A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
RegisztrációIgen hosszú írása pontos, és tanúságos. Köszönjük, minden olvasó nevében.
A fékpadi vizsgálat huncut dolog, Pláne, ha hatástalan tízszer lejárt Spuri-t használt, reggeli hűvös, és délutáni kánikulai meleg között rengeteg a különbség. No és a fékpad is fárad, melegszik.
Azért másfél lóerő erősödés retkes, vizes elsőként látott autóként 200km-ként igen jó eredmény! És még ezután jön a java, ha a kipufogó végére is jut a hatóanyagból.Bonyolult folyamat, lehet, hogy a tank olyan üledékes, hogy szegénynek van vagy 2deciliter vize is. Mert találtunk már gélszerű trutyit, mint a rágógumi, és kiderült fele víz! De a fémoxidokat is behajthatta a szűrőbe. Király lehet még ez is! Ezért mondtuk, legalább 5 tankolás után szűrőcsere. De még vagy ezer dolog lehet.
Még ezt elmondom, hogy többször megviccelt bennünket a félig kiégett, és koszos légtömegmérő! Itt is gátol a nyomorult, mert akármilyen üzemanyagra ugyanaz volt a reakció! A kis hülye gép nem tudta kihasználni a jót!
Meglepődnénk, még milyen érdekességek lehetnek. Pld az üzemanyag ellátó rendszerben!
Vagy az égéstérbe.
Vagy a turbóba.
Vagy a kipufogó rendszerbe!
Számos az alkatrészek elhasználódásának mértéke.
Persze, ettől még megy az autó, kb ugyanúgy!
De majd JÖN AZ ELEMZÉS!
Addig is köszönöm, hisz nézze meg az ember, a látogatottságunk többszázzal megnövekedett így az uborka szezon közepette!
Roppantul örülök neki. Kiderül, mit szűrnek le az egészből az új érdeklődők.
Üdv! mert pár szót akartam írni, de nem tudok a tények mellett elmenni!
Farkas Kálmán
Itt a szavatossággal kapcsolatba azt szeretném kérdezni hamár így felkerült, hogy ha valaki pl. 500ml-es egységet vesz és azt négy adagban használja fel és szav. időn belül, akkor a felbontás után pl. 2 hónap múlva amikor az utolsó adagot használja fel, akkor ugyanaz az energiatartalom van benne mint felbontás után?
Amúgy most is 6 hónap a szav. ideje a termékeknek vagy itt is volt már fejlesztés.
Kíváncsian várom ennek a Totalcar-os cikk végkimenetelét.
Üdv,
Milán
Egyszer már megírtam tapasztalataimat a magyarországi benzinekkel kapcsolatban. Akkor azzal zártam, hogy elégedett vagyok a Shell FuelSave normál 95-ös benzin és a piros Spuri keverékével. Az autóm egy 2015-ös Hyundai Tucson 1.6 T-GDI (benzines, turbó, közvetlen befecskendezés) duplakuplungos automata váltóval. Jelenleg 18000 a kilométeróraállás. 6000-es kilométeróraállás óta használom a piros Spurit. Most kipróbáltam a JG-2-es, kék adalékot is. Rögtön azt vettem észre, hogy hangosabb lett a kipufogóm, de ez egészséges kipufogóhang, mint a versenyautóknál. A pirossal is van kipufogóhang, de nem ennyire erős. Jól ment az autó. 3 tank JG-2 után összegyűlt pár ClubSmart pontom, kiürült a tank is, gondoltam, kipróbálom a Shell V-Power 95-ös benzint Spuri nélkül, lássuk, mit tud. Már néhány méter után kiderült, hogy nem megy az autó. Spuri nélkül elszállt a nyomaték alacsony fordulaton (1500-3000rpm). Csak 50 kmh-ra akartam gyorsulni enyhe lejtőn fölfelé, ehhez nem kellett eddig padlógázt nyomnom. Kisebb gázra viszont az automataváltó nem kapcsol rögtön magas fordulatra, Spurival még 1500-as fordulatról is szépen gyorsult. Most is próbáltam úgy gyorsítani, ahogy Spurival megszoktam, de nem ment, padlógázt kellett adnom. Nekem ez így nem tetszett, öntöttem a Shell V-Power 95-höz piros Spurit. Ezzel sikerült elérnem, hogy ismét húzzon a motor - azaz legyen nyomaték - alacsony fordulaton. Én is sokat kételkedtem a Spuriban, de most meggyőzött. A kételkedőknek javaslom, hogy használják főleg a kék JG-2 adalékot több tankhoz is, szokják meg az autót vele. Utána ürítsék ki a tankot és tegyenek bele Spuri nélküli benzint, próbálják ki úgy. Már néhány méter után érezni fogják a különbséget. Ha rosszabb lesz a motor, azt sokkal jobban lehet érezni, mint fordítva.
A Totalcar cikkéhez: A Spuri hatása nem az autópályán lesz érezhető, beállított 130-as tempomattal minden benzin és gázolaj - biztos van itt is kivétel - ugyanúgy fog menni. Egyébként is, miért nem az M6-oson autózott az az okos ember, ahol nincs forgalom és dugó. Amikor gyorsulni kell - azaz nyomatékra van szükség -, akkor lehet a Spuri előnyét érezni. A fogyasztáskülönbséget lehetetlen megmérni, én sem próbálkozom vele. Lehetetlen azonos körülményeket létrehozni egy tank normálbenzin után még egy tank spuris benzinhez. Meg egyáltalán, nem is lehet a két üzemanyaggal ugyanúgy menni. Gondoltam, hogy cirkusz lesz a cikkből, mert sokan használjuk a Spurit. Az mindenesetre kiderült, hogy a fékpadi mérés sem mindig tökéletes. Amit összekínlódtak a melegben, azzal most az én bizalmam megrendült a fékpadi mérést illetően.
Üdv. József
Valahogy így van.
Pontosan, mi nem hazudunk, nem ígérgetünk!
Az egyik tényre már rá is tapintott!
Még egy kis szösszenet:
A SPURI JG-2 ezzel a címkével HONDA Vti utoljára 2012-ben gyártottuk. A grafika pedig első negyedéves. Ha jól látom borsodi kolléga értékesítette. Ha közelebbről látnám mindent elmondanék róla, mert mi tudjuk azonosítani! Akkoriban a csomagolás miatt 6hónapos garancia idővel hoztuk forgalomba! És azóta több, mint 5 év telt el. Honnan vett ilyen régi JG-2 adalékot? Szerintetek mennyi az energiája? Mit is ér ez?
Mi maradt belőle? Kb. tízszer járt le a SZAV:IDŐ! Bravó!
Egy 6hónap szavatosságú tojást, (még hűtőbe is,) egyél meg 5év múlva:...FINOM?
De még lesz több meglepi is is!
Nagyon izgalmas meglepi lesz!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
-Használd néhány hónapig rendszeresen
-Hagyd abba a használatát
-Fuss a boltba spuriért, mert a hiányát úgyis észreveszed.. És hiányozni fog!
Itt válaszolok nyilvánosan és nem csupán a legutóbbi vendégkönyvi beírásra, hanem a sok levélre is!
Semmi baj, akad egy-két ellendrukker is. Van ilyen, volt is, és lesz is! De mint műszaki ember inkább segítséget nyújtok, és megkeressük a megkeseredett ember negatív tapasztalatának okait. Mert mi egyenként mindenkivel foglalkozunk. Fontos minden egyén számunkra, hogy ne legyen egyetlen elköltött forintja, sem negatív szájízű. Mi nem csalók vagyunk, ezt kikérem magamnak kollégáim nevében is.
A TOTALCAR -ral már birkóztunk egy jót, és próbáltam kommunikációt teremteni, de leráztak. Nem ízlett a marketingre szánt millióink! Biztos van a címkén valahol valami nem tetsző rajta.
Később lesz a cikkre rövid velős válasz, vagy cikkféleség mert sok-százezer vásárlónkat megsértett vele! Kb. az évente egymilliónál is több SPURI-val történő tankoláskor, ezek szerint mindenki hülye!
No meg a nagyfelhasználók évtizedes tapasztalata.
Majd kifejtem bővebben, a tényeket. Csak épp, most egy fejlesztés közepében vagyunk kollégáimmal, és most kezd izgalmas lenni, a tesztek vége.
Ha végzünk, mindenre meg lesz a válasz. Addig is, amit eddig tapasztalt mindenki, higgyen a számításainak, tapasztalatának, fülének, pénztárcájának mert ez valóban nem placebó csalás. Mert ezt mondották, csak épp körmönfontan tucatszor belemagyarázva a sorok között. Még a mérésről is lesz szó.
Másrészt a jogászaink vizsgálják, hogy vélemény-e, vagy egy ilyen ismert oldal ilyen profin megírt hosszú lejárató cikke mi is.
És ki is finanszírozta?
És még száz kérdés vetődik fel.
Azért örülök, a cikknek, mert már azt hiszi 1-2 ember, hogy nincs is negatív tapasztalat, és érdekes ember típus. A negatív reklám is reklám, mert ismét lehet birkózni, és az olvasottságot szépen emeli.
Talán hitelesebbek leszünk a végén.
Ezen felül, pedig megnyugtató az állandóan emelkedő forgalom. Elmondja a vevők megelégedettségét. Nekünk ez a pénznél is fontosabb, hisz a vevőinket úgy szolgálni, hogy nekünk is ők adnak sikerélményt, ez a legcsodálatosabb! Ha Önök meg vannak elégedve, mint vásárlók nekünk szűk 200embernek itt cégnél nem is kell több! Igen és mutasson valaki egy terméket, aminél 8éve nem emeltek árat, sőt!
Tehát, nem soká JÖN, JÖN, JÖN a korrekt cikkecske!
Köszönöm aggódó levelük tömbkelegét, és legtöbbjük további bizalomról való sorait is.Igen jól esik. Megerősít minket, hogy jó úton haladunk, és 1993-óta szinte minden hasonló termék a kukába végezte. Vajon miért is jönnek-mennek a konkurens termékek, és homályba vesznek, vagy forgalmuk szinte jelentéktelen.
Talán nem teszik bele a drága alapanyagot, és hatalmas fejlesztéseket?
Nem tudni mi az oka.
De mi itt vagyunk azóta is és a bizonyítottan állandóan, és intenzíven emelkedő forgalommal senki nem tud megközelíteni.
Legyen ez a mottó, és tanúság egyben!
Még egyszer alázatosan, és boldogan köszönöm vásárlóink e-mail-jeit.
Mély tisztelettel, és elkötelezettséggel: kollégáim nevében, Farkas Kálmán
Totalcar oldalán tesztelték az adalékukat...
http://totalcar.hu/magazin/technika/2017/08/14/spuri_adalek_fekpadi_teszt/?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link
Előrebocsátom, hogy évek óta használom terméküket, amivel meg vagyok elégedve. 🙂
Ma reggel ezt találtam:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2017/08/14/spuri_adalek_fekpadi_teszt/?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link
Amit ön hall, az a dízelnél is megvan. Pont ugyanolyan hang, de nem kopogó égés jellemzője!
Arról van szó, hogy magasabb energia tartalom, és más tényezők miatt a 95-ösből kevesebb kell, a prémiumból több, mert gyengébb. Lásd a többlet oxigenátokat, alkoholok főcsoportját, mely félig eloxidált folyadék. Ebből eredően kiszélesíti az üzemanyag bejuttatási idejét és szögét. De csak ameddig kell. A lángterjedés végéig. A jobb benzinből, az erősebből, elég csak szűk tartományba a tökéletes lambdáig
Viszont a nyomaték ugyanannyi, vagy több a 95-javára. Plusz a fogyasztási mínusz. Ami hiányosság lehet és hallja az ércesebb hangot, az a ECU butább volta, hogy igazán nagyot kellene módosítani a szelepvezérlésen is a gyújtás, és az üzemagyag injektálás mellett.
De semmi baj nem lesz belőle, hisz a kihasználtsági fok megmarad, valamint a kicsit későbbi kipufogó szelepnyitásból sincs semmi baj, a hűtőgél teszi a dolgát! Ő nem tudja, hogy a SPURI-val a lángterjedés gyorsabban intenzívebben lezajlik. Másrészt a prémiumnál az etanol égéstermékből több víz keletkezik, mely szindrómaként tompítja a detonáció végét, és gyengíti utoljára az expanziót. Ezért nem szól akkorát! A jó lambdáig viszont elengedi a kaját, ezért eszik többet a prémium benzinből.
Bizonyára érzi, hogy teljesen egyformán húz, csak több kell a 100-asból.
Komoly sport autóknál ezek meg vannak oldva, hogy széles sávba tudja kihasználni az egyre jobb benzin adta lehetőséget. Mert ne feledjük, az oktánszám nem minden. És nem is a legfontosabb jellemző! Csak egy lehetőség annak a gépnek, mely ki tudja használni. Tehát legtöbb gép többlet fogyasztással simítja vissza!
Ha viszont Önt zavarja, nyugodtan maradjon annál a benzinnél, mely tetszik. Viszont a 95-ösnél sem lesz semmi baja. Azt garantálom.
Tisztelettel, további élvezetes autózást kívánok. Farkas Kálmán
Kielégítő volt a válasz, köszönöm! Igazából csak azért kérdeztem a dupla pirosat, mert 46.000 km óta rendszeresen használom a kék keveréket egy 1.6 turbós gépbe, a legnagyobb megelégedéssel! Viszont én a tegnapi napig SOHA nem próbáltam a 95-ös benzint a kék Spurival, mindig is a Shell V-Power Racing benzinjébe raktam az előírt mennyiséget! Durván 40 literhet 1 flakonnal! Tegnap rászántam magam, hogy kipróbáljam úgy, ahogy Ön javasolta...95-ös benzin és kék Spuri! 40 liter benzinhez kicsit többet...150-200 ml-t öntöttem. Amikor a keverék eljutott az égéstérbe kb 10-15 km után, a következőket tapasztaltam. Amikor a turbónyomás megérkezik 2000 fordulat magasságában, bizony az autó "becsörren" ezt 3500-4000 fordulatnál adott hirtelen gyorsításnál már nem produkálja! Mentem a keverékkel durván 150 km-t a jelenség nem szűnt meg. Továbbra is a nyomatékcsúcsnál kb 4000 fordulatig ez a becsörrenés hallható volt! Kicsit megijedtem és a Hringnél kapható MOL 102+ Ron benzint tettem hozzá durván 15 litert. A kopogó hang mintegy 10-15 km után csendesedett, rövidült és már alig hallható! A Spuri keveréket a Bárdi autónál vettem 500 ml-es kiszerelésben zárt flakonban! Lehet hogy a 95-ös benzin átlag alatti volt és a kék spuri sem tudott csodát tenni? Vagy esetleg más ok? Köszönöm válaszát!
Van egy cikkünk, melyet a főoldalról ér el, jelentősen lejjebb görgetve.
Címe:
"Prémium üzemanyagokról őszintén!"
Ebben benne a válasz. Nem ajánlom ezt az üzemanyagot, mert a normál üzemanyagok és a SPURI teljesen megfelelő gyári motorokhoz, autókhoz. Meg lehet próbálni, de semmi előny! Ez bizonyos!
A JG-2 extra minőség, igazi kényeztetés, és hatalmas védelem. Minden koncentráltabb, és más értékes izomerek is vannak benne! Továbbá extrém kopáscsökkentés, kétszeres hűtőgél, és még sorolhatnám sokáig! Azt tudnám mondani, hogy a konstrukciós különbség annyi, mint a Wartburg-AUDI reláció!
Ezzel talán meg is válaszoltam, Dr. Jankó Zoltán úrnak is! Igazi legkiválóbb minőség a SPURI JG-2, melynél az üzemanyag, szinte minden tulajdonságát pozitívan módosítja. Több tucat jellemzőről van szó.
Tehát, nem ugyanaz, mégis hasonló. A két keveréket nem érdemes keverni, mert a JG-2 kísérleti és teszt eredményei a legjobbak pld. kétszeressel fantasztikus. Ezen mennyiség fölött nem nő, a hatásosság. Kárt viszont nem okoz. Csak pocséklás!
Több bejegyzést olvashat itt a vendégkönyvbe a JG-2 kipróbálása okán. Persze csak akkor, amikor már tiszta a rendszer, kb 4-5 tankolás SPURI normál után.
Önök, mint komoly felhasználók, gondolom, nem haragudnak meg, hogy együtt válaszoltam a hasonló kérdésükre.
Péter és Zoltán remélem elegendő volt az információ. Ha nem, kérem kérdezzen, válaszolni fogok mindenre.
További élvezetes, biztonságos vezetést, és célbejutást kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Annyi lenne a kérdésem, ha a piros spuri keverékből kétszer annyit öntök a benzintankhoz, mint az ajánlott mennyiség, akkor az egyenértékű-e a normál mennyiségű kék keverékkel? Vagy a kék egyéb olyan összetevőket is tartalmaz, ami jobb nyomatékot biztosít egy turbós autónak! Köszönöm válaszát!
Tegnap elmaradt egy fontos észrevétel!
A minap tankoltam egy helyen, (nem merem leírni a Királyi olajtársaság nevét), 2 két éves Suzuki motoromba és az üzemanyag minősége annyira fenomenális volt, hogy egészen 60km/h-is tudtam gyorsítani hatodikban. Nem tudom mi lehetett az üzemanyag helyett, de töltöttem egy kupak spurit az első benzinkútnál hozzá és kb a motorom 80%-osra javult vele. Gyorsan nem tudtam menni, de legalább nem fulladt. Ezek után a motoromban is használom az adalékot, amikor nem tudok prémium üzemanyagot tankolni.
Sajnos nem tudjuk, mit is tankolunk, de nem normálisak ezek az üzemanyagok már.
1. Prémium üzemanyagoknál is érdemes használni a Spurit?
2. A kék változat jobb lehet az átlag felhasználóknak, vagy maradjak a pirosnál?
Tisztelettel Nieder Péter
Ez igen! Ilyen beírásunk még nem volt.
Sokat szenvedünk attól, hogy elsőre feladják, és nem használják többet.
Tanúságos és igaz történet. Ami pedig a legfontosabb, hogy nagyon őszinte, hisz minden rezdülésére ráismerek a SPURI tulajdonságaira, főleg az öreg Suzukinál.
Ön egy igaz ember, a negatív és a pozitív gondolatai ellenére is.
Ami a lényeg,......... merte megváltoztatni a véleményét, annak ellenére, hogy sok mindenen ment keresztül.
További szép életet kívánok, és biztonságos vezetést!
Mély tisztelettel, Farkas Kálmán
Le kell szögezzem, hogy nagyon haragudtam a termékükre, mert két alkalommal borzasztó gondot okozott nekem.
Történet a következő:
Volt egy 1989-es Jawa TS 638-as motorom, amikor első találkozás képen unokatesóm öntött a tankomba egy adag Spurit. Sajnos öreg motorról beszélünk, ezért az üzemanyagtartály olyan volt, amilyennek egy 20 éves motornál várható. Rozsdás és szennyezett. Sikerült az összes retket mind a karburátorba juttatnia az adaléknak, ami miatt vagy nem indult a motor, vagy leállt. Ilyenkor karburátor le és tisztítás következett. Nagyon haragudtam ezért és megfogadtam, hogy soha többet nem használom a terméket. Ugyanez történt a Babetta segédmotorommal is, mert ezt a hátam mögött töltötte fel a fent említett rokon. Nem sok tartotta, hogy ne öljem addig, amíg meg nem hal. 🙂
Pár éve viszont sok bosszankodós év után mégis úgy döntöttem, hogy a 1999-es Swiftemen ismét próbát teszek. Ugyanis évekig tartó EGR gondokkal küzdöttem, amit minden évben nyáron az alapjárat ingadozásával produkált az autóm. Tavaly nyáron ismét elkezdett a meleg idő beköszönte után az alapjárat összevissza járni és akkor döntöttem el, hogy adok még egy esélyt a Spurinak.
Csodálatomra megoldotta az évekig tartó problémám. Ezért hálás vagyok! Köszönet érte.
Ebből azt szerettem volna érzékeltetni, hogy akinek nincs gondja a Spurival, annak van egy jól működő járműve, ergo nem tud mit tisztítani, javítani, de van amikor a tisztítás sajnos akaratlanul problémát okoz. Aki kipróbálja és dugulása lesz, az ne adja fel, mert előbb-utóbb tiszta lesz. A szkeptikusok, meg akinek nem okozott egetverő javulást, az pedig ne írjon negatív dolgokat, mert tényleg jó a termék.
Nekem ebből semmi hasznom nem származik, de örülök, ha legalább pár embernek megváltozik a véleménye és használja és szereti a Spuri hatását!
Nieder Péter
Egyik szlogenünk volt régen, talán most lett igazán aktuális:
'SPURI nélkül lehet menni, de nem érdemes!'
Ez igen! Így kell kipróbálni. Néha elfeledkezünk, hogy SPURI-val jó, nélküle sokkal rosszabb.
Van egy hasonlat, hogy a jót természetesnek vesszük. Nem igazán tudjuk értékelni a szabadságot, míg pld. börtönbe nem zárnak! Gondoljuk el!
Használjuk a SPURI-t, adalékolunk évekig, az viszont nehezen derül ki, hogy nélküle mennyi kínlódás, bosszankodás, javítások sora lenne.
Ez ellen nem tudunk tenni, csak a tapasztalat, és a gyártóba való bizalom a lényeg! Sajnos a mai világba elég kevés gyártó ad az ilyesmire.
Mert ugye, évek alatt, és több autóba való állandó használat után derül ki, hogy milyen hasznos. Ritkán használt családi autónál ez évtizedekbe is kerülhet. Nekünk a jövő a fontos, és a vásárlóink megelégedettsége.
Nagyon örülök, hogy leírta, kedves Zoltán a tapasztalatát, mert tanúságos volt.
További biztos célba érést, és élvezetes vezetést kívánok Önnek!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
"Öröm" volt nézni hallani és érezni hogy egyre gyengül az autó!!! Erőtlen volt, forgatva csak a hangja volt nagy, rettenetesen ment. Mondom mostmár megvárom hol a mélypont. Már oda jutottam hogy kínszenvedés volt az elindulás! 1500-ig nagyon vigyázni kellett. Nem túlzok. A motor dinamikéja is kétállású lett. Vagy csigabiga, vagy a teljes gáz, ami kb arra volt elég, hogy a forgalomban maradjak.
Eddig bírtam.
Aztán egy 125ml-es pirosat beletoltam. 50-100 km-ig semmi aztán érezhető volt ez erősebb motor. Kb 500 km haladtam, szerintem itt a teteje. De főleg a csend lepett meg.
Brávó készítők!
Legutóbbi hozzászólások