eredően szinte teljesen megoldottnak tekinthető!
Másrészt pedig nem tart semeddig egy másik márkát választani! És rendben lesz ez is!
Végezetül megjegyzem, ezért nem szeretek más ügyben válaszolni a kérdésre, mint üzemanyag adalék, mert ez is szerte ágazó tribológiai tudomány, és rengeteg érdeket sért!
Végül nyugodjon meg nem túl vészes a dolog, csak van benne egy csöpnyi igazság!
Örülök, hogy válaszolhattam a jegyzetére, egy igazi gondoskodó, precízséget szerető embernek!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Én azt hittem, ezt mindenki tudja! A szakmába komoly szakemberek között teljesen egyértelmű!
Ráadásul igaza van a TDci motor is érzékeny! De annyit tudok mondani, hogy nagyon hosszú periódus kell a kopáshoz! Itt a hamarabb tönkremenetel csak 100ezer km-be értendő! Tehát 300e.km 400ezer helyett! Ez nem olyan nagy gond, csak akkor, ha sokat fut az autó, és fokozott tempóban! Tehát az extrém körülményt nem nagyon bírja a castrol, hisz gyengén adalékolt, MC technológiát nélkülözik!
A jármű gondozása több apró momentumból áll. Pld az üzemanyag is, amire fokozottan érzékeny ez a dízel típus! Ezt pedig Ön a SPURI által kiküszöböli folyamatosan! Túlmelegedés a SPURI hűtőgél komponenséből eredően szinte teljesen megoldottnak tekinthető!
Másrészt pedig nem tart semeddig egy másik márkát választani! És rendben lesz ez is!
Végezetül megjegyzem, ezért nem szeretek más ügyben válaszolni a kérdésre, mint üzemanyag adalék, mert ez is szerte ágazó tribológiai tudomány, és rengeteg érdeket sért!
Végül nyugodjon meg nem túl vészes a dolog, csak van benne egy csöpnyi igazság!
Örülök, hogy válaszolhattam a jegyzetére, egy igazi gondoskodó, precízséget szerető embernek!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Kálmán Úr! Olvastam a Castrol olajról,hogy mennyire rossz mínőségű.Szomorú vagyok ahogy olvastam a cikket.Nekem egy 2007-es tdci ford mondeóm van ami elég érzékeny az olajra is(turbó).Gyári olaja Castrol 5W40-es és ezt ki is emelik a könyvében.Most van min gondolkodni,de a szervizben még utánajárok.Kiváncsi vagyok mit mondanak.Köszönöm a cikket az olajról nagyon meglepődtem rajta.Üdvözletem: Egy Spuri rajongó.
Tisztelt Bálint!
Nem csupán mi, hanem több beszállító partnerem sem volt megelégedve a márkával!
A paramétereket alul, vagy egyértelműen nem teljesítő tömegolajról van szó!
Normál lassú közlekedésbe is megesett, hogy büdösre égett kánikulai melegben a piros lámpáknál klímával araszolva! A CADDY-ben 8000-nél már jelentkezett! Olajszint ellenőrzéskor égett szagára lettem figyelmes! Kíváncsiságból a hamutartalmát bevizsgáltattuk és nagyon sok volt!
Fagyokban elöregszik, még a 5W40 is! Ez tény!
10W60 versenyolaja a rally autóban háromfelé szakadt, frissen az első néhány gyorson! Sárga fehér fekete rétegek, már 3 nap ülepítés után!
Összefoglalva, vásárolt gyártási licencek alapján sem tudnak jót gyártani! Vagy nem is akarnak, csak olcsó gagyit!
Normál finom üzemmódba talán nem veszi észre senki azt, milyen károkat okoz apránként! Árba, minőségbe, mindenképp van jobb ez tuti! Még a Q8 és az összes MOL is jobb nála! Ez teljesen biztos!
A VW szervizek leszerződtek vele, de kérdezze meg az ott dolgozó szerelőket, mit tapasztalnak a visszavitt olajcserénél! Katasztrófa! De így hamar tönkremegy az autó, szép alattomosan és vesz másikat a szalonból a tulaj!
Akkor miből élnének meg ők?
Mikor a magasnyomású dízelbe való minőséget 200 literes, gyári hordósan, nettó 390 Ft-ért kapják, elgondolkodtató a minőség?
Igaz? A4B5 minőség? Hagyjuk inkább! A lényeg pedig a minél több ember tapasztalata! Az olcsóság nem minden!
