A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Tisztelt Szűcs Zsolt!
Hideg, magyarul nem üzemi hőn lévő motorból azért nem ildomos kitaposni a lelket, mert a méretezési alapok a 90 fok körüli motorra van passzítva!
Égési környezet, üzemi viszonyok nem hidegre vannak méretezve!
Henger kopás, gyűrűkopás, koromképződés, kipufogó elhasználódás, érzékelők túlterhelődése, Motorolaj égéstérbe felkerülése beégéssel! Porlasztó problémák, turbó felesleges megterhelése, Főtengely egyenetlen terhelése, elégtelen henger öblítés, hőtágulások eltérő kúszási tényezője, stb.
A gyárak mindent megtesznek, hogy ne jelentsen problémát a hideg üzemmód! De még nem értük el az optimális szintet!
Egy szóval hamarabb tönkremegy, viheti szerelőhöz! Több apró egymást generáló probléma miatt!
Erről lehetne egy vaskos könyvet is írni egyszer!
Köszönöm értékes kérdését, hisz ezen is sokat tud segíteni a SPURI!
További lendületes autózást kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Hideg, magyarul nem üzemi hőn lévő motorból azért nem ildomos kitaposni a lelket, mert a méretezési alapok a 90 fok körüli motorra van passzítva!
Égési környezet, üzemi viszonyok nem hidegre vannak méretezve!
Henger kopás, gyűrűkopás, koromképződés, kipufogó elhasználódás, érzékelők túlterhelődése, Motorolaj égéstérbe felkerülése beégéssel! Porlasztó problémák, turbó felesleges megterhelése, Főtengely egyenetlen terhelése, elégtelen henger öblítés, hőtágulások eltérő kúszási tényezője, stb.
A gyárak mindent megtesznek, hogy ne jelentsen problémát a hideg üzemmód! De még nem értük el az optimális szintet!
Egy szóval hamarabb tönkremegy, viheti szerelőhöz! Több apró egymást generáló probléma miatt!
Erről lehetne egy vaskos könyvet is írni egyszer!
Köszönöm értékes kérdését, hisz ezen is sokat tud segíteni a SPURI!
További lendületes autózást kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Kedves Spuri Csapata !
A véleményeteket kérem !
Ősszel vettem egy Honda Civic 1.3 IMA autót. Óra szerint 190000 km. Azt vettem észre, hogy minimálisan de fogy a hűtőfolyadékom. Szerelő, szerviz - á dehogy hengerfejes, egy Honda ? Használjam aztán majd meglátjuk. 12000 km mentem, folyamatosan hozta a gyújtás, katalizátor, lamdaszonda hibákat. majd megelégeltem és egy szerelő barátommal szétszedtük, hát mégis hengerfejes volt a Honda.
Hengerfej síkolás gyári hengerfej és szívósor tömítés, összeraktuk azóta az autó jól működik. Tegnap hozott egy katalizátor hibát. Javasolták mivel a hűtőfolyadék 12000 km alatt a kipufogón távozott, tegyek bele kék színű spurit és a kontroll lamdaszondát takarítsam meg. a spurit megrendeltem, holnap érkezik. Mielőtt kicserélem a katalizátort vagy a szenzorokat teszek egy próbát a spurival, no meg egy hétvégi családi programmal 500 km autózással egybekötve.
Később visszajelzek az eredményről.
Ha van jó tanács az szívesen várom. Üdv.: Attila
A véleményeteket kérem !
Ősszel vettem egy Honda Civic 1.3 IMA autót. Óra szerint 190000 km. Azt vettem észre, hogy minimálisan de fogy a hűtőfolyadékom. Szerelő, szerviz - á dehogy hengerfejes, egy Honda ? Használjam aztán majd meglátjuk. 12000 km mentem, folyamatosan hozta a gyújtás, katalizátor, lamdaszonda hibákat. majd megelégeltem és egy szerelő barátommal szétszedtük, hát mégis hengerfejes volt a Honda.
Hengerfej síkolás gyári hengerfej és szívósor tömítés, összeraktuk azóta az autó jól működik. Tegnap hozott egy katalizátor hibát. Javasolták mivel a hűtőfolyadék 12000 km alatt a kipufogón távozott, tegyek bele kék színű spurit és a kontroll lamdaszondát takarítsam meg. a spurit megrendeltem, holnap érkezik. Mielőtt kicserélem a katalizátort vagy a szenzorokat teszek egy próbát a spurival, no meg egy hétvégi családi programmal 500 km autózással egybekötve.
Később visszajelzek az eredményről.
Ha van jó tanács az szívesen várom. Üdv.: Attila
Tuti a SPURI!
