SZAKI Kft - Farkas Kálmán : Méltán híres vendégkönyvünk folytatása!
Tisztelt Látogatóink!
Íme folytatjuk vendégkönyvünket, mely 2003-óta, kétezernél több bejegyzés után rengeteg információval gazdagítja Önöket.
Szolgája a tájékozódásukat széles körű, sokrétű műszaki tartalommal, majd minden kérdésre választ adva.
Ha mégse, akkor az új kérdést itt teheti fel, az autós kollégáknak, és nekünk is, mint gyártónak.
Célunk a SPURI felhasználók teljes körű, korrekt kiszolgálása!
Várjuk bejegyzéseiket!
Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán
2020-07-26
SZAKI Kft.
Tisztelt "Z" !
Sajnos az említett kutak két tucatnál kevesebb hazai lerakattal igen kevés forgalommal bírnak. Ezért nem helyezünk hangsúlyt rájuk az analíziseik alkalmából. A kicsik általában mindig az aktuális olcsóbb forrásból vásárolnak. Sűrűn változó minőségben.
De semmi gond, a SPURI a üzemanyag minőség javításában kiemelkedő, érezhető eredményt nyújt bármely típusú mai gázolajoknál.
Másrészt a Citroen 1.6 BlueHDi motor elég problémás gép, kicsit túlbonyolítva. Érzékeny az üzemanyagra. Nos a SPURI az igen tiszta égési emisszióval segít abban, hogy túlbonyolított kipufogó rendszer sokáig tökéletesen működjön! Nincs más dolga, csak használni kell. Azonban a fizikai folyamatok elvégzésére kérem hagyjon időt a SPURI-nak. 4-5 tankolás, és egyre jobb lesz.
A ország sok ezer kútját nem ismerhetjük, de legutóbbi ismereteink szerint a legjobb átlaggal rendelkező a hazai kutak normál gázolaja. Még annyit szoktam minden írásomba javasolni, hogy nagyobb forgalmú tankolási helyet válasszon.
Biztos vagyok benne, hogy meg lesz elégedve a termékünkkel.
Balesetmentes közlekedést kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
2020-07-22
Z
Üdvözlöm!
Érdeklődnék, hogy mi a véleménye, illetve javasolt-e az ENVI Dízel a Spurival, illetve melyik kúthálózaton ajánlja a tankolást a motor minél jobb megóvása érdekében?
(Budapest, dél-Pest környékén)Citroen 1.6 BlueHDi motor (FAP+AdBlue)
Válaszát előre is köszönöm
2020-07-22
SZAKI Kft.
Kedves Zoltán!
Szívesen, ezért vagyunk! Ha rendbe jön a gép mindegy mikorra, kérem írjon még!
Üdvözlettel. Farkas Kálmán
2020-07-19
virág zoltán
Köszönöm megtisztelő, részletes válaszát!
Virag Z.
2020-07-18
SZAKI Kft.
Tisztelt Orbán Úr!
Ez a tipikus esete a versenybenzinnek! Amit prémiumnak hívnak! Elv a következő! A kötött és kötetlen kondenzvizet vagy kicsapatjuk, és megromlik, kocsonyásodik, vagy lassanként elvisszük , diszpergáljuk. Ez a kocsonya egy hosszú folyamat végterméke.
Sajnos ekkora lökésszerű kocsonyás szennyeződést nem tud kitakarítani a SPURI. Lassanként igen! A prémium benzin pillanatnyi előnye ne tévessze meg!
Vigasz!
Ha már levette a tankot, ne hagyja abba! Használjon sima 95-öst! Állandóan és türelmesen! Az esetben lassan kevés vizet, gyantát visz ki a rendszer egyéb részeiből. Csak max 1,5 szerest használjon. De hosszan türelmesen. Nem mondható meg mennyi szenny van a rendszerbe. Van aki 20. tankolás után totál rendbe jött a gépe! Már-már feladta a kolléga a tisztítási dolgot, de más előny miatt tovább használta. Egyszer megjavult a gép! Az injektor is tiszta lett!
Azt ajánlom Önnek is, a megadott paraméterekkel használja a SPURI üzemanyag javítót bizalommal. A lehető leghamarabb, és legkíméletesebben fogja elvégezni a dolgát! És utána se hagyja abba, mert ugye a jó üzemanyagra mindig szüksége van a gépnek, és meg is hálálja, hogy ne kelljen a javításokkal kínlódni!
Nagyon hasznos volt ismét ez a bejegyzés! Köszönet önnek Orbán úr!
További biztos üzemmódot, és sikert kívánok az autózáshoz!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
2020-07-17
SZAKI Kft.
Kedves Virág Zoltán!
Sajnos nem jó híreim vannak. Akitől vette őszinte volt, hogy bevallotta a prémium benzint. Még ha azon belül is a gyengébb. Az ilyen autót nem tanácsos megvásárolni.
De fel a fejjel, nincs minden veszve. A részletekbe itt hosszan nem mennék bele, csak röviden annyit, kicsit meg van sértődve a motorja a gépnek. No és a kipufogó rendszere is. De lehet a tank is! A mechanizmust nem vezetem végig, de szegény ECU abból dolgozott ami infót kapott. Ebből eredően állandóan szegény keverékkel üzemelt, ami megviselte szegényt! A legutóbbi benzin analíziseink is tisztán mutatják a folyamatot a kimagasló aromás tartalom, versenybenzin szerű alkotók szinte kinyírják a gépet. Erről Ön nem tehet. Most koncentráljunk a jövőre. Ajánlásom a következő.
A Józsai két kút üzemanyagról való tapasztalatok a vevők szerint nem jók. Bár kommunikációban a OMW-re utal az egyik. Fordítsunk. Az Octávia tankolása minél nagyobb forgalmú MOL kúton történjen. A választás pedig a sima legolcsóbb 95-ös benzin legyen. Adalék pedig a normál olcsó SPURI-ból a másfél szerese. 50literbe 150ml. Kezdetbe a rengeteg kondenzvíz, szennyeződés miatt talán lehet ugyanígy a SPURI JG-2 -t 2-3 teletanknál alkalmazni! Később a türelmes normál SPURI adalék is meghozza mindenkinél az eredményt. Lehetséges, hogy 5-10 tankolás kell hozzá! Valaki találóan azt mondta, hogy jó a SPURI, de nem folyékony szerelő! Kérdés az, hogy kipufogó szeleptányérok mennyire égtek el. Valamint mennyi a prémium benzin által kicsapatott víz mennyisége, amit a SPURI-nak diszperzióba kell hozni. Plusz a korom, a gyanta, az prémium benzin aromás lerakódások ki tudja milyen mennyiségben vannak a rendszer zeg-zugaiban. Gondolja meg, ha a SPURI lassan elkezdi kitakarítani a vizet, az nyilván, egy gyenge benzint produkál. A gyantát, kormot, szennyeződéseket az egész rendszeren végig kell hajtania. Ezért sokáig nem fog az a bizonyos, "HŰŰŰŰ" nyomaték érzés lenni! De türelem, mindent megteszünk, amit lehet, legjobb tudásunk szerint.
Nagyon nagy eséllyel használatra alkalmassá teszi a SPURI az autóját. Meglátja kedves Zoltán, újra jó lesz a gép. Itt a rengeteg több ezer beírás is ezt igazolja!
Ha bármi tapasztalata van írja meg, ha negatív, akkor is.
További balesetmentes autózást kívánok Önnek!
Köszönjük kollégáink nevében is a SPURI-ba vetett bizalmát, megháláljuk!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
2020-07-17
Orbán István
Tisztelt Kálmán Úr!
95-ös (E10) benzint használok suzuki ignis 1.3 vvt. motorban, kidobja a cseklámpát lambda szonda hibával! Hiába keverem a piros spurit a 95 ös benzinbe 2x mennyiségben , akkor is kidobja a lambda szonda hibát! Viszont ha 100as benzinnel használom, akkor nem dobja ki! Használjam inkább 100as benzinnel a kocsit? Meg az a bajom a 95 ös benzinnel hogy kocsonyásodik a tank alja ettől a benzintől!Úgy vettem észre, hogy le kellett vennem a tankot AC pumpa cserére és beleláttam természetesen a tankba mikor ki volt szrelve az AC. A tank alja 3-4 mm vastagon kocsonyás, gusztustalan ami benne volt. Úgy kellet kimosnom a tankot forróvizes gözborotvával!
2020-07-17
SZAKI Kft.
Kedves Pásztori Úr!
Szeretettel köszöntöm a SPURI használók táborában. Valódi, igazán részletes beszámoló volt. Hálásak vagyunk, a márkatársak nevében is.
Nos, szóban, elmondással, nehéz meggyőzni az embereket arról, hogy íme egy termék, mely becsületes, és valódi érezhető előnyt nyújt. Ki kell próbálni, és tartósan. Tehát türelem is kell hozzá, mert csodák nincsenek, fizikai működési mechanizmusokat lehet sokkal jobbá tenni.
Az meghökkentő eredmény a hosszan tartó SPURI adalékolás után mérhető! Míg a hasonló autóval rendelkezők, bárhol tankolnak, sűrűn javítanak, addig a SPURI-sok semmit! Persze nem a defektre gondolok. Kizárólag a Tanktól, a motoron keresztül a kipufogó végéig teszi a dolgát a SPURI!
Akkor Ön is érti már, kedves István, miért az a szlogenünk:
"SPURI nélkül lehet járni, de nem érdemes!"
Még egyszer, köszönöm, hogy virtuális tollat fogott és megírta tapasztalatát!
További biztonságos autózást kívánok!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
2020-07-17
virág zoltán
Tisztelt Farkas Úr!
Az oktávia 2005-ös évjáratú, 1,6-os, 8 szelepes. Decemberben vettem 198000 kilométerrel, eléggé jó állapotban. Őszintén egy maszek kútnál tankoltam, debrecen mellett. Akitől vettem, Ő azt mondta, hogy a "kagylós" kút 95 prémium benzinével járt leginkább. Én a lakóhelyemen szintén 95 prémiumot vettem, az ottani márkából. Sajnos 2 nap után világítani kezdett a chek engine lámpa. Tettünk rá hibaolvasót, Lambda szonda és üzemanyag problémát mutatott. A szerelő azt javasolta, hogy próbáljak a magyar kút százasából rátankolni, hátha kialszik a lámpa. S furcsa módon 130 km kiautózása után ez is történt!! Ez a dolog még januárban volt, s most a nyár közepén ugyanez megismétlődött!! Mikor most kigyulladt a lámpácska, akkor ilyedtemben beleöntöttem 3 dl Spurit. Talán nem ártottam neki!? Jelenleg működik a motor, nem világít a lámpa. Ám mostmár nem merek tankolni, hogy megint megjárom!! Várom megtisztelő válaszát!
Virag Z.
2020-07-15