Figyelmeztetés

Csak regisztrált felhasználók írhatnak üzeneteket, kérem, jelentkezzen be
Farkas Kálmán: Válasz

Kedves Fehér Gábor!

Örömmel veszem, hogy mint egy gondos gazda módjára rendesen szeretné karbantartani a mini kotróját.  Az alábbiakat írom sok kotró tulajdonos tapasztalata alapján.

Elégedettek a SPURI használatával. A SPURI védi a motort. Önnél fontos az egy helyben való üzemmód miatt a kopáscsökkentés, a hűtőgél, a szortimentizáció, a nyomaték, a rázkódási igénybe véletek javítása.   A SPURI-val adalékolt gázolaj mintegy fontosabb 30 féle gázolaj jellemzőt javít, ezzel növelve az üzembiztonságot! Azt fogja tapasztalni, hogy simább motorüzem lesz, nyomatékosabb olajszivattyú hajtás, kisebb gázállásnál fixálható. Ezért a fordulatot nem kell magasra állítani, ami kíméli a gépet. Kevésbé fog melegedni a motor, tisztább kipufogógáza lesz! Ha több ideig áll, nem romlik meg a gázolaj benne, a kondenzvizet is diszpergálja a SPURI.

A prémium gázolajat nem ajánlom semmilyen formában, a honlapunkon található cikkekben lévő analízis miatt, van az a magas égéshőjű üzemanyag, mint a prémium,l amitől lassan a motor szétég. Ezt már 2-4 ezrelék adalékkal képtelenség jobbá tenni annyira rossz az összetétel a magas aromás tartalom miatt. Ha ennyire szeretné a jót megadni a kotrónak, akkor használjon normál MOL gázolajat és SPURI JG-2 verseny adalékot (kék színű), ami prémium kategória direkt feszített igénybevételű motorokhoz!

 Adalékolási mennyiségbe ebből is önthet másfél szerest, tehát 50 literbe 150ml-t.

Ha így jár el mindent megtett, hogy gép sokáig munkaképes legyen.

További sok örömöt kívánok az új kotróhoz!

Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán


2021-09-17
Fehér Gábor

Tisztelt SPURI gyártó!

Rövidesen megérkezik egy Kubota új minikotró. Friss vásárlású!

Háromhengeres vízhűtéses dízel. Szeretném, ha tartós lenne, mert elég drága volt.

Megadnám neki, ami a legjobb. Ezért kérdezem, hogy a SPURI, az egész napos munkába kíméli-e a motort? Lényegében milyen előnnyel jár? Mit ígérnek Önök?

Ha szükséges valamelyik kútnál vegyek prémium gázolajat, és SPURI-val keverhetem?  Ha igen, milyen arányban?

Köszönöm, Fehér Gábor

Pápa


2021-09-16
SZAKI Kft.- Farkas Kálmán: Gázolaj színezés - Válasz

Tisztelt benzinkút üzemeltető!
Tisztelt Andor!


Az üzemanyag színezés arra jó, hogy fizikailag megkülönböztesse a termékeket! Ha nem színezett
üzemanyag volt benne, akkor Önök mentesülnek azonnal, és egyértelműen a problémától. Még
tájékoztatom arról is, hogy más vegyi nyomjelzőket is alkalmazunk arra az esetre, ha valaki a megállt,
tönkrement autóba kicserélné az üzemanyagot. A tömítésekbe, kipufogó rendszerbe, és más
alkatrészek felületén is ki tudjuk mutatni, milyen üzemanyagot használt.
A SPURI egy komplett védelmi rendszert kínál, mely jogilag kizárja a fizikai tévedéseket, konkrét
molekuláris analízissel! Zárt rendszerünk miatt azonban többet nem írhatok.
Ha úgy látja, hogy a biztonság megér literenként 50 fillért, akkor keressen bennünket a honlapunkon
lévő valamely telefonon vagy levélcímen.


További jó munkát, sikeres üzemeltetést kívánok.
Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán fejlesztőmérnök


2021-09-02
P. Andor: Gázolaj színezés
Tisztelt Spuri!
 
