A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
RegisztrációJó ötlet a kép, a honlap átalakításkor, korszerűsítéskor azt hiszem meg is oldjuk.
A gyertyaképre visszatérve valóban ez a bizonyíték. Kis odafigyelés kell csupán, hogy minden üzemanyagba legyen SPURI, és rengeteg működési paramétert optimalizál az adalék!
Üzembiztos lesz a SPURI-val!
A legtöbb felhasználónk manapság az üzembiztosság, a gép tartóssága miatt adalékolja a SPURI-t. Az mellékes, hogy közben többet megtakarít, mint az ára!
Örülök, hogy ismét sikere volt a SPURI-val!
Köszönöm bejegyzését!
Farkas K.
Igen, minden tankoláskor jó üzemanyagot kell használni, azaz adalékoltat!
Ne engedjük, hogy a SPURI nélkül újra kezdjen kormosodni, minden alkatrész!
Megelőzni, még fél adaggal is könnyebb, mint kétszer annyival sokszor tisztítani!
A korom csiszolja, koptatja az alkatrészeket, ha nem adalékolunk!
Ha van néha ideje, kérem olvassa a cikkeket a honlapunkon, vagy a vendégkönyv beírásait!
Bizonyára talál sok érdekességet, ami Önt érdekli!
Ha elsőként a kéket másfélszeres 50literbe 1.5dl-t elkezdi használni, kérem írjon 2mondatot a vendégkönyvünkbe a tapasztalatáról!
Köszönöm! Farkas Kálmán
Köszönöm válaszát.
Tanácsát megfogadva az erősebbel kezdem. A kérdéseim név nélkül természetesen használhatja, nincs ellenvetésem.
Még annyi kérdés merült fel bennem, hogy milyen időközönként lehet az adalékot használni vagy minden tankolásnál ajánlott?
Üdvözlettel,
Á.
Nagyon jó kérdések! A vendégkönyvbe bemásolhatom, természetesen cím nélkül?
Akkor itt a válasz:
Nincs különbség a két anyagunk használata között DPF szűrős autók között.
Bármelyiket lehet használni!
Az autó használatának intenzitása legyen a választási szempont!
Erről pont most írtam egy cikket a honlapunk főoldalán találja meg.
Második mondatának elmélete nem így működik.
Mi azért vagyunk, és adalékólunk, hogy tiszta kipugógáz keletkezzen,
Elvileg minden üzemanyag csak C, H, és elenyésző rész O-t tartalmazhat különböző konfigurációk több száz változatában!
A kipufogógáz nagyrészt széndioxid, kis rész víz, elenyésző egyéb vegyi gáz! És ennyi!
Ha tökéleteshez közel van az égés, akkor kevés, vagy inkább semmi szénhidrogén nem keletkezik, valamint a nitrogénoxidok is jelentéktelenné válnak! Ez mind gáznemű, hogy szilárd ne is legyen. A tisztító eljárás folyamán sem keletkezhet csak gáznemű anyag, ami kíméli a DPF szűrőt, hisz sosem kell neki regenerálni, mert nincs miért!
Gyönyörű tiszta és átjárható lesz! Természetesen állandó használat mellett!
Max, ha gyorsabb kezdeti eredmény szeretne, akkor használjon SPURI JG-2 Sport adalékot, később visszatérhet a normál piros SPURI-ra!
Ha így jár el, sosem lesz a motorral és a kipufogó rendszerrel problémája!
Köszönöm kérdését! További biztonságos, balesetmentes autózást kívánok!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Részecskeszűrővel rendelkező, 4 éves gépjárművemhez szeretnék adalékot tölteni, de nem tudom eldönteni, hogy melyik adalékukat használjam.
A kérdésem még az lenne, hogy a motorban zajló égéstér tisztításakor a többlet elégetett anyag nem károsítja a részecskeszűrőt?
Válaszait előre is köszönöm.
Köszönettel,Á.
Köszönöm bejegyzését olvasóink nevében is! Roppant jó érzés, hogy örömöt okoztunk a SPURI használatával! Lám, a jó üzemanyag fogalom! Mindig hasznot hoz! A termékek rovatban a jellemzők között felsorolt legfontosabb 17 tulajdonságot módosítja a SPURI. Természetesen pozitív irányba!
Ez olyan mint a jó étel, hasznunkra válik! Új korában is szüksége van jó üzemanyagra a gépnek! Valójában mindig!
Azt mondta az egyik tribológus szakemberünk, hogyha ez nem így lenne, akkor benzin helyett önthetnénk a tankba akár friss betont is!
Persze ez szélsőséges példa, de így könnyebb megérteni a szükségességét!
Hogy melyiket használjuk, arra pedig épp most írtam egy rövid tájékoztatót amit a főoldalon lehet olvasni!
Milyen arányban? Alapállásban a ráírt kb. 2ezrelékben! Ha szeretné kicsit extrázni, akkor másfélszeres, de max. kétszeresig javul a végeredményt. E fölött nem érdemes! Kárt nem okoz, de semmi további előnyt nem jelent!
