Vendégkönyv - Spuri Adalék
×
Kosaram
Kosárban lévő termékek
A kosár üres.
Töltse meg kosarát
Vásárlásbdfg
Ft
A szállítás és az adók újra kiszámításra kerülhetnek a pénztárnál.
Ft
Tovább vásárolok

Vendégkönyv

A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!

Regisztráció
2190 bejegyzés.
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2017.11.12. 13:33
Kedves Benny!

Érdeklődését megtisztelőnek érzem, és válaszolok itt is, ám másképp, mint e-mailbe.


Nem engedi a vendégkönyvünk linkek beszúrását. Ezért röviden azt tudom válaszolni, hogy mindig az határozza meg az adalékunk közötti választást, hogy mi a cél, és mennyire szeretne minőségi üzemanyagot megadni az autójának. Van egy cikkünk, melyet a főoldalról jelentősen lefelé görgetve tud elérni. Kérem olvassa el, nagyon hasznos lesz! Minden benne van. A címe:

A "piros" vagy a "kék" SPURI-t válasszuk?

Ha ezután is lesz kérdése bátran írjon, és válaszolunk, minden felmerülő problémára, ami tudásunkhoz képest rendelkezésünkre áll.

További biztos célba érést kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Benny Benny írta ekkor 2017.11.09. 21:30
Üdv!
Ezt elküldtem e-mailben is, utána láttam meg a vendégkönyv lehetőséget, úgyhogy ide is kiposztolom, másnak is hasznos lehet.

Felmerült bennem egy kérdés.
Mind a két termékük jobbnál-jobb dolgokat sorol fel. De melyiket érdemes használni?
Mivel eltérőek a tulajdonságok.
Most választanom kell, hogy mely pozitívumokat szeretném?
Esetleg a verseny adalék már tartalmazza a motortisztító tulajdonságait is? Tehát jobb nála?
Esetleg a két adalék használható együttesen?
Vagy inkább felváltva érdemes használni?

Előre is köszönöm!
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2017.10.20. 09:20
Kedves Misi!

Első kérdésére nehéz röviden válaszolni, ezért kérem a Főoldalról elérhető egyik cikket olvassa el, minden benne van. Jelentősebben lejjebb görgetve találja meg, a címe:

A "piros" vagy a "kék" SPURI-t válasszuk?

Ismerjük a prémiumnak kikiáltott benzineket, de nincs jelentősége, hogy melyikbe önti bele. Bármilyen üzemanyaghoz kompatibilis a SPURI mindkét változata.
Köszönöm kérdését, és kérem írja meg később, mit tapasztalt a SPURI adalékolások után.
További balesetmentes autózást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Misi Misi írta ekkor 2017.10.19. 09:54
Tisztelt Szaki Kft!

Nemrég vásároltam egy 0,9 Tce turbós benzines Dacia Logan MCV-t. Érdeklődni szeretnék, hogy ehhez a típusú motorhoz melyik spuri adalékot ajánlja? Okozhat e valamilyen problémát ha nem a legolcsóbb, hanem a prémium 95-ös benzinhez adagolom?

Válaszát előre is köszönöm!
Misi
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2017.10.05. 10:11
Kedves Milán!

Tanúságos, és részletekbe menő is a leírás. Legtöbb ember a SPURI használatánál azonnali eredményt vár el. Holott minden a gép állapotától függ. Valóban a SPURI a hosszan tartó motoréletért született, ezt nem szabad elfelejteni. A fogyasztás csökkenés ennek a pozitív hozadéka. Bizonyítékként a más ember tapasztalata a mérvadó, vagy az állandó használat. A tiszta alkatrészek, a füstmentes üzemelés, már fél siker! Még akkor is van füst, ha azt nem látjuk. Kérdés az, hogy mennyi?

A kipufogógáz visszavezetésre térve, bizony azt vallom, hogy ezt a módszert meg kellene szüntetni. Más módon megoldani, a NOx problémát. Persze nagyon jó üzemanyaggal is meg lehet, de ettől tekintsünk el a kutaknál.
A korom és a olajnyálka már a hengerbe is létezik az égés folyamán, azt ne felejtsük el. Akkor kezd kicsapódni, ha egyre hidegebb lesz a füstgáz, és nem tud légnemű állapotba maradni. Rögtön a leghatásosabb módszer a tökéletesebb elégetés, hogy ne keletkezzen ilyen. Ekkor nem rakódik le a lehűlő felületeken. Pld. EGR, katalizátor, koromszűrő stb.
Ha nem rakódik le a koromszűrőbe, nyilván átjárható, tiszta, így torlónyomás különbség nem is alakul ki. Minek is lenne, hisz túlfojtott motor jobban kopik.
A tapasztalat az, hogy SPURI-s üzemanyagoknál a korszerű motorok nem szoktak regenerálni kormot, mert nincs mit. Sokszor pánikba esnek e-miatt. De ez így van jól. Vagy ha mégis, akkor sokkal ritkábban.
Más. Tapasztalat, hogy az EGR szelep mechanikája megy tönkre, pld. a lepke fogasléc ami nyitogatja elkopik, vagy az ellendarab fogaskerék. Ezt jó üzemanyaggal sajnos nem lehet kivédeni.
Nem tudom mire gondolt kedves Milán, de ennyit dióhéjban.

Üdvözlettel, és további biztos célba érést kívánok!
Farkas Kálmán
Milán Milán írta ekkor 2017.10.04. 20:42
Tisztelt Farkas Kálmán,

Engedje meg hogy megosszam az eddigi tapasztalataimat a Spuri használatával kapcsolatban.
Típus: Citroen C5 X7 2012; 1.6 HDI 8V FAF 115LE. Jelenleg 240 00km-el.Saját részre Franciaországból behozott igazolt futással került hozzám 140 000km-rel (autópályán használták)
Én legelső tankolástól használom normál adagba a piros Spurit, mert előző kocsimnál is nagy megelégedéssel bevált.
Csakis neves kúton(MOL és OMW) sima gázolajhoz adagolom.
Egy -két alkalommal kék Spurit is használtam nagyobb "takarításhoz".
Nos, ezidáig semmi probléma nem mutatkozott a motortól az EGR-en át a FAP-ig, ami úgy gondolom betudható a Spurinak is, ez mellé nyáron 4.4L-es, télen 5L-es átlagfogyasztással.Ebbe normál országúti tempó és havi szinten Németországi autópálya.Szóval nálam működésprobléma megelőzésben és fogyasztásban jelesre vizsgázott.Megjegyzem szerzízben mer FAP-ot akartak tisztítani mert h már telített computer szerint ami ügye a km futás indokolja, a computer innen számolja, viszont nem értették hogy a nyomáskülönbség miért csak 10mmbar😁, ami jó, nagyon jó értéknek számít. 😁 Hát úgy gondolom h ez Spurinak tudható be.Azóta is FAP köszöni jól van.Utána mondták h ilyen km körül EGR-ek is elkokszolódnak, mondák várható. Én viszont úgy gondolom Spuri itt is megteszi tisztító hatását, Ön mit gondol?
No mindegy , a titkot nem árultam el, csak vakarták a fejüket a szervizesek, Ennyit erről.
Én továbbra is használni fogom a Spurit, nálam már bizonyított.
Köszönöm h végigolvasta a hozzászólásomat és várnám az EGR-el kapcsolatos kommentét.

Üdv,
Milán
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2017.10.03. 12:50
Kedves Gábor!

Ez egy kicsit máshogy működik. Adszorbensek, és más kompozíciók is kellenek hozzá.
A SPURI kb. a harmad térfogatot tudja diszpergálni. Függ azonban a donor benzintől, a hőmérséklettől, a szennyező anyagok voltától, és sok körülménytől.
A prémiumba is kötelező 7% etanol az EU-ban. Sőt ittmég van több is benne, sőt egy csomó más iparban használhatatlan anyag. Jobb, ha nem tudja mi is!

Az MTBE, ETBE és egyéb oxigenát nem feltétlen jó, csak kis mennyiségig. A normál járművek nem igénylik a magas oktánt, de sok eloxidált folyadékot sem. Nem versenymotorok. Nem erre tervezték. Ha jobb a 100-as, vagy a 102-es benzin bele, melynek kevesebb a fűtőértéke, akkor meg kell vizsgálni, mert valami baja van. Kormos, vezérlés, kopás stb.

SPURI folyamatos használat mellet, a kondenzvizet kiviszi, sőt többet is. Mást felesleges mellette használni ugyis hatástalan. Lásd sok alkohol van a benzinbe, mégis vizes! Más adalékok működése kicsapató szerként működik. Ez volt eddig az Ő elméletük. A mienk pont az ellenkezője. De vigyázni kell, túl sokat nem tanácsos egyszerre diszpergálni, mert veszélyes. Ki kell számolni pontosan.
Télire pedig.
Normál benzin, tele tankolva, és SPURI, semmi más! Akkor tavasszal pöcc-röff indul.

Tisztelettel, Farkas Kálmán
Gábor Gábor írta ekkor 2017.10.02. 20:06
Kedves Kálmán!

Elnézést hogy megsem vártam a választ de kifelejtettem hogy régen amikor egy téli tankolás után a trabant porlasztójába bele fagyott a vizes benzin az tanácsolták hogy télen minden tankolásnál tegyek bele egy pohárnyi denaturált szeszt. A spuri mellet érdemes-e még ezt, vagy valamilyen direkt víztelenítő adalékot használni évent egyszer kétszer?
Köszönöm! Gábor.
Gábor Gábor írta ekkor 2017.10.02. 19:19
Kedves Kálmán!
Ismét jelentkezem a régi skodával. Érdekelne hogy a kék vagy a piros vesz ki több vizet a tankból. Mert ugye egy 30 éves fémlemez tankban jobb ha nem is tudjuk mi van. A biztonsági adatlapok szerint a kékben 0-50% petróleum és 10-50% alkohol van. A pirosban 60-70% petróleum és 10-30% alkohol. Tehát nem egyforma az összetétel. A másik kérdésem ha az etanol is egy alkoholfajta akkor éppen jól jönne ha belekeverik a benzinbe mert vízzel keveredve azt elégethetővé teszi. De azt olvasom több helyen hogy ártalmas mert a levegőből is vizet vesz fel. Én keveset használom az autót és ritkán tankolok, 2-3 havonta ami lehet hogy nem jó mert sokszor van több levegő a tankban.
És még egy kérdésem lenne. A 100-as prémium benzin nem tartalmaz etanolt hanem MTBE és ETBE van benne és több adalék. Ezért stabilabb és hosszan eltartható a 95-öshöz képest. Egy motorostól hallottam hogy télre ezzel tölti fel a motorjai tankját. A spurit 95-ös benzinhez gyártják, de érdekel a véleménye erről a benzinről. Tehát kéket, vagy pirosat és legyen inkább mindig tele a tank?
Köszönettel Gábor.
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2017.09.22. 20:16
Kedves Gábor!

Az ilyen gépeknél vannak már jó tapasztalataink, különösen hamar megjön az erő a Ducatónál.

Üdvözlettel, Farkas Kálmán
óhegyi gábor óhegyi gábor írta ekkor 2017.09.22. 14:06
Köszönöm a válaszát egyelőre fogyasztom a 10db 0.5l- es adalékokat egy Atego és két db MTZ illetve egy 2.8jtd Ducato iszogatja .Tisztelettel:Óhegyi Gábor
Kocsis András Kocsis András írta ekkor 2017.09.21. 16:09
Tisztelet!

Farkas Kálmán írta: "Mindkét termékünk alkalmas a téli stabilizálásra, viszont dupla adagba. Leginkább a SPURI JG-2 a jobb."

Köszönöm a válaszát!
Tisztelet!
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2017.09.17. 15:04
Kedves Tóth Attila!

Az emailt sajnos itt nem tudom leírni, de a Kapcsolatba menüben lévőre küldheti.

Nagyon örülök, hogy feltámadt a fűkasza. A tankolóra pedig csak annyit, hogy elvileg, ha minden benzinálló benne, akkor ezzel sem szabad gond lenni, hacsak az idő vas foga el nem éri. Persze ez márkától függ, mennyire korszerű!

Tisztelettel, Farkas Kálmán
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2017.09.17. 14:56
Atego ismét!

Rövidre lehet zárni a helyzetet, ha közvetlen a területi képviselő urat felhívja, és személyesen kilátogat önhöz! Szakmailag fel vannak készülve teher autókból is.
Hívja bizalommal a Pápai József Urat. A száma a Képviselet menüpontba található.

Köszönöm türelmét, mert két hét szabadságon voltam ,mint reszort felelős.

Tisztelettel, Farkas Kálmán

Elnézést kérek!
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2017.09.17. 14:45
Cs. Béla!

Bocsi, most látom megtalálta az írást. Kérem tallózzon más cikket is, ami vélhetően az az autójához illeszkedik.

Köszönöm, Farkas Kálmán
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2017.09.17. 14:42
Tisztelt CS.Béla Úr!

"A részecskeszűrő, és tisztítása!" című cikkünket kérem olvassa el.

A főoldalról éri el, jelentősen lejjebb görgetve.
Előzetes jelzem, semmi más nem kell, csak a SPURI állandó használata elegendő hozzá! Ami ugye ingyen van. A működési mechanizmust a cikkbe megtalálja.

Ha ezen túl is van kérdése, szívesen válaszolok.

Tisztelettel, Farkas Kálmán
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2017.09.17. 14:29
Kocsis Úrnak!

Mindkét termékünk alkalmas a téli stabilizálásra, viszont dupla adagba. Leginkább a SPURI JG-2 a jobb.

Semmi más nem kell hozzá, hisz nem találtunk még mi sem és vevők sem más hatásos nem placebó jellegű terméket. A sok drága szortiment alkotókat bele kell tenni, nincs mese! Így valóban hatásos lesz tavasszal, az teljesen biztos!

Tisztelettel, Farkas Kálmán
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2017.09.17. 14:23
SPURI-8

Kedves olvasó!

Igen jól látja! Nem szűnt meg, csak ideiglenesen az "állam bácsi" vizsgálja, hogy a felhasználók valóban tisztításra használják-e.

Egy nyomorult szóba belekötöttek,ami állítólag azt jelenti öntsd a tankba. Ez: "DERMEDÉSGÁTLÓ HATÁSÚ".

Pedig a szerelő műhelyek szivattyús olaj-zsír mosójában télen hatalmas jelentőségű. A kamion váltó javítás előtti mosásánál mínusz 20fokos hidegbe az olaj nem szeret kimosódni. Ezért szeretik.

De ezt a hatóságnak hiába mondjuk, írjuk le. Feltételezik, hogy aki megveszi vásárló üzemanyagba is használják. Ha így is lenne, a gyártó nem erre gyártja! A többire nincs ráhatásunk.

Majd csak egyszer, néhány év múlva véget érnek a perek, mert ugye ha elmarasztalnak a végtelenségig elmegyünk a bíróságig akár BRÜSSZELIG. Az elv számít, nem pedig a pénz. Úgy sem volt rajta hasznunk. De az állam a majd 82-os összes fizetendő sarcával komoly kiesést szenved! Nem tudnak számolni?

Vagy más az indíték? Nem tudom! Döntse el az olvasó. Bizonyára a TOTALCAR támadása sem véletlen. És az egyidejű több oldalról jövő feljelentések sem.

De, amúgy jól vagyunk, és a vevőink a legfontosabbak! Azon gondolkozunk, hogy már ingyen kellene árusítani a SPURI. Teljesen mindegy az egy számjegyű haszon miatt. Külföldi svájci környezetvédelmi támogatással kellene. Mit szólna a hatóság? Biztos perelnének ismét!

Majd csak lesz valahogy, dolgozunk szorgalmasan és kész!

Nem tiltották le, csak a per végéig nem áruljuk. Jobbnak láttuk így. Minden engedélyünk megvan rá, egyenlőre!
Ha lesz ismét SPURI-8 rögtön szólunk, közhírré tesszük.

Addig is, aki a leszerelt alkatrészeket ki akarja mosni SPURI-ba a jövedéki útadót is megfizeti, mintha motorba elégetné! EZ a normális Magyarországon.

Ennyit dióhéjban!

Köszönöm végtelen türelmét mindenkinek.

Tisztelettel, Farkas Kálmán
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2017.09.17. 13:51
Kedves Atego tujajdonos!

Először is elnézést a késői válaszért, mert mint reszortos szabadságon voltam!

Nincs korlátozás, minden típusú, és üzemű belső égésű robbanó motorhoz ajánlott a SPURI használata.
A jó üzemanyagot a gép meghálálja.
Kamionoknál pedig olyan jó a tapasztalat, hogy inkább le se írom. Legegyszerűbb, ha kipróbálja. Csak arra kérem, hogy legyen tesztelje be előtte is ugyanazon úton, és körülmények között. A 4-5 SPURI-s tankolás után ismét. Igen jó tapasztalata lesz. Kérem írja meg később!

Erőgépnél pedig a rengeteg mezőgazdasági üzemnél használják, megelégedetten. Nem véletlenül. Mégpedig azért, mert a speciálisan érzékeny gépeknél minden nyűg megszűnik.

Várjuk a visszajelzést!

Tisztelettel Farkas Kálmán
Tóth Attila Tóth Attila írta ekkor 2017.09.11. 23:20
Ja, bocs az elő kifelejtettem - a kidobásra ítélt 2 ütemű fűkasza nem csak feltámadt hanem sokkal nagyobb nyomatéka lett. A 4 ütemű fűnyíró és erősebb lett tőle és tényleg alig eszik'.