Bocsánat, hogy megint írok. De most volt alkalmam egy összehasonlító "tesztre". Vagyis kipróbáltam egy másik üzemanyag adalékot. 2 éve használom a Spurit egy nagynyomású dízel autóba. (Ford 1,6 Tdci.) Eddig még nem tettem bele más adalékot. És bizony kezdtem kételkedni, hogy vajon tényleg olyan jó-e a spuri? Mivel minden tankolásnál használtam így nem tudhattam vajon milyen lenne nélküle. Nemrég kaptam kipróbálásra egy másik adalékot. És eljött az alkalom az összehasonlításra. Ami azt illeti nem volt rossz a másik adalék. Minden kis rezdülését figyeltem az autónak. Egy tanknyit kiautóztam(ez több mint 1000km). majd jött újra a SPURI. Nem tudom eléggé érzékeltetni a hatást de egyértelműen érezhető volt! Elsősorban a nyomatékban és a fogyasztásban. -0,3l/100km a SPURI-val városi üzemben. Igazából a másik adalék is tette a dolgát. De azt az energia többletet amit a SPURI ad nem tudta produkálni. Azt hiszem maradok a SPURI-nál! -))
Bocsánat, hogy megint írok. De most volt alkalmam egy összehasonlító "tesztre". Vagyis kipróbáltam egy másik üzemanyag adalékot. 2 éve használom a Spurit egy nagynyomású dízel autóba. (Ford 1,6 Tdci.) Eddig még nem tettem bele más adalékot. És bizony kezdtem kételkedni, hogy vajon tényleg olyan jó-e a spuri? Mivel minden tankolásnál használtam így nem tudhattam vajon milyen lenne nélküle. Nemrég kaptam kipróbálásra egy másik adalékot. És eljött az alkalom az összehasonlításra. Ami azt illeti nem volt rossz a másik adalék. Minden kis rezdülését figyeltem az autónak. Egy tanknyit kiautóztam(ez több mint 1000km). majd jött újra a SPURI. Nem tudom eléggé érzékeltetni a hatást de egyértelműen érezhető volt! Elsősorban a nyomatékban és a fogyasztásban. -0,3l/100km a SPURI-val városi üzemben. Igazából a másik adalék is tette a dolgát. De azt az energia többletet amit a SPURI ad nem tudta produkálni. Azt hiszem maradok a SPURI-nál! -))
Tisztelt Farkas Kálmán Úr!
Van nekem egy Ford mondeo 2.0 tdci személygépkocsim(MK4).Olvastam a Kezdőlapon"Miért nem indul az autó?cikkben,hogy 1500-1800 fordulat felett nem szabad pörgetni az autót míg nem éri el az üzemi hőfokot.Sajnos nálam néha előfordul,hogy 2000-is felmegy a mutató.Indulás után 2-3 km-ig még figyelek rá,de utána a forgalom miatt néha elfelejtkezek rolla.A nagy nyomaték is közbejátszik benne,ki lövök stb.A váltások miatt is nagyon leesik a fordulat amit a kettős tömegű lendítőkeréknek sem tetszik remeg is rendesen.A kérdésem az lenne,hogy milyen problémák adódhatnak ebből.Válaszát is előre köszönöm.
Üdvözletem!Szűcs Zsolt.
Van nekem egy Ford mondeo 2.0 tdci személygépkocsim(MK4).Olvastam a Kezdőlapon"Miért nem indul az autó?cikkben,hogy 1500-1800 fordulat felett nem szabad pörgetni az autót míg nem éri el az üzemi hőfokot.Sajnos nálam néha előfordul,hogy 2000-is felmegy a mutató.Indulás után 2-3 km-ig még figyelek rá,de utána a forgalom miatt néha elfelejtkezek rolla.A nagy nyomaték is közbejátszik benne,ki lövök stb.A váltások miatt is nagyon leesik a fordulat amit a kettős tömegű lendítőkeréknek sem tetszik remeg is rendesen.A kérdésem az lenne,hogy milyen problémák adódhatnak ebből.Válaszát is előre köszönöm.
Üdvözletem!Szűcs Zsolt.
Kedves Gábor!
Kétütemű gépek, főleg a trabantok, manapság ritkaság számba mennek! Nekem, személyesen több Wartburg 353 volt! Az első generációs SPURI-val tesztelt kétütemű járművek voltak 1989-1993 évek között. Nagyon jó eredményeket értünk el! A kopáscsökkentő alkotók itt vizsgáztak először!
Brutálisan lecsökkentett 2T olaj mellett rögtön megmutatta a jó donor anyag a kiválóságát!
Füst mentesebb lett jóval a gép!
Pedig akkor még nem volt 7% etanol a benzinbe!
Manapság a kétütemű technika legnagyobb ellensége a rossz benzin!
Ezért kell a SPURI!
Minden fűnyíróba, láncfűrészbe, robogóba, stb.
Köszönöm írását, és jó tudni, hogy üzemel még Trabant az országba!
További élvezetes csapatást kívánok! Kilinccsel előre!
Üdvözletem! Farkas Kálmán
Kétütemű gépek, főleg a trabantok, manapság ritkaság számba mennek! Nekem, személyesen több Wartburg 353 volt! Az első generációs SPURI-val tesztelt kétütemű járművek voltak 1989-1993 évek között. Nagyon jó eredményeket értünk el! A kopáscsökkentő alkotók itt vizsgáztak először!