A GTX, a magnatec is csak egy új név, mögötte semmi! Ez mindig extrém körülmények között derül ki!
Bár Önnél ez ne jelentkezzen sosem!
De mondhatnék jót is, mert a verseny fékolaja van olyan jó, mint a Motul és a többi csúcs fékolaj!
Ezzel vége is a pozitívumoknak! Hisz a castrol vegyi fejlesztést nem végez! Vásárolja a gyártási fajtákat! Ez mindent elmond! Csupán a gyártási módszereket helyszínre alkalmazza, és egy kicsit módosítva gyártja, ahogy a kisebb energia igény megkívánja!
De ebbe ne menjünk bele részletesen, mert hosszú lenne!
Egy a lényeg, ha Önnek megfelel, akkor használja nyugodtan, nem akartam senkit ezzel megbántani. Ez csupán a tapasztalatunk, amit leírtam!
További élvezetes autózást kívánok!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Nem csupán mi, hanem több beszállító partnerem sem volt megelégedve a márkával!
A paramétereket alul, vagy egyértelműen nem teljesítő tömegolajról van szó!
Normál lassú közlekedésbe is megesett, hogy büdösre égett kánikulai melegben a piros lámpáknál klímával araszolva! A CADDY-ben 8000-nél már jelentkezett! Olajszint ellenőrzéskor égett szagára lettem figyelmes! Kíváncsiságból a hamutartalmát bevizsgáltattuk és nagyon sok volt!
Fagyokban elöregszik, még a 5W40 is! Ez tény!
10W60 versenyolaja a rally autóban háromfelé szakadt, frissen az első néhány gyorson! Sárga fehér fekete rétegek, már 3 nap ülepítés után!
Összefoglalva, vásárolt gyártási licencek alapján sem tudnak jót gyártani! Vagy nem is akarnak, csak olcsó gagyit!
Normál finom üzemmódba talán nem veszi észre senki azt, milyen károkat okoz apránként! Árba, minőségbe, mindenképp van jobb ez tuti! Még a Q8 és az összes MOL is jobb nála! Ez teljesen biztos!
A VW szervizek leszerződtek vele, de kérdezze meg az ott dolgozó szerelőket, mit tapasztalnak a visszavitt olajcserénél! Katasztrófa! De így hamar tönkremegy az autó, szép alattomosan és vesz másikat a szalonból a tulaj!
Akkor miből élnének meg ők?
Mikor a magasnyomású dízelbe való minőséget 200 literes, gyári hordósan, nettó 390 Ft-ért kapják, elgondolkodtató a minőség?
Igaz? A4B5 minőség? Hagyjuk inkább! A lényeg pedig a minél több ember tapasztalata! Az olcsóság nem minden!
A GTX, a magnatec is csak egy új név, mögötte semmi! Ez mindig extrém körülmények között derül ki!
Bár Önnél ez ne jelentkezzen sosem!
De mondhatnék jót is, mert a verseny fékolaja van olyan jó, mint a Motul és a többi csúcs fékolaj!
Ezzel vége is a pozitívumoknak! Hisz a castrol vegyi fejlesztést nem végez! Vásárolja a gyártási fajtákat! Ez mindent elmond! Csupán a gyártási módszereket helyszínre alkalmazza, és egy kicsit módosítva gyártja, ahogy a kisebb energia igény megkívánja!
De ebbe ne menjünk bele részletesen, mert hosszú lenne!
Egy a lényeg, ha Önnek megfelel, akkor használja nyugodtan, nem akartam senkit ezzel megbántani. Ez csupán a tapasztalatunk, amit leírtam!
További élvezetes autózást kívánok!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Miért, mi a baja Castrollal? 5 éve használom 1.9 PDTDI-ben az Edge TD -t, biztos forrásból beszerezve, 12-13E km-es csereciklusban, semmi probléma nem volt még idáig vele.
Tisztelt Kálmán,
Nagyon köszönöm a válaszát. Akkor nem fogok használni motoröblítőt.
A Castrol olajkályhába jó olaj,de másba nem raknám én sem:)
Én személy szerint ENEOS párti vagyok,tehát olyan olajat fog kapni az autó.
Még egyszer köszönöm a segítségét.
Nagyon köszönöm a válaszát. Akkor nem fogok használni motoröblítőt.
A Castrol olajkályhába jó olaj,de másba nem raknám én sem:)
Én személy szerint ENEOS párti vagyok,tehát olyan olajat fog kapni az autó.
