Vendégkönyv - Spuri Adalék
×
Kosaram
Kosárban lévő termékek
A kosár üres.
Töltse meg kosarát
Vásárlásbdfg
Ft
A szállítás és az adók újra kiszámításra kerülhetnek a pénztárnál.
Ft
Tovább vásárolok

Vendégkönyv

A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!

Regisztráció
2190 bejegyzés.
zoltán zoltán írta ekkor 2015.01.27. 22:50
Tisztelettel kérdezem, miért ilyen lesújtó a véleménye a metabondról? Tényleg ennyire "nem oszt nem szoroz" a használata? zoltan.
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2015.01.27. 12:23
Tisztelt Zoltán!

Semmi probléma nincs a régi típusú autóknál sem. Nyugodtan használhatja! A 0,2% adalék olyan kis részarány, hogy az üzemanyag oldékonyságát az autóba tervezett gumitömítéseknél negatívan nem befolyásolja! Sőt enyhén felkonfigurálja a kiszáradt tömítéseket állandó SPURI használatnál. Túlságba nem viszi, csupán karbantartja az egész üzemanyag rendszert!

Más- Egyéb alkotókkal szemben nincs kizáró ok! Annál is inkább, mert nem oszt, nem szoroz az Ön által említett adalék!
Működési mechanizmusa pedig a SPURI-nak nem a szokványos módozatú! Máshogyan fejti ki hatását! Nem molekulárisan, nem atomilag, hanem máshogy!
A végeredményben pedig megbízhat, hisz a SPURI első variációtól, melyet 1993-ban konstruáltuk, teljesen megbízható, bizonyított hatékonyságú adalék!

Kérem írja, le tapasztalatát a használat után! bizonyára kíváncsiak az olvasóink az Ön tapasztalatára is!
Köszönöm kérdését!
További biztonságos közlekedést kívánok!
Tisztelettel Farkas Kálmán
zoltán zoltán írta ekkor 2015.01.25. 08:48
Tisztelettel érdeklődöm, hogy az idősebb autók tápszivattyúit illetve a karburátor gumi alkatrészeit nem károsítja-é a sruri adalék? Másrészt a metabond olajadalékkal nem fejt ki ellentétes hatás a tisztító jellege miatt? Várom válaszát! zoltán.
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2015.01.24. 13:01
Kedves György!

Marcaliból is ugyanaz a helyzet, mint az ország bármely pontjáról a kiskereskedelmi egységeket tekintve!
Van aki, azt sem tudja az üzemanyagba kell tölteni, vagy az olajba?
Sajnos! De árulja! Sőt lehúzza a saját tartott termékét, hogy úgysem ér semmit ez a szentelt víz! Ők árulják azt a 2-3darabot egész évben. És, ha kifogyott meg vannak sértődve, hogy nem akarunk kartont bontani, és 200km.t rohanni 2db kisméretű adalékkal. És neki 200% érrés kell!

Van a másik boltos féleség, ahol mindent értenek, de a tulaj nem ajánlja és még így is fogy hetente 20-40db!

És van a harmadik féle kereskedő, aki rájött, hogy ez a húzóerő, hogy betérjenek a vevők! Alapvető cikké tette évek óta! Rábeszéli a vevőket, akiket lehet és nem adja drágán, így hetente több százat elad! Valóban kereskedői szellemű, csak az a baj minden tizedik ilyen!

Odáig sem jutnak el legtöbben hogy maguk meggyőződjenek a hatékonyságról! Nincs mit mondani erről! Szomorú!

A csaló adalékok okozták az utóbbi 40-50év semmit sem érő adalékaival, hogy besavanyították az embereket! Nem hisznek! Nincs is ebből semmi baj, mert móresre tanította őket az élet! Csak az a baj, hogy látatlanból olyanokat mondanak, ami nem igaz! Azt állítják legtöbben, hogy kipróbálta az autós boltos, holott nem is igaz! De nyilatkozik különböző dolgokat róla!
Ez szomorú!

Nem lehet mindenki fanatikus az autózással kapcsolatban. ez is igaz! Sok a falábú ember is, akinek, ha 10% többlet nyomaték helyett 100%-ot emelünk sem venné észre! Ezzel együtt kell élni! Mégpedig békésen! Tiszteletbe tartva az Ő véleményét is!