Brutálisan lecsökkentett 2T olaj mellett rögtön megmutatta a jó donor anyag a kiválóságát!
Füst mentesebb lett jóval a gép!
Pedig akkor még nem volt 7% etanol a benzinbe!
Manapság a kétütemű technika legnagyobb ellensége a rossz benzin!
Ezért kell a SPURI!
Minden fűnyíróba, láncfűrészbe, robogóba, stb.
Köszönöm írását, és jó tudni, hogy üzemel még Trabant az országba!
További élvezetes csapatást kívánok! Kilinccsel előre!
Üdvözletem! Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas úr!
A spuri adalékot 2004-ben kezdtem el használni 2T Trabantjaimban ólompótló helyett. Teszteltem utcai és verseny körülmények között is. Azóta is folyamatosan használom járműveimben.
Jól megfigyelhető hosszútávú használat után, a fogyasztás csökkenés, és a dinamizmus növekedése.
A spuri adalékot 2004-ben kezdtem el használni 2T Trabantjaimban ólompótló helyett. Teszteltem utcai és verseny körülmények között is. Azóta is folyamatosan használom járműveimben.
Jól megfigyelhető hosszútávú használat után, a fogyasztás csökkenés, és a dinamizmus növekedése.
Tisztelt Barnabás!
Örülök, hogy ajánlották Önnek a jóakarói a SPURI-t. Nem is tudja milyen előnyhöz fogja juttatni a barátja! Legyen hálás neki!
Kezdjük az autó fajtájánál. A jó üzemanyag minden motornak jó, mint a finom étel! Tehát nincs kikötés, bármilyen belső égésű motorba jó a SPURI!
Előzőekből eredően, hogy keveset költsön javításra minden tankolásnál használja a SPURI-t.
Pláne, mert nem kerül semmibe, ha kiszámolja! Sőt olcsóbban utazik! Bizonyíték rá, hogyha érez erő különbséget a járműnél, akkor az bőven tíz százalék fölötti energia többletet jelent. A SPURI ára pedig csak 3%-ba kerül! Innen a nyereség!
A prémium üzemanyagot nem javasoljuk, mint ahogy Ön sem érzett semmi előnyt, úgy az országba több százezer autóssal pont egyezik a véleménye!
Írtam egy cikket is a prémium üzemanyagokról, melyet a főoldalról jóval lejjebb görgetve ér el! Kérem olvassa el, mert úgy. látom Önt érdeklik az ilyen technikai dolgok!
Mol 95-ös ez még nincs pancsolva olyan sok más oda nem való folyadékkal!
Az EVO NEO sem jelent semmit, de ha érzett 1% javulást ezen a drága pénzen, akkor a SPURI-val annál inkább jön a "HŰŰŰŰ" érzés!
Próbálja ki hallgasson a barátjára, mert tuti, neki nincs falába, érzi a különbséget!
Egyéb iránt egyre több a benzines turbó motor, melynél igazán jól illeszkedik a SPURI adalék, különösen a tartósság fenntartása érdekében! OK-okozati kifejtés lesz, mely pont ide illeszkedik az Ön autójához!
Addig is Próbálja ki, és írja meg a tapasztalatot bátran, bármit is érez, vagy nem érez, akkor is segítünk! Hátha technikai problémája van a gépnek!
További jó utat kívánok a kis Tsi-vel!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
.
Örülök, hogy ajánlották Önnek a jóakarói a SPURI-t. Nem is tudja milyen előnyhöz fogja juttatni a barátja! Legyen hálás neki!
Kezdjük az autó fajtájánál. A jó üzemanyag minden motornak jó, mint a finom étel! Tehát nincs kikötés, bármilyen belső égésű motorba jó a SPURI!
Előzőekből eredően, hogy keveset költsön javításra minden tankolásnál használja a SPURI-t.
Pláne, mert nem kerül semmibe, ha kiszámolja! Sőt olcsóbban utazik! Bizonyíték rá, hogyha érez erő különbséget a járműnél, akkor az bőven tíz százalék fölötti energia többletet jelent. A SPURI ára pedig csak 3%-ba kerül! Innen a nyereség!
A prémium üzemanyagot nem javasoljuk, mint ahogy Ön sem érzett semmi előnyt, úgy az országba több százezer autóssal pont egyezik a véleménye!
Írtam egy cikket is a prémium üzemanyagokról, melyet a főoldalról jóval lejjebb görgetve ér el! Kérem olvassa el, mert úgy. látom Önt érdeklik az ilyen technikai dolgok!
Mol 95-ös ez még nincs pancsolva olyan sok más oda nem való folyadékkal!
Az EVO NEO sem jelent semmit, de ha érzett 1% javulást ezen a drága pénzen, akkor a SPURI-val annál inkább jön a "HŰŰŰŰ" érzés!
Próbálja ki hallgasson a barátjára, mert tuti, neki nincs falába, érzi a különbséget!
