Figyelmeztetés

Csak regisztrált felhasználók írhatnak üzeneteket, kérem, jelentkezzen be
SZAKI Kft - Farkas Kálmán : Juhász Miklósnak!

 

Kedves Juhász Miklós!

Ezért tájékoztatunk minden autóst, kérdés az, hogy elhiszik-e?

Igen, valóban nem jók a benzinek. Bármelyiket is tankolja a járműbe. Kényszerből csak a kevésbé rosszat tudjuk választani.

És még akkor is valami baja lesz a gépnek előbb utóbb.

Mit is tehetünk? Íme Ön kedves Miklós megválaszolta történetével a kérdést!

Nem is kell többet mondani!

Köszönöm, hogy a vendégkönyvünk gazdagította értékes bejegyzésével!

További élvezetes, gondtalan autózást kívánok! 

Üdvözlettel, Farkas Kálmán

 


2020-08-30
Juhász Miklós: Piros spuri

Üdvözlöm. Nekem a piros spurival kapcsolatba lépésem oka az volt hogy az autó valamiért hidegen/melegen is néha eléggé nehezen indult majd ez a néhaság egyre gyakoribbá vált és melegen sokszor már 3 dik probálkozásra sikerült csak. Az autó átlett nézetve. Injektor a benzin pumpa tökéletes volt a szűrő cserélve lett az autó agya kilett olvasva élő program lett nézve inditáskor is a gyujtás teljes ellenörzése megtörtént és minden jo volt.. és akkor monta egy idősebb úriember hogy neki egy teljesen másik tipusu autóba de ugyan ilyen tünetek voltak. Ő arra jutott hogy a mostani benzin párolékonyabb és romlottabb hatásfoku lett. ( Miota e10 van nállam ia az autó 3-4dl el eszik többet a 100 benzint nem tankolom bele mert felénk a kúton csak sima van) és mivel rosszabb a benzin így sajnos az inditásokat betudja folyasolni. Az idos uriember is piros spurit kezdett használni és neki is egy jo 30km használat utanaz inditassal mar nem volt baj. 3 ezrelekes aranyt javasolr nekem én ezt megfogadtam és tankolaskor elkeztem mindig használni azota "lekopogom" de az auto mindig szepen indul hidegen melegen bármikor. Tehát sajnos a saját tapasztalat is az hogy ez az uj benzinnek nevezett valami ez kozelse az amit várna az ember. De úgylátszik a spuri a szarból is tud várat építeni nekem bevált a termék összességébe!! 


2020-08-24
SZAKI Kft - Farkas Kálmán : Prémium és 95-ös benzin.

 

Kedves Gábor!

Még egy apróság! 

Azt, hogy mit miért kevernek össze üzemanyag névvel azt nem tudjuk. Csak a tényeket, mit találtunk a benzinkútról vett minta folyadékba.

Az E10-be szinte alig van etanol, mint az előző cikkünkbe kimutattuk. Az viszont igaz, direkt silányra készítik, hogy a brutális 100-as felé tereljék az autósokat, és másik motor kelljen a helyébe. Ennek oka egy másféle problémán alapul, amit adalékkal lehet jelentősen javítani!

A 100-as olyan egysíkú brutális versenybenzin szerű, hogy kíméletes kisebb mennyiségű adaléktól sosem lesz! Mivel 48% körül van csak az aromás tartalom, ezért 30-40% más egyéb üzemanyag-komponensek kellenek hozzá. Legalább 120-140féle molekula, és izomerjei lennének szükségesek.

Ezt gazdaságosan nem lehet megoldani utólagos adalékolással.

Talán ennyit kiegészítésként. Mindenkinek ajánlom a legutóbbi benzin, és gázolaj vizsgálataink cikkeit. Teljesen egyértelműen látszik melyik üzemanyag a kímélő típus. Mi azt tudjuk megmondani, hogy a két rossz közül, melyik a kevésbé rossz!

 

Tisztelettel, Farkas Kálmán


2020-08-15
CSENKI GÁBOR

Kedves Kálmán!

