A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
RegisztrációMár 2éve használom a spurit a kocsijaimba és nagyon elégedett vagyok vele!
Előző kocsim, egy 91-es Vectra volt 1.6-os motorral. Benne kezdtem először használni. Mondjuk ennél az autónál túl sok mindent nem vettem észre, de a fogyasztása kicsit csökkent!
Az új autóm egy 2007-es Swift Sport ami a kezdetektől fogva kapja a spurit.
Amíg bejáratós volt addig csak 95+spurival jártam majd utána a gyár által is előírt 98-ast raktam bele, persze ahhoz is tettem mindig a spurit!
Nem tudom lehet velem van a baj, de nem nagyon érzek dinamikában változást a 95-ös és a 100-as benzin között pedig már rég nem gyári a kocsi és a gyorsulása közel 7-8tizeddel jobb már mint széria korában, ahol a gyári értéket nevetve teljesítette.
Fogyasztásba viszont annál inkább megérzem a különbséget!
Sima 95-el 8liter körül eszik vegyes használatban, spurival olyan 7,7 körül. 98-al 7,5-öt ha spurit teszek hozzá akkor 7-7,2 körül! 100-as + spurival pedig 7 liter.
Egyszer volt, hogy 6,5L-re jött ki az átlagom 98+spurival! Már majdnem dízelesen takarékos volt! 😀
Apám 1.7cdti astrája alaphangon iszonyatosan hangos! Nagyon kerreg az a dízel motor, de mivel többet megnéztünk és a szerviz is ezt mondta, így beláttuk, hogy ezek ilyenek.
Javasoltam apámnak, hogy próbálja ki a spurit!
Mivel több mint 100km-re lakunk egymástól így viszonylag ritkán látom. Sokat használja az autóját mert részben munkaeszköz neki.
Miután már egy ideje használta a spurit eljött meglátogatni, és amikor meghallottam a kocsija hangját nem hittem a fülemnek!!!
A csúnya éles ormótlan kerregés megszűnt, helyettem halkabb és sokkal tompább hang költözött a motorba!
Nagyon észrevehető volt a különbség, tényleg elsőre el sem hittem, hogy ilyen van!!!
Nagyon köszönöm Önöknek, hogy egy ilyen minőségi és tényleg hatásos adalékot fejlesztettek ki!!!
Azt szeretném megkérdezni, hogy ha folyamatosan kapja a piros spurit az autó, és ha megyek vele gyorsulási versenyre vagy versenypályára, a versenyadalékot mennyivel előtte és mekkora dózisban kell elkezdeni adagolni a kocsinak, hogy tejesen kifejtse a hatását?
A termékismertető leírásokon túli működési mechanizmust szabadalom védi, ezért nem áll módunkban bővebben kifejteni, viszont a honlapon talál referenciát diesel és benzines gépjárművek kapcsán is: pl. vendégkönyv, autósport, fuvarozók.
Egyik barátom azt kérdezte tőlem,hogyan lehetséges hogy,benzin és diesel üzemanyagba egyaránt alkalmas a Spuri!
Kíváncsian várom válaszát!
A gép megtáltosodott és kevesebbet evett.
Király!
Jelenleg a normál Spurit teszteltem, illetve teszteltük.
Eddig kb. 15 liter üzemanyagot használtunk el 3,8 liter üzemanyaghoz 15ml Spurit kevertem.
A legszembetűnőbb tapasztalat, hogy a motor belsejét újszerűvé varázsolta, azaz teljesen eltüntette az égéstermék okozta lerakódásokat.
Egyéb jellemzőket nem tapasztaltunk, nem lett erősebb se gyengébb a modellek teljesítménye és a fogyasztásban sem észleltünk változásokat.
A verseny változat tesztelése után újra jelentkezem majd!
A gép úgy van konstruálva, hogy a nyomaték magas fordulaton legyen és nem nagy az égéshője az üzeanyag-keverékeknek, ugyanis 80% oxigenátból áll. Kb. 28000 MJ/kg az égéshő, viszont nagyon gyors a reakció. A sűrítési arány pokoli, mint egy jobb VFTS-ben, csak az utolérhetetlen előny: a tizedannyi főtengely-hossz és vezérműtengely-hossz.
Sajnos 3-8 ezer fordulatnál nem jelentkezik a nyomaték a nitro-metánnál, ugyanis a gyorsaság még nincs jelen, viszont visszatartó erő, hogy a sok nitroggén miatt az expanzió 20%-al kisebb, ráadásul majdhogy homogén az üzemanyag tulajdonsága, nem lehet szekvenciálni.
Gondot nem okoz, ha 0,3% arányban a JG-2-est kipróbáljátok, ugyanis a versenyadalék pont a legalsó és legfelső fordulat-tartományban működik jobban, tapasztalataink szerint. Tehát 500 ml üzemanyaghoz 1,5 ml Spuri JG-2 tegyetek.
Azt szeretném megtudni, hogy a modellezésben, konkrétan a RC-helikopterekben tudnák-e a termékük jótékony hatását tapasztalni?
A következő összetételű üzemanyaggal repülünk jelenleg:
20% olaj
30% nitró-metán
50% metilalkohol
A motorok működés szempontjából kétütemű-otto motorok, izzítógyertyás gyújtással.
HONDA VTR 1000-be (4ütemű, injektoros, vízhűtéses V2-es motor) milyen arányba nyomjam a kék anyagot?
Ezenkívül érdekelne, hogy HONDA NX650-be (4ütem, karburátoros, léghűtéses) milyen arány kell, szintén a kék anyagból.
Legutóbbi hozzászólások