Vendégkönyv - Spuri Adalék
×
Kosaram
Kosárban lévő termékek
A kosár üres.
Töltse meg kosarát
Vásárlásbdfg
Ft
A szállítás és az adók újra kiszámításra kerülhetnek a pénztárnál.
Ft
Tovább vásárolok

Vendégkönyv

A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!

Regisztráció
2190 bejegyzés.
Godó Viktor Godó Viktor írta ekkor 2017.01.13. 17:21
Tisztelt Kálmán .
Megkésve bár de törve nem...Sikerekben Gazdag Boldog Újévet kívánok a SPURI csapatának.
Maradok tisztelettel Godó Viktor és a hálás Avensis
Bálint Bálint írta ekkor 2017.01.12. 10:19
Tisztelt Szaki-Kft., kedves Kálmán!

Először is engedje meg, hogy boldog és sikeres, jó egészségben eltöltendő új évet kívánjak Önnek valamint a csapat valamennyi tagjának!

Több, mint 10 éve használom nagy megelégedettséggel piros terméküket, jelenleg (7 éve) egy 1.9 PDTDI Passatban, mely nagyon meghálálja. Folyamatosan alkalmazom, 1,5dl per tankolás arányban, csak jó tapasztalatom van.

Néhány hónapja vettem észre, hogy megváltozott a csomagolás, a megszokott minőségű adalékanyag végre egy kipárolgást jobban megelőző flakonban kapható. Korábban volt róla itt is szó, hogy várható, csak húzódott. Ez egy átlátszóbb, nem olyan opálos műanyag flakon, mint a régi, így vörösebbnek hat benne az anyag. Örültem ennek a változtatásnak, hogy végre be tudták vezetni, mert a Spuri jellegzetes átható szaga sajnos erősen érezhető volt a régi flakon mellett és a folyadékszint is észrevehetően csökkent a hetek alatt. (Főleg nyáron.) Ez elég zavaró volt.

Érdeklődnék, hogy van-e tapasztalat arra, hogy ez az új műanyag mennyire hatékonyan szüntette meg az elpárolgás jelenségét. Eddig jók a kb. 1-1,5 hónapos saját tapasztalataim, de ha Önöknek van hosszabb távú és az pozitív, kicsit beraktároznék az anyagból, hogy legyen, ha nem kell többé tartani attól, hogy folyamatosan csökken a szintje.

Válaszát előre is nagyon köszönöm!

Üdv: Bálint
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2017.01.08. 12:55
Kedves Fehér Patrik Úr!

Nem kell aggódnia! 24év fejlesztés eredménye, hogy nincs konkurensünk a pályán! Bizonyítottunk több millió tankolással! A SPURI-ról csak jót hallhat! Nem véletlen. Van aki második autójánál is túl van a fél milló km-en megelégedve!

Ön is és az évente sok százezres megelégedett felhasználónk bizonyítja a kopáscsökkentők tucatnyi konfiguráció származékai beváltak. Önnél is halkabb lett a gép, tehát bizonyított! Nyugodjon meg, mi soha nem látott jó minőséget gyártunk,hisz sikerélmény és az elsőség a piacon csak így érhető el. A folyamatos fejlesztési konfigurációnk sok-sok éves extrém igénybevétel után tesszük csak gyártásba! Erre van a rally ágazatunk, ahol mindíg elsők vagyunk. Nem bízzuk a véletlenre, a minőséget!
Gondolja el, milyen tört része az üzemanyagnak az adalék, amit ön ír, pedig annak is tört része! A százezred részekről beszélünk, amikor téli gázolaj 10% petrószármazékot tartalmaz! Ez a szörnyű dolgot kell nekünk kiküszöbölni vért izzadva!
De úgy érzem ezt is megoldottuk valahogy, kedves felhasználóink maximális megelégedettségére!
Minden erőnk a becsületes, hallatlan csúcstechnika felé fordul, ezért több tucat hatalmas vegyész, gépész, elme gondoskodik, hogy Önnnél a bizalom töretlen legyen.
Azon vagyunk, hogy meghökkentően, érezhetően HŰ-HA érzést produkáljunk minden autósnak! Mert dolgozni, fanatikusan, csak így érdemes.
Bízom töretlen bizalmában!

További gondtalan, élvezetes autózást kívánok Önnek is, Kedves Patrik Úr!

Mély tisztelettel! Farkas Kálmán
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2017.01.08. 12:30
Tamás!
Bocsi, de nem enged cikket apportálni a lap!
A fóoldalról lejjebb görgetve éri el:
A cikk címe helyesen:
Prémium üzemanyagokról őszintén!

Valamint a Piros, vagy kék SPURI-t válaszam...... cikk részletesen foglalkozik a témával!

Köszönöm!
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2017.01.08. 12:24
Kedves Tamás!

A Spuri típusát az igénybevétel nagysága határozza meg! Ha nem hajtja szét, elegendő a piros energiája, és kopáscsökkentő fajta konfigurációi!
Saját analíziseink prémiumokba nem jót mutatnak!
A Prémium üzemanyagoktól óvakodjon, mert alattomosan károsít, kopik, és nem is megy tőle jobban. Semmi előnye, de sok a hátránya. Mondhatom, egy nagy átverés hiszékenyeknek!
Erről ajánlom ezeket a cikkeket:

http://spuri-adalek.hu/content/view/214/1/

http://spuri-adalek.hu/content/view/238/1/

Továbbá látom érdekli az üzemanyag működési mechanizmusa. Kérem tallózzon a honlapunkon lévő többi cikkekből is! A SPURI-ban bízhat, hisz találmányok tucatjait alkalmazzuk a gyártáshoz, mely mind magyar vegyész szürkeállomány terméke! Állandó bizonyítottságot jelent 1993-óta.
További biztonságos célbeérést kívánok Önnek, Tamás!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Fehér Patrik Fehér Patrik írta ekkor 2017.01.07. 17:37
Kedves Kálmán!
Egy hagyományos adagolós 1.9TDI Audi A4-et SPURIzok ötödik teli tank óta. A változás szemmel látható. Sokkal simább a motor járása és még padlógázon sincs egy leheletnyi füstje se valamint a turbóm se kormolódik le jó néhány km városi dugózás után.
Azonban hallottam olyat, hogy a kerozin tartalma miatt szárítja az amúgy is rossz minőségű gázolajat így huzamosabb használat után az adagoló megsínyli az elégtelen kenést. Ezzel kapcsolatban tudna pár információt adni?
Köszönöm válaszát!
Üdv.:
Patrik
Tamás Tamás írta ekkor 2017.01.06. 12:29
Kérdésem az lenne, piros vagy kék SPURI?? II octavia 1.9 pdtdi, 140ezer kilométer van benne. Mindig a kék Spurit veszem bele mert, a legjobbat akarom az autónak, befecskendezőket a lehető legjobban kenje stb..ezen nem spórolok. De felmerült bennem a gondolat hogy mivel széria autó és nem verseny, ezért lehet a piros lenne a legjobb??? Vagy továbbra is maradjak a kéknél a legjobb védelem érdekében?
Lenne még egy kérdésem: hosszabb utakra szoktam használni OMV prémium gázolajat. Érdemes az mellé is adalékolni vagy az mellé felesleges?! Válaszait előre is köszönöm! Tisztelettel: K. Tamás
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2017.01.03. 09:00
Kedves Olvasóim!

Tájékoztatok mindenkit, hogy holnaptól kemény mínuszok jönnek, állítólag -14-19fokig süllyed a hőmérséklet.
Aki nem kezdte el a SPURI-val való kezelést legalább 1-2 tankolással ezelőtt, annak kevesebb az esélye, hogy rendben indítson az autó. A víz és a sűrű lerakódások kitakarításához idő kell. A dermedésgátló hatás is akkor a jó, ha tankoláskor, a nem megfagyott gázolajhoz rögtön adalékolunk SPURI-t.
Kellő hatás esetén most nem pocséklás, ha 1.5-2.0dl öntünk 50liter üzemanyagba! A benzin ilyenkor a legproblémásabb, vizet képes a levegőből felvenni, ami kifagy a rendszerbe! Ráadásul a magasabb oktánszáma miatt be se szeret indulni. Prémiumot ilyenkor benzinből sem, gázolajból sem tankoljon. Máskor se, de most fokozottan kerülje!

Még valami, ha nem vesz észre semmit az autón, attól még azt megviseli az elégtelen üzemanyag gyér minősége. Tegyen egy apró lépést a járművéért.
Mindenképpen meghálálja Önnek!

Biztonságos célba érést kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2016.12.10. 20:32
Elnézést, a nevét látom "h" nélkül írja!
Köszönöm!
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2016.12.10. 20:30
Tisztelt Virágh Úr!

