A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
RegisztrációKöszi a válaszokat, a játékot folyamatossá akarjuk tenni, ezzel többek között az is a célunk, hogy a JG termék is kapható legyen bárhol, ahol a sima terméket is árulják.
Ez nem nyilvános csapatmunka, akkor ide tettem volna fel a kérdést!
Elnézést, de véletlenül töröltem az e-mailt, ezért válaszolok ide.
A PB üzemeltetés melletti benzinüzemmód kicsit kevés, a gáz önmagában száraz, nem biztosítja a megfelelő kenést. Vagy többet használja benzines módban Spurival, vagy adagolni kell a gázhoz is, ehhez van speci szerkentyűnk.
spurit az 1.9d partnerembe, de az utóbb valahogy mindig lemaradt. Kb.6e km-t mentem nélküle. Csak azt vettem észre , hogy nem úgy megy , hangosabb. Már a légszűrő cserén gondolkodtam , amikor öntöttem bele spurit. 20km megtétele után az autót mintha ketté vágták volna. Csendesebb lett, jobban húzott. Ja a fogyasztásom spuri nélkül hosszú úton átlag 100 km/ó -val 6,6l , spurival 6,2l. (Csak dizel be próbáltam nekem jó a cucc!)
A legjobb a 95-ös benzin + Spuri, és a hatás nem marad el. A 98-as és 100-as benzinnek az adalék szempontjából különösebb jelentősége nincs, hiszen az oktánszám nem minden, ráadásul a sűrítési arány úgyis 10 körül mozog. A többi 14 jellemzőt kell emelni a benzinnél, ebből kilencet a termék javít. Ajánlom az új autónál a türelmet - általában 10 ezer kilométerig - fokozatosan javul.
Csak a valós tényeket közlöm: 20 éves, 1,6-os injektoros, katalizátoros Ford Orionom van. Új korában közel 100 lóerős volt a könyve szerint. Utazni, kirándulni járunk vele. Általában 7 literes fogyasztással számolok ilyenkor (fölkerekítve), még úgy is, ha két kerékpár van a tetején s tele a csomagtartó. Szeretem. Igénytelen és még mindig erős.
De! SPURI!
Két piros flakon ment már bele. Egy nyáron, egy most. 24- én utam volt Pestre, gondoltam megnézem a fogyasztást. Teletankoltam 95-össel (JET). 91-es kellene papír szerint. Első kattanás után még csurgatva. Úton 90-100-as, pályán 120-130-as tempót tartottam. Egyedül voltam. Pesten rátankoltam, a fogyasztás 5.6! literre jött ki. Hazafelé hárman voltunk. Az M3-as száraz, forgalom alig. Gyerünk. Hadd nyelje a benzint! Az autó ami eddig 150-ig lazán bírta, most 180-as tempóval hasított folyamatosan úgy, hogy lassítás után könnyedén visszagyorsult erre a sebességre. Emelkedőn is húzott. Ilyen lehetett új korában. Itthon újra tankolás (MOL): a fogyasztás 7,6 l. Az autót jövőre le akartam cserélni. Akartam.
Ezek voltak a tények. Kösz Spuri.
Érdeklődöm, hogy az adalék segítségével valóban tisztítható az üzemanyag ellátó berendezés? Valószínűsítem, hogy nem megfelelő minőségű benzint tankoltam (bár lehetőség szerint mindig ugyanannak a hálózatnak a jobb minőségű, vagy csak a drágább? 95-ös benzinjét tankoltam). Emiatt a fogyasztása megnőtt járművemnek (1,6-os Octavia) és lomháb lett. Eddig egy tank etanolos 95-ös, majd egy tank 98-as és végül most már a 2. tank 100-as benzin került bele, mintha kezdene magához térni a jármű. Remélem, csak ennyi a baja, s nem garanciális probléma lépett fel 7000 km után.
Az adalék használatával valóban megszűntethetőek a lerakodások? Garancia elvesztését okozhatja-e Spuri használata? A Spurit érdemes használni magasabb oktánszámú benzinnel (98-100), vagy elég a jobb minőségű 95-ös benzinnel használni?
Segítségüket köszönöm
Általában azt szoktuk javasolni, hogy először a pirosat kellene megpróbálni, utána a kéket, és utána eldönteni a gazdaságosságot.
Legutóbbi hozzászólások