Figyelmeztetés

Csak regisztrált felhasználók írhatnak üzeneteket, kérem, jelentkezzen be
Szaki Kft. - Farkas Kálmán: Renault M2 dCi - Válasz

Kedves Behina Mihály!


Levelét olvasva köszönjük a Spuri iránti bizalmat! Jó híreim vannak!
Egyrészt túladagolás semmi kárt nem okoz semmilyen üzemanyag rendszerbe, még a háromszoros
JG-2 sem, de teljesen felesleges, csak pocséklás!
Nincs motorizáció, vagy márka kizáró oka a SPURI folyamatos használatának. Igen jó minőségi
üzemanyagot képez már a 2ezrelékes változat. A nyomaték görbe emelkedés azonban a 4 ezreléknél
megáll. Tehát 50 literbe 2 dl SPURI JG-2 adalékot érdemes tölteni.
A dermedés gátlást, és az indítási készséget a 2 ezrelék mínusz 20 C fokig bőven megoldja. Minden
újabb 1 ezrelék további mínusz 10 C fokot enged meg lefelé. Tehát a kétszeres mínusz 40 C fokot
jelent, amire Magyarországon nem lesz szükség mostanában.
Összegezve, a SPURI adalék pont a koncentráltság miatt hatékony. A túladagolás semmi kárt nem
okoz, de felesleges.

További biztos célba érést kívánok!

Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán


2022-11-30
Behina Mihály: Renault M2 dCi

Üdvözletem

 

A csaladban van egy Renault mégane II 1.5 dCi k9k 724d 63kw-os csoda. Érdeklődni szeretnék, mekkora mértékben lehet/kell túladagolni a jg2-t, vagy esetleg a pirosat, hogy ne tegyek kárt a dci-m Delphi üzemanyag rendszerében, illetve hogy megfelelő dermedesgatlo hatasa legyen majd a későbbiekben 

Szeptember közepén volt egy komplett üzemanyagrendszer felújítás és tisztítás-takarítás, új Delphi nagynyomású szivattyú, koppra felujitott porlasztók es teljes rendszer+csövezés tisztítása 

Tudom még jó idő van, csak a hidegebbekre gondolva, valamint a motor+turbó normális allapotban való tartása is részben célom volna

Ebben kerem a segitseget es előre is köszönöm szépen a választ 


2022-11-30
Szaki Kft. - Farkas Kálmán: Kálmán Kriszitán válasz

Kedves Krisztián!

Írtam, hogy a legutóbbi tankoláskor is bekerülhetett fél liter víz a tankba! Alátámasztja az a tény, hogy most vette észre 40ezer km alatt a hibának vélt hangot. Eddig SPURI-val 40-50 teletankolást végzett. Ha a kisebb víz-diszpergálást, újabban nem viseli el a gép, az számos alkatrészhiba is okozhatja, ami nem biztos, hogy az üzemanyag rendszerből ered! Szoktuk mondani: „ SPURI nem folyékony autószerelő.” Hasonló számos eset történt már az utolsó 29 év alatt a SPURI értékesítésünk alatt, hogy a SPURI-ra fogták az egyéb hibajelet. Ezért a SPURI-nak nem sok köze van a vélt kattogáshoz, mert ugye nem tudni mitől van. Hiszen évente 660 ezer flakonnal értékesítünk, elégedett vevőknek. Feladat csak pontos diagnosztika után lehet a hibát megállapítani. Szakszervízbe vigye el az autót, és lépésről lépésre ellenőrizni kell először a motort, másodszor az ellátó rendszert, harmadszor a kipufogó rendszert. Innen csak találgatni lehet, miért kattog!  Egy biztos: SPURI-val minőségi benzint kap az autó, az csak pozitív tulajdonságokkal jár!

Más! Azt csak remélni tudom, hogy nem prémium benzinnel jár! Mert ha igen, akkor meg is van a hiba. Olyan kritikán aluliak a prémiumbenzinek, egy paramétert kivételével, hogy azok romboló hatásait még a SPURI sem tudja kijavítani.

A szerelő utáni javításról kérem, tájékoztassa kedves olvasóinkat, hogy mi lett a géppel.

Köszönöm, SZAKI Kft.

                                                                                                                                          


2022-11-09
Kálmán Krisztián

Tisztelt Szaki Kft!

Először is köszönöm válaszát!

A spurit kb 40 ezer km óta használom az előírt, vagy kicsit nagyobb mennyiségben. Ez idő alatt gondolom kitakarította volna a vizet. Az én figyelmetlenségem viszont, hogy csak most ősszel tűnt ez fel, talán mert most volt lehúzós ablak idő, ettől hallottam a csörgést. Holnap öntök a tankba és ugyanott, ugyanolyan terhelésen ismét próbálom és jelentkezem. Azt elfelejtettem, hogy egy 2002-es Citroen C5, 2.0 benzines RFN motorkódú autóról van szó.

Üdv: Krisztián 


2022-11-08
Szaki Kft. - Farkas Kálmán: Kálmán Kriszitán válasz

Tisztelt Krisztián!

Köszönöm észrevételét! Nagyon egyszerű a válasz! Kivételesen szennyezett az autója tankja, különösen a vízmennyiség tekintetében. Ez nem oda való, a SPURI pedig a beöntött adalék 100ml harmadát diszpergálja, hogy eltüntesse az üzemanyag rendszerből. Ebből következik, hogy vizes üzemanyag kicsit gyengébb teljesítményű. De ez természetes jelenség, és meg kell tenni, mert egyszer csak lökésszerűen bekapja majd az üzemanyag pohárból a motor a vizet, és azonnal tönkremegy az autó. Megoldás, hogy türelmes legyen, és lassan kitisztul a rendszer, és újra vissza kapja az igazi motorerőt! Lehet, hogy tíz tele tank elhasználása is kell hozzá, mivel 100ml SPURI 33ml vizet tud diszpergálni. Tíz tankolás is csak 3,3 dl-t jelent! Van olyan, hogy a kúton betankolunk akár fél litert. Ha türelmes lesz, úgy jár, mint a többszázezer megelégedett törzsvásárlónk.

Üdvözlettel, SZAKI Kft.


2022-11-08
Kálmán Krisztián

Tisztelt Szaki Kft!

Mi az oka, hogy spuri használatakor, terhelésen csörög a motor? Többször próbáltam. Ha nem használom, semmi csörgés, még nagyobb, alacsony fordulatú terhelésnél sem. Abba is hagytam a használatát.

Üdv: Krisztián 


2022-11-07
Szaki Kft : Farkas Kálmán: B. László válasz

Tisztelt B. Úr!

Ez a hang nem valószínű, hogy szelep hang!

Nincs jelentősége.

Ám annyit el lehet mondani, hogy ha ezt a szívatónál hallható hangot nem hallja akkor van a baj!

Dúsításból ered, no meg a hűtőgél áldott hatása miatt.

A normál üzemanyag és 50 literbe legalább 1,5-2.0 dl SPURI kell. Így fejti ki hatását. Az 1 ezrelék semmi.

A prémium üzemanyagoknál szokott ilyen hangot adni az autó.

Hidegen azért nem adja, (pedig kellene) mert roppant magas az égési emissziója pld a 100-as benzinnek 950 fok.

Ez a normál 800 fok helyett, gyilkos a motornak pont hidegen!

Remélem nem prémium üzemanyaggal jár? 

Valamint, akkor nem romlik meg a benzin, ha legalább a 2 ezrelék SPURI benne van.

Milyen időközönként tankol?

Melyik termékünket használja? (piros, v. kék?)

Másrészt a hideg dúsítást lehetséges, hogy Renault fajta autók kicsit túlzásba viszik.

De nincs is semmi baj. Az ECU nem tudja, hogy príma adalékolt üzemanyagot tankolt.

Nyomja neki a dúsítót a hőmérséklettől függően, melyet a légtömegmérő számol.