Egyéb iránt egyre több a benzines turbó motor, melynél igazán jól illeszkedik a SPURI adalék, különösen a tartósság fenntartása érdekében! OK-okozati kifejtés lesz, mely pont ide illeszkedik az Ön autójához!
Addig is Próbálja ki, és írja meg a tapasztalatot bátran, bármit is érez, vagy nem érez, akkor is segítünk! Hátha technikai problémája van a gépnek!
További jó utat kívánok a kis Tsi-vel!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
.
Üdvözlet!
Egy 2011es évjáratú 1.2 tsi 110 000kmt futott skoda octavia tulajdonosa vagyok. Egyik barátomtól kaptam kipróbálásra normál piros spurit.
Kérdésem lenne hogy ajánlott-e ehhez a motorhoz a rendszeres használata?
A másik pedig hogy milyen üzemanyagot használjak?
A shell 95ös és a v power 100 között semmit nem tapasztaltam, most váltottam mol kútra sokkal jobbak a tapasztalataim.Jelenleg evo neo benzint tankolok, érdemes vagy inkább sima 95ös?
Tisztelettel: István Barnabás
Egy 2011es évjáratú 1.2 tsi 110 000kmt futott skoda octavia tulajdonosa vagyok. Egyik barátomtól kaptam kipróbálásra normál piros spurit.
Kérdésem lenne hogy ajánlott-e ehhez a motorhoz a rendszeres használata?
A másik pedig hogy milyen üzemanyagot használjak?
A shell 95ös és a v power 100 között semmit nem tapasztaltam, most váltottam mol kútra sokkal jobbak a tapasztalataim.Jelenleg evo neo benzint tankolok, érdemes vagy inkább sima 95ös?
Tisztelettel: István Barnabás
Tisztelt Róbert!
A SPURI-val kapcsolatos elégedettségét köszönettel olvastuk kollégáimmal! Azt hiszem a hatékonyság az igazi vonzereje adalékunknak. Pontos számítással, méréssel tökélesen kimutatható, hogy a SPURI a beinvesztált 3000Ft-ot legalább 8000ft megtakarít. A javítási költségekről nem is beszélve!
Ám van egy érdekes momentum! Meg lehet szokni a nyomatékos motort is a mindennapokban! Nem tűnik különbség, csak, ha nem használják, majd újra igen! Akkor ismét jön a "HŰŰŰ" érzés!
Visszatérve az új autójához, nem leveleztünk még ilyen típus gazdájával! Azonban ha ennyi km után még nem látott SPURI-t a gép, akkor bizony hatalmas takarítást tud végezni, hosszú időn keresztül, ami legalább 5 tankolásig folytatódik. Sport kocsiknál még a tíz tankolásig is tapasztalnak javulást! Mindig egy kicsit jobb lesz a gép! EZt a gépet bizony szét lehet hajtani elég hamar!
Valóban lételeme a jó olaj, de ezt nem jelenti,hogy ne feleljen meg meleg oldalon a gép szerinti vékonyabb olaj! Túlzásként egy hasonlattal szoktak élni, a tribológus mérnökünk! Azt mondja ilyenklor, hogy talán próbálkozzunk legvégső esetben kemény olaj helyett a friss betonnal!
Csak vicc volt!
Nos ezen gép a melegedésre érzékeny, pláne, ha egy kicsit kopottabb, megerőltetebb, ami az olajfogyasztáson is látszik!
Megoldás:
Gép szerinti olaj, de magasabb teljesítmény fokozatú. Nem egyezik, a hőtűrő képesség, penetrációs jellemzőivel! Tehát API, ACEA magasabb komfort!
Az elmelegedésben pedig sokat segít a SPURI hűtőgél komponense, a kopáscsökkentő, és más szekvenciális égés szabályzó!
Még valami! Magyarországon nincs jó minőségű benzin! Különösen a prémium drága benzinek nagyon rosszak és veszélyesek. Erről írtam is egy cikket, melyet a főoldalról ér el, kissé lejjebb görgetve! Az oktánszámon kívül minden haszontalan löttyöt belekavarnak, ami száraz, energia szegény, rákkeltő, stb! Az ilyen gép kis sűrítési arányához és a kopogásérzékelés miatt nem is kell 95-ös normálnál több oktánszám! Ez is legtermészetesebb a LUKoil, vagy a Mol-nál a legjobb!
A többi mind szemfényvesztés, analíziseink alapján!
És nem is állnak annyi rétegből mint amennyiből kellene a benzinnek! Erről is több cikkben írtunk kollégáikkal!
Tehát rajt hagy takarítson a SPURI, pld 1.5 dl 40-50literbe a JG-2-ből. Ezt rögtön érezni fogja! Ha nem, higgye el akkor is hatékony! Végzi a dolgát a SPURI becsülettel! Csak türelem kell hozzá! Később térjen vissza a normál piros SPURI-ra! Meghálálja tartósságban ez az izmos az autó mindenképp!
Kérem néhány tankolással később is írja meg márkatársainak észrevételeit!
További élvezetes, dinamikus vezetést kívánok!
Tisztelettel!
SPURI-s Csapat Főnök! F.K.
