Barion Pixel

Vendégkönyv

A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!

Regisztráció
2192 bejegyzés.
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2015.10.12. 08:02
Kedves Rob!

Persze molos. Csak azért olcsóbb, mert a fejadalék csomag szerényebb benne! Így még mélyebbről kell a minőséget felhozni!

Nem azért olcsóbb sokkal jobban, mint a többi, mert szinte nincs is rajta árrés, mert akkor TERÉZ ANYU fizetné a különbséget! Nem sok árrésből lehet gazdálkodni a kutaknak!
Amit tudnak tenni, olcsóbb, de még limiten belüli szabványos üzemanyagot árulni!

Ehhez pláne kell az adalék!

Köszönöm értékes felvetését!

Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Rob Rob írta ekkor 2015.10.09. 21:45
Kedves Kálmán!
Jól tudom hogy az Auchan kutakon is MOL üzemanyagot árulnak? Lehet jó alap üzemanyag az Auchan-os gázolaj? Vagy inkább ne erőltessük...?
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2015.10.09. 16:36
Kedves Érdeklődő!

A mol prémium gázolaját sem látjuk, vegyelemzések és tesztek folyamán semmivel sem jobbnak motorikusan! A legegyszerűbb idegen, hulladék anyag nélküli dízel a normál mol termék! Az ár miatt itt nem tudnak ugrálni! Közelebb áll a tiszta termék kategóriához. Ritkán találtunk benne a kelleténél több bio alkotót is!
Tehát ez a legnormálisabb üzemanyag!
Zsargon szóval nincs annyi hulladékkal kutymászolva mint a többi!
Ennyit dióhéjban!
Köszönöm kérdését!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
érdeklődő érdeklődő írta ekkor 2015.10.09. 14:04
Egy kérdésem lenne ha a benzinben a mol 95 ös a jó akkor gázolajból mi az amit érdemes mert én is pl a omv t favorizáltam .....
SZAKI kft. SZAKI kft. írta ekkor 2015.10.09. 09:47
Kedves Futár!

Egyszeri tankoláskor használtságtól függően nem hoz rögtön eredményt, mert az adalék energiái a takarításra fordítódik!
Az 1998-as évjáratnál pláne!
De türelem jönni fog az eredmény!
Még az ÖMV ről kellene leszokni, sima mol 95-tre. Hosszútávon könnyebb a gépnek. Lásd írásom a nyugati olajtársaságok prémium, és normál márkáikról. A MOL 95 benzin egyszerű mint a fatengely, nincs benne nem odavaló hulladék!
Az első 125ml SPURI már sokat takarított, ezért is lehet érezni a JG-2 -tőt. Ne hagyja abba, bármelyiket, de folyamatosan használja, hagy tegye a dolgát, hosszú folyamat ez egy ilyen régi gépnél! Szegény még nem látott ilyen fincsi benzint szerintem még soha!
Megérdemli! Meg fogja hálálni! Az biztos!
Továbbra is élvezni fogja a hatását!
Egy veszélye van!
Vigyázat a jót könnyű megszokni!
További biztonságos közlekedést kívánok!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
futár futár írta ekkor 2015.10.09. 06:09
Tisztelt Szaki!

Fiat 600 as 1998 1.1 54 le 160000 km autómba Budapesti futással elhasználtam ezidáig 1 db 125 ml piros flakont és semmi nem történt ami szembetűnő volna. Az alapjárat a szokásos hangon ketyeg, kocsi nem húz.
Tegnap vettem ugyanezt kékben 125 mlt.
Omv 95 benzin 9 literbe 1 egységnyit öntve, a hatás azonnali: ahogy a gázra léptem mintha "racing" autót vezetnék eltűnt a lomhaság, remélem ez nem csak átmeneti állapot.
Motor halhatóan nem "kattog" úgy.Érezhetően jobban húz, talán az indítás is mintha könnyebben menne. Gondolom nem a benzin hatása a tapasztalásom?

Sajnálom,hogy a co értékeket nem mértem előtte, közben és most!
Köszönettel seicentós futár
SZAKI kft. SZAKI kft. írta ekkor 2015.10.08. 20:21
Még valamit!

Még igaza van Bokának is! Valóban alig kis üzemanyagnál hatékonyabb a tank takarítás!
Ezen felül van más fizikai oka is! Csak itt és most hosszú lenne!