Van egy kérdésem a gázolaj színezésről megjelent írások ügyében.
Az anyacég beszállítónk nem vállal felelősséget az üzemanyagért, csak az átvétel napjáig!
Nem tulajdonos, csak üzemeltető vagyok egy kisebb benzinkútnál.
A nálunk a tárolás kiváló, azt bizton állíthatom! Itt nem megy tönkre az üzemanyag, és nem is kutyuljuk.
Nem keresem a bajt, pláne jövedéki termékkel. Azonban egyre többen ráfogják a gázolajra, de többen főleg a benzinre amit árulunk, hogy attól ment tönkre az autó.
Ha színeznénk ezzel tudnám bizonyítani, hogy nem mi benzinünk volt benne akkor ártatlanok vagyunk?
Esetleg mi okozta a bajt?
Konkrétan tudok több esetet is, akik pancsolják minden olcsó folyadékkal a benzint.
Ha a mi benzinünk pld. piros lenne bizonyható, hogy ott se volt?
És a jövedéki törvények ezt hogyan szabályozzák?
 
Köszönöm a válaszát! P. Andor
 
 

2021-08-27
Szaki Kft. - Farkas Kálmán: Válasz
Tisztelt Kádár J!
 
Nagyon jól döntött, hogy szeretne jó minőségű üzemanyagot használni a felújított traktorhoz.
Folyamatosan használva elegendő a normál SPURI (piros) üzemanyag adalék is.
A felújítás után viszont javasoljuk legalább 50-100 üzemráig a prémium minőségű SPURI JG-2 (kék) adalékunkat.
A bejáratás fontos lett volna, ha rögtön SPURI-val történik.
Mindkettőből javasoljuk az 50% többlet SPURI-t. Tehát 50liter/150ml. folyamatosan.
Így üzemeltetve mindent megkap a gép, ami elérhető!
Megjegyzem prémium üzemanyagot nem ajánlom.
Normál, és lehetőleg nagy forgalmú MOL kúton, hiszen vizsgálataink szerint, ez a legmegfelelőbb összetételű.
Ha teheti természetesen jó tapasztalataink szerint a JG-2 a fullosabb, mellyel érezni fogja a 15-20% nyomaték növekedést, no és a kiegyensúlyozottak hangot!
Hűtöttebb motor, üzemanyag kenőképessége, valamint a mintegy 120 féle molekula szontiment egyedülállóan kiegészíti a motor precízebb működését!
Ha így jár el, meg lesz elégedve termékünkkel.
Sok kis traktoros pozitív tapasztalatunk van, vásárlói visszajelzésekből.
Biztos vagyok benne Önnél is beválik!
 
Tisztelettel,         
SZAKI Kft.  
Farkas Kálmán fejlesztőmérnök

2021-08-03
Kádár J.: Traktornak spuri, vagy spuri jg-2?

Tisztelt Gyártó!

Olvastam a spuri termékekről, és elgondolkodtam azok használatáról.
Azonban nem tudom eldönteni, nekem melyikre (spuri és spuri jg-2) lehet szükségem.
Ezért kérnék önöktől tanácsot.

Amihez használnám, az egy egyhengeres, szelep nélküli, külön (kényszer) olajzású, kétütemű dízel motoros, kerti traktor. Típusa: TZ4K14B.

Eredetileg az volt az elgondolásom, hogy a "sima" spuri-t használom, azonban elgondolkodtam, mivel a traktorral nem csak közlekedek, hanem terhelés alatt dolgozom is, hogy esetleg a spuri jg-2 megfelelőbb lehet.

Mi a véleményük erről?
Ilyen régi típusú traktorhoz ajánlott-e a spuri termékek használata?
Elegendő-e részemre a "normál" spuri adalék, vagy a spuri jg-2-t javasolják inkább?

Célom az erő és nyomaték növekedés mellett, esetleg a tisztább üzem lenne.
A traktornak motorikus hibája nincs, motorgenerált követő bejáratás után vagyok vele.


Válaszukat előre is köszönöm!
Tisztlettel: Kádár J.


2021-08-03
SZAKI Kft.- Farkas Kálmán: Válasz
Tisztelt Máté!
 
