×

Figyelmeztetés

Csak regisztrált felhasználók írhatnak üzeneteket, kérem, jelentkezzen be
SZAKI Kft - Farkas Kálmán : Új Ford tankolása

 

Tisztelt Török Sándor úr!

Több kérdése van, ezért sorban a következők ajánlom.

Elsőként, azért nem tudjuk garantálni, hogy soha nem romlik el az autó, mert ez nem csupán üzemanyagtól függ. Abban azért tudunk segíteni, hogy 2-3-szor annyit bírjon ki a gép javítás nélkül. Az adalékolt, jó minőségű üzemanyag ezt meg tudja valósítani, mint az Ön mint törzsvásárlónk, már tapasztalta is! Új autónál pláne!

Másodikként valóban bonyolultabb motorok a mai erőforrások. A dízel pláne, mert a kipufogógáz kezelés is több rétegű lett.Itt is sok a meghibásodás lehetősége! Visszacsatolás az ECU-ba pedig újabb problémát generál. Az a megoldás, ha eleve a kezeletlen füstgáz tökéletesebb.

Harmadikként pedig azt ajánlom, erre a tökéletes működéshez, hogy új autó lévén a SPURI JG-2 prémium üzemanyag adalék legyen a bejáratós termék. Ha megteheti ezt legalább 10 tele tankolás elfogyasztásáig. Így bejáratott autó sokáig fog tartani. Adalék mennyiség pedig normál legyen, tehát 50literbe 100ml. Aztán elegendő lesz áttérni a normál piros SPURI-ra. Ajánlott 2 ezrelékben elegendő. De maximum 1,5-2 szerese az ajánlottnak. Azt mondta az összeg nem számít, akkor mindig használhatja akár a prémium JG-2 adalékunkat. Jót tesz az autónak. És a nyomaték is nagyobb lesz! Élvezetes vezetési élményt ad.

Negyedikként pedig nem szívesen ítélkezünk olajtársaságok között, de a legbiztonságosabb, és egyenletes minőséget a nagy hazai társaságnál biztos megkap. Mindig a normál üzemanyag mellett döntsön. Legutóbb, ez évi analíziseink szerint nem hogy jobb, hanem kifejezetten káros a prámium üzemanyag használata, legalább 3-4 fontos jellemző tragikus minőségi kitétele miatt. Erről olvashat a cikkeink között is!

Végezetül köszönöm, hogy bizalma töretlen a termékeink mellett.

Tisztelettel, Farkas Kálmán


2020-10-23
Török Sándor: Kérdés
Tisztelt műszaki tanácsadók!
 
Érdekes kérdésem van. Azért fordulok a gyártóhoz, mert gondolom Önök tudnak erre válaszolni!
Én azt szeretném, hogy soha ne legyen baja az autómnak. Spuri-t használtam a régi 21 éves dízel Fiatomba is.
Meg voltam vele elégedve, de az autó eladásra került, és most vettem egy szintén dízel Fiestát.
Rosszat és jót is olvasok a mostani motorokról.
Azt szeretném tudni melyik Spurit és mennyit töltsek az üzemanyagba.
Az anyagiak nem számítanak, csak az, hogy mindenféle baja ne legyen!
És jobban is menjen, mint most.
Ja és melyik kúton tankoljak, melyik a legjobb gázolaj?
Köszönöm válaszát!
 
Török Sándor Budapest
 

2020-10-20
SZAKI Kft - Farkas Kálmán : egyforma autók

 

 

Tisztelt Rozgonyi János Úr!

 

Végig olvastam részletes leírását. Megtisztelő, hogy igen régen használja a SPURI-t. Ha 25évvel ezelőtt írja ezt a pár sort, nem biztos, hogy tudok rá válaszolni rá. Akkoriban persze minden közlekedő embernek a fogyasztás csökkenés volt a fő szempont a SPURI adalékolásnál.  Ma már a jármű védelme sokkal fontosabb. Óvatosan úgy fogalmazhatok, hogy kb 80%-ban az üzemanyag a hibás. Néha szokott 1-2 alkatrész hibás lenni egy járműnél, de a Mercedes ezen benzines változatánál nem tartom valószínűnek.