Tehát csak türelem!
Makacs kosz is közrejátszhat!

Üdv.: Farkas Kálmán
SZAKI kft. SZAKI kft. írta ekkor 2015.10.08. 19:33
Kedves Gábor!

Szerintem SPURI nélkül sokkal rosszabb lenne folyamatos, egyre nagyobb, és csípős szagú kipufogófüst miatt.

Igen lehet javítani a hatékonyságot! A SPURI JG-2 sport adalékkal. Másfél kétszeres dózissal sokat javul a hatékonyság. A füst emisszió szinte megszűnik.

Sok minden hozzá tartozik egy dízel üzemű jármű működéséhez.
Pld. egy sima kikódolás nem jó a tökéletes égésnek! A torlónyomástól a feltöltésig minden karakterisztikát át kell szerkeszteni, ami nehéz feladat, hisz a gyári értéket kellene produkálni segédszerkezetek nélkül kopott motornál! Meg lehet oldani, de igen profi programozó kell hozzá! Kb egy tucat paramétert kell újra átállítani. a turbó nyomást is feljebb kell venni, ugyanakkor a gázolaj bejuttatási kezdet, vég, intenzitás, intervallum adatok mind összefüggnek egymással! Ugyanakkor a többi érzékelőt is állítani kell! Beszívott levegő adatok, EGR visszatáplálás stb!
Halandó nem is sejti, hogy ez milyen nehéz! Nem csak nyomaték pad, hanem egy csomó más eszköz is kell hozzá!
Ezért marad a SPURI JG-2 Racing változat! Ha gyengébb tuningolót talál magának, aki csak az üzemanyag mennyiségét, és a turbónyomást tudja állítani, annak azt üzenem, a gázolaj mennyiséghez ne nyúljon, de a turbónyomást 0.3tizeddel vegye feljebb. Így vissza lehet állni a normál SPURI-ra!

Még valamit, ha frissen beindítva durvább a szag és a füst, akkor a kompresszióval, vagy a magas nyomással is gond lehet! Ezt is érdemes leméretni! Bár ettől még sokat el lehet autózni!

Remélem így látatlanból tudtam némi segítséget nyújtani!

További balesetmentes autózást kívánok!

Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Boka Boka írta ekkor 2015.10.08. 19:09
Kedves Gábor! Ha nagyon leüríti a tankot, majd beönti a spurit és rátölti az üzemanyagot azonnal jön a hatás. 4 autón próbáltam, dízel, benzines, 6 éves, 17 éves, 22 éves autókon. A reggeli kipufogó bűz a tankolás után 4 km-rel megszűnt. Mivel mindegyik automata, megszűntek az összevissza váltások emelkedőnél. Igaz, többet raktam, mint 1 dl. Igaza van a gyártónak, tényleg függő lesz az ember.
Gábor Gábor írta ekkor 2015.10.08. 12:54
Kedves Kálmán!

Eddig 2 falkont használtam el 10 tankolás alatt a pirosból, de semmi hatását nem tapasztalom a szernek.
Amiben igazán szükségem lenne most rá, az a "K" érték (füst) csökentése, ugyanis hamarosan műszaki vizsgám lesz. Focus 2.0 TDCI 136LE (190e km van benne) autóról lenne szó, amiből ki lett szedve a DPF és ki is lett kódolva. Az igérettel ellentétben az autó már nem tudja az Euro4 értéket (0.51 K érték), kb az Euro3 normát hozza 1.1 értékkel. Van-e arra esély hogy több spuri használattal elérjem a kívánt értéket? Mennyi az a mennyiség, amit hozzáöntve a tankhoz (50L) még nem okoz semmi károsodást.
Köszönöm válaszát!
Üdv: Gábor
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2015.10.06. 21:51
Tisztelt Puntos!

Gyorsan válaszolok!
Igen, a SPURI kitakarítja!

