A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Bagi Zoltánnak!
Köszi a válaszokat, a játékot folyamatossá akarjuk tenni, ezzel többek között az is a célunk, hogy a JG termék is kapható legyen bárhol, ahol a sima terméket is árulják.
Köszi a válaszokat, a játékot folyamatossá akarjuk tenni, ezzel többek között az is a célunk, hogy a JG termék is kapható legyen bárhol, ahol a sima terméket is árulják.
Más termékek összetevőit nem ismerjük, a SPURI úgy van "szerkesztve", hogy önállóan megállja a helyét. (Nem érdekünk, hogy ezt teszteljük)
Még az utalvány beváltása gondot okoz,de remélem az autosbolt majd kap értesitést a játékrol,és sikeröl beváltanom.
Köszönöm az ajándékutalványt! Még az értesitő levelet vártam de az utalvány már ittvolt! Lessz még több hasonlo játék?
A kérdésem az lenne, hogy időnként más adalékkal (pl:STP) együtt is használható-e a spuri?
Annyit segítek: szó szerint nincs megnevezve, hogy xy navigátor, de ki lehet következtetni.
nem találom sehol pedig mindenütt kerestem hát hol van?gondoltam valaki segít hát ezért
Kedves Pali!
Ez nem nyilvános csapatmunka, akkor ide tettem volna fel a kérdést!
Ez nem nyilvános csapatmunka, akkor ide tettem volna fel a kérdést!
ki tudja Hogy hívják rally-s csapatunk jelenlegi navigátorát, akivel 2008. -ban az ózdi versenyen mentünk
Próbáld ki nekem bejött:D
Olvasd el mit Írnak a többiek róla.Szerintem nagyon jó de próbáld ki!!!!!
Szép napot mindenkinek!!!! Volna egy kérdésem a fórumozókhoz van ww polo 14 benzines lehet e használni aSPURIT nekem aszt mondták a szervizbe hogy az csak árt hát nemtudóm mitévő legyek !!!!!!!!
Takács Úrnak!
Elnézést, de véletlenül töröltem az e-mailt, ezért válaszolok ide.
A PB üzemeltetés melletti benzinüzemmód kicsit kevés, a gáz önmagában száraz, nem biztosítja a megfelelő kenést. Vagy többet használja benzines módban Spurival, vagy adagolni kell a gázhoz is, ehhez van speci szerkentyűnk.
Elnézést, de véletlenül töröltem az e-mailt, ezért válaszolok ide.
A PB üzemeltetés melletti benzinüzemmód kicsit kevés, a gáz önmagában száraz, nem biztosítja a megfelelő kenést. Vagy többet használja benzines módban Spurival, vagy adagolni kell a gázhoz is, ehhez van speci szerkentyűnk.
Szinte új kora óta használom a
spurit az 1.9d partnerembe, de az utóbb valahogy mindig lemaradt. Kb.6e km-t mentem nélküle. Csak azt vettem észre , hogy nem úgy megy , hangosabb. Már a légszűrő cserén gondolkodtam , amikor öntöttem bele spurit. 20km megtétele után az autót mintha ketté vágták volna. Csendesebb lett, jobban húzott. Ja a fogyasztásom spuri nélkül hosszú úton átlag 100 km/ó -val 6,6l , spurival 6,2l. (Csak dizel be próbáltam nekem jó a cucc!)
spurit az 1.9d partnerembe, de az utóbb valahogy mindig lemaradt. Kb.6e km-t mentem nélküle. Csak azt vettem észre , hogy nem úgy megy , hangosabb. Már a légszűrő cserén gondolkodtam , amikor öntöttem bele spurit. 20km megtétele után az autót mintha ketté vágták volna. Csendesebb lett, jobban húzott. Ja a fogyasztásom spuri nélkül hosszú úton átlag 100 km/ó -val 6,6l , spurival 6,2l. (Csak dizel be próbáltam nekem jó a cucc!)
Király Józsefnek!
A legjobb a 95-ös benzin + Spuri, és a hatás nem marad el. A 98-as és 100-as benzinnek az adalék szempontjából különösebb jelentősége nincs, hiszen az oktánszám nem minden, ráadásul a sűrítési arány úgyis 10 körül mozog. A többi 14 jellemzőt kell emelni a benzinnél, ebből kilencet a termék javít. Ajánlom az új autónál a türelmet - általában 10 ezer kilométerig - fokozatosan javul.
A legjobb a 95-ös benzin + Spuri, és a hatás nem marad el. A 98-as és 100-as benzinnek az adalék szempontjából különösebb jelentősége nincs, hiszen az oktánszám nem minden, ráadásul a sűrítési arány úgyis 10 körül mozog. A többi 14 jellemzőt kell emelni a benzinnél, ebből kilencet a termék javít. Ajánlom az új autónál a türelmet - általában 10 ezer kilométerig - fokozatosan javul.
Tisztelt Szaki kft.
Csak a valós tényeket közlöm: 20 éves, 1,6-os injektoros, katalizátoros Ford Orionom van. Új korában közel 100 lóerős volt a könyve szerint. Utazni, kirándulni járunk vele. Általában 7 literes fogyasztással számolok ilyenkor (fölkerekítve), még úgy is, ha két kerékpár van a tetején s tele a csomagtartó. Szeretem. Igénytelen és még mindig erős.
De! SPURI!
