A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Kedves Érdeklődő!
A mol prémium gázolaját sem látjuk, vegyelemzések és tesztek folyamán semmivel sem jobbnak motorikusan! A legegyszerűbb idegen, hulladék anyag nélküli dízel a normál mol termék! Az ár miatt itt nem tudnak ugrálni! Közelebb áll a tiszta termék kategóriához. Ritkán találtunk benne a kelleténél több bio alkotót is!
Tehát ez a legnormálisabb üzemanyag!
Zsargon szóval nincs annyi hulladékkal kutymászolva mint a többi!
Ennyit dióhéjban!
Köszönöm kérdését!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
A mol prémium gázolaját sem látjuk, vegyelemzések és tesztek folyamán semmivel sem jobbnak motorikusan! A legegyszerűbb idegen, hulladék anyag nélküli dízel a normál mol termék! Az ár miatt itt nem tudnak ugrálni! Közelebb áll a tiszta termék kategóriához. Ritkán találtunk benne a kelleténél több bio alkotót is!
Tehát ez a legnormálisabb üzemanyag!
Zsargon szóval nincs annyi hulladékkal kutymászolva mint a többi!
Ennyit dióhéjban!
Köszönöm kérdését!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Egy kérdésem lenne ha a benzinben a mol 95 ös a jó akkor gázolajból mi az amit érdemes mert én is pl a omv t favorizáltam .....
Kedves Futár!
Egyszeri tankoláskor használtságtól függően nem hoz rögtön eredményt, mert az adalék energiái a takarításra fordítódik!
Az 1998-as évjáratnál pláne!
De türelem jönni fog az eredmény!
Még az ÖMV ről kellene leszokni, sima mol 95-tre. Hosszútávon könnyebb a gépnek. Lásd írásom a nyugati olajtársaságok prémium, és normál márkáikról. A MOL 95 benzin egyszerű mint a fatengely, nincs benne nem odavaló hulladék!
Az első 125ml SPURI már sokat takarított, ezért is lehet érezni a JG-2 -tőt. Ne hagyja abba, bármelyiket, de folyamatosan használja, hagy tegye a dolgát, hosszú folyamat ez egy ilyen régi gépnél! Szegény még nem látott ilyen fincsi benzint szerintem még soha!
Megérdemli! Meg fogja hálálni! Az biztos!
Továbbra is élvezni fogja a hatását!
Egy veszélye van!
Vigyázat a jót könnyű megszokni!
További biztonságos közlekedést kívánok!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Egyszeri tankoláskor használtságtól függően nem hoz rögtön eredményt, mert az adalék energiái a takarításra fordítódik!
Az 1998-as évjáratnál pláne!
De türelem jönni fog az eredmény!
Még az ÖMV ről kellene leszokni, sima mol 95-tre. Hosszútávon könnyebb a gépnek. Lásd írásom a nyugati olajtársaságok prémium, és normál márkáikról. A MOL 95 benzin egyszerű mint a fatengely, nincs benne nem odavaló hulladék!
Az első 125ml SPURI már sokat takarított, ezért is lehet érezni a JG-2 -tőt. Ne hagyja abba, bármelyiket, de folyamatosan használja, hagy tegye a dolgát, hosszú folyamat ez egy ilyen régi gépnél! Szegény még nem látott ilyen fincsi benzint szerintem még soha!
Megérdemli! Meg fogja hálálni! Az biztos!
Továbbra is élvezni fogja a hatását!
Egy veszélye van!
Vigyázat a jót könnyű megszokni!
További biztonságos közlekedést kívánok!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Tisztelt Szaki!
Fiat 600 as 1998 1.1 54 le 160000 km autómba Budapesti futással elhasználtam ezidáig 1 db 125 ml piros flakont és semmi nem történt ami szembetűnő volna. Az alapjárat a szokásos hangon ketyeg, kocsi nem húz.
Tegnap vettem ugyanezt kékben 125 mlt.
Omv 95 benzin 9 literbe 1 egységnyit öntve, a hatás azonnali: ahogy a gázra léptem mintha "racing" autót vezetnék eltűnt a lomhaság, remélem ez nem csak átmeneti állapot.
Motor halhatóan nem "kattog" úgy.Érezhetően jobban húz, talán az indítás is mintha könnyebben menne. Gondolom nem a benzin hatása a tapasztalásom?
Sajnálom,hogy a co értékeket nem mértem előtte, közben és most!
