Vendégkönyv - Spuri Adalék
×
Kosaram
Kosárban lévő termékek
A kosár üres.
Töltse meg kosarát
Vásárlásbdfg
Ft
A szállítás és az adók újra kiszámításra kerülhetnek a pénztárnál.
Ft
Tovább vásárolok

Vendégkönyv

A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!

Regisztráció
2190 bejegyzés.
SZAKI Kft.- Farkas Kálmán SZAKI Kft.- Farkas Kálmán írta ekkor 2021.10.25. 11:51
Tisztelt Érdeklődő!
Rögtön az elején szeretném megjegyezni, a SPURI preventív, tehát megelőzésre alkalmas adalék!
Használata a mai benzinek hiányosságait küszöböli ki, ezért folyamatosan vizsgáljuk a kapható üzemanyagokat, és hozzá illesztjük!
Ezért van az, hogy utólag a beégett henger alkatrészeit csak 50% eséllyel gyógyítja.
Ezért szokták mondani, hogy: "A SPURI NEM FOLYÉKONY SZERELŐ!"
Ám van jó hírem is. mivel a prémium üzemanyagok olyan rossz minőségűek, hogy erről lebeszélném.
A honlapunkon minden tudományos analízist megtalál.
Tehát van az a rossz benzin amin mi sem tudunk segíteni, mert tele van ipari hulladékokkal.
Sajnos nincs hová tenni a vegyi üzemeknek a sok aromás, benzolgyűrűs nitrós hulladékot, ezért keverik a benzinbe.
(Anilin származékok, poliol hulladékok, cián izomerek, toluol, nitro jellegű molekulák, stb, stb)
Mivel a 800 C fokos égés helyett 950 C fokon égnek, és sokáig, tehát a kipufogóban is, ezért lassan alattomosan romboló hatása van!
A reklámba ugye ezt mondják, de mikor először használja meg is lepődik hogy jobban megy a gép!
Tapasztalat szerint motor gyengülő hatása 50 ezer km-ként 3-5%. Míg egyszer meghibásodik, mint az Ön Fiatja.
Innentől a kártyavár kezd összeomlani.
Mivel ez roppant lassú folyamat nehéz a mai bíróságon ezt bárkinek beperelni, hogy igaza legyen a multikkal szemben.
Összefoglalva, minél előbb térjen rá a normál benzinre! A MOL 95-ös a legmegfelelőbb! (méréseink szerint)
Ehhez jön a SPURI és teljesen kibírós benzint kap. Kímélni fogja az autót vele!
No és a pénztárcáját, mert sokkal olcsóbb, mint a 100-as benzin.
Megjegyzem az utolsó két évben egy molekulányi etanolt sem találtunk a benzinekbe. (mert 1300Ft/literért a kézfertőtlenítőkbe minden gyártott litert elhasználnak!)
Továbbá minden 95-ös benzin 97-98 oktánszámú. Persze a mai motoroknak nem is kell.
Karakterisztika , és ECU miatt akár a 86-ossal is üzemelnek.
Összefoglalva van esély, de csak akkor ha nem verseny benzint használ, amitől mindene beég a motornak.
Még annyit, hogy legyen türelemmel, mert a 100-as benzin jellegéből eredően kicsapja a vizet, tehát a tankban igen sok víz lehet.
A SPURI oldja diszpergálása segíti a folyamatot, de kell 5-10 tankolás neki!
Továbbá az agresszív 100-as benzin alkotókból folyamatos a gyantásodás, az alu, réz, műanyag elemek öregedése, korróziója. Ezt is rendbe kell tenni a SPURI-nak.
Kérem egy idő után a benzin szűrőt, tankba szivattyúnál injektor tetején takarítsák ki, mert a fém hordalék ott jelentkezik.
A kompresszió gyűrű beégése is lehet, mint az injektoré, és szívó-kipufogó szelep is igen szennyezett lehet!
Nem biztos, hogy jól zár! Tehát ezer hátrány is jelentkezhet, de ezekre, most nem térnék ki.
Nehéz további pontos diagnózist adni, de szerencsére sok ezer autóstárs hosszú távon sok tapasztalattal igazolta, hogy a 100-as benzin nem való a normál szalonból kijött autókhoz!
Megjegyzem a versenyautókhoz sem! A legfontosabb 28 benzin jellemzőből a honlapunkon el tud olvasni többet is!
Ezek sokkal fontosabbak, mint az okszámos őrület!
Piros, vagy kék arra van külön cikk.
Itt azt gondolom a kék prémiumot használja, feltéve, ha kifogyott belőle a 100-as benzin.
Később visszatérhet a pirosra. De minden tankolásnál folyamatosan.
Aj ó benzin mindig kell a gépnek, mint a jó étel az embernek.
Akkor soha nem kell javítani, csak, ha matuzsálem korú nem lesz!
Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán fejlesztőmérnök
H. Barnabás H. Barnabás írta ekkor 2021.10.25. 11:50
Üdvözlöm!
Nagyon köszönöm a részletes válaszadást! Bevallom, nem számítottam erre... Na meg arra sem, amit(elképedve, megrökönyödve) olvastam... 🙂
Szeretem az autóimat, nagy  Tempra rajongó vagyok. Vigyázok is rájuk... Illetve próbálok...