Más- Egyéb más adalékról nem lenne etikus nyilatkoznom! Bizonyára ígéret mindenkinél van! Én azt ajánlom ki kell próbálni és rögtön kiderül! Majd a minőség és a hatékonyság eldönti azt is, melyiket használják tömegesen! A piacot hosszútávon nem lehet becsapni, rövidtávon igen! A mai vállalkozások pedig rögtön haszonra törekszenek, mégpedig kapzsin és nagyon agresszívan! Nem elég fanatikusak! Márpedig ez a pálya csak a sikerélményt hozza leginkább! Feltéve, ha valóban értékes alkotókból álló termék a cél!
Örömmel jegyzem meg halkan, hogy üzemanyag adalékból jövő-menő átszálló termékekből meghaladtuk a bűvös fél százat. Igazi mennyiséget, jövedéki adózva, csak mi termelünk százezres tételbe! Ehhez viszont sok fejlesztés, sok kolléga munkája kellett mikor elkezdtük 1993-ban az első folyadékot tesztelni! A gondolat nem volt rossz, ha visszagondolunk hatalmas tömegű munkát végeztünk, és ma is ezt tesszük, mert nincs vége!
Meg kell felelni a mindenkori fejlődő technikai színvonalú autók motorjaihoz!
Ilyen módon bizalommal lehet bárki, bármikor a termékeink minőségében, becsületében!
Nekünk, csak ez számít! A többi mellékes!
Ennyit dióhéjban, és még osztom a véleményét a kétütemű olajos gázolajokról, majd rájönnek a saját kárukon! Mi szóltunk!
Köszönöm érdekes bejegyzését, igaz szólását!
További élvezetes autózást kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2015.01.24. 12:03
Kedves Lupek Gábor!

Ez több körülménytől függ!
Előre menet bátorkodom megjegyezni, hogy előre is meg lehet oldani azt, hogy leállítja több időre a járművet!
Erről azonban majd írok néhány sort egy másik készülő cikkben. Teletank, fizikai körülmények, SPURI adalék, stb./

Ha már eltelt a sok hónap és ráadásul félig a tank, akkor a következő a helyzet! Az okokat, okozatokat most nem írom le, csak a tennivalót! Jó lenne tudni először is milyen benzin van benne! Ha a nagyobb forgalmu kutak legolcsóbb 95-öse akkor könnyebb a helyzet! Ha beindul, még könnyebb!

Normál SPURI-ból /piros/ a garázsba indulás előtt félórával adalékolj egy 125ml-est. Indulás a kútra, Mol, vagy Lukoil normál 95-össel tele tenni a tankot. Előtte a kútfejnél ácsorogva megint csorgasson bele egy 125ml-t, de most a JG-2 /kék/-ből!
Ezután bátran használhatja az autót. A legközelebbi tankoláskor már elég lesz 50literhez a 100ml normál SPURI.
Rövidesen írok az ilyen esetről egy részletes navigációt, hogy mi mit okoz ilyen kor, mi történik a járműben, és minden összefüggését, vonzatát!

Addig is további biztonságos célba érkezést kívánok!

Tisztelettel! Farkas Kálmán
Bájhóber György Bájhóber György írta ekkor 2015.01.23. 22:06
Üdvözlök mindenkit!
Már régóta használom a Spuri adalékot egy Marcali autóboltos révén de kezdetben még csak télen volt használva.De most már minden tankoláskor, az egyik autó 2007 Toyota Hilux d4d a másik 2006 Gazella.Érdekes, hogy akik forgalmazzák a városban nem sokat tudnak róla csak van a boltban és inkább csak azok hordják akik már próbálták de népszerűsíteni és alátámasztani dolgokat nem tudnak mivel nincs idejük ezt az oldalt olvasni ami hiba.
Kérdésem lenne, hogy szinte megszólalásig hasonló reklámanyagú PROWERDOSE adalék, hogy másolat vagy minek az elődje vagy az utóda.
Sajnos a környékünkön szinte mindenki esküszik az Arol2t-re "mert az keni az adagolót" sajnos sok a fafejű akiknek ezt a terméket ha mondom kinevetnek de sajnos a boltosok sem támasztják alá mivel nekik ez forgalom.
Bevallom még jó pár évvel ezelőtt még a teherautóba én is öntöttem kb 3 szor mert ezt tanácsolták a nagy dízelesek a Toyotába sosem.Nagyobb kiszerelést lehet-e venni a Spuriból?Flakonok újrahasznosíthatóak-e mert kár kidobálni őket mert elég strapabírók.
Válaszát előre is köszönöm.
Lupek Gábor Lupek Gábor írta ekkor 2015.01.23. 08:51
Üdvözlöm!
Láttam volt már ilyesmi kérdés, de szeretném én is megkérdezni, hogy a 8 hónapot állt autóban lévő benzinnel (kb. 15 liter) mit tudok, mit ajánlatos tenni? Ha nem muszáj nem szedném le a tankot
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2015.01.16. 18:09
Tisztelt Attila!