A jó üzemanyag fogalom. Ma nem árulnak ilyet! Tömegtermelés van! Minden olajtársaságnál. A vegyi ipar gyilkos hulladékát pedig a prémium gázolajba keverik!
Sajnos rossz hírem van! A legrosszabb a nyugati kutak, mert a német, osztrák hulladékot is ide hordják kelet európába.
A prémium gázolajok gyilkosok, hamar tönkre megy tőle az autó!
(részletesen több cikk, a https://spuri-adalek.hu/ oldalon talál)
A SPURI oldalunkon minden prémium gázolaj molekulánkénti vizsgálatnál kiderült a magas aromás tartalom miatt nem 800 fokon, hanem 950 fokon  ég az utolsó fázisban az üzemanyag.
Ezzel szép lassan gyengül az autó, 30-50 ezer km után 5-10%-ot. Kipufogó szelep tányérjának elégése miatt!
Ez tény!
Úgy érzi, mikor prémiumot tesz bele jobban megy, viszont ez azért is van, mert a tankba mindig kicsapódó kondenzvizet kiválasztja az alsó pohárba!
Ez ha megtelik nagy baj van, hirtelen felkapja a szivattyú, és azonnal megáll a motor, nagy károkat szenvedve.
 
A SPURI ellenkező elvű.
Folyamatosan diszpergálja, eloldja a gázolajba a vizet, hogy kivigye, elégesse.A SPURI 100ml-e kb. 30ml vizet tud egyszerre elvinni.
A vizes gázolaj nyilván egy kicsit gyengébb míg ki nem viszi az összes vizet a tankból.
kezd helyre állni a rendszer! Pláne a korom, gyantásodás, beégések, stb.)
Türelem kell hozzá, de megéri! Pláne azért jó a SPURI, hogy kb. a 10% megtakarítást eredményez.
Amiért tulajdonképpen ingyen van az az adalék, ha a gázolaj 430Ft-os árából levonjuk a 43Ft-ot. Pláne a drága prémiumról nem is szólva!
Hatalmas becsapás!
Ajánlat: MOL kút, de nagyobb forgalmú, és normál gázolaj, plusz SPURI 2-3ezrelék.
Ha még jobbat akar akkor a piros normál SPURI 4-5 tankolása után a prémiumra is átválthat!
A SPURI JG-2 kék színű termékünkre!
Ezzel akár feszített üzemmódot is kibír a gép.
Összefoglalva ne higgyen a reklámokba, alattomosan, lassan tönkre megy a motorja, ha prémiumot használ.
Ez tény azok körébe, akik csak ezzel jártak!
Kérem olvassa el a tudományos vizsgálatainkat az oldalunkon.
Köszönöm levelét, és további biztos célba érést kívánok Önnek!
 
Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán fejlesztőmérnök.

2021-07-15
Máté: Spuri dízel adalék

Tisztelt Farkas Kálmán Úr!

2011 évj ford fiesta 1.4tdci van autóm van. Munkaeszköz is egyben. Tehát nekem alap hogy az autó mindennap üzembiztos legyen. Sokat gondolkoztam rajta mit tehetnék az ellen hogy dízel autók gyenge pontjai ne adják meg magukat.

-nagynyomású szivattyú

-porlasztócsúcs

-egr szelep

Eddig kizárólag prémium dízelt tankoltam az autóba. Hol Mol máskor ÖMW Szeretnék érdeklődni hogy az Önök spuri adalékjuk miben tud plussz segítséget jelenteni. Illetve milyen üzemanyaggal ajánlott? Elég a sima dízel mellé? Van különbség mol és ömw között? Válaszát előre is köszönöm

Máté


2021-07-15
SZAKI Kft.-Farkas Kálmán: Major Sz. válasz

Tisztelt Major Sz.!

Először is köszönöm, hogy a SPURI-nak bizalmat szavazott!

Innen nehéz ilyen kevés adat után diagnosztizálni!

Megpróbálom a lehetetlent, mert sok a tapasztalatunk az utolsó 28 év alatt!

Nos a szűrő cserénél tapasztalt csúnya melléktermékek arra utalnak jön még a tankból bőven elegendő szennyeződés, és víz!

A vizes üzemanyag pedig nehezebben indul.

Megoldás: Türelem, mert bármennyi víz, és kocsonyás, pakurás lerakódás lehet a tankba.

Ezért kitartóan minden tankba adalékoljon SPURI-t.