Egyszeri használat egyiknél sem hatásos rögtön!
Arra kérem legyen egy kis türelemmel! SPURI-nál is úgy működik, hogy 4-5tankolás kell hozzá! Pedig a lehető leghatásosabb adalék! A jó üzemanyag az ön problémáját megoldja, mely tartalmaz 1dl SPURI-t. Egy fél literes SPURI kb. elég is 5tankolásra 50liter esetenkénti adalékolással. Ez kb 3000Ft.
Ha megoldotta a feladatot, akkor sem hagyja abba a SPURI használatát, mert fogyasztásba bőven megtérül, plusz a javítási költségekből is sokat megtakarít.
Próbálja ki nyugodtan, garantálom rá fog szokni! Élvezni fogja az autózást a SPURI-val!
A többi érzés legyen meglepetés!
Balesetmentes célba-érést kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Puntos Puntos írta ekkor 2015.10.06. 18:34
Üdv!
Nemrég vásároltam egy 1,2 Fiat Punto szgk-t.Mivel az előző éveket
kizárólag városban használták,valószínű részleges katalizátor dugulása lehet.Többen ajánlottak egy ismert katalizátor tisztító adalékot(márkát szándékosan nem írok)viszont a 10e ft körüli árat kissé túzónak tartom.Kérdésem,hogy erre a problémára hatásos-e a spuri,ha igen melyik és milyen arányban?
Köszönöm. Puntos
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2015.10.02. 06:48
Tisztelt Krizsák!

A szűrőt dízelnél minden második olajcserénél érdemes megtenni! Ha nem volt így, akkor előtte is érdemes cserélni.
Normál állapotban elegendő csak 4-5 tankolás után.
További élvezetes autózást kívánok!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
sanyika1 sanyika1 írta ekkor 2015.10.01. 18:30
Nincs mit:) Én csak felhasználó vagyok. Mann filter,vagy bosch szűrőt használj drága de jó.
krizsak krizsak írta ekkor 2015.10.01. 17:08
Üdv ! Köszönöm a gyors választ ! 🙂
sanyika1 sanyika1 írta ekkor 2015.10.01. 16:13
üdv!krizsak!Szerintem cserélj most meg,majd 4-5 teletank után.Én így csináltam.Mert nem tudni mennyi piszok van rendszerbe.Üdv a klubba:)
krizsak krizsak írta ekkor 2015.10.01. 16:02
Tisztelt Spuri gyártó !
A tegnapi nap folyamán vásároltam egy flakon piros spuri adalékot .Már beletöltöttem a tankba.
Az üzemanyag szűrő nem mostanában volt cserélve ezért a kérdésem a következő : Mikor javasolt cserélni a gázolaj szűrőt,most vagy pedig 3-4 tank után ? (renault scénic 1.9.dci )
Válaszát köszönöm !
Boka Boka írta ekkor 2015.09.25. 20:59
Köszönöm válaszát! Azóta nem csinálta. Ellenben haknizom vele, hogy nem büdös a kipufogó. Rossz hír, hogy a vásárolt 3 nagy Spurit elkunyerálták. Nagyon jó cucc. Most láttam, hogy interneten olcsóbb, mint ahogy vettem. Jövő héten rendelek. Jó egészséget kivánok!
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2015.09.24. 21:59
Kedves Boka!

Nincs semmi probléma, néha a komputer gondolkodik, frissít egyet, sőt néha át is állít! Nem mindig csak a rosszra kell gondolni! Rá kell állni a gépnek a jó üzemanyagra, sőt néha igen sok idő kell a teljes takarításra, valamint a polírozó hatásra!
Szerintem, hetekig, vagy 4-5ezer km-ig egyre jobb lesz az autó. A mindezek végén pedig üzemanyag szűrő cserét javaslok.

Nyugodtan mehet az autóval bárhová, az üzemanyaggal összefüggő oldalon minden rendben lesz!

További élvezetes autózást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
boka boka írta ekkor 2015.09.22. 10:37
Kedves Kálmán! A szagtalan kipufogógáz és vibráció mentesség továbbra is lenyűgöz ( reggel 10 fok volt). Azonban ma üzemmeleg motornál egy zöld lámpánál gázadásra nem pörgött föl a motor. Megijedtem, mert mögöttem sor állt, csak cammogott vész üzemmódban az autó. Talán akkor vált le valami lerakódás? AZtán helyreállt minden. Hétvégén családostól vidékre kell mennem. Megkockáztassam? Maradok tisztelettel
×
Kosaram
A kosár üres.
Töltse meg kosarát
Vásárlás
Ft
A szállítás és az adók újra kiszámításra kerülhetnek a pénztárnál.
Ft