 

Egy hibás alkatrész, könnyen a többit is megviseli ez tény. Láncreakcióban elromlanak. Pláne, ha áttértek a prémium benzinre. Kezdetben azt érzi jobb, de valójában feszített üzemmódba helyezi a gépet, valamint kicsapja magából a vizet a 100-as benzin. Ekkor kezdődik a baj felgyülemlése. Míg egyszer csak nagyobb kár nem keletkezik. Az Önök gépe egy egyszerű, de strapabíró motorral rendelkezik. Fél millió km, teljesen biztos, hogy csak soros szervízeléssel is kibír! Úgy látom, hogy az Öné biztos. A család másik autója pedig szerintem rövidesen motorfelújításra szorul. Hiszen ott a fokozott hőhatás és egyéb leírt problémákból eredően ne számítsanak jóra! Ha ezután szorgalmasan a SPURI-t adalékolják akkor sem. A már megviselt gépből nem lehet újat varázsolni.

 

 

Bizonyára közrejátszott a sok problémára az üzemanyag is, bár közelebbi vizsgálatokat kellene végezni. Két egyforma autó lévén azonban kijelenthető, hogy nem a fiatalok vezetési stílusa tette tönkre a gépet. Szóba jöhet még a nem felelő motorolaj használata, bár azt vettem ki soraiból, hogy sokáig szalonba vezetett gépkönyve van a gyengébbi gépnek. Csak Ön tért át az olcsóbb szervizbe!

Bizony vannak ilyen különbségek, de magányos autósnál fel sem merül, hogy ennyi km-t lefutni lehet gond nélkül is. Az üzemeltetés nem mindegy, hogyan, és mivel történik. Ez tény! Van benne igazság.

 

Köszönöm, hogy beírt a vendégkönyvünkbe. További gondtalan autózás kívánok!


Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán

 


2020-09-24
Rozgonyi János - Kecskemét

Tisztelt Spuri gyártó!
Rég óta használom az adalékot, és nálam bizonyított. Ugyanis a lányomnak is nekem is egy-egy Merci A180-as van, benzinesbe. Egyszerre vettük. Még a színük is egyformán ezüstmetál. A rendszámukba csak egy szám nem egyezik. Tehát mint két tojás, kívülről ilyen egyformák.
Én kitartóan rakom bele az adalékot, még néha a kétszeresét is, mert érzem, hogy akkor jobban megy. Sajnos a lányomék ezt elhanyagolják legtöbbször, neki egy félliteres egész évben elég. Pedig többet használják, mint én. Az autó mióta megvan, nekem semmi problémája nem volt. Hogy lekopogjam. Viszont náluk most, hogy 190ezer km van benne már szegénynek szinte mindene cserés lett! És semmi nem volt garanciális újkorától sem. Ráfogták a rossz üzemanyagra. Mindig van valami baja. A benzinpumpától kezdve, a motor több karácsonyfadísz szerű alkatrészeit cserélték, és a kipufogó rendszert is a toroktól a végéig új. Egymilliónál többet költöttek a semmire. Azt mondják a márkaszervizbe itt Kecskeméten, hogy pont kifogott egy selejt darabot! Ráadásul konstrukciós problémája is van az A180-nak.
Oké, de az enyémnek nincs? Az a kérdésem, hogy az üzemanyag minősége, illetve az, hogy SPURI-t használok, mennyire befolyásolja ezt? Vagy csak véletlen a selejtgyártásból eredően, hogy ennyi különbség van két egyforma autó között. Még valami eszembe jutott, hogy amikor a vejem tankol, legtöbbször az ÖMV 100-ast tesz bele. Mikor jöttek a hibák több évvel ezelőtt a szervizbe ajánlották neki a 100-ast. Azóta majd mindig ezzel járnak. Olvastam, hogy ez sem frankó. Ez is lehet az oka? Akkoriban én is elgondolkoztam, de nem írja hozzá a használati utasítás, sőt 91-est is említ!
Igaz, nekem drága benzinre nincs pénzem, de lehet, hogy jól is tettem azóta, mióta a dízelt lecseréltem, mert megy, mint a Doxa óra, ahogy egy Mercinek kell. Én már nem járok márkaszervízve, mert drága, de mostani szerelőm azt mondja tökéletes állapotba van a kicsike!
Szerintem a spurinak köszönhetem, hogy ebben lassan oroszlánrésze lesz!
Isten áldja meg továbbra is Önöket, hogy lehessen kapni a boltba.
Kecskemét, Rozgonyi János


2020-09-23
SZAKI Kft - Farkas Kálmán : Juhász Miklósnak!

 

Kedves Juhász Miklós!

Ezért tájékoztatunk minden autóst, kérdés az, hogy elhiszik-e?

Igen, valóban nem jók a benzinek. Bármelyiket is tankolja a járműbe. Kényszerből csak a kevésbé rosszat tudjuk választani.

És még akkor is valami baja lesz a gépnek előbb utóbb.

Mit is tehetünk? Íme Ön kedves Miklós megválaszolta történetével a kérdést!