Még egyszer köszönöm a segítségét.
Kedves Oli!
A mai autókban nem ürül ki a motoröblítő. Sok a zsákutca! Nagyobb a kár, mint a haszon.
Ha a legjobbat szeretné megadni az olajcserével, akkor az ajánlott csere periódust felezze, vagy harmadolja meg!
Jó minőségű olajat válasszon, amit a gépkönyv teljesítmény osztályba, és ACEA minőségbe előír!
Tehát az első olajat hamarabb cserélje le! Így rendben lesz! Márkát nem írok, Ön válassza ki egyedül a Castroltól óvakodjon!
Köszönöm kérdését!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
A mai autókban nem ürül ki a motoröblítő. Sok a zsákutca! Nagyobb a kár, mint a haszon.
Ha a legjobbat szeretné megadni az olajcserével, akkor az ajánlott csere periódust felezze, vagy harmadolja meg!
Jó minőségű olajat válasszon, amit a gépkönyv teljesítmény osztályba, és ACEA minőségbe előír!
Tehát az első olajat hamarabb cserélje le! Így rendben lesz! Márkát nem írok, Ön válassza ki egyedül a Castroltól óvakodjon!
Köszönöm kérdését!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Végig olvasgattam itt a dolgokat és sima gázolajhoz fogom használni a piros adalékot.
Egy picit nem idevágó kérdés. De mint mérnökember tud információval szolgálni.
Motorolajat is kell cserélnem. A motoröblítők használatát mennyire preferálja? Láthatóan régen volt a kocsiban olaj cserélve. Érdemes erre áldozni vagy több kárt okoz mint használ?
Válaszát előre is köszönöm!
Egy picit nem idevágó kérdés. De mint mérnökember tud információval szolgálni.
Motorolajat is kell cserélnem. A motoröblítők használatát mennyire preferálja? Láthatóan régen volt a kocsiban olaj cserélve. Érdemes erre áldozni vagy több kárt okoz mint használ?
Válaszát előre is köszönöm!
Kedves H. Szabolcs!
Ön akkor egy tapasztalt törzsvásárlónk!
A jövőben is azért dolgozunk, hogy egyre jobb, és hatékonyabb, széles spektrumú termékkel kényeztessük el azokat, akik tudják milyen jó a SPURI!
Sok sikert, élvezetes vezetést kívánok a lecserélt új járművel is!
Farkas Kálmán
Ön akkor egy tapasztalt törzsvásárlónk!
A jövőben is azért dolgozunk, hogy egyre jobb, és hatékonyabb, széles spektrumú termékkel kényeztessük el azokat, akik tudják milyen jó a SPURI!
Sok sikert, élvezetes vezetést kívánok a lecserélt új járművel is!
Farkas Kálmán
Köszönöm válaszát!
Eddig is használtam, immáron 2 éve, de most autó váltás előtt vagyok ezért érdeklődtem.
Eddig is használtam, immáron 2 éve, de most autó váltás előtt vagyok ezért érdeklődtem.
Kedves Zsolt!
Örömmel tájékoztatom, hogy nincs különbség milyen autó típussal és motorral rendelkezik a vásárlónk!
Mindegyiknél érezhetően hatásos a SPURI. A minőségivé tett üzemanyagot érezni fogja halkabb hangjába, és dinamikában is!
Biztos vagyok benne, hogy maximálisan meg lesz elégedve a SPURI által nyújtott tulajdonságokkal!
A tiszta üzemanyag rendszer, motor, és kipufogó alkatrészek pedig a hosszan tartó biztonságos üzemelés garanciáját jelenti Önnek.
Használja nyugodtan, garantálom előnyére fog válni!
Köszönöm kérdését, további biztonságos autózást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Örömmel tájékoztatom, hogy nincs különbség milyen autó típussal és motorral rendelkezik a vásárlónk!
Mindegyiknél érezhetően hatásos a SPURI. A minőségivé tett üzemanyagot érezni fogja halkabb hangjába, és dinamikában is!
Biztos vagyok benne, hogy maximálisan meg lesz elégedve a SPURI által nyújtott tulajdonságokkal!
A tiszta üzemanyag rendszer, motor, és kipufogó alkatrészek pedig a hosszan tartó biztonságos üzemelés garanciáját jelenti Önnek.
Használja nyugodtan, garantálom előnyére fog válni!
