A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
RegisztrációA véletlen hozta utamba a 'SPURI'-t kb. 2 éve. Diesel üzemű autóm van Opel Vectra Diamond 94-es évjáratú és 200.000 ezer mérföld van az órában. Amióta használom a SPURI-t sokkal jobban indul hidegben, nem füstől induláskor, jobban gyorsul, kevesebbet eszik, csendesebb a motor, rugalmasabb előzéskor. Ezért csak azt tudom mondani mindenkinek, hogy használja bátran a SPURI-t, megéri. Ez nem csak öreg kocsikhoz jó, minden tipusnak használ. Nagyon megvagyok elégedve a SPURI-val, kiváló minőségű termék. Ezt nem reklámnak irom, csak a véleményem fejezem ki a termékről. Gratulálok a feltalálónak, gyártónak.
Tisztelettel: Josse
egyébként egy 10éves fiatom van amire ugygondoltam nem lehet kihozni belöle többet és mégis probáljátok ki megéri!!
Van egy 250ccm-es MZ ETZ-m is. Abba is rendszeresen használom a Spurit. Na ott viszont drámai változásokat tapasztaltam, már az első használat után. Pontos precíz alapjárat, nyomatékosabban tűnő motor. Ha ráhúzom a gázt, azonnal reagál, nem akar fuldoklani, megtorpanni, tudja dolgát. Az MZ-ben rendszeresen használom a Spurit kb 1,5 éve. Kétütemű motorokkal biztosan csodát tesz!
Mindenkinek sok sikert! A Spurisoknak meg örök hála!
Kb. 2 hónapja használom a piros Spurit, és jók a tapasztalataim: kb 4-500km után kezdtem érezni, hogy egyenletesebb az alapjárat, jobban húz és a fogyasztás 3-4dl/100km-rel csökkent u.olyan körülmények között. Ez azért is nagy szó, mert a kocsiban több, mint 220.000km van! Most kezdtem mega 2. doboz Spurit, és nem fogok másra áttérni az biztos!
Nekem egy két és fél éves Seat Leonom van, és nagyon gondolkozok hogy kiprobálom a sPURIT, KÉRDÉS FIATAL AUTONÁL IS ÉRZEM A HATÁST VAGY CSAK RÉGEBBINÉL?
Nekem egy 1.9JTD motoros 8éves autom van!
Érdeklődnék, hogy ebbe is bele lehet önteni spurit?
Melyik jobb a kék vagy a piros én igaziból már annak is örülnék ha kitisztítaná csak az égésteret!
Dunaújvárosban vagy környékén hol lehetne beszerezni?
Pontossan melyiknek mennyi az ára?
Válaszotokat előre is köszi!
egy nap odajött hozzám a benzinkúton egy fiatalember és bemutatta nekem a SPURI- t kicsit kételkedve engedtem meg neki hogy tegyen a tankba 1 kicsit!!
Azt szeretném kérdezni hogy nem lesz ugye semmi baja a motornak ettől az adaléktol?
Köszi mindenkinek előre is!!!
Három hónapja használom a spurit egy SV1000S tipusú motorban. Kb 500 km után vettem észre a javulást, már 1700 km tettem meg vele, és a hatás lenyűgöz. Jobb hang, erősebb robbanékonyabb motor. A gázkar egyetlen mozdulatára feltépi az aszfaltot. A fogyasztásom némiképp csökkent, de nem jelentős, nem is ezért használom. A végsebessége nagyobb a gyári értéknél, úgy 280 körül.
Én is kb 4-5 flakont használom el, és mintha nekem is nőne a fogyasztás. Engem is érdekelne a megoldás.
Én egy 16 éves 1.8TD Ford sierrában használom a JG-2-t. Most fordult át az óra negyedszer.... Szóval 400.000 km után a füstölés eltünt, pöccre indul a motor és nagyon megy!! A fogyasztása 6L körül szokott alakulni 130-140 Km/h -nál!
Próbáljátok ki bátran!!
de akkor már mondok pár szót! apa egy zseni, hogy a spurit feltalálta! próbáljátok ki!
2 flakon spuri utan zoldkartya: gyari adatok: f/p:650-750 Co.: 2,5% emelt uresjarat: f/p 2500-3000 CO.: 2,5%.
Ami a lenyeg a mert ertekek: f/p:720 CO.: 0,1% emelt üresjarat: f/p:2760 CO.:0,2%
hidegen konnyen indul, nem fustol megy mint allat..
Tuti a Spuri :))
Kérdezném a gyártóktól hogy ukrán benzinhez szükséges-e az adagot emelnem hogy a megfelelő hatás érvényesüljön?
Legutóbbi hozzászólások