Vendégkönyv - Spuri Adalék
×
Kosaram
Kosárban lévő termékek
A kosár üres.
Töltse meg kosarát
Vásárlásbdfg
Ft
A szállítás és az adók újra kiszámításra kerülhetnek a pénztárnál.
Ft
Tovább vásárolok

Vendégkönyv

A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!

Regisztráció
2190 bejegyzés.
Harsanyi Otto Harsanyi Otto írta ekkor 2018.10.14. 20:05
Kérem szépen! Engem is érdekel lpg-tartályba juttatás módja, kérem valahogyan tájékoztasson,köszönöm!
otto.harsanyi@gmail.com
Sz.Attila Sz.Attila írta ekkor 2018.10.13. 10:55
Kedves Balázs Veszprémből! 🙂

Nekem is egy gázos 1.8-as Accordom van és nagyon érdekelne, hogyan sikerült a gáztartályba bejuttatni az adalékot!
Ha megírnád, nagyon hálás lennék!
sz.attes@gmail.com

Köszönöm!
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2018.10.06. 15:32
Kedves Balázs!
Remek, hogy megoldódott a tartályba injektálás.

Azért a kék ajánlott, mert a pirosnál van olyan alkotó, mely nem válik légnemű anyaggá és némi maradék képződik a reduktorba, nagyon precíz adagoló beállításnál is. A kéknél is Azért kell pontosan adalékolni, mert a többlet, nehezebben válik légneművé. Tehát inkább kevesebbet. 25-ös tartálynál kb 40ml.

A kék és piros használatánál, nincs korlát. Válthat nyugodtan fél tanknál is, semmi gond nincs. Kompatibilisek egymással.

További gondtalan autózást kívánok,
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Balázs Balázs írta ekkor 2018.10.05. 19:57
Üdv! Megoldódott, hogy hogyan juttatom be a spurit az üzemanyag tartályba, már csak arra várok, hogy jövőhéten megérkezzen a kék spuri. Kérdésem a következő lenne:
A pirosra is rá van írva, hogy LPG-hez ajánlott, miért kimondottan a kéket ajánlják itt mégis?
Ha a benzines autóban is ki akarom próbálni a kéket, akkor a piros és kék közötti átálláskor érdemes kijárni egy tankot, hogy a piros teljesen eltűnjön, vagy a következő tankoláskor már mehet rá a kék?
Köszönöm
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2018.10.03. 07:36
Tisztelt Balázs!

A SPURIBOLT van, és lesz ezután is, azt írtam előző levelembe, hogy ugyanúgy a szortiment megvan mint régen. Ha gondolja, bárhol vásárolhat mert a "spurineked" egy Reklám felülethez kötött egyszeri lehetőség! Az űj ára itt a honlapunkon is 1256Ftx6= 7536.- +posta ktg. A kéket nem is lehet lehet összehasonlítani, mert itt az ideiglenes felületen nincs is! Az amúgy is szintén ugyanaz az akciós piros ár 1140,Ft, csak van posta ktg, itt pedig nincs. Ez egy keresgélést kizáró, rögtöni, athokk speciális vásárlási felület, ahol mérjük a megyék aktivitását, de a részletes tájékoztatást a marketing módszerünkről csak szűk körben publikáljuk. A bevásárlást nem javaslom, mert korlátlan ugyan a szavalatossága, de némi párolgása csak van az igen illékony termékünknek. Ráadásul 6éve nem emeltünk árat, és remélem még hat évig nem is fogunk, tehát felesleges spájzolni ilyen csekély emelésnél. Nyilván még a kifutó készlet régi áron elég sok kereskedésnél lesz kapható, akik nem árazták fel, és a Google keresőbe megtalál, de ez csak idő kérdése, és kifogy előbb-utóbb.

Köszönöm kérdését, tisztelettel,
Farkas Kálmán
Balázs Balázs írta ekkor 2018.10.02. 20:02
Nem értem ezt a spurineked.hu oldalt. Sokkal drágább mint a spuribolt.hu
Megmarad a spuribolt is? Ha esélyes hogy nem, akkor berendelek hamar egy hatalmas adagot inkább! 🙂
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2018.10.01. 16:26
Tisztelt Él Úr!

Ez egy videó csatorna reklám vásárlási felülete! A legtöbb kedvezményes ár mindenhol egyszerre jelentkezik, és itt még a régi ár van, valamint nem kell postát fizetni, és bónusz töltést kap.
Tehát nem az egész szortiment bonyolultan akciós, mert a JG-2 ára már nem fér bele, hisz majdhogy nincs is árrésünk rajta. Három raktárt kell jövedéki termékként megjárjon, ahol mindig adóval sújtják, míg a vevőhöz kerül.
Sajnos a törvényt nem a cégeink szavazzák meg. Azt sem, hogy a gyártó nem árulhatja.
Nagyon szigorú korlátaink vannak!
Higgye el én tudnám adni a harmadáért is, mint az üzemanyagot, és a cigarettát, de ezeket sem lehet! Nagyon kicsi, szinte semmi a mozgásterünk, sajnos!
Kérem, hogy válassza ki az önnek legmegfelelőbb terméket, a spuribolt.hu lapról.

Köszönöm levelét, további balesetmentes autózást kívánok! Tisztelettel. Farkas Kálmán
ÉL ÉL írta ekkor 2018.10.01. 11:44
Tisztelt Farkas Kálmán Úr !
Köszönöm a hozzászólást, közben megtaláltam a régi webshop-ot ahonnan rendeltem. Ez az új webshop mitől akciós és miért nincsenek benne a kék változatok?
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2018.10.01. 08:17
Kedves Balázs!

Örülök, hogy tanácsot kért, hisz információ útján tudunk előre haladni!

Az első fontos információ, hogy nincs jó minőségű üzemanyag semelyik kútnál, mert az igen drága lenne, és nem érdekük olyan minőséget forgalmazni, melyből 10%-kal kevesebb fogy. Különösen károsak a prémium üzemanyagok. Ezt írtam is néhány cikkben, hogy egy paraméter kiemelésével a többi 30tulajdonságjelentősen sérül. Ezért nincs tökéletes égés. Normál gázolajat tankoljon.

Regenerálásra: Köztudott, hogy akkor spriccent gázolajat a motor, ha tele a szűrő, és a torló nyomás magas a kipufogó rendszerben. Ha tökéletes az égés erre nincs szükség, ennek örülni kell. Így működik.
Önnél sokat futott gépnél 5-10 tankolás is kellhet a tiszta rendszer kialakulásához. Kérem ezért legyen türelmes. Az első tankolásoknál, intenzívebb lesz a füst, mert takarít a SPURI. Ezért nyomaték többletet még nem érez! Később igen! Ha szeretné a folyamatot gyorsítani, használjon másfélszeres adalékolást. 1,5dl/50liter. De többet ne! Nem okoz kárt, de felesleges. A kék SPURI JG-2 sport adalékunk egyébként is intenzívebb tisztító hatást fejt ki. A motorolaj szűrő nem befolyásolja a égési paramétert, legalábbis jelentősége nincs. Az üzemanyag szűrővel egyenlőre nem lehet baj, hisz a füstfelhő arra enged következtetni, hogy kap rendesen gázolajat. Ám a tizedik tankolás után cseréljen gázolajszűrőt.

Összegezve, pozitív hatása lesz a gépére, és a márkára jellemző konstrukciós hibákat is tompítani fogja a SPURI. Folyamatos használatra ajánljuk, és ezzel a lehetőségekhez képest legjobb üzemanyagot tudja megadni a gépének.
Biztos vagyok benne, hogy a tizedik tankolás után sokkal jobb lesz az autója, kérem írja meg bátran a tapasztalatát, még akkor is, ha van benne negatívum.

További biztos célba érést kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
J Balázs J Balázs írta ekkor 2018.10.01. 07:09
Tisztelt F. Kálmàn!

A napokban vásároltam meg első kék spuri adalékomat és mielőtt használnám próbáltam jobban utána olvasni a dolgoknak. Elolvastam a Ford-os DPF es cikküket és most kicsit összezavarodtam úgyanis pont egy DPF es Fordhoz szeretném használni. Azt írják benne, hogy a Spuri használatával a DPF nem fog regenerálni ám ehhez tökéletesen tiszta és kicsit sem kopott motor szükséges. Az én autómban 185e km van, próbáltam jó minőségű üzemanyaggal járatni de az utóbbi időben sajnos nagy gázadásnál megjelentek a fekete füstfelhők a kipufogóból. 10e km-ként olaj/olajszűrő mindig cserélve van és hibakódot sem mutat az autó.
A leirtak alapján, Ön javasolná a Spuri adalékok használatát és ha igen, hogyan?
Előre is köszönöm válaszát!
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2018.09.30. 11:47
Tisztelt ÉL Úr!


Minden maradt a régiben. Megvan, és ugyanaz a címe, mint ahol eddig is vásárolt, mint törzsvevő: www.spuribolt.hu/

Az akciós reklámlapunk után visszakerül, a régi helyére!

Tisztelettel, Farkas Kálmán
ÉL ÉL írta ekkor 2018.09.29. 19:36
Tisztelt Farkas Úr !
Hova lett a régi webshop? Most miért csak 3 csomagból lehet választani? Hova lett a régi oldalra beregisztrált adat?
Köszönettel:
L
Makra Győző Makra Győző írta ekkor 2018.09.19. 07:41
Kedves Balázs!
Talán tudok segíteni. Kérlek, írj egy elérhetőséget az alábbi e-mailre: makragyozo@gmail.com

Üdv, M.Győző
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2018.09.17. 18:57
Tisztelt Balázs!