Ebből nincs semmi gond, ha szegényítené a keveréket az már baj lenne.

Tehát nyugalom, ez rendben is van ezzel a géppel.

Köszönöm levelét, remélem segítettem.

Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán


2022-09-26
B. László: Használjam a spurit 1 ezrekékkel, hatását úgy is kifejti valamennyire?

Tisztelt Kálmán!

B. László, Gyuláról már több mint 15 éve használom a spuri adalékot személygépkocsikban, motorkerékpárban és több kertészeti kisgépben. Az eddigi tapasztalatok valóban kiválóak,  kevesebb fogyasztás, nagyobb teljesítmény, hibakód mentes közlekedés és használat. Az elmúlt hónapokban viszont egy érdekes jelenségre lettem figyelmes. Az egyik autónkban ami egy Dacia Sandero 2021 évjáratú, 999 cm3, 91 LE, 3 hengeres szívócső befecskendezés, turbo,  17000 km futás teljesítményű. Spurit ebben is új kora óta használok. A hidegindítást követően amíg be nem melegszik, mostanában hallatszódnak a szelepek működése amíg kb 30 fokra fel nem melegszik.  Amennyiben a spurit nem 2 ezrelékkel adalékolom csak 1 ezrekékkel vagy egyáltalán nem adalékolom ez a jelenség megszűnik. Nem tudom mi változott, esetleg az üzemanyagok minősége lett más mostanában?

Mit tanácsol?  Használjam a spurit 1 ezrekékkel, hatását úgy is kifejti valamennyire?

Köszönettel: 

B. László


2022-09-26
Szaki Kft. - Farkas Kálmán: Á. Bálint válasz

Kedves Bálint!


Most szabadságon vagyok!
Azért írok gyorsan!
Nem tudom ki írta ezt? De ez rosszindulatú bejegyzés lehetett!
Teljeskörű garanciát vállalunk a SPURI mindkét fajtájára.
A regenerálás először a takarítás miatt sűrűbb lesz, aztán ritkább!
A cégnél is ilyen gépek működnek, és ma már be se kapcsol a regenerálás, télen se!
Pont a porlasztó csúcsok védelme is a lényege a SPURI több komponensének. (Kopáscsökkentő, hűtőgél, stb.)
Tavaly 660 ezer flakonnal gyártottunk, és senki nem panaszkodott, mindenki hálás volt, hogy elkezdte használni a SPURI-t.
Csak legyen türelemmel, mert 5-10 teletankolás is elmúlhat mire a tankot is kitakarítja, majd szép sorban a kipufogó végéig mindent.
Ajánlom a vendégkönyv olvasgatását, (több ezer beírás) és más cikkeinket is!
További jó utat hozzá!

Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán


2022-09-08
Á. Bálint: Köszönetnyilvánítás + VW 2.0 TDI (EA288, MDB) motor spurizása?
Kedves Kálmán!
 
Köszönöm szépen a lenti, részletes válaszát!  Elnézést a megkésett visszajelzésért, az autóvásárlás miatti teendőim elég sok kapacitást lekötöttek sajnos. :)
 
Milyen adagolásban ajánlja akkor ehhez a motorhoz a piros Spurit? Elég gyakran regenerál az autó jelenleg, amibe talán az is bejátszik, hogy a DSG váltó hamar felkapcsol és alacson fordulatszámot tart.
 
Illetve tagja vagyok egy Facebook-csoportnak, ahol szintén ilyen autó tulajdonosai a tagok. Nemrég rákerestem kíváncsiságból a "Spuri" kulcsszóra, és azt írta valaki, hogy nem ajánlja, mert tönkreteszi a porlasztócsúcsokat.
 
Akkor ez alaptalan félelem? Nem tudom, hogy honnan szedte az információt az illető, nem fejtette ki bővebben, és az ilyen fórumokon sok mindent lehet írni ugye, amellett hogy hasznos dolgok is elhangzanak.
 
Köszönettel:
 
Bálint

2022-09-08
 
Powered by Phoca Guestbook

Hírlevél feliratkozás