Két piros flakon ment már bele. Egy nyáron, egy most. 24- én utam volt Pestre, gondoltam megnézem a fogyasztást. Teletankoltam 95-össel (JET). 91-es kellene papír szerint. Első kattanás után még csurgatva. Úton 90-100-as, pályán 120-130-as tempót tartottam. Egyedül voltam. Pesten rátankoltam, a fogyasztás 5.6! literre jött ki. Hazafelé hárman voltunk. Az M3-as száraz, forgalom alig. Gyerünk. Hadd nyelje a benzint! Az autó ami eddig 150-ig lazán bírta, most 180-as tempóval hasított folyamatosan úgy, hogy lassítás után könnyedén visszagyorsult erre a sebességre. Emelkedőn is húzott. Ilyen lehetett új korában. Itthon újra tankolás (MOL): a fogyasztás 7,6 l. Az autót jövőre le akartam cserélni. Akartam.
Ezek voltak a tények. Kösz Spuri.
Csak a valós tényeket közlöm: 20 éves, 1,6-os injektoros, katalizátoros Ford Orionom van. Új korában közel 100 lóerős volt a könyve szerint. Utazni, kirándulni járunk vele. Általában 7 literes fogyasztással számolok ilyenkor (fölkerekítve), még úgy is, ha két kerékpár van a tetején s tele a csomagtartó. Szeretem. Igénytelen és még mindig erős.
De! SPURI!
Két piros flakon ment már bele. Egy nyáron, egy most. 24- én utam volt Pestre, gondoltam megnézem a fogyasztást. Teletankoltam 95-össel (JET). 91-es kellene papír szerint. Első kattanás után még csurgatva. Úton 90-100-as, pályán 120-130-as tempót tartottam. Egyedül voltam. Pesten rátankoltam, a fogyasztás 5.6! literre jött ki. Hazafelé hárman voltunk. Az M3-as száraz, forgalom alig. Gyerünk. Hadd nyelje a benzint! Az autó ami eddig 150-ig lazán bírta, most 180-as tempóval hasított folyamatosan úgy, hogy lassítás után könnyedén visszagyorsult erre a sebességre. Emelkedőn is húzott. Ilyen lehetett új korában. Itthon újra tankolás (MOL): a fogyasztás 7,6 l. Az autót jövőre le akartam cserélni. Akartam.
Ezek voltak a tények. Kösz Spuri.
Tisztelt Spuri-adalék Team!
Érdeklődöm, hogy az adalék segítségével valóban tisztítható az üzemanyag ellátó berendezés? Valószínűsítem, hogy nem megfelelő minőségű benzint tankoltam (bár lehetőség szerint mindig ugyanannak a hálózatnak a jobb minőségű, vagy csak a drágább? 95-ös benzinjét tankoltam). Emiatt a fogyasztása megnőtt járművemnek (1,6-os Octavia) és lomháb lett. Eddig egy tank etanolos 95-ös, majd egy tank 98-as és végül most már a 2. tank 100-as benzin került bele, mintha kezdene magához térni a jármű. Remélem, csak ennyi a baja, s nem garanciális probléma lépett fel 7000 km után.
Az adalék használatával valóban megszűntethetőek a lerakodások? Garancia elvesztését okozhatja-e Spuri használata? A Spurit érdemes használni magasabb oktánszámú benzinnel (98-100), vagy elég a jobb minőségű 95-ös benzinnel használni?
Segítségüket köszönöm
Érdeklődöm, hogy az adalék segítségével valóban tisztítható az üzemanyag ellátó berendezés? Valószínűsítem, hogy nem megfelelő minőségű benzint tankoltam (bár lehetőség szerint mindig ugyanannak a hálózatnak a jobb minőségű, vagy csak a drágább? 95-ös benzinjét tankoltam). Emiatt a fogyasztása megnőtt járművemnek (1,6-os Octavia) és lomháb lett. Eddig egy tank etanolos 95-ös, majd egy tank 98-as és végül most már a 2. tank 100-as benzin került bele, mintha kezdene magához térni a jármű. Remélem, csak ennyi a baja, s nem garanciális probléma lépett fel 7000 km után.
Az adalék használatával valóban megszűntethetőek a lerakodások? Garancia elvesztését okozhatja-e Spuri használata? A Spurit érdemes használni magasabb oktánszámú benzinnel (98-100), vagy elég a jobb minőségű 95-ös benzinnel használni?
Segítségüket köszönöm
Attól függ, melyik főbb jótékony hatást kell előtérbe helyezni, hiszen az üzemanyagellátó-rendszer tisztítása és kenése mellett vagy a teljesítményt növeljük, vagy a fogyasztást csökkentjük (a kettő együtt nem igazán működik). Új autónál talán a JG hatása jobban érvényesül, a teljesítmény-növekedésben mindenképp, viszont ez a termék árban magasabb kategóriát képez. Adagolás mindkét terméknél normál (50 literhez 1 dl, max 1,5 deci).
Általában azt szoktuk javasolni, hogy először a pirosat kellene megpróbálni, utána a kéket, és utána eldönteni a gazdaságosságot.
Általában azt szoktuk javasolni, hogy először a pirosat kellene megpróbálni, utána a kéket, és utána eldönteni a gazdaságosságot.
Jo napot. Érdeklődnék,hogy uj 5000km-t futott 1.5ös suzuki sx4be melyik adalékot ajánlják,és milyen arányba? Egyáltalán uj autonál érezhető jotékony hatás?
A termékek túladagolása nem káros, csak gazdaságtalan. Azt szoktuk javasolni, ha valaki még először használja tegyen 50 liter üzemanyaghoz 1,5 decit, míg a takarítási folyamatot el nem végzi a termék, utána elég az 1 deci; illetve diesel autónál -7 fok alatt is javasolt az 1,5 deci, ez érvényes mind a piros, mind a kék adaléknál.
Legutóbbi hozzászólások