Sokkal fontosabb az állandó használat! Mert a rossz üzemanyag alattomosan rombol! Igazán jót, pedig nem készítenek, mert nincs érdekükbe! Mi is motiválná a benzinkutakat?
Jó drága adalékokkal, olyan üzemanyagot készíteni, hogy kis árrésük maradjon, és még 20%-kal kevesebb fogyjon belőle?
Nem őrültek meg!
Van egy szabvány minimum, ezt betartják és kész! Keresik, hol lehetne spórolni az összetevőkön! És rendre meg is találják!
Senki nem tudja, miért nem egyforma két benzin szállítmány Gázkromatográfiai képe! Mert mindig akad egy rakás környezetvédelmi melléktermék amit el kell suvasztani!
Ennek kiegyenlítő hatása miatt is kell a SPURI! A mai üzemanyagoknál kell a rétegződött, több fázisú robbanás, a kopáscsökkentés, a polírozó hatás, a hűtőgél mechanizmus, a magasabb energia szint, és még sorolhatnánk sokáig a jó üzemanyag jellemzőit!
Élvezetes közlekedést kívánok, és baleset mentességet!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Csak most jutottam el odáig, hogy megköszönjem az ajándékot. Nagyon szépen köszönöm a saját és pár kollégám nevében is! Mint azt már leírtam, vettem egy kétütemű, Aprilia Red Rose 125 köbcentis motort. Sajnos a motort teljesen fel kellett újítani. Kapott új hengert, dugattyút, főtengely centrírozva, új csapágyak, hajtókar, meg ami ilyenkor még szokásos. Azért írtam le mindezt, mert a kérdésem pontosan erre
irányul. Mondhatni, most 0 kilóméteres a motor. A bejáratás idő alatt valamivel "vastagabb" keverékkel kell járni, legalább 300km-en keresztül. Nagyon sok haverom, kollégám "dugózza" újra a kétütemű motorját kb. 10 ezer megtett kilóméter után, ráadásul óvni kell a nikaszil bevonatú hengert. Elnézést a sok "körítés" miatt, de többünkben is felmerült a kérdés, hogy amikor túl vagyunk egy ilyen motor felújításon, vajon használhatjuk-e, vagy ajánlott, vagy erősen ajánlott a Spuri használata? Sokan vagyunk, akik szeretjük ezt a 125-ös kétütemű, karbis feeling-et, éppen ezért szeretnék az esetünkre egy picit részletesebb választ. Annyit tennék még hozzá, hogy az egyik kollégám Aprilia Tuareg-et nyüstöl nap mint nap. Rábeszéltem, hogy próbálja ki a Spurit és megdöbbentő lett az eredmény. A fogyasztása 2 literrel lett kevesebb, ami előtt hitetlenül állunk, de ott a bizonyíték! Volt amikor megitta a 7 litert is, most meg amióta rendszeresen használja az adalékot, picit vadabb túrák során is vígan elmegy 5 literes fogyasztással. Megjegyezném, ugyanaz a motor van benne, mint az enyémben, Rotax 123.
Tehát, motorfelújítás után nem szabad, ajánlott, vagy erősen ajánlott a Spuri adalék? Melyik fajta? Milyen arányban?
Előre is köszönöm, köszönjük megtisztelő válaszát!
Tisztelettel: József
Egyértelműen sokat segít a karburátoros autókon is!
Pont erről, az E10-ről írtam egy rövid tájékoztatót, melyet a főoldalról lehet megtalálni, egészen lejjebb görgetve.
"E10 benzin és a SPURI motorvédelem" címmel keresse.
Ha kipróbálja azonnal érezni fogja a SPURI jótékony hatását, és 4-5 tankolásig egyre jobb lesz, ha még nem használt ehhez az autóhoz SPURI-t. Mert még takarítani is kell a SPURI-na.
Ezt előre lehet tudni! AZ energiáit a SPURI, ameddig takarít, nehezebben tudja kifejteni dinamikai jótékony hatását. Ezért kérem a türelmét és a bizalmát!
Az emelt etanolos benzinnel kérem írja le később a tapasztalatát! Szívesen vennék az olvasóink!
Indítási készség, motorhang, fogyasztás, gyorsítási tapasztalatok stb.
Megjegyzem sok helyen már bizony a normál benzin is hasonlít az E10-re, ezért ma már a tapasztalat széleskörűen pozitív! Azonban az Ön véleménye is számít!
További biztonságos autózást kívánok!
Farkas Kálmán
Köszönöm a kollégák nevében a dicséretet. Tanúságos lett. Lám, még a makacs szennyeződéseket is óvatosan eltakarítja a rendszerből. Tavaly december óta kb. fél év kellett, hogy rendbe tegye az elhanyagolt járművet! Nem Ön tehet róla! Ezt az üzemanyag fajtákat lehet kapni a kutaknál!
Mert ugye, ha nem jó gázolajjal használjuk, szépen lassan az új autó is megadja magát!
A jó üzemanyag pedig minden tankoláskor a SPURI-val keletkezik. Ezt szerénytelenség nélkül mondhatjuk!
Majd lassanként minden autós megtudja, hogy csak előnye származik a SPURI-ból!
A fogyasztás csökkenését valóban nehéz vegyes forgalomba kimutatni, mivel más körülmények vannak!
Mögöttünk viszont több, mint két évtized van, ami elég bizonyíték az egyszerű autósnak is! A nyomatékpad is ezt mutatja, hogy bőven megtérül, kétszeresen a SPURI ára üzemanyagban!
Az üzembiztonság, és a javítási költség drasztikus csökkentése pedig ennél is többet jelent!
Remélem, több olyan okos, vállalkozó szellemű, nyitott gondolkozású ember lesz az országban, aki ad egy esélyt az újabb technikai dolgoknak, mint a SPURI!
Tegyen jót másoknak is és mondja el közvetlen ismerőseinek ezt az esetet. Mi pedig azon leszünk, hogy minél jobb termékkel örvendeztessük meg Önöket!
Nagyon szépen köszönöm értékes bejegyzését!
További élvezetes autózást kívánok!
Farkas Kálmán
Pár hónapja igértem h leírom a tapasztalataimat: (Accent 1.5 CRDI)
Az igért fogyasztáscsökkenés kb igaz lehet, bár ezt elég nehéz igazolni mivel decikről van szó és a külső hőmérséklet is befolyásolhatja az eredményt...
Viszont! Amikor elkezdtem használni a Spurit, forró motornál 1800-2200 fordulaton zavaróan erős kerregő hangot hallottam a motortér felől, gázadásra elhallgatott. Több szerelő meghallgatta, "kezdődő hajtókarcsapágy hang", "kezdődő porlasztási hiba" "kezdődő kettőstömegű lendkerék hiba" és a "ne foglalkozz vele jóaz" hibamegállapításokat hallottam. 2. flakon elfogyasztása után spontán eltűnt a zörej, majd ismét előjött de csöndesebb formában. Azóta 4. flakont fogyasztom és örömmel jelentem h teljesen eltűnt a kolontyolás. Aki nem hiszi járjon utána... Engem meggyőzött, folyamatosan használni fogom! Gratula a gyártónak.
Antagonisztikusnak látszó ellentétet a következő miatt láthatta!
Olyan speciális végtermék alakul ki a gyártás folyamán, hogy semmilyen ma ismerttel nem azonosítható! Mégis muszáj volt valami legközelebbi tulajdonságokkal kicsit hasonlítót ráírni a BTA lapra!
A klasszikus értelembe vett petróleum, alkohol származék áll valamelyest közel az új molekuláris szerkezethez.
De ezt ön nem tudhatta, ezért elnézést kérek!
Képzelje, több konkurencia ezerrel tapos, de nem sikerül koppintani! Pont ezért! Milliárdos gyártási variációk vannak, míg eljut valaki, ennyi lépcsőn keresztül a végtermékhez!
Ezért gyártatjuk előre 5-6 alapanyag donorokat a világ több messze lévő kontinensein! Ariadné fonalának szellemében! Ezek egyenként is sokrétegű szénhidrogén származékot tartalmaznak, egyedi. magas energia szintű térrácsba felkonfigurálva. Számos molekula képlet nem jelent semmit, ha a pontos térrács elrendezés nem ismert! Teljesen más anyagot kapunk belőle!
Így már érti, miért volt nekem furcsa. Még egyszer elnézést kérek az okfejtésért, de nem volt más közeli, amit odaírjunk a BTA lapra. Köszönöm bejegyzését, így legalább a vásárlóink is tájékozódtak az igazságról!
További kellemes autózást kívánok!
Nem állt szándékomban a receptúrát megfejteni. Csupán kíváncsiságból belenéztem az oldalon található biztonsági adatlapokba és azok tartalmát vettem alapul. A kíváncsiságom innen indult. Köszönöm válaszát!
Gábor
Várjuk a márkatársak nevében is! Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Nekünk, csupán annyi részünk benne, hogy összegyűjtöttük a SPURI-t használó autósok véleményét!
Persze, nem minden körülmény egyforma, de a nagy átlag dominál általában!
Nagyon jó érzés, hogy tudtunk segíteni!
További gondtalan autózást kívánok!
Farkas Kálmán
Köszönöm a felvetését, jó ötlet! Mint törzsvevőnk úgy látom, tudatosan használja a SPURI-t. Egymásra rakodó négyzetes károk keletkeznek legtöbbször!
Összetett fizikai folyamatok zajlanak le az égéstéren kívül is, melyet az ECU irányít, de nem mindegy, hogyan! A benzines technika azért más, mint a dízel, de ezt majd később!
Köszönöm felvetését, és további gondtalan SPURI-zást kívánok!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Legutóbbi hozzászólások