Gyorsítani kis mértékben lehet a folyamatot, de ennek is vannak határai.

A bevitt SPURI mennyiségének a 33%-át tudja vízdiszpergálni. A JG-2-es 50%-ot old el a vízből. 

És még akkor az adalék energiája nem is fordítódik a szilárd lerakódások oldására!

Ebből ered, hogy maximum a pirosból 2 szerese, a JG-2 ből 1,5 szeres dózisra emelhető az adalék.

Ezt ajánlom. Pirosból: 50 literhez, 2 dl.  Kékből 50 literhez 1,5 dl.

Így is kellhet 8-10 tankolás ahhoz, hogy az elhanyagolt rendszer talpra álljon.

Egy dolgot azért leírnék, mert nem szeretünk olyat ígérni, ami nem igaz:

A SPURI preventív, megelőző jellegű adalék!

Használata szinte ingyen van! (Megtakarítás miatt)

A gépet nem kell javítani sokáig üzemanyag okozta probléma miatt az már háromszoros nyereség!

Azt szokták mondani, a SPURI, nem folyékony autószerelő!

Összegezve türelem, SPURI használat és egyre jobb lesz az autó.

Talán 4-5 tankolás után még szűrő csere is kellhet.

További biztos célba érést kívánok!

SZAKI Kft. Farkas Kálmán


2021-07-06
Major Sz.

 

Kedves Farkas Kálmán,

 

a Renault Megane Classic 1.4 16V (2003) autónkba kezdtem el használni a piros Spurit az ajánlott mennyiségben. Az első adalékkal kiegészített teletankolás után, a motor hangja mondhatni „azonnal" megváltozott, halkabb lett és érzésre egyenletesebben járt. (A családból más is észrevette, tehát nem valószínű, hogy az önámítás csapdájába estem volna.)

 

Nem vártam az első pár tankolástól semmilyen kiugró változást, úgy voltam vele, hogy majd a 4-5. tankolás után elkezdem mérni a fogyasztást, de közben előjött egy probléma: kb. a tank felénél az autó elkezdett nehezen indulni, azaz 3-4 alkalommal rá kellett indítani mielőtt ténylegesen beindult a motor. Az is érdekes volt, hogy nem mindig csinálta ezt és teljesen mindegy volt, hogy az időjárás hidegebb vagy melegebb volt, vagy éppen futott már aznap vagy nem.

 

Az akkumulátor és a generátor is ki lettek mérve, az értékek jók voltak, tehát sokkal inkább arra gondoltam, hogy - a 120.000km-es nagyszerviz előtt állva - talán gyertya, talán a benzinszűrő vagy a benzinpumpa, esetleg a benzin minősége lehet a ludas, ezért úgy döntöttem nem foglalkozom a szerviz előtt már a dologgal.

 

A szerviz megtörtént, az összes szűrő, olaj/folyadék, vezérmű és még egy-két dolog ki lett cserélve, valamint újra tele lett tankolva (MOL) és ismét Spurival kiegészítve, de a probléma kb. minden 4-5. indításnál előjön.

 

A régi üzemanyagszűrőből nem normális színű benzin folyt ki a csernél, hanem annál sokkal sötétebb, sötétszürke, már-már feketés folyadék, melyre a szerelő is rácsodálkozott. Az indítási nehézség szintjén a benzinpumpára nem gyanakodott.

 

(Arra időközben rájöttem, hogy ha az első indításnál nem indul be a motor, akkor érdemes egyszer a gyújtást ráadni, kicsit várni, levenni, majd újra megpróbálni indítani és ez a módszer mindeddig bevált.)

 

A Spurit közvetlenül a nagyszerviz előtt egy telitankolásnál használtuk, most a szerviz után van benne a második tank benzin Spurival.

 

Mivel az esetek döntő többségében mindig ugyanott tankolunk, illetve a Spurin kívül soha nem használtunk mást az autóban, ezért érdekelne, hogy futottak már vajon bele ilyen problémába. Ha esetleg nem, mit gondol, vajon mi lehet a hiba forrása?

 

Köszönettel,

Major Sz.

 

"

2021-07-05
 
Powered by Phoca Guestbook

Hírlevél feliratkozás