A megromlik szónak fokozatai vannak! Különböző paraméterek változnak a gázolajba is és a benzinbe is!
Általában egy év után már nem ajánlott semmiképp egy mai konstrukciós magasnyomású dízelbe tenni! Míg a régebbi típusok érzéketlenebbek rá!
Több folyamat lezajlik a gázolajba idővel, melynek fő oka a gyenge minőség és a étolaj tartalom. Persze rossz nekik a hosszabb szénláncú szénhidrogén tartalom, melyek frissen nem okoznak túl nagy gondot!
A gázolaj ily módon tárolástól függően vizesedik, gombásodik, oxidálódik, savasodik, csomósodik és olyan kémiai fizikai folyamatokat szenved, mely egyre alkalmatlanná teszi az autóban való használatot károkozás nélkül!
Kevésbé romlik meg, ha teletankolva állítja le az autót, és állandó hőmérsékletű, hűvös, fagymentes, páramentes, garázsba.
Még valamit, tegyen bele 50literbe 1-1,5dl SPURI-t.

Köszönöm kérdését, majd ez a téma is megér egy részletes cikket! Sort fogunk keríteni erre az elemzésre is, mivel széleskörű tapasztalatot is gyűjtöttünk ezzel kapcsolatban.
További balesetmentes autózást kívánok!
Farkas Kálmán
Pataki Attila Pataki Attila írta ekkor 2015.01.16. 12:09
Üdvözlöm!Érdeklődnék,hogy a nyári gázolajat meddig lehet tárolni,mennyi idő múlva "romlik" meg végleg?Köszönöm!
Dani Dani írta ekkor 2015.01.14. 21:16
Köszönöm a választ.

Benzines autóimban van Spuri, legjellemzőbb a halkabb működés, fogyasztásban észrevehető különbséget nem tapasztaltam. Kíváncsi leszek majd a TDCI-nél.
Szaki Kft. Szaki Kft. írta ekkor 2015.01.14. 19:35
Gábornak Bajára!

Roppant örültünk az írásának Gábor! Lám-lám a termék önmaga bizonyít! Nem kell bizonygatni, hogy irtó jó! Ezt mondom is a képviselő kollégáknak, hogy egyre figyeljenek: Próbálják ki az emberek legalább egyszer, és nem kell mellé beszélni semmit! Bizonyít magától!
Sajnos az embereket az utóbbi 40-50évbe jól becsapták az adalékokkal!
A semmiért fizettek drága pénzt! Így aztán besavanyodtak, ki sem próbálnak több újat, mert minek?
Gondolják ők! Úgysincs becsületes anyag ezt gondolják!
Mikorra rájönnek, hogy van, akkor sajnálja több ember és vállalkozó, hogy későn próbálta ki!
Ez a termék az, melyet nem próbálnak ki hirdetések miatt. Hiába írjuk le a nyomatékpadi tényt, csak legyintenek az emberek!

Bármilyen érdekes fiatal koromban én is ilyen szkeptikus voltam! Ezért nem is haragszom az emberekre! Igazi védekező mechanizmus!
Nyilván van Önnek is olyan ismerőse, aki hisz a tapasztalatainak, ezért azt kérem, mondja el azoknak, hogy jót tegyen velük! Hálásak fognak érte lenni, az biztos!
Köszönjük előre is a kollégáink nevében is a népszerűsítést!
További végtelen nyomatékot kívánok!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2015.01.14. 19:10
Kedves Dani!

Szívesen tájékoztatjuk kollégáimmal a vevőinket, és minden érdeklődő embert!

Kezdje a normál SPURI-val, a pirossal. Folytassa, illetve próbálja ki később a Sport JG-2 adalékunkat is. Alábbi bejegyzés Gábortól is ezt igazolja! Az élményt ne hagyja ki!

