Barion Pixel

Vendégkönyv

A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!

Regisztráció
2192 bejegyzés.
Splinter Splinter írta ekkor 2008.11.11. 23:48
Használd A JG-2-t!
?s=32&d=mm&r=g írta ekkor 2008.11.05. 10:23
Üdv!
Már 2éve használom a spurit a kocsijaimba és nagyon elégedett vagyok vele!
Előző kocsim, egy 91-es Vectra volt 1.6-os motorral. Benne kezdtem először használni. Mondjuk ennél az autónál túl sok mindent nem vettem észre, de a fogyasztása kicsit csökkent!

Az új autóm egy 2007-es Swift Sport ami a kezdetektől fogva kapja a spurit.
Amíg bejáratós volt addig csak 95+spurival jártam majd utána a gyár által is előírt 98-ast raktam bele, persze ahhoz is tettem mindig a spurit!
Nem tudom lehet velem van a baj, de nem nagyon érzek dinamikában változást a 95-ös és a 100-as benzin között pedig már rég nem gyári a kocsi és a gyorsulása közel 7-8tizeddel jobb már mint széria korában, ahol a gyári értéket nevetve teljesítette.
Fogyasztásba viszont annál inkább megérzem a különbséget!
Sima 95-el 8liter körül eszik vegyes használatban, spurival olyan 7,7 körül. 98-al 7,5-öt ha spurit teszek hozzá akkor 7-7,2 körül! 100-as + spurival pedig 7 liter.
Egyszer volt, hogy 6,5L-re jött ki az átlagom 98+spurival! Már majdnem dízelesen takarékos volt! 😀

Apám 1.7cdti astrája alaphangon iszonyatosan hangos! Nagyon kerreg az a dízel motor, de mivel többet megnéztünk és a szerviz is ezt mondta, így beláttuk, hogy ezek ilyenek.
Javasoltam apámnak, hogy próbálja ki a spurit!
Mivel több mint 100km-re lakunk egymástól így viszonylag ritkán látom. Sokat használja az autóját mert részben munkaeszköz neki.
Miután már egy ideje használta a spurit eljött meglátogatni, és amikor meghallottam a kocsija hangját nem hittem a fülemnek!!!
A csúnya éles ormótlan kerregés megszűnt, helyettem halkabb és sokkal tompább hang költözött a motorba!
Nagyon észrevehető volt a különbség, tényleg elsőre el sem hittem, hogy ilyen van!!!

Nagyon köszönöm Önöknek, hogy egy ilyen minőségi és tényleg hatásos adalékot fejlesztettek ki!!!

Azt szeretném megkérdezni, hogy ha folyamatosan kapja a piros spurit az autó, és ha megyek vele gyorsulási versenyre vagy versenypályára, a versenyadalékot mennyivel előtte és mekkora dózisban kell elkezdeni adagolni a kocsinak, hogy tejesen kifejtse a hatását?
Szaki Kft Szaki Kft írta ekkor 2008.10.22. 11:23
Tisztelt Varga Úr!
A termékismertető leírásokon túli működési mechanizmust szabadalom védi, ezért nem áll módunkban bővebben kifejteni, viszont a honlapon talál referenciát diesel és benzines gépjárművek kapcsán is: pl. vendégkönyv, autósport, fuvarozók.
Varga Attila Varga Attila írta ekkor 2008.10.20. 20:47
Tisztelt Szaki kft!
Egyik barátom azt kérdezte tőlem,hogyan lehetséges hogy,benzin és diesel üzemanyagba egyaránt alkalmas a Spuri!
Kíváncsian várom válaszát!
Molnár Ferenc Molnár Ferenc írta ekkor 2008.10.06. 14:34
Hello mindenki.A 4. flakon Spzrit sikerült elhasználnom,a legutóbbi irásom óta.A legutolsó lfakonból dupla mennyiséget adagoltam a benzinhez.Láss csodát az 1.4 MPI Logan szinte megtáltosodott.Eddig még sohasem sikerült 4.fokozatban leszabályoztatni 6000 ford.-nál a motort.A normál adagnál nem vettem észre jelentős válltozást,de a dupla adagtól erőre kap a motor.
Szaki Kft Szaki Kft írta ekkor 2008.10.03. 16:35
A fűtőolajban való adagolással kapcsolatosan kérdeznénk: Mi a cél? Mihez használ fűtőolajat?
Gábor Gábor írta ekkor 2008.09.30. 20:43
Egy kérdésem volna hto vagyis fűtő olajban is használható a spuri?Amúgy én használom és teljesen meg vagyok vele elégedve.
zsolti169 zsolti169 írta ekkor 2008.09.27. 09:51
Helló! 15-éves fiat tipom van, én is kipróbáltam a spurit.
A gép megtáltosodott és kevesebbet evett.
Király!
pinyo pinyo írta ekkor 2008.08.31. 12:16
Egy 1990-es Ford Escortom van 1.8-as dízel motorral.Nekem nagyon bevált a piros spuri.Az autó jobban indul télen és nyáron egyaránt.Sokkal nyomatékosabb lett, tehát egy esetleges előzésnél nagyon jó hogy van benn spuri.megszűnt a fekete füst, és a motor is csendesebb lett.Akkor lehet igazán észrevenni a hatását, mikor pár tankolás után nem tesz bele az ember.Nagyon erőtlennek tűnik.Köszönöm a gyártónak, mindig használni fogom.
Csabcsa Csabcsa írta ekkor 2008.08.29. 13:52
Köszönöm, ki fogom próbálni!
Jelenleg a normál Spurit teszteltem, illetve teszteltük.
Eddig kb. 15 liter üzemanyagot használtunk el 3,8 liter üzemanyaghoz 15ml Spurit kevertem.
A legszembetűnőbb tapasztalat, hogy a motor belsejét újszerűvé varázsolta, azaz teljesen eltüntette az égéstermék okozta lerakódásokat.
Egyéb jellemzőket nem tapasztaltunk, nem lett erősebb se gyengébb a modellek teljesítménye és a fogyasztásban sem észleltünk változásokat.
A verseny változat tesztelése után újra jelentkezem majd!
Szaki Kft Szaki Kft írta ekkor 2008.08.11. 11:47
Csabcsa részére!
A gép úgy van konstruálva, hogy a nyomaték magas fordulaton legyen és nem nagy az égéshője az üzeanyag-keverékeknek, ugyanis 80% oxigenátból áll. Kb. 28000 MJ/kg az égéshő, viszont nagyon gyors a reakció. A sűrítési arány pokoli, mint egy jobb VFTS-ben, csak az utolérhetetlen előny: a tizedannyi főtengely-hossz és vezérműtengely-hossz.
Sajnos 3-8 ezer fordulatnál nem jelentkezik a nyomaték a nitro-metánnál, ugyanis a gyorsaság még nincs jelen, viszont visszatartó erő, hogy a sok nitroggén miatt az expanzió 20%-al kisebb, ráadásul majdhogy homogén az üzemanyag tulajdonsága, nem lehet szekvenciálni.
Gondot nem okoz, ha 0,3% arányban a JG-2-est kipróbáljátok, ugyanis a versenyadalék pont a legalsó és legfelső fordulat-tartományban működik jobban, tapasztalataink szerint. Tehát 500 ml üzemanyaghoz 1,5 ml Spuri JG-2 tegyetek.
csabcsa csabcsa írta ekkor 2008.08.08. 07:03
A motor sűrítési aránya kb. 1:14-es, hagyományos háromtűs karburátorral, a teljesítmény tekintetében 3,4 LE/ 15.500 RPM és mindez 15cm3 hengerűrtartalommal az üzemi hőfok 100-130 fok között van az évszakok, pára és oxigén tartalom függvényében. Ezek a motorok általában légszegényen azaz kb. 1:5 üzemanyag/levegő keverési aránnyal üzemelnek, így a fajlagos fogyasztás kb. 5,5 liter/óra. Ezért is van szükség a megfelelő teljesítmény eléréséhez a 30%-os nitró-metán tartalomra.
Szaki Kft Szaki Kft írta ekkor 2008.08.05. 07:39
Kicsit részletesebb leírást kérnék az üzemanyag keverésről, sűrítési arányról, végnyomásról, motorkarakterisztikáról, stb. Köszi.
Csabcsa Csabcsa írta ekkor 2008.07.31. 11:49
T. Gyártó!

Azt szeretném megtudni, hogy a modellezésben, konkrétan a RC-helikopterekben tudnák-e a termékük jótékony hatását tapasztalni?
A következő összetételű üzemanyaggal repülünk jelenleg:
20% olaj
30% nitró-metán
50% metilalkohol
A motorok működés szempontjából kétütemű-otto motorok, izzítógyertyás gyújtással.
Kálmán Kálmán írta ekkor 2008.07.23. 14:08
Mindkét motorba 20 literhez 1 deciliter JG-2 kell.
Helianthus Helianthus írta ekkor 2008.07.23. 11:46
Kálmán!
HONDA VTR 1000-be (4ütemű, injektoros, vízhűtéses V2-es motor) milyen arányba nyomjam a kék anyagot?

Ezenkívül érdekelne, hogy HONDA NX650-be (4ütem, karburátoros, léghűtéses) milyen arány kell, szintén a kék anyagból.
joejoe joejoe írta ekkor 2008.07.10. 13:41
Amugy minden OKÉ a termékkel gratulálok:D
joejoe joejoe írta ekkor 2008.07.10. 13:38
🙂 köszönöm a válaszokat
Szaki Kft Szaki Kft írta ekkor 2008.07.10. 12:37
A magasnyomású diesel-motorok adagolásával kapcsolatos kérdésre válaszolva: 50 liter üzemanyaghoz 1,5 dl SPURI, az 1 dl helyett.
Szaki Kft Szaki Kft írta ekkor 2008.07.10. 12:34
Az általunk feltüntetett árak ajánlások, ehhez viszonyítva a 2200-2400 Ft korrekt, a piaci viszonyokat befolyásolni nem igazán tudjuk, hiszen mindenki olyan áron értékesít, amennyiért el tudja adni.
×
Kosaram
A kosár üres.
Töltse meg kosarát
Vásárlás
Ft
A szállítás és az adók újra kiszámításra kerülhetnek a pénztárnál.
Ft