A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Tisztelt Farkas úr!
A robogóba való benzinnel kapcsolatban írta:
"Méréseink szerint a heterogén volta szerint a LUKOIL az első a második a MOL"
Ez a diesel üzemanygokra is igaz?
Köszönettel: András
A robogóba való benzinnel kapcsolatban írta:
"Méréseink szerint a heterogén volta szerint a LUKOIL az első a második a MOL"
Ez a diesel üzemanygokra is igaz?
Köszönettel: András
Tisztelt Norbert!
Értékes kérdést tett fel, mert bizony a egyszerű benzin fogyasztó motorosokat is csúnyán átverik ezzel a prémium magas oktánszámú benzinnel!
Vegyük szép sorjába. Elsőként a 100-as benzint robogóba! A robogók nem versenygépek! A konstrukció kétüteműeknél a kis sűrítési arány, a forgattyúsház védelme! Következés képen a dugattyú gyűrűk kenése sosem lesz olyan jó, tökéletes, mint egy négyüteműnél. Ebből adódik, hogy nem szükséges, sőt nem ajánlott nagyon magas oktánú benzin.
Továbbá nézzük meg milyen alkotóval érik el ezt! Etanol, anilin származék, vagy bármely magas sűrítést tűrő folyadék kopásra hajlamosít, szárazzá teszi az üzemanyagot, sőt a 2T bármely típusa sem tudja kiküszöbölni a problémát. Egyes alkotóival még csomósodik is, gyantaképződés indul meg! Különösen a molekulárisan módosított szintetikus 2T-nél. Tehát normál legegyszerűbb 95-ös benzin ajánlott!
Nem kút függő a kétütemű benzin donor! A legrétegesebb a legjobb! Méréseink szerint a heterogén volta szerint a LUKOIL az első a második a MOL, és az összes többi majdnem egyforma!
Olajokat tekintve, nagyon széles a skála, nyilván a olajsár és kenőképesség oldalán a szintetikus az előny. Ezt mindenki eldöntheti pénztárcája szerint!
A SPURI JG-2 mennyiségi többlete a kétüteműeknél abszolút elmegy! Tesztjeink szerint a fele-fele mennyiséggel is elmegy legtöbb kétütemű!
Tehát a 2ezreléket minimum be kell tartani, mert így az olajsár kitakarításához nem elegendő a fél mennyiség! Inkább 10ml, de 20ml is lehet a duplája, ha még több sikerül bele akkor sem baj, csak tovább nem nű a nyomaték, hanem visszafordul a hatékonysági folyamat.
Kétüteműnél meghökkentő a nyomaték emelkedési szint! Kb. 20% is lehet. A végsebesség pedig nagyobb, hacsak nincs tiltása!
Nagyon megy a SPURI-tól a gép! Majd tapasztalni fogja!
Használja bátran, várjuk a tapasztalatok visszajelzését!
További balesetmentes közlekedést kívánok!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Értékes kérdést tett fel, mert bizony a egyszerű benzin fogyasztó motorosokat is csúnyán átverik ezzel a prémium magas oktánszámú benzinnel!
Vegyük szép sorjába. Elsőként a 100-as benzint robogóba! A robogók nem versenygépek! A konstrukció kétüteműeknél a kis sűrítési arány, a forgattyúsház védelme! Következés képen a dugattyú gyűrűk kenése sosem lesz olyan jó, tökéletes, mint egy négyüteműnél. Ebből adódik, hogy nem szükséges, sőt nem ajánlott nagyon magas oktánú benzin.
Továbbá nézzük meg milyen alkotóval érik el ezt! Etanol, anilin származék, vagy bármely magas sűrítést tűrő folyadék kopásra hajlamosít, szárazzá teszi az üzemanyagot, sőt a 2T bármely típusa sem tudja kiküszöbölni a problémát. Egyes alkotóival még csomósodik is, gyantaképződés indul meg! Különösen a molekulárisan módosított szintetikus 2T-nél. Tehát normál legegyszerűbb 95-ös benzin ajánlott!
Nem kút függő a kétütemű benzin donor! A legrétegesebb a legjobb! Méréseink szerint a heterogén volta szerint a LUKOIL az első a második a MOL, és az összes többi majdnem egyforma!
Olajokat tekintve, nagyon széles a skála, nyilván a olajsár és kenőképesség oldalán a szintetikus az előny. Ezt mindenki eldöntheti pénztárcája szerint!
A SPURI JG-2 mennyiségi többlete a kétüteműeknél abszolút elmegy! Tesztjeink szerint a fele-fele mennyiséggel is elmegy legtöbb kétütemű!
Tehát a 2ezreléket minimum be kell tartani, mert így az olajsár kitakarításához nem elegendő a fél mennyiség! Inkább 10ml, de 20ml is lehet a duplája, ha még több sikerül bele akkor sem baj, csak tovább nem nű a nyomaték, hanem visszafordul a hatékonysági folyamat.
Kétüteműnél meghökkentő a nyomaték emelkedési szint! Kb. 20% is lehet. A végsebesség pedig nagyobb, hacsak nincs tiltása!
Nagyon megy a SPURI-tól a gép! Majd tapasztalni fogja!
Használja bátran, várjuk a tapasztalatok visszajelzését!
További balesetmentes közlekedést kívánok!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Üdv!
