Figyelmeztetés

Csak regisztrált felhasználók írhatnak üzeneteket, kérem, jelentkezzen be
Szaki Kft : Farkas Kálmán: B. László válasz

Tisztelt B. Úr!

Ez a hang nem valószínű, hogy szelep hang!

Nincs jelentősége.

Ám annyit el lehet mondani, hogy ha ezt a szívatónál hallható hangot nem hallja akkor van a baj!

Dúsításból ered, no meg a hűtőgél áldott hatása miatt.

A normál üzemanyag és 50 literbe legalább 1,5-2.0 dl SPURI kell. Így fejti ki hatását. Az 1 ezrelék semmi.

A prémium üzemanyagoknál szokott ilyen hangot adni az autó.

Hidegen azért nem adja, (pedig kellene) mert roppant magas az égési emissziója pld a 100-as benzinnek 950 fok.

Ez a normál 800 fok helyett, gyilkos a motornak pont hidegen!

Remélem nem prémium üzemanyaggal jár? 

Valamint, akkor nem romlik meg a benzin, ha legalább a 2 ezrelék SPURI benne van.

Milyen időközönként tankol?

Melyik termékünket használja? (piros, v. kék?)

Másrészt a hideg dúsítást lehetséges, hogy Renault fajta autók kicsit túlzásba viszik.

De nincs is semmi baj. Az ECU nem tudja, hogy príma adalékolt üzemanyagot tankolt.

Nyomja neki a dúsítót a hőmérséklettől függően, melyet a légtömegmérő számol.

Ebből nincs semmi gond, ha szegényítené a keveréket az már baj lenne.

Tehát nyugalom, ez rendben is van ezzel a géppel.

Köszönöm levelét, remélem segítettem.

Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán


2022-09-26
B. László: Használjam a spurit 1 ezrekékkel, hatását úgy is kifejti valamennyire?

Tisztelt Kálmán!

B. László, Gyuláról már több mint 15 éve használom a spuri adalékot személygépkocsikban, motorkerékpárban és több kertészeti kisgépben. Az eddigi tapasztalatok valóban kiválóak,  kevesebb fogyasztás, nagyobb teljesítmény, hibakód mentes közlekedés és használat. Az elmúlt hónapokban viszont egy érdekes jelenségre lettem figyelmes. Az egyik autónkban ami egy Dacia Sandero 2021 évjáratú, 999 cm3, 91 LE, 3 hengeres szívócső befecskendezés, turbo,  17000 km futás teljesítményű. Spurit ebben is új kora óta használok. A hidegindítást követően amíg be nem melegszik, mostanában hallatszódnak a szelepek működése amíg kb 30 fokra fel nem melegszik.  Amennyiben a spurit nem 2 ezrelékkel adalékolom csak 1 ezrekékkel vagy egyáltalán nem adalékolom ez a jelenség megszűnik. Nem tudom mi változott, esetleg az üzemanyagok minősége lett más mostanában?

Mit tanácsol?  Használjam a spurit 1 ezrekékkel, hatását úgy is kifejti valamennyire?

Köszönettel: 

B. László


2022-09-26
Szaki Kft. - Farkas Kálmán: Á. Bálint válasz

Kedves Bálint!


Most szabadságon vagyok!
Azért írok gyorsan!
Nem tudom ki írta ezt? De ez rosszindulatú bejegyzés lehetett!
Teljeskörű garanciát vállalunk a SPURI mindkét fajtájára.
A regenerálás először a takarítás miatt sűrűbb lesz, aztán ritkább!
A cégnél is ilyen gépek működnek, és ma már be se kapcsol a regenerálás, télen se!
Pont a porlasztó csúcsok védelme is a lényege a SPURI több komponensének. (Kopáscsökkentő, hűtőgél, stb.)
Tavaly 660 ezer flakonnal gyártottunk, és senki nem panaszkodott, mindenki hálás volt, hogy elkezdte használni a SPURI-t.
Csak legyen türelemmel, mert 5-10 teletankolás is elmúlhat mire a tankot is kitakarítja, majd szép sorban a kipufogó végéig mindent.
Ajánlom a vendégkönyv olvasgatását, (több ezer beírás) és más cikkeinket is!
További jó utat hozzá!

Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán


2022-09-08
Á. Bálint: Köszönetnyilvánítás + VW 2.0 TDI (EA288, MDB) motor spurizása?
Kedves Kálmán!
 
Köszönöm szépen a lenti, részletes válaszát!  Elnézést a megkésett visszajelzésért, az autóvásárlás miatti teendőim elég sok kapacitást lekötöttek sajnos. :)
 
Milyen adagolásban ajánlja akkor ehhez a motorhoz a piros Spurit? Elég gyakran regenerál az autó jelenleg, amibe talán az is bejátszik, hogy a DSG váltó hamar felkapcsol és alacson fordulatszámot tart.
 
Illetve tagja vagyok egy Facebook-csoportnak, ahol szintén ilyen autó tulajdonosai a tagok. Nemrég rákerestem kíváncsiságból a "Spuri" kulcsszóra, és azt írta valaki, hogy nem ajánlja, mert tönkreteszi a porlasztócsúcsokat.
 
Akkor ez alaptalan félelem? Nem tudom, hogy honnan szedte az információt az illető, nem fejtette ki bővebben, és az ilyen fórumokon sok mindent lehet írni ugye, amellett hogy hasznos dolgok is elhangzanak.
 
Köszönettel:
 
Bálint

2022-09-08
Szaki Kft. - Farkas Kálmán: Á. Tibor - válasz
Tisztelt Tibor!
 
Nincs összefüggésben a kettő!
Legalábbis kárt nem szokott okozni a SPURI, a működési mechanizmusa alapján!
Azt leírtuk többször a honlapunkon is, hogy SPURI használat eredményességéhez kell a 4-5 tele tankolás.
A kosz a kondenzvizet, a gyantát, a kormot, a pakurát stb, a tanktól, a motoron át a kipufogó rendszerig mindent kitakarít csak türelem.
Itt ahol valószínű a kipufogó felszabadult alkatrészeit már csak a korom tartotta össze, ami nem normális.
Ezt takarította ki a SPURI, hogy átjárható legyen, és kevesebbet fogyasszon.
De ezt a Spuri megjavítani nem tudja!
Szoktuk mondani szlogenként:
"A SPURI nem folyékony autószerelő! "
Tovább használva jönni fognak az eredmények.
Azt a rezonálást pedig meg kell szüntetni, egy szerelő meg fogja mondani elégett-e korábban az alkatrész belseje.
Ha igen, sajnos csere! Ez a prémium benzineknél szokott elégni, vagy magas motor magas hőmérsékleti tartománynál.
De ez már jóval korábban lehetett, mert rendellenesen fojtott kokszos állapotba cementálódott be a kipufogó dob.
De az is lehet, hogy egy eleme felszabadult, a szerelő majd megmondja, innen ezt ennyiből nem lehet megállapítani! 
 
További balesetmentes közlekedést kívánok!
Tisztelettel,  SZAKI Kft. Farkas Kálmán fejlesztőmérnök.

2022-08-26
Á. Tibor : Zörgő kipufogó

Tisztelt Cím!

A múlt héten használtam először spurit.

(Kia sportage 2014-es 1.6 Gdi benzin)

125ml/50l arányban használtam el, majd újra tele tankoltam spuri nélkül. 

Nem vettem ezidáig semmit észre, viszont a második, spuri nélküli üzemanyag fele elhasználása után, a kipufogó felől zörgő hangot hallok, ami egy nagyobb gázfröccs nyomásra elhallgat, majd véletlenszerűen újra zörögni kezd.

Lehet-e összefüggésben a spurival a hibajelenség?

Amennyiben igen, mi a teendő? 

Köszönöm 


2022-08-26
Szaki Kft. - Farkas Kálmán: Á. Bálint válasz

Kedves Bálint!

Először is nagyon szépen köszönjük, hogy leírta tapasztalatait.
Bizony ilyen sok kilométer után is látszik, hogy a többi hasonló autóval szemben nem kellett javítani az Önét.
Kétszeres jó hírem is van.

1.
A SPURI üzemanyag adalékot úgy gyártjuk, hogy a tárgyévben meglévő üzemanyagok hiányosságai küszöböljük ki!
A vásárlóinknak biztonságban kell lenni.
Sajnos egyre rosszabbak az üzemanyagok, és mi vagyunk egyedüli cég, aki felismerte, nem mindegy milyen donorhoz adalékolunk.
Aki ezt nem teszi meg évente, az olyan adalék, csak placebo hatású, magyarul semmi!
Tehát Ön autója bármilyen is mindig biztonságba van ezen a téren.
Továbbá gondoskodunk róla a megtakarítás jóval több legyen SPURI-val, mint az adalék ára!
Tehát ne kerüljön semmibe a rögtöni km megtakarításoknál is.
A felesleges javításokról, bosszúságokról nem is beszélve!

2.
Az Ön motorja korszerű, CrTdi tipus, mely elárasztotta a piacot, méltán jó minőségével.
A magán és cégautóink is ilyen motorral szereltek, tehát van bőven pozitív tapasztalat.
Ám, sok olyan ember jön hozzánk panasszal, aki még nem használt SPURI-t, és a műszerfali hibajelek javítást jeleznek.
Nos a SPURI mint szoktuk mondani: "NEM FOLYÉKONY AUÓSZERELŐ!"
Hanem megelőző szer.
Azért sok példa van arra, hogy rendbe tette az autót, és nem kellett pld. komplett kipufogó rendszert cserélni.
Ami kb. egyes esetekben másfél milliót is jelentene feleslegesen.
Ebben a vonatkozásba is tudjuk, hogy a 2010-ben megjelent dominó elven összerakott ezen motortípusok érzékenyek a rossz üzemanyagra!
Megjelentettük nem is olyan rég az analíziseinket, hogy most miből is van a gázolaj, és a benzin.
Sajnos már ott tartunk, hogy a 40% körüli ipari hulladék bekeverése miatt szabványon kívüli is.
Még ha szabványos is lenne akkor is van rendesen hiányossága.
Pláne a prémium üzemanyagok rengeteg ipari hulladékot Tartalmaznak!
Ezért mi a munkánk során azon vagyunk, hogy minél jobbá tegyük az üzemanyagot, meghosszabbítva a gondtalan autózást.

Tehát legyen nyugodt, a SPURI becsületesen teszi a dolgát minden időben, minden motor típusnál.
Különösen a CrTdi erőforrásoknál. Ezt Ön is fogja látni rövidesen.
Abban teljesen biztos vagyok, mint a több tízezer ilyen autóstárs, aki SPURI-t használ bele.

További biztos célba érést kívánok Önnek, és családjának!

Tisztelettel, SZAKI Kft Farkas Kálmán Fejlesztőmérnök


2022-08-15
Á. Bálint: Köszönetnyilvánítás + VW 2.0 TDI (EA288, MDB) motor spurizása?

Tisztelt Szaki Kft., kedves Kálmán!

Nagyon régen (10+ éve) voltunk már röviden kapcsolatban, anno egy 1.9 PDTDI motoros VW Passat (2004) vonatkozásában kértem ki a véleményét, hogy ajánlja-e bele a Spurit, bírja-e ez a motor, van-e rá referencia és tapasztalat.

Jelentem, azóta 160.000 problémamentes kilométeren vagyok túl az autóval, összesen 315.000 km van most benne, hibátlan az üzemanyagrendszer továbbra is, hidegen és melegen is pöccre indul, szépen húz, nem füstöl, eredeti a turbó stb. Olyan 1,5 deciket öntöttem egy tankoláshoz (55-60 l) mindig.

Köszönet és hála érte, mert biztos vagyok benne, hogy ebben a rendszeres Spuri használat is segített!

Most azért írok, mert a fenti, idén nagykorúvá vált Passatomat szeretném lecserélni egy újabbra (a régi a családban maradna, mert eléggé egyben van), méghozzá egy 2015-ös B8-as Passat kombira, amiben a Volkswagennek az ún. MDB dízelmotorja van beépítve (EA288 család), egy 150 LE-es 2.0 TDI, motorkódja CRLB.

Ugyanaz lenne ennyi év után is a kérdésem, vagyis hogy a fenti modernebb dízelmotor vajon mennyire "szereti" a Spurit, ismer-e olyat, akinek ugyanilyen motorú autója van (Skodákba is szerelték, nem csak VW-kbe, elég gyakori típus), és problémamentesen, elégedetten spurizik már évek óta.

Megtisztelő válaszát előre is köszönöm!

Jó egészséget kívánva üdvözlettel:

Bálint


2022-08-15
Szaki Kft. - Farkas Kálmán: F.Ferenc válasz

Kedves Ferenc!

Remek, hogy Ön törődik az autójával. Nem is fogja cserbe hagyni.
A honda a benzinesek királya. Nem véletlen rallyztunk 8 évet a márkával.
A békalámpás- tól a TYPE R -ig.
Jól gondolja. A 100-as annyira rossz benzin, hogy semmire nem alkalmas.
Keresik a laikus hiszékenyeket hogy az ipari hulladékot benne el tudják sütni!
Sajnos sokszor sikerül.
A 95 (E10) -be is van, de aránylag kevesebb aromás benzol származék.
Ezért az optimális a normál benzin + SPURI.
Minden évben mi egyedül vizsgáljuk az üzemanyagokat, és rászabjuk az aktuális kőolaj gyártási folyamatra a SPURI-t.
Ez csak így ér valamit! Az üzemanyag hibákat csak így lehet kiküszöbölni.
Ezzel garantáljuk a mindenkori hatákonyságot, hiszen ezt másképp lehetetlen.
Nem mindegy mihez, mit teszünk. Mi az amivel feltétlen ki kell egészíteni a benzin komponenseit.

Adalékolás:
Már a piros SPURI is elegendő , legfeljebb 1,5 szereséig.
De ha Ön prémium minőséget szeretne, a legjobb a JG-2 adalékunkkal.
Így garantáljuk, a szinte állandó hibajel a mai gépeknél Önnél nem fog jelentkezni!
Sajnos bármelyik benzint használja, előbb utóbb 60-100 ezer km-re szinte biztos hibajel jelentkezik.
Legtöbbször javíthatatlan, hiszen számos kipufogó rendszer elemet kellene cserélni, ami az egymillió Ft-ot eléri.
Sőt a kipufogó szelep tányérszéli sérülése a szokás szerint szemmel láthatóak a 100-as benzinnél. (elégés tapasztalható)
A legtöbb autónál a szívószelep makacs kokszos beégése látható. (EGR, füstgázok miatt)
És még több tucat tényező, ami alattomosan szép lassan gyengíti a motort.

Ennyit dióhéjban.

Remek, hogy körültekintően jár el, hiszen egy ilyen autó nem olcsó!

További balasetmentes élményben gazdag autózást kívánok Önnek!
Tisztelettel, A SPURI csapata nevében:
Farkas Kálmán fejlesztőmérnök.


2022-06-29
F. Ferenc: Spuri JG2- használata

Tisztel Cím! 

Szakmai jellegű tanácsot, véleményt szeretnék kérni a Spuri JG 2 használatával kapcsolatban! 

Szerencsés tulajdonosa lettem, egy 2020 évi Honda Civic--nek amely 1,5 turbós motorral van szerelve, 134 kw azaz 182LE.  

Mivel egy modern viszonylag erős turbós autó, ezért mindenképpen szeretnék valami motorvédelmet, üzemanyag vagy adalék formájában. Vezetési stílusom is eléggé lendületes. "sportos" 

Tanulmányozva az önök honlapját, és írásait arra a következtetésre jutottam, hogy nem biztos, hogy szeretnék 100-as Benzint tankolni maradnék a 95-ös üzemanyagnál, (A gyári előírás sem követeli meg a 100-as benzint.)  ugyanakkor használnám az önök Spuri JG2 adalékát. 

Kérdésem az lenne, hogy érdemes e minden tankolásnál 95-ös benzin mellé adagolni a JG 2-t? Azzal elérek-e egy hosszantartó megfelelő védelmet?

Vagy mégis használjak 100-as benzint, és csak néha tisztítás jelleggel alkalmazzam a Spuri JG 2 adalékot? 

Köszönettel: F. Ferenc 


2022-06-29
 
Powered by Phoca Guestbook

Hírlevél feliratkozás