A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
RegisztrációSok jót hallottam az Önök termékéről. Abszolút szkeptikus vagyok az adalékokkal kapcsolatban, de általam nagyra tisztelt autószerelő ismerősöm nagyon jókat mondott róla. Nekem a fogyasztást 4-5%-al csökkentette,de lehet hogy csak a vezetési szokásom volt más. Mindenesetre jó jel. Amiért viszont írok az nem ez. Az egyik autónk egy Újabb típusú CDI Vito. Sajnos amikor megvettük csak a lóerők számítottak. Most azonban szembesülnöm kellett a magyar üzemanyag minőség és a common rail technológia párosának következményével. Valami úton víz került az üzemanyagba (nem gyanusítok semmilyen kutat) és ez mind a 4 porlasztócsúcsot tönkretette. Ez nekem nagyon sokba került (~500eFt). Ezek után latba vetettem a jövőbeni lehetőségeim és mivel az üzemanyag minőségét nem tudom megváltoztatni, common rail nélküli kisteherautót szinte nem lehet kapni az a megoldás maradt, hogy bízzak az Önök termékében, hiszen ez elméletileg 'diszpergálja' a vizet. Amennyiben ez igaz, állandó felhasználója leszek a SPURInak. Ami viszont a kérdésem, hogy az egyéb hatásai révén ez a folyadék az üzemanyag szűrőben megszűrt koszt nem viszi tovább és így nem okoz kárt a motorban/porlasztókban? Ezt nekem egy neves BOSCH márkaszervízben mondták. Kérem írják meg ezzel kapcsolatban észrevételük/javaslatuk, akár ide, akár emailben. Előre is köszönöm.
Olvastam az 'ETALON és a SPURI keverékei' című ismertetőjüket és sajnos nagyon jól rávilágít a mai aljas politikai hozzáállásra a környezetvédelmet illetően!
Ez úton fejezem ki reményem, hogy a mindenkori magyar politikai, -gazdasági negatív hozzáállás miatt a rengeteg külföldre vitt nagyon jó hazai találmányok sorába nem kell beállnia az Önök üzemanyagának?!
Félő azonban, hogy a rendkívül gagyi magyar politikai hozzáállás miatt megint nem számíthatunk semmi égrengető változásra...
Talán meg kellene találni a lakosság minél szélesebb tájékoztatását ez ügyben, hogy minden autós tudomással bírjon ezen üzemanyagformáról!
Az amúgy is érzékeny autós társadalmon keresztül talán mégis lehetne valamiféle pozitív változást elérni?!
Remélem így lesz, ehhez kívánok Önöknek további nagyon sok erőt és rendkívüli kitartást!!
Üdvözlettel egész csapatuknak: T. Attila
1.4 16v-s és egy 1.9d- s renaultba kellene, előre is köszi a választ!
A válaszukban leírtak érthetőek, de a flakon kalibrációjának sötétre festését biztos meg lehetne oldani, akár különösebb kiadás nélkül is, nekünk felhasználknak mégis nagy segítség lenne.
Továbbra is várjuk az észrevételek, mindenki jobbító szándékát szivesen vesszük és természetesen megpróbáljuk a lehetőségekhez mérten alkalmazni.
Több észrevételt is olvastam a felhasználóktól, hogy igény volna a tankoláshoz szükséges mennyiség jobb, -pontosabb kimérése érdekében valamilyen -flakonon- lévő kis kiegészítő tartály kialakítására, melyet pl. valamelyik dermedésgátló anyag adalékolására alakított ki a gyártó.
Sajnos az Önök válaszait az üzenőfalon nem láthatjuk, pedig jó volna, talán nem írnánk ennyit erről.
Ezen felül számomra az is gond, hogy a flakon mércebeosztása sötétben a rosszabbul kivilágított kutaknál egyszerűen láthatatlan4
Ezért, illetve a mások által is felvetett problémák kiküszöbölésére kérdezem, hogy terveznek-e a flakonok jobb, -láthatóbb, -mérhetőbb adagolhatóságán változtatni a közeljövőben?
Szeretném, ha kérdésemre itt az üzenőfalon válaszolnának, hogy mások is láthassák, talán őket is érinti e probléma, illetve az Önök erre történő változtatási hajlandósága?!
További sikeres és jó fejlesztőmunkát kívánok, mindannyiunk közös megelégedettségére!
Legutóbbi hozzászólások