A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Tisztelt Hölgyem/Uram!
Most szeretném elkezdeni a Spuri adalék használatát. Egy 2010-es VW Passat CC tulajdonosa vagyok, 2.0 CR TDI 140 lóerős dízel motor van benne.
Eddig úgy gondoskodtam az autóról, hogy csak OMV Maxx Motion prémium gázolajat tankoltam. Szeretném rendszeresen használni a kék Spuri adalékot. A kérdésem az lenne, hogy továbbra is ezt a prémium üzemanyagot tankoljam a kék Spuri adalékkal együtt? Vagy elég a normál üzemanyag a kék Spuri adalékkal?
Válaszát előre is köszönöm!Köszönettel:
P. László
Most szeretném elkezdeni a Spuri adalék használatát. Egy 2010-es VW Passat CC tulajdonosa vagyok, 2.0 CR TDI 140 lóerős dízel motor van benne.
Eddig úgy gondoskodtam az autóról, hogy csak OMV Maxx Motion prémium gázolajat tankoltam. Szeretném rendszeresen használni a kék Spuri adalékot. A kérdésem az lenne, hogy továbbra is ezt a prémium üzemanyagot tankoljam a kék Spuri adalékkal együtt? Vagy elég a normál üzemanyag a kék Spuri adalékkal?
Válaszát előre is köszönöm!Köszönettel:
P. László
Üdvözlöm !
Imre vagyok Székesfehérvárról .
Nyár elején indulnánk egy hosszú 2-3 hetes Görög túrára az öreg vasammal . Az autó 1986-os Dodge Caravan 2.6 Benzin,Hemi hengerfejes ,alacsony kompessziójú ,hosszú löketű ,karburátoros Mitshubishi 4g54 -es Astron méltán világhírtelen példány..összetársítva egy 3 sebességes autómata váltóval,hogy a maradék elrő egy része is menjen a levesbe .Az előgyújtása "hallgatózós tipus",nincs elektronika sem kopogásszenzor..ez okoz egy kis dilemmát.
Mivel kb 4-5000km a tervezett táv magyar ,szerb,esetleg macedón majd görög üzemanyagokkal ,kérdés az lenne mire álljak rá ? 95-98 Gyári kézikönyben 87 oktán vagy magasabb 🙂 Ezt elég nehéz alulmúlni..kb bármi ami éghető . Az előgyújtást od állítom a 13-as csillagvillás compúterrel ahová szeretném ,csak nehezen tudom útközben "programozni" ..
Végig Spuriznám az utat ,pirossal-kékkel amelyik jobban megfelel kérdés az hogy melyiket és milyen üzemenyagba öntsem. Elég-e a 95-re ráállnom vagy ha van 98-as akkor arra ? Lesz minden ,autópálya ,hegyek,ritka levegő,forróság,szerpentin,kecskék.
Mivel "csak" 5 tankolást terveztem kb 500L ha ez idő alatt megtakarítás vagy erőtöbblet jön létre mindegyiknek örülnék..a motor szemre nagyon tisztán dolgzik,párszáz kilóméter után is alig látszik valami a papírzsebkendőn ha megtörlöm a kipufogóvéget. Ha még tisztább lesz és az első 2 feltétel nem teljesül akkor is jól fogom magam érezni.
Köszönöm ha elolvasta ezt az időrabló és nem teljesen értelmes kérdést .
Imre
Imre vagyok Székesfehérvárról .
Nyár elején indulnánk egy hosszú 2-3 hetes Görög túrára az öreg vasammal . Az autó 1986-os Dodge Caravan 2.6 Benzin,Hemi hengerfejes ,alacsony kompessziójú ,hosszú löketű ,karburátoros Mitshubishi 4g54 -es Astron méltán világhírtelen példány..összetársítva egy 3 sebességes autómata váltóval,hogy a maradék elrő egy része is menjen a levesbe .Az előgyújtása "hallgatózós tipus",nincs elektronika sem kopogásszenzor..ez okoz egy kis dilemmát.
Mivel kb 4-5000km a tervezett táv magyar ,szerb,esetleg macedón majd görög üzemanyagokkal ,kérdés az lenne mire álljak rá ? 95-98 Gyári kézikönyben 87 oktán vagy magasabb 🙂 Ezt elég nehéz alulmúlni..kb bármi ami éghető . Az előgyújtást od állítom a 13-as csillagvillás compúterrel ahová szeretném ,csak nehezen tudom útközben "programozni" ..
Végig Spuriznám az utat ,pirossal-kékkel amelyik jobban megfelel kérdés az hogy melyiket és milyen üzemenyagba öntsem. Elég-e a 95-re ráállnom vagy ha van 98-as akkor arra ? Lesz minden ,autópálya ,hegyek,ritka levegő,forróság,szerpentin,kecskék.
Mivel "csak" 5 tankolást terveztem kb 500L ha ez idő alatt megtakarítás vagy erőtöbblet jön létre mindegyiknek örülnék..a motor szemre nagyon tisztán dolgzik,párszáz kilóméter után is alig látszik valami a papírzsebkendőn ha megtörlöm a kipufogóvéget. Ha még tisztább lesz és az első 2 feltétel nem teljesül akkor is jól fogom magam érezni.
Köszönöm ha elolvasta ezt az időrabló és nem teljesen értelmes kérdést .
Imre
Kedves Zsolt!
Ha SPURI van benne teljesen mindegy hogyan pörgeti!Használja úgy, ahogy szokta!Az miszerint meg kell zavarni néha teljesen idióta elmélet.Nyit az EGR szelep, saját mocskában fürdik a motor, és még ráadásul véglegesen beég, becementálódik a mocsok!Felesleges Ausztriába tankolni. Annyi különbség nincs a MOL normál és az Ausztriai normál üzemanyag között.Lám, még cserélgetik is egymás között az olajtársaságok. Csupán a 10% fejadalék a különbség, de nem létkérdés!Nem kell ezt túlbonyolítani! A Dácia azért jóval gyengébb konstrukció, mint a VW, de azért megkímélve sokat el lehet vele autózni!Magyarul, használja úgy a gépet, ahogy eddig megszokta, a kisebb fordulat még nem árt meg a gépnek! Persze Én is VW T/6-ost 1600-nál elváltom, ha nem sietek,Tartósan 6.-ba pedig 1800 fordulaton 90-100 között járok vele. Fogyasztás, épp most jöttem Debrecenből 6,8 lit/100km jött ki! összkerekes, és 22 mázsa!Tartósan 1400 alatt ne használja!Kb. ennyi!További balesetmentes autózást kívánok!Tisztelettel: Farkas Kálmán
Ha SPURI van benne teljesen mindegy hogyan pörgeti!Használja úgy, ahogy szokta!Az miszerint meg kell zavarni néha teljesen idióta elmélet.Nyit az EGR szelep, saját mocskában fürdik a motor, és még ráadásul véglegesen beég, becementálódik a mocsok!Felesleges Ausztriába tankolni. Annyi különbség nincs a MOL normál és az Ausztriai normál üzemanyag között.Lám, még cserélgetik is egymás között az olajtársaságok. Csupán a 10% fejadalék a különbség, de nem létkérdés!Nem kell ezt túlbonyolítani! A Dácia azért jóval gyengébb konstrukció, mint a VW, de azért megkímélve sokat el lehet vele autózni!Magyarul, használja úgy a gépet, ahogy eddig megszokta, a kisebb fordulat még nem árt meg a gépnek! Persze Én is VW T/6-ost 1600-nál elváltom, ha nem sietek,Tartósan 6.-ba pedig 1800 fordulaton 90-100 között járok vele. Fogyasztás, épp most jöttem Debrecenből 6,8 lit/100km jött ki! összkerekes, és 22 mázsa!Tartósan 1400 alatt ne használja!Kb. ennyi!További balesetmentes autózást kívánok!Tisztelettel: Farkas Kálmán
Köszönöm, valóban informatív választ kaptam. Közben már a vendégkönyvben is böngészgettem. Mindenképp használni fogom vagy a piros vagy a fullosabb védelemért a kék adalékot, 1.5 blue dci daciaba. Jelenleg a 20ezer km alatt 2-3 alkalommal tankoltam prémium gázolajat, még nem lehet nagy gond…
De akkor innentől sima gázolaj, és spuri. Olvastam, hogy itthon a MOL alap gázolaj a legmegfelelőbb erre. Lakhelyemet tekintve tudnék Ausztriában is tankolni, allitólag jobb, mint a hazai gázolaj. Erről van valamilyen információja?
Emellett szeretnék kérdezni egy vezetéstechnikai kérdést, mivel az olvasottak alapján úgy vettem észre helytállóak az információi e téren is. Szóval a dacia előtt egy 2000es évjaratu polo 1.4 pdtdi-m volt. Nem pörgősen jartam vele, inkább alacsony fordulatokon, 370 ezer km-el adtam el, teljesen bontatlanul, porlasztók, turbo, minden.
A dacia esetében azt az infót kaptam, mivel modern diesel, hogy pörgősebben kellene használni. 2500-2800-ig forgatni váltás előtt. Nem figyelembe venni a váltás jelzőt (1750-es fordulaton már kéri a következő fokozatot, igy 1250-re esik vissza) Országúton 90-100 körül csak 5. ben járni ( 6. ban a 90km/h, 1500 as fordulat )6. csak autópálya 100-110 tol felfelé.
Mindez a legnagyobb mértékben a lerakódások, korom, koksz csökkentés érdekében amit az alacsony fordulatszámon való használat okoz. Elég fura nekem így használni a dieselt, polot sem így használtam.
Az a kérdésem, hogy a fenti “ használati utasítás” valóban helytálló lehet? Ezenkivül, ha használom a spurit akkor is kerülnöm kell az alacsonyabb fordulatszámokat, vagy az adalékkal a lerakodasoktól védve van a gép az alacsonyabb fordulatszámokon is?
Nyilván nem olyan alacsony számokról beszélek, ahol terhelem a motort, vagy a hajtásnak káros már.
Köszönöm a választ előre is!
De akkor innentől sima gázolaj, és spuri. Olvastam, hogy itthon a MOL alap gázolaj a legmegfelelőbb erre. Lakhelyemet tekintve tudnék Ausztriában is tankolni, allitólag jobb, mint a hazai gázolaj. Erről van valamilyen információja?
Emellett szeretnék kérdezni egy vezetéstechnikai kérdést, mivel az olvasottak alapján úgy vettem észre helytállóak az információi e téren is. Szóval a dacia előtt egy 2000es évjaratu polo 1.4 pdtdi-m volt. Nem pörgősen jartam vele, inkább alacsony fordulatokon, 370 ezer km-el adtam el, teljesen bontatlanul, porlasztók, turbo, minden.
A dacia esetében azt az infót kaptam, mivel modern diesel, hogy pörgősebben kellene használni. 2500-2800-ig forgatni váltás előtt. Nem figyelembe venni a váltás jelzőt (1750-es fordulaton már kéri a következő fokozatot, igy 1250-re esik vissza) Országúton 90-100 körül csak 5. ben járni ( 6. ban a 90km/h, 1500 as fordulat )6. csak autópálya 100-110 tol felfelé.
Mindez a legnagyobb mértékben a lerakódások, korom, koksz csökkentés érdekében amit az alacsony fordulatszámon való használat okoz. Elég fura nekem így használni a dieselt, polot sem így használtam.
Az a kérdésem, hogy a fenti “ használati utasítás” valóban helytálló lehet? Ezenkivül, ha használom a spurit akkor is kerülnöm kell az alacsonyabb fordulatszámokat, vagy az adalékkal a lerakodasoktól védve van a gép az alacsonyabb fordulatszámokon is?
Nyilván nem olyan alacsony számokról beszélek, ahol terhelem a motort, vagy a hajtásnak káros már.
Köszönöm a választ előre is!
Kedves Zsolt!
Nem, hogy teljesen felesleges, hanem, szép lassan tönkreteszi a motort a felfeszített nitrós, toluol, Xilol, Anilin, származékokkal.
Ezek 950 fokon égnek, ami először erősebbnek tűnik, aztán szép lassan gyengül a gép, alattomosan, mert kipufogó szelep tányárokat és minden égéstérben lévó alkatrészt megvisel, eléget!
Nem kell versenygázolaj széria járműbe!
Olyan rossz a prémium gázolaj, 41% pakura, ipari hulladék adalékolással adják el, a sehova fel nem használható melléktermékeket.
Az analízisünk, elemzések, gázkromatográfiai összetételt nyílvánossá tettük a spuri-adalek.hu honlapunkon.
Ez már olyan kritikán aluli moslék üzemanyag, hogy ebből már semmi jót nem lehet készíteni SPURI-val, de más adalékkal sem!
Kerülje! Mindenkinek megy egy ideig a gép, aztán becementálódva, beég! Még a gigattyú gyűrűk is.
Aztán nincs vissza!
Másrészt ellentétes az elvük a prémium üzemanyagoknak, a kondezvizet kicsapatják a szivattyú pohárba!
Mi pedig az adalék harmada mennyiséget folyamatosan beoldjuk, diszpergáljuk, elégetjük, mert az nem való a tankba.
Pohár telítettség után felkapja a vizet a porlasztócsúcs pedig megáll tőle, és a magas nyomású szivattyú is tönkremegy.
De még sorolhatnám, a hozzánk forduló kétségbeesett embereket, hogy a SPURI ezt utólag meg tudja javítani!
NEM!
Preventív megelőző szer a SPURI, nem folyékony autószerelő!
De erről is olvashat a honlapon, több cikkünk érinti a témát a több mint száz cikkünkből.
Ha full jót akar a gépnek védelembe, akkor a SPURI JG-2 -öt használja, esetleg 1,5-2.0 szerese mennyiségbe, 50 literbe 1,5-2,0 dl.
Köszönöm kérdését!
Remélem informatív volt a válasz!
Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán fejlesztőmérnök.
Nem, hogy teljesen felesleges, hanem, szép lassan tönkreteszi a motort a felfeszített nitrós, toluol, Xilol, Anilin, származékokkal.
Ezek 950 fokon égnek, ami először erősebbnek tűnik, aztán szép lassan gyengül a gép, alattomosan, mert kipufogó szelep tányárokat és minden égéstérben lévó alkatrészt megvisel, eléget!
Nem kell versenygázolaj széria járműbe!
Olyan rossz a prémium gázolaj, 41% pakura, ipari hulladék adalékolással adják el, a sehova fel nem használható melléktermékeket.
Az analízisünk, elemzések, gázkromatográfiai összetételt nyílvánossá tettük a spuri-adalek.hu honlapunkon.
Ez már olyan kritikán aluli moslék üzemanyag, hogy ebből már semmi jót nem lehet készíteni SPURI-val, de más adalékkal sem!
Kerülje! Mindenkinek megy egy ideig a gép, aztán becementálódva, beég! Még a gigattyú gyűrűk is.
Aztán nincs vissza!
Másrészt ellentétes az elvük a prémium üzemanyagoknak, a kondezvizet kicsapatják a szivattyú pohárba!
Mi pedig az adalék harmada mennyiséget folyamatosan beoldjuk, diszpergáljuk, elégetjük, mert az nem való a tankba.
Pohár telítettség után felkapja a vizet a porlasztócsúcs pedig megáll tőle, és a magas nyomású szivattyú is tönkremegy.
De még sorolhatnám, a hozzánk forduló kétségbeesett embereket, hogy a SPURI ezt utólag meg tudja javítani!
NEM!
Preventív megelőző szer a SPURI, nem folyékony autószerelő!
De erről is olvashat a honlapon, több cikkünk érinti a témát a több mint száz cikkünkből.
Ha full jót akar a gépnek védelembe, akkor a SPURI JG-2 -öt használja, esetleg 1,5-2.0 szerese mennyiségbe, 50 literbe 1,5-2,0 dl.
Köszönöm kérdését!
Remélem informatív volt a válasz!
Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán fejlesztőmérnök.
Nagyon szépen köszönöm a kielégítő es gyors választ!
Még egy gyors kérdés:
Ha prémium gázolaj mellé használom a spurit, még nagyobb jót teszek, vagy teljesen felesleges, bőven elég a simával használni?
Köszönöm
Még egy gyors kérdés:
Ha prémium gázolaj mellé használom a spurit, még nagyobb jót teszek, vagy teljesen felesleges, bőven elég a simával használni?
Köszönöm
Kedves Csaba!
Nincs semmi gond!A két adalékunk kompatibilis egymással.Negatív hatás nincs, viszont pozitív az lesz, hogy jobban megy az autó a SPURI JG-2 (kék) adalékkal.Utazási élmény javul!
Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán fejlesztőmérnök
Nincs semmi gond!A két adalékunk kompatibilis egymással.Negatív hatás nincs, viszont pozitív az lesz, hogy jobban megy az autó a SPURI JG-2 (kék) adalékkal.Utazási élmény javul!
Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán fejlesztőmérnök
Jónapot !
Èrdeklődni szeretnèk, hogy most vettem spurit a benzinkúton, viszont pirosat nem kaptam csak kèket! Az nem baj, hogy ha maradt a tankba a pirosból ès úgy adok hozzá kèket? Lesz valami negatív hatása?
Köszönöm
Èrdeklődni szeretnèk, hogy most vettem spurit a benzinkúton, viszont pirosat nem kaptam csak kèket! Az nem baj, hogy ha maradt a tankba a pirosból ès úgy adok hozzá kèket? Lesz valami negatív hatása?
Köszönöm
Tisztelt Zsolt!
Így kezdődik a SPURI honlapunk oldalán a jobb felső oldali szöveg:
Spuri használat
A SPURI üzemanyag adalék mindkét fajtája bármilyen típusú és üzemű belső égésű motorhoz ajánlott folyamatosan, minden tankolásnál!
Nincs kizáró ok semmilyen gépjármű típusnál sem. Sőt kerti gépek, kétütemű motorok is beletartoznak abba a körbe, hogy jó üzemanyagot készít a SPURI adalékolás.
Kérem olvasson bele a honlapunkba, széles körű mindenféle paraméterre kiterjedő cikksorozatunk van, az üzemanyagok fontosabb 28 féle jellemzőjét leírva!
A szennyeződések, víz stb. kitakarítása régi autónál legalább 5-10 tele tankolásnál valósul meg!
Ebből eredően az 1-2 tankolásnál fellángolás szerű SPURI használatot nem javasoljuk.
"A SPURI nem folyékony autószerelő!"
Szokták idézni, bár sok hiba jeles autót megoldott már az adalékunk.
A jó üzemanyag kell a gépnek. A most kaphatók között nincs egy jó sem.
Különösen prémiumnak nevezettek a motor-gyilkosok a 38% aromás tartalommal. (Toluol, xilol, anilinok, stb)
Az égési emissziójuk a normál 800 fok helyett 950 fok. Ezért fogy az erő azokba a járművekbe akik prémium üzemanyaggal járnak.
A SPURI sűrűn elemzi az üzemanyagok összetételét, és a hiányosságokat pótolja az aktuális évben érvényes gázkromatográfia szerint.
450 féle alkotó helyett ma már csak 380-at mérünk folyamatosan, ami a szortimentizációt rontja. (károkat okoz)
Minőségibb üzemanyagot kap a SPURI-val, hogy tiszta rendszer legyen, kevesebbet fogyasszon, és a legfontosabb ne kelljen szerelőhöz vinni, és komplett kipufogó rendszert , szivattyút, stb. kelljen cserélni a tulajdonosnak.
Egyszer elkezdi használni, úgy sem tud leszokni róla.
Mert az Ön érdeke az üzembiztonság, ami ugyebár a megtakarítás miatt nem kerül semmibe!
Meghozza bőven az árát.
Van a vendégkönyv rovatunk, ahol több ezer kérdés-feleletre talál választ!
A cikksorozatunk több, mint 100 cikkéből is hasznos tanácsokat kaphat autó üzemeléssel kapcsolatba.
További izgalmas olvasást kívánok!
Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán fejlesztőmérnök.
Így kezdődik a SPURI honlapunk oldalán a jobb felső oldali szöveg:
Spuri használat
A SPURI üzemanyag adalék mindkét fajtája bármilyen típusú és üzemű belső égésű motorhoz ajánlott folyamatosan, minden tankolásnál!
Nincs kizáró ok semmilyen gépjármű típusnál sem. Sőt kerti gépek, kétütemű motorok is beletartoznak abba a körbe, hogy jó üzemanyagot készít a SPURI adalékolás.
Kérem olvasson bele a honlapunkba, széles körű mindenféle paraméterre kiterjedő cikksorozatunk van, az üzemanyagok fontosabb 28 féle jellemzőjét leírva!
A szennyeződések, víz stb. kitakarítása régi autónál legalább 5-10 tele tankolásnál valósul meg!
Ebből eredően az 1-2 tankolásnál fellángolás szerű SPURI használatot nem javasoljuk.
"A SPURI nem folyékony autószerelő!"
Szokták idézni, bár sok hiba jeles autót megoldott már az adalékunk.
A jó üzemanyag kell a gépnek. A most kaphatók között nincs egy jó sem.
Különösen prémiumnak nevezettek a motor-gyilkosok a 38% aromás tartalommal. (Toluol, xilol, anilinok, stb)
Az égési emissziójuk a normál 800 fok helyett 950 fok. Ezért fogy az erő azokba a járművekbe akik prémium üzemanyaggal járnak.
A SPURI sűrűn elemzi az üzemanyagok összetételét, és a hiányosságokat pótolja az aktuális évben érvényes gázkromatográfia szerint.
450 féle alkotó helyett ma már csak 380-at mérünk folyamatosan, ami a szortimentizációt rontja. (károkat okoz)
Minőségibb üzemanyagot kap a SPURI-val, hogy tiszta rendszer legyen, kevesebbet fogyasszon, és a legfontosabb ne kelljen szerelőhöz vinni, és komplett kipufogó rendszert , szivattyút, stb. kelljen cserélni a tulajdonosnak.
Egyszer elkezdi használni, úgy sem tud leszokni róla.
Mert az Ön érdeke az üzembiztonság, ami ugyebár a megtakarítás miatt nem kerül semmibe!
Meghozza bőven az árát.
Van a vendégkönyv rovatunk, ahol több ezer kérdés-feleletre talál választ!
A cikksorozatunk több, mint 100 cikkéből is hasznos tanácsokat kaphat autó üzemeléssel kapcsolatba.
További izgalmas olvasást kívánok!
Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán fejlesztőmérnök.
Tiszteletem
Első kézből szeretnék választ arra a kérdésemre miszerint, használhatom e a piros spuri adalékot 2021 es evjaratú 1.5 blue dci dacia lodgyba, minden tankolaskor ? Nem okoz gondot üzemanyag szivattyú es egyéb alkatreszeknél?
Jelenleg 20000 km van az autoban. Vagy ilyen kevés futas esetén elég lehet a ritkább használat is?
Előre is köszönöm a valaszt
Üdv: Zsolt
Első kézből szeretnék választ arra a kérdésemre miszerint, használhatom e a piros spuri adalékot 2021 es evjaratú 1.5 blue dci dacia lodgyba, minden tankolaskor ? Nem okoz gondot üzemanyag szivattyú es egyéb alkatreszeknél?
Jelenleg 20000 km van az autoban. Vagy ilyen kevés futas esetén elég lehet a ritkább használat is?
Előre is köszönöm a valaszt
Üdv: Zsolt
Kedves Behina Mihály!
Levelét olvasva köszönjük a Spuri iránti bizalmat! Jó híreim vannak!Egyrészt túladagolás semmi kárt nem okoz semmilyen üzemanyag rendszerbe, még a háromszorosJG-2 sem, de teljesen felesleges, csak pocséklás!Nincs motorizáció, vagy márka kizáró oka a SPURI folyamatos használatának. Igen jó minőségiüzemanyagot képez már a 2ezrelékes változat. A nyomaték görbe emelkedés azonban a 4 ezreléknélmegáll. Tehát 50 literbe 2 dl SPURI JG-2 adalékot érdemes tölteni.A dermedés gátlást, és az indítási készséget a 2 ezrelék mínusz 20 C fokig bőven megoldja. Mindenújabb 1 ezrelék további mínusz 10 C fokot enged meg lefelé. Tehát a kétszeres mínusz 40 C fokotjelent, amire Magyarországon nem lesz szükség mostanában.Összegezve, a SPURI adalék pont a koncentráltság miatt hatékony. A túladagolás semmi kárt nemokoz, de felesleges.
További biztos célba érést kívánok!
Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán
Levelét olvasva köszönjük a Spuri iránti bizalmat! Jó híreim vannak!Egyrészt túladagolás semmi kárt nem okoz semmilyen üzemanyag rendszerbe, még a háromszorosJG-2 sem, de teljesen felesleges, csak pocséklás!Nincs motorizáció, vagy márka kizáró oka a SPURI folyamatos használatának. Igen jó minőségiüzemanyagot képez már a 2ezrelékes változat. A nyomaték görbe emelkedés azonban a 4 ezreléknélmegáll. Tehát 50 literbe 2 dl SPURI JG-2 adalékot érdemes tölteni.A dermedés gátlást, és az indítási készséget a 2 ezrelék mínusz 20 C fokig bőven megoldja. Mindenújabb 1 ezrelék további mínusz 10 C fokot enged meg lefelé. Tehát a kétszeres mínusz 40 C fokotjelent, amire Magyarországon nem lesz szükség mostanában.Összegezve, a SPURI adalék pont a koncentráltság miatt hatékony. A túladagolás semmi kárt nemokoz, de felesleges.
További biztos célba érést kívánok!
Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán
Üdvözletem
A csaladban van egy Renault mégane II 1.5 dCi k9k 724d 63kw-os csoda. Érdeklődni szeretnék, mekkora mértékben lehet/kell túladagolni a jg2-t, vagy esetleg a pirosat, hogy ne tegyek kárt a dci-m Delphi üzemanyag rendszerében, illetve hogy megfelelő dermedesgatlo hatasa legyen majd a későbbiekben
Szeptember közepén volt egy komplett üzemanyagrendszer felújítás és tisztítás-takarítás, új Delphi nagynyomású szivattyú, koppra felujitott porlasztók es teljes rendszer+csövezés tisztítása
Tudom még jó idő van, csak a hidegebbekre gondolva, valamint a motor+turbó normális allapotban való tartása is részben célom volna
Ebben kerem a segitseget es előre is köszönöm szépen a választ
A csaladban van egy Renault mégane II 1.5 dCi k9k 724d 63kw-os csoda. Érdeklődni szeretnék, mekkora mértékben lehet/kell túladagolni a jg2-t, vagy esetleg a pirosat, hogy ne tegyek kárt a dci-m Delphi üzemanyag rendszerében, illetve hogy megfelelő dermedesgatlo hatasa legyen majd a későbbiekben
Szeptember közepén volt egy komplett üzemanyagrendszer felújítás és tisztítás-takarítás, új Delphi nagynyomású szivattyú, koppra felujitott porlasztók es teljes rendszer+csövezés tisztítása
Tudom még jó idő van, csak a hidegebbekre gondolva, valamint a motor+turbó normális allapotban való tartása is részben célom volna
Ebben kerem a segitseget es előre is köszönöm szépen a választ
Kedves Krisztián!
Írtam, hogy a legutóbbi tankoláskor is bekerülhetett fél liter víz a tankba! Alátámasztja az a tény, hogy most vette észre 40ezer km alatt a hibának vélt hangot. Eddig SPURI-val 40-50 teletankolást végzett. Ha a kisebb víz-diszpergálást, újabban nem viseli el a gép, az számos alkatrészhiba is okozhatja, ami nem biztos, hogy az üzemanyag rendszerből ered! Szoktuk mondani: „ SPURI nem folyékony autószerelő.” Hasonló számos eset történt már az utolsó 29 év alatt a SPURI értékesítésünk alatt, hogy a SPURI-ra fogták az egyéb hibajelet. Ezért a SPURI-nak nem sok köze van a vélt kattogáshoz, mert ugye nem tudni mitől van. Hiszen évente 660 ezer flakonnal értékesítünk, elégedett vevőknek. Feladat csak pontos diagnosztika után lehet a hibát megállapítani. Szakszervízbe vigye el az autót, és lépésről lépésre ellenőrizni kell először a motort, másodszor az ellátó rendszert, harmadszor a kipufogó rendszert. Innen csak találgatni lehet, miért kattog! Egy biztos: SPURI-val minőségi benzint kap az autó, az csak pozitív tulajdonságokkal jár!
Más! Azt csak remélni tudom, hogy nem prémium benzinnel jár! Mert ha igen, akkor meg is van a hiba. Olyan kritikán aluliak a prémiumbenzinek, egy paramétert kivételével, hogy azok romboló hatásait még a SPURI sem tudja kijavítani.
A szerelő utáni javításról kérem, tájékoztassa kedves olvasóinkat, hogy mi lett a géppel.
Köszönöm, SZAKI Kft.
Írtam, hogy a legutóbbi tankoláskor is bekerülhetett fél liter víz a tankba! Alátámasztja az a tény, hogy most vette észre 40ezer km alatt a hibának vélt hangot. Eddig SPURI-val 40-50 teletankolást végzett. Ha a kisebb víz-diszpergálást, újabban nem viseli el a gép, az számos alkatrészhiba is okozhatja, ami nem biztos, hogy az üzemanyag rendszerből ered! Szoktuk mondani: „ SPURI nem folyékony autószerelő.” Hasonló számos eset történt már az utolsó 29 év alatt a SPURI értékesítésünk alatt, hogy a SPURI-ra fogták az egyéb hibajelet. Ezért a SPURI-nak nem sok köze van a vélt kattogáshoz, mert ugye nem tudni mitől van. Hiszen évente 660 ezer flakonnal értékesítünk, elégedett vevőknek. Feladat csak pontos diagnosztika után lehet a hibát megállapítani. Szakszervízbe vigye el az autót, és lépésről lépésre ellenőrizni kell először a motort, másodszor az ellátó rendszert, harmadszor a kipufogó rendszert. Innen csak találgatni lehet, miért kattog! Egy biztos: SPURI-val minőségi benzint kap az autó, az csak pozitív tulajdonságokkal jár!
Más! Azt csak remélni tudom, hogy nem prémium benzinnel jár! Mert ha igen, akkor meg is van a hiba. Olyan kritikán aluliak a prémiumbenzinek, egy paramétert kivételével, hogy azok romboló hatásait még a SPURI sem tudja kijavítani.
A szerelő utáni javításról kérem, tájékoztassa kedves olvasóinkat, hogy mi lett a géppel.
Köszönöm, SZAKI Kft.
Tisztelt Szaki Kft!
Először is köszönöm válaszát!
A spurit kb 40 ezer km óta használom az előírt, vagy kicsit nagyobb mennyiségben. Ez idő alatt gondolom kitakarította volna a vizet. Az én figyelmetlenségem viszont, hogy csak most ősszel tűnt ez fel, talán mert most volt lehúzós ablak idő, ettől hallottam a csörgést. Holnap öntök a tankba és ugyanott, ugyanolyan terhelésen ismét próbálom és jelentkezem. Azt elfelejtettem, hogy egy 2002-es Citroen C5, 2.0 benzines RFN motorkódú autóról van szó.
Üdv: Krisztián
Először is köszönöm válaszát!
A spurit kb 40 ezer km óta használom az előírt, vagy kicsit nagyobb mennyiségben. Ez idő alatt gondolom kitakarította volna a vizet. Az én figyelmetlenségem viszont, hogy csak most ősszel tűnt ez fel, talán mert most volt lehúzós ablak idő, ettől hallottam a csörgést. Holnap öntök a tankba és ugyanott, ugyanolyan terhelésen ismét próbálom és jelentkezem. Azt elfelejtettem, hogy egy 2002-es Citroen C5, 2.0 benzines RFN motorkódú autóról van szó.
Üdv: Krisztián
Tisztelt Krisztián!
Köszönöm észrevételét! Nagyon egyszerű a válasz! Kivételesen szennyezett az autója tankja, különösen a vízmennyiség tekintetében. Ez nem oda való, a SPURI pedig a beöntött adalék 100ml harmadát diszpergálja, hogy eltüntesse az üzemanyag rendszerből. Ebből következik, hogy vizes üzemanyag kicsit gyengébb teljesítményű. De ez természetes jelenség, és meg kell tenni, mert egyszer csak lökésszerűen bekapja majd az üzemanyag pohárból a motor a vizet, és azonnal tönkremegy az autó. Megoldás, hogy türelmes legyen, és lassan kitisztul a rendszer, és újra vissza kapja az igazi motorerőt! Lehet, hogy tíz tele tank elhasználása is kell hozzá, mivel 100ml SPURI 33ml vizet tud diszpergálni. Tíz tankolás is csak 3,3 dl-t jelent! Van olyan, hogy a kúton betankolunk akár fél litert. Ha türelmes lesz, úgy jár, mint a többszázezer megelégedett törzsvásárlónk.
Üdvözlettel, SZAKI Kft.
Köszönöm észrevételét! Nagyon egyszerű a válasz! Kivételesen szennyezett az autója tankja, különösen a vízmennyiség tekintetében. Ez nem oda való, a SPURI pedig a beöntött adalék 100ml harmadát diszpergálja, hogy eltüntesse az üzemanyag rendszerből. Ebből következik, hogy vizes üzemanyag kicsit gyengébb teljesítményű. De ez természetes jelenség, és meg kell tenni, mert egyszer csak lökésszerűen bekapja majd az üzemanyag pohárból a motor a vizet, és azonnal tönkremegy az autó. Megoldás, hogy türelmes legyen, és lassan kitisztul a rendszer, és újra vissza kapja az igazi motorerőt! Lehet, hogy tíz tele tank elhasználása is kell hozzá, mivel 100ml SPURI 33ml vizet tud diszpergálni. Tíz tankolás is csak 3,3 dl-t jelent! Van olyan, hogy a kúton betankolunk akár fél litert. Ha türelmes lesz, úgy jár, mint a többszázezer megelégedett törzsvásárlónk.
Üdvözlettel, SZAKI Kft.
Tisztelt Szaki Kft!
Mi az oka, hogy spuri használatakor, terhelésen csörög a motor? Többször próbáltam. Ha nem használom, semmi csörgés, még nagyobb, alacsony fordulatú terhelésnél sem. Abba is hagytam a használatát.
Üdv: Krisztián
Mi az oka, hogy spuri használatakor, terhelésen csörög a motor? Többször próbáltam. Ha nem használom, semmi csörgés, még nagyobb, alacsony fordulatú terhelésnél sem. Abba is hagytam a használatát.
Üdv: Krisztián
Tisztelt B. Úr!
Ez a hang nem valószínű, hogy szelep hang!
Nincs jelentősége.
Ám annyit el lehet mondani, hogy ha ezt a szívatónál hallható hangot nem hallja akkor van a baj!
Dúsításból ered, no meg a hűtőgél áldott hatása miatt.
A normál üzemanyag és 50 literbe legalább 1,5-2.0 dl SPURI kell. Így fejti ki hatását. Az 1 ezrelék semmi.
A prémium üzemanyagoknál szokott ilyen hangot adni az autó.
Hidegen azért nem adja, (pedig kellene) mert roppant magas az égési emissziója pld a 100-as benzinnek 950 fok.
Ez a normál 800 fok helyett, gyilkos a motornak pont hidegen!
Remélem nem prémium üzemanyaggal jár?
Valamint, akkor nem romlik meg a benzin, ha legalább a 2 ezrelék SPURI benne van.
Milyen időközönként tankol?
Melyik termékünket használja? (piros, v. kék?)
Másrészt a hideg dúsítást lehetséges, hogy Renault fajta autók kicsit túlzásba viszik.
De nincs is semmi baj. Az ECU nem tudja, hogy príma adalékolt üzemanyagot tankolt.
Nyomja neki a dúsítót a hőmérséklettől függően, melyet a légtömegmérő számol.
Ebből nincs semmi gond, ha szegényítené a keveréket az már baj lenne.
Tehát nyugalom, ez rendben is van ezzel a géppel.
Köszönöm levelét, remélem segítettem.
Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán
Ez a hang nem valószínű, hogy szelep hang!
Nincs jelentősége.
Ám annyit el lehet mondani, hogy ha ezt a szívatónál hallható hangot nem hallja akkor van a baj!
Dúsításból ered, no meg a hűtőgél áldott hatása miatt.
A normál üzemanyag és 50 literbe legalább 1,5-2.0 dl SPURI kell. Így fejti ki hatását. Az 1 ezrelék semmi.
A prémium üzemanyagoknál szokott ilyen hangot adni az autó.
Hidegen azért nem adja, (pedig kellene) mert roppant magas az égési emissziója pld a 100-as benzinnek 950 fok.
Ez a normál 800 fok helyett, gyilkos a motornak pont hidegen!
Remélem nem prémium üzemanyaggal jár?
Valamint, akkor nem romlik meg a benzin, ha legalább a 2 ezrelék SPURI benne van.
Milyen időközönként tankol?
Melyik termékünket használja? (piros, v. kék?)
Másrészt a hideg dúsítást lehetséges, hogy Renault fajta autók kicsit túlzásba viszik.
De nincs is semmi baj. Az ECU nem tudja, hogy príma adalékolt üzemanyagot tankolt.
Nyomja neki a dúsítót a hőmérséklettől függően, melyet a légtömegmérő számol.
Ebből nincs semmi gond, ha szegényítené a keveréket az már baj lenne.
Tehát nyugalom, ez rendben is van ezzel a géppel.
Köszönöm levelét, remélem segítettem.
Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán
Tisztelt Kálmán!
B. László, Gyuláról már több mint 15 éve használom a spuri adalékot személygépkocsikban, motorkerékpárban és több kertészeti kisgépben. Az eddigi tapasztalatok valóban kiválóak, kevesebb fogyasztás, nagyobb teljesítmény, hibakód mentes közlekedés és használat. Az elmúlt hónapokban viszont egy érdekes jelenségre lettem figyelmes. Az egyik autónkban ami egy Dacia Sandero 2021 évjáratú, 999 cm3, 91 LE, 3 hengeres szívócső befecskendezés, turbo, 17000 km futás teljesítményű. Spurit ebben is új kora óta használok. A hidegindítást követően amíg be nem melegszik, mostanában hallatszódnak a szelepek működése amíg kb 30 fokra fel nem melegszik. Amennyiben a spurit nem 2 ezrelékkel adalékolom csak 1 ezrekékkel vagy egyáltalán nem adalékolom ez a jelenség megszűnik. Nem tudom mi változott, esetleg az üzemanyagok minősége lett más mostanában?
Mit tanácsol? Használjam a spurit 1 ezrekékkel, hatását úgy is kifejti valamennyire?
Köszönettel:
B. László
B. László, Gyuláról már több mint 15 éve használom a spuri adalékot személygépkocsikban, motorkerékpárban és több kertészeti kisgépben. Az eddigi tapasztalatok valóban kiválóak, kevesebb fogyasztás, nagyobb teljesítmény, hibakód mentes közlekedés és használat. Az elmúlt hónapokban viszont egy érdekes jelenségre lettem figyelmes. Az egyik autónkban ami egy Dacia Sandero 2021 évjáratú, 999 cm3, 91 LE, 3 hengeres szívócső befecskendezés, turbo, 17000 km futás teljesítményű. Spurit ebben is új kora óta használok. A hidegindítást követően amíg be nem melegszik, mostanában hallatszódnak a szelepek működése amíg kb 30 fokra fel nem melegszik. Amennyiben a spurit nem 2 ezrelékkel adalékolom csak 1 ezrekékkel vagy egyáltalán nem adalékolom ez a jelenség megszűnik. Nem tudom mi változott, esetleg az üzemanyagok minősége lett más mostanában?
Mit tanácsol? Használjam a spurit 1 ezrekékkel, hatását úgy is kifejti valamennyire?
Köszönettel:
B. László
Kedves Bálint!
Most szabadságon vagyok!Azért írok gyorsan!Nem tudom ki írta ezt? De ez rosszindulatú bejegyzés lehetett!Teljeskörű garanciát vállalunk a SPURI mindkét fajtájára.A regenerálás először a takarítás miatt sűrűbb lesz, aztán ritkább!A cégnél is ilyen gépek működnek, és ma már be se kapcsol a regenerálás, télen se!Pont a porlasztó csúcsok védelme is a lényege a SPURI több komponensének. (Kopáscsökkentő, hűtőgél, stb.)Tavaly 660 ezer flakonnal gyártottunk, és senki nem panaszkodott, mindenki hálás volt, hogy elkezdte használni a SPURI-t.Csak legyen türelemmel, mert 5-10 teletankolás is elmúlhat mire a tankot is kitakarítja, majd szép sorban a kipufogó végéig mindent.Ajánlom a vendégkönyv olvasgatását, (több ezer beírás) és más cikkeinket is!További jó utat hozzá!
Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán
Most szabadságon vagyok!Azért írok gyorsan!Nem tudom ki írta ezt? De ez rosszindulatú bejegyzés lehetett!Teljeskörű garanciát vállalunk a SPURI mindkét fajtájára.A regenerálás először a takarítás miatt sűrűbb lesz, aztán ritkább!A cégnél is ilyen gépek működnek, és ma már be se kapcsol a regenerálás, télen se!Pont a porlasztó csúcsok védelme is a lényege a SPURI több komponensének. (Kopáscsökkentő, hűtőgél, stb.)Tavaly 660 ezer flakonnal gyártottunk, és senki nem panaszkodott, mindenki hálás volt, hogy elkezdte használni a SPURI-t.Csak legyen türelemmel, mert 5-10 teletankolás is elmúlhat mire a tankot is kitakarítja, majd szép sorban a kipufogó végéig mindent.Ajánlom a vendégkönyv olvasgatását, (több ezer beírás) és más cikkeinket is!További jó utat hozzá!
Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán
Kedves Kálmán!
Köszönöm szépen a lenti, részletes válaszát! Elnézést a megkésett visszajelzésért, az autóvásárlás miatti teendőim elég sok kapacitást lekötöttek sajnos. 🙂
Milyen adagolásban ajánlja akkor ehhez a motorhoz a piros Spurit? Elég gyakran regenerál az autó jelenleg, amibe talán az is bejátszik, hogy a DSG váltó hamar felkapcsol és alacson fordulatszámot tart.
Illetve tagja vagyok egy Facebook-csoportnak, ahol szintén ilyen autó tulajdonosai a tagok. Nemrég rákerestem kíváncsiságból a "Spuri" kulcsszóra, és azt írta valaki, hogy nem ajánlja, mert tönkreteszi a porlasztócsúcsokat.
Akkor ez alaptalan félelem? Nem tudom, hogy honnan szedte az információt az illető, nem fejtette ki bővebben, és az ilyen fórumokon sok mindent lehet írni ugye, amellett hogy hasznos dolgok is elhangzanak.
Köszönettel:
Bálint
Köszönöm szépen a lenti, részletes válaszát! Elnézést a megkésett visszajelzésért, az autóvásárlás miatti teendőim elég sok kapacitást lekötöttek sajnos. 🙂
Milyen adagolásban ajánlja akkor ehhez a motorhoz a piros Spurit? Elég gyakran regenerál az autó jelenleg, amibe talán az is bejátszik, hogy a DSG váltó hamar felkapcsol és alacson fordulatszámot tart.
Illetve tagja vagyok egy Facebook-csoportnak, ahol szintén ilyen autó tulajdonosai a tagok. Nemrég rákerestem kíváncsiságból a "Spuri" kulcsszóra, és azt írta valaki, hogy nem ajánlja, mert tönkreteszi a porlasztócsúcsokat.
Akkor ez alaptalan félelem? Nem tudom, hogy honnan szedte az információt az illető, nem fejtette ki bővebben, és az ilyen fórumokon sok mindent lehet írni ugye, amellett hogy hasznos dolgok is elhangzanak.
Köszönettel:
Bálint
Legutóbbi hozzászólások