Köszönöm válaszát, valóban az eredeti csövek voltak még benne 1988-ból. 100-as benzint még nem tankoltam az Ön írásainak köszönhetően, bár mindenki az ellenkezőjét állítja én megfogadom az Ön tanácsát. Azt én is tapasztaltam, ha a benzint egy kis spuris flakonba eltettem 4-5 hónap után nagyon kellemetlen festék vagy higítószerú szaga lett. ami a flakon kimosása után is megmaradt.

Olvastam olyan vélekedést miszerint azért tettek etanolt a benzinbe mert kevesen vették a prémiumot. Rontsuk el az olcsóbbat és a drágábbat ajánljuk ami megvédi a motort. Hogy van-e ebben igazság nem tudom, de az biztos, hogy az autózás lassan luxus lesz mert olyan autókat gyártanak már benzinesben is amiben részecskeszűrő, kettőstömegű lendkerék, start-stop rendeszer meg mindenféle felesleges elektronika van ami egy idő után úgyis elromlik. Olvastam az ólom tetraetyl igaz történetét, hogy került az ólom a benzinbe. A nagyobb profit miatt. Lehet hogy megint itt tartunk.

Köszönöm megtisztelő válaszát, üdvözlettel Gábor.


2020-08-04
SZAKI Kft - Farkas Kálmán : SKODA 105 benzin alkatrész

 

Kedves Gábor!   Privátban is válaszoltam, de itt is megteszem, hiszen a régi Skodákat érinti! Ráadásul szelepülék gondok is szoktak lenni!   Kizárt dolog hogy a SPURI-tól van a gumiporlás! A SPURI védi a gumi alkatrészeket is! Ettől nem porladhatott el. Nem semmi régi a gép egyébiránt!  Még a gyári van benne?   Eddig sem tartott volna, ha nem használ SPURI. A mostani benzinek sajnos meg sem közelítik a régi príma benzint. Tele van agresszív aromás vegyipari melléktermékkel! Olvassa el, legutóbbi benzin analízis cikkünket! Tiszta nitro-hígító féleségből áll! Sajnos! Ennek az akkoriban gyártott gyártott régi alkatrészek nem tudnak ellenállni. Mi is csak tompítani tudjuk a roncsoló hatást! Ráadásul az utángyártott cserék még hitványabb minőségű. Ilyen régi autókban kis példányszámú alkatrészt sajnos nem szeretnek gyártani, ráadásul kevés is a beszállító, amiből lehet válogatni minőséget! Gyári már nem létezik belőle hiába állítják! Azért jól válassza ki melyikre cserélje! Sajnos ezekre a mai benzinekre már VITON anyagú is szinte kevés!   Néha azt is megeszik a mostani benzinek, ha teflon alapú príma gumit is az! Szomorú! A mostani gyáriak már TRTFT amid alapúak! Ezen tények miatt! De képzelje ezek sem bírják teljesen, különösen a francia, olasz autók érzékenyek rá, no meg a Toyota is beadja a kulcsot. Az új Toyotánál szétmállnak mint a takony, a gumi tömítések. Sőt a légbeszívó csatorna eleme is az 1.33-as motoroknál.   Ha 100-ast tankol, akkor meg szinte a versenybenzinnel egyező mérget tesz bele! Még a szelepeket is elégeti! Csak nem használt már Ilyet? Ne tegye! Van az a nagyon hitvány benzin, amit már mi sem tudunk feljavítani. Legalábbis ezrelékes formában! Legalább 20% egyéb adalék kellene hozzá!   Javaslatom: Normál legolcsóbb 95-ös benzin, nagy forgalmú kúton, és mivel Skoda 105-ös van szó nyugodtan 2szeres mennyiséget használhat a Piros normál SPURI-ból. Mert a melegedésre hajlamos ez a motor! A kipufogó szelepek hamar károsodnak!   SPURI-val több ideig kibírják a gumi alkatrészek! Ez hosszú idő tapasztalata! Egyébként rengeteg SPURI-t nem használó, pont ezért kezdte el használni a SPURI-t, mert 2-3 hónap alatt pont ilyen baja lett a cserés újragyártott gumi alkatrészekkel. Sajnos ennyit tudtam segíteni.   További biztonságos célba érést kívánok!  

Tisztelettel Farkas Kálmán SZAKI Kft.

cleardot.gif

2020-08-04
Gábor: benzincső védelme

Tisztelt Kálmán!