Köszönettel seicentós futár
Fiat 600 as 1998 1.1 54 le 160000 km autómba Budapesti futással elhasználtam ezidáig 1 db 125 ml piros flakont és semmi nem történt ami szembetűnő volna. Az alapjárat a szokásos hangon ketyeg, kocsi nem húz.
Tegnap vettem ugyanezt kékben 125 mlt.
Omv 95 benzin 9 literbe 1 egységnyit öntve, a hatás azonnali: ahogy a gázra léptem mintha "racing" autót vezetnék eltűnt a lomhaság, remélem ez nem csak átmeneti állapot.
Motor halhatóan nem "kattog" úgy.Érezhetően jobban húz, talán az indítás is mintha könnyebben menne. Gondolom nem a benzin hatása a tapasztalásom?
Sajnálom,hogy a co értékeket nem mértem előtte, közben és most!
Köszönettel seicentós futár
Még valamit!
Még igaza van Bokának is! Valóban alig kis üzemanyagnál hatékonyabb a tank takarítás!
Ezen felül van más fizikai oka is! Csak itt és most hosszú lenne!
Tehát csak türelem!
Makacs kosz is közrejátszhat!
Üdv.: Farkas Kálmán
Még igaza van Bokának is! Valóban alig kis üzemanyagnál hatékonyabb a tank takarítás!
Ezen felül van más fizikai oka is! Csak itt és most hosszú lenne!
Tehát csak türelem!
Makacs kosz is közrejátszhat!
Üdv.: Farkas Kálmán
Kedves Gábor!
Szerintem SPURI nélkül sokkal rosszabb lenne folyamatos, egyre nagyobb, és csípős szagú kipufogófüst miatt.
Igen lehet javítani a hatékonyságot! A SPURI JG-2 sport adalékkal. Másfél kétszeres dózissal sokat javul a hatékonyság. A füst emisszió szinte megszűnik.
Sok minden hozzá tartozik egy dízel üzemű jármű működéséhez.
Pld. egy sima kikódolás nem jó a tökéletes égésnek! A torlónyomástól a feltöltésig minden karakterisztikát át kell szerkeszteni, ami nehéz feladat, hisz a gyári értéket kellene produkálni segédszerkezetek nélkül kopott motornál! Meg lehet oldani, de igen profi programozó kell hozzá! Kb egy tucat paramétert kell újra átállítani. a turbó nyomást is feljebb kell venni, ugyanakkor a gázolaj bejuttatási kezdet, vég, intenzitás, intervallum adatok mind összefüggnek egymással! Ugyanakkor a többi érzékelőt is állítani kell! Beszívott levegő adatok, EGR visszatáplálás stb!
Halandó nem is sejti, hogy ez milyen nehéz! Nem csak nyomaték pad, hanem egy csomó más eszköz is kell hozzá!
Ezért marad a SPURI JG-2 Racing változat! Ha gyengébb tuningolót talál magának, aki csak az üzemanyag mennyiségét, és a turbónyomást tudja állítani, annak azt üzenem, a gázolaj mennyiséghez ne nyúljon, de a turbónyomást 0.3tizeddel vegye feljebb. Így vissza lehet állni a normál SPURI-ra!
Még valamit, ha frissen beindítva durvább a szag és a füst, akkor a kompresszióval, vagy a magas nyomással is gond lehet! Ezt is érdemes leméretni! Bár ettől még sokat el lehet autózni!
Remélem így látatlanból tudtam némi segítséget nyújtani!
További balesetmentes autózást kívánok!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Szerintem SPURI nélkül sokkal rosszabb lenne folyamatos, egyre nagyobb, és csípős szagú kipufogófüst miatt.
Igen lehet javítani a hatékonyságot! A SPURI JG-2 sport adalékkal. Másfél kétszeres dózissal sokat javul a hatékonyság. A füst emisszió szinte megszűnik.
Sok minden hozzá tartozik egy dízel üzemű jármű működéséhez.
Pld. egy sima kikódolás nem jó a tökéletes égésnek! A torlónyomástól a feltöltésig minden karakterisztikát át kell szerkeszteni, ami nehéz feladat, hisz a gyári értéket kellene produkálni segédszerkezetek nélkül kopott motornál! Meg lehet oldani, de igen profi programozó kell hozzá! Kb egy tucat paramétert kell újra átállítani. a turbó nyomást is feljebb kell venni, ugyanakkor a gázolaj bejuttatási kezdet, vég, intenzitás, intervallum adatok mind összefüggnek egymással! Ugyanakkor a többi érzékelőt is állítani kell! Beszívott levegő adatok, EGR visszatáplálás stb!