Egyébként igazuk lehet, az általam leírt problémák valóban onnantól jelentkezhettek, hogy áttértünk a 100as benzinre. Na és ugye pont azért, hogy vigyázzunk a motorra... Hát, ez akkor most - az Önök által leírtak szerint-erősen mellékvágányra futott...
Mindenesetre megfogadom a tanácsukat és alkalmazom... 🙂
Mégegyszer nagyon köszönöm a válaszukat, segítségüket!
Munkájukhoz további sok sikert kívánok!
Köszönettel: H. Barnabás
H. Barnabás H. Barnabás írta ekkor 2021.10.24. 11:48
Szép napot kívánok! Kis segítséget szeretnék kérni.4 Fiat Tempra van a családban.3 db 1.4.i.e.(90,300 és 500ezer km,mindegyik remekül megy,olajat nem eszik) és egy 1.8.i.e.Ebben 200ezer van. Ez utóbbinál van egy olyan probléma,hogy a második henger gyertyáján mindig vastag lerakódás képződik.Valószínűleg az a befecskendező nem áll a helyzet magaslatán,így nem tökéletes az égés.És persze emiatt az alapjárat sem olyan szép,mint lehetne.Van rá esély,hogy ezt esetleg orvosolná a Spuri adalék?És a kék vagy a piros?Még egy kérdés…valahol azt olvastam(épp az előbb),hogy az E10 benzin károkozásait is megelőzi…Ez így van? Mindegyik autóba a 100ast(E5)rakjuk a biztonság kedvéért,mióta bejött az E10.Ezért kérdezem.Ilyen árak mellett nem mindegy…:-) Válaszukat előre is köszönöm!
Szaki Kft. Szaki Kft. írta ekkor 2021.10.22. 06:18
Tisztelt Fiatos Érdeklődő!
Rögtön az elején szeretném megjegyezni, a SPURI preventív, tehát megelőzésre alkalmas adalék!
Használata a mai benzinek hiányosságait küszöböli ki, ezért folyamatosan vizsgáljuk a kapható üzemanyagokat, és hozzá illesztjük!
Ezért van az, hogy utólag a beégett henger alkatrészeit csak 50% eséllyel gyógyítja.
Ezért szokták mondani, hogy: "A SPURI NEM FOLYÉKONY SZERELŐ!"
Ám van jó hírem is. mivel a prémium üzemanyagok olyan rossz minőségűek, hogy erről lebeszélném.
A honlapunkon minden tudományos analízist megtalál.
Tehát van az a rossz benzin amin mi sem tudunk segíteni, mert tele van ipari hulladékokkal.
Sajnos nincs hová tenni a vegyi üzemeknek a sok aromás, benzolgyűrűs nitrós hulladékot, ezért keverik a benzinbe.
(Anilin származékok, poliol hulladékok, cián izomerek, toluol, nitro jellegű molekulák, stb, stb)
Mivel a 800 C fokos égés helyett 950 C fokon égnek, és sokáig, tehát a kipufogóban is, ezért lassan alattomosan romboló hatása van!
A reklámba ugye ezt mondják, de mikor először használja meg is lepődik hogy jobban megy a gép!
Tapasztalat szerint motor gyengülő hatása 50 ezer km-ként 3-5%. Míg egyszer meghibásodik, mint az Ön Fiatja.
Innentől a kártyavár kezd összeomlani.
Mivel ez roppant lassú folyamat nehéz a mai bíróságon ezt bárkinek beperelni, hogy igaza legyen a multikkal szemben.
Összefoglalva, minél előbb térjen rá a normál benzinre! A MOL 95-ös a legmegfelelőbb! (méréseink szerint)
Ehhez jön a SPURI és teljesen kibírós benzint kap. Kímélni fogja az autót vele!
No és a pénztárcáját, mert sokkal olcsóbb, mint a 100-as benzin.
Megjegyzem az utolsó két évben egy molekulányi etanolt sem találtunk a benzinekbe. (mert 1300Ft/literért a kézfertőtlenítőkbe minden gyártott litert elhasználnak!)
Továbbá minden 95-ös benzin 97-98 oktánszámú. Persze a mai motoroknak nem is kell.
Karakterisztika , és ECU miatt akár a 86-ossal is üzemelnek.
Összefoglalva van esély, de csak akkor ha nem verseny benzint használ, amitől mindene beég a motornak.
Még annyit, hogy legyen türelemmel, mert a 100-as benzin jellegéből eredően kicsapja a vizet, tehát a tankban igen sok víz lehet.
A SPURI oldja diszpergálása segíti a folyamatot, de kell 5-10 tankolás neki!
Továbbá az agresszív 100-as benzin alkotókból folyamatos a gyantásodás, az alu, réz, műanyag elemek öregedése, korróziója. Ezt is rendbe kell tenni a SPURI-nak.
Kérem egy idő után a benzin szűrőt, tankba szivattyúnál injektor tetején takarítsák ki, mert a fém hordalék ott jelentkezik.
A kompresszió gyűrű beégése is lehet, mint az injektoré, és szívó-kipufogó szelep is igen szennyezett lehet!
Nem biztos, hogy jól zár! Tehát ezer hátrány is jelentkezhet, de ezekre, most nem térnék ki.
Nehéz további pontos diagnózist adni, de szerencsére sok ezer autóstárs hosszú távon sok tapasztalattal igazolta, hogy a 100-as benzin nem való a normál szalonból kijött autókhoz!
Megjegyzem a versenyautókhoz sem! A legfontosabb 28 benzin jellemzőből a honlapunkon el tud olvasni többet is!
Ezek sokkal fontosabbak, mint az okszámos őrület!
Piros, vagy kék arra van külön cikk.
Itt azt gondolom a kék prémiumot használja, feltéve, ha kifogyott belőle a 100-as benzin.
Később visszatérhet a pirosra. De minden tankolásnál folyamatosan.
Aj ó benzin mindig kell a gépnek, mint a jó étel az embernek.
Akkor soha nem kell javítani, csak, ha matuzsálem korú nem lesz!
Tisztelettel, Fiatos!
SZAKI Kft.- Farkas Kálmán SZAKI Kft.- Farkas Kálmán írta ekkor 2021.10.22. 05:05
Tisztelt M. Dániel! 
Nincs kizáró tényező semmilyen autómárkánál.
A honlapunk jobb felső sarkában így kezdünk: 
A SPURI üzemanyag adalék mindkét fajtája bármilyen típusú és üzemű belső égésű motorhoz ajánlott folyamatosan, minden tankolásnál!
Ebből következik, hogy a BMW-hez is kell a kiváló üzemanyag.
Már tapasztalta a SPURI előnyeit, gondolom a bizalom meg van.
Rögtön nyilván, a nyomaték, a fogyasztás javulása, a hibakódok elmúlása azon múlik  milyen szennyezett volt az autó!
Ezt nem lehet tudni, van ahol fél liter víz is volt a tankba!
Kérem legyen türelemmel. Nem tudjuk megmondani, de a tapasztalat szerint 5-10 tankolás után legtöbb gép jelentőset javul.
Mivel nem kerül semmibe, hiszen kétszer annyit megtakarít, mint az ára, ezért miért ne használja a SPURI-t?
A mende-mondák, profi véleménynek tűnő okoskodásokra ne hallgasson.
Nem tudományosan megalapozott hosszútávú analízisek eredménye a vagdalózás!
Egyéb iránt pont az egyik hűtőgél komponense a SPURI-nak felel a porlasztócsúcs hidegen tartásáért!
Ezt leírtunk a honlapunkon egy tucatnyi cikkben, kérem olvassa el, minden kérdésére választ kap.
Nem tudok róla,hogy van olyan cég, aki minden sűrűn vizsgálja az üzemanyagok változó összetételét, és hozzá igazítja az adalékját!
A legtöbb multi és más adalék 50 évvel ezelőtt készült egyszeri pótanyag! Azóta már abból az adalékból sajnos a mai gázolaj 15%-ot tartalmaz!
Ugye semmi értelme 2 ezreléket még hozzátenni!
Ha nem pótoljuk a szortimetet újabb legalább 150 izomerrel, akkor nem sok értelme van az egésznek!
Ezéret érzi Ön, és minden kedves vásárlónk az előnyt.
Másrészt a vevői elégedettségi kör nagyon széles jármű változatot képvisel.
A tavaly gyártott több, mint 660 ezer flakon megvásárlója elég meggyőző azt hiszem!
A jövedéki adó fizetésből látható dobogó 2.helyezettje mintegy 5500 flakont importált összesen.
Szerintem ezek után a piac is eldöntötte a SPURI minőségét.
Egyértelmű, hogy a placebo jellegű összes többi adalékra nem is kell kitérni.
Jó nagy apparátussal, sokat kell dolgozni, hogy minden pillanatban megfeleljen az adalék az aktuális üzemanyaghoz!
Amíg ezt nem teszi meg, egyik adalék gyártó cég sem, addig nincs miről beszélni!
A jó üzemanyag fogalom. A paraméterek elemzését is több cikkben olvashatja.
Ha érdekli a működési mechanizmus kérem tallózzon bele!
Gondolom az információ megnyugtatta.
És ezután is érezni fogja, hogy a pozitív hatását a SPURI-nak.
Köszönöm, hogy vette a fáradságot, és írt.
Örülök, hogy tisztáztuk az egyéb mások általi téves elméleteket!
További javítás nélküli sok-sok kilométert kívánok a BMW-hez, és élménydús vezetést!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
M. Dániel M. Dániel írta ekkor 2021.10.21. 05:04
Jó régen írtam! Azóta egy BMW 330d típusú autóm van, 2013-as évjárat, ez már az F31 széria, N57D30A motorkóddal, magasnyomású rendszerrel. 
Most kezdtem el tankolni a spurit a MOL gázolajhoz.
Kérdésem, hogy ezen n57-es motorkódú motorokkal van valami tapasztalatuk a befecskendezőrendszert illetően? Használ nekik a spuri vagy kevésbé ajánlott? 
(A kötelező lánccserén és csapágysor cserén túl vagyok, de az üzemanyagrendszert is szeretném megóvni). 
Hallok sokszor olyan véleményeket, hogy vigyázni kell az ilyen adalékkal, mert a porlasztócsúcs vége el tud kormolódni, meg hogy inkább tisztít és nem ken, a benzinesekhez ajánlott, de a dieselnél kevésbé, inkább télen javallt a használata a gázolaj dermedése miatt. 
Új egr és szívósor van az autón, ezt a BMW csinálta meg "gariancia körében" (kigyulladás elleni védelem). 
Köszönöm előre is szíves véleményét, tájékoztatását. 
Üdvözlettel,
M. Dániel 
Farkas Kálmán Farkas Kálmán írta ekkor 2021.10.01. 11:17
Kedves T. Úr!
 
Ebbe ne menjünk bele, mert több száz oldalon leírtuk kollégáimmal a benzin vizsgálatok molekuláris összetételét, és az ebből eredő gondokat!
Kérem a honlapon olvassa el.
Rengeteg benzin jellemzőt kell javítani a SPURI-nak!
100-as benzinek rákkeltő hulladék anyagok melyet régen a festékipar, műanyagipar az óceánok közepébe juttattak több millió hordó szám!
Most eladják!
Nyugodjon meg az etanol a legkevesebb baj!
A 95-ös benzin is 97-98 oktánú és az oktánszám manapság semmit nem nem számít, pláne, ha ezt a kibírós injektoros Suzuki motort nézzük.
A többi 38 legfontosabb jellemzője a benzineknek a förtelmes!
Olvassa el azt a pár tucat cikket, mert látom érdekli a dolog!
Mindenki tudja, hogy milyen káros a 100-as versenybenzin egy széria autóba.
Ezért adnak el olyan keveset, pedig győzködnek a kutakon rendesen.
Ízelítőként írom rengeteg aromás nitró anyag van benne, Toluol, Xilol, tucatnyi cián származék izomerje, és majd ennyi anilin festékmaradék származáka!
És még reggelig sororhatnám mitől vagyunk rákosok!
Ha csak az illatát megérni, elég a rákkeltési folyamathoz!
De erről csak ennyit!
Normál üzemanyag és ennyi!
Üdv!  Farkas Kálmán
T. István T. István írta ekkor 2021.10.01. 11:15
Köszönöm szépen a szakmai jó tanácsot. Megjegyzésként, eddig, pedig év tizedek óta autókázom,  de ön az első, aki határozottan nem javasolja a 100 okt. benzint. Ebben csak az a csavar hogy ezek  az E 5 benzinek, a többi mind ugye E 10, ami káros az ilyen öreg motoroknak. 2 hónapja van ez az öreg autóm, de majdnem mindig a sok tanács miatt 100 tankoltam. Akkor legyen az olcsóbb, ha találok 98 E5, akkor azt fogom. Hát ha az már nem árt.
Tisztelette, T. István.
SZAKI Kft.-Farkas Kálmán SZAKI Kft.-Farkas Kálmán írta ekkor 2021.10.01. 07:55
Tisztelt T. Úr!
 
Bárcsak mondhatnám, hogy SPURI folyékony autószerelő!
De nem.
A benzinek magas égési fokának az oka!
Pedig ez a motor roppant kibírós! Csak nem magyar benzinre!
A hűtött égérteret oldjuk meg a SPURI-val, hogy ilyen ne történjen.
Megelőző jelleggel. Minden tankolásnál.
Pláne, ha legalább 10%-ot megtakarít, bőven ingyen van a SPURI!
Utólag már nehéz! Pláne azért, mert az égéstér felől rögtön a kompresszió gyűrű van nem az olajlehúzó gyűrűk.
1-2 autósnál bevált, ám kellett vagy 10-20 teljes tankot kijárni vele!
Az esély 50-50%.
Továbbá felejtse el a METABOND-ot. Mert az is rátett egy lapáttal!
Én a Mannhein-i gyártású FUCHS TITÁN CFE ajánlom. Vagy amit a szekszárdi cég ajánl bele.
A nevük FORMEL Kft. A googl-ba megtalálja őket! Orbán Árpádot keresse telefonon.Ők német eredeti olajat árulnak.
A pesti székhelyű pedig a lengyel utángyártottat. Az már nem olyan jó!
De ebbe én nem szeretek tanácsot adni, nem a mi pályánk.
 
Még annyit, hogy tartózkodjon a 100-as benzinektől is. Azoknak pedig még gyilkosabb az égéshője! Meg is fő vele szép lassan, alattomosan a motor!
Az már olyan rossz, hogy még sPURI-val se tudjuk jobbá tenni! Esélytelen!
 
Összefoglalva járjon mindig SPURI-val, úgy sem kerül többe vele az autózás, nem veszíthet semmit!
 
Köszönöm megtisztelő bizalmát!
Legyen szerencséje a SUZUKI motor jobbá tételével.
T. István T. István írta ekkor 2021.10.01. 07:51
Üdvözlöm! 
Köszönöm a tájékoztatást. Volna egy más jellegű kérdésem, 19 éves Suzuki Wagoner van szó. Valószínű, a dugattyú gyűrű valamelyik hengerben be van ragadva, mert fogy az olaj, de nem füstöl annyira még. 2000 Km /0.8 dl utántöltés szükséges. Gondoltunk a szelepszár szimeringekre is, de a másik autónk füstölt  nagyon, (az is Wagoner) és az is ette az olajat. Ott két hengernél be volt kokszolódva, ragadva a gyűrűk, de mivel meg lett bontva hengerfej felújítás, gyűrűk cserével ez megoldott. Kérdésem: van e olyan hatékony adalék, ami a beragadt gyűrűket oldja, károsodást nem okoz a motor szerkezetében, aminek következtében nem kell ekkora generált csinálni. Még annyit, olajcsere után, Metabond adalékot tőltöttem az olajba, gondolván jobb hatékonysága lesz a motornak. Szerintem utána kezdett fogyni a motorolaj, de ez nem biztos. Előre is köszönöm válaszát,
Tisztelettel: T. István
SZAKI Kft.-Farkas Kálmán SZAKI Kft.-Farkas Kálmán írta ekkor 2021.09.28. 08:56
Tisztelt T. István Úr!
Örülök, hogy meg volt elégedve a Spuri adalékunkkal. Mivel a szavatossági ideje korlátlan, ezért nem okoz kárt. Bontottan viszont az ereje, tisztító hatása csökken. Használhatja nyugodtan! Azt azért nem értem, hogy új autóba miért nem használta? Látványos eredményt hozott volna, erőben, fogyasztásba, és megelőzésben egyaránt! A SPURI preventív, megelőző adalék. Új autónál van igazi értelme. Mert a jó üzemanyag fogalom. Új korában van igazán szüksége a gépnek a kiváló üzemanyagra! Ekkor lehet a legnagyobb eredményt elérni. De, örülök, hogy visszatért a SPURI-ra. Csak a felkonfigurálás a tanktól- egészen a kipufogó végéig idő kell. Ha még az autó nem látott SPURI-t. Legalább 5-10 tele tankolás kell SPURI-val.
További gondtalan SPURI-s autózást kívánok.
Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán fejlesztőmérnök.
T. István T. István írta ekkor 2021.09.27. 09:03
Üdvözlöm. Régebben régi autómban több évig (8) használtam, a piros Spuri m.tisztító adalékot. Nagyon jó volt. 3 éve új autót vettem, de most megint van egy régi 19 éves autóm, Benzines, Suzuki Wagoner +,  Maradt a 3, 4 évvel ezelőtti, bontott, de hűvös helyen tárolt majdnem teli flakon adalék. Kérdésem, lehet e még használni, van e szavatossági ideje, nem okoz e kárt, ha újra elkezdem felhasználni ezt a maradék adalékot? Ha elfogy újra vásárolni fogom  mert semmi gondom nem volt sem télen sem nyáron a használatkor. Előre is köszönöm a válaszukat. Üdvözlettel:
T. István
Farkas Kálmán Farkas Kálmán írta ekkor 2021.09.17. 05:22
Kedves Fehér Gábor!
Örömmel veszem, hogy mint egy gondos gazda módjára rendesen szeretné karbantartani a mini kotróját.  Az alábbiakat írom sok kotró tulajdonos tapasztalata alapján.
Elégedettek a SPURI használatával. A SPURI védi a motort. Önnél fontos az egy helyben való üzemmód miatt a kopáscsökkentés, a hűtőgél, a szortimentizáció, a nyomaték, a rázkódási igénybe véletek javítása.   A SPURI-val adalékolt gázolaj mintegy fontosabb 30 féle gázolaj jellemzőt javít, ezzel növelve az üzembiztonságot! Azt fogja tapasztalni, hogy simább motorüzem lesz, nyomatékosabb olajszivattyú hajtás, kisebb gázállásnál fixálható. Ezért a fordulatot nem kell magasra állítani, ami kíméli a gépet. Kevésbé fog melegedni a motor, tisztább kipufogógáza lesz! Ha több ideig áll, nem romlik meg a gázolaj benne, a kondenzvizet is diszpergálja a SPURI.
A prémium gázolajat nem ajánlom semmilyen formában, a honlapunkon található cikkekben lévő analízis miatt, van az a magas égéshőjű üzemanyag, mint a prémium,l amitől lassan a motor szétég. Ezt már 2-4 ezrelék adalékkal képtelenség jobbá tenni annyira rossz az összetétel a magas aromás tartalom miatt. Ha ennyire szeretné a jót megadni a kotrónak, akkor használjon normál MOL gázolajat és SPURI JG-2 verseny adalékot (kék színű), ami prémium kategória direkt feszített igénybevételű motorokhoz!
 Adalékolási mennyiségbe ebből is önthet másfél szerest, tehát 50 literbe 150ml-t.
Ha így jár el mindent megtett, hogy gép sokáig munkaképes legyen.
További sok örömöt kívánok az új kotróhoz!
Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán
Fehér Gábor Fehér Gábor írta ekkor 2021.09.16. 05:39
Tisztelt SPURI gyártó!
Rövidesen megérkezik egy Kubota új minikotró. Friss vásárlású!
Háromhengeres vízhűtéses dízel. Szeretném, ha tartós lenne, mert elég drága volt.
Megadnám neki, ami a legjobb. Ezért kérdezem, hogy a SPURI, az egész napos munkába kíméli-e a motort? Lényegében milyen előnnyel jár? Mit ígérnek Önök?
Ha szükséges valamelyik kútnál vegyek prémium gázolajat, és SPURI-val keverhetem?  Ha igen, milyen arányban?
Köszönöm, Fehér Gábor
Pápa
SZAKI Kft.- Farkas Kálmán SZAKI Kft.- Farkas Kálmán írta ekkor 2021.09.02. 09:53
Tisztelt benzinkút üzemeltető!Tisztelt Andor!
Az üzemanyag színezés arra jó, hogy fizikailag megkülönböztesse a termékeket! Ha nem színezettüzemanyag volt benne, akkor Önök mentesülnek azonnal, és egyértelműen a problémától. Mégtájékoztatom arról is, hogy más vegyi nyomjelzőket is alkalmazunk arra az esetre, ha valaki a megállt,tönkrement autóba kicserélné az üzemanyagot. A tömítésekbe, kipufogó rendszerbe, és másalkatrészek felületén is ki tudjuk mutatni, milyen üzemanyagot használt.A SPURI egy komplett védelmi rendszert kínál, mely jogilag kizárja a fizikai tévedéseket, konkrétmolekuláris analízissel! Zárt rendszerünk miatt azonban többet nem írhatok.Ha úgy látja, hogy a biztonság megér literenként 50 fillért, akkor keressen bennünket a honlapunkonlévő valamely telefonon vagy levélcímen.
További jó munkát, sikeres üzemeltetést kívánok.Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán fejlesztőmérnök
P. Andor P. Andor írta ekkor 2021.08.27. 05:18
Tisztelt Spuri!
 
Van egy kérdésem a gázolaj színezésről megjelent írások ügyében.
Az anyacég beszállítónk nem vállal felelősséget az üzemanyagért, csak az átvétel napjáig!
Nem tulajdonos, csak üzemeltető vagyok egy kisebb benzinkútnál.
A nálunk a tárolás kiváló, azt bizton állíthatom! Itt nem megy tönkre az üzemanyag, és nem is kutyuljuk.
Nem keresem a bajt, pláne jövedéki termékkel. Azonban egyre többen ráfogják a gázolajra, de többen főleg a benzinre amit árulunk, hogy attól ment tönkre az autó.
Ha színeznénk ezzel tudnám bizonyítani, hogy nem mi benzinünk volt benne akkor ártatlanok vagyunk?
Esetleg mi okozta a bajt?
Konkrétan tudok több esetet is, akik pancsolják minden olcsó folyadékkal a benzint.
Ha a mi benzinünk pld. piros lenne bizonyható, hogy ott se volt?
És a jövedéki törvények ezt hogyan szabályozzák?
 
Köszönöm a válaszát! P. Andor
 
 
Szaki Kft. - Farkas Kálmán Szaki Kft. - Farkas Kálmán írta ekkor 2021.08.03. 12:23
Tisztelt Kádár J!
 
Nagyon jól döntött, hogy szeretne jó minőségű üzemanyagot használni a felújított traktorhoz.
Folyamatosan használva elegendő a normál SPURI (piros) üzemanyag adalék is.
A felújítás után viszont javasoljuk legalább 50-100 üzemráig a prémium minőségű SPURI JG-2 (kék) adalékunkat.
A bejáratás fontos lett volna, ha rögtön SPURI-val történik.
Mindkettőből javasoljuk az 50% többlet SPURI-t. Tehát 50liter/150ml. folyamatosan.
Így üzemeltetve mindent megkap a gép, ami elérhető!
Megjegyzem prémium üzemanyagot nem ajánlom.
Normál, és lehetőleg nagy forgalmú MOL kúton, hiszen vizsgálataink szerint, ez a legmegfelelőbb összetételű.
Ha teheti természetesen jó tapasztalataink szerint a JG-2 a fullosabb, mellyel érezni fogja a 15-20% nyomaték növekedést, no és a kiegyensúlyozottak hangot!
Hűtöttebb motor, üzemanyag kenőképessége, valamint a mintegy 120 féle molekula szontiment egyedülállóan kiegészíti a motor precízebb működését!
Ha így jár el, meg lesz elégedve termékünkkel.
Sok kis traktoros pozitív tapasztalatunk van, vásárlói visszajelzésekből.
Biztos vagyok benne Önnél is beválik!
 
Tisztelettel,         
SZAKI Kft.  
Farkas Kálmán fejlesztőmérnök
Kádár J. Kádár J. írta ekkor 2021.08.03. 11:27
Tisztelt Gyártó!Olvastam a spuri termékekről, és elgondolkodtam azok használatáról.Azonban nem tudom eldönteni, nekem melyikre (spuri és spuri jg-2) lehet szükségem. Ezért kérnék önöktől tanácsot.Amihez használnám, az egy egyhengeres, szelep nélküli, külön (kényszer) olajzású, kétütemű dízel motoros, kerti traktor. Típusa: TZ4K14B.Eredetileg az volt az elgondolásom, hogy a "sima" spuri-t használom, azonban elgondolkodtam, mivel a traktorral nem csak közlekedek, hanem terhelés alatt dolgozom is, hogy esetleg a spuri jg-2 megfelelőbb lehet.Mi a véleményük erről?Ilyen régi típusú traktorhoz ajánlott-e a spuri termékek használata?Elegendő-e részemre a "normál" spuri adalék, vagy a spuri jg-2-t javasolják inkább? Célom az erő és nyomaték növekedés mellett, esetleg a tisztább üzem lenne.A traktornak motorikus hibája nincs, motorgenerált követő bejáratás után vagyok vele.Válaszukat előre is köszönöm!Tisztlettel: Kádár J.
SZAKI Kft.- Farkas Kálmán SZAKI Kft.- Farkas Kálmán írta ekkor 2021.07.15. 09:57
Tisztelt Máté!
 
A jó üzemanyag fogalom. Ma nem árulnak ilyet! Tömegtermelés van! Minden olajtársaságnál. A vegyi ipar gyilkos hulladékát pedig a prémium gázolajba keverik!
Sajnos rossz hírem van! A legrosszabb a nyugati kutak, mert a német, osztrák hulladékot is ide hordják kelet európába.
A prémium gázolajok gyilkosok, hamar tönkre megy tőle az autó!
(részletesen több cikk, a https://spuri-adalek.hu/ oldalon talál)
A SPURI oldalunkon minden prémium gázolaj molekulánkénti vizsgálatnál kiderült a magas aromás tartalom miatt nem 800 fokon, hanem 950 fokon  ég az utolsó fázisban az üzemanyag.
Ezzel szép lassan gyengül az autó, 30-50 ezer km után 5-10%-ot. Kipufogó szelep tányérjának elégése miatt!
Ez tény!
Úgy érzi, mikor prémiumot tesz bele jobban megy, viszont ez azért is van, mert a tankba mindig kicsapódó kondenzvizet kiválasztja az alsó pohárba!
Ez ha megtelik nagy baj van, hirtelen felkapja a szivattyú, és azonnal megáll a motor, nagy károkat szenvedve.
 
A SPURI ellenkező elvű.
Folyamatosan diszpergálja, eloldja a gázolajba a vizet, hogy kivigye, elégesse.A SPURI 100ml-e kb. 30ml vizet tud egyszerre elvinni.
A vizes gázolaj nyilván egy kicsit gyengébb míg ki nem viszi az összes vizet a tankból.
kezd helyre állni a rendszer! Pláne a korom, gyantásodás, beégések, stb.)
Türelem kell hozzá, de megéri! Pláne azért jó a SPURI, hogy kb. a 10% megtakarítást eredményez.
Amiért tulajdonképpen ingyen van az az adalék, ha a gázolaj 430Ft-os árából levonjuk a 43Ft-ot. Pláne a drága prémiumról nem is szólva!
Hatalmas becsapás!
Ajánlat: MOL kút, de nagyobb forgalmú, és normál gázolaj, plusz SPURI 2-3ezrelék.
Ha még jobbat akar akkor a piros normál SPURI 4-5 tankolása után a prémiumra is átválthat!
A SPURI JG-2 kék színű termékünkre!
Ezzel akár feszített üzemmódot is kibír a gép.
Összefoglalva ne higgyen a reklámokba, alattomosan, lassan tönkre megy a motorja, ha prémiumot használ.
Ez tény azok körébe, akik csak ezzel jártak!
Kérem olvassa el a tudományos vizsgálatainkat az oldalunkon.
Köszönöm levelét, és további biztos célba érést kívánok Önnek!
 
Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán fejlesztőmérnök.
Máté Máté írta ekkor 2021.07.15. 09:53
Tisztelt Farkas Kálmán Úr!
2011 évj ford fiesta 1.4tdci van autóm van. Munkaeszköz is egyben. Tehát nekem alap hogy az autó mindennap üzembiztos legyen. Sokat gondolkoztam rajta mit tehetnék az ellen hogy dízel autók gyenge pontjai ne adják meg magukat.
-nagynyomású szivattyú
-porlasztócsúcs
-egr szelep
Eddig kizárólag prémium dízelt tankoltam az autóba. Hol Mol máskor ÖMW Szeretnék érdeklődni hogy az Önök spuri adalékjuk miben tud plussz segítséget jelenteni. Illetve milyen üzemanyaggal ajánlott? Elég a sima dízel mellé? Van különbség mol és ömw között? Válaszát előre is köszönöm
Máté