Bizony, bizony nagyon jót tesz a SPURI a karburátoros motorokkal is!

A jó üzemanyag fogalom, mindig jól jön a motor üzemeltetéséhez!

Ráadásul igazi benzinre voltak tervezve. Nem pedig benzinszerű folyadékra! Ez a motor került a négyütemű Wartburgba is, beinduláskor, ha az automata szivató működik kicsit kattogó, csattogó hangot ad! Az etanolról sokszor írtam, valamint a üzemanyagok fejlesztéseiről. Az injektoros autó majd mindenevő, de a karburátoros érzékeny szerkezet a jó benzin vonatkozásában! Ez a német benzines pláne!

Bátran használja folyamatosan, egy idő idő után fogja érezni, hogy gyökeresen más, sokkal jobb lesz az autó!
Ez teljesen biztos!

Talán annyit még, hogy a normál SPURI elegendő, talán a másfélszeres adalékkal kezdje a gyorsabb talpra állítás érdekében. 50literbe 1,5dl. Később 4-5 tankolás után a normál 1dl-re vissza lehet térni!

Várjuk az olvasóink nevében is írja le a tapasztalatát, majd az ötödik tankolás után.

További biztos célba érést kívánok!

Tisztelettel, Farkas Kálmán
virag z. virag z. írta ekkor 2016.12.10. 18:52
Tisztelettel érdeklődöm, hogy az öreg karburátoros autók működését mennyire befolyásolja a mai benzinek magasabb bio anyag tartalma? Az etanolos benzin használható é ezekhez a régi, 27 éves járművekhez? Az önök terméke segíthet ezeknek a motoroknak a további folyamatos használatában, vw golf 2 benzines 1,3 karburátoros motor. Várom megtisztelő válaszukat!!
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2016.12.09. 22:01
Kedves Attila!

Köszönöm sorait, rövidesen, január folyamán lesz konkrét eredmény!

Minden tiszteletem a régi jól bevált gép üzemeltetéséért!

Üdvözlettel! Farkas Kálmán!
Pataki Attila Pataki Attila írta ekkor 2016.12.09. 09:46
Üdvözlöm Kálmán!
7és fél éve használom a Spurit nagy megelégedéssel egy első szériás Audi A4 1.9 Tdi-be.Indítási gondom sosem volt,fogyasztás stabil 5 liter.Nekem az a kérdésem,mikor várható a gázolajteszt a különböző kutak üzemanyagaiból?Néhány hete volt róla szó.Én nagyon várom már!
Tisztelettel: Pataki Attila
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2016.12.08. 22:13
Kedves Behina Mihály Úr!

Minden elismerésem a részletes beszámolójáért! Külön köszönöm, olvasóink nevében is!

Az adalékolási kultúra alacsony színvonalát Magyarországon próbáljuk emelni! Szeretnénk talpig becsületesen jót tenni az autósoknak.
Immáron 23éve egyenként meggyőzni az embereket a minőségről. Legfontosabb, hogy ne azonosítsanak minket a többi akármilyen termékkel.
A SPURI becsületes, értékes termék!
És folyamatosan fejlesztjük.

A szkeptikusság a jellemző az első használat előtt. Ezt kell áthidalnunk a további tájékoztatással.

Félelmetes légtisztulás lenne, ha pld. a budapesti szennyező buszokba is használnák a SPURI-t. Eddig a bizonyításunk ellenére sem akarja vagy 12 személy!

Önnek jó, és még évente néhány százezer embernek, akkor valószínű minden járműnek!
Zárásként még csak annyit, hogy azért szépen haladunk a meggyőzéssel, mind a lakossági, mind a nagyvállalkozói vonalon.

Hála az égnek, sok pozitív ember létezik, mint ön is, és megérte mindenkivel egyesével foglalkozni, hiszen később úgyis hálásak lesznek, hogy jót teszünk velük!
Még egyszer köszönöm az írását, és külön köszönöm az élvezetes stílusát.

További biztonságos és élvezetes autózást, motorozást kívánok!
Farkas Kálmán
Behina Mihály Behina Mihály írta ekkor 2016.12.07. 00:04
Kedves Kálmán!

Mióta írtam Önnek az Audi illetve a kis Honda VFR750 /RC24/ ügyében, azóta sok-sok üzemanyagot sikerült kijárni mindkettejükből.

Megírnám tapasztalataimat, kicsit hosszú lesz:

Megvallom őszintén, kissé szkeptikus voltam, azonban mindenképp bevált mindkettőnél. Úgy használtam, ahogy elő lett írva nekem.
Az Audi, hibába 2.8 és összkerékhajtás, autópályán 9,5-10 literről 9,1-re sikerült levinni a fogyasztást. Már ez önmagában siker volt. Nem volt gondolkodás, amikor előzni kellett. Ez az érték vegyes -, de leginkább országúti- használat özben 8-8,5! literre sikerült leküzdeni 10-11ről.
Íme egy gyakorlati példa. Kedves cimborámmal jártuk az országot autó után nézelődve. Első alkalommal nem akartam elhinni, amikor lekattant egy jó kb. 500 km után Gödöllőn megálltunk, egy MOL-kúton tankolni és lekattant a pisztoly 41,xx-nél. Aztán muszáj volt, nem fért bele több, csak a 42-ig tudtam felkerekíteni.

Erő,nyomaték... ezeket a fogalmakat helyből sem ismerte, de aztán egyszer csak elkezdett éledezni az alsóbb fordulatszám tartományban. Nem kellett forgatni annyira mint előtte, mintha kicserélték volna...
Ahogyan a lentebbi posztan írta Magyar Ákos, eleinte azért nekem sem volt azért mérhető megtakarításom, gondolom kicsit meg lehet érteni.

Összegezve, nagyon jót tett és mindenkinek ajánlom, akivel csak találkozom.

RC24

Nos, egy igazi meglepetés lett. A korábbi indítási gondok, amik az állásból adódtak, varázsütésre megszűntek. Ahogy tanácsolta, általában pirossal, de amikor tehettem, akkor JG-2vel használtam.
A 3.-4. tankolásnál már érezhetően javult a motor karakterisztikája, szintén nyomatékosabb lett és az erő is visszaköltözött.
Mindig, amikor motorra ültem, akkor el is forgattam a piros végéig és minden egyes alkalommal, olyan 8ezertől már egyre markánsabban jött a tűzijáték.
Ezekből kifolyólag sajnos egyenlőre nem tudok fogyasztási adatokat mondani, de bitangul megy 28 év után is az tagadhatatlan.

Minden tankoláskor, akármivel legyek, használom. Rajtam felbuzdulva, a családom többi tagja, továbbá jó pár ismerősöm is elkezdte használni, látva a sokak számára hihetetlent. Már édesapám is használja, mivel tapasztalta a különbséget, mind az autómnál, mind a kis RC24-nél.

Még egyszer köszönöm, hogy időt szakított rám és tanácsot adott.

Továbbá minden kételkedőt arra buzdítanék, hogy igenis merje használja, mert véleményem szerint az erre költött összeg, valahol máshol, elmehet hasztalan dologra is.

Kívánok Önöknek sok-sok egészséget és kitartást.

Köszönettel és tisztelettel:

Behina Mihály
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2016.12.02. 20:06
Kedves Zsolt!

Igen a motorba is jó!
Végül is egy kisebb méretű autó. Minden motorba 4 v. 2 ütemű motor van, csak kevesebb köbcentivel!

A mennyiség 10 liternél 2ezlelékkel 20ml. De valójában, ha másfél kétszeresét sikerül beletölteni, akkor sem gond. Semmi baja nem lesz a motornak. Csak épp nem gazdaságos!
Cserébe gyorsulással, sportos vezetési élménnyel meghálálja a motor!

Ajánlom, hogy a 125ml-es kiszerelésünk oldalán lévő kalibrálást használja. Remekül lehet vele adalékolni!
Köszönöm kérdését, tehát hajrá, próbálja ki bátran, és írja meg mit tapasztalt!
További igazi, vagány repesztést kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
zsolt zsolt írta ekkor 2016.12.01. 18:55
Üdv!
Olyan kérdésem lenne,hogy ez motorokba is jó?
4t motorba raknék 10l a tank így 10l benzinhez menyit kellene rakni?
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2016.11.24. 08:42
Kedves Szabó Attila!

Munkatársaim szóltak, hogy értékes tapasztalat érkezett a vendég könyvbe!
Nevükbe is köszönöm a dicsérő szavakat, hisz több tucat kolléga precíz munkájára van szükség!

Ezen elismerések megerősítenek bennünket, hogy jó az irány, és érdemes különlegesen jó minőséget gyártani. Mindig is azon leszünk.
Igen jó lenne, ha minden autós tudná ezt, és főleg el is hinné, hogy mi nem csaló adalékgyártók vagyunk. Sajnos az emberek általánosítanak az elmúlt 50év valamint a mai gagyi termékek után!
Nyilván, ha becsapták sokszor őket, akkor én sem hinnék többet! Én csak tudom! Ha megengedi leírom! Én is nehezen próbáltam ki régen egy terméket.
A nevét nem mondhatom meg, de már meg is szűnt. Éreztem, hogy jó!

Anno, 1986-ban volt ez a szegedi adalék, mely valamilyen hatásfokot tudott. Megszűnt, befejezték a gyártást, mert szigorított az állam a szabályokon. Meg akartam venni, de nem volt eladó, mert később még gyártani akarták.

Megvizsgáltam az üzletet és úgy gondoltam, invesztálok bele, fejlesztünk jobbat. Lelkes csapat kezdte meg a munkát, mire csak sajnos 1993-ban lett eredményesen kész az akkori összetételű termék. Hét esztendő kellett az alapokat lerakni. Vegetáltunk az ismeretlen termékkel egészen 1998-ig. Ekkor kezdett fellendülni a gyártás, és a forgalom! Sokáig tartott, az hogy évente dupláztuk a forgalmat, és az ismertséget. Ma már évente milliós tankolásnál teszik bele a SPURI-t a tankba! Sokan tudják, hogy nagyon jó! Megéri.

Igen, 400ezer km bizonyíték kell, hogy elhiggyék milyen hasznos a SPURI. Ezt az adagolási kultúrát kell minden egyes embernél megalapozni. Úgy látom az Ön példájánál, hogy érdemes türelmesnek lenni, és kimagaslóan príma terméket gyártani.

Köszönöm, hogy megosztotta olvasóinkkal a tapasztalatát!

Attila,további biztos célba érést kívánok minden nap!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Szabó Attila Szabó Attila írta ekkor 2016.11.23. 11:36
Tisztelt Farkas úr! Aki a Spuri sikeres munkájában részt vett mindenkinek elismerésem! Úgy érzem beszélhetek róla 400000 km-t mentem el a kényesnek mondott Renault 1.5 dci -vel mindenféle beavatkozás nélkül! A fogyasztás 4.liter körül, csak jót tudok róla mondani! Az egész rendszert tisztítja, jobban megy , csendesebb , és mint kiderült elkerültem a fölösleges méregdrága javítást ! A gázolaj minőségét nagyban feljavítja, így biztonsággal ajánlom másoknak is! köszönettel Szabó Attila
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2016.11.21. 08:17
Tisztelt Mihályi Úr!

Ürülök, hogy módja lesz kipróbálni a SPURI-t.
Adalékolás, több részre bontás ebben a kiszerelésnél valóban nem lehetséges. Ezért elnézést kérünk! Erre a célra a 125ml-est gyártjuk további részekre kalibrálva, mércézve az oldalán!
Ajánlok egy egyszerű módszert. Mérőpohár helyett, injekciós fecskendővel is pontosan ki lehet adagolni a megfelelő mennyiséget. Tehát 3literhez 6ml-t juttasson be.
Ilyen módon a 2X200ml-es duopack Önnek kb. 66db tankolásra elegendő lesz!
Ha véletlenül több sikerül az nem baj! Kétszerese, háromszorosa sem okoz gondot, pláne ennél a technikánál. Csak hamarabb tisztítja a rendszert, és nagyon dinamikus, füstmentes lesz tőle!

Más! A SPURI JG-2 emelt hatóanyagot és védelmet biztosít bármely motornak. Nyugodtan adalékolja a robogót vele! Óriási változást, biztos menetélményt nyújt ezt garantálhatom!

A témáról olvashat részletesen a -Kétütemű motorok SPURI adalékolása- című cikkünkbe!
Ezt a főoldalról egészen a lap aljára görgetve találja meg!

A kétütemű olajhoz pedig illeszkedik, semlegesen viselkedik. Mindegy milyen típusú, és fajtájú, gyártmányú! Ugyanúgy használja azt a 2T-t amelyiket eddig, vagy amelyik szimpatikus önnek! A SPURI további üzemeltelési motorbiztonságot garantál.

Köszönöm kérdését, és bizalmát a SPURI-val kapcsolatban.
További élvezetes motorozást kívánok.

Tisztelettel, Farkas Kálmán