Figyelmeztetés

Csak regisztrált felhasználók írhatnak üzeneteket, kérem, jelentkezzen be
SZAKI Kft.
Kedves Varga Ladis Úr! Igen jól látja komplex a feladat! A motor változó hőmérsékletét nehéz optimális üzemmódra hangolni! Ehhez a benzin minőségét is erre kell hangolni! Érdekes, miszerint most a heves, lökésszerű, égés okozta károkért kell adalékolni, később pedig még a hideg üzemmódot is meg kell oldani. Igen hosszúra fog nyúlni a mostani fejlesztésünk, de hiszem, hogy megéri! Nem csak a kopás csökkentésre kell utazni, hanem arra, hogy hideg üzem és a normál üzemmódba sem legyen káros emisszió, ami lecsapódhat, beéghet és környezetet is szennyez! Ha minden jól megy lesz egy alkotója a SPURI-nak, mely kötött oxigént ad le 800fokon, és kipufogó fázisban pedig visszaveszi, redukálja, a nitrogén oxidokból! Sőt óriási felületet is ad! Ha az áttörés megvalósulna a nanóból, a pikó technológiába tennénk egy korszakalkotó lépést! Egyéb iránt a hibrid technológia jó dolog, pláne, ha az akkuk hatótávolsága növekedne! További kellemes hibrid autózást kívánok Önnek! Tisztelettel, Farkas Kálmán

2020-04-10
SZAKI Kft.
Kedves Vasas József Úr! Nem gondolatokon múlik. Még szerencse! Hanem több oldali konkrét összetétel elemzéseken. Fizikai tény, hogy nem lesz tartós az autója. Már most gerjeszti magát a kormosodás, a lokális hőterhelés. Az ETBE óriási részaránya pedig múló jobblétet eredményez. kicsapja a vizet, nyilván jobb az érzés, mint vizes benzinnel. De hová vezet, ha a 30% vízdús oxigenátból állandóan a tankba kiválasztjuk a vizet? Vagy nem törődünk a kopáscsökkentéssel, vagy a szortimentizációval, a hűtőgéllel, és így tovább. És nem érdekes, hogy a végén elégetett ETBE hogyan viseli meg a kipufogó szeleptányér széleit? Jöjjön el, és szóban elmondom azt, amit köznek nem lehet publikálni, és megérti, mi a különbség a két anyag között! És mit tapasztalnak ezrével az emberek. Hogyan írják le a szomorú utólagos tapasztalataikat! Ha Ön pár kilométert megy évente, aztán cserél kocsit, nem érdemes ezt forszírozni! De Ön tudja! Bizonyára a hosszan tartó motoréletmód nem fontos Önnek! Tények, tapasztalatok szerint kb. 80-120ezer km után jelentkeznek a bajok. Mindenkinél, ez teljesen bizonyos! De az analitika is ezt bizonyítja! Olyan egyértelmű minden, hogy nem is értem, MI NEM VILÁGOS? Bizony akkor szólhatna az érdekemben a multiknál. Hátha jobb lenne nekünk a cégnél! Viszont logika nincs benne, mert én a drága benzin ellen szólok, amiből szeretnének óriási profitot! Ez nekem nem tiszta teljesen. Tehát maradjunk a valóság, és fizika, kémia talaján. Így pontos és érthető minden! Demokratikusan Ön azt használ mindig, amit akar! Nyilván Ön Dönt! Nekünk pedig a feladatunk, hogy jobbá, tartósabbá tegyük az autózást! Ezt eddig sikerült, és élményt is kapunk az eredményeinktől. Bizonyára az a 660ezer eladott flakon véletlen volt tavaly. Bizonyára mindenki "ELSŐ ÁLDOZÓ" volt. De, ha nem akkor a jó tapasztalat vitte vásárlóinkat immár 27éve a hosszan-tartó vásárlásra. No, ezt háláljuk meg, egy nagyon kiváló minőségbe, minden évi fejlesztéseinkkel! Dióhéjban talán utoljára becsülettel ennyit szettem volna leírni! És azt, hogy nem ezen a fórumon kell a különböző benzinek között értekezni. Nem a mi dolgunk! Mi nem ajánljuk és ennyi! Köszönöm értékes bejegyzését! Tisztelettel, Farkas Kálmán SZAKI Kft.

2020-04-10
Füzes Ákos
Öreg én nem tudom mi bajod van ezzel de ha neked nem jó mit akarsz itt? Én metabondot használtam de Pappék egyszer ezzel a spurival járatták a gépet amikor valamelyik kutas powert nyomott bele itthon az meg egy nap múlva nem tetszett a kompjúternek. Eni95-el sosincs baja az E350-nek. Ennyit a magyar benzinekről!

2020-04-09
Varga Ladis
Tisztelt Farkas úr! Köszönöm a leírtakat, várom a hybridekkel kapcsolatos cikket! Tényleg nagy probléma a hidegen induló motor ami terhelés nélkül nálam 45-60 fok között le is áll; ugyanakkor egy hirtelen gyorsításnál akár 80 kW feletti teljesítményt is lead. Másik oldalról nem azért veszünk ilyen kocsit mert spórolni akarunk hanem mert szeretnénk kevésbé szennyezni a környezetet! Nyilván tagadhatatlan, hogy mindenkinek jól esik ha kevesebbet kell a kocsija fenntartására fordítania és a hybrideknek van ilyen oldala is - bár nem feltétlenül a fogyasztás kapcsán. Mindenesetre a városban szívesebben járok azzal mint a diesel kisbuszommal ami télen 10 liter gázolajat is elpöfékel és semennyivel nem szennyezem kevesebbet a levegőt ha épp MaxMotion Dieselt használok. A mostani helyzetben viszont nincs jó megoldás: a szokásoshoz képest nagyon keveset használjuk a kocsit. Máskor a hybridel havonta egy-két alkalommal tankolok, most egy hónap alatt a tank fele sem fogyott el az E10-es benzinből. A dieselből még kevesebb. Nos ezért problémásak a biokomponensek. Azt egyik más gyártó sem állítja, hogy az E10 adalék megelőzi az üzemanyag tönkremenetelét csak a biokomponensek teljesítményvesztésének pótlásáról írnak... Üdvözlettel: Varga Ladis

2020-04-08
Vasas József
Hát Uram én nem így gondolom, ahogy Ön gondolja! A jelenlegi 95 ös benzin egy szenny! A 95 ös benzintől gyulladnak ki a cheking lámpák és nem a 100as benzintől! Abszolút észrevehető a különbség a 95 és a 100as benzin között a 100as javára! Abban is biztos vagyok, hogy szerződve van valamilyen szinten a MOL-lal, hogy ne szüntessék be a honlapját és a termékeit! Ne a idegeskedjen, értem én hogy meg kell élni valamiből, muszáj hazudnia egyéb okok végett. A spuri terméket azért nem használom mostantól, mert nem őszinte szerencsétlen csóró emberekkel!

2020-04-06
SZAKI Kft.
Kedves Vasas Úr! Nem beszélek le senkit a 100-as benzinről, csak tájékoztatok a valóságról. A mai gépeknek, de a régieknek pláne nem kell a 100-as benzin! Igaz az olajtársaságok a drága benzint szeretnék eladni valamiért! Nem hogy, -nem indokolja,- de káros is benne a néhány alkotója, a 100-as benzinnek. Összességbe a hatás nem pozitív! Nem csak a mi konkrét vizsgálatainkból, és az összetétel elméletből ered a tanács. Hanem a sok-sok fizikai tapasztalata, levelezése az embereknek, és hivatalos portálok Ezen a honlapon majd minden cikkben lehet rá következtetni. Van néhány tucat írás, amit dióhéjban próbáltunk kollégáinkkal érthetővé tenni. A működési mechanizmus, sűrítési arány a lángterjedési, expanziós körülmények pedig olyan tudományág, melybe szerintem most ne menjünk bele! Egy cikksorozat is készül folyamatosan a benzinek tulajdonságairól. Ez a legjobb támpont. Ezen a honlapon elérhető. Laikusan van fogalmazva. Az egyetemen is, a több éves tanulmányok után is csak sejti a hallgató, mit kell majd neki tovább fejleszteni, és megtanulni. És kell az alapokhoz három tudományág legalább mérnöki szintű tudása. Mindenki egyéni döntése kinek hisz! A multinak aki saját nagyon drága termékéről állít dolgokat, vagy a függetleneknek hisz, akiknek mindegy mit vesz meg az autós! Ha lesz jó minőségű 100-as benzin akkor arról is írni fogunk. De most nincs! A mintegy három tucat fontosabb jellemző közül csak egy az oktánszám igaz, amit nem is az oxigenátokkal kellene biztosítani! De ezt most nem részletezem. A lényeg, hogy semmi előnye sem lesz szegény autósnak a 100-as benzin után. Akkor minek a drága fizetség. Semmiféle kutatásunk nem igazolta, sőt a lakosság sem. Néhány placebó hatásról beszámoló emberen kívül, mely csak vélt fogyasztás csökkenés. Ha valaki ismerné a összetételét rádöbbenne, nincs is magyarázata. Sem kémiai, sem fizikai, sem motordiagnosztikai. A többi tulajdonságról se beszéljünk, mely a tartósságról szól. Nem írhatok konkrétumot, konkrét termékről. Más gyártmányát nem illik minősíteni. Másrészt jogi oldalról is kétséges egy konkrét termékről való vélemény nyilvánítás. Utalhatunk néhány dologra, de csak általánosságba. Azonban minden finomító minden egységnyi gyártási ciklusa más! Csak a 100-as benzin mai szerkesztési elveit tudjuk. Ami a mi véleményünk szerint nem megfelelő. Mindenki döntse el, kinek hisz! A bizonyíték akkor lesz, ha mindenki valamelyikre leteszi a voksot, és kiderül kb. 100ezer km után. Csak nehogy a műszerfali lámpák egyre több hibajelet adjanak ki, téves használatból. Mi amúgy is a gépkönyvbe írtakat követnénk. Az a legtöbb autónál a 95-ös. Jelzem annyira túl van méretezve alkohollal a benzin, hogy rendre 98-at mérünk. Ha vizesebb a benzin, akkor is bőven határérték fölött van. Mindenki a tapasztalatot részesíti előnybe, és emberi értéket. Nos ezt műveljük mi! Oda jutottunk, hogy kezd a több évtizedes tapasztalatunk beérni, bizalmi szinten is! Mert igazunk lett mindig! Tehát nem lebeszéljük a 100-as benzinről az embereket, mert erre nincs jogunk. Helyette tájékoztatjuk, hogy más benzinek is tökéletesen megfelelnek. Nekünk is príma lenne, ha csak 1-2 molekula kellene a 100-as benzinbe. Ugyanis könnyen tudnánk 2ezrelékkel utolérhetetlen kímélő benzint adalékolni! Ma a tartósság megfoghatatlan tény az üzemanyag területén, és csak a több százezer SPURI-t használók körébe ismert. Büszkék vagyunk is rá kollégáinkkal. Hisz nagyrészt a törzsvásárlóink generálta termelésünk minden évben csúcsokat dönt. Gondolom, ez annak eredménye, hogy minőséget állítunk elő minden évben. A vevőink a donor benzinekhez, gázolajhoz igazított adalékot kapjanak! Már ha itt vagyunk, akkor annyit fűznék a MOL 95-öséhez, hogy ezt találtuk a legnagyobb szortimentnek. Heterogénebb az összesnél. Ugyanakkor "nincs" sok manipulált egyéb ismeretlen összetevő benne! Magyarul a legmegbízhatóbb. Ha változik a helyzet arról is tájékoztatjuk az autóst! Hangsúlyozom a MOL-tól nem kapunk vagyonokat, hogy valamit is állítsunk. Másrészt számolhatunk árakat is. Ma igen olcsó a benzin és átlag 30-40Ft-tal drágább a prémium. Ha SPURI-t adalékolunk 100ml/50liter, akkor ez félliteresbe 3759Ft/5dl=759Ft/1dl, ezt 50lirre elosztva 15Ft/liter. Ismét egy állítás: A SPURI Tegyük hozzá a 100-as benzinek nagyon változó keverékét, és a SPURI állandóan kitűnő egységes minőségét! Így már gondolom látja, az élet döntötte el kinek van igaza a benzin piacon immáron 27éve! Elnézést, hogy hosszúra nyúlt a válaszom. Gondolom többi cikkünk olvasására is intuíciót kapott! Tisztelettel, Farkas Kálmán

2020-04-05
Vasas József
Tisztelt Farkas Kálmán! Érdeklődnék, hogy miért van ennyire a Prémium 100-as benzinek ellen? Tudtommal a prémium benzin azért prémium, mert jobb minőségű a sima 95 ös E10 benzintől nagyságrendekkel! Kérem szépen magyarázza el érthetően, hogy miért beszéli le az embereket arról, hogy ne tankoljanak 100 as benzint? Megtenné kérem?! Köszönöm szépen!

2020-04-03
SZAKI Kft.
Tisztelt Horváth László Úr! Természetesen tehet bele SPURI-t. Ezt is kipróbálhatja. Leginkább a prémium JG-2 minőségünket ajánlom a gyors hűtési viszony miatt! És jobb is lesz a motor minden paramétere! Viszont ez egy kibírós, ha jól sejtem a 117LE-s, nem túlfeszített szinte mindenevő motor. Ha többször tankolt 100-ast, akkor tudjuk miért van a hiba! Viszont ezt nem írhatom le. Jogi körülmények miatt. Gondolom megérti! Én csak tanácsot adhatok. Ha mindenképp meg akarja adni a prémium minőségű üzemanyagot a gépnek, 95-öst tankoljon, 1.5 szeres SPURI JG-2 adalékot tegyen bele. Mivel valószínű, hogy a motorprobléma visszaállíthatatlan a dolog, csak állag megóvást ígérhetek. Ezt legalább 5-10 tankolásig, aztán álljon vissza lassan normál SPURI-ra, majd a 2 ezrelékre. Ez másoknál is működött, tehát tapasztalatból írom. Teljesen bevált módszer 100-as benzin károkozójára. Egy kis türelmet kérek, mert a SPURI nem folyékony szerelő, azt mi is bevalljuk. Egyszerű fizikai és kémiai folyamatok tervezett működési elvek szerint. Immáron 1993-óta működik a szerkesztési terveink szerint, és évenkénti fejlesztési módszerek okán! Segítünk, amit, csak lehet, ezért ha nem lenne elég az információ, akkor kérem írjon, és további segítséget nyújtunk, akár diagnosztikában, analízisben, de ehhez többet kell tudnunk. Köszönöm felvetését! További biztos célba érést kívánok Önnek! Tisztelettel, Farkas Kálmán .

2020-04-02
Horváth László
Érdeklődnék hogy ha mitsubishi asx 1.6 benzines autóba E100 benzint tankolok akkor még tehetek hozzá spuri adalékot is? Mert mostanában terhelés kor kicsit csörg a motor!

2020-03-30
SZAKI Kft.
Tisztelt Ladis! Más adalékról nem lenne etikus nyilatkozni. Maradjunk annyiba, figyelmen kívül lehet hagyni, majd minden adalékot a piacon, teljesen mindegy van-e benne. Röviden szólva, számos kísérleti analíziseink szerint egyet sem találtunk, ami számítana valamit! Ebből eredően összeférhetőek a SPURI-val. Összefoglalva jó az E10-be a másfélszeres mennyiségű SPURI, tökéletesen megoldja a problémát legalább egy-másfél évre. Legyen az bármely olajtársaság benzin változata. Valamint az összes gázolajba is ennyi ajánlott a bio komponens miatt, azaz rövid távra 6hónapig normál adalékolás, további időkre másfél szeres. Nagyon értékes kérdés, és mi már gondoltunk a jövőre is, és gőzerővel tesztelünk. A hibrid autóknál már más a szituációs gyakorlat. Annyit tudok írni, hogy most készül egy cikk, és egy tanulmány AUDI e-tron autóval. Rövidesen közzé tesszük. Itt azonban nem csupán a másfél év benzin nyugalmi állapota a gond, hanem a szüntelen hidegen üzemelés, még-ha ez 80C fok is. Tapasztalatainkat rövidesen közzé tesszük! Ám, aki benzin hibridet vesz az legvalószínűbben a takarékosság miatt veszi, és sokat is közlekedik vele. Aki alig tesz néhány kilométert havonta, az nem valószínű, hogy érdemes drága hibridet vásárolni! Ha mégis roppant keveset megy és akkor is, csak városba, akkor ilyenkor tisztán elektromos autót ajánlok kb. 300km hatótávval. Felesleges a robbanó motor bele! De ez már nem ide tartozik. Hiszen ebbe nem kell SPURI! Köszönöm előre mutató kérdését! Tisztelettel, Farkas Kálmán

2020-03-30
 
Powered by Phoca Guestbook

Hírlevél feliratkozás