A szűrő utáni szakasz kicsi, itt már nincs nagy méretű szennyeződés! Mindenre gondoltunk, ezért egy jól megszerkesztett összetételű adalék a SPURI!
A hosszú szénláncú szénhidrogén lerakódásokat a nyomócsőben és a szivattyúban szép lassan kitakarítja a SPURI, szétoldva baj nélkül elhasználja a porlasztócsúcs! A magasnyomású szivattyúnál pedig a kopáscsökkentő komponens, valamint hősokk adalék jót tesz a rendszernek! Semmi gond nem szokott lenni! Meg lesz elégedve a SPURI-val!
Sőt sajnálni fogja, hogy eddig nem használta semmilyen járművébe!
De hajrá, bátran SPURI-zzon! További élvezetes autózást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Dani Dani írta ekkor 2015.01.14. 12:11
Kedves Kálmán!

Köszönöm megtisztelő válaszát. Így fogok eljárni, a kérdésem még annyi lenne, hogy
- a kék vagy a piros adalékot kezdjem-e el használni,
- továbbá a szűrő utáni részben (ahol lehetnek ugyancsak lerakódások), ott sem "indulhat" el valami, ami aztán a rendszer végén kárt okozhat.

Köszönöm!

Dani
Gábor Gábor írta ekkor 2015.01.13. 10:17
Tisztelt Farkas Kálmán úr szombaton beszéltünk telefonon nekem w.passatom van 1.9 pdtdi piros spurit használok már vagy 6-7 éve nagyon meg vagyok vele elégedve télen nyáron raktam bele .De mint ahogy beszéltünk vettem kéket és a hatása amit ön le ír róla egyszerűen nagyon jóóóóó .Egy szóval ha valaki pirosat használ ne sajnálja a pénzt vegyen egyszer kéket mert amit kap érte a kocsitól az egyszerűen felejthetetlen .Nagyon örülök hogy van ilyen termék és természetesen hogy magyar további sok sikert kívánok az egész csapatnak .
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2015.01.13. 09:43
Kedves Dani!

Semmi gond, nyugodtan elkezdheti használni! A szűrőt pedig 3-5 SPURI-s tankolás után cseréljen! Ekkorra a tankba lévő oldható, és diszpergálható idegen anyagot elvegyítette a gázolajba, az oldhatatlan fém és poros részeket pedig behajtja a szűrőbe!

Az egyik vevőnk mondta a SPURI-tól jónéhány bejegyzéssel lejjebb, a megtáltosodott autójára, ezért ajánlja a szlogent:

A LEMENŐ NAPNAk IS VAN EREJE!

Megtisztelő a hasonlat! Semmi gondot nem okoz, ha jó minőségű üzemanyagot kap a gép! Ez olyan, mintha finom tápláló ételt ennénk!
Hagy éljen még egy kicsit az a gép! Hosszabbítsa meg élettartamát!
További gondtalan autózást kívánok!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Dani Dani írta ekkor 2015.01.11. 23:36
Üdvözletem!

Érdeklődnék, hogy egy több 100e km-t futott TDCI motor esetében ha elkezdem használni a Spuri adalékot, nem lehet belőle gond? ( Gázolajszűrőt természetesen fogok cserélni). Köszönettel. D.
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2015.01.06. 21:07
Kedves László!

Ezért nem szeretek olajról írni! Amerikában két dollár volt még két éve, és nem is ismeri senki, pedig ottani termék! ! De a Fuchs-ot igen! Pedig ez Európában gyártott! Ennyit erről!
Kár a tökéletes megszerkesztett Silicolenét elrontani bármivel! Bizonyíték nincs, csak 70év múlt!
Másrészt a mechanizmusról szólva a vegyész kollégáim, és a tribológusok úgy percekig hahoháztak rajta!
Higgye el pedig komoly bírósági szakértők! Speciálisták! Az ország legkomolyabb felszerelését tudhatják maguknak! Tudja vannak a mai világban az emberiségnek fizikai és kémiai korlátai! No pont ezek a kizáró okok! És talán ezzel zárjuk is le a magvas okfejtéseket, mert nem sok értelme van! Mindenki a saját speciális területén legyen jó! Erre is egy élet kell!

Még valamit, idéznék az egyik vegyésztől: Sokkal többet ér a következő módszer az olajba: "Templomba kell menni és a földig érő ruhában lévő ember előtt el kell mondani 10 miatyánkot és 5 üdvözlégyet! Ez is hat, talán még jobban is! Bizonyíték semmi, csak elmélet! Átlagos minőséggel, és most korrekt voltam! Máshogy finoman nem tudom megfogalmazni!