Először is elnézést, a késői válaszért, de sajnos kb egy hétig szabadságon voltam!

Roppant kedves, és megtisztelő, hogy kedveli a SPURI-t, és némi hozzáértéssel, le is írja az előnyös tulajdonságokat. Minden úton szeretnék segíteni, ám közdarab gyártására, engedélyezésére nem találtunk vállalkozót.
Pedig a mechanikai rész, egyszerű, sőt primitívnek mondható feladat, minden kapható hozzá a boltokba. Ám, a magyar bürokrácia miatt, sajnos hosszú év, és milliókba kerül a engedélyezés. Nyilván a robbanástól félnek!

Ha ön mégis be tudja juttatni valahogy a rendszerbe, akkor bizonyára ismét a gázos autó életkedve visszatér! Nem szabad semmi illegális szerkezetre buzdítanom, de ha van ügyes gépész, gázszerelő, fűtésszerelő ismerőse simán megoldható a feladat biztonsággal.

Sajnos ennyit tudtam segíteni Önnek, további balesetmentes közlekedést, és jó egészséget kívánok hozzá!

Tisztelettel, Farkas Kálmán
Balázs Balázs írta ekkor 2018.09.11. 14:21
Üdv. Érdeklődnék, hogy ha lpg-s autómba szeretnék spurit bejuttatni, van valaki akitől még lehet beszerezni közdarabot? Benzinesként nagyon nagy megelégedéssel használtam a spurit, a benzintartályba a mai napig mindig ott van, de már egy éve lpg-vel járok, csak annyi benzint tankolok amennyit muszáj. Most indítási nehézségek miatt átálltam benzinre, 60 km duplán spurizott benzines üzem után már halkabb az autó, egész más a motor járása is. Rájöttem, hiányzik a spuri a gépnek is, és nekem is.
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2018.08.22. 19:09
Kedves András!

Igen, a folyamatos SPURI használat páratlan kifogástalan égésmódot, valamint más alkatrészek tisztán tartását eredményezi.
Ebből következik, hogy az adalék elhagyásakor rögtön kezdődik a kormosodás, mely legalább egy tucat fontosabb alkatrészt, és érzékelőt érint. Kicsit mókásan fogalmazva, meg volt sértődve a gép a rosszabb kajától. Bocs, a gyenge üzemanyagtól!

Még ilyenkor nincs nagy gond a rendszer tisztaságával, ám több tucatszor tankolva kialakul a vissza nem fordítható folyamat. Posta munkával nehezen, vagy nem is takarítható ki a rendszer újszerű állapotára. Ez elégtelen égéstől van, mert az egyre több, visszavezetett rossz minőségű kipufogógázba fürdik a motor. Mind addig csinálja, míg az érzékelők nem érzik a tisztább emissziós tényezőt. No és van egy öngerjesztő mechanizmus is, amin túl, szinte mindent cserélgetni kell, és ez idegesítő, és nagyon drága!

Ezért ajánljuk, hogy minden tankoláshoz használjon SPURI-t, hiszen végtére is semmibe nem kerül. Sőt nyereséges is a megtakarított üzemanyagon keresztül. A javítási költségekről, bosszúságokról pedig ne is beszéljünk!
Hála a technikai fejlődésnek, a szervizek, autószalonok is egyre többen felvilágosultak, és az új autókhoz rögtön ajánlják a SPURI-t.
Hiszen ők csak tudják, mit szoktak javítani az autókon a legtöbbet! És értelmetlenségek miatt. Ezzel is védik az autómárka becsületét. A soros szervizeket pedig mindenképp el kell végezni, ami egyszerű, és jóval több pénzt hoz a konyhára.
Szegény autósoknak elég ez a fenntartási költség is.

Legyen továbbra is biztos célba érkezése! Nagyon szépen köszönöm bejegyzését.
Tisztelettel Farkas Kálmán
András András írta ekkor 2018.08.21. 06:25
Tisztelt Farkas Úr!
Egy gyakorlati tapasztalat.
Már az autóm átvételére úgy mentem a szalonba, hogy volt nálam Spuri.(Suzuki Baleno 1.2 DualJet) Rögtön az első tankolástól használom.
Múlt héten úgy alakult, hogy ahol rendszeresen vásárolom és tankolok is nem volt készleten. Ez volt az első alkalom, hogy Spuri nélküli benzinnel jártam. A következő tankoláskor jött a "meglepetés" 20%-al magasabb fogyasztást mértem, mint addig bármikor. Ugyanazon körülmények és használat mellett. Addigra szerencsére volt már készleten Spuri és rögtön kapott is egy egész 125 ml-es adagot.
Autós kollégáim nevében is köszönöm ezt a terméket Önöknek!
Tisztelettel: András
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2018.08.20. 18:31
Kedves Juhász Miklós!