2T robogóba, 100-as shell benzin, ill. castrol power racing olaj mellé el fér még egy kis kék spuri?
5l benzinben kb 5-10ml?
2T robogóba, 100-as shell benzin, ill. castrol power racing olaj mellé el fér még egy kis kék spuri?
5l benzinben kb 5-10ml?
Kedves Fery!
Az olajsár kokszosodásának mértékétől függ a végeredmény!
Két esélyes, fele-fele részben!
Nagyon sok paramétert kellene tudni, hogy közelebbit lehessen mondani!
Nem veszít semmit, ha másfélszeres adalékolással SPURI JG-2-őt Egy-két tankolással elhasznál! Fogyasztás csökkenés miatt akkor is bőven megtérül! Ha nem javul, még mindig levehető! Ekkor is kétesélyes az EGR, vagy tisztítható, javítható, vagy eldobós!
Javasoljuk, hogy állandóan használjon SPURI adalékot, ekkor ilyen problémája sosem lesz!
Tapasztalat szerint, ha az EGR szelep az olajsár, kokszosodás útjára lépett, akkor a többi motor és kipufogó alkatrész is károsodott! Sajnos a saját kipufogó mocskában fürdik a motor!
Ha a SPURI-tól tiszta a kipufogó rendszer akkor ez nem jön létre!
Bátran tegyen bele SPURI-t. Sosem késő! A jó üzemanyag fogalom, a ma beszerezhetők pedig sajnos sok kívánnivalót hagynak maguk után a bio őrület miatt!
További biztonságos autózást kívánok!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Az olajsár kokszosodásának mértékétől függ a végeredmény!
Két esélyes, fele-fele részben!
Nagyon sok paramétert kellene tudni, hogy közelebbit lehessen mondani!
Nem veszít semmit, ha másfélszeres adalékolással SPURI JG-2-őt Egy-két tankolással elhasznál! Fogyasztás csökkenés miatt akkor is bőven megtérül! Ha nem javul, még mindig levehető! Ekkor is kétesélyes az EGR, vagy tisztítható, javítható, vagy eldobós!
Javasoljuk, hogy állandóan használjon SPURI adalékot, ekkor ilyen problémája sosem lesz!
Tapasztalat szerint, ha az EGR szelep az olajsár, kokszosodás útjára lépett, akkor a többi motor és kipufogó alkatrész is károsodott! Sajnos a saját kipufogó mocskában fürdik a motor!
Ha a SPURI-tól tiszta a kipufogó rendszer akkor ez nem jön létre!
Bátran tegyen bele SPURI-t. Sosem késő! A jó üzemanyag fogalom, a ma beszerezhetők pedig sajnos sok kívánnivalót hagynak maguk után a bio őrület miatt!
További biztonságos autózást kívánok!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Tisztelt Uram!
Ön szerint mekkora esélye van a Spuri-nak egy letapadt EGR szeleppel szemben? Vajon meg tudja azt oldani?
előre is köszönöm!
Fry
Ön szerint mekkora esélye van a Spuri-nak egy letapadt EGR szeleppel szemben? Vajon meg tudja azt oldani?
előre is köszönöm!
Fry
Tisztelt Varga László Úr!
Őszinte leszek! Kétesélyes a dolog!
Lássuk a műszaki tartalmat!
Pozitívum: Égés előtt az üzemanyagba olyan oldó anyag van, ami tágítja, lazítja a koromlerakódásokat.
Pozitívum: Égés után a kipufogó gázban is van egy gélszerű anyag ami hűti és oldja párolgással a kompresszió gyűrű körüli horonyba is a beégett kormot!
Negatívum: Ha a kompresszió gyűrűt kipattintja, tovább nem lesz hatása az olajlehúzó gyűrűknél! Pont azért, mert jobban zár a kompresszió gyűrű! Ezt a motorolajnak kell megoldania! jobb minőségűt ajánlok! Pld molibdén szulfidos alapút! /Pld. fuchs titán CFE /
Még egy ajánlás, a szokásos gépkönyvi olajcsere periódust felezze le, ne vigye el a maximumig, bármilyen olaj is legyen az!
Egyet figyelembe kell venni, miszerint tartós károsodás is lehet a kopások által!
Egy biztos, az addig feljutott motorolaj tartalom nagyobb része korom nélkül fog elégni a SPURI jótékony hatása miatt! Javulni fog a motor üzemmód ez biztos, de 4-5 tankolás minimum kell az eredményhez másfélszeres adalékolással!
Mindenképpen használni fog! És megtérül fogyasztásban háromszorosan, ezért semmibe sem kerül!
Tehát nyugodtan használja gyűrűzés előtt, kiváncsi leszek, hogy egyszer csak, a gyűrűzéskor, mikor meglátják az égésteret mennyire fognak csodálkozni a szerelők! Mármint a tisztasága miatt!
Végül szeretnék megkérni, hogy mindenképp írjon az eredményről, akkor is, ha nem tudta felújítani a gyűrűket a SPURI!
Várjuk az eredményt a többi autós olvasóinkkal együtt!
Köszönöm értékes kérdését!
További gondtalan célba érkezést kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Őszinte leszek! Kétesélyes a dolog!
Lássuk a műszaki tartalmat!
Pozitívum: Égés előtt az üzemanyagba olyan oldó anyag van, ami tágítja, lazítja a koromlerakódásokat.