Köszönöm kérdését, további biztonságos autózást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Üdvözlöm!
Az irányban érdeklődnék, hogy a Spurit mennyire kedveli a a Toyota 1.4-es VV-Ti motorja (2003-as évjárat).
Köszönöm válaszát!
Az irányban érdeklődnék, hogy a Spurit mennyire kedveli a a Toyota 1.4-es VV-Ti motorja (2003-as évjárat).
Köszönöm válaszát!
Tisztelt Feco Szombathelyről!
Megtisztelő, hogy bizalmat szavazott a SPURI-nak!
Válaszom az, hogy normál gázolajhoz használja!
Ajánlom a prémium gázolajról szóló cikkünket, olvassa el! A főoldalon kicsit lejjebb lehet megtalálni!
Az okok, és a nyomatékpadi, vegyi, vizsgálataink összegzése itt részletesen kifejtésre került.
Teljesen meg lesz elégedve a SPURI-val. Legalább ezer felhasználónk tapasztalata van, pont ilyen pdtdi motortípussal kapcsolatban!
Hajrá fel, spurizni kell!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Megtisztelő, hogy bizalmat szavazott a SPURI-nak!
Válaszom az, hogy normál gázolajhoz használja!
Ajánlom a prémium gázolajról szóló cikkünket, olvassa el! A főoldalon kicsit lejjebb lehet megtalálni!
Az okok, és a nyomatékpadi, vegyi, vizsgálataink összegzése itt részletesen kifejtésre került.
Teljesen meg lesz elégedve a SPURI-val. Legalább ezer felhasználónk tapasztalata van, pont ilyen pdtdi motortípussal kapcsolatban!
Hajrá fel, spurizni kell!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Kedves Zsolt Agárdról!
Igazán jól esett a gratuláció!
Mindenki nevében köszönjük a leírt adatokat, körülményeket! Amit Ön tapasztalt, az teljesen általános és helytálló a SPURI-nál! Valóban így kell működnie az adaléknak!
A kutak közbeni különbség nem is lényeges! A körülmények mindig mások! Ezzel nem is kell foglalkozni!
A tapasztalt alapjárati komputer adat a konkrétum! Fizikai valóság a dinamikusabb gyorsulás, hang, és minden egyéb egy irányba mutató pozitívum!
Ön egy igényes precíz ember, így sokáig nem lesz gondja az autójával, ez borítékolható.
Még egyszer köszönöm!
Örülünk kollégáinkkal együtt, hogy nem okoztunk csalódást Önnek!
A jövőben is a minőség vezérli a SPURI-s team -et. Fejlesztünk tovább gőzerővel!
Élvezetes autózást kívánok!
Farkas Kálmán
Igazán jól esett a gratuláció!
Mindenki nevében köszönjük a leírt adatokat, körülményeket! Amit Ön tapasztalt, az teljesen általános és helytálló a SPURI-nál! Valóban így kell működnie az adaléknak!
A kutak közbeni különbség nem is lényeges! A körülmények mindig mások! Ezzel nem is kell foglalkozni!
A tapasztalt alapjárati komputer adat a konkrétum! Fizikai valóság a dinamikusabb gyorsulás, hang, és minden egyéb egy irányba mutató pozitívum!
Ön egy igényes precíz ember, így sokáig nem lesz gondja az autójával, ez borítékolható.
Még egyszer köszönöm!
Örülünk kollégáinkkal együtt, hogy nem okoztunk csalódást Önnek!
A jövőben is a minőség vezérli a SPURI-s team -et. Fejlesztünk tovább gőzerővel!
Élvezetes autózást kívánok!
Farkas Kálmán
Jó napot!
Tisztelt Szaki Kft.
A napokban vettem egy E39 BMW 525TDS-t. Mindenképpen használni akarom a SPURI adalékot.
Sima vagy prémium dízelhez érdemesebb rakni az adalékot. Melyiket érdemes használnom? Piros vagy a kéket? Esetleg kezdésnek kék majd piros?
Segítségüket előre is nagyon köszönöm!
Oli
Tisztelt Szaki Kft.
A napokban vettem egy E39 BMW 525TDS-t. Mindenképpen használni akarom a SPURI adalékot.
Sima vagy prémium dízelhez érdemesebb rakni az adalékot. Melyiket érdemes használnom? Piros vagy a kéket? Esetleg kezdésnek kék majd piros?
Segítségüket előre is nagyon köszönöm!
Oli
Legutóbbi hozzászólások