Igen jó, hogy önként megírta, tapasztalatát a termékünkről. Mindent megteszünk, hogy a vásárlóink maximálisan, és becsülettel ki legyenek szolgálva. Nekünk, minden egyes ember fontos. Ha kell külön-külön foglalkozunk az érdeklődőkkel.

A SPURI minősége hozta a sikert, mert bizony létkérdés, a folyamatos fejlesztés. A valóságba 25évvel ezelőtt nem is gondolta a kis csapatunk, hogy micsoda sikerélményekbe lesz részünk, a vásárlókkal együtt.
Ez nálunk a hajtóerő, a motiváció. Az emberek, az ismerősök által elmondott valódi, mindennapos tapasztalatok szerint merik használni a SPURI-t.
Ez így mindennél többet ér, így pontosan az Ön véleménye is amit itt leírt, külön köszönöm! Mondja el ismerőseinek is.

További probléma mentes motor üzemeltetést kívánok!

Tisztelettel, Farkas Kálmán és a kollégái!
Juhász Miklós Juhász Miklós írta ekkor 2018.08.15. 21:39
Nos még régebben volt pár e-mailos kérdésem a gyártó felé. Ami engem meglepett az a gyors és segítőkész válaszok voltak. Ennek kb. Majd 1 éve. Azóta is mind a robogóba és az autónkba is a piros spurit használjuk előszeretettel. Eleinte nem hittem benne de amit ki nem próbálunk arrol ne is nyilatkozzunk. Személy szerint nállam a jobb gáz reakció jelentkezés és a picivel halkabb motorzaj hozta meg azt a pontot ahol kicsit el keztem benne hinni. Azota mondhatni spuri nélkül nem is tankolás a tankolás. Én személy szerint ajánlom mindenkinek ennek a terméknek múltja jelene és amiben bízok még több jövője lesz 🙂
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2018.07.22. 08:41
Kedves Emil!

Mint törzsvásárlót, örömmel üdvözlöm, és rögvest írok is választ.
Ön tapasztalta a dízel oldalon hosszú távon a SPURI motorkímélő hatását. A benzines motornál is vannak gyenge pontok, melyeknél az igazi jó minőségű benzin áldásos lehet. Ha van ideje kérem olvasson bele a most sorozatként megjelenő cikkeinkbe, ami a benzinek tulajdonságait részletei. Másként fog a benzinekről gondolkodni, már 1-2 cikk után is.

Kérdésére konkrétan válaszolok. A 3000-10000km bejáratás minden autógyárnál már a szalag után megvan. Az első kb. 50ezer km az az autó életébe a legfontosabb. Nyilván minél kevesebb van benne, annál lényegesebb a jó minőségű üzemanyag. A SPURI védelmi vonala nagyon precízen szerkesztett, ezért nem tudom itt, és most leírni a mechanizmust, de vezérszavakat tudok jelezni, ami a tökéletes üzemhez szükséges:

Kopás csökkentők, szortimentizáció, hűtőgél, sziliciumcarbid polírozás, korrózióvédők, gázosodás gátlók, vízdíszpergátlók, stb.

Friss motorokat újabban a Dáciánál is nem csak honoljak, hanem az oldalfalat golyó nyomás szerűen perforálják is, Ebből eredően több motorolaj jut fel az égéstérbe, ami kpormosodáshoz vezet, majd ott 80-110ezer km-nél különböző gondokat okoz. Nem veszélyes, csak bosszantó, mikor a szívószelep kormos lesz, vagy az injektor 1-2 beadja a kulcsot. De a katalizátor is hajlamos az olaj, gyanta sár miatt cserésre rakódni. A lambda szonda is hamis jelet küld, és szegényíti a keveréket, ha koszolódik, a becsiszolatlan motornál. A szegényítés pedig a kipufogó szelepeket megviseli.

Még csak ezek tizede a problémáknak, de érzékeltetem, hogy fontos a jó adalékolt benzin. Márpedig a kutaknál sosem érdekük ezek a szempontok, csak újabban az én szövegemet másolják a multik reklámjai! Ha észrevette.
Tény, hogy 25 év előnyünk van, mert csak most kezdenek rájönni, hogy az oktánszám nem minden, sőt a 100-as benzin káros is a széria motoroknak.
Különösen, ha nagyon kis fordulaton használja, mint a dízelt megszokta!
Bátran pörgesse, attól tartósabb lesz. A benzines karakterisztikája más!

Ennyit dióhéjban, és azt kívánom élvezze bátran az új autót, mintha nem is lenne bejáratós.
További biztos célba érést kívánok Önnek, Kedves Emil.

Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán