A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Tisztelt Varga Úr!
A termékismertető leírásokon túli működési mechanizmust szabadalom védi, ezért nem áll módunkban bővebben kifejteni, viszont a honlapon talál referenciát diesel és benzines gépjárművek kapcsán is: pl. vendégkönyv, autósport, fuvarozók.
A termékismertető leírásokon túli működési mechanizmust szabadalom védi, ezért nem áll módunkban bővebben kifejteni, viszont a honlapon talál referenciát diesel és benzines gépjárművek kapcsán is: pl. vendégkönyv, autósport, fuvarozók.
Tisztelt Szaki kft!
Egyik barátom azt kérdezte tőlem,hogyan lehetséges hogy,benzin és diesel üzemanyagba egyaránt alkalmas a Spuri!
Kíváncsian várom válaszát!
Egyik barátom azt kérdezte tőlem,hogyan lehetséges hogy,benzin és diesel üzemanyagba egyaránt alkalmas a Spuri!
Kíváncsian várom válaszát!
Hello mindenki.A 4. flakon Spzrit sikerült elhasználnom,a legutóbbi irásom óta.A legutolsó lfakonból dupla mennyiséget adagoltam a benzinhez.Láss csodát az 1.4 MPI Logan szinte megtáltosodott.Eddig még sohasem sikerült 4.fokozatban leszabályoztatni 6000 ford.-nál a motort.A normál adagnál nem vettem észre jelentős válltozást,de a dupla adagtól erőre kap a motor.
A fűtőolajban való adagolással kapcsolatosan kérdeznénk: Mi a cél? Mihez használ fűtőolajat?
Egy kérdésem volna hto vagyis fűtő olajban is használható a spuri?Amúgy én használom és teljesen meg vagyok vele elégedve.
Helló! 15-éves fiat tipom van, én is kipróbáltam a spurit.
A gép megtáltosodott és kevesebbet evett.
Király!
A gép megtáltosodott és kevesebbet evett.
Király!
Egy 1990-es Ford Escortom van 1.8-as dízel motorral.Nekem nagyon bevált a piros spuri.Az autó jobban indul télen és nyáron egyaránt.Sokkal nyomatékosabb lett, tehát egy esetleges előzésnél nagyon jó hogy van benn spuri.megszűnt a fekete füst, és a motor is csendesebb lett.Akkor lehet igazán észrevenni a hatását, mikor pár tankolás után nem tesz bele az ember.Nagyon erőtlennek tűnik.Köszönöm a gyártónak, mindig használni fogom.
Köszönöm, ki fogom próbálni!
Jelenleg a normál Spurit teszteltem, illetve teszteltük.
Eddig kb. 15 liter üzemanyagot használtunk el 3,8 liter üzemanyaghoz 15ml Spurit kevertem.
A legszembetűnőbb tapasztalat, hogy a motor belsejét újszerűvé varázsolta, azaz teljesen eltüntette az égéstermék okozta lerakódásokat.
Egyéb jellemzőket nem tapasztaltunk, nem lett erősebb se gyengébb a modellek teljesítménye és a fogyasztásban sem észleltünk változásokat.
A verseny változat tesztelése után újra jelentkezem majd!
Jelenleg a normál Spurit teszteltem, illetve teszteltük.
Eddig kb. 15 liter üzemanyagot használtunk el 3,8 liter üzemanyaghoz 15ml Spurit kevertem.
A legszembetűnőbb tapasztalat, hogy a motor belsejét újszerűvé varázsolta, azaz teljesen eltüntette az égéstermék okozta lerakódásokat.
Egyéb jellemzőket nem tapasztaltunk, nem lett erősebb se gyengébb a modellek teljesítménye és a fogyasztásban sem észleltünk változásokat.
A verseny változat tesztelése után újra jelentkezem majd!
Csabcsa részére!
A gép úgy van konstruálva, hogy a nyomaték magas fordulaton legyen és nem nagy az égéshője az üzeanyag-keverékeknek, ugyanis 80% oxigenátból áll. Kb. 28000 MJ/kg az égéshő, viszont nagyon gyors a reakció. A sűrítési arány pokoli, mint egy jobb VFTS-ben, csak az utolérhetetlen előny: a tizedannyi főtengely-hossz és vezérműtengely-hossz.
Sajnos 3-8 ezer fordulatnál nem jelentkezik a nyomaték a nitro-metánnál, ugyanis a gyorsaság még nincs jelen, viszont visszatartó erő, hogy a sok nitroggén miatt az expanzió 20%-al kisebb, ráadásul majdhogy homogén az üzemanyag tulajdonsága, nem lehet szekvenciálni.
Gondot nem okoz, ha 0,3% arányban a JG-2-est kipróbáljátok, ugyanis a versenyadalék pont a legalsó és legfelső fordulat-tartományban működik jobban, tapasztalataink szerint. Tehát 500 ml üzemanyaghoz 1,5 ml Spuri JG-2 tegyetek.