A SPURI pedig mindig hozza az eredményt, érezhető módon!
Nincs hókamókába illő placebó hatás! Az eredmény egyszerű vasárnapi autósnak is érezhető! Kézzel foghatóak a tények! Lehet ragozni jobbról, balról, felülről, alulról, mindig érezhető a hatás!
E mellet nyilván van aki nem érzi, de ettől még működik, és mérve a megtakarítást vagy nagyobb nyomatékot, halkabb szebb motorhangot és egyebeket biztosan érzik, a vásárlóink 99%-a!
Továbbá bizonyíték mindenkinek az eladások mennyisége, és a termék terjedése!

Demokráciában mindenkinek szíve joga azt a terméket vásárolni, amit akar! És mindenkit megillet a hit szabadsága! Ezt a GVH /Gazdasági Versenyhivatal/ sem tiltja!
Azért örülök, hogy írhattam néhány sort! Annak pedig külön, hogy használja a SPURI-t. Minden tiszteletem és megértésem az Öné bármi is a véleménye!
Élvezetes autózást kívánok!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
László László írta ekkor 2015.01.06. 19:31
Tisztelt Farkas ÚR!

Megvallom ,kissé bele gabalyodtam az okfejtésébe, ezért hirtelen nem értem a literenkénti 2-3 ezer forintos Fuchs jóságát, a 4000 forintos, de szállítási - stb . költségeket levonva 800 ft- os Xado olajjal szemben?
Akkor a Fuchs hány ft?? 200?
A Fuchs egy nagyon jó olaj, én a Kawasakimba ezt használom. E mellé a Xado adalékát raktam.
A kocsimba pedig Xado olaj van. A Castroltól tuti jobb!
Egyébként, nem tudom mennyire nézett utána a Xado mechanizmusának, elég érdekes, és amennyire meg tudom ítélni Önt- valószínűsítem, hogy érdekelheti Önt is a dolog?
Sokan a Spurit tartják hasonló kegyszernek, mint Ön a Xado- t. Én mindkettőt használom, és nem csalódtam eddig egyikben sem! 🙂

Üdvözlettel: László
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2015.01.04. 12:36
Kedves Hájas Sándor Úr!

A légtömeg mérő úgy van tervezve, hogy üzemanyaggal nem érintkezhet, tehát nem valószínű, hogy a burkolat és fűtőszál kibírja a SPURI-ba áztatást.
Javítani akkor akkor lehet, ha a felület valóban vastagon poros, letörölve! Ha az elektronika hibásodott meg, akkor bizony cserés lesz! A VW T4-nél gyengülést vettünk észre 360.000km-nél! Azt hittük a kollégákkal, hogy kezd kopni a motor! Még az izzító gyertyák is gyáriak benne!
De nem, csak kezdett kiégni a légtömeg mérő, és az arányos számítást rosszul végezte a kis kütyü! Kevés üzemanyagot adott! Ettől ment szegény keverékkel, erőtlenül!
Csere után újra lábra kapott, szinte hihetetlenül! Ilyenkor szegény keverékkel üzemelt kb. egy hónapig! Ha SPURI nem lett volna benne biztos megsínylette volna valamely alkatrész, hisz közben nyomtuk neki a gázt tövig kéttengelyes trélerrel állandóan! Ez a nem mindegy!
Köszönöm bejegyzését, és Boldog Újévet Kívánok!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2015.01.04. 12:20
Lászlónak Kalocsára!

Bizonyára valamely minimum paraméter szerint az olaj megfelelt! Hisz nem is forgalmazható e nélkül! Itt a kérdés a többiekhez képest az ár érték kategória!

Míg a legminőségibb FUCHS TITÁN fajtáiból is a legdrágább versenyolaj is 2-3ezer forint közé esik hamumentes 10W60 változatban is, addig a 4000Ft körüli árat megkérdőjelezem! Ebből pedig az import tengeren túli szállítási kezelési raktározási, valamint rengeteg 121% adónemeket levéve nem tűnik a nettó 800Ft-os literenkénti ár szuper minőségnek!
Tartósan pedig akkor derül ki a rizikó, ha új korától 400ezer km-ig csak ezt használjuk! A többi ismert olajoknál pedig erre már van példa és tapasztalat!
Másrészt az is sokat számít, hogy gépköny szerinti minőségi teljesítmény osztály használjuk! Nem minden motornak ugyanaz a jó! Lásd a SILICOLENE speciális típusait!
Remélem senkit nem kedvetlenítettem el! Hiszen a motorolaj is fontos a motornak, nem csak az üzemanyag!
Boldog Újévet Kívánok!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán