A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
RegisztrációA termékismertető leírásokon túli működési mechanizmust szabadalom védi, ezért nem áll módunkban bővebben kifejteni, viszont a honlapon talál referenciát diesel és benzines gépjárművek kapcsán is: pl. vendégkönyv, autósport, fuvarozók.
Egyik barátom azt kérdezte tőlem,hogyan lehetséges hogy,benzin és diesel üzemanyagba egyaránt alkalmas a Spuri!
Kíváncsian várom válaszát!
A gép megtáltosodott és kevesebbet evett.
Király!
Jelenleg a normál Spurit teszteltem, illetve teszteltük.
Eddig kb. 15 liter üzemanyagot használtunk el 3,8 liter üzemanyaghoz 15ml Spurit kevertem.
A legszembetűnőbb tapasztalat, hogy a motor belsejét újszerűvé varázsolta, azaz teljesen eltüntette az égéstermék okozta lerakódásokat.
Egyéb jellemzőket nem tapasztaltunk, nem lett erősebb se gyengébb a modellek teljesítménye és a fogyasztásban sem észleltünk változásokat.
A verseny változat tesztelése után újra jelentkezem majd!
A gép úgy van konstruálva, hogy a nyomaték magas fordulaton legyen és nem nagy az égéshője az üzeanyag-keverékeknek, ugyanis 80% oxigenátból áll. Kb. 28000 MJ/kg az égéshő, viszont nagyon gyors a reakció. A sűrítési arány pokoli, mint egy jobb VFTS-ben, csak az utolérhetetlen előny: a tizedannyi főtengely-hossz és vezérműtengely-hossz.
Sajnos 3-8 ezer fordulatnál nem jelentkezik a nyomaték a nitro-metánnál, ugyanis a gyorsaság még nincs jelen, viszont visszatartó erő, hogy a sok nitroggén miatt az expanzió 20%-al kisebb, ráadásul majdhogy homogén az üzemanyag tulajdonsága, nem lehet szekvenciálni.
Gondot nem okoz, ha 0,3% arányban a JG-2-est kipróbáljátok, ugyanis a versenyadalék pont a legalsó és legfelső fordulat-tartományban működik jobban, tapasztalataink szerint. Tehát 500 ml üzemanyaghoz 1,5 ml Spuri JG-2 tegyetek.
Azt szeretném megtudni, hogy a modellezésben, konkrétan a RC-helikopterekben tudnák-e a termékük jótékony hatását tapasztalni?
A következő összetételű üzemanyaggal repülünk jelenleg:
20% olaj
30% nitró-metán
50% metilalkohol
A motorok működés szempontjából kétütemű-otto motorok, izzítógyertyás gyújtással.
HONDA VTR 1000-be (4ütemű, injektoros, vízhűtéses V2-es motor) milyen arányba nyomjam a kék anyagot?
Ezenkívül érdekelne, hogy HONDA NX650-be (4ütem, karburátoros, léghűtéses) milyen arány kell, szintén a kék anyagból.
Legutóbbi hozzászólások