A gép úgy van konstruálva, hogy a nyomaték magas fordulaton legyen és nem nagy az égéshője az üzeanyag-keverékeknek, ugyanis 80% oxigenátból áll. Kb. 28000 MJ/kg az égéshő, viszont nagyon gyors a reakció. A sűrítési arány pokoli, mint egy jobb VFTS-ben, csak az utolérhetetlen előny: a tizedannyi főtengely-hossz és vezérműtengely-hossz.
Sajnos 3-8 ezer fordulatnál nem jelentkezik a nyomaték a nitro-metánnál, ugyanis a gyorsaság még nincs jelen, viszont visszatartó erő, hogy a sok nitroggén miatt az expanzió 20%-al kisebb, ráadásul majdhogy homogén az üzemanyag tulajdonsága, nem lehet szekvenciálni.
Gondot nem okoz, ha 0,3% arányban a JG-2-est kipróbáljátok, ugyanis a versenyadalék pont a legalsó és legfelső fordulat-tartományban működik jobban, tapasztalataink szerint. Tehát 500 ml üzemanyaghoz 1,5 ml Spuri JG-2 tegyetek.
A motor sűrítési aránya kb. 1:14-es, hagyományos háromtűs karburátorral, a teljesítmény tekintetében 3,4 LE/ 15.500 RPM és mindez 15cm3 hengerűrtartalommal az üzemi hőfok 100-130 fok között van az évszakok, pára és oxigén tartalom függvényében. Ezek a motorok általában légszegényen azaz kb. 1:5 üzemanyag/levegő keverési aránnyal üzemelnek, így a fajlagos fogyasztás kb. 5,5 liter/óra. Ezért is van szükség a megfelelő teljesítmény eléréséhez a 30%-os nitró-metán tartalomra.
Kicsit részletesebb leírást kérnék az üzemanyag keverésről, sűrítési arányról, végnyomásról, motorkarakterisztikáról, stb. Köszi.
T. Gyártó!
Azt szeretném megtudni, hogy a modellezésben, konkrétan a RC-helikopterekben tudnák-e a termékük jótékony hatását tapasztalni?
A következő összetételű üzemanyaggal repülünk jelenleg:
20% olaj
30% nitró-metán
50% metilalkohol
A motorok működés szempontjából kétütemű-otto motorok, izzítógyertyás gyújtással.
Azt szeretném megtudni, hogy a modellezésben, konkrétan a RC-helikopterekben tudnák-e a termékük jótékony hatását tapasztalni?
A következő összetételű üzemanyaggal repülünk jelenleg:
20% olaj
30% nitró-metán
50% metilalkohol
A motorok működés szempontjából kétütemű-otto motorok, izzítógyertyás gyújtással.
Mindkét motorba 20 literhez 1 deciliter JG-2 kell.
Kálmán!
HONDA VTR 1000-be (4ütemű, injektoros, vízhűtéses V2-es motor) milyen arányba nyomjam a kék anyagot?
Ezenkívül érdekelne, hogy HONDA NX650-be (4ütem, karburátoros, léghűtéses) milyen arány kell, szintén a kék anyagból.
HONDA VTR 1000-be (4ütemű, injektoros, vízhűtéses V2-es motor) milyen arányba nyomjam a kék anyagot?
Ezenkívül érdekelne, hogy HONDA NX650-be (4ütem, karburátoros, léghűtéses) milyen arány kell, szintén a kék anyagból.
Amugy minden OKÉ a termékkel gratulálok:D
🙂 köszönöm a válaszokat
A magasnyomású diesel-motorok adagolásával kapcsolatos kérdésre válaszolva: 50 liter üzemanyaghoz 1,5 dl SPURI, az 1 dl helyett.
Az általunk feltüntetett árak ajánlások, ehhez viszonyítva a 2200-2400 Ft korrekt, a piaci viszonyokat befolyásolni nem igazán tudjuk, hiszen mindenki olyan áron értékesít, amennyiért el tudja adni.
Sajnos előfordulhat, hogy ekkora az áringadozás, nekem is sikerült még vennem az idén 1800 Ft-ért is, persze az tavalyi áron volt, ezt el is felejthetem, de tőle kb. 200 méterre egy másik autósboltban pedig 2900 Ft. Átlagosan 2200-2400 Ft körül adják a legtöbb helyen.
Az volna a kérdésem hogy az árlista ami itt van az mikori mert nekem a 2280.-as bruttos Spurit/piros/ 2750-ért adták a Polus Center-rel szembelévő ESSO-kutnál.Most átvertek vagy ekkore az ár ingadozá? Válaszotokat elörei is köszönöm.
Legutóbbi hozzászólások