Pozitívum: Égés után a kipufogó gázban is van egy gélszerű anyag ami hűti és oldja párolgással a kompresszió gyűrű körüli horonyba is a beégett kormot!
Negatívum: Ha a kompresszió gyűrűt kipattintja, tovább nem lesz hatása az olajlehúzó gyűrűknél! Pont azért, mert jobban zár a kompresszió gyűrű! Ezt a motorolajnak kell megoldania! jobb minőségűt ajánlok! Pld molibdén szulfidos alapút! /Pld. fuchs titán CFE /
Még egy ajánlás, a szokásos gépkönyvi olajcsere periódust felezze le, ne vigye el a maximumig, bármilyen olaj is legyen az!
Egyet figyelembe kell venni, miszerint tartós károsodás is lehet a kopások által!
Egy biztos, az addig feljutott motorolaj tartalom nagyobb része korom nélkül fog elégni a SPURI jótékony hatása miatt! Javulni fog a motor üzemmód ez biztos, de 4-5 tankolás minimum kell az eredményhez másfélszeres adalékolással!
Mindenképpen használni fog! És megtérül fogyasztásban háromszorosan, ezért semmibe sem kerül!
Tehát nyugodtan használja gyűrűzés előtt, kiváncsi leszek, hogy egyszer csak, a gyűrűzéskor, mikor meglátják az égésteret mennyire fognak csodálkozni a szerelők! Mármint a tisztasága miatt!
Végül szeretnék megkérni, hogy mindenképp írjon az eredményről, akkor is, ha nem tudta felújítani a gyűrűket a SPURI!
Várjuk az eredményt a többi autós olvasóinkkal együtt!
Köszönöm értékes kérdését!
További gondtalan célba érkezést kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Úr!
A spuri alkalmas-e a koromtól le ragadt dugattyú gyűrűt "kiszabadítani? mert hogy a benzines toyotáknál is gyakori ez a hiba,és elkezdi enni az olajat a motor.a szerelők/szervizek persze gyűrű cserét javasolnak,de ha van megbontás nélküli megoldás,az nyilván olcsóbb lenne.
tisztelettel:Varga László
A spuri alkalmas-e a koromtól le ragadt dugattyú gyűrűt "kiszabadítani? mert hogy a benzines toyotáknál is gyakori ez a hiba,és elkezdi enni az olajat a motor.a szerelők/szervizek persze gyűrű cserét javasolnak,de ha van megbontás nélküli megoldás,az nyilván olcsóbb lenne.
tisztelettel:Varga László
Kedves Balázs!
Néhány 1.6-os CRTDI Caddy van a cégünknél is, az egyik pont 2010-es 102LE és 325ezer km van gond nélkül. Állandó SPURI-val használva.
A családomnak is van egy újonnan vásárolt 2010-es 1200cm3 dízel ilyen autó! Mondhatom igen meg van gyilkolva sűrűn, de 100ezres km után is remekül viselkedik! Ez a motortípus valóban kopogós mikor beindítja, de csak 60másodpercig. Ennek egy természetes oka van! Üzemmód felépülés és analízisra kell a kompjúternek ez az egy perc! Eddig nem szabad indulni vele! Türelem! Ha később is ilyen hangú, akkor a gázolajban lévő étolajszerű lerakódás már okozott némi kárt a rendszerbe! Még egy tanács, ha tartósan úgy indítja, hogy gyújtásra teszi és elszámol 6másodpercig, akkor is jót tesz a rendszernek, növeli a tartósságot! Hogy miért, most nem írom le, mert egy kicsit hosszú lenne!
Nem késő elkezdeni SPURI-t használni, mert a jó üzemanyag fogalom! Mindig meghálálja az autó!
Megnyugtathatom, hogy "a SPURI, minden típusú és üzemű belső égésű motorhoz ajánlott folyamatosan, minden tankolásnál!"
A minap 25 óra alatt vezettem le vele Milánóba és vissza, mondhatom pörgettem is. És szépen megy simán! Azóta is! Nem lehet kitaposni a szemét! Pedig próbálkozom, kicsi benne a motor, és szerény a fogyasztása is, tehát nyomni kell neki rendesen! /75LE/
Ha eddig nem látott az autó SPURI-t, akkor csak egy kis türelmet kéret, hogy fel tudja konfigurálni a motor alkatrészeit, érzékelőit stb. Előre nem lehet belelátni a motor belsejébe, ezért 3-5 tankolásig biztos javulni fog a gép!
Ezután pedig állandóan használja az adalékot, mert létkérdés hosszú távon a magasnyomású dízelekben a jól adalékolt minőségivé tett gázolaj!
Remélem tudtam segíteni! Ameddig a gép talpra áll, kérem olvassa el az ide vonatkozó cikkeket is a honlapunkon! Magas nyomású dízelekről, DPF szűrőről, gázolajokról, és minden ide vonatkozó paraméterről. Kérem írja meg sikerült-e rendbe tenni a gépet! Nem volt-e késő a segítség neki?
Olvasóink nevében is köszönöm a leendő tapasztalati válaszát!
Biztonságos további autózást kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Néhány 1.6-os CRTDI Caddy van a cégünknél is, az egyik pont 2010-es 102LE és 325ezer km van gond nélkül. Állandó SPURI-val használva.
A családomnak is van egy újonnan vásárolt 2010-es 1200cm3 dízel ilyen autó! Mondhatom igen meg van gyilkolva sűrűn, de 100ezres km után is remekül viselkedik! Ez a motortípus valóban kopogós mikor beindítja, de csak 60másodpercig. Ennek egy természetes oka van! Üzemmód felépülés és analízisra kell a kompjúternek ez az egy perc! Eddig nem szabad indulni vele! Türelem! Ha később is ilyen hangú, akkor a gázolajban lévő étolajszerű lerakódás már okozott némi kárt a rendszerbe! Még egy tanács, ha tartósan úgy indítja, hogy gyújtásra teszi és elszámol 6másodpercig, akkor is jót tesz a rendszernek, növeli a tartósságot! Hogy miért, most nem írom le, mert egy kicsit hosszú lenne!
Nem késő elkezdeni SPURI-t használni, mert a jó üzemanyag fogalom! Mindig meghálálja az autó!
Megnyugtathatom, hogy "a SPURI, minden típusú és üzemű belső égésű motorhoz ajánlott folyamatosan, minden tankolásnál!"
A minap 25 óra alatt vezettem le vele Milánóba és vissza, mondhatom pörgettem is. És szépen megy simán! Azóta is! Nem lehet kitaposni a szemét! Pedig próbálkozom, kicsi benne a motor, és szerény a fogyasztása is, tehát nyomni kell neki rendesen! /75LE/
Ha eddig nem látott az autó SPURI-t, akkor csak egy kis türelmet kéret, hogy fel tudja konfigurálni a motor alkatrészeit, érzékelőit stb. Előre nem lehet belelátni a motor belsejébe, ezért 3-5 tankolásig biztos javulni fog a gép!
Ezután pedig állandóan használja az adalékot, mert létkérdés hosszú távon a magasnyomású dízelekben a jól adalékolt minőségivé tett gázolaj!
Remélem tudtam segíteni! Ameddig a gép talpra áll, kérem olvassa el az ide vonatkozó cikkeket is a honlapunkon! Magas nyomású dízelekről, DPF szűrőről, gázolajokról, és minden ide vonatkozó paraméterről. Kérem írja meg sikerült-e rendbe tenni a gépet! Nem volt-e késő a segítség neki?
Olvasóink nevében is köszönöm a leendő tapasztalati válaszát!
Biztonságos további autózást kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Tisztelt Spuri!
2010-es cr tdi vw golfhoz használható az adalék? A motorból hidegen, kopogó hang hallatszik, ami a hőfok emelkedésével gyengül. Az autó hibakódot nem tárol, porlasztóhibára gyanakodnak a szerelők. Mielőtt mélyebben a zsebemben nyúlnék kipróbálnám a spurit, hátha "csodát" tesz, viszont nem tudom, hogy használhatom-e az autómhoz, ajánlott-e Common rail motorhoz az adalék?
Válaszukat előre is köszönöm!
Üdvözlettel: Somogyi Balázs
2010-es cr tdi vw golfhoz használható az adalék? A motorból hidegen, kopogó hang hallatszik, ami a hőfok emelkedésével gyengül. Az autó hibakódot nem tárol, porlasztóhibára gyanakodnak a szerelők. Mielőtt mélyebben a zsebemben nyúlnék kipróbálnám a spurit, hátha "csodát" tesz, viszont nem tudom, hogy használhatom-e az autómhoz, ajánlott-e Common rail motorhoz az adalék?
Válaszukat előre is köszönöm!
Üdvözlettel: Somogyi Balázs
Kedves Attila!
Lám egy 17-éves autót is menetkészre lehet tenni, egy kis odafigyeléssel! Apróságokon múlik, de nem került egy új autó árába!
Arról nem is szólva, hogy két évtizeddel ezelőtt még igazi benzinek voltak! Lehetett a finom benzin illatát érezni. Ezt a mostani rákkeltő benzin keverékekről nem lehet ezt állítani! elmondani!
Kiszámolva tény, hogy a SPURI árát többszörösen visszahozza. Lényegesebb azonban, hogy biztonságosan célba ér az autó. Mi más lenne a fontos, hogy A pontból B pontba oda is érjünk, és minél olcsóbban.
Köszönöm értékes bejegyzést és információt, már csak a márkatársak miatt is!
További biztonságos autózást kívánok!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Lám egy 17-éves autót is menetkészre lehet tenni, egy kis odafigyeléssel! Apróságokon múlik, de nem került egy új autó árába!
Arról nem is szólva, hogy két évtizeddel ezelőtt még igazi benzinek voltak! Lehetett a finom benzin illatát érezni. Ezt a mostani rákkeltő benzin keverékekről nem lehet ezt állítani! elmondani!
Kiszámolva tény, hogy a SPURI árát többszörösen visszahozza. Lényegesebb azonban, hogy biztonságosan célba ér az autó. Mi más lenne a fontos, hogy A pontból B pontba oda is érjünk, és minél olcsóbban.
Köszönöm értékes bejegyzést és információt, már csak a márkatársak miatt is!
További biztonságos autózást kívánok!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Kálmán Úr!
Tavaly évben vásároltunk feleségemmel egy Ford Escort 1,3 Benzines 1998.08. havi gyártású autót. Az autó motorja elhanyagolt volt öreg elhasznált kormos motor olajvolt benne. Rossz kormos gyertyák. Az autó motorjának MAF -szenzor köznyelvben légmennyiségmérő hibája is volt így elégé elkoszolódott a motor és kipufogó rendszer is illetve autó nagyobb gázadásra füstölt. Hibás alkatrészek és olaj csere szűrő cserék után majdnem 9 hónapja használom a Spurit minden tankoláskor. Az ön ajánlására próbáltam ki. Kedvező tapasztalataim miatt csak ajánlani tudom mindenkinek a Spurit. Eltelt időben meg szűnt a füstölés, érezhetően jobb, és erősebb az autó motorja és jobb a fogyasztás is közel 1 literrel csökkent/100km-ként.
Tavaly évben vásároltunk feleségemmel egy Ford Escort 1,3 Benzines 1998.08. havi gyártású autót. Az autó motorja elhanyagolt volt öreg elhasznált kormos motor olajvolt benne. Rossz kormos gyertyák. Az autó motorjának MAF -szenzor köznyelvben légmennyiségmérő hibája is volt így elégé elkoszolódott a motor és kipufogó rendszer is illetve autó nagyobb gázadásra füstölt. Hibás alkatrészek és olaj csere szűrő cserék után majdnem 9 hónapja használom a Spurit minden tankoláskor. Az ön ajánlására próbáltam ki. Kedvező tapasztalataim miatt csak ajánlani tudom mindenkinek a Spurit. Eltelt időben meg szűnt a füstölés, érezhetően jobb, és erősebb az autó motorja és jobb a fogyasztás is közel 1 literrel csökkent/100km-ként.
Kedves Szepi!
Mint törzsvásárló köszöntöm a hűsége miatt is, és a kreativitása miatt is!
Köszönöm a felvetést, valóban megérne egy részletes cikket a mai kétütemű motorokról és üzemanyagjairól írni.
Rövidesen végzünk teszteket, hisz jön a szezon és rengeteg kollégának, és ismerőseinek vannak kétütemű robogóik.
Addig figyelmébe ajánlok egy régebbi cikket a "Kétütemű motorok Spuri adalékolása" címmel!
A főoldalról lehet elérni, egészen lent, a cikkcímek kiírásának fele táján.
Még egyszer köszönet a felvetésért! A szokásos adalékolással nyugodtan használja addig is a SPURI-t a motorba! De előtte tesztelje, szokja egy kicsit SPURI nélkül, hogy meg tudja írni a különbséget!
Annyit mondhatok előre, ez a régi motor nem szereti a mai benzineket, úgy hogy meg fog lepődni! Persze kellemesen, az szinte biztos!
További élvezetes motorozást kívánok!
Ötletéért egy csekély ajándékot szeretnénk küldeni! Kérem a kapcsolat menüben szereplő email címben adja meg a pontos postacímét!
Írja címnek azt, hogy "Ötlet ajándék"
További minden jót kívánok!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Mint törzsvásárló köszöntöm a hűsége miatt is, és a kreativitása miatt is!
Köszönöm a felvetést, valóban megérne egy részletes cikket a mai kétütemű motorokról és üzemanyagjairól írni.
Rövidesen végzünk teszteket, hisz jön a szezon és rengeteg kollégának, és ismerőseinek vannak kétütemű robogóik.
Addig figyelmébe ajánlok egy régebbi cikket a "Kétütemű motorok Spuri adalékolása" címmel!
A főoldalról lehet elérni, egészen lent, a cikkcímek kiírásának fele táján.
Még egyszer köszönet a felvetésért! A szokásos adalékolással nyugodtan használja addig is a SPURI-t a motorba! De előtte tesztelje, szokja egy kicsit SPURI nélkül, hogy meg tudja írni a különbséget!
Annyit mondhatok előre, ez a régi motor nem szereti a mai benzineket, úgy hogy meg fog lepődni! Persze kellemesen, az szinte biztos!
További élvezetes motorozást kívánok!
Ötletéért egy csekély ajándékot szeretnénk küldeni! Kérem a kapcsolat menüben szereplő email címben adja meg a pontos postacímét!
Írja címnek azt, hogy "Ötlet ajándék"
További minden jót kívánok!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Tisztelt Kálmán!
Az autómban már rég óta használom a Spurit, nagy megelégedéssel. Most viszont olyanról szeretnék kérdezni, amiről nemigazán folyt még eszmecsere. Tulajdonomba került egy 23 éves kétütemű, 125 köbcentis motor (Aprilia Red Rose 125). Tökéletes állapotban van a kicsike, jó erős a motorja, nagyon meg van vigyázva, valóban újszerű állapotban van. Hogyan tudnám a Spuri jótékony hatását a mocimra gyakorolni? Hogyan használjam, milyen arányban? Néha kicsit megtorpan 6000 fordulaton, gondolom ez a power szelep miatt van, utána szinte azonnal összekapja magát és újra minden rendben, szóval szerintem ebben az esetben a Spuri tisztitó hatása lenne a cél. Szerintem vagyunk páran, akik szeretik a régi 2 ütemű mocikat és autós tapasztalatból már jópárat ismerünk, valamint tapasztaltunk is, ezért jó lenne egy átfogó ismeretető a hogyanjáról és a miértjéről... 🙂
Köszönettel: József
Az autómban már rég óta használom a Spurit, nagy megelégedéssel. Most viszont olyanról szeretnék kérdezni, amiről nemigazán folyt még eszmecsere. Tulajdonomba került egy 23 éves kétütemű, 125 köbcentis motor (Aprilia Red Rose 125). Tökéletes állapotban van a kicsike, jó erős a motorja, nagyon meg van vigyázva, valóban újszerű állapotban van. Hogyan tudnám a Spuri jótékony hatását a mocimra gyakorolni? Hogyan használjam, milyen arányban? Néha kicsit megtorpan 6000 fordulaton, gondolom ez a power szelep miatt van, utána szinte azonnal összekapja magát és újra minden rendben, szóval szerintem ebben az esetben a Spuri tisztitó hatása lenne a cél. Szerintem vagyunk páran, akik szeretik a régi 2 ütemű mocikat és autós tapasztalatból már jópárat ismerünk, valamint tapasztaltunk is, ezért jó lenne egy átfogó ismeretető a hogyanjáról és a miértjéről... 🙂
Köszönettel: József
Kedves Zsombor!
A tankba rendet fog tenni, az biztos, a hátrány az, hogy még valószínű kell cserélni vagy kétszer szűrőt! A legvégsőkig ne vegye le a tankot, nagyon nehéz kitakarítani! Apránként kitisztul a SPURI-tól!
Az injektor fejeket is tisztítja, sőt az injektálási képet is javítja! A kondenzvizet, és a gyantás lerakódásokat is rétegenként, apránként takarítja le.
Még egyet, az AC pumpa nyomástartományát kellene megmérni az injektor léc közelébe, ha mégsem javulna a helyzet!
Egy szóval egyre jobb lesz, ezt garantálom! Jó kis kocsi ez! A VFTS-nek is csodájára jártak valamikor, most pedig egy 2000cm3 hengerenkénti dupla injektoros Lada a régi blokkal is, szívó benzinesként bőven több 200LE-nél tartanak a tuning mesterek!
Akkor ez egy masszív gép, csak meg kell találni a beállításokat, és jó benzin és motorolaj kell hozzá. A Ladának, ha lóg a bele is még elmegy a legközelebbi városig, vagy talán haza is! A mostani finom műszerekre nem igen jellemző!
Ha beáll a rendszer, hűséges társ lesz!
További élvezetes autózást kívánok!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
A tankba rendet fog tenni, az biztos, a hátrány az, hogy még valószínű kell cserélni vagy kétszer szűrőt! A legvégsőkig ne vegye le a tankot, nagyon nehéz kitakarítani! Apránként kitisztul a SPURI-tól!
Az injektor fejeket is tisztítja, sőt az injektálási képet is javítja! A kondenzvizet, és a gyantás lerakódásokat is rétegenként, apránként takarítja le.
Még egyet, az AC pumpa nyomástartományát kellene megmérni az injektor léc közelébe, ha mégsem javulna a helyzet!
Egy szóval egyre jobb lesz, ezt garantálom! Jó kis kocsi ez! A VFTS-nek is csodájára jártak valamikor, most pedig egy 2000cm3 hengerenkénti dupla injektoros Lada a régi blokkal is, szívó benzinesként bőven több 200LE-nél tartanak a tuning mesterek!
Akkor ez egy masszív gép, csak meg kell találni a beállításokat, és jó benzin és motorolaj kell hozzá. A Ladának, ha lóg a bele is még elmegy a legközelebbi városig, vagy talán haza is! A mostani finom műszerekre nem igen jellemző!
Ha beáll a rendszer, hűséges társ lesz!
További élvezetes autózást kívánok!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Kedves Kálmán!
Köszönöm a nagyon részletes informatív válaszát. 🙂 Ritkaságszámban van ez így manapság..
Az autóba új korában szereltek keverőfejes gázrendszert, lambdavezérléssel (lovato reduktor, zavoli vezérlő). Hallottam, hogy sajnos abban az időben (2000) sok hengerenkénti befecskendezős autóba ezt rakták spórolásból, és nem szekvenciálisat, pedig az volna a belevaló. A gyújtás nem hall jeladós, hanem egy ikertrafós egységből áll, azon nem tudok mit állítani (szerintem). Gyertyákat kicseréltem Beru típusúra, 1.1mm-es szikraközzel, ez a gyári ajánlás, igaz hallottam már, hogy érdemes 0.9-1-re visszavenni. Cseréltem még benzinszűrőt is, a benne lévő szinte teljesen el volt dugulva.. A Spuri az injektorfejeket is hatékonyan tisztítja? Az üzemanyagtartály fémből van a 110-ben is, gondolom némi rozsda már összegyűlt az alján. Ha feltöltöm Spuri-s benzinnel a tankot nem fogja az feloldani és esetleg még nagyobb kár okozni? Vagy ki kellene takarítani a tankot? Még egyszer köszönöm a javaslatot, ki fogom próbálni a tanácsát.
Üdvözlettel, Zsombor
Köszönöm a nagyon részletes informatív válaszát. 🙂 Ritkaságszámban van ez így manapság..
Az autóba új korában szereltek keverőfejes gázrendszert, lambdavezérléssel (lovato reduktor, zavoli vezérlő). Hallottam, hogy sajnos abban az időben (2000) sok hengerenkénti befecskendezős autóba ezt rakták spórolásból, és nem szekvenciálisat, pedig az volna a belevaló. A gyújtás nem hall jeladós, hanem egy ikertrafós egységből áll, azon nem tudok mit állítani (szerintem). Gyertyákat kicseréltem Beru típusúra, 1.1mm-es szikraközzel, ez a gyári ajánlás, igaz hallottam már, hogy érdemes 0.9-1-re visszavenni. Cseréltem még benzinszűrőt is, a benne lévő szinte teljesen el volt dugulva.. A Spuri az injektorfejeket is hatékonyan tisztítja? Az üzemanyagtartály fémből van a 110-ben is, gondolom némi rozsda már összegyűlt az alján. Ha feltöltöm Spuri-s benzinnel a tankot nem fogja az feloldani és esetleg még nagyobb kár okozni? Vagy ki kellene takarítani a tankot? Még egyszer köszönöm a javaslatot, ki fogom próbálni a tanácsát.
Üdvözlettel, Zsombor
Tisztelt Zsombor!
Megbecsülésem, hogy rendbe akarja hozni a Ladát! Ez egy strapabíró konstrukció!
Néhány vizsgálat, paraméter szükséges lenne, mert látatból nehéz diagnosztizálni! Annyi biztos, hogy az etanolos benzin nagy károkat okozott a gépbe! Mindenképp javulni fog a helyzet, fokról, fokra, csak legyen türelmes!
Sok víztartalmat is lekötött a gázüzem használatánál. Ráadásul, tudni kellene, hogy a gyújtás mihez van állítva, milyen a gázos átalakító tudása!
Javaslom, Normál 95-ös full tele tankolva, hozzá egy SPURI JG-2 125ml-t. Ha nincs alkatrész károsodása, akkor már a második tankoláskor elmúlik a probléma! Ha nem, akkor végig kell vizsgálni az üzemanyag rendszert, visszafelé haladva! Sőt a gyújtásrendszert is beállítani a gyári értékekre, az ajánlott típusú gyertyákkal!
Egy biztos, ha jó minőségű a benzin, akkor azt mindig meghálálja a motor! A SPURI pedig erről gondoskodik!
Kérem írjon vissza, mert ilyen típusú problémával bizonyára többen is találkoztak. Példa értékű lehet az Öné!
Köszönöm értékes felvetését, hisz a problémát, és a károsodásokat a romlott benzin okozhatta!
További biztonságos autózást kívánok.
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Megbecsülésem, hogy rendbe akarja hozni a Ladát! Ez egy strapabíró konstrukció!
Néhány vizsgálat, paraméter szükséges lenne, mert látatból nehéz diagnosztizálni! Annyi biztos, hogy az etanolos benzin nagy károkat okozott a gépbe! Mindenképp javulni fog a helyzet, fokról, fokra, csak legyen türelmes!
Sok víztartalmat is lekötött a gázüzem használatánál. Ráadásul, tudni kellene, hogy a gyújtás mihez van állítva, milyen a gázos átalakító tudása!
Javaslom, Normál 95-ös full tele tankolva, hozzá egy SPURI JG-2 125ml-t. Ha nincs alkatrész károsodása, akkor már a második tankoláskor elmúlik a probléma! Ha nem, akkor végig kell vizsgálni az üzemanyag rendszert, visszafelé haladva! Sőt a gyújtásrendszert is beállítani a gyári értékekre, az ajánlott típusú gyertyákkal!
Egy biztos, ha jó minőségű a benzin, akkor azt mindig meghálálja a motor! A SPURI pedig erről gondoskodik!
Kérem írjon vissza, mert ilyen típusú problémával bizonyára többen is találkoztak. Példa értékű lehet az Öné!
Köszönöm értékes felvetését, hisz a problémát, és a károsodásokat a romlott benzin okozhatta!
További biztonságos autózást kívánok.
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Üdvözletem!
Tavaly júniusban vettem egy 16 szelepes 110-es Ladát, állítólag 60e km-rel. (rohadásmentes és szép a belső, tehát akár igaz is lehet). B/G üzemű. Viszont elhanyagoltság bőven megvan az autón. (minden hengerben más típusú gyertya volt, koromfekete sűrű olajat cseréltem le, stb.). Valószínűleg csak gázon használhatták évekig, mert nagyon ócska benzin szaga volt az autónak, el is durrant az egyik nyomócső a vétel után. A probléma az, hogy egyre rosszabbul viselkedik benzinnel. Nehezen indul, az alapjárat eléggé instabil, de ami durvább, hogy kis fordulaton aprókat rángat. A még nagyobb baj, hogy slukkol a motor, 1-esben padlógázra képtelen felpörögni, csak óvatosan adagolva. Hibakód csak lambdaszondára van, annak meghibásodása meg ilyen durva tüneteket nem produkál tudtommal. Gyújtás vagy üzemanyagrendszer problémára gyanakszom, de inkább utóbbira. Sok jót hallottam a Spuriról. Van e rá esély, hogy ettől helyreáll az autó? Köszönöm a válaszukat! Üdvözlettel, Zsombor
Tavaly júniusban vettem egy 16 szelepes 110-es Ladát, állítólag 60e km-rel. (rohadásmentes és szép a belső, tehát akár igaz is lehet). B/G üzemű. Viszont elhanyagoltság bőven megvan az autón. (minden hengerben más típusú gyertya volt, koromfekete sűrű olajat cseréltem le, stb.). Valószínűleg csak gázon használhatták évekig, mert nagyon ócska benzin szaga volt az autónak, el is durrant az egyik nyomócső a vétel után. A probléma az, hogy egyre rosszabbul viselkedik benzinnel. Nehezen indul, az alapjárat eléggé instabil, de ami durvább, hogy kis fordulaton aprókat rángat. A még nagyobb baj, hogy slukkol a motor, 1-esben padlógázra képtelen felpörögni, csak óvatosan adagolva. Hibakód csak lambdaszondára van, annak meghibásodása meg ilyen durva tüneteket nem produkál tudtommal. Gyújtás vagy üzemanyagrendszer problémára gyanakszom, de inkább utóbbira. Sok jót hallottam a Spuriról. Van e rá esély, hogy ettől helyreáll az autó? Köszönöm a válaszukat! Üdvözlettel, Zsombor
A kiszerelésről. Én úgy oldottam meg, hogy először kis flakonos Spurit vásároltam. Nem dobtam ki a flakonokat. Most már régen nagyot vásárolt, kimérem a kicsikbe. Egy mindig van az autómban. Rongyba tekerve a bal hátsó ajtó zsebében, mivel az van legközelebb a tankoló nyíláshoz. Nem kell méregetnem, csak beleöntöm az egészet és rátankolok. Nekem ez így bevált.
Üdv!Mindenkinek:) Én menet megszakadás ellen.Törlöm menetet,meg kupakba fújok picit,hogy elillanjon belőle spuri.Így megbírom húzni bátran.Amit hiányolok "bár lényegen nem változtat" gyártási, vagy szavatossági idő fel tüntetése.Bár úgy tudom korlátlan.:)
Kedves Zoli!
Nem vagyunk egyformák. És ezzel semmi baj nincs! Türelmesnek kell lenni, és az optimálisan legjobb megoldást kell keresni! Ha segíteni tudunk, hát segítünk. A tanácsadás ingyen van, mi pedig egyenként is foglalkozunk a vevőinkkel!
Mondhatni, hogy naponta a kínálgatási helyeinken, kereskedelmi pontokon beszélgetnek a kollégáink nem csak az üzemanyagról, hanem mindenféle járműtechnikáról!
Ez is hozzá tartozik az emberiességhez!
Tény azonban, hogy nem szokás egyenként foglalkozni az emberekkel, mert nem éri meg! Ezt a multik vallják! Még, ha így is van engem ez nem érdekel. Ha a SPURI-ról beszélnek valahol, akkor az legyen pozitív töltetű! Megpróbálunk kiszolgálni mindenkit maximálisan. Így érezzük jól magunkat, kollégáinkkal együtt. Olyan egyének maradtak a SPURI-val kapcsolatos üzletmenetbe, a fejlesztéstől a kiszállításig, akik tudják:
A SPURI név kötelez!
A másik alapelvünk, hogy nem törlünk negatív véleményt sem! Hamisítás lenne! Nem tesszük, míg nem szerepel benne trágár, vagy kulturálatlan kifejezés!
Mindenki véleményét meghallgatjuk, és komolyan elgondolkozunk rajta.
Mert, lehet, hogy csak jót akar!
Így halad előre a világ!
Ezt a bejegyzést is köszönöm, hisz leírhattam, hogy cégünknél milyen ezzel kapcsolatos véleménye minden kollégának!
Ha nem lennének vevőink, mi sem léteznénk!
Ezzel a mottóval búcsúzom!
Kellemes hétvégét kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Nem vagyunk egyformák. És ezzel semmi baj nincs! Türelmesnek kell lenni, és az optimálisan legjobb megoldást kell keresni! Ha segíteni tudunk, hát segítünk. A tanácsadás ingyen van, mi pedig egyenként is foglalkozunk a vevőinkkel!
Mondhatni, hogy naponta a kínálgatási helyeinken, kereskedelmi pontokon beszélgetnek a kollégáink nem csak az üzemanyagról, hanem mindenféle járműtechnikáról!
Ez is hozzá tartozik az emberiességhez!
Tény azonban, hogy nem szokás egyenként foglalkozni az emberekkel, mert nem éri meg! Ezt a multik vallják! Még, ha így is van engem ez nem érdekel. Ha a SPURI-ról beszélnek valahol, akkor az legyen pozitív töltetű! Megpróbálunk kiszolgálni mindenkit maximálisan. Így érezzük jól magunkat, kollégáinkkal együtt. Olyan egyének maradtak a SPURI-val kapcsolatos üzletmenetbe, a fejlesztéstől a kiszállításig, akik tudják:
A SPURI név kötelez!
A másik alapelvünk, hogy nem törlünk negatív véleményt sem! Hamisítás lenne! Nem tesszük, míg nem szerepel benne trágár, vagy kulturálatlan kifejezés!
Mindenki véleményét meghallgatjuk, és komolyan elgondolkozunk rajta.
Mert, lehet, hogy csak jót akar!
Így halad előre a világ!
Ezt a bejegyzést is köszönöm, hisz leírhattam, hogy cégünknél milyen ezzel kapcsolatos véleménye minden kollégának!
Ha nem lennének vevőink, mi sem léteznénk!
Ezzel a mottóval búcsúzom!
Kellemes hétvégét kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Legutóbbi hozzászólások