Figyelmeztetés

Csak regisztrált felhasználók írhatnak üzeneteket, kérem, jelentkezzen be
virág zoltán

Köszönöm megtisztelő, részletes válaszát!

Virag Z.


2020-07-18
SZAKI Kft.

Tisztelt Orbán Úr!

Ez a tipikus esete a versenybenzinnek! Amit prémiumnak hívnak! Elv a következő! A kötött és kötetlen kondenzvizet vagy kicsapatjuk, és megromlik, kocsonyásodik, vagy lassanként elvisszük , diszpergáljuk. Ez a kocsonya egy hosszú folyamat végterméke.
Sajnos ekkora lökésszerű kocsonyás szennyeződést nem tud kitakarítani a SPURI. Lassanként igen! A prémium benzin pillanatnyi előnye ne tévessze meg!

Vigasz!
Ha már levette a tankot, ne hagyja abba! Használjon sima 95-öst! Állandóan és türelmesen! Az esetben lassan kevés vizet, gyantát visz ki a rendszer egyéb részeiből. Csak max 1,5 szerest használjon. De hosszan türelmesen. Nem mondható meg mennyi szenny van a rendszerbe. Van aki 20. tankolás után totál rendbe jött a gépe! Már-már feladta a kolléga a tisztítási dolgot, de más előny miatt tovább használta. Egyszer megjavult a gép! Az injektor is tiszta lett!

Azt ajánlom Önnek is, a megadott paraméterekkel használja a SPURI üzemanyag javítót bizalommal. A lehető leghamarabb, és legkíméletesebben fogja elvégezni a dolgát! És utána se hagyja abba, mert ugye a jó üzemanyagra mindig szüksége van a gépnek, és meg is hálálja, hogy ne kelljen a javításokkal kínlódni!

Nagyon hasznos volt ismét ez a bejegyzés! Köszönet önnek Orbán úr!

További biztos üzemmódot, és sikert kívánok az autózáshoz!

Tisztelettel, Farkas Kálmán


2020-07-17
SZAKI Kft.

Kedves Virág Zoltán!

Sajnos nem jó híreim vannak. Akitől vette őszinte volt, hogy bevallotta a prémium benzint. Még ha azon belül is a gyengébb. Az ilyen autót nem tanácsos megvásárolni.

De fel a fejjel, nincs minden veszve. A részletekbe itt hosszan nem mennék bele, csak röviden annyit, kicsit meg van sértődve a motorja a gépnek. No és a kipufogó rendszere is. De lehet a tank is! A mechanizmust nem vezetem végig, de szegény ECU abból dolgozott ami infót kapott. Ebből eredően állandóan szegény keverékkel üzemelt, ami megviselte szegényt! A legutóbbi benzin analíziseink is tisztán mutatják a folyamatot a kimagasló aromás tartalom, versenybenzin szerű alkotók szinte kinyírják a gépet. Erről Ön nem tehet. Most koncentráljunk a jövőre. Ajánlásom a következő.

A Józsai két kút üzemanyagról való tapasztalatok a vevők szerint nem jók. Bár kommunikációban a OMW-re utal az egyik. Fordítsunk. Az Octávia tankolása minél nagyobb forgalmú MOL kúton történjen. A választás pedig a sima legolcsóbb 95-ös benzin legyen. Adalék pedig a normál olcsó SPURI-ból a másfél szerese. 50literbe 150ml. Kezdetbe a rengeteg kondenzvíz, szennyeződés miatt talán lehet ugyanígy a SPURI JG-2 -t 2-3 teletanknál alkalmazni! Később a türelmes normál SPURI adalék is meghozza mindenkinél az eredményt. Lehetséges, hogy 5-10 tankolás kell hozzá! Valaki találóan azt mondta, hogy jó a SPURI, de nem folyékony szerelő! Kérdés az, hogy kipufogó szeleptányérok mennyire égtek el. Valamint mennyi a prémium benzin által kicsapatott víz mennyisége, amit a SPURI-nak diszperzióba kell hozni. Plusz a korom, a gyanta, az prémium benzin aromás lerakódások ki tudja milyen mennyiségben vannak a rendszer zeg-zugaiban. Gondolja meg, ha a SPURI lassan elkezdi kitakarítani a vizet, az nyilván, egy gyenge benzint produkál. A gyantát, kormot, szennyeződéseket az egész rendszeren végig kell hajtania. Ezért sokáig nem fog az a bizonyos, "HŰŰŰŰ" nyomaték érzés lenni! De türelem, mindent megteszünk, amit lehet, legjobb tudásunk szerint.

Nagyon nagy eséllyel használatra alkalmassá teszi a SPURI az autóját. Meglátja kedves Zoltán, újra jó lesz a gép. Itt a rengeteg több ezer beírás is ezt igazolja!

Ha bármi tapasztalata van írja meg, ha negatív, akkor is.

További balesetmentes autózást kívánok Önnek!

Köszönjük kollégáink nevében is a SPURI-ba vetett bizalmát, megháláljuk!

Tisztelettel, Farkas Kálmán


2020-07-17
Orbán István

Tisztelt Kálmán Úr!

95-ös (E10) benzint használok suzuki ignis 1.3 vvt. motorban, kidobja a cseklámpát lambda szonda hibával! Hiába keverem a piros spurit a 95 ös benzinbe 2x mennyiségben , akkor is kidobja a lambda szonda hibát! Viszont ha 100as benzinnel használom, akkor nem dobja ki! Használjam inkább 100as benzinnel a kocsit? Meg az a bajom a 95 ös benzinnel hogy kocsonyásodik a tank alja ettől a benzintől!Úgy vettem észre, hogy le kellett vennem a tankot AC pumpa cserére és beleláttam természetesen a tankba mikor ki volt szrelve az AC. A tank alja 3-4 mm vastagon kocsonyás, gusztustalan ami benne volt. Úgy kellet kimosnom a tankot forróvizes gözborotvával!


2020-07-17
SZAKI Kft.

Kedves Pásztori Úr!

Szeretettel köszöntöm a SPURI használók táborában. Valódi, igazán részletes beszámoló volt. Hálásak vagyunk, a márkatársak nevében is.

Nos, szóban, elmondással, nehéz meggyőzni az embereket arról, hogy íme egy termék, mely becsületes, és valódi érezhető előnyt nyújt. Ki kell próbálni, és tartósan. Tehát türelem is kell hozzá, mert csodák nincsenek, fizikai működési mechanizmusokat lehet sokkal jobbá tenni.

Az meghökkentő eredmény a hosszan tartó SPURI adalékolás után mérhető! Míg a hasonló autóval rendelkezők, bárhol tankolnak, sűrűn javítanak, addig a SPURI-sok semmit! Persze nem a defektre gondolok. Kizárólag a Tanktól, a motoron keresztül a kipufogó végéig teszi a dolgát a SPURI!

Akkor Ön is érti már, kedves István, miért az a szlogenünk:

"SPURI nélkül lehet járni, de nem érdemes!"

Még egyszer, köszönöm, hogy virtuális tollat fogott és megírta tapasztalatát!

További biztonságos autózást kívánok!

Üdvözlettel, Farkas Kálmán


2020-07-17
virág zoltán

Tisztelt Farkas Úr!
Az oktávia 2005-ös évjáratú, 1,6-os, 8 szelepes. Decemberben vettem 198000 kilométerrel, eléggé jó állapotban. Őszintén egy maszek kútnál tankoltam, debrecen mellett. Akitől vettem, Ő azt mondta, hogy a "kagylós" kút 95 prémium benzinével járt leginkább. Én a lakóhelyemen szintén 95 prémiumot vettem, az ottani márkából. Sajnos 2 nap után világítani kezdett a chek engine lámpa. Tettünk rá hibaolvasót, Lambda szonda és üzemanyag problémát mutatott. A szerelő azt javasolta, hogy próbáljak a magyar kút százasából rátankolni, hátha kialszik a lámpa. S furcsa módon 130 km kiautózása után ez is történt!! Ez a dolog még januárban volt, s most a nyár közepén ugyanez megismétlődött!! Mikor most kigyulladt a lámpácska, akkor ilyedtemben beleöntöttem 3 dl Spurit. Talán nem ártottam neki!? Jelenleg működik a motor, nem világít a lámpa. Ám mostmár nem merek tankolni, hogy megint megjárom!! Várom megtisztelő válaszát!
Virag Z.


2020-07-15
Pásztori-Kupán István

Tisztelt Farkas Kálmán!

Nagyon szépen köszönöm érthető, világos és eligazító válaszát, tanácsait. Mindet megfogadom. Igen, a Spurit én is elsősorban az autó életének meghosszabbítása, a biztonságos és olcsó üzemben tartás, a költséges javítások kiküszöbölése, illetve ritkítása céljából kezdtem el használni, és máris tapasztalom, hogy végre rátaláltam a megfelelő termékre. A motor érezhetően csendesebb, szépen, kereken jár, és egyértelműen jobban húz. Az utastérben most már akár 130 km/h-nál is simán lehet suttogva beszélni: az ellenszél, illetve a gumik zaja konkrétan nagyobb, mint a motoré. Kicsit mazochistának tűnő próbát is tettem nemrég: mivel Németországba kellett utaznom, egy ausztriai Jet kútnál tankoltam tele az alapdieselből, hozzá adagoltam a megfelelő mennyiségű kék Spurit, és kb. 800 km-t mentem autópályán, szigorúan 95 km/h sebességgel, többnyire tempomattal (csak akkor gázoltam rá picit, ha kamiont kellett előzni), kb. 50 km-t országúton és valami 20 km-t városi forgalomban. Ismét teletank, és a mérés eredménye: 5,11 liter/100 km, 140 lóerős, két literes TDCi Ford Smaxszal, végig bekapcsolt automata klíma mellett, ami konkrétan a gyárilag megadott, településen kívüli fogyasztási érték. Amit - mármint a gyárilag megadott fogyasztási értéket - ugyebár rendszerint a "mese" kategóriájába szoktuk sorolni. Ez egy ekkora dögtől még akkor is nagy szó, ha a Spuri fejlesztői számára a fogyasztás csökkentése legfeljebb a harmadik vagy a negyedik a szempontok rangsorában. Hát akkor mennyire megéri a többi, a fogyasztás csökkentésénél lényegesebb szempontok miatt Spurival járni! Úgyhogy ezennel máris a Spuri márkahű vásárlója lettem.
Ha a jövőben sikerül valami hasonló tesztet végeznem, arról is beszámolok.
Ismételt köszönettel,

Pásztori-Kupán István


2020-07-15
SZAKI Kft.

Tisztelt Virág Zoltán!

Kicsit több információ kellene. Autó évjárat, motor típus, vagy a mennyi lóerős változat? Valamint hány tankolást végzett 100-as benzinnel, és melyik kúton. Pontosan melyik hibajel, vagy jelek vannak.

Két párhuzamos lehetséges ok között lehet választani, ezért kellenek az adatok. Vagy kopott a motor, vagy új, de a 100-as benzin miatt károsodott.

Lehet mindkettőt kezelni, de másképp! Ezért kérem írja meg a körülményeket, havi használati szokást, mennyi km van az órában, őn mióta használja a gépet, ha nem első gazda. stb!
Mindenképp segítek!
Várom válaszát!

Tisztelettel, Farkas Kálmán


2020-07-15
virág zoltán

Tisztelettel kérdezem, mit tudok tenni a skoda okrávia 1,6-os motorjával, mert jóformán csak a 100-as benzinnel hajlandó normálisan működni! Más üzemanyaggal becsörreen a motor, illetve kigyullad a motorhiba jelző a műszerfalon. Keveset járunk az autóval, így igazán kibírható lenne a jobb benzin is, án nem hiszem, hogy ezt gyárilag erre tervezték volna!! Várom megtisztelő válaszát. Virag Z.


2020-07-13
SZAKI Kft.

Tisztelt Pásztori-Kupán István!

Nem szeretnénk nyilatkozni más termékkel kapcsolatban. Mindenki söpörjön a maga háza táján, mert nem etikus bármit is nyilatkozni konkrét termékről.

Általánosságba azonban mi is szét szoktunk nézni a piacon, analízissel. Főleg az ismert, és valamennyit azért értékesített termékek körében. Mi is vizsgáltuk 2008-ban, inkább nem nyilatkozok ez ügyben.

Másrészt nyugodtan elhasználhatja a meglévő készletet, nem valószínű, hogy a szortimentizációba jelentős mértékbe bele tud szólni! Ám azt jó, hogy tudja az Ön által említett bevásárlóközpont üzemanyaga erősen a limit szint alatti. Ez azt jelenti, hogy legalább 10% fejadalék hiányzik belőle a motor kíméletes üzemmódjához képest. Majd nem alapgázolaj. Ezt utólagos ezrelékkel adalékokkal nem lehet pótolni. Csak némiképp javítani lehet. Oka van, hogy ez miért ennyire olcsó. Mi nem javasoljuk.

Valamint a SPURI nem fogyasztás csökkentőként gyártott, bár ilyen mellékhatása van, ha van folyamatosan használja. Első sorban a hosszan tartó motorélet, és a biztonságos üzemmód miatt gyártjuk a SPURI-t.
Ez hozza magával, a tökéletesebb üzemmódot, ezzel pedig a megtakarítást! Tehát a SPURI harmadlagos szempontja a kisebb fogyasztás. És ki merjük jelenteni, hogy többszöri felméréseink szerint az emberek, sőt a nagyobb cégek is biztos üzemmód, és a javítási költségek csökkentése miatt használják.
Nagyon egyszerű, a jó üzemanyag jót tesz a gépnek.
Remélem tudtam segíteni a jövőt illetően.

A tablettát illetőleg még valami.
https://belsoseg.blog.hu/2008/02/26/fogyasztascsokkento_tabletta_1_sz_kontrolljarmu

A cikknek van valóság alapja, bár mi ezt precízebben vizsgáltuk meg! Ha ezt végig olvassa gondolom rájön, miről is van szó! Ezért fordulnak el az emberek az adalékolási kultúrától!

Mi ettől elhatárolódunk.

Bizonyára Önnek is ki fog derülni mi a különbség a SPURI, és más üzemanyag adalékok között. Bátran írja meg tapasztalatát.

Köszönöm értékes felvetését a témában. További biztos célba érést kívánok.
Tisztelettel, Farkas Kálmán


2020-07-13
 
Powered by Phoca Guestbook

Hírlevél feliratkozás