Nem is kell többet mondani!

Köszönöm, hogy a vendégkönyvünk gazdagította értékes bejegyzésével!

További élvezetes, gondtalan autózást kívánok! 

Üdvözlettel, Farkas Kálmán

 


2020-08-30
Juhász Miklós: Piros spuri

Üdvözlöm. Nekem a piros spurival kapcsolatba lépésem oka az volt hogy az autó valamiért hidegen/melegen is néha eléggé nehezen indult majd ez a néhaság egyre gyakoribbá vált és melegen sokszor már 3 dik probálkozásra sikerült csak. Az autó átlett nézetve. Injektor a benzin pumpa tökéletes volt a szűrő cserélve lett az autó agya kilett olvasva élő program lett nézve inditáskor is a gyujtás teljes ellenörzése megtörtént és minden jo volt.. és akkor monta egy idősebb úriember hogy neki egy teljesen másik tipusu autóba de ugyan ilyen tünetek voltak. Ő arra jutott hogy a mostani benzin párolékonyabb és romlottabb hatásfoku lett. ( Miota e10 van nállam ia az autó 3-4dl el eszik többet a 100 benzint nem tankolom bele mert felénk a kúton csak sima van) és mivel rosszabb a benzin így sajnos az inditásokat betudja folyasolni. Az idos uriember is piros spurit kezdett használni és neki is egy jo 30km használat utanaz inditassal mar nem volt baj. 3 ezrelekes aranyt javasolr nekem én ezt megfogadtam és tankolaskor elkeztem mindig használni azota "lekopogom" de az auto mindig szepen indul hidegen melegen bármikor. Tehát sajnos a saját tapasztalat is az hogy ez az uj benzinnek nevezett valami ez kozelse az amit várna az ember. De úgylátszik a spuri a szarból is tud várat építeni nekem bevált a termék összességébe!! 


2020-08-24
SZAKI Kft - Farkas Kálmán : Prémium és 95-ös benzin.

 

Kedves Gábor!

Még egy apróság! 

Azt, hogy mit miért kevernek össze üzemanyag névvel azt nem tudjuk. Csak a tényeket, mit találtunk a benzinkútról vett minta folyadékba.

Az E10-be szinte alig van etanol, mint az előző cikkünkbe kimutattuk. Az viszont igaz, direkt silányra készítik, hogy a brutális 100-as felé tereljék az autósokat, és másik motor kelljen a helyébe. Ennek oka egy másféle problémán alapul, amit adalékkal lehet jelentősen javítani!

A 100-as olyan egysíkú brutális versenybenzin szerű, hogy kíméletes kisebb mennyiségű adaléktól sosem lesz! Mivel 48% körül van csak az aromás tartalom, ezért 30-40% más egyéb üzemanyag-komponensek kellenek hozzá. Legalább 120-140féle molekula, és izomerjei lennének szükségesek.

Ezt gazdaságosan nem lehet megoldani utólagos adalékolással.

Talán ennyit kiegészítésként. Mindenkinek ajánlom a legutóbbi benzin, és gázolaj vizsgálataink cikkeit. Teljesen egyértelműen látszik melyik üzemanyag a kímélő típus. Mi azt tudjuk megmondani, hogy a két rossz közül, melyik a kevésbé rossz!

 

Tisztelettel, Farkas Kálmán


2020-08-15
CSENKI GÁBOR

Kedves Kálmán!

Köszönöm válaszát, valóban az eredeti csövek voltak még benne 1988-ból. 100-as benzint még nem tankoltam az Ön írásainak köszönhetően, bár mindenki az ellenkezőjét állítja én megfogadom az Ön tanácsát. Azt én is tapasztaltam, ha a benzint egy kis spuris flakonba eltettem 4-5 hónap után nagyon kellemetlen festék vagy higítószerú szaga lett. ami a flakon kimosása után is megmaradt.

Olvastam olyan vélekedést miszerint azért tettek etanolt a benzinbe mert kevesen vették a prémiumot. Rontsuk el az olcsóbbat és a drágábbat ajánljuk ami megvédi a motort. Hogy van-e ebben igazság nem tudom, de az biztos, hogy az autózás lassan luxus lesz mert olyan autókat gyártanak már benzinesben is amiben részecskeszűrő, kettőstömegű lendkerék, start-stop rendeszer meg mindenféle felesleges elektronika van ami egy idő után úgyis elromlik. Olvastam az ólom tetraetyl igaz történetét, hogy került az ólom a benzinbe. A nagyobb profit miatt. Lehet hogy megint itt tartunk.

Köszönöm megtisztelő válaszát, üdvözlettel Gábor.


2020-08-04
SZAKI Kft - Farkas Kálmán : SKODA 105 benzin alkatrész

 

Kedves Gábor!   Privátban is válaszoltam, de itt is megteszem, hiszen a régi Skodákat érinti! Ráadásul szelepülék gondok is szoktak lenni!   Kizárt dolog hogy a SPURI-tól van a gumiporlás! A SPURI védi a gumi alkatrészeket is! Ettől nem porladhatott el. Nem semmi régi a gép egyébiránt!  Még a gyári van benne?   Eddig sem tartott volna, ha nem használ SPURI. A mostani benzinek sajnos meg sem közelítik a régi príma benzint. Tele van agresszív aromás vegyipari melléktermékkel! Olvassa el, legutóbbi benzin analízis cikkünket! Tiszta nitro-hígító féleségből áll! Sajnos! Ennek az akkoriban gyártott gyártott régi alkatrészek nem tudnak ellenállni. Mi is csak tompítani tudjuk a roncsoló hatást! Ráadásul az utángyártott cserék még hitványabb minőségű. Ilyen régi autókban kis példányszámú alkatrészt sajnos nem szeretnek gyártani, ráadásul kevés is a beszállító, amiből lehet válogatni minőséget! Gyári már nem létezik belőle hiába állítják! Azért jól válassza ki melyikre cserélje! Sajnos ezekre a mai benzinekre már VITON anyagú is szinte kevés!   Néha azt is megeszik a mostani benzinek, ha teflon alapú príma gumit is az! Szomorú! A mostani gyáriak már TRTFT amid alapúak! Ezen tények miatt! De képzelje ezek sem bírják teljesen, különösen a francia, olasz autók érzékenyek rá, no meg a Toyota is beadja a kulcsot. Az új Toyotánál szétmállnak mint a takony, a gumi tömítések. Sőt a légbeszívó csatorna eleme is az 1.33-as motoroknál.   Ha 100-ast tankol, akkor meg szinte a versenybenzinnel egyező mérget tesz bele! Még a szelepeket is elégeti! Csak nem használt már Ilyet? Ne tegye! Van az a nagyon hitvány benzin, amit már mi sem tudunk feljavítani. Legalábbis ezrelékes formában! Legalább 20% egyéb adalék kellene hozzá!   Javaslatom: Normál legolcsóbb 95-ös benzin, nagy forgalmú kúton, és mivel Skoda 105-ös van szó nyugodtan 2szeres mennyiséget használhat a Piros normál SPURI-ból. Mert a melegedésre hajlamos ez a motor! A kipufogó szelepek hamar károsodnak!   SPURI-val több ideig kibírják a gumi alkatrészek! Ez hosszú idő tapasztalata! Egyébként rengeteg SPURI-t nem használó, pont ezért kezdte el használni a SPURI-t, mert 2-3 hónap alatt pont ilyen baja lett a cserés újragyártott gumi alkatrészekkel. Sajnos ennyit tudtam segíteni.   További biztonságos célba érést kívánok!  

Tisztelettel Farkas Kálmán SZAKI Kft.

cleardot.gif

2020-08-04
Gábor: benzincső védelme

Tisztelt Kálmán!

Kb. 6 éve használom a piros spurit másfélszeres adagolással a 105-ös skodámhoz. Tavaly a benzin beöntő gumikönyök kilyukadt és kiszedve porrá esett szét. Most volt egy dugulás és emiatt ki lett cserélve a tank két részét összekötő gumicső is és ki lett mosva a tank. A kieresztett bezin szinte fekete volt, valószínű hogy az apró gumiszemcséktől. Lehet hogy ez okozta a dugulást ami egyheti állás után magától megszűnt.

Ezek a 32 éves csövek folyamatosan benzinnel voltak tele, talán az öregedés vagy az etanol esetleg a spuri ártott meg. Ez elbizonytalanított hogy mit kellene tankolni. Most mindenképp szükség van a spurira mert egy kevés víz maradhatott a tankban mert nem lett levéve, így lett kimosva.

Ismerem a 100-as benzin körüli vitát, de lehet hogy az nem enné meg a gumit. Esetleg télre jó lenne akkor úgyis alig tud bemelegedni a motor, míg kánikulában ha két piros lámpát kapok már megy a ventillátor. Nyilván ezek az új csövek bírják amíg az autó működni fog de mégis Ön szerint mi lenne a sok rossz közül a legjobb út? Előre is megköszönve várom véleményét,

Üdvözlettel Gábor.


2020-08-03
 
Powered by Phoca Guestbook