A SPURI-val kapcsolatos elégedettségét köszönettel olvastuk kollégáimmal! Azt hiszem a hatékonyság az igazi vonzereje adalékunknak. Pontos számítással, méréssel tökélesen kimutatható, hogy a SPURI a beinvesztált 3000Ft-ot legalább 8000ft megtakarít. A javítási költségekről nem is beszélve!
Ám van egy érdekes momentum! Meg lehet szokni a nyomatékos motort is a mindennapokban! Nem tűnik különbség, csak, ha nem használják, majd újra igen! Akkor ismét jön a "HŰŰŰ" érzés!
Visszatérve az új autójához, nem leveleztünk még ilyen típus gazdájával! Azonban ha ennyi km után még nem látott SPURI-t a gép, akkor bizony hatalmas takarítást tud végezni, hosszú időn keresztül, ami legalább 5 tankolásig folytatódik. Sport kocsiknál még a tíz tankolásig is tapasztalnak javulást! Mindig egy kicsit jobb lesz a gép! EZt a gépet bizony szét lehet hajtani elég hamar!
Valóban lételeme a jó olaj, de ezt nem jelenti,hogy ne feleljen meg meleg oldalon a gép szerinti vékonyabb olaj! Túlzásként egy hasonlattal szoktak élni, a tribológus mérnökünk! Azt mondja ilyenklor, hogy talán próbálkozzunk legvégső esetben kemény olaj helyett a friss betonnal!
Csak vicc volt!
Nos ezen gép a melegedésre érzékeny, pláne, ha egy kicsit kopottabb, megerőltetebb, ami az olajfogyasztáson is látszik!
Megoldás:
Gép szerinti olaj, de magasabb teljesítmény fokozatú. Nem egyezik, a hőtűrő képesség, penetrációs jellemzőivel! Tehát API, ACEA magasabb komfort!
Az elmelegedésben pedig sokat segít a SPURI hűtőgél komponense, a kopáscsökkentő, és más szekvenciális égés szabályzó!
Még valami! Magyarországon nincs jó minőségű benzin! Különösen a prémium drága benzinek nagyon rosszak és veszélyesek. Erről írtam is egy cikket, melyet a főoldalról ér el, kissé lejjebb görgetve! Az oktánszámon kívül minden haszontalan löttyöt belekavarnak, ami száraz, energia szegény, rákkeltő, stb! Az ilyen gép kis sűrítési arányához és a kopogásérzékelés miatt nem is kell 95-ös normálnál több oktánszám! Ez is legtermészetesebb a LUKoil, vagy a Mol-nál a legjobb!
A többi mind szemfényvesztés, analíziseink alapján!
És nem is állnak annyi rétegből mint amennyiből kellene a benzinnek! Erről is több cikkben írtunk kollégáikkal!
Tehát rajt hagy takarítson a SPURI, pld 1.5 dl 40-50literbe a JG-2-ből. Ezt rögtön érezni fogja! Ha nem, higgye el akkor is hatékony! Végzi a dolgát a SPURI becsülettel! Csak türelem kell hozzá! Később térjen vissza a normál piros SPURI-ra! Meghálálja tartósságban ez az izmos az autó mindenképp!
Kérem néhány tankolással később is írja meg márkatársainak észrevételeit!
További élvezetes, dinamikus vezetést kívánok!
Tisztelettel!
SPURI-s Csapat Főnök! F.K.
Üdv!
Érdeklődnék, hogy Ford Focus ST-vel volt-e már tapasztalat. A Volvo eyik remek alkotása, a 2521ccm-es 5hengerese duruzsol benne. Maximálisan megkímélt,óvott, nem széthajtott állapotú, és a gyárinál minőségibb légszűrő és intercooler segíti a munkáját, kizárólag jó minőségű benzinnel itatva. Viszont 165 ezer km-en már túl van, és 2/3-ad részt Budapesten tekergett. Így elgondolkodtam a kék SPURI kúra szerű adagolásán, hátha lenne mit kitakarítania, orvosolnia. Az olajat elkezdte csipegetni, a szerelőm nem lát problémát, leginkább a sok városi motorfék lehet a ludas. illetve a w30 helyett w40 használata úgy tűnik megoldja ezt a problémát.
Korábban 1.8benzines Focusomban próbáltam a szert, elégedett voltam vele, de nem volt akkora változás hogy megérje vele minden tankolásnál bajlódni. Itt viszont most szeretnék minden jót megadni a motornak, rendszernek.
Érdeklődnék, hogy Ford Focus ST-vel volt-e már tapasztalat. A Volvo eyik remek alkotása, a 2521ccm-es 5hengerese duruzsol benne. Maximálisan megkímélt,óvott, nem széthajtott állapotú, és a gyárinál minőségibb légszűrő és intercooler segíti a munkáját, kizárólag jó minőségű benzinnel itatva. Viszont 165 ezer km-en már túl van, és 2/3-ad részt Budapesten tekergett. Így elgondolkodtam a kék SPURI kúra szerű adagolásán, hátha lenne mit kitakarítania, orvosolnia. Az olajat elkezdte csipegetni, a szerelőm nem lát problémát, leginkább a sok városi motorfék lehet a ludas. illetve a w30 helyett w40 használata úgy tűnik megoldja ezt a problémát.