Halandó nem is sejti, hogy ez milyen nehéz! Nem csak nyomaték pad, hanem egy csomó más eszköz is kell hozzá!
Ezért marad a SPURI JG-2 Racing változat! Ha gyengébb tuningolót talál magának, aki csak az üzemanyag mennyiségét, és a turbónyomást tudja állítani, annak azt üzenem, a gázolaj mennyiséghez ne nyúljon, de a turbónyomást 0.3tizeddel vegye feljebb. Így vissza lehet állni a normál SPURI-ra!
Még valamit, ha frissen beindítva durvább a szag és a füst, akkor a kompresszióval, vagy a magas nyomással is gond lehet! Ezt is érdemes leméretni! Bár ettől még sokat el lehet autózni!
Remélem így látatlanból tudtam némi segítséget nyújtani!
További balesetmentes autózást kívánok!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Kedves Gábor! Ha nagyon leüríti a tankot, majd beönti a spurit és rátölti az üzemanyagot azonnal jön a hatás. 4 autón próbáltam, dízel, benzines, 6 éves, 17 éves, 22 éves autókon. A reggeli kipufogó bűz a tankolás után 4 km-rel megszűnt. Mivel mindegyik automata, megszűntek az összevissza váltások emelkedőnél. Igaz, többet raktam, mint 1 dl. Igaza van a gyártónak, tényleg függő lesz az ember.
Kedves Kálmán!
Eddig 2 falkont használtam el 10 tankolás alatt a pirosból, de semmi hatását nem tapasztalom a szernek.
Amiben igazán szükségem lenne most rá, az a "K" érték (füst) csökentése, ugyanis hamarosan műszaki vizsgám lesz. Focus 2.0 TDCI 136LE (190e km van benne) autóról lenne szó, amiből ki lett szedve a DPF és ki is lett kódolva. Az igérettel ellentétben az autó már nem tudja az Euro4 értéket (0.51 K érték), kb az Euro3 normát hozza 1.1 értékkel. Van-e arra esély hogy több spuri használattal elérjem a kívánt értéket? Mennyi az a mennyiség, amit hozzáöntve a tankhoz (50L) még nem okoz semmi károsodást.
Köszönöm válaszát!
Üdv: Gábor
Eddig 2 falkont használtam el 10 tankolás alatt a pirosból, de semmi hatását nem tapasztalom a szernek.
Amiben igazán szükségem lenne most rá, az a "K" érték (füst) csökentése, ugyanis hamarosan műszaki vizsgám lesz. Focus 2.0 TDCI 136LE (190e km van benne) autóról lenne szó, amiből ki lett szedve a DPF és ki is lett kódolva. Az igérettel ellentétben az autó már nem tudja az Euro4 értéket (0.51 K érték), kb az Euro3 normát hozza 1.1 értékkel. Van-e arra esély hogy több spuri használattal elérjem a kívánt értéket? Mennyi az a mennyiség, amit hozzáöntve a tankhoz (50L) még nem okoz semmi károsodást.
Köszönöm válaszát!
Üdv: Gábor
Tisztelt Puntos!
Gyorsan válaszolok!
Igen, a SPURI kitakarítja!
Egyszeri használat egyiknél sem hatásos rögtön!
Arra kérem legyen egy kis türelemmel! SPURI-nál is úgy működik, hogy 4-5tankolás kell hozzá! Pedig a lehető leghatásosabb adalék! A jó üzemanyag az ön problémáját megoldja, mely tartalmaz 1dl SPURI-t. Egy fél literes SPURI kb. elég is 5tankolásra 50liter esetenkénti adalékolással. Ez kb 3000Ft.
Ha megoldotta a feladatot, akkor sem hagyja abba a SPURI használatát, mert fogyasztásba bőven megtérül, plusz a javítási költségekből is sokat megtakarít.
Próbálja ki nyugodtan, garantálom rá fog szokni! Élvezni fogja az autózást a SPURI-val!
A többi érzés legyen meglepetés!
Balesetmentes célba-érést kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Gyorsan válaszolok!
Igen, a SPURI kitakarítja!
Egyszeri használat egyiknél sem hatásos rögtön!
Arra kérem legyen egy kis türelemmel! SPURI-nál is úgy működik, hogy 4-5tankolás kell hozzá! Pedig a lehető leghatásosabb adalék! A jó üzemanyag az ön problémáját megoldja, mely tartalmaz 1dl SPURI-t. Egy fél literes SPURI kb. elég is 5tankolásra 50liter esetenkénti adalékolással. Ez kb 3000Ft.
Ha megoldotta a feladatot, akkor sem hagyja abba a SPURI használatát, mert fogyasztásba bőven megtérül, plusz a javítási költségekből is sokat megtakarít.
Próbálja ki nyugodtan, garantálom rá fog szokni! Élvezni fogja az autózást a SPURI-val!
A többi érzés legyen meglepetés!
Balesetmentes célba-érést kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Üdv!
Nemrég vásároltam egy 1,2 Fiat Punto szgk-t.Mivel az előző éveket
kizárólag városban használták,valószínű részleges katalizátor dugulása lehet.Többen ajánlottak egy ismert katalizátor tisztító adalékot(márkát szándékosan nem írok)viszont a 10e ft körüli árat kissé túzónak tartom.Kérdésem,hogy erre a problémára hatásos-e a spuri,ha igen melyik és milyen arányban?
Köszönöm. Puntos
Nemrég vásároltam egy 1,2 Fiat Punto szgk-t.Mivel az előző éveket
kizárólag városban használták,valószínű részleges katalizátor dugulása lehet.Többen ajánlottak egy ismert katalizátor tisztító adalékot(márkát szándékosan nem írok)viszont a 10e ft körüli árat kissé túzónak tartom.Kérdésem,hogy erre a problémára hatásos-e a spuri,ha igen melyik és milyen arányban?
Köszönöm. Puntos
Tisztelt Krizsák!
A szűrőt dízelnél minden második olajcserénél érdemes megtenni! Ha nem volt így, akkor előtte is érdemes cserélni.
Normál állapotban elegendő csak 4-5 tankolás után.
További élvezetes autózást kívánok!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
A szűrőt dízelnél minden második olajcserénél érdemes megtenni! Ha nem volt így, akkor előtte is érdemes cserélni.
Normál állapotban elegendő csak 4-5 tankolás után.
További élvezetes autózást kívánok!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Nincs mit:) Én csak felhasználó vagyok. Mann filter,vagy bosch szűrőt használj drága de jó.
Üdv ! Köszönöm a gyors választ ! 🙂
üdv!krizsak!Szerintem cserélj most meg,majd 4-5 teletank után.Én így csináltam.Mert nem tudni mennyi piszok van rendszerbe.Üdv a klubba:)
Tisztelt Spuri gyártó !
A tegnapi nap folyamán vásároltam egy flakon piros spuri adalékot .Már beletöltöttem a tankba.
Az üzemanyag szűrő nem mostanában volt cserélve ezért a kérdésem a következő : Mikor javasolt cserélni a gázolaj szűrőt,most vagy pedig 3-4 tank után ? (renault scénic 1.9.dci )
Válaszát köszönöm !
A tegnapi nap folyamán vásároltam egy flakon piros spuri adalékot .Már beletöltöttem a tankba.
Az üzemanyag szűrő nem mostanában volt cserélve ezért a kérdésem a következő : Mikor javasolt cserélni a gázolaj szűrőt,most vagy pedig 3-4 tank után ? (renault scénic 1.9.dci )
Válaszát köszönöm !
Köszönöm válaszát! Azóta nem csinálta. Ellenben haknizom vele, hogy nem büdös a kipufogó. Rossz hír, hogy a vásárolt 3 nagy Spurit elkunyerálták. Nagyon jó cucc. Most láttam, hogy interneten olcsóbb, mint ahogy vettem. Jövő héten rendelek. Jó egészséget kivánok!
Kedves Boka!
Nincs semmi probléma, néha a komputer gondolkodik, frissít egyet, sőt néha át is állít! Nem mindig csak a rosszra kell gondolni! Rá kell állni a gépnek a jó üzemanyagra, sőt néha igen sok idő kell a teljes takarításra, valamint a polírozó hatásra!
Szerintem, hetekig, vagy 4-5ezer km-ig egyre jobb lesz az autó. A mindezek végén pedig üzemanyag szűrő cserét javaslok.
