A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
RegisztrációBontatlan spuri megrepedt es kifolyt a csomagtartoba,illetve az ott tárolt ruhákra, takarókra.
A szaga elviselhetetlen minden tárgynak amit érintett. Van speciális oldószer amivel sikerül kiszedni? A ruhák két mosás után is erősen szagosak, ileltve a lakás is a tárgyak miatt.
Fél napja szellőztetünk, de nem akar múlni a szag. Lehet káros hatása az ilyen fajta belélegzésnek?
Köszönöm.
Nagyon szépen köszönjük, a Spuri vásárlóink nevében is a precíz, részletes beszámolót!
Ön teljesen biztosan célba ért a nehéz körülmények miatt is.
A nyaralásnál ez sokat számít! Mindenki számára tanulságos!
Hiszen a kissé idősebb jármű ellenére leküzdötte a hegymeneteket, kánikulát, sokféle ismeretlen benzinkút üzemanyagát.
Tapasztalata hasznos a SPURI-t vásárlók számára!
Ismét bizonyított az adalékunk, hogy "SPURI nélkül lehet közlekedni, de nem érdemes!"
További balesetmentes autózást kívánunk Önnek, és családjának!
A SZAKI Kft. csapata és Farkas Kálmán fejlesztőmérnök
Igen remekül alkalmazható az üzemanyagok stabilizálására.
Fajtáját tekintve mindegy. Mindkettővel 1 év pluszt kap, hogy stabil legyen a gázolaj, és a benzin is.
A mennyisége lehet a 1,5 szerese a szokásosnál, ám nem mindegy milyen benzinhez teszi!
A prémiumokat már nehéz visszahozni minőségi irányba, annyira rosszak. (pld. egy alkotószett miatt is, a 41% aromás rákkeltő ipari hulladékok)
Kétütemű motoroknál amúgy is veszélyesebb az általunk mért prémium benzinnél 950 fokos égési hő, a tervezett, szokásos 800 fok helyett!
Tavasszal könnyen fog indulni a gép, ez már tény a SPURI pályafutása alatt 1993-tól kezdve!
Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán
Ha egy kicsit is tuningolt a kutak szerint, bármely üzemanyag, az emelt égési hőt jelent, ami megviseli a motort!
Mindig a normál legegyszerűbb üzemanyag felé forduljon.
Pillanatnyi előny miatt, hogy 800 fokos égés, helyett 950 fokos az égés ne örüljön, mert lassan szépen alattomosan szétégeti a kipufogó szelepeket, és mindent ami égéstérben van! Sajnos ez már nagyon hosszú idő alatt tapasztalt tény.
A túlzott magas ipari hulladék az oka! (xilol, toluol, anilin származékok) Egy paramétere pont kapóra jön a vegyipari hulladéknak, a magas oktánszám, dízel oldalon pedig a cetánszám emelése.
Az összes többi fontos 18 paraméter rosszabb!
A honlapon lévő benzin és gázolaj minősítési analíziseinken is látszik.
Összefoglalva a legjobban nyugati kutak hordják ide az országukból az ipari hulladékot legnagyobb részben!
Becsapva a vevőket! A rosszabbat adják el drágábban, mert azt hiszi a nép, hogy jobb!
A MOL kutak még nem pancsolják annyira mint a OMW, és a SHELL.
Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán
Igen segít!
Abban az esetben, ha nem fellángolás szerűen 1-2 szer használja!
Ha nem jó minőségű SPURI adalékos üzemanyagot nem kap a gép, újra kezd kormosodni, beégni!
Sajnos ez minden mai üzemanyagra érvényes!
Elnézést a késői válaszért!
Szaki Kft. Farkas Kálmán
A porlasztók alapjárati korrekciója romlott.
A fogyasztás javult.
A hidegindítás utáni rángatás elmúlt.
Autó: 2005 Diesel Mazda
Olyan kérdésem lenne, hogy a Spuri adalékok használhatók üzemanyag stabilizálásra illetve konzerválásra is? Kétütemű láncfűrésznél illetve négyütemű csónakmotornál használnám, mindkettő legalább 5-6 hónapot fog állni. A piros vagy a kék színű Spuri az ideálisabb erre a célra? Illetve kétütemű keveréknél is az 50-60 liter/1 deciliter arány a mérvadó?
Válaszukat előre is köszönöm!
Alapjában nem javasoljuk a magyar OMW kutak üzemanyagát!
Oka a honlapunkon lévő molekuláris analízis.
De, ha nincs lehetősége másra, akkor a legolcsóbb kaphatót tankoljon itt.
Kevésbé tartalmaz aromás ipari hulladékot ami a magas égési hővel károsítja a motort. (xilol, toluol, anilin, stb. származékokat.)
Ezt jól gondolja, mert minél prémium felé hajlik a benzin, sajnos annál rosszabb a motor tartósság tekintetében.
Röviden nem a versenybenzin a normál járműveknek, azok nem egy pár km-re gyártott versenyautók.
További biztos célba érést kívánok!
Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán
Ahol prémium benzint említ, az vonatkozik a prémium 95-ös és a prémium 100-as benzinre is? Szlovéniában jelentősen olcsóbb az üzemanyag, de az OMV kutakon nincs is az itthon kapható "sima" 95-ös, hanem csak MaxxMotion-95 van (és persze 100-as is). Ha MaxxMotion95-öst tankolok, akkor gondolom ennek használatakor is javasolt a Spuri adalék.
üdv
P.Cs.
Van egy 300e km-t futott diesel Mazdám. Amikor hidegen elindulok vele akkor 1000-2000 közötti fordulat tartományban rángat, világoskéken füstöl és összevissza jár. Magasabb fordulaton kisímul, a füst is eltűnik, a csattogás is megszűnik. Amint bemelegszik a motor, az összes nemkívánatos tünet megszűnik
Kiolvastam az élő adatokat a befecskendezőknél és a következőképp alakulnak a korrekciós értékek:
1-es injektor: 0.000
2-es injektor: 1.500
3-as injektor: 2.845 (ami lassan csökken ahogy jár a motor és nézem a képernyőt)
4-es injektor: 0.000
Ezek az értékek eltömődést jelentenek? A Spuri adalék képes a porlasztócsúcsokat kitakarítani? A nulla korrekciós érték lenne a rossz befecskendező, vagy pont fordítva?
Köszönöm megtisztelő válaszát!
Az alapjárati rendellenesség sajnos, már arra utal, hogy a hazugságok kiderültek, hogy nem tesz jót neki. Remélem nem okozott nagy kárt!Még visszafordítható a folyamat!Ha keveset használja a gépet sok kondenzvíz lecsapódás lehet a tankba. Pláne, ha van légtér a tankba.
Plusz a magas 950 C fokos prémium égési hő lehetséges becementálta a kompresszió gyűrűt.Lassanként kipattintja azt a SPURI-s üzemanyag.Ez a tapasztalat. Pláne, ha van légtér a tankba.Kérem a lehetőségek szerint tele tankkal eltenni a garázsba az autót!
Köszönöm hogy megosztotta tapasztalatát!Várjuk a további fejleményeket!Üdvözlettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán
Köszönöm a kimerítő válaszát ! A helyzet az hogy most 10 hónapig állt az autó ..havonta 1-2 alkalommal beindítottam megozgattam,és pár alkalommal teljesen ki is fogyott az üzemanyag . A "prémiumbenzin fétis " nálam is működött mindig 100-as benzin volt benne az állás alatt..de csak 5-10 L amit teljesen mindig kifogyasztottam . Fura de nem is volt jó az alapjárat ,be -be böffögött kis kihagyásokkal . 2-3x rá kellett inditanompár pöff után leállt. Most sima 95-el normálisan viselkedik .Elkezdtem rakni bele a piros spurit.,kicsit megyek vele majd szűrőcsere . 1-2 tankot kijárni nekem bajos mert 110L -es 🙂 Inkább kitakarítom a tankot 🙂 Beszerzem a távhoz szükséges Spurikat ,én is nagyon kíváncsi vagyok bevallom. Most műszaki vizsgán 35. életévében a szabályozatlan katalizátor,karburátor 95+ piros spurival egy halk pisszenés nélkül vígan átment az autó minden kenőpénz,trükközés mérési csalás nélkül..
Köszönöm válaszát, hasznos volt! Igyekeztem eddig is tele tankolni a gépeket, ezek szerint akkor ez is fontos körülmény. Személy szerint csak a fém üzemanyag tartályoknál gondoltam fontosnak de ezek szerint nem.
Szép napot!
B. László
Igen, lehet, sőt ma már szükséges is adalékolni, mert kb. két tucat benzin jellemzőt javít a SPURI.Ez a kétütemű motoroknál nagyon hasznosnak bizonyult a tapasztalatok szerint is.Nem lesznek a szokásos lerakódások, valamint a kétütemű olajok kiválását is megakadályozza.A szokásos 3 hónap szavatossági időt kitolja minimum újabb 1 évvel. Ásványi olajat is használhat. Ám a gépkönyv a mérvadó!Amely gép ritkán van használva, azért évente illik járatni a motort mintegy félórát javaslok.A SPURI-ba lévő hűtőgél komponens pedig gondoskodik róla, hogy még lokálisan se melegedjen túl a motor.Nem a gyengébb 2T olajat javítja, hanem az általa okozott kárt küszöböli ki!Plusz a Spuri a kopáscsökkentői lévén is jótékonyan hat a gépre!A benzin szavatossági ideje mindenképp azért a tele tankoláson is múlik, hogy minél kevesebb légtér maradjon a tankba!Köszönöm kérdését!Remélem teljes körű választ kapott.
Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán
Ismét felvetődött egy kérdés a spuri (piros) adalékkal kapcsolatban. Éppen egy kétütemű Murray 2 t, 3 LE hómaróból járatom ki a benne lévő 2 éves benzint, mivel felénk mondhatni évek óta nem volt komolyabb hó, így használni sem kellett. A gép második rántásra indult nagy meglepetésemre. 95 ös Oil benzin+ spuri+ Mannol 2t szintetikus olaj keveréke volt benne. A kérdésem a következő: amennyiben ásványi vagy felszintetikus 2 t olajat használunk, a spuri az abból készült keverék öregedését is javítja, a keverék minőségét is felhozza egy szintetikus olajjal készült keverék szintjére, gondolva a kétütemű motorok kokszolódására, dugattyú, gyűrű kopásra, hűtésére is?
Köszönettel: B. László
Igen ismerős a gép. Nem mai darab. A következőket ajánlom.Normál 95-öst tankoljon. Hozzá a normál SPURI (piros) előtte legalább 4-5 tele tankot kijáratni, de legalább 2-őt!(50 literbe 200ml. dupla dózissal)A kondenzvizet, a szennyeződéseket el kell távolítsa a SPURI-s benzin.Ne a hosszú úton takarítson.Aztán üzemanyag szűrő csere, ahol pedig mosható szita rács van, ott kimosni!Az oldhatatlan szilárd fém, homok szennyeződéseket felfogja a szűrő. Aztán lehet a SPURI JG-2 használni 50 literbe 1,5 dl-t. (A túrán)Az EU-ban a balkáni vidéken kb. hasonló a benzin, mint nálunk.Ezért ott is magasabb hőfokon ég a benzin a sok aomás miatt, amit az amerikai motor nem jól visel.Ezért kell több SPURI-t használni, hogy több hűtőgélt kapjon a motor, és kipufogó szelep.Ha így jár el, biztos, hogy célba fog érni!Valamint kap egy kis erő többletet a hegyekbe.Majd kérem írja meg a tapasztalatát, ha visszaérkezett a túráról.
Balesetmentes felkészülést és túrát kívánok!Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán
Legutóbbi hozzászólások