Korábban 1.8benzines Focusomban próbáltam a szert, elégedett voltam vele, de nem volt akkora változás hogy megérje vele minden tankolásnál bajlódni. Itt viszont most szeretnék minden jót megadni a motornak, rendszernek.
Még valamit Csabának!
Ez azért ne feledjük Daewoo valójában, és ha a 79kW-os 1.6 16V motor van benne, ott némi konstrukciós problémák is voltak! A 2.0 már kibírósabb!
Itt egy benzintankkal csak keveset lehet autózni, így 8-10tankolásig javul folyamatosan a gép! Ja, ne feledjük normál 95-öst tankoljon és nagy forgalmú MOL kúton!
Ez is sokat segíthet!
A felhasznált olaj gépkönyv szerinti-e? Ezt is nézze meg!
Üdv! Kálmán
Ez azért ne feledjük Daewoo valójában, és ha a 79kW-os 1.6 16V motor van benne, ott némi konstrukciós problémák is voltak! A 2.0 már kibírósabb!
Itt egy benzintankkal csak keveset lehet autózni, így 8-10tankolásig javul folyamatosan a gép! Ja, ne feledjük normál 95-öst tankoljon és nagy forgalmú MOL kúton!
Ez is sokat segíthet!
A felhasznált olaj gépkönyv szerinti-e? Ezt is nézze meg!
Üdv! Kálmán
Tisztelt Sípos Csaba!
Megnyugtatom semmi probléma nincs!
Egyrészt a hidrotőke csattogása, az olajfogyasztás nem domináns az üzemanyagot illetően! A forgattyús házban a történéseket a SPURI nem befolyásolja! Épp most történt valami ott! Egy profi szerelőnek mutassa meg!
A megtett út kissé kevés az eredményhez! A 4-5 tankolás kb dízelnél olyan 4-5 ezer km-t jelent.
Ez viszont visszaszámolva azt jelenti, hogy az első ezer km-en borzalmas sár jöhet ki a kipufogón, ami nem odavaló!
Kérem legyen türelmes! A SPURI egy fizikai folyamattal, mégpedig a kiváló minőségű üzemanyaggal óvatosan oldja meg a motor szennyeződési problémáját! Főleg megelőzésre született, de jó baj esetén is! Csak türelem, mert nem csodaszer, hanem egy fizikán alapuló, üzemanyag jobbító adalék!
Semmi kárt nem fog okozni az égéstérbe a SPURI, ez tény!
Ahhoz tudnám hasonlítani, hogy a finom étel minden ember szereti, és jót tesz is neki! A lábtörése attól még másnapra nem múlik el! Bár a csont összeforrásában besegít!
Valami ilyesmi az arány!
Tehát garantálom a sok ezer példa nyomán, hogy egyre jobb lesz a gép, csak kissé hosszabb megtett út után! Később pedig visszaállhat a normál piros SPURI-ra, normál fenntartó 2ezrelékes arányba!
A megtakarítás miatt úgyis nyereséges használni a SPURI-t!
További élvezetes autózást kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Megnyugtatom semmi probléma nincs!
Egyrészt a hidrotőke csattogása, az olajfogyasztás nem domináns az üzemanyagot illetően! A forgattyús házban a történéseket a SPURI nem befolyásolja! Épp most történt valami ott! Egy profi szerelőnek mutassa meg!
A megtett út kissé kevés az eredményhez! A 4-5 tankolás kb dízelnél olyan 4-5 ezer km-t jelent.
Ez viszont visszaszámolva azt jelenti, hogy az első ezer km-en borzalmas sár jöhet ki a kipufogón, ami nem odavaló!
Kérem legyen türelmes! A SPURI egy fizikai folyamattal, mégpedig a kiváló minőségű üzemanyaggal óvatosan oldja meg a motor szennyeződési problémáját! Főleg megelőzésre született, de jó baj esetén is! Csak türelem, mert nem csodaszer, hanem egy fizikán alapuló, üzemanyag jobbító adalék!
Semmi kárt nem fog okozni az égéstérbe a SPURI, ez tény!
Ahhoz tudnám hasonlítani, hogy a finom étel minden ember szereti, és jót tesz is neki! A lábtörése attól még másnapra nem múlik el! Bár a csont összeforrásában besegít!
Valami ilyesmi az arány!
Tehát garantálom a sok ezer példa nyomán, hogy egyre jobb lesz a gép, csak kissé hosszabb megtett út után! Később pedig visszaállhat a normál piros SPURI-ra, normál fenntartó 2ezrelékes arányba!
A megtakarítás miatt úgyis nyereséges használni a SPURI-t!
További élvezetes autózást kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Úr!
Köszönöm a tanácsait, türelemmel próbálom betartani. Az új tankolásom óta használom a JG-2-t 4 ezrelékes adagolással. Azóta mentem kb. 150 km-t vegyesen, város/országút. Bár a füstölés mértéke csökkent a hosszabb úttól, azért még mindig fenn áll. A Spuri használatai óta (kb. 1 hónapja) jelentősen eszi az olajat a kocsi. Eddig egyáltalán nem volt jellemző az olajfogyás az éves rendszeres csereperiódusok között (vagy legalábbis nem volt számottevő), most a szer használata óta már 1 liter olajat megevett az autó (kb. 800km alatt!). Valószínű hogy az ég el, és jön ki a kipufogón. Valamit nagyon feloldott a szer, és most már több olaj jut az égéstérbe, mint eddig. Továbbá a motorban alacsony fordulatszámból való gyorsításokkor olyan csörgő hang jön ki, mintha a hidrotőkék csattognának. Ez a jelenség is a Spuri óta hallatszik.
Összefoglalva, eddig el vagyok kenődve, mert a Spuri óta csak romlott az autó állapota. Fog ez a szertől esetleg még várhatóan javulni, vagy vigyem szerelőhöz?
Mi a véleménye? Válaszát várva tisztelettel: Sipos Csaba
Köszönöm a tanácsait, türelemmel próbálom betartani. Az új tankolásom óta használom a JG-2-t 4 ezrelékes adagolással. Azóta mentem kb. 150 km-t vegyesen, város/országút. Bár a füstölés mértéke csökkent a hosszabb úttól, azért még mindig fenn áll. A Spuri használatai óta (kb. 1 hónapja) jelentősen eszi az olajat a kocsi. Eddig egyáltalán nem volt jellemző az olajfogyás az éves rendszeres csereperiódusok között (vagy legalábbis nem volt számottevő), most a szer használata óta már 1 liter olajat megevett az autó (kb. 800km alatt!). Valószínű hogy az ég el, és jön ki a kipufogón. Valamit nagyon feloldott a szer, és most már több olaj jut az égéstérbe, mint eddig. Továbbá a motorban alacsony fordulatszámból való gyorsításokkor olyan csörgő hang jön ki, mintha a hidrotőkék csattognának. Ez a jelenség is a Spuri óta hallatszik.
Összefoglalva, eddig el vagyok kenődve, mert a Spuri óta csak romlott az autó állapota. Fog ez a szertől esetleg még várhatóan javulni, vagy vigyem szerelőhöz?
Mi a véleménye? Válaszát várva tisztelettel: Sipos Csaba
Tisztelt Sipos Csaba!
Csak a jg 2-ből kellene az ajánlott 2 ezrelék helyett 4-5 ezreléket adagolni.
Tisztelettel: Farkas Kálmán
Csak a jg 2-ből kellene az ajánlott 2 ezrelék helyett 4-5 ezreléket adagolni.
Tisztelettel: Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Úr!
Köszönöm a tanácsot! Mit jelent, hogy "duplázzam" a JG-2vel. A pirosból is öntsek 125ml-t és a JG-2-ből is 125ml-t egyszerre a 60 literes tankba?
Köszönöm a tanácsot! Mit jelent, hogy "duplázzam" a JG-2vel. A pirosból is öntsek 125ml-t és a JG-2-ből is 125ml-t egyszerre a 60 literes tankba?
Tisztelt Sipos Csaba!
Ne hagyja abba, duplázza meg a Spuri jg2-vel, így a füstemisszió meg fog felelni.
Előtte viszont nem ártana egy 100 km-es utat tempósan levezetni.
Tisztelettel: Farkas Kálmán
Ne hagyja abba, duplázza meg a Spuri jg2-vel, így a füstemisszió meg fog felelni.
Előtte viszont nem ártana egy 100 km-es utat tempósan levezetni.
Tisztelettel: Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Úr!
A benzines Chevy Tacumával kapcsolatosan lenne még egy kérdésem. Az első adag piros Spuri adalékkal kevert benzin lassan kifogy a tankból. Eddig még füstöl a kipufogóm, ami rendben is van, mert tisztul a rendszer. Csak az a problémám, hogy egy hónapon belül lejár a műszakija az autónak és el kell vinnem vizsgáztatni. A környezetvédelmi vizsgálaton (régi nevén zöldkártyán), meg fog felelni az erősen füstölő kipufogóval? Vagy hagyjam most abba szer használatát és addig várhatóan a sima benzintől elkopik a szer hatása és nem fog tovább füstölni? (Persze a vizsga után folytatnám a kúrát.) Mi a véleménye ezzel kapcsolatban?
A benzines Chevy Tacumával kapcsolatosan lenne még egy kérdésem. Az első adag piros Spuri adalékkal kevert benzin lassan kifogy a tankból. Eddig még füstöl a kipufogóm, ami rendben is van, mert tisztul a rendszer. Csak az a problémám, hogy egy hónapon belül lejár a műszakija az autónak és el kell vinnem vizsgáztatni. A környezetvédelmi vizsgálaton (régi nevén zöldkártyán), meg fog felelni az erősen füstölő kipufogóval? Vagy hagyjam most abba szer használatát és addig várhatóan a sima benzintől elkopik a szer hatása és nem fog tovább füstölni? (Persze a vizsga után folytatnám a kúrát.) Mi a véleménye ezzel kapcsolatban?