Kb. 6 éve használom a piros spurit másfélszeres adagolással a 105-ös skodámhoz. Tavaly a benzin beöntő gumikönyök kilyukadt és kiszedve porrá esett szét. Most volt egy dugulás és emiatt ki lett cserélve a tank két részét összekötő gumicső is és ki lett mosva a tank. A kieresztett bezin szinte fekete volt, valószínű hogy az apró gumiszemcséktől. Lehet hogy ez okozta a dugulást ami egyheti állás után magától megszűnt.

Ezek a 32 éves csövek folyamatosan benzinnel voltak tele, talán az öregedés vagy az etanol esetleg a spuri ártott meg. Ez elbizonytalanított hogy mit kellene tankolni. Most mindenképp szükség van a spurira mert egy kevés víz maradhatott a tankban mert nem lett levéve, így lett kimosva.

Ismerem a 100-as benzin körüli vitát, de lehet hogy az nem enné meg a gumit. Esetleg télre jó lenne akkor úgyis alig tud bemelegedni a motor, míg kánikulában ha két piros lámpát kapok már megy a ventillátor. Nyilván ezek az új csövek bírják amíg az autó működni fog de mégis Ön szerint mi lenne a sok rossz közül a legjobb út? Előre is megköszönve várom véleményét,

Üdvözlettel Gábor.


2020-08-03
SZAKI Kft - Farkas Kálmán : Méltán híres vendégkönyvünk folytatása!

 

Tisztelt Látogatóink!

 

Íme folytatjuk vendégkönyvünket, mely 2003-óta, kétezernél több bejegyzés után rengeteg információval gazdagítja Önöket.

Szolgája a tájékozódásukat széles körű, sokrétű műszaki tartalommal, majd minden kérdésre választ adva.

Ha mégse, akkor az új kérdést itt teheti fel, az autós kollégáknak, és nekünk is, mint gyártónak.

Célunk a SPURI felhasználók teljes körű, korrekt kiszolgálása!

Várjuk bejegyzéseiket! 

Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán

 

 


2020-07-26
SZAKI Kft.


Tisztelt "Z" !

Sajnos az említett kutak két tucatnál kevesebb hazai lerakattal igen kevés forgalommal bírnak. Ezért nem helyezünk hangsúlyt rájuk az analíziseik alkalmából. A kicsik általában mindig az aktuális olcsóbb forrásból vásárolnak. Sűrűn változó minőségben.
De semmi gond, a SPURI a üzemanyag minőség javításában kiemelkedő, érezhető eredményt nyújt bármely típusú mai gázolajoknál.

Másrészt a Citroen 1.6 BlueHDi motor elég problémás gép, kicsit túlbonyolítva. Érzékeny az üzemanyagra. Nos a SPURI az igen tiszta égési emisszióval segít abban, hogy túlbonyolított kipufogó rendszer sokáig tökéletesen működjön! Nincs más dolga, csak használni kell. Azonban a fizikai folyamatok elvégzésére kérem hagyjon időt a SPURI-nak. 4-5 tankolás, és egyre jobb lesz.

A ország sok ezer kútját nem ismerhetjük, de legutóbbi ismereteink szerint a legjobb átlaggal rendelkező a hazai kutak normál gázolaja. Még annyit szoktam minden írásomba javasolni, hogy nagyobb forgalmú tankolási helyet válasszon.

Biztos vagyok benne, hogy meg lesz elégedve a termékünkkel.

Balesetmentes közlekedést kívánok!

Tisztelettel, Farkas Kálmán 


2020-07-22
Z

Üdvözlöm!

Érdeklődnék, hogy mi a véleménye, illetve javasolt-e az ENVI Dízel a Spurival, illetve melyik kúthálózaton ajánlja a tankolást a motor minél jobb megóvása érdekében?
(Budapest, dél-Pest környékén)

Citroen 1.6 BlueHDi motor (FAP+AdBlue)

Válaszát előre is köszönöm


2020-07-22
SZAKI Kft.


Kedves Zoltán!

Szívesen, ezért vagyunk! Ha rendbe jön a gép mindegy mikorra, kérem írjon még!

Üdvözlettel. Farkas Kálmán


2020-07-19
 
Powered by Phoca Guestbook

Hírlevél feliratkozás