Nyugodtan mehet az autóval bárhová, az üzemanyaggal összefüggő oldalon minden rendben lesz!
További élvezetes autózást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Nincs semmi probléma, néha a komputer gondolkodik, frissít egyet, sőt néha át is állít! Nem mindig csak a rosszra kell gondolni! Rá kell állni a gépnek a jó üzemanyagra, sőt néha igen sok idő kell a teljes takarításra, valamint a polírozó hatásra!
Szerintem, hetekig, vagy 4-5ezer km-ig egyre jobb lesz az autó. A mindezek végén pedig üzemanyag szűrő cserét javaslok.
Nyugodtan mehet az autóval bárhová, az üzemanyaggal összefüggő oldalon minden rendben lesz!
További élvezetes autózást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Kedves Kálmán! A szagtalan kipufogógáz és vibráció mentesség továbbra is lenyűgöz ( reggel 10 fok volt). Azonban ma üzemmeleg motornál egy zöld lámpánál gázadásra nem pörgött föl a motor. Megijedtem, mert mögöttem sor állt, csak cammogott vész üzemmódban az autó. Talán akkor vált le valami lerakódás? AZtán helyreállt minden. Hétvégén családostól vidékre kell mennem. Megkockáztassam? Maradok tisztelettel
Kedves Boka!
Így működik ez a SPURI, csak nem hiszik el!
Az utóbbi 40 évben az egész autós társadalom be lett csapva! Most már érti, miért nem vagyunk kívánatosak az államnak, még úgy sem, hogy több száz munkahelyet teremtünk, és havi több tízmilliót fizetünk be az államnak!
Gondolja el, mi lenne, ha mindenki használná?
Hú az ország környezetvédelme is több ezer tonna káros anyagtól megkönnyülne! De ez nem kell nekik! Mert ugye nem mindegy mennyi széndioxiddal kevesebbet termelnének az autók, a kisebb fogyasztás miatt! A többi rákkeltő anyagról nem is beszélve!
Nehéz ez a mi pályánk! Minket jóformán a Önök általi sikerélmény, és a nemzeti öntudat ösztönöz! Lám a magyarok olyat tudnak, amit senki más a világon!
Örültem a bejegyzésének, köszönöm a kollégáim nevében is! Kérem mondja el olyan ismerőseinek, akik akik alkalmasak erre!
További élvezetes, biztonságos autózást kívánok!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Így működik ez a SPURI, csak nem hiszik el!
Az utóbbi 40 évben az egész autós társadalom be lett csapva! Most már érti, miért nem vagyunk kívánatosak az államnak, még úgy sem, hogy több száz munkahelyet teremtünk, és havi több tízmilliót fizetünk be az államnak!
Gondolja el, mi lenne, ha mindenki használná?
Hú az ország környezetvédelme is több ezer tonna káros anyagtól megkönnyülne! De ez nem kell nekik! Mert ugye nem mindegy mennyi széndioxiddal kevesebbet termelnének az autók, a kisebb fogyasztás miatt! A többi rákkeltő anyagról nem is beszélve!
Nehéz ez a mi pályánk! Minket jóformán a Önök általi sikerélmény, és a nemzeti öntudat ösztönöz! Lám a magyarok olyat tudnak, amit senki más a világon!
Örültem a bejegyzésének, köszönöm a kollégáim nevében is! Kérem mondja el olyan ismerőseinek, akik akik alkalmasak erre!
További élvezetes, biztonságos autózást kívánok!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Tisztelt gyártó! Múlt héten vettem először piros Spurit. 2007-es Diesel Land Cruiserbe töltöttem, majd rátankoltam. Tapasztalatom: màr hazafelè a brutàl emelkedőn finoman ment fel, addig az automata váltó nem volt valami komfortos. A reggeli hideg indításnál elmaradt az idegesítő Zetor hang. Ami a csoda, hogy hidegindításnál nem volt büdös a kipufogógáz, ami előtte mindig kályha szagú volt. A tankolástól másnapig csak 8 km telt el. Azóta mentem vele 600 km-t. Nagyon jó élmény volt az autópálya. Rájöttem, hogy legjobb nem beszélni a forgalmazókkal. Vagy nem használják vagy nem azt figyelik, mi változik a használat után. Volt, aki azt mondta, hogy nem hisz benne, volt aki azt, hogy tankolás után kell beletölteni. Köszönöm a lehetőséget. Üdv.
Legutóbbi hozzászólások