Kedves Tamás!
Köszönöm megtisztelő szavait, és bizalmát, hogy hasonlóan jó minőségű olajadalékot keres!
Nem tervezünk olajhoz gyártani adalékot. Specializálódtunk, és rengeteget kísérletet kell finanszírozni így is! Az a célunk, hogy napi szinten készen legyünk az új gyártmányú, és fejlesztésű motorokhoz illeszkedő üzemanyag adalék fejlesztésekhez!
Ez egy óriási feladat sok-sok mérnök munkájával!
Második kérdésére nem tudok ajánlani olyan adalékot, melytől azt lehet mondani, hogy hűha!
Ezért azt ajánlom, hogy egy jobb minőségű olajat válasszon. Persze a gépkönyv szerinti specifikáció szerintiekből!
Köszönöm, hogy ebben is bízik cégünkben, de többet sajnos nem segíthetek!
További biztonságos autózást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Köszönöm megtisztelő szavait, és bizalmát, hogy hasonlóan jó minőségű olajadalékot keres!
Nem tervezünk olajhoz gyártani adalékot. Specializálódtunk, és rengeteget kísérletet kell finanszírozni így is! Az a célunk, hogy napi szinten készen legyünk az új gyártmányú, és fejlesztésű motorokhoz illeszkedő üzemanyag adalék fejlesztésekhez!
Ez egy óriási feladat sok-sok mérnök munkájával!
Második kérdésére nem tudok ajánlani olyan adalékot, melytől azt lehet mondani, hogy hűha!
Ezért azt ajánlom, hogy egy jobb minőségű olajat válasszon. Persze a gépkönyv szerinti specifikáció szerintiekből!
Köszönöm, hogy ebben is bízik cégünkben, de többet sajnos nem segíthetek!
További biztonságos autózást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
T. Farkas úr,
Minden, általában idősebb autómban használtam a spurit és nagyon jó tapasztalatokkal. Jó termék, Köszönöm. A kérdésem az lenne, hogy van/lesz e olajadalékuk ami a kenési rendszert tisztítja ki olajcsere előtt ? Illetve tudna ajánlani olyan adalékot, amit elfogadhatónak tart. Üdvözlettel, Tamás.
Minden, általában idősebb autómban használtam a spurit és nagyon jó tapasztalatokkal. Jó termék, Köszönöm. A kérdésem az lenne, hogy van/lesz e olajadalékuk ami a kenési rendszert tisztítja ki olajcsere előtt ? Illetve tudna ajánlani olyan adalékot, amit elfogadhatónak tart. Üdvözlettel, Tamás.
Tisztelt Kántor Csaba Úr!
Megtisztelő érdeklődése! Külön köszönöm bizalmát a SPURI iránt!
Valóban sokan kérdezik, a kétféle SPURI mire való?
Ráadásul sűrűn érdeklődnek, hogy az Ő autójukba melyiket vásárolja?
Szeretném, ha tudna mindent ezzel kapcsolatban, ezért ajánlok egy cikket itt, a főoldalról lehet elérni. Ha kicsit lejjebb görget, akkor talál egy 2015.jun.09. dátumú írást, melynek címe:
"A piros, vagy a kék SPURI-t válasszuk!"
Annyit azonban elárulok, hogy az határozza, meg, mi a célja a jó üzemanyag létrehozásának!
A minél nagyobb minőség emelést szeretne, úgy kell az adalékot, és mennyiségét megválasztani!
Ennél a Honda motornál különösen számít a jó minőségű gázolaj. Igazi nyomatékossá válik gép! Biztos vagyok benne, hogy folyamatosan használni fogja a SPURI-, ha kipróbálja!
További élvezetes autózást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Megtisztelő érdeklődése! Külön köszönöm bizalmát a SPURI iránt!
Valóban sokan kérdezik, a kétféle SPURI mire való?
Ráadásul sűrűn érdeklődnek, hogy az Ő autójukba melyiket vásárolja?
Szeretném, ha tudna mindent ezzel kapcsolatban, ezért ajánlok egy cikket itt, a főoldalról lehet elérni. Ha kicsit lejjebb görget, akkor talál egy 2015.jun.09. dátumú írást, melynek címe:
"A piros, vagy a kék SPURI-t válasszuk!"
Annyit azonban elárulok, hogy az határozza, meg, mi a célja a jó üzemanyag létrehozásának!
A minél nagyobb minőség emelést szeretne, úgy kell az adalékot, és mennyiségét megválasztani!
Ennél a Honda motornál különösen számít a jó minőségű gázolaj. Igazi nyomatékossá válik gép! Biztos vagyok benne, hogy folyamatosan használni fogja a SPURI-, ha kipróbálja!
További élvezetes